PDA

Bekijk Volledige Versie : Drie doden in Rotterdams café



~Panthera~
19-11-05, 05:57
Teletekst za 19 nov
***************************************
Drie doden in Rotterdams café

***************************************
ROTTERDAM Bij een schietpartij in een
café in de Rotterdamse binnenstad zijn
vannacht drie doden en twee gewonden
gevallen.Ook op andere plaatsen in de
buurt is geschoten.Het is onbekend of
daarbij ook slachtoffers zijn gevallen.

Ooggetuigen hebben vier mannen met
automatische geweren gezien.Over de
achtergrond van de schietpartijen is
nog niets bekend.In het café woedde na
de schietpartij korte tijd brand.

Het café heet Inn and Out en ligt aan
de Schiedamsesingel.Het hele gebied
tussen de Schiedamsesingel en de Witte
de Withstraat beschouwt de politie als
plaats delict.

Zwarte Schaap
19-11-05, 06:57
Geplaatst door ~Panthera~
Teletekst za 19 nov
***************************************
Drie doden in Rotterdams café

***************************************
ROTTERDAM Bij een schietpartij in een
café in de Rotterdamse binnenstad zijn
vannacht drie doden en twee gewonden
gevallen.Ook op andere plaatsen in de
buurt is geschoten.Het is onbekend of
daarbij ook slachtoffers zijn gevallen.

Ooggetuigen hebben vier mannen met
automatische geweren gezien.Over de
achtergrond van de schietpartijen is
nog niets bekend.In het café woedde na
de schietpartij korte tijd brand.

Het café heet Inn and Out en ligt aan
de Schiedamsesingel.Het hele gebied
tussen de Schiedamsesingel en de Witte
de Withstraat beschouwt de politie als
plaats delict.

Deze cafe zal david goed kennen want het zit naast het coc. In dit cafe zat hiervoor een cafe dat heete ''boy''. Ik haatte dat cafe omdat het een in mijn ogen een soort homo-pedocafe was. Ik vond het een verkeerde signaal afgeven om een homocafe boy te noemen dat uitkijkt op een kinderspeelpleintje. Ik woon ongeveer een 200 meter van dat cafe.

Anywayz dat cafe is al jaren weg en is overgenomen door criminelen. Er is daar al eerder een schietpartij met automatische geweren geweest vanwege een vete tussen 2 wijkbewoners. 1 van de daders van toen is nog recentelijk vrijgelaten. Zowel de dader als het slachtoffer waren goede bekenden van elkaar en mij.

Het cafe was een verzamelplaats voor pooiers, rovers, drugsdealers en meelopers. Vele jonge Surinaamse, Kaap verdiaanse, Nederlandse en Marokkaanse sletjes die het harde ruige leven vereerden en zich lieten imponeren door de bling bling zochten daar hun machovriendje. De meeste meisjes die daar kwamen eindigden uiteindelijk in de prostitutie, gang bang of 1 of andere sexuele orgie. XTC, Coke, GHB, rode wodka met Red Bull en allerlei whiskey merkenwerden daar gretig gebruikt.

Update 8:30

Het is naar alle waarschijnlijkheid toch een nasleep van de eerder beschreven vete. Slachtoffers zijn de eigenaar van het cafe een vrouw en en andere onbekende waarschijnlijk de huiskok van het cafe. Er zijn in ieder geval 2 daders die onder andere de cafe-eigenaar om geld vroegen, hij wilde ze dat geld niet geven. Slachtoffers zouden eerst zijn neergeschoten en toen met benzine overgoten en in de fik gestoken. Diegene die de vorige keer beschoten was, om wie de vete draait was er niet bij. Ook anderen zijn beschoten maar zijn er zonder kleerscheuren van af gekomen, zij worden nog verhoord op het bureau. Twee en een halve straat in de wijk zijn afgesloten i.vm. het zoeken naar sporen.

Update 9:30

Getuigen die erbij waren zijn al gehoord door de politie enkelen zitten nog op het bureau. Daders zijn bekend, nu nog afwachten totdat ze gearressteerd worden.

Amparo
19-11-05, 07:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
Deze cafe zal david goed kennen want het zit naast het coc. In dit cafe zat hiervoor een cafe dat heete ''boy''. Ik haatte dat cafe omdat het een in mijn ogen een soort homo-pedocafe was. Ik vond het een verkeerde signaal afgeven om een homocafe boy te noemen dat uitkijkt op een kinderspeelpleintje. Ik woon ongeveer een 200 meter van dat cafe.

Anywayz dat cafe is al jaren weg en is overgenomen door criminelen. Er is daar al eerder een schietpartij met automatische geweren geweest vanwege een vete tussen 2 wijkbewoners. 1 van de daders van toen is nog recentelijk vrijgelaten. Zowel de dader als het slachtoffer waren goede bekenden van elkaar en mij.

Het cafe was een verzamelplaats voor pooiers, rovers, drugsdealers en meelopers. Vele jonge Surinaamse, Nederlandse en Marokkaanse sletjes die het harde ruige leven vereerden en zich lieten inponeren door de bling bling zochten daar hun machovriendje. De meeste meisjes die daar kwamen eindigden uiteindelijk in de prostitutie, gang bang of 1 of andere sexuele orgie. XTC, Coke, GHB, rode wodka met Red Bull en allerlei whiskey merkenwerden daar gretig gebruikt.

Het cafe was naar mijn mening geinfiltreerd door de Turkse drugsmaffia daarom denk ik dat deze moorden vooralsnog wat met drugs te maken hebben.

:jammer:

Heikneuter.

Zwarte Schaap
19-11-05, 09:43
Drie doden in café Rotterdam

ANP

ROTTERDAM - De politie heeft in een café aan de Schiedamse Singel in Rotterdam twee doodgeschoten mannen en een doodgeschoten vrouw aangetroffen. In de horecagelegenheid woedde bovendien korte tijd brand. Die was echter snel onder controle, aldus een politiewoordvoerster zaterdagochtend.

Politiemensen troffen in het café Inn en Out ook twee gewonden aan. Volgens de woordvoerster klonken er ‘s nachts om vijf uur schoten in de Boomgaardsstraat, om de hoek van het café. ‘Politiemensen zagen daar niets en kregen vervolgens een melding binnen dat er in het café was ingebroken. Bij de Inn en Out zagen agenten rook onder het rolluik komen. Binnen troffen zij de slachtoffers aan.’

Volgens de woordvoerster zijn vier gewapende mannen er vandoor gegaan. De politie heeft de omgeving afgezet. Een arrestatieteam heeft niet alleen het café uitgekamd maar is volgens ooggetuigen ook een pand in dezelfde straat binnen gegaan.

De Inn en Out werd twee jaar geleden een aantal maanden gesloten omdat er op het terras een schietpartij had plaatsgevonden. Volgens omstanders wordt het café doorgaans bezocht door Antillianen . Buurtbewoners, die naar eigen zeggen weinig van het gebeuren hebben gemerkt, zeggen dat het om een afpersingszaak gaat. De slachtoffers zouden geboeid zijn aangetroffen. Bovendien zouden de vermoedelijke daders machinegeweren hebben gebruikt. Omwonenden hoorden tot 03.00 ‘s nachts feestgeluiden uit de horecatent komen.

Het café ligt tegenover een school in een rustige buurt .

Bron: De Volkskrant 19/11/05


Gatsiederie wat een smerige leugenaars, in dat cafe kwam vrijwel geen ene antiliaan.

Het is wel een rustige buurt vergeleken met vroeger maar er broeit wel wat ,want de politie zit de jongeren daar in de buurt op de nek. Waar ze ook staan met meer dan 2 jongens krijgen ze een boete wegens samenscholing. Elke kind die met zijn fiets op de stoep rijdt krijgt ook een boete. Ze zijn vollop bezig met kat en muis spelletjes met de politie te spelen.

Al een tijdje geleden waren er 2 jonge boefjes van 12 en 15 uit de wijk die met een pistool een BMW roofden en door de politie racend de halve stad achterna zijn gezeten met live beelden op TV.

Een paar jaar geleden kwamen al een aantal bezoekers en wijkbewoners van Inn and Out op televisie bij Rondom tien. Er waren toen een paar keer vechtpartijen uitgebroken met de politie.

Ook een aantal jaren geleden kwam er een tokkiebekende op tv bij sbs6 die een rechtzaak van hem volgden. Hij zou een wijkagent met de dood hebben bedreigd.

Zijn oom was een beruchte straatvechter bij de politie maar die werd later homo nadat hij een spuitje of zo gekregen heeft in de gevangenis (althans dat zeggen mijn buurttokkies zelf), sterker nog het zit er dik in dat hij een pedo-homo is geworden die zelfs zijn kleine neefje, die in de steek gelaten was door zijn nicht misbruikt heeft. We noemden hem Bolle Jan, hij droeg alleen jurken, zo dik was hij.

Als hij een kratje bier op had durfden weinig hem te naderen, ook de politie niet. De meeste scheldwoorden heb ik van hem geleerd, hij zat de hele dag iedereen te evrvloeken en uit te shcelden. Het grappige is dat een Marokkaanse overbuurvrouw van ons hem eens vollop in elkaar sloeg maar dat hij niets durfde terug te doen. Hij zei iets van pleurishoer of zo tegen haar. ( Ze is pas een maand gelden overleden aan de gevolgen van het in brand vliegen van haar jurk bij een barbeque)

Niet dat dat iets nieuws is of zo, want sinds ik daar woon is vechten tegen de politie geen uitzondering. De meeste wijkagenten houden het niet lang vol en vertrekken vrij snel naar rustigere gemeentes.

Voorts zijn er denk ik hier de meeste liquidaties/aanslagen en schietpartijen in een straal van 300 meter geweest in heel Nederland. Uit het blote hoofd denk ik zo een 8 liquidaties en minstens 2 aanslagen (op Turkse consulaat) en wel minstens 6 schietpartijen.

Mark
19-11-05, 16:36
wat een pittoresque buurt heb jij ZS :)

goede zaak dat ze al het menselijke vuil van nederland daar laten wonen opdat wij er geen last meer van hebben :wohaa:

Mill
19-11-05, 16:44
Ze is pas een maand gelden overleden aan de gevolgen van het in brand vliegen van haar jurk bij een barbeque

:maf:

wytze
19-11-05, 17:40
Dank voor de info ZS.
Dat helpt het gebeuren een beetje plaatsen.

Zwarte Schaap
19-11-05, 19:25
Update 19:00 uur:

De vermoorde vrouw blijkt een Marokkaanse cafe-sletje te zijn, genaamd Ikram. De eerder genoemde huiskok zou thuis zitten met een schampschot. De andere vermoorde man wordt vermoed dat hij uit Amsterdam vandaan komt.

In de cafe werd het verjaardag gevierd van de vermoorde cafe-eigenaar Appie (geen Marokkaan). Het schijnt dat diegene om wie de vete draait al eerder helemaal dronken het pand verlaten had en door vrienden naar huis weggevoerd was.

Vete is ooit begonnen om een bedrag van 25.000 gulden. De dader werd niet serieus genomen door de tegenpartij en wilde zijn geld niet terugbetalen. De dader was al jong berucht maar door zo als een kleine kind behandelt te worden kon hij niet mee leven en had daardoor al eerder op het terras van het cafe de tegenstander beschoten met een automatische geweer. Daar heeft hij ook voor gezeten en was pas nog vrij recent vrij gekomen.

De dader woont al ongeveer 20 jaar in de buurt en was zeker geen ruziezoeker of iemand die anderen zomaar wat aandeed, het was eerder een teruggetrokken jongeman. Hij geloofde wel dat hij een beroepscrimineel was waar je niet mee moest sollen.

Het motief is nog niet echt duidelijk, want de betrokkenheid van Appie de cafe-eigenaar is nog niet bekend. Geruchten doen de ronde dat er meteen gewoon in het wilde weg er op los is geschoten maar er wordt ook gerept dat de overgebleven feestvierende cafebezoekers zijn vastgebonden. De al eerder vertrokken dronken tegenstander was een vaste bezoeker van het cafe, 1 van de daders zelf kwam daar nooit maar woonde zoals zijn tegenstander ongeveer zo een 200 meter van het cafe.

Update 21:00 uur:

Volgens onbevestigde berichten zou de Marokkaanse later op de dag bezweken zijn aan haar verwondingen en daarmee de vierde dode zijn. De eerst dode vrouw zou een vriendin zin van 1 van de gewonden waarmee het inmiddels beter gaan.

http://x12.putfile.com/11/32212260876.jpg

http://x12.putfile.com/11/32212280653.jpg

http://x12.putfile.com/11/32212293717.jpg

http://x12.putfile.com/11/32212302252.jpg

http://x12.putfile.com/11/32212311886.jpg

http://x12.putfile.com/11/32212320982.jpg

Zwarte Schaap
19-11-05, 19:30
Geplaatst door Mark
wat een pittoresque buurt heb jij ZS :)

goede zaak dat ze al het menselijke vuil van nederland daar laten wonen opdat wij er geen last meer van hebben :wohaa:

Geniet jij maar van je leventje in je sjieke wijk met de creme de la creme van het menselijke ras.

Joesoef
20-11-05, 09:47
En ik die zo graag in Rotterdan wil gaan wonen :maf2:

Wide-O
20-11-05, 09:55
Geplaatst door Joesoef
En ik die zo graag in Rotterdan wil gaan wonen :maf2:

Nou, als ze zo doorgaan is er binnenkort wel veel plaats daar :zegniets:

Joesoef
20-11-05, 10:20
Geplaatst door Wide-O
Nou, als ze zo doorgaan is er binnenkort wel veel plaats daar :zegniets:


Ik en schaap buren, wie had dat ooit gedacht.

Zwarte Schaap
20-11-05, 10:25
Geplaatst door Joesoef
Ik en schaap buren, wie had dat ooit gedacht.

In mijn buurt is het waanzinnig moeilijk om een woning te krijgen. De buurt is namelijk zeer in trek. Ik denk dus ook niet dat het je lukt om hier een woning te krijgen.

Joesoef
20-11-05, 10:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
In mijn buurt is het waanzinnig moeilijk om een woning te krijgen. De buurt is namelijk zeer in trek. Ik denk dus ook niet dat het je lukt om hier een woning te krijgen.


Is mij idd opgevallen, de prijzen liegen er niet om. Die woningen hebben veel meer karrakter dan de nieuwbouw in de kop van zuid. Ook daar zijn de prijzen flink, alleen wel een flink stuk minder dan in Amsterdam.

Gerard074
20-11-05, 10:34
Geplaatst door Joesoef
Is mij idd opgevallen, de prijzen liegen er niet om. Die woningen hebben veel meer karrakter dan de nieuwbouw in de kop van zuid. Ook daar zijn de prijzen flink, alleen wel een flink stuk minder dan in Amsterdam.

Kop van Zuid vind ik ook allemaal te strak en idd de wijk van Schaap is de mooiste om te wonen maar heel erg moeilijk om daar een woning te vinden. Maar wat is er dan ook mooier om één van mijn favoriete restauranten bijna om de hoek te hebben (Zorg en Hoop)

sjaen
20-11-05, 10:42
@ZS

Ga verhuizen!

Zwarte Schaap
20-11-05, 10:47
Geplaatst door Gerard074
Kop van Zuid vind ik ook allemaal te strak en idd de wijk van Schaap is de mooiste om te wonen maar heel erg moeilijk om daar een woning te vinden. Maar wat is er dan ook mooier om één van mijn favoriete restauranten bijna om de hoek te hebben (Zorg en Hoop)

Om precies te zijn: Sorgh en Hoop

Ze proberen nu de armoezaaiers uit de buurt weg te werken door de (goede) sociale woningbouw te slopen en duurdere koop- en huurwoningen daarvoor in de plaats te bouwen.

Voorbeeld: Ik woonde in een huis waar ik 300 euro inclusief verwarmingskosten en warm water betaalde. Die hebben ze nu egsloopt en er komen nu woningen voor in de plaats die minimaal 850 euro gaan kosten zonder enige andere voorzieningen erbij gerekend.

sjaen
20-11-05, 10:49
Geplaatst door Joesoef
Is mij idd opgevallen, de prijzen liegen er niet om. Die woningen hebben veel meer karrakter dan de nieuwbouw in de kop van zuid. Ook daar zijn de prijzen flink, alleen wel een flink stuk minder dan in Amsterdam.

Nou, doe mij anders maar wat minder "karakter". http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a108.gif


Geplaatst door Zwarte Schaap
Drie doden in café Rotterdam

Niet dat dat iets nieuws is of zo, want sinds ik daar woon is vechten tegen de politie geen uitzondering. De meeste wijkagenten houden het niet lang vol en vertrekken vrij snel naar rustigere gemeentes.

Voorts zijn er denk ik hier de meeste liquidaties/aanslagen en schietpartijen in een straal van 300 meter geweest in heel Nederland. Uit het blote hoofd denk ik zo een 8 liquidaties en minstens 2 aanslagen (op Turkse consulaat) en wel minstens 6 schietpartijen.

Zwarte Schaap
20-11-05, 10:59
Geplaatst door sjaen
@ZS

Ga verhuizen!

Waarom?

Gerard074
20-11-05, 11:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Om precies te zijn: Sorgh en Hoop



je hebt gelijk ze hebben de naam moeten verbasteren omdat Zorg en Hoop een bestaande naam is.

Zwarte Schaap
20-11-05, 11:10
Geplaatst door Gerard074
je hebt gelijk ze hebben de naam moeten verbasteren omdat Zorg en Hoop een bestaande naam is.

Dat wist ik niet, ik dacht dat het wel zou corresponderen met een naam van een plantage in Suriname uit de tijd dat het nog een kolonie was.

sjaen
20-11-05, 11:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
Waarom?

Lijkt me voor je geestelijke en fysieke gezondheid een vooruitgang. http://www.cosgan.de/images/more/bigs/e058.gif

et_2000nl
20-11-05, 11:16
Peter R de ZS.... Way to go schaappie.

BTW, twee van de vele moorden en afrekeningen van de agelopen maanden zijn binnen een straal van 1 km van mijn huis gebeurd. Leuk maar soms wel een beetje raar land dat Nederland. Politie loopt vol trots te vertellen dat die afrekeningen in Adam misschien ook wel het resultaat zijn van de druk die ze op de criminelen zetten. Het is dus OK criminelen zo uit de tent te lokken en het risico te nemen dat ze mekaar bij afslachten. Zal geen haan naar kraaien, de meerderheid regeert en die vind het allemaal prima. Ik hoop alleen dat mijn kinderen er niet tussen lopen, om dit hogere doel tot uitvoering te laten komen. :moe:

Amparo
20-11-05, 11:17
Geplaatst door Gerard074
Kop van Zuid vind ik ook allemaal te strak en idd de wijk van Schaap is de mooiste om te wonen maar heel erg moeilijk om daar een woning te vinden.

Dat snap ik niet: het wordt bevolkt door Tokkies, gokverslaafde bijstandsmoeders, pedoseksuele homo's, sletjes, pimps, hooligans en agressieve lui. Het slag waarvoor Schaap zijn hoogstaande, vredelievende berberse beschaving opzij moest zetten teineinde zich met veel SLAAN overeind te kunnen houden.

Zwarte Schaap
20-11-05, 11:18
Geplaatst door sjaen
Lijkt me voor je geestelijke en fysieke gezondheid een vooruitgang. http://www.cosgan.de/images/more/bigs/e058.gif

Mijn fysieke en geestelijke gesteldheid is niets mis mee.

Zwarte Schaap
20-11-05, 11:32
Geplaatst door Amparo
Dat snap ik niet: het wordt bevolkt door Tokkies, gokverslaafde bijstandsmoeders, pedoseksuele homo's, sletjes, pimps, hooligans en agressieve lui. Het slag waarvoor Schaap zijn hoogstaande, vredelievende berberse beschaving opzij moest zetten teineinde zich met veel SLAAN overeind te kunnen houden.

Ik zal je lijstje aanvullen:

- Een psychische bovenbuurman die de onderbuurvrouw gewurgt heeft.
- Buurtjongen die op zijn 15e jaar een 16 jarige midden op de lijnbaan dood heeft gestoken om een meisje.
- Andere buurtjongen die een buurtjongen neerstak omdat hij met zijn vriendin naar bed was gegaan.
- Pas recent, mijn hollandse buurmeisje die op 14 jarige leeftijd in de drugscene terecht kwam en door meerdere mannen wekenlang verkracht is.
- Buurtjongens waarvan de moeder verslaafde is en al op hun 10e jaar al wreed aan de skunk zitten.
- Op dit moment zitten er minstens 8 jongens uit de buurt vast voor allerlei roofovervallen, die gepakt zijn doordat ze filmbeelden vonden van hun overvallen-kluis openkraken.
- Minstens 15 vrouwen die in de prostitutie gezeten hebben of nog zitten.

Weet je wat het bijzondere aan dit alles is, dat is dat de Marokkanen en Turken het zichtbaar beter doen dan de autochtonen en andere allochtonen.

Amparo
20-11-05, 11:36
Geplaatst door Zwarte Schaap

Weet je wat het bijzondere aan dit alles is, dat is dat de Marokkanen en Turken het zichtbaar beter doen dan de autochtonen en andere allochtonen.

Wat is daar voor bijzonders aan: M & T cultuur en beschaving zijn toch verreweg superieur aan alle anderen? Zeker vergeleken met de westerse, die voor bijna 100% uit dronken vechtersbazen bestaat met seksuele aberraties.
Toch zal het niet lang duren voordat wij begrijpen dat wij de Marokkaanse gewoontes op de voet moeten volgen. Dan komt het namelijk allemaal nog goed en is er eindelijk sprake van die betere wereld waar jij van droomt.

Zwarte Schaap
20-11-05, 11:42
Geplaatst door Amparo
Wat is daar voor bijzonders aan: M & T cultuur en beschaving zijn toch verreweg superieur aan alle anderen? Zeker vergeleken met de westerse, die voor bijna 100% uit dronken vechtersbazen bestaat met seksuele aberraties.
Toch zal het niet lang duren voordat wij begrijpen dat wij de Marokkaanse gewoontes op de voet moeten volgen. Dan komt het namelijk allemaal nog goed en is er eindelijk sprake van die betere wereld waar jij van droomt.

Je kunt je ook gewoon bezig houden met je eigen leven, dat geeft veel meer inhoud.

Amparo
20-11-05, 11:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je kunt je ook gewoon bezig houden met je eigen leven, dat geeft veel meer inhoud.


Hahaha.... en dat zegt bemoeial nummer één.

Zwarte Schaap
20-11-05, 11:56
Geplaatst door Amparo
Hahaha.... en dat zegt bemoeial nummer één.

Jij communiceert niet direct. Jij creert een beeld van Zwarte Schaap en gaat dan daarover met jezelf communiceren. Dan denk ik bij mezelf wat is het nut daarvan, beter ga je dan over je eigen leven nadenken in plaats van allerlei surrogaatbeelden en discussies over mijn leven te creeren.

Amparo
20-11-05, 12:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Jij communiceert niet direct. Jij creert een beeld van Zwarte Schaap en gaat dan daarover met jezelf communiceren. Dan denk ik bij mezelf wat is het nut daarvan, beter ga je dan over je eigen leven nadenken in plaats van allerlei surrogaatbeelden en discussies over mijn leven te creeren.

Ik creeer niets: nergens voor nodig. Boven elk bericht dat je plant hangt de verziekte walm van agressie, dégenerées en besmeurde krochten. Met jou als onwillig doch smetteloos middelpunt. Violen hoor, voor je zuivere ziel te midden van Danteske taferelen.

Gerard074
20-11-05, 12:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat wist ik niet, ik dacht dat het wel zou corresponderen met een naam van een plantage in Suriname uit de tijd dat het nog een kolonie was.

klopt idd Zorg en Hoop, nog steeds een bestaande wijk in Paramaribo.

Zwarte Schaap
20-11-05, 12:27
Geplaatst door Amparo
Ik creeer niets: nergens voor nodig. Boven elk bericht dat je plant hangt de verziekte walm van agressie, dégenerées en besmeurde krochten. Met jou als onwillig doch smetteloos middelpunt. Violen hoor, voor je zuivere ziel te midden van Danteske taferelen.

Alweer creer je een beeld en ga je de discussie met je eigen beelden aan.

Amparo
20-11-05, 12:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
Alweer creer je een beeld en ga je de discussie met je eigen beelden aan.

Ik zal je wat uitleggen, n.a.v. je eigen lijstje:



- Een psychische bovenbuurman die de onderbuurvrouw gewurgt heeft.
- Buurtjongen die op zijn 15e jaar een 16 jarige midden op de lijnbaan dood heeft gestoken om een meisje.
- Andere buurtjongen die een buurtjongen neerstak omdat hij met zijn vriendin naar bed was gegaan.
- Pas recent, mijn hollandse buurmeisje die op 14 jarige leeftijd in de drugscene terecht kwam en door meerdere mannen wekenlang verkracht is.
- Buurtjongens waarvan de moeder verslaafde is en al op hun 10e jaar al wreed aan de skunk zitten.
- Op dit moment zitten er minstens 8 jongens uit de buurt vast voor allerlei roofovervallen, die gepakt zijn doordat ze filmbeelden vonden van hun overvallen-kluis openkraken.
- Minstens 15 vrouwen die in de prostitutie gezeten hebben of nog zitten.


Die bemoeizucht van jou, dat heb je echt meegenomen van het platteland waar geroddel en bemoeizucht schering en inslag is. Je gedraagt je als een dorpstante die drijft op sensatiezucht en achterklap.
Wie erop let, vindt overal wel wat - zeker in een stad. Jij bent helemaal niet gebouwd op het 'leven en laten leven'. Als ik zo in elkaar zou steken, zou ik elke dag wel een sensationeel nieuwtje uit mijn straat of wijk kunnen oppikken. En je bent helemaal een heikneuter als je denkt dat iedereen het op jou zou hebben voorzien.
Je maakt jezelf tot een soort Angela Lansbury, die overal op lijken stuit. Jij loopt de hele dag te zoeken en te vlooien en te peuren in andermans zaken om je schimmelige gegevens over de slechte mens bij mekaar te krijgen. Wat een instelling: het is zó boertig.

Zwarte Schaap
20-11-05, 13:01
Geplaatst door Amparo
Ik zal je wat uitleggen, n.a.v. je eigen lijstje:

Die bemoeizucht van jou, dat heb je echt meegenomen van het platteland waar geroddel en bemoeizucht schering en inslag is. Je gedraagt je als een dorpstante die drijft op sensatiezucht en achterklap.
Wie erop let, vindt overal wel wat - zeker in een stad. Jij bent helemaal niet gebouwd op het 'leven en laten leven'. Als ik zo in elkaar zou steken, zou ik elke dag wel een sensationeel nieuwtje uit mijn straat of wijk kunnen oppikken. En je bent helemaal een heikneuter als je denkt dat iedereen het op jou zou hebben voorzien.
Je maakt jezelf tot een soort Angela Lansbury, die overal op lijken stuit. Jij loopt de hele dag te zoeken en te vlooien en te peuren in andermans zaken om je schimmelige gegevens over de slechte mens bij mekaar te krijgen. Wat een instelling: het is zó boertig.

Mijn wijk is ook net een dorp, iedereen kent elkaar al jaren (minstens 20 jaar). Dit zijn geen roddels maar gewoon nieuws wat je allemaal terug kunt vinden in de kranten. Statistisch gezien gebeurt er in mijn wijk het meeste in heel Nederland, daar kan ik niets aan doen, het is immers het centrum van de tweede grote stad van Nederland.

Mischien dat jij er verrast door bent maar dat is mijn dagelijkse realiteit.

Mark
20-11-05, 13:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik zal je lijstje aanvullen:

- Een psychische bovenbuurman die de onderbuurvrouw gewurgt heeft.
- Buurtjongen die op zijn 15e jaar een 16 jarige midden op de lijnbaan dood heeft gestoken om een meisje.
- Andere buurtjongen die een buurtjongen neerstak omdat hij met zijn vriendin naar bed was gegaan.
- Pas recent, mijn hollandse buurmeisje die op 14 jarige leeftijd in de drugscene terecht kwam en door meerdere mannen wekenlang verkracht is.
- Buurtjongens waarvan de moeder verslaafde is en al op hun 10e jaar al wreed aan de skunk zitten.
- Op dit moment zitten er minstens 8 jongens uit de buurt vast voor allerlei roofovervallen, die gepakt zijn doordat ze filmbeelden vonden van hun overvallen-kluis openkraken.
- Minstens 15 vrouwen die in de prostitutie gezeten hebben of nog zitten.

Weet je wat het bijzondere aan dit alles is, dat is dat de Marokkanen en Turken het zichtbaar beter doen dan de autochtonen en andere allochtonen.

hahaha kan het dan slechter dan die lowlifes in jouw buurt? :giechel:

Spoetnik
20-11-05, 13:20
Geplaatst door Amparo
Die bemoeizucht van jou, dat heb je echt meegenomen van het platteland waar geroddel en bemoeizucht schering en inslag is. Je gedraagt je als een dorpstante die drijft op sensatiezucht en achterklap.
Wie erop let, vindt overal wel wat - zeker in een stad. Jij bent helemaal niet gebouwd op het 'leven en laten leven'. Als ik zo in elkaar zou steken, zou ik elke dag wel een sensationeel nieuwtje uit mijn straat of wijk kunnen oppikken. En je bent helemaal een heikneuter als je denkt dat iedereen het op jou zou hebben voorzien.
Je maakt jezelf tot een soort Angela Lansbury, die overal op lijken stuit. Jij loopt de hele dag te zoeken en te vlooien en te peuren in andermans zaken om je schimmelige gegevens over de slechte mens bij mekaar te krijgen. Wat een instelling: het is zó boertig.

Jij hebt duidelijk een obsessie met Schaap :hihi:

Zwarte Schaap
20-11-05, 13:22
Geplaatst door Mark
hahaha kan het dan slechter dan die lowlifes in jouw buurt? :giechel:

Yep, ik heb het nog niet echt over de autochtone gokmaffia, drugs-scene (xtc and coke), incest en pedo homo gevallen gehad. Wil je een verhaaltje horen over een pedo-homo die jonge jongens uit de buurt in zijn huis lokt met hasjies?

et_2000nl
20-11-05, 13:34
Geplaatst door Zwarte Schaap
Yep, ik heb het nog niet echt over de autochtone gokmaffia, drugs-scene (xtc and coke), incest en pedo homo gevallen gehad. Wil je een verhaaltje horen over een pedo-homo die jonge jongens uit de buurt in zijn huis lokt met hasjies?

Jeempie ZS, wat is Amsterdam west heel erg saai.... 'Kut-marokkanen' worden door big-brother verstoord en buiten wat afrekeningen binnen het criminele circuit gebeurt hier werkelijk nooit wat. ZS, ik heb nog wel een zolderkamer voor je over, kom AUB hier wonen joh en verlaat die poel der verderf. Al mijn vooroordelen over Rotterdam zijn weer eens bevestigd.

Zwarte Schaap
20-11-05, 14:05
Saillant detail:

Ongeveer 400 meter van cafe Inn en Out heeft er een aantal jaren geleden ook een slachtpartij plaats gevonden in een Restaurant waarbij de slachtoffers ook geboeid en vermoord zijn en waarbij de zaak in de hens is gestoken.

Joesoef
20-11-05, 14:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Saillant detail:

Ongeveer 400 meter van cafe Inn en Out heeft er een aantal jaren geleden ook een slachtpartij plaats gevonden in een Restaurant waarbij de slachtoffers ook geboeid en vermoord zijn en waarbij de zaak in de hens is gestoken.


Kweet genoeg. Geef mij die saaie en trutterige kop van zuid maar. :o

freya
20-11-05, 15:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Saillant detail:

Ongeveer 400 meter van cafe Inn en Out heeft er een aantal jaren geleden ook een slachtpartij plaats gevonden in een Restaurant waarbij de slachtoffers ook geboeid en vermoord zijn en waarbij de zaak in de hens is gestoken.

Wat een gezellige, warme, boeiende buurt :maf2:

Goodnight
21-11-05, 16:50
Geplaatst door et_2000nl
Peter R de ZS.... Way to go schaappie.

BTW, twee van de vele moorden en afrekeningen van de agelopen maanden zijn binnen een straal van 1 km van mijn huis gebeurd. Leuk maar soms wel een beetje raar land dat Nederland. Politie loopt vol trots te vertellen dat die afrekeningen in Adam misschien ook wel het resultaat zijn van de druk die ze op de criminelen zetten. Het is dus OK criminelen zo uit de tent te lokken en het risico te nemen dat ze mekaar bij afslachten. Zal geen haan naar kraaien, de meerderheid regeert en die vind het allemaal prima. Ik hoop alleen dat mijn kinderen er niet tussen lopen, om dit hogere doel tot uitvoering te laten komen. :moe:

He buurman,

2 van de moorden ( G v.d Veen straat en die andere bij Amstelveenseweg,beiden Oud-Zuid) vonden plaats achter mij.

et_2000nl
21-11-05, 17:04
Geplaatst door Goodnight
He buurman,

2 van de moorden ( G v.d Veen straat en die andere bij Amstelveenseweg,beiden Oud-Zuid) vonden plaats achter mij.

Salam buuf,

Eentje hier werkelijk 50m vandaan achter de Plesmanlaan, de andere bij metro station. Wilde net een parodie op Drukwerk's liedje over Noord uitbrengen, "Ik verveel me zo in Amsterdam-West", behalve dan dat ik over de sociologen struikel, word ik door de realiteit ingehaald. :moe:

Maar goed, toch een andere buurt dan. Maar beide gezellig toch. T'is ook een groot gezellig dorp dat Amsterdam. Kopje thee? Koekje?

Alles goed? :hihi:

David
21-11-05, 17:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Deze cafe zal david goed kennen want het zit naast het coc. In dit cafe zat hiervoor een cafe dat heete ''boy''. Ik haatte dat cafe omdat het een in mijn ogen een soort homo-pedocafe was. Ik vond het een verkeerde signaal afgeven om een homocafe boy te noemen dat uitkijkt op een kinderspeelpleintje. Ik woon ongeveer een 200 meter van dat cafe.


:moe:


Wat moet ik in het coc van Rotterdam? En wat Boy betreft: nichten hebben de merkwaardige gewoonte zich tot hun 70ste 'jongen' te noemen. Daar zal dat Boy eerder vandaan komen. Pedosex is weer echt zo'n Schaap associatie. En dat er een speeltuintje voor zit, daar kan die kroeg weinig aandoen. Het zijn jouw associaties!

et_2000nl
21-11-05, 17:45
Geplaatst door David
:moe:


Wat moet ik in het coc van Rotterdam? En wat Boy betreft: nichten hebben de merkwaardige gewoonte zich tot hun 70ste 'jongen' te noemen. Daar zal dat Boy eerder vandaan komen. Pedosex is weer echt zo'n Schaap associatie. En dat er een speeltuintje voor zit, daar kan die kroeg weinig aandoen. Het zijn jouw associaties!

Wil je niet zo tegen de maroc.nl eigense troetelprikker blaffen. Schaap bedoelde gewoon dat het tijd word voor een pedo cafe in de buurt. Was wat aan het verpauperen de laatste tijd.

David
21-11-05, 17:58
Geplaatst door et_2000nl
Wil je niet zo tegen de maroc.nl eigense troetelprikker blaffen. Schaap bedoelde gewoon dat het tijd word voor een pedo cafe in de buurt. Was wat aan het verpauperen de laatste tijd.


Als hij de troetelprikker is, ben ik de huisnicht. En Schaap vind al genoeg pedovertier in de V&D.

et_2000nl
21-11-05, 18:09
Geplaatst door David
Als hij de troetelprikker is, ben ik de huisnicht. En Schaap vind al genoeg pedovertier in de V&D.

Heerlijk scherp vandaag DeeDeeDavid, ONZE huisnicht.... :hihi:

mariska007
21-11-05, 18:09
waarom wordt Ikram daar als een marokaans sletje neergezet! ze is een heel lief meisje ik ken haar persoonlijk!volgensmij jij haar niet dus oordeel niet over mensen als je ze niet kent!wat een irritatie zeg alleen maar omdat ze in een bar werkte..

Zwarte Schaap
21-11-05, 18:28
Geplaatst door David
:moe:


Wat moet ik in het coc van Rotterdam? En wat Boy betreft: nichten hebben de merkwaardige gewoonte zich tot hun 70ste 'jongen' te noemen. Daar zal dat Boy eerder vandaan komen. Pedosex is weer echt zo'n Schaap associatie. En dat er een speeltuintje voor zit, daar kan die kroeg weinig aandoen. Het zijn jouw associaties!

Je hebt zelf hier met mij een discussie gehad waar je vertelde dat je daar was geweest op het pleintje en dat daar vervelende leernichten kwamen waar jij zelf een hekel had aan hun gedrag.

Over cafe boy heb ik altijd vermoedens gehad dat de mensen die verantwoordelijk zijn voor het pleintje het zelfde als mij dachten. Ze hebben namelijk dat duimdropkeet (plaats waar je speelgoed voor het pleintje kan lenen) precies voor het uitzicht voor het terras van het toenmalige cafe boy geplaatst.

http://x12.putfile.com/11/32212320982.jpg
Dat gebouwtje tussen de bomen staat precies voor het uitzicht van cafe boy

Zwarte Schaap
21-11-05, 18:36
Geplaatst door mariska007
waarom wordt Ikram daar als een Marokkaans sletje neergezet! ze is een heel lief meisje ik ken haar persoonlijk! Volgens mij jij haar niet dus oordeel niet over mensen als je ze niet kent! wat een irritatie zeg alleen maar omdat ze in een bar werkte..

Ze zal ongetwijfeld lief zijn voor de mannen die daar komen maar of ze ook lief is voor Allah betwijfel ik. Marokkaanse meiden die rondhangen in cafe's met mannen tot diep in de nacht noemen wij gewoon een sletje. Mischien leren ze je volgens de Nederlandse normen en waarden dat er niets aan de hand is maar bij ons Marokkanen is het een gruwel dat een meisje tot diep in de nacht mannen amuseert. Trouwens ze is zoiezo dom dat ze dat cafe op haar naam liet inschrijven, wij noemen dat een katvanger en alleen ezels laten hun naam gebruiken voor andermans zaken.

mariska007
22-11-05, 01:10
ze is nu verlamd en zit in een rolstoel dus hou je kop over haar slecht of niet slecht het is allemaal al erg genoeg!!ik vind dat jij je even met je eigen zaken moet gaan bemoeien en dat jij nou zo'n fan bent van je buurt moet je zelf weten maar praat niet over mensen als je zelf ook niet perfect bent!en trouwens.....ik ben ook marokaans

Zwarte Schaap
22-11-05, 02:51
Geplaatst door mariska007
Ze is nu verlamd en zit in een rolstoel dus hou je kop over haar. Slecht of niet slecht het is allemaal al erg genoeg!! Ik vind dat jij je even met je eigen zaken moet gaan bemoeien en dat jij nou zo'n fan bent van je buurt moet je zelf weten maar praat niet over mensen als je zelf ook niet perfect bent, en trouwens.....ik ben ook Marokkaanse

Die rolstoel is heel jammer voor haar, maar rolstoel of geen rolstoel, slet is slet, klaar. Dat schijnheilig verbergen en stiekume gedoe, doe ik niet aan mee. Ik heb een hekel aan dat schijheilige leugenachtige droomwereldje.

Mark
22-11-05, 04:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ze zal ongetwijfeld lief zijn voor de mannen die daar komen maar of ze ook lief is voor Allah betwijfel ik. Marokkaanse meiden die rondhangen in cafe's met mannen tot diep in de nacht noemen wij gewoon een sletje. Mischien leren ze je volgens de Nederlandse normen en waarden dat er niets aan de hand is maar bij ons Marokkanen is het een gruwel dat een meisje tot diep in de nacht mannen amuseert.


Die rolstoel is heel jammer voor haar, maar rolstoel of geen rolstoel, slet is slet, klaar. Dat schijnheilig verbergen en stiekume gedoe, doe ik niet aan mee. Ik heb een hekel aan dat schijheilige leugenachtige droomwereldje.

en hij blijft zich maar verbazen maarom nederland hem niet accepteert als een van hen en hem in zijn armen sluit....

Ourzazate
22-11-05, 06:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
maar rolstoel of geen rolstoel, slet is slet, klaar.

Hahaha, da's hard...:).

Maar ik denk wel dat je gelijk hebt. Alle Marokkaanse meisjes die werken in een cafe zoals dat (en je hebt er veel van in R'dam) laten hun lichaampjes op de een of andere manier wel misbruiken.

Voor Mariska: als je meent dat een Marokkaans meisje werkend in zo'n etablissement als dat haar zedelijkheid hoog in het vaandel heeft staan dan heb je het goed mis. Bij Marokkanen zijn het per definitie de stoute meskes die in zulke tenten 'werken'...:).

Ik hoop voor haar en voor haar familie dat ze niet het leven laat, want wat lijkt het me vanuit islamitisch oogpunt erg om op zo'n plaats en wellicht onder invloed van alcohol het leven te moeten laten. Misschien zal zij tot bezinning komen...:).

David
22-11-05, 08:42
Geplaatst door Ourzazate
Misschien zal zij tot bezinning komen...:).


Ja, en nu Schaapje nog.

et_2000nl
22-11-05, 08:52
Geplaatst door Mark
en hij blijft zich maar verbazen maarom nederland hem niet accepteert als een van hen en hem in zijn armen sluit....

Een marokkaans meisje als kroegbazin/tapdame is een sletje, een nederlandse is een middenstander. We moeten schaap nederig danken voor deze visie, weet je ten minste gelijk waar je aan toe bent als je een pilsje/kopje thee wilt gaan drinken. Een sletje doet het gratis, een middenstander niet. Dat laatste word volgens diezelfde visie ook wel 'hoer' genoemd.

Als zuinige ge-assimileerde marokkaan weet ik wel waar ik in het vervolg mijn kopje thee ga drinken....

Bucephalus
22-11-05, 09:01
Geplaatst door et_2000nl
Een marokkaans meisje als kroegbazin/tapdame is een sletje, een nederlandse is een middenstander. We moeten schaap nederig danken voor deze visie, weet je ten minste gelijk waar je aan toe bent als je een pilsje/kopje thee wilt gaan drinken. Een sletje doet het gratis, een middenstander niet. Dat laatste word volgens diezelfde visie ook wel 'hoer' genoemd.

Als zuinige ge-assimileerde marokkaan weet ik wel waar ik in het vervolg mijn kopje thee ga drinken....

Tsja, dat staartje is er bij Schaap nog niet afgeevolueerd. Geen wonder dat ie zo lang naar de goeie onderbroek moest zoeken.
Die jongen zou zo zielsgelukkig zijn op achterlijk, simpel platteland, maar hij blijft als een strontvlieg op het verderf plakken. 'n Masochist ten voeten uit.

et_2000nl
22-11-05, 09:19
Geplaatst door Bucephalus
Tsja, dat staartje is er bij Schaap nog niet afgeevolueerd. Geen wonder dat ie zo lang naar de goeie onderbroek moest zoeken.
Die jongen zou zo zielsgelukkig zijn op achterlijk, simpel platteland, maar hij blijft als een strontvlieg op het verderf plakken. 'n Masochist ten voeten uit.

T zijn mijn verdraaide woorden over Schaap hoor, weet niet of het verstandig is daar vervolg conclusies uit te trekken. Maar, dat is niet geheel ongebruikelijk op maroc.nl en de rest van de wereld.

Creeer een verkeerd beeld, bestrijd dat beeld, iedereen blij.

ZS is een hele lieve jongen, komt alleen af en toe zo beroerd zijn mond uit.

Bucephalus
22-11-05, 09:26
Geplaatst door et_2000nl

ZS is een hele lieve jongen, komt alleen af en toe zo beroerd zijn mond uit.

Ik vind het best. Ik hanteer alleen heel andere criteria dan jij aangaande 'lief'.

Ourzazate
22-11-05, 17:42
Geplaatst door David
Ja, en nu Schaapje nog.

En jezelf mijn beste David...:).

Zwarte Schaap
22-11-05, 18:34
Geplaatst door et_2000nl
Als zuinige ge-assimileerde marokkaan weet ik wel waar ik in het vervolg mijn kopje thee ga drinken....

50 meter verderop aan dat pleintje zit de oudste nichtentent van Rotterdam, de Cosmobar, waar nog een 70- of 80 jarige nicht als barman rondloopt en die met ontblote bovenlijf en gehesen in een lederhosen je kopje thee zal verzorgen. Heb je daar genoeg van dan stap je even 5 meter verder de GayPalace in voor een spannende darkroom sessie, denk je nee doe mij maar iets anders dan ga je de trap op naar Shaft leather Bar of naar de sauna ernaast.

Zoals je ziet zijn er 5 homotenten aan dat (kinder)pleintje, dus keus genoeg.

brammetje
22-11-05, 20:45
Geplaatst door Amparo
Wat is daar voor bijzonders aan: M & T cultuur en beschaving zijn toch verreweg superieur aan alle anderen? Zeker vergeleken met de westerse, die voor bijna 100% uit dronken vechtersbazen bestaat met seksuele aberraties.
Toch zal het niet lang duren voordat wij begrijpen dat wij de Marokkaanse gewoontes op de voet moeten volgen. Dan komt het namelijk allemaal nog goed en is er eindelijk sprake van die betere wereld waar jij van droomt.

Is het ook niet zo soort zoekt soort , en daar houd de gemeente ook rekening mee denk ik . met het toewijzen van woningen .