PDA

Bekijk Volledige Versie : Lijkt het je wat reageer snel

zina_jeblia
21-11-05, 16:05
Marokkaanse mensen gezocht die mee willen spelen in een film, serie, commercial of fotografie opdracht

Beste Leden,_

laat ik beginnen met mezelf voor te stellen; mijn naam is Zenib en ik ben werkzaam bij De Casting Studio. Dit casting bureau is een samenwerkingsverband van Dutch Casting (o.a. bekend van campagnes voor Philips, T-Mobile, Mars, Hema en KLM) en Hollands Glorie Casting (o.a. Ocean's 12, Baantjer, Vet Hard en Deuce Bigalow). Een casting bureau verzorgt van acteur tot figurant voor series, speelfilms, commercials, bedrijfsfilms, videoclips en printcampagnes._

In de film- & commercial wereld is er steeds meer vraag naar mensen van Marokkaanse komaf, zo ook De Casting Studio. Lijkt het je leuk om een keer mee te werken aan een commercial, serie, speelfilm of printcampagne, neem dan contact met me op._

We brengen éénmalig euro 75,00 administratiekosten in rekening, hiervoor krijg je het volgende:
•_ _ Fotoshoot - een professionele fotograaf maakt gratis foto’s van je welke je op cd-rom mee krijgt (+/- 30 stuks) indien je zelf geen _ _ professionele foto’s hebt.
• _ _ Gratis plaatsing op de website van De Casting Studio (t.w.v. euro 87,50)
• _ _ Je staat gelijk bij 5 bureaus ingeschreven, namelijk bij De Casting Studio, Hollands Glorie Amsterdam, Hollands Glorie Rotterdam, Dutch _ _ Casting Amsterdam en Dutch Casting Groningen.
*_ _ Je ontvangt een Casting Magazine (t.w.v. € 4,95)

Als je je voor 1 november 2005 komt inschrijven bij ons op kantoor kunnen we je een korting aanbieden van 33,33%!

Zowel De Casting Studio als Dutch Casting & Hollands Glorie Casting zijn aangesloten bij de bMCB (www.bmcb.nl), de brachevereniging van Modellen- & Casting Bureaus in Nederland._

Als je geïnteresseerd bent of nog vragen hebt, kan je me bereiken op 020-6262626 of een email sturen naar [email protected]_

Met vriendelijke groet,

Zenib_
De Casting Studio_
http://www.decastingstudio.nl
http://www.dutchcasting.nl
http://www.hollands-glorie.nl

Zenibzina
22-11-05, 14:33
ik ben al langs geweest en het was helemaal te gek heb ook te gekke foto's en ze hebben me gelijk geboekt voor een commurciel
:)

maroc1985
27-11-05, 13:18
ja hoi . ik wil graag film doen want ik ben grapige boy mensen vinden mij leuk dat ik altijd grapig bent en dat ik geschikt ben voor films zegen ze. kan ik dan in schrijven :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie:

Zenibzina
28-11-05, 10:20
tuurlijk kan je je in laten schrijven mail me maar je telefoonnummer en dan neem ik conact met u op.

alvast bedankt zenib

lebanese
28-11-05, 15:32
moet je persee marokaans zijn? ik wil anders ook wel.....ik denk dat ik goed kan acteren....heel goed

Zenibzina
30-11-05, 09:10
nee je hoeft niet perse marokkaans te zijn maar we zijn dringend opzoek naar marokkaanse mensen maar als je interesse heb kan ik je laten inschrijven stuur me maar een pm met je telefoonnummer dan neem ik contact met je op voor een afspraak

groetjes zenib

anouar007
03-12-05, 11:58
Geplaatst door Zenibzina
nee je hoeft niet perse marokkaans te zijn maar we zijn dringend opzoek naar marokkaanse mensen maar als je interesse heb kan ik je laten inschrijven stuur me maar een pm met je telefoonnummer dan neem ik contact met je op voor een afspraak

groetjes zenib

nee je hoeft niet perse marokkaans te zijn, als je maae geld hebt......

dit is gewoon een oplichter :zweep:

concorde
04-12-05, 09:58
Ik ben pas naar een casting bureau geweest in het brabantse dorpje rijen. Voor 10 dooie eurootjes heb ik mezelf door de lokale fotograaf laten vereeuwigen. Die 10 fotootjes zijn gemaakt door een professionele fotograaf. Die € 75,00 is volgens mij ten dele weggegooid geld. Denk toch na! Ga naar uw eigen fotograaf in uw woonplaats. Dat casting bureau ... ja het klinkt allemaal héééél mooi. Misschien is dat casting bureau er slechts om u van die € 75,00 te verlossen. Gezwollen bewordingen voor een wervelende campagne van een "casting bureau" ........ boer pas op je kippen!

Jan.

Zenibzina
05-12-05, 09:24
dat zijn jou woorden

Geplaatst door anouar007
nee je hoeft niet perse marokkaans te zijn, als je maae geld hebt......

dit is gewoon een oplichter :zweep:

maroc1985
05-12-05, 15:36
he jongens die meid wil gewoon wat aan jullie door geven, om dat hier veel marokaanen komen op deze sid wilt zij mensen laten weten over haar werk n marokaanen zijn echt erg en gelijk oplichters en dit en dat als jij nou eerst gaat proberen en dan dat jij pas gaat kijken of het waar is of niet , dus broeders ga niet de meid meteen beschuldingen van oplichter en dit en dat eerst kijken en dan bewijzen

zina_jeblia
06-12-05, 11:05
het enigste wat mensen kunnen is praten zodra bewijzen te hebben.

Geplaatst door maroc1985
he jongens die meid wil gewoon wat aan jullie door geven, om dat hier veel marokaanen komen op deze sid wilt zij mensen laten weten over haar werk n marokaanen zijn echt erg en gelijk oplichters en dit en dat als jij nou eerst gaat proberen en dan dat jij pas gaat kijken of het waar is of niet , dus broeders ga niet de meid meteen beschuldingen van oplichter en dit en dat eerst kijken en dan bewijzen

lebanese
07-12-05, 14:46
Geplaatst door Zenibzina

groetjes zenib

ok ik wil wel aanmelden,maar probleem is,ik heb geen geld,maar kan wel goed acteren

anouar007
21-12-05, 00:37
Geplaatst door Zenibzina
dat zijn jou woorden

oke wat is de kans dat je daadwerkelijk gevraagt wordt? 0.7%? en daar betaal je dan 75 voor? kan je nog beter een goed doel steunen ofzo.....