PDA

Bekijk Volledige Versie : Al Qaida in Irak slaat aanbod Talabani af



Wizdom
20-11-05, 21:38
Al Qaida in Irak slaat aanbod Talabani af
DUBAI - Het terroristennetwerk Al Qaida in Irak heeft het aanbod van de Iraakse premier Talabani, die zondag zei bereid te zijn tot een dialoog met de opstandelingen in zijn land, van de hand gewezen. Een verklaring op internet, die afkomstig zou zijn van de door Abu Mussab Al Zarqawi geleide groepering, staat dat „het zwaard en het bloed” de enige mogelijke gespreksvormen zijn.

„Dat is de prijs die zij moeten betalen voor wat zij met hun eigen handen hebben gemaakt”, aldus de verklaring.

Soldim
23-11-05, 16:49
Geplaatst door sjeikh yasin
Moge Allah de mujahideen van alqaida laten overwinnen.

Allahuma amin

Allah zou wel wijzer wezen ... zit hij straks met dat zooitje bloeddorstige fanatiekelingen opgescheept.

amOer
23-11-05, 17:25
Geplaatst door sjeikh yasin
Moge Allah de mujahideen van alqaida laten overwinnen.

Allahuma amin

wat alqaeda deed in 9-11 ( als ze dat inderdaad hebben gedaan ! ) is geen jihad

en wat Zarqawi doet in irak ( en ik weet 100% dat hij NIET bestaat ! ) is ook geen jihad !

ze gaan blindeling te werk en slaan wanneer mogelijk, zonder te kijken naar de consequenties ! ik kan me niet voorstellen dat zulke domme mensen bestaan ! en zulke mensen wil ik niet als mijn leiders !
dit is wat Allah noemt : "Wala tolkoe bi anfosikom ila al tahloka" en dat doen ze wel ! ze zouden moeten weten dat een moslim voor Allah belangrijker is dan de Ka'aba !!

maar alsnog .. dat zijn niet alqaeda .. en vooral niet moslims die dat doen ! CIA en Mossaad die Irak wilde pakken .. en CIA en Mossaad die een burger oorlog willen in irak omdat het soennietische verzet t ezwaar wordt voor de bezitter ..

geen een moslim op aarde heeft geprofiteerd van de daden van alqaeda .. integendeel !!

( als alqaeda werkelijk zo sterk is in Irak .. waarom hebben ze niet zo hard gevochten in afghanistan dan ? terwijl ze juist dáár de macht hadden ?! ) voor mij in ieder geval is er geen twijfel mogelijk .. het verzet is niets anders dan het irakees leger ! ( en dat zeggen de verzet groepen zelf ook ! )

tegen iran 8 jaar gevochten .. en een heel wereld oorlog weerstaan in 1991 .. waarom zouden ze nu vluchten ?! een held blijft een held voor altijd !

Soldim
23-11-05, 18:50
Geplaatst door amOer
een held blijft een held voor altijd !

Nou. Tjonge. Wat een helden, autobommen op Irakese markten. Ze raken -tig keer zoveel onschuldige Irakese burgers als Amerikaanse soldaten. Stelletje klungels. :moe:

amOer
23-11-05, 18:58
Geplaatst door Soldim
Nou. Tjonge. Wat een helden, autobommen op Irakese markten. Ze raken -tig keer zoveel onschuldige Irakese burgers als Amerikaanse soldaten. Stelletje klungels. :moe:

sjeessus .. lees nou het hele stuk voordat je zulke reacties plaatst plz !

( sorry maar lees please m8 :) )