PDA

Bekijk Volledige Versie : Samir A. is weer vrijgesproken



rahib
18-11-05, 13:10
Samir A. is weer vrijgesproken

http://www.krux.nl/uploadedImgs/NEWS/samir_a2.jpg

AMSTERDAM - Het gerechtshof in Den Haag heeft terreurverdachte Samir A. vrijgesproken van het voorbereiden van terroristische aanslagen.

Aanklager G. Haverkate eiste tijdens de behandeling van deze kwestie zes jaar en negen maanden cel tegen hem.

Justitie houdt A. verantwoordelijk voor het voorbereiden van aanslagen in Nederland en medeplichtigheid aan een overval op een supermarkt.


bron: telegraaf

safika
18-11-05, 13:12
Geplaatst door rahib
AMSTERDAM - Het gerechtshof in Den Haag heeft terreurverdachte Samir A. vrijgesproken van het voorbereiden van terroristische aanslagen.

Aanklager G. Haverkate eiste tijdens de behandeling van deze kwestie zes jaar en negen maanden cel tegen hem.

Justitie houdt A. verantwoordelijk voor het voorbereiden van aanslagen in Nederland en medeplichtigheid aan een overval op een supermarkt.


bron telegraaf

Ze maken zichzelf wel errug belachelijk zo!

Bofko
18-11-05, 13:14
Geplaatst door safika
Ze maken zichzelf wel errug belachelijk zo!

Wie bedoel je met ´ze´ ?

et_2000nl
18-11-05, 13:15
Ik zal wel paranioa zijn en in complot theorien willen denken als iets in mij zegt dat dit justitie en politiek wel heel erg goed uitkomt....

Mill
18-11-05, 13:15
Hmmm, er zit zand in de schijnheilige moslimonderdrukmotor van de Nederlandse overheid.

safika
18-11-05, 13:17
Geplaatst door Bofko
Wie bedoel je met ´ze´ ?

Justitie, politiek, IND, etc, etc

Mark
18-11-05, 13:17
hihihi ik ben benieuwd welke avonturen het boefje nu weer gaat beleven :handbang:

safika
18-11-05, 13:18
Geplaatst door et_2000nl
Ik zal wel paranioa zijn en in complot theorien willen denken als iets in mij zegt dat dit justitie en politiek wel heel erg goed uitkomt....

Waarom denk je dat het ze goed uitkomt?
Het is toch een blunder?

Bofko
18-11-05, 13:20
Geplaatst door safika
Justitie, politiek, IND, etc, etc

Iedereen dus.

Justitie doet niet mee aan een volksgericht (van het volk,media en een gedeelte van de politiek) en gedragen zich onafhankelijk. Da´s op zich een goede zaak natuurlijk.

Bofko
18-11-05, 13:22
Geplaatst door safika

Het is toch een blunder?

Ik zie het meer als een strijd waarbij de rechtelijke macht onder druk gezet moet worden.

Elien
18-11-05, 13:23
volgens de rechtbank is denken over een aanslag plegen niet strafbaar.....en dat er geen bewijs was voor het plannen hiervan.. en toch he :verward:

et_2000nl
18-11-05, 13:23
Geplaatst door safika
Waarom denk je dat het ze goed uitkomt?
Het is toch een blunder?

Om door de verbazing de steun en publieke opinie te verkijgen om de wetgeving diepgaand te veranderen. Het proces is simpel. In een democratie kun je de meerderheid hebben en als je die niet hebt de meerderheid creeren. Bewust verkeerde beeldvorming is het middel om dat te verkrijgen. Zijn boeken en artikelen genoeg over om dit te bevestigen.

waterfiets
18-11-05, 13:24
Het gerechtshof acht wel bewezen dat hij terroristische intenties had dus ik hoop en verwacht dat ze hem zeer goed in de gaten blijven houden. Duur klantje voor de overheid.

Elien
18-11-05, 13:24
Geplaatst door Bofko
Ik zie het meer als een strijd waarbij de rechtelijke macht onder druk gezet moet worden.


wat versta je onder druk?

Amparo
18-11-05, 13:25
Hoe verouderd ook en niet meer van deze tijd, de wet is nog altijd de wet. Er lopen wel meer gekken rond dan alleen Samir A.

rahib
18-11-05, 13:27
Terreurverdachte Samir A. opnieuw vrijgesproken

Uitgegeven: 18 november 2005 13:58
Laatst gewijzigd: 18 november 2005 14:06

AMSTERDAM - Het gerechtshof in Den Haag heeft vrijdag terreurverdachte Samir A. in hoger beroep opnieuw vrijgesproken. Hij stond terecht voor het voorbereiden van aanslagen in Nederland en voor medeplichtigheid aan een overval op een supermarkt in 2004.

Het hof is wel overtuigd dat hij terroristische intenties had. Maar hij had daar nog geen middelen voor om die uit te voeren en vormde daarom nog geen dreiging van betekenis . Alleen voor gedachtegoed mag je iemand niet veroordelen en daarom heeft het hof Samir A. vrijgesproken.


De rechtbank in Rotterdam sprak hem hiervoor in april nog vrij, ook wegens gebrek aan bewijs.


nu.nl

rahib
18-11-05, 13:30
Je betekent pas iets als je iets opblaast!!!

delirious
18-11-05, 13:30
Daar gaan we weer,de rukker is weer vrij hoor.

Bofko
18-11-05, 13:31
Geplaatst door Elien
wat versta je onder druk?

Door hem iedere keer weer voor het gerecht te slepen vanwege ´terroristische intenties´ Daarin zit heel duidelijk een wil tot veroordeling besloten.
Maar goed, rechters kunnen zich altijd verschuilen achter de wet. Dus om Samir A veroordeeld te krijgen zal de wet moeten veranderen en daar gaan de rechters weer niet over.

et_2000nl
18-11-05, 13:34
Geplaatst door safika
Waarom denk je dat het ze goed uitkomt?
Het is toch een blunder?

De politieke wil tot verandering is er wel nu de publieke opinie nog. Denk dat het in dit geval geen opzet is. Soms heb je een blunder nodig om vervolgens je doel te bereiken.....

hminkema
18-11-05, 13:39
Geplaatst door Bofko
[B]Door hem iedere keer weer voor het gerecht te slepen vanwege ´terroristische intenties´
Samir A. is niet voor het gerecht gesleept vanwege 'terroristische intenties'. Wel goed de aanklacht citeren a.j.b.


Daarin zit heel duidelijk een wil tot veroordeling besloten.
Er is niets mis met een 'wil tot veroordelen'. Iemand die verdacht wordt van een strafbaar feit, moet zich bij de rechter verantwoorden. Als er ueberhaupt geen wens is iemand op grond van een vermeend strafbaar feit te veroordelen, kunnen we het strafrecht wel opdoeken.


Maar goed, rechters kunnen zich altijd verschuilen achter de wet.
Rechters verschuilen zich niet achter de wet, rechters moeten de wet handhaven. Wat ze zelf ook van de verdachte, diens daad of de wet denken.


Dus om Samir A veroordeeld te krijgen zal de wet moeten veranderen en daar gaan de rechters weer niet over.
Inderdaad. En dat is toch goed nieuws? Dat Nederlandse rechters objectief oordelen, en Samir A. niet veroordelen voor gedrag dat wettelijk gezien niet strafbaar is?

De winnaar van vandaag is het Nederlandse rechtssysteem. De verliezers zijn de mensen die zich door types als Samir A. laten bangmaken.

Stonden er trouwens nog persfotografen bij de uitgang van het gerechtsgebouw?

Bofko
18-11-05, 13:49
Geplaatst door hminkema
Samir A. is niet voor het gerecht gesleept vanwege 'terroristische intenties'. Wel goed de aanklacht citeren a.j.b.


Er is niets mis met een 'wil tot veroordelen'. Iemand die verdacht wordt van een strafbaar feit, moet zich bij de rechter verantwoorden. Als er ueberhaupt geen wens is iemand op grond van een vermeend strafbaar feit te veroordelen, kunnen we het strafrecht wel opdoeken.


Rechters verschuilen zich niet achter de wet, rechters moeten de wet handhaven. Wat ze zelf ook van de verdachte, diens daad of de wet denken.


Inderdaad. En dat is toch goed nieuws? Dat Nederlandse rechters objectief oordelen, en Samir A. niet veroordelen voor gedrag dat wettelijk gezien niet strafbaar is?

De winnaar van vandaag is het Nederlandse rechtssysteem. De verliezers zijn de mensen die zich door types als Samir A. laten bangmaken.

Je zet wat beter de puntjes op de i. Maar verder helemaal eens hoor.

et_2000nl
18-11-05, 13:49
Het wachten is slechts tot deze zot echt tot daden over gaat. De rechtstaat zal hem sterken, hem het gevoel van onoverwinnelijkheid geven....

Kunnen we niet een of ander extreem rechtse rukker zo sarren dat ie dit probleem oplost....

Amparo
18-11-05, 13:51
Dat Sammy A volgens de Nederlandse wet geen terrorist zou zijn, wat betekent dat eigenlijk. Helemaal niks. Het zegt meer over ons rechtssysteem dan over hem.

Amparo
18-11-05, 13:54
Geplaatst door et_2000nl
Het wachten is slechts tot deze zot echt tot daden over gaat. De rechtstaat zal hem sterken, hem het gevoel van onoverwinnelijkheid geven....

Kunnen we niet een of ander extreem rechtse rukker zo sarren dat ie dit probleem oplost....

Ik sta niet helemaal achter wat je zegt, maar ik kom in de buurt.
Ik begin namelijk echt te vrezen voor het domme volk dat zich keer op keer in de steek gelaten voelt, en uiteindelijk zélf 'recht' zal laten zegevieren. Dat hun eigen manier van recht de verkeerden zal treffen, acht ik geenszins uitgesloten. Het is dus uiterst onhandig van... eh, ja wie... van de overheid, de politie, de gerechtelijke macht, name it, dat ze de zaken zo op hun beloop laten. Dat gaat 'n keer mis.

delirious
18-11-05, 13:57
Geplaatst door et_2000nl
Het wachten is slechts tot deze zot echt tot daden over gaat. De rechtstaat zal hem sterken, hem het gevoel van onoverwinnelijkheid geven....

Kunnen we niet een of ander extreem rechtse rukker zo sarren dat ie dit probleem oplost....

Nu kan de aa.ie vee.dee weer jagen, en wordt het weer een genante vertoning.

et_2000nl
18-11-05, 14:02
Geplaatst door delirious
Nu kan de aa.ie vee.dee weer jagen, en wordt het weer een genante vertoning.

Jij hebt weinig vertrouwen in de AIVD.

Ze zullen hem vanaf nu wel gaan 'verstoren'. Gebeurd vaak de laatste tijd schijnt het.

reason
18-11-05, 14:07
Het gerehtshof stelt vast dat Samir A nog te ver verwijderd was van een concrete voorbereiding van een aanslag om hem te veroordelen.
Tevens zegt het hof dat vast staat dat hij wel degelijk van plan is om een aanslag te plegen.
Maar de dingen die hij heeft gedaan waren gewoon nog te ver van concrete uitvoering verwijderd.

Kortom;
samir A is een enorme klootzak,
het OM en de politie doen er goed aan hem in de gaten te blijven houden,
het is goed dat justitie de zaak aan de rechter heeft voorgelegd. Dat schept duidelijkheid, en geeft Samir een waarschuwing.

Joesoef
18-11-05, 14:09
Dat jochie moet naar een inrichting, hopelijk is er van zijn geestesgesteldheid nog wat te maken.

Elien
18-11-05, 14:09
Geplaatst door Bofko
Door hem iedere keer weer voor het gerecht te slepen vanwege ´terroristische intenties´ Daarin zit heel duidelijk een wil tot veroordeling besloten.
Maar goed, rechters kunnen zich altijd verschuilen achter de wet. Dus om Samir A veroordeeld te krijgen zal de wet moeten veranderen en daar gaan de rechters weer niet over.


de rechters verschuilen zich niet ze voeren die uit..er is een verschil tussen denken en doen, men moet oppassen om deze doormaken te halen..ik denk ook weleens aan gevaarlijke dingen vooral als ik mn exman tegenkom..maar bij samir a gezien de bewijzen vind ik hem wel een gevaar voor de samenleving en zou hem hiervoor graag zien straffen

delirious
18-11-05, 14:10
Geplaatst door et_2000nl
Jij hebt weinig vertrouwen in de AIVD.

Ze zullen hem vanaf nu wel gaan 'verstoren'. Gebeurd vaak de laatste tijd schijnt het.

Jij wel?
Lijken me eerder op de Keystone cops.

et_2000nl
18-11-05, 14:17
Geplaatst door delirious
Jij wel?
Lijken me eerder op de Keystone cops.

Comedy capers.... :hihi:

benani
18-11-05, 14:18
Allah Akbar gebeden worden toch verhoord Allah (swt) helpt iedereen en Allah (swt) weet dat die onschuldig is

Ourzazate
18-11-05, 14:33
Geplaatst door delirious
Daar gaan we weer,de rukker is weer vrij hoor.

Hij is helemaal niet vrij. En blijkens de reacties in deze draad hebben nog meer mensen niet door dat Samir A. vrijgesproken is in hoger beroep van iets waar hij al eerder voor is vrijgesproken. Maar justitie is een nieuwe zaak aan het voorbereiden tegen Samir A. en hij zit daarvoor nog steeds vast en zoals het er nu naar uitziet in elk geval tm de 2e week van januari 2006...:).

Lezen jullie geen kranten?

Mill
18-11-05, 14:37
Geplaatst door Ourzazate
Hij is helemaal niet vrij. En blijkens de reacties in deze draad hebben nog meer mensen niet door dat Samir A. vrijgesproken is in hoger beroep van iets waar hij al eerder voor is vrijgesproken. Maar justitie is een nieuwe zaak aan het voorbereiden tegen Samir A. en hij zit daarvoor nog steeds vast en zoals het er nu naar uitziet in elk geval tm de 2e week van januari 2006...:).

Lezen jullie geen kranten?

Scherp. :)

Ourzazate
18-11-05, 14:50
Geplaatst door benani
Allah Akbar gebeden worden toch verhoord Allah (swt) helpt iedereen en Allah (swt) weet dat die onschuldig is

En ik denk dat jouw gebeden alles behalve verhoord zullen worden gezien jouw gedachtenkronkels waarin je te kennen geeft dat je zwaar schuldig zult worden verklaard door Hem:


Geplaatst door benani
Zielige mensen die erheen gaan, waarom zou je naar de hoeren moeten gaan als er al zoveel meisjes zijn die hun liefde gratis geven.



Geplaatst door benani
terwijl je marokkaanse broeders hun leven vergooien in zee, om een oversteek te maken, ga jij verdomme een illegale turk nemen

heb er geen woorden voor tfou halik


Geplaatst door benani
tuurlijk een vrouw moet klaarkomen anders is er echt niks aan

alleen al dat liever gezichtje als ze klaarkomt wow
dat is echt perfect


Geplaatst door benani
Het kan van mij gewoon hoor

en zeker de dames met de strakke hoofddoekjes, hmmm lekkere strakke rokken precies waar de billen uitsteken erg mooi


En jij durft te spreken over Allah sub7ana wa ta3ala ya lkelb?

ps: Schuldig of onschuldig zorgt er niet voor dat iemand al dan niet wordt vrijgesproken in NL, maar de/het aanwezigheid/gebrek van/aan bewijs. En hoeveel vrome onschuldige moslims zitten er wel niet in gevangenissen in Marokko, Algerije, Egypte, SA, Iran en ga zo verder enkel en alleen omdat zij kritiek hebben op de regerende dictator...?
pps: Jouw idool zit trouwens nog steeds vast en zoals het er nu naar uitziet met de verscherpte wetgeving zal hij uiteindelijk toch een paar jaar moeten brommen. Oops, zijn gebeden zijn dan toch niet verhoord he?

MaRiaH
18-11-05, 14:51
Geplaatst door hminkema
Samir A. is niet voor het gerecht gesleept vanwege 'terroristische intenties'. Wel goed de aanklacht citeren a.j.b.


Er is niets mis met een 'wil tot veroordelen'. Iemand die verdacht wordt van een strafbaar feit, moet zich bij de rechter verantwoorden. Als er ueberhaupt geen wens is iemand op grond van een vermeend strafbaar feit te veroordelen, kunnen we het strafrecht wel opdoeken.


Rechters verschuilen zich niet achter de wet, rechters moeten de wet handhaven. Wat ze zelf ook van de verdachte, diens daad of de wet denken.


Inderdaad. En dat is toch goed nieuws? Dat Nederlandse rechters objectief oordelen, en Samir A. niet veroordelen voor gedrag dat wettelijk gezien niet strafbaar is?

De winnaar van vandaag is het Nederlandse rechtssysteem. De verliezers zijn de mensen die zich door types als Samir A. laten bangmaken.

Stonden er trouwens nog persfotografen bij de uitgang van het gerechtsgebouw?

ook eens..
maar ik had em liever achter de tralies gezien.
wat gaat ie nu weer uitspoken.
Om maar niet te spreken van een deel van de samenleving die door zijn vrijspraak weer voer tot stigmatiseren heeft.

maar het recht zegeviert.. inderdaad een overwinning voor het rechtssysteem.
Ook dat is veel waard..

MaRiaH
18-11-05, 14:54
Geplaatst door Ourzazate
Hij is helemaal niet vrij. En blijkens de reacties in deze draad hebben nog meer mensen niet door dat Samir A. vrijgesproken is in hoger beroep van iets waar hij al eerder voor is vrijgesproken. Maar justitie is een nieuwe zaak aan het voorbereiden tegen Samir A. en hij zit daarvoor nog steeds vast en zoals het er nu naar uitziet in elk geval tm de 2e week van januari 2006...:).

Lezen jullie geen kranten?

ey dat is goed nieuws!! :boogie:

Nelis70
18-11-05, 18:26
Geplaatst door benani
Allah Akbar gebeden worden toch verhoord Allah (swt) helpt iedereen en Allah (swt) weet dat die onschuldig is

hahahahahaha
wat dom
hahahahahaha

linazaara
18-11-05, 19:42
Damens en heren,

Nederland maakt een ontzettend grote fout.
Een frustrerend jongen als Samir A. moet naar mijn idee opgesloten worden, dit zal/ is het beste voor iedereen die zich in Nederland bevindt. Ik heb het dan zowel over de moslim als de niet- moslims

Sterker nog, ik ben zelf een voorstander van dat de Nederlandse Overheid een rotte appel terug moet sturen naar land van herkomst.
Laat hem (de rest van de frustrerend groep) daar maar lekker stoer doen, zielig geval!!!!!!!!!!!!!!!! Sterker nog, laat hem de dood straf krijgen. Op deze manier zijn we er iedergeval van één idioot af!!!!!!!!!!!!!!!!!!

freya
18-11-05, 22:59
Geplaatst door Ourzazate
En ik denk dat jouw gebeden alles behalve verhoord zullen worden gezien jouw gedachtenkronkels waarin je te kennen geeft dat je zwaar schuldig zult worden verklaard door Hem:




En jij durft te spreken over Allah sub7ana wa ta3ala ya lkelb?

ps: Schuldig of onschuldig zorgt er niet voor dat iemand al dan niet wordt vrijgesproken in NL, maar de/het aanwezigheid/gebrek van/aan bewijs. En hoeveel vrome onschuldige moslims zitten er wel niet in gevangenissen in Marokko, Algerije, Egypte, SA, Iran en ga zo verder enkel en alleen omdat zij kritiek hebben op de regerende dictator...?
pps: Jouw idool zit trouwens nog steeds vast en zoals het er nu naar uitziet met de verscherpte wetgeving zal hij uiteindelijk toch een paar jaar moeten brommen. Oops, zijn gebeden zijn dan toch niet verhoord he?

:) scherp, heel scherp

mulan
19-11-05, 10:25
Ik krijg bijna het gevoel alsof Samir A een bijna terrorist moet uithangen om de overheid bezig te houden. Alsof de echte terroristen hem erop uit sturen om vooral maar zo verdacht mogelijk over te komen zodat zij hun gang kunnen gaan.Want laten we eerlijk zijn .....wat heeft Samir A nu echt gedaan... al die mogelijkheden om wat te doen en net op le moment supreme wordt hij gearresteerd....hoe verdacht wil je iemand hebben.

Ja paranoia hier... :hihi:

Dutchguy
19-11-05, 10:35
Hobby Bob mag weer knutselen. :p

Tomas
19-11-05, 11:03
Eigenlijk heeft de rechter Samir vrij gesproken omdat ie 'm te dom en onhandig vindt voor een echte terrorist. Ben benieuwd of Samir deze belediging door heeft.

Amien
19-11-05, 11:08
Geplaatst door Tomas
Eigenlijk heeft de rechter Samir vrij gesproken omdat ie 'm te dom en onhandig vindt voor een echte terrorist. Ben benieuwd of Samir deze belediging door heeft.

U bent zelf dom, als u dat zou denken!

Dutchguy
19-11-05, 11:37
Geplaatst door Tomas
Eigenlijk heeft de rechter Samir vrij gesproken omdat ie 'm te dom en onhandig vindt voor een echte terrorist. Ben benieuwd of Samir deze belediging door heeft.
Dat was ook het eerste wat ik me afvroeg.

psycho_amazigh
19-11-05, 11:48
of misschien was ie wel goed aan het voorbereiden aleen als je hem te vroeg bij de voorbereidingen komt arresteren vind je natuurlijk niks (pech voor OM geluk voor Samir).
Net alsof ik een presentatie ga houden als je dan naar me komt in de eerste week kan ik je ook wel vertellen dat je niks vindt,...

Rabi'ah.
19-11-05, 15:01
Geplaatst door Ourzazate



En jij durft te spreken over Allah sub7ana wa ta3ala ya lkelb?

ps: Schuldig of onschuldig zorgt er niet voor dat iemand al dan niet wordt vrijgesproken in NL, maar de/het aanwezigheid/gebrek van/aan bewijs. En hoeveel vrome onschuldige moslims zitten er wel niet in gevangenissen in Marokko, Algerije, Egypte, SA, Iran en ga zo verder enkel en alleen omdat zij kritiek hebben op de regerende dictator...?
pps: Jouw idool zit trouwens nog steeds vast en zoals het er nu naar uitziet met de verscherpte wetgeving zal hij uiteindelijk toch een paar jaar moeten brommen. Oops, zijn gebeden zijn dan toch niet verhoord he?

Rzpkt. :handbang:

Rabi'ah.
19-11-05, 15:01
Geplaatst door Tomas
Eigenlijk heeft de rechter Samir vrij gesproken omdat ie 'm te dom en onhandig vindt voor een echte terrorist. Ben benieuwd of Samir deze belediging door heeft.

:hihi:

Rabi'ah.
19-11-05, 15:03
Geplaatst door benani
Allah Akbar gebeden worden toch verhoord Allah (swt) helpt iedereen en Allah (swt) weet dat die onschuldig is


Geplaatst door benani
Zielige mensen die erheen gaan, waarom zou je naar de hoeren moeten gaan als er al zoveel meisjes zijn die hun liefde gratis geven .





Geplaatst door benani
terwijl je marokkaanse broeders hun leven vergooien in zee, om een oversteek te maken, ga jij verdomme een illegale turk nemen

heb er geen woorden voor tfou halik




Geplaatst door benani
tuurlijk een vrouw moet klaarkomen anders is er echt niks aan

alleen al dat liever gezichtje als ze klaarkomt wow
dat is echt perfect




Geplaatst door benani
Het kan van mij gewoon hoor

en zeker de dames met de strakke hoofddoekjes, hmmm lekkere strakke rokken precies waar de billen uitsteken erg mooi


Hoe vromer geest, hoe groter beest. :moe:

tr_imparator
19-11-05, 21:51
Soms is een domme verdachte vrijlaten beter dan opsluiten. Zo kunnen ze misschien de hele zooitje oprollen.

Aan de andere kant misschien is S.A. toch echt onschuldig. In dat geval mijn verontschuldigingen naar zijn zijde.

gh.wille
19-11-05, 23:53
Geplaatst door tr_imparator
Soms is een domme verdachte vrijlaten beter dan opsluiten. Zo kunnen ze misschien de hele zooitje oprollen.

Aan de andere kant misschien is S.A. toch echt onschuldig. In dat geval mijn verontschuldigingen naar zijn zijde.

Vind het ergens wel goed hoor dat deze onschuldige jonge man vrij komt , kan hij ten minste de KERST en OUD en NIEUW vieren in
zijn eigen huislijke kring .

:melig2:

tr_imparator
20-11-05, 00:20
Geplaatst door gh.wille
Vind het ergens wel goed hoor dat deze onschuldige jonge man vrij komt , kan hij ten minste de KERST en OUD en NIEUW vieren in
zijn eigen huislijke kring .

:melig2:

Wie weet met echt vuurwerk?


:melig2:

gh.wille
20-11-05, 00:28
Geplaatst door tr_imparator
Wie weet met echt vuurwerk?


:melig2:

En een oliebol om mee te gooien .

:nl:

god,peace and l
20-11-05, 14:32
we zien maar weer keer op keer hoe scheef deze aardelijke systeem is, onrecht tegen moslims speelt hier ook grote rol, iedereen weet dat Samir A wel ergens in zijn hoofd met een plannetje bezig is, maar ze krijgen hem maar niet op heterdaad te pakken, dan wordt ie maar vrijgesproken. Nou IND!!! goed werk verricht, jullie staan maar weer voor de duizendste keer voor lul, en het zal ook niet de laatste keer zijn. Na Samir A komen er nog wel meer A`s en B`s, en zonder eerlijk rechtssysteem zullen jullie verslagen worden. Ik zou zeggen... laat de islamitische staat in Nederland maar komen, dan zal Samir A ook geen reden meer hebben om jullie angst in jullie harten te zaaien

freya
20-11-05, 15:06
Geplaatst door god,peace and l
we zien maar weer keer op keer hoe scheef deze aardelijke systeem is, onrecht tegen moslims speelt hier ook grote rol, iedereen weet dat Samir A wel ergens in zijn hoofd met een plannetje bezig is, maar ze krijgen hem maar niet op heterdaad te pakken, dan wordt ie maar vrijgesproken. Nou IND!!! goed werk verricht, jullie staan maar weer voor de duizendste keer voor lul, en het zal ook niet de laatste keer zijn. Na Samir A komen er nog wel meer A`s en B`s, en zonder eerlijk rechtssysteem zullen jullie verslagen worden. Ik zou zeggen... laat de islamitische staat in Nederland maar komen, dan zal Samir A ook geen reden meer hebben om jullie angst in jullie harten te zaaien

Wat bedoel je nou eigenlijk te zeggen? :confused:

Hawa
20-11-05, 15:23
Enigszins ben ik echt happy! Geen bewijs,wel bewijs,maar niet concreet bewijs. Onschuldig dus! En dat is Nederlandse rechtstaat. Laten we hopen dat dit zo blijft. En ik hoop dat SA wat vaker de luier omdoet van zijn lieve kleine die hij maar bitter weinig ziet. Zich meer concentreert op het reilen en zeilen in deze Nederlandse maatschappij. Ik heb wel met hem te doen,eerst die reis naar Tsjetstenie>>wat op niks uiliep..Hij heeft wel een idee denk ik. Maar hij moet zijn ideeeen laten vieren. Als hij echt onschuldig is,dan doet hij ook maar een claim op de Nederlandse staat vanwege smaad en verdachtmakerij. Dat lijkt mij het enigste wat er nog kan geschiedden. Hoe kan hij oooit weer kan studeren op hogeschoool,chemie! Niemand die hem kende! En nu dus wel,een verbod op verder te gaan studeren. Is echt erg. OOk erg is dat mensen denken dat een tijdbom niet uitgeschakeld kan worden door ons rechtsysteem. Maar goed ook. Elke scheet die je laat is al verdacht en beland achter tralies zonder advokaat...Israelisch systeem die Willy Walden(Wilders) beoogt. Hoeveel Mossad geshit hebben wij nu hier om ons op te voedden. Ik denk dit alleen,ik weet niet als dit waar is. Maar toch! Denk toch eens na. Hoeveel shit krijgt Gretta niet voor haar hoofd geslingerd en ook nog weduwe van onze grootmeester van de Nederlandse bank. En mevr HAA van VVD kan gewoon maar verder roeien..Kijk! Dit systeem is beetje in de war. Behoorlijk in de war. Dus Samir als je echt onschuldig bent....ga je zelf verdedigen..Als de studenten van de koran school in Marokko zich veronschuldigen vanwege die brute daad van MB...Mag niet zegt Alexander...niemand heeft hier schuld aan...Nee natuurlijk niet. Maar waar ligt die schuld dan wel. Ik weet zolangzamerhand wel dat de grote politiek schuld heeft aan al die uitwerpselen der aarde. Shit dus! Maar die shit heeft het westen zelf in dit leven geroepen,als de palestijnen ooit eens vrij zijn,ooit ook die tsjetsjen...kijk nar oezbekistan,,elke moslim is terro..fundi..terwijl die mensen broederlijk en zusterlijk altijd samen hebben geleefd. Gunnen is het woord. Iedereen doet mee. Niks meer of minder. In dit land is meestal 50% voor en 50% tegen...Daar ga ik bang van worden. Niet van SA..geef hem kans..en dat hij ooit die telegraaf journalist een klap heeft gegeven..wie wilde dat niet zelf doen dan!! Klaase voor die klap.Voor het andere met die kunstmest..die plattegronden..ik weet echt niet...maar ik weet wel..dat er iets niet klopt...En met zijn alleen dienen we rechtstaat te waarborgen en geen doodstaraf of andere gekonkel...Moet je kijken naar de voordeur van Sa.zo mistroostig...laten we die deur gaan schilderen in de kleuren van de vrijheden die men hier heeft...Maar dan niet met de vinger...Met hele hand omvatten...vrede!! Voor iedereen..niet alleen hier...Maar over de hele wereld...en laat die Bush maar fietsen in China..hij heeft wel gezecht dat je mensen rechten moet accepteren..oke...doe het dan!!!

Joesoef
20-11-05, 20:10
Geplaatst door god,peace and l
we zien maar weer keer op keer hoe scheef deze aardelijke systeem is, onrecht tegen moslims speelt hier ook grote rol, iedereen weet dat Samir A wel ergens in zijn hoofd met een plannetje bezig is, maar ze krijgen hem maar niet op heterdaad te pakken, dan wordt ie maar vrijgesproken. Nou IND!!! goed werk verricht, jullie staan maar weer voor de duizendste keer voor lul, en het zal ook niet de laatste keer zijn. Na Samir A komen er nog wel meer A`s en B`s, en zonder eerlijk rechtssysteem zullen jullie verslagen worden. Ik zou zeggen... laat de islamitische staat in Nederland maar komen, dan zal Samir A ook geen reden meer hebben om jullie angst in jullie harten te zaaien


WTF heeft de IND er mee te maken?

MaRiaH
20-11-05, 20:47
Geplaatst door Joesoef
WTF heeft de IND er mee te maken?

misschien bedoelt ie wel de aivd?? :verrassin :hihi: