PDA

Bekijk Volledige Versie : Turks meisje verdronken door haar moeder



Reina
21-11-05, 20:10
In Duitsland en toen is ze heeeeelemaal naar Tiel gedreven. :eek:

www.omroepgelderland.nl

klik op:

Meisje in Waal door moeder vermoord


Ik weet niet waarom ik het niet kan plaatsen. :argwaan:

Dode meisje in Waal blijkt Duitse zondag 20 november 2005 16:54
HURWENEN - Het meisje dat zaterdag dood is aangetroffen in de Waal bij Hurwenen, is een 9-jarig meisje dat sinds begin november in Duitsland vermist werd.

De Waterpolitie heeft de identiteit van het meisje kunnen vaststellen aan de hand van haar signalement. De politie in Duisburg stelt een nader onderzoek in hoe het kind in het water is geraakt.

Het lijk van het meisje werd gevonden door kinderen, die op de Waaldijk stonden te wachten op de komst van Sinterklaas. De kinderen en hun ouders zijn opgevangen.


Meisje in Waal mogelijk omgebracht maandag 21 november 2005 10:00
HURWENEN - Het 9-jarige Duitse meisje dat zaterdag dood in de Waal bij Hurwenen werd gevonden, is vermoedelijk door haar moeder omgebracht. De politie in Duisburg heeft dat bevestigd.

Volgens een woordvoerder heeft de 39-jarige moeder op 10 november een verklaring bij de politie afgelegd. Zij zou het meisje twee dagen daarvoor in de Rijn bij Duisburg minutenlang onder water hebben gehouden, waarna het kind met de stroom werd meegevoerd.

De vondst van het lijk zorgde zaterdag voor veel opschudding. Kinderen die op de Waaldijk stonden te wachten op de komst van Sinterklaas vonden het lijk.


Meisje in Waal door moeder vermoord maandag 21 november 2005 16:00
HURWENEN - Het Duitse meisje (9) dat zaterdag dood in de Waal bij Hurwenen werd gevonden, is door haar moeder omgebracht. Dat concludeert de politie in Duisburg na sectie op het lichaam.

De sectie sluit aan op de bekentenis van de 39-jarige moeder van het meisje. Ze verklaarde dat ze haar dochter twee weken geleden om het leven bracht door haar minutenlang onder water te houden. Aanleiding waren onder meer problemen met de voogdij over het meisje. De moeder gaf het meisje als vermist op.

De Nederlandse politie uitte zondag nog het vermoeden dat er van een misdrijf geen sprake zou zijn geweest.

[-edit- Marruecos...:)]

Reina
21-11-05, 20:23
Ze is toen ook dood gegaan he. :student:



Dús.

Joesoef
21-11-05, 20:28
Geplaatst door Reina

Ik weet niet waarom ik het niet kan plaatsen. :argwaan:


Javascript.

888
21-11-05, 20:29
Er staat nergens dat het een Turks meisje is.

Reina
21-11-05, 20:29
Geplaatst door Victoria
Er staat nergens dat het een Turks meisje is.

Omdat het javascript is.

888
21-11-05, 20:31
Geplaatst door Reina
Omdat het javascript is.

Link die je aangaf. Omroep Gelderland.

Joesoef
21-11-05, 20:32
***************************************
Drenkeling (9) mogelijk vermoord

***************************************
DUISBURG Het negenjarige Duitse meisje
dat zaterdag dood in de Waal gevonden
werd,is mogelijk omgebracht door haar
moeder.De 39-jarige vrouw heeft bij de
politie verklaard dat ze op 8 november
haar dochter in de Rijn bij Duisburg
minutenlang onder water heeft gehouden.

Daarna werd het meisje met de stroom
richting Nederland meegevoerd.De vrouw
zou haar kind hebben gedood omdat ze
uit huis geplaatst zou worden en er
problemen over de voogdij waren.

Kinderen die zaterdag op de Waaldijk
bij Hurwenen op Sinterklaas stonden te
wachten,ontdekten het lijk.De vondst
leidde tot emotionele taferelen.

Reina
21-11-05, 20:34
Geplaatst door Victoria
Link die je aangaf. Omroep Gelderland.

O.
Ja.


Ik weet niet.



Probeer eens te huilen.

Reina
21-11-05, 20:35
Geplaatst door Joesoef


Had je niet hebben doen hoor. :slaap:



Ik had liever gezien dat ze wat moeite deden. :D

888
21-11-05, 20:50
Geplaatst door Reina
O.
Ja.
Ik weet niet.
Probeer eens te huilen.

Staat Duits bij en geen Turks

Reina
21-11-05, 21:30
Geplaatst door Victoria
Staat Duits bij en geen Turks

Ja, omdat Duits fijner typt.

888
21-11-05, 21:36
Geplaatst door Reina
Ja, omdat Duits fijner typt.

Deutschland ist glucklich.

MaRiaH
21-11-05, 21:36
Bij nu.nl en bij condoleance staat een register voor haar, ze heet Salina Ercan <---------dat is Turks.

Ook bericht hierover:

Sint wijkt uit voor kinderlijkje

De aankomst van Sinterklaas op de Waal bij het dorp Hurwenen is vanmiddag verplaatst nadat kinderen, die op de Waaldijk op de goedheiligman stonden te wachten, een kinderlijk in het water drijven. De Sint zette daarop koers naar Rossum. De betrokken kinderen (15 in getal) en hun ouders werden opgevangen door hulpverleners.

Na onderzoek bleek het lijk van een meisje van circa 9 á 10-jaar oud te zijn, die al enkele dagen in het water had gelegen.

:moe: arm kind.

Reina
21-11-05, 21:39
Geplaatst door MaRiaH
Bij nu.nl en bij condoleance staat een register voor haar, ze heet Salina Ercan <---------dat is Turks.

Ook bericht hierover:

Sint wijkt uit voor kinderlijkje

De aankomst van Sinterklaas op de Waal bij het dorp Hurwenen is vanmiddag verplaatst nadat kinderen, die op de Waaldijk op de goedheiligman stonden te wachten, een kinderlijk in het water drijven. De Sint zette daarop koers naar Rossum. De betrokken kinderen (15 in getal) en hun ouders werden opgevangen door hulpverleners.

Na onderzoek bleek het lijk van een meisje van circa 9 á 10-jaar oud te zijn, die al enkele dagen in het water had gelegen.

:moe: arm kind.

Ik heb foto gezien, mooi meisje tbarkellah.

brammetje
22-11-05, 00:37
Geplaatst door Joesoef


Erg, heel erg ,en wat doet het er nou toe of dat kind Turks of weet ik veel was. denk ook dat de moeder ,wel echt in nood heb gezeten anders doe je dat toch niet , tragisch .

Elien
22-11-05, 08:25
jezus,erg voor dat kind maar ook voor die arme drommels die op sinterklaas staan te wachten en zoiets zien, verschrikkelijk!!!!

888
22-11-05, 14:17
Dit met Sinterklaas nog wel, best triest voor woorden.