PDA

Bekijk Volledige Versie : Submission 2 over positie homo's in islam



rahib
17-11-05, 15:52
Submission 2 over positie homo's in islam

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Hirsi Ali van de VVD heeft het script voor Submission 2 af. Het vervolg op de film die ze samen met de vermoorde Theo van Gogh maakte, gaat over de discriminatie van de homo's binnen de islam. Een VVD-woordvoerster heeft dat donderdag bevestigd.

Submission 1 was een aanklacht tegen de onderdrukking van vrouwen in de islamitische cultuur. In Submission 2 worden de hoofdrollen gespeeld door mannen, onder wie een homoseksueel. „Ik stel de positie van homo's in de islam ter discussie. In de film worden zij schepselen van Allah genoemd”, aldus Hirsi Ali donderdag in de Volkskrant.

Een team van regisseurs en acteur heeft zich al bij Hirsi Ali gemeld om aan de film mee te werken. Volgens Hirsi Ali hebben ze dat niet zozeer gedaan omdat ze het met haar boodschap eens zijn, maar omdat ze vinden dat een dergelijke film in Nederland moet kunnen worden gemaakt. „Daar heb ik grote bewondering voor.”

Wie de medewerkers aan de film zijn blijft geheim. Ze worden onherkenbaar in beeld gebracht en er komt geen titelrol. Submission 2 moet in de loop van 2006 uitkomen.


Bron teleshitgraaf
http://www.telegraaf.nl/binnenland/28802221/Submission_2_over_positie_homo_s_in_islam.html

Zwarte Kat
17-11-05, 15:55
Geplaatst door rahib
Wie de medewerkers aan de film zijn blijft geheim. Ze worden onherkenbaar in beeld gebracht en er komt geen titelrol.

Slap

_h4T3D_sE7eN
17-11-05, 16:00
Geplaatst door rahib
„Ik stel de positie van homo's in de islam ter discussie. In de film worden zij schepselen van Allah genoemd”, aldus Hirsi Ali donderdag in de Volkskrant.

Maar homoseksualiteit is toch een non-issue binnen de Islam ?

tkoba3t
17-11-05, 16:28
Geplaatst door rahib
Submission 2 over positie homo's in islam

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Hirsi Ali van de VVD heeft het script voor Submission 2 af. Het vervolg op de film die ze samen met de vermoorde Theo van Gogh maakte, gaat over de discriminatie van de homo's binnen de islam. Een VVD-woordvoerster heeft dat donderdag bevestigd.

Submission 1 was een aanklacht tegen de onderdrukking van vrouwen in de islamitische cultuur. In Submission 2 worden de hoofdrollen gespeeld door mannen, onder wie een homoseksueel. „Ik stel de positie van homo's in de islam ter discussie. In de film worden zij schepselen van Allah genoemd”, aldus Hirsi Ali donderdag in de Volkskrant.

Een team van regisseurs en acteur heeft zich al bij Hirsi Ali gemeld om aan de film mee te werken. Volgens Hirsi Ali hebben ze dat niet zozeer gedaan omdat ze het met haar boodschap eens zijn, maar omdat ze vinden dat een dergelijke film in Nederland moet kunnen worden gemaakt. „Daar heb ik grote bewondering voor.”

Wie de medewerkers aan de film zijn blijft geheim. Ze worden onherkenbaar in beeld gebracht en er komt geen titelrol. Submission 2 moet in de loop van 2006 uitkomen.


Bron teleshitgraaf
http://www.telegraaf.nl/binnenland/28802221/Submission_2_over_positie_homo_s_in_islam.html

Als ze vinden dat zo'n film moet kunnen dan moeten ze ook durven hun smoelen en namen te laten zien. Men bevestigt hierdoor dat het dus eigenlijk niet kan.

Sallahddin
17-11-05, 19:52
Geplaatst door rahib
Submission 2 over positie homo's in islam

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Hirsi Ali van de VVD heeft het script voor Submission 2 af. Het vervolg op de film die ze samen met de vermoorde Theo van Gogh maakte, gaat over de discriminatie van de homo's binnen de islam. Een VVD-woordvoerster heeft dat donderdag bevestigd.

Submission 1 was een aanklacht tegen de onderdrukking van vrouwen in de islamitische cultuur. In Submission 2 worden de hoofdrollen gespeeld door mannen, onder wie een homoseksueel. „Ik stel de positie van homo's in de islam ter discussie. In de film worden zij schepselen van Allah genoemd”, aldus Hirsi Ali donderdag in de Volkskrant.

Een team van regisseurs en acteur heeft zich al bij Hirsi Ali gemeld om aan de film mee te werken. Volgens Hirsi Ali hebben ze dat niet zozeer gedaan omdat ze het met haar boodschap eens zijn, maar omdat ze vinden dat een dergelijke film in Nederland moet kunnen worden gemaakt. „Daar heb ik grote bewondering voor.”

Wie de medewerkers aan de film zijn blijft geheim. Ze worden onherkenbaar in beeld gebracht en er komt geen titelrol. Submission 2 moet in de loop van 2006 uitkomen.


Bron teleshitgraaf
http://www.telegraaf.nl/binnenland/28802221/Submission_2_over_positie_homo_s_in_islam.html


Hebben ze niks anders te doen???
Ach,ja,dat soort onderwerpen verkoopt,he, net als sex...
Ze zijn gewoon uit op sensatie,klaar!!!
De "vieuw"v.d.Islam op homosexualiteit is "cristal clear",steevast en dus geen onderwerp v.debat,discussie of "onderhandelingen"...
Vrijheid v.Godsdienst botst nou hier met die v.meningsuiting!!!
Of zijn ze uit op moord 2 door de een of ander gek??? want da's provocatie en uitlokking v.geweld!!!
Senseless en belachelijk "project"!!!!