PDA

Bekijk Volledige Versie : Saddam geslagen door medewerkers rechtbank



IbnRushd
17-11-05, 09:49
'Saddam geslagen door medewerkers rechtbank'

Uitgegeven op donderdag 17 november 2005 om 05:13:34, bijgewerkt om 08:38:27

(Novum/AP) - Saddam Hussein is geslagen door twee medewerkers van het Iraakse Speciale Tribunaal dat hem berecht omdat hij twee sjiitische heiligen beledigde. Dat heeft de Iraakse staatstelevisiezender Iraqiya woensdag gemeld op basis van bronnen dichtbij de onderzoeksrechters van het tribunaal. De zender meldde niet wanneer het incident zou hebben plaatsgehad, maar in juli claimden de advocaten van de voormalige dictator al dat hun cliënt was aangevallen na een ondervraging.

http://www.nieuws.nl/news/NEWS/images/fotocrop.11-17-2005.0004.jpg

Volgens Iraqiya beledigde Saddam de sjiitische heiligen Imam Hussein en Imam Abas tijdens een ondervraging over het neerslaan van de sjiitische opstand in het zuiden van Irak in 1991. Twee klerken werden daarover zo boos dat ze Saddam aanvielen en verscheidene klappen uitdeelden, aldus Iraqiya.

www.nieuws.nl

Sallahddin
17-11-05, 12:59
Geplaatst door IbnRushd
'Saddam geslagen door medewerkers rechtbank'

Uitgegeven op donderdag 17 november 2005 om 05:13:34, bijgewerkt om 08:38:27

(Novum/AP) - Saddam Hussein is geslagen door twee medewerkers van het Iraakse Speciale Tribunaal dat hem berecht omdat hij twee sjiitische heiligen beledigde. Dat heeft de Iraakse staatstelevisiezender Iraqiya woensdag gemeld op basis van bronnen dichtbij de onderzoeksrechters van het tribunaal. De zender meldde niet wanneer het incident zou hebben plaatsgehad, maar in juli claimden de advocaten van de voormalige dictator al dat hun cliënt was aangevallen na een ondervraging.

http://www.nieuws.nl/news/NEWS/images/fotocrop.11-17-2005.0004.jpg

Volgens Iraqiya beledigde Saddam de sjiitische heiligen Imam Hussein en Imam Abas tijdens een ondervraging over het neerslaan van de sjiitische opstand in het zuiden van Irak in 1991. Twee klerken werden daarover zo boos dat ze Saddam aanvielen en verscheidene klappen uitdeelden, aldus Iraqiya.

www.nieuws.nl



Dat bewijst dat die man nooit een "eerlijk proces" kan krijgen in Irak!!!
Advocaten worden vermoord ook ....
Naar Den Haag sturen ???
Maar dan ook alle Amerikkaanse oorlogsmisdadigers!!!
Ach... niet echt realistish want die zijn boven alle jnternationale wetten,die zijn immuun voor eventuele vervolgingen!!!
Jammer dat een groot en prachtig land als Amerika een soortgelijk afgang in de wereld krijgt door tedoen v.Bush & co.!!!!

Elien
17-11-05, 13:15
sorry, maar saddam was ook niet bepaald clean he, hij gaf mensen niet eens een proces

Elien
17-11-05, 14:35
Geplaatst door sjeng
wil dit vonnis ooit geloofwaardig zijn dan moet het tribunaal 100% rechtmatig zijn werk doen. Dit kan echt niet.

daar kan je lang over lullen maar zal nooit zo zijn...ik zeg niet dat ik er blij om ben wat ze die man aan doen maar boontje komt om zn loontje

amOer
17-11-05, 17:40
hahahaahahah ze hadden een betere leugen moeten verzinnen ahahha ze moeten les krijgen van de amerikanen !! :haha:

waarom liegen ze ? de imam's die hij zogenaamd had beledigd zijn Al Hussein en Al Abbaas ..

die zijn voor elke soenniet heilig !

Saddam was vaak bij het graf van imam Al Hussein en daar zijn fotos van hem huilend !!

de laatste en sterkste bewijs dat hij zo veel van die twee imam's houdt..

irak is bekend om zijn raket-programma .. de twee beste raketten in het iraakse voormalige leger .. raad eens hoe die heetten !??!

Al-Hussein

Al- Abbaas

Al-Samoed I en II

hehehehe dus even een tip voor de verraders in baghdad .. verzin voortaan iets geloofwaardigs ;)! :haha: :melig2:

amOer
17-11-05, 19:43
oja .. de Al-hussein en Al-Abbas waren trouwens de raketten die saddam op tel aviv heeft afgevuurd tijdens GW II


domme liegbeesten hehehe

lebanese
17-11-05, 19:58
huh?? een soeniet die imam husain uitscheld?

hahahhahahahhahhahhahahhhhhhhhhhahahahahahhhahhaha hahahahhahhaahahhahahhahhahhahhhhaahahhaahahhhhaha hhahhahhhhahaahhahahahahahhahahahhahahaahhahhahaha hahahahahahhahhahahahahhahahhahhahahhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaahhahahahhah

kom op zeg,kun je nou niks beters verzinnen,die 2 imams,zijn 1 van de heiligsten binnen de soenah

gh.wille
17-11-05, 20:01
Geplaatst door IbnRushd
'Saddam geslagen door medewerkers rechtbank'

Uitgegeven op donderdag 17 november 2005 om 05:13:34, bijgewerkt om 08:38:27

(Novum/AP) - Saddam Hussein is geslagen door twee medewerkers van het Iraakse Speciale Tribunaal dat hem berecht omdat hij twee sjiitische heiligen beledigde. Dat heeft de Iraakse staatstelevisiezender Iraqiya woensdag gemeld op basis van bronnen dichtbij de onderzoeksrechters van het tribunaal. De zender meldde niet wanneer het incident zou hebben plaatsgehad, maar in juli claimden de advocaten van de voormalige dictator al dat hun cliënt was aangevallen na een ondervraging.

http://www.nieuws.nl/news/NEWS/images/fotocrop.11-17-2005.0004.jpg

Volgens Iraqiya beledigde Saddam de sjiitische heiligen Imam Hussein en Imam Abas tijdens een ondervraging over het neerslaan van de sjiitische opstand in het zuiden van Irak in 1991. Twee klerken werden daarover zo boos dat ze Saddam aanvielen en verscheidene klappen uitdeelden, aldus Iraqiya.

www.nieuws.nl

OCH ,ik was al,bang dat de JODEN het weer op hun geweten hadden !

zucht

:wink:

lebanese
17-11-05, 20:06
Geplaatst door gh.wille
OCH ,ik was al,bang dat de JODEN het weer op hun geweten hadden !

zucht

:wink:

heb je dat ons horen zeggen?

ik was bang dat al qaida erachter zat :denk:

amOer
17-11-05, 20:13
Geplaatst door gh.wille
OCH ,ik was al,bang dat de JODEN het weer op hun geweten hadden !

zucht

:wink:

hahhaha :D nee we liegen niet ..

maar kan je het al voorstelen ? 2 heilige van de soennieten .. en zelfs Saddam noemt zijn beste wapen systemen naar JUIST die twee .. en dan zeggen ze dat hij zogenaamd geslagen is ( hahaha saddam geslagen ??!?! whahha ) omdat hij die twee heeft gescholden ! ..

:D

Max Stirner
17-11-05, 21:24
Geplaatst door amOer
hahahaahahah ze hadden een betere leugen moeten verzinnen ahahha ze moeten les krijgen van de amerikanen !! :haha:

waarom liegen ze ? de imam's die hij zogenaamd had beledigd zijn Al Hussein en Al Abbaas ..

die zijn voor elke soenniet heilig !

Saddam was vaak bij het graf van imam Al Hussein en daar zijn fotos van hem huilend !!

de laatste en sterkste bewijs dat hij zo veel van die twee imam's houdt..

irak is bekend om zijn raket-programma .. de twee beste raketten in het iraakse voormalige leger .. raad eens hoe die heetten !??!

Al-Hussein

Al- Abbaas

Al-Samoed I en II

hehehehe dus even een tip voor de verraders in baghdad .. verzin voortaan iets geloofwaardigs ;)! :haha: :melig2:


Jij laat je niets wijsmaken, he...?

:D

amOer
17-11-05, 21:32
Geplaatst door Max Stirner
Jij laat je niets wijsmaken, he...?

:D

nee kvind het egt wel de grap van de maand dit .. :D

Max Stirner
17-11-05, 21:46
Geplaatst door amOer
nee kvind het egt wel de grap van de maand dit .. :D


Inderdaad. Saddam had juist heel veel respect voor sjiieten.

Hij vermoordde er misschien af en toe een paar, maar hij zou ze nóóit beledigen.

:)

mark61
17-11-05, 21:53
Zijn er echt nog mensen die denken dat Saddam een moslim is? Al is het maar een vrijdagmiddagmoslim? :rolleyes:

amOer
17-11-05, 22:10
Geplaatst door Max Stirner
Inderdaad. Saddam had juist heel veel respect voor sjiieten.

Hij vermoordde er misschien af en toe een paar, maar hij zou ze nóóit beledigen.

:)

ja tog ? die hij vermoorde .. dat was gewoon na de GW II toen ze in opstand kwamen ... kweenie maar iedere president op aarde doodt degene die in opstand komen toch ?! ( geen excuus voor hem ofso maar kvind het wel logisch ) .. en 60% van de Ba'ath partij was sji'iet .. ! als hij alleen de minister van informatie ( Al-Sahhaaf ) had dan was het genoeg .. hij was ook sji'iet maar kvond um egt een held toen in de oorlog .. !!


enne .. mark .. ik denk dat hij een moslim was jah :) waarom jij niet ?

mark61
17-11-05, 22:16
Geplaatst door amOer
enne .. mark .. ik denk dat hij een moslim was jah :) waarom jij niet ?

Ik maar denken dat massamoordenaars per definitie niet in aanmerking komen voor de onderscheiding 'moslim van de maand'.

Maarre, je weet toch nog wel dat ie vroeger deed waar ie zin in had, maar zo rond GW I dacht dat ie populair moest gaan doen bij de rest van de Ar. en isl. wereld. Herinner je je nog hoe van de ene dag op de andere 'Allahu akbar' in de Iraakse vlag verscheen? Dat ie dat die 30 jaar daarvoor nou vergeten was....

MaRiaH
17-11-05, 22:18
Geplaatst door amOer
ja tog ? die hij vermoorde .. dat was gewoon na de GW II toen ze in opstand kwamen ... kweenie maar iedere president op aarde doodt degene die in opstand komen toch ?! ( geen excuus voor hem ofso maar kvind het wel logisch ) .. en 60% van de Ba'ath partij was sji'iet .. ! als hij alleen de minister van informatie ( Al-Sahhaaf ) had dan was het genoeg .. hij was ook sji'iet maar kvond um egt een held toen in de oorlog .. !!


enne .. mark .. ik denk dat hij een moslim was jah :) waarom jij niet ?

haha jij gelooft in sprookjes.. zie onderschrift.

amOer
17-11-05, 22:24
mark .. de Allahu Akbar kwam na de GW II , wat hij een overwinning noemde en de naam Um Al-Ma3arik gaf ( the mother of all battles ) .. ik heb hier echt zooooo veel over gelezen en gezien .. volgens mij echt alle documentaire die er waren .. en naar mijn idee hadden beide, irak en amerika verloren .. maargoed ..

wat ik zeggen wou .. hij was het 30 jaar geleden misschien wel vergeten ( ben ik ook van mening ) .. maar .. tawba kan .. tenzij je de grote dingen ( al kaba2ir ) doet .. maar laten we daar maar niet verder op in gaan .. de man is opgepakt en strx gaat ie dood dan mag allah met hem afrekenen .. :)


en Mariah .. kan je bewijzen dat een van mijn woorden verkeerd was ? ( ik geef gelijk toe als ik fout zit hoor ;) ) .. en de 1001 nachten is inderdaad een heel mooi boek .. heb um van kaft tot kaft gelezen in dubai :D !

MaRiaH
17-11-05, 22:32
Geplaatst door amOer

en Mariah .. kan je bewijzen dat een van mijn woorden verkeerd was ? ( ik geef gelijk toe als ik fout zit hoor ;) ) .. en de 1001 nachten is inderdaad een heel mooi boek .. heb um van kaft tot kaft gelezen in dubai :D !

Je woorden zijn niet verkeerd.. ik had het over sprookjes omdat je hem m.i. te positief afschildert.

weet je.. Er is door kringen van Saddam zelf bewezen (een docu over zijn leven en zijn persoonlijkheid) dat hij een psychopaat is.. die geloven alleen in zichzelf, hij heeft zeer sadistische trekken, keihard koel geen gevoel voor andere mensen, geen empathie, niet in staat tot diepere gevoelens. geniet van het pijn doen van mensen en dieren etc. etc. zo was hij volgens getuigen als kind al.

Nou is dat allemaal informatie uit de 2e hand, maar kijk naar zijn persoon en daden en zie een beschrijving van Saddam ten voete uit.
En een dergelijke Saddam is geen moslim.
dat heeft ie trouwens ook wel laten zien.
Hij moest niets van geloof hebben, juist daarom heeft de VS hem aanvankelijk in het zadel geholpen.
dergelijke types gaan alleen voor macht.

Reken maar dat Allah met hem zal afrekenen.
deze mens heeft een spoor van ellende en dood achtergelaten.
en daarom zou het een belediging zijn deze man een gelovige te noemen.
snappie?

amOer
17-11-05, 22:42
Geplaatst door MaRiaH
weet je.. Er is door kringen van Saddam zelf bewezen (een docu over zijn leven en zijn persoonlijkheid) dat hij een psychopaat is.. die geloven alleen in zichzelf, hij heeft zeer sadistische trekken, keihard koel geen gevoel voor andere mensen, geen empathie, niet in staat tot diepere gevoelens. geniet van het pijn doen van mensen en dieren etc. etc

Nou is dat allemaal informatie uit de 2e hand, maar kijk naar zijn persoon en daden en zie een beschrijving van Saddam ten voete uit.
En een dergelijke Saddam is geen moslim.
dat heeft ie trouwens ook wel laten zien.
Hij moest niets van geloof hebben, juist daarom heeft de VS hem aanvankelijk in het zadel geholpen.
dergelijke types gaan alleen voor macht.

Reken maar dat Allah met hem zal afrekenen.
deze mens heeft een spoor van ellende en dood achtergelaten.
en daarom zou het een belediging zijn deze man een gelovige te noemen.
snappie?

kweet niet of je arabisch kan lezen .. ? maar ken je de twee belangrijkste kanalen : Al-Jazeera en Al Arabiya ? die hebben beide koks , lijfwachters of mensen die in het palijs van saddam werkten geinterviewd .. en iedereen zegt : buiten de politiek, is het een hele aardig man.. ! ( dat hij sadistisch is ben ik misschien wel met je eens .. hij voelt zich , tot nu toe , zeer en zeer hoog ) ..

en wat je zei dat de amerikanen hem aanvankelijk holpen .. 100% met je eens .. !! maar wel .. aanvankelijk ;)!

kijk een engeltje was saddam niet ..en misdaden heeft hij gepleegd .. maar een verandering in zijn laatste 10 jaar was er wel .. ( ouderdom verschijnselen ?! ) weet ik niet .. zullen we maar kappen haha .. :$

we houden het op ..

subhanak allahumma wa bihamdik .. ashhadu en la ilaha illa ant .. asta'3firoka wa atoebo ilayk :) !

MaRiaH
17-11-05, 22:48
Geplaatst door amOer
kweet niet of je arabisch kan lezen .. ? maar ken je de twee belangrijkste kanalen : Al-Jazeera en Al Arabiya ? die hebben beide koks , lijfwachters of mensen die in het palijs van saddam werkten geinterviewd .. en iedereen zegt : buiten de politiek, is het een hele aardig man.. ! ( dat hij sadistisch is ben ik misschien wel met je eens .. hij voelt zich , tot nu toe , zeer en zeer hoog ) ..

en wat je zei dat de amerikanen hem aanvankelijk holpen .. 100% met je eens .. !! maar wel .. aanvankelijk ;)!

kijk een engeltje was saddam niet ..en misdaden heeft hij gepleegd .. maar een verandering in zijn laatste 10 jaar was er wel .. ( ouderdom verschijnselen ?! ) weet ik niet .. zullen we maar kappen haha .. :$

we houden het op ..

subhanak allahumma wa bihamdik .. ashhadu en la ilaha illa ant .. asta'3firoka wa atoebo ilayk :) !

Ik vergat te vertellen dat psychopaten zeer charmant zijn en dat iedereen ze heel aardig vindt, totdat je ze tegen je hebt.. :hihi:

Ik kan trouwens geen arabisch lezen.

Hoe dan ook..
Ik vind dat hij eerlijk en fair berecht moet worden.
zoals sommige anderen hier al schreven.

amOer
17-11-05, 22:57
Geplaatst door MaRiaH
Ik vergat te vertellen dat psychopaten zeer charmant zijn en dat iedereen ze heel aardig vindt, totdat je ze tegen je hebt.. :hihi:

Ik kan trouwens geen arabisch lezen.

Hoe dan ook..
Ik vind dat hij eerlijk en fair berecht moet worden.
zoals sommige anderen hier al schreven.

hahahhaha :D ok ok :p

maar eerlijk en fair berecht worden moet niet gebeuren via een bezetter ! en vooral niet door zijn advocaten een voor een dood te schieten !!

maar .. kappe nu hihi .. het ging erom bij deze topic dat het niet kon dat hij iets tegen de twee imams had gezegd ;)! ..

slaap lekker .. :) en geen nachtmerries van saddam krijgen :p droom maar van shahrazaad .. in een mooi paleisje ... en mooie vrouwn hehhehe toei toei ! :)

MaRiaH
17-11-05, 23:48
Geplaatst door amOer
hahahhaha :D ok ok :p

maar eerlijk en fair berecht worden moet niet gebeuren via een bezetter ! en vooral niet door zijn advocaten een voor een dood te schieten !!

ben ik met je eens. Dan liever een internat. gerechtshof, net als milosevic.


maar .. kappe nu hihi .. het ging erom bij deze topic dat het niet kon dat hij iets tegen de twee imams had gezegd ;)! ..

slaap lekker .. :) en geen nachtmerries van saddam krijgen :p droom maar van shahrazaad .. in een mooi paleisje ... en mooie vrouwn hehhehe toei toei ! :)

:hihi: sweet dreams..