PDA

Bekijk Volledige Versie : Moskee klaagt over overlast door hangjongeren



Marsipulami
22-11-05, 08:45
Overlast door hangjongeren bij moskee

Bezoekers voelen zich bedreigd

Geplaatst op 22/11 '05 om 8:30u
Door Ton Huitink (Bron: AD)


ROTTERDAM (RKnieuws.net) - Een groep Antilliaanse jongeren hangt rond bij de Turkse moskee in Charlois en zorgt voor overlast. Bezoekers voelen zich bedreigd.

De gelovigen van de Laleli-moskee in Oud Charlois worden horendol van een groepje Antillianen dat naast het gebedshuis vertoeft. De deelgemeente overweegt zelfs een samenscholingsverbod in een groot deel van de wijk om de overlast het hoofd te bieden. Veel moskeegangers moeten zich dagelijks een weg banen door het groepje dat een vaste stek heeft in het plantsoen op de hoek van de Gouwstraat en Wolphaertstraat.

De overwegend Turkse moskee is de overlast meer dan beu, zegt bestuurslid Saïm Kaya. "Ze leunen tegen de muur van de moskee en staan voor het raam. Ze gebruiken drugs, drinken bier en fluiten naar meisjes die onze moskee bezoeken. Sommige mensen durven nu niet meer te komen.’’

Tijdens de ramadan bereikte de ergernis een hoogtepunt. De drukke gebedsdiensten werden geregeld verstoord door luide muziek die uit auto’s en scooters galmde.

De deur staat altijd open, maar inmiddels zijn al twee keer goederen ontvreemd: eerst een stapel heilige boeken, recent nog de fooienpot met een kleine tien euro.

Eén keer hadden de moskeegangers de moed om de overlastgevers aan te spreken, maar dat ontaarde al snel in een ordinaire scheldpartij over en weer.

PvdA-deelraadslid Hasan Tekten heeft de problematiek aangekaart bij de deelgemeente. "Niet alleen de moskee, maar ook winkeliers en andere bewoners hebben er last van,’’ aldus Tekten.

Bestuurder Lionel Martijn weet nog niet welke maatregelen de deelgemeente moet nemen. Een samenscholingsverbod wordt overwogen. Al is dat wel een paardenmiddel, want dat geldt voor een groot gedeelte van Oud Charlois.

Alle overlastgevers - tussen de tien en vijftien personen - worden momenteel in kaart gebracht. "De overlast is inderdaad groot. We willen weten waarom deze Antilliaanse groep de hele dag op straat hangt en zich niet nuttig maakt voor de maatschappij.’’

Tomas
22-11-05, 08:49
Gelukkig zijn die antillianen wel christelijk.

et_2000nl
22-11-05, 09:00
Allemaal verdachtmakingen, wat moeten antiliaanse jongeren in Allah's naam met; "een stapel heilige boeken", waarschijnlijk nog in het arabisch ook. Of het zijn gewoon AIVD spionnen.

Tomas
22-11-05, 09:01
De eerste niet antillianofobe turk moet ik anders nog tegenkomen.

Cherry Bo
22-11-05, 09:09
Geplaatst door Marsipulami

recent nog de fooienpot met een kleine tien euro.



Dat houdt ook niet over in die moskee.

Wortel
22-11-05, 09:25
Gelukkig zijn die antillianen wel christelijk.

Valt ook erg tegen, hoor. Deze moslims zijn heel wat christelijker dan deze hangjongeren, if you get the drift.


Allemaal verdachtmakingen, wat moeten antiliaanse jongeren in Allah's naam met...

Wat moeten die antilliaanse jongeren in wat voor naam dan ook met mijn fiets als ze al een scooter hebben. Daar zit niet eens een installatie op die op volle oorlogssterkte kan blazen.

Mark
22-11-05, 09:52
Ik stel voor dat TonH en Freya door de wijk gaan fietsen om te verklaren dat ze geen enkele overlast zien.

Tomas
22-11-05, 09:54
Geplaatst door Wortel
Valt ook erg tegen, hoor. Deze moslims zijn heel wat christelijker dan deze hangjongeren, if you get the drift.


Ach, zolang het geen polytheisten zijn zie ik het probleem eigenlijk niet.

Cherry Bo
22-11-05, 09:55
Geplaatst door Mark
Ik stel voor dat TonH en Freya door de wijk gaan fietsen om te verklaren dat ze geen enkele overlast zien.

Behalve dan die Antilianen-bashers van de moskee.

Mark
22-11-05, 09:56
Geplaatst door Wortel

Wat moeten die antilliaanse jongeren in wat voor naam dan ook met mijn fiets als ze al een scooter hebben. Daar zit niet eens een installatie op die op volle oorlogssterkte kan blazen.

het is payback time voor al die jaren slavernij jij racist.

Mark
22-11-05, 10:00
wat een gezeur over wat spelende kinderen op straat

ga dan terug naar de provincie :)



:lachu:

Tomas
22-11-05, 10:03
Geplaatst door Mark
Ik stel voor dat TonH en Freya door de wijk gaan fietsen om te verklaren dat ze geen enkele overlast zien.

Ik heb begrepen dat het verslag op zich laat wachten vanwege het terug moeten lopen.

Julien
22-11-05, 10:04
zie ik hier weer een nieuwe hype ontstaan voor de media? Antilianen bashen? :moe:

Tomas
22-11-05, 10:04
Geplaatst door Mark
wat een gezeur over wat spelende kinderen op straat

ga dan terug naar de provincie :)



:lachu:

Spot er maar mee, maar waar is hun lux uitgevoerde clubhuis?

Tomas
22-11-05, 10:05
Geplaatst door Julien
zie ik hier weer een nieuwe hype ontstaan voor de media? Antilianen bashen? :moe:

Ach ja, turken. Wat kan je daar anders van verwachten?

Mark
22-11-05, 10:08
Geplaatst door Julien
zie ik hier weer een nieuwe hype ontstaan voor de media? Antilianen bashen? :moe:

inderdaad, waarom weer die zionistische leugens van de pers? iedereen weet dat antiliaanse jongeren geen vlieg kwaad doen.

het is puur racisme wat ik je brom.

Mark
22-11-05, 10:09
Overigens praat ik misdaad niet goed, maar als je je moskee bovenop de hangplek van die jongens zet dan lok je het natuurlijk wel uit.

Julien
22-11-05, 10:12
Geplaatst door Mark
inderdaad, waarom weer die zionistische leugens van de pers? iedereen weet dat antiliaanse jongeren geen vlieg kwaad doen.

het is puur racisme wat ik je brom.

ik zeg dit meer in combinatie met het bericht van een aantal dagen geleden waarin beweerd wordt dat Antiliaanse probleemjongeren hét grootste probleem van Rotterdam zijn, en dan zo'n bericht in Telegraafstijl.

maar mocht dit echt allemaal kloppen, is het logisch dat die Moskee daar over klaagt..die jongeren moeten wel respect tonen. Een samenscholingsverbod vind ik wel overdreven. 'T is geen Parijs daar.

Cherry Bo
22-11-05, 10:13
Geplaatst door Mark
Overigens praat ik misdaad niet goed, maar als je je moskee bovenop de hangplek van die jongens zet dan lok je het natuurlijk wel uit.

Ik vind die overdreven negatieve aandacht voor die jongens in de media ook zo stigmatiserend. Zo vráág je om problemen natuurlijk.

graffiti
22-11-05, 10:16
Mensen hebben altijd wel iets om over te klagen

Tomas
22-11-05, 10:17
Nederland smeekt gewoon om een antilliaanse aanslag.

et_2000nl
22-11-05, 10:18
Volgens mij staat LR voor een enorm groot dilemma. LR theorien over oorzaken van problemen en criminaliteit kun je niet loslaten op antillianen. Damn! Kut-antillianen. Negeren die zooi, de PvdA strategie in bange dagen. Nieuwe politiek, ja, zo nieuw als de weg naar Rome....

Cherry Bo
22-11-05, 10:18
Geplaatst door Tomas
Nederland smeekt gewoon om een antilliaanse aanslag.

Dat zou ik niet goedkeuren. Maar ik zou het wel begrijpen.

Bucephalus
22-11-05, 10:21
Als de moskee buiten gebedsuren nou als clubhuis voor Antillianen kan fungeren, hebben we een fraai multifunctioneel baken van tolerantie.

Tomas
22-11-05, 10:21
Geplaatst door et_2000nl
Volgens mij staat LR voor een enorm groot dilemma. LR theorien over oorzaken van problemen en criminaliteit kun je niet loslaten op antillianen. Damn! Kut-antillianen. Negeren die zooi, de PvdA strategie in bange dagen. Nieuwe politiek, ja, zo nieuw als de weg naar Rome....

Moslims van maken in 1 grote bekeringsoperatie?

Bucephalus
22-11-05, 10:23
Geplaatst door Cherry Bo
Dat zou ik niet goedkeuren. Maar ik zou het wel begrijpen.

:lol:

Het Grote Aanpassen is begonnen.

et_2000nl
22-11-05, 10:23
Geplaatst door Tomas
Moslims van maken in 1 grote bekeringsoperatie?

Zo zie je maar weer dat religie de oplossing is voor alle conflicten.

Cherry Bo
22-11-05, 10:25
Geplaatst door et_2000nl
Volgens mij staat LR voor een enorm groot dilemma. LR theorien over oorzaken van problemen en criminaliteit kun je niet loslaten op antillianen. Damn! Kut-antillianen. Negeren die zooi, de PvdA strategie in bange dagen. Nieuwe politiek, ja, zo nieuw als de weg naar Rome....

Nee, nee.
Neuh. Ho, ho.

Taak voor de burgemeester.

Die moet kopje thee doen bij de ouders.

Tomas
22-11-05, 10:29
Laten we alsjeblieft de boel bij elkaar houden.

et_2000nl
22-11-05, 10:30
Geplaatst door Bucephalus
Als de moskee buiten gebedsuren nou als clubhuis voor Antillianen kan fungeren, hebben we een fraai multifunctioneel baken van tolerantie.

Tolereren, is dat niet dat woord waar we in Nederland patent op hebben.

Tolereren is als je koffie shops toe staat maar de inkoop en productie niet?

Tolereren is als je mensen uit verre landen haalt maar vraagt hun identiteit achter te laten.

Tolerantie bestaat niet, en is slechts een mode woord voor voor- en tegenstanders. Wat wel bestaat is onwetendheid en hypocrytie. Maar die 2 woorden komen niet in de politieke vocabulaire voor.

Julien
22-11-05, 10:30
Geplaatst door Cherry Bo
Nee, nee.
Neuh. Ho, ho.

Taak voor de burgemeester.

Die moet kopje thee doen bij de ouders.

kopje thee met Antilianen? :lol:

maak daar maar een groot glas Fernandez van ;)
met een gebakken banaan hmmm

et_2000nl
22-11-05, 10:32
Geplaatst door Cherry Bo
Nee, nee.
Neuh. Ho, ho.

Taak voor de burgemeester.

Die moet kopje thee doen bij de ouders.


Volgens mij heb jij de verkeerde burgermeester voor je. Die ik ken van Rdam heeft een aardappel in zijn keel, althans het lijkt zo, omdat z'n overhemd te strak zit. Lijkt me geen echt thee drink type, moet ie zich verlagen tot het klootjes volk.

Bucephalus
22-11-05, 10:35
Geplaatst door et_2000nl
Tolereren, is dat niet dat woord waar we in Nederland patent op hebben.

Tolereren is als je koffie shops toe staat maar de inkoop en productie niet?

Tolereren is als je mensen uit verre landen haalt maar vraagt hun identiteit achter te laten.

Tolerantie bestaat niet, en is slechts een mode woord voor voor- en tegenstanders. Wat wel bestaat is onwetendheid en hypocrytie. Maar die 2 woorden komen niet in de politieke vocabulaire voor.

Als de identiteitskenmerken in strijd zijn met onze grondwet <vul zelf maar in>
Wie verdienen er goed aan en in coffeeshops <vul zelf maar in>
Wie treiteren er joden en homo's hun eigen straat uit wegens intolerantie <vul zelf maar in>

Cherry Bo
22-11-05, 10:36
Geplaatst door et_2000nl
Volgens mij heb jij de verkeerde burgermeester voor je. Die ik ken van Rdam heeft een aardappel in zijn keel, althans het lijkt zo, omdat z'n overhemd te strak zit. Lijkt me geen echt thee drink type, moet ie zich verlagen tot het klootjes volk.

Misschien is hij meer het type voor een bontgekleurd multi-culti festijn. Met een keur aan Antiliaanse en Turkse lekkernijen.

Problemen kun je wegeten. Vrouwen doen het al duizenden jaren.

Tomas
22-11-05, 10:42
Nog even een spandoekje ophangen. En klaar. Weer een probleem opgelost.

et_2000nl
22-11-05, 10:45
Geplaatst door Bucephalus
Als de identiteitskenmerken in strijd zijn met onze grondwet <vul zelf maar in>
Wie verdienen er goed aan en in coffeeshops <vul zelf maar in>
Wie treiteren er joden en homo's hun eigen straat uit wegens intolerantie <vul zelf maar in>

Vul ff zelf marokkanen in, lui v****n....

et_2000nl
22-11-05, 10:48
Geplaatst door Cherry Bo
Misschien is hij meer het type voor een bontgekleurd multi-culti festijn. Met een keur aan Antiliaanse en Turkse lekkernijen.

Problemen kun je wegeten. Vrouwen doen het al duizenden jaren.

Mannen lossen toch al hun problemen in bed op? Vrouwen met eten. Zie je wel dat ze niet compatibel zijn. :moe:

Cherry Bo
22-11-05, 10:52
Geplaatst door et_2000nl
Mannen lossen toch al hun problemen in bed op? Vrouwen met eten. Zie je wel dat ze niet compatibel zijn. :moe:

Ja. Da's waar.

Maar nu even met jou meegedacht dan, qua organisatie lijkt een bontgekleurd multi-culti neuk-festijn me wat lastiger.

mark61
22-11-05, 10:54
Geplaatst door et_2000nl
Mannen lossen toch al hun problemen in bed op? Vrouwen met eten. Zie je wel dat ze niet compatibel zijn. :moe:

Mijn vrouw mag in bed best eten.

Julien
22-11-05, 10:55
Geplaatst door mark61
Mijn vrouw mag in bed best eten.

van wat?? :argwaan:

et_2000nl
22-11-05, 10:57
Geplaatst door Cherry Bo
Ja. Da's waar.

Maar nu even met jou meegedacht dan, qua organisatie lijkt een multi-culti- neuk-festijn me wat lastiger.

Doe het zelf al jaren, zo ook mijn ouders, al lijden gemengde huwelijken tot een moreel en cultureel failliessement, het lost veel problemen op.

Die organisatie ligt vast in het burgelijk wetboek en heet huwelijk.

et_2000nl
22-11-05, 10:59
Geplaatst door mark61
Mijn vrouw mag in bed best eten.

Zo geobsedeerd door al dat lekkers dat jij ongemerkt het pad die je hormonen je wijzen kan volgen?

David
22-11-05, 11:01
Geplaatst door et_2000nl
Vul ff zelf marokkanen in, lui v****n....


Bel je even als je me m'n straat komt uitpesten? Zet ik eerst even thee, is wel zo gezellig.

et_2000nl
22-11-05, 11:06
Geplaatst door David
Bel je even als je me m'n straat komt uitpesten? Zet ik eerst even thee, is wel zo gezellig.

Waarom, liever 10 poten in mijn straat dan 1 kut-marokkaan. Heb ook veel meer amunutie om die marokkaan weg te pesten. Poten zijn mij te veel beschermd. Vraag me wel af waarom al de huizen in de straat te koop staan.... :moe:

Maar dat kopje thee sla ik niet af....

mark61
22-11-05, 11:07
Geplaatst door et_2000nl
Zo geobsedeerd door al dat lekkers dat jij ongemerkt het pad die je hormonen je wijzen kan volgen?

Precies. Hoewel eea prima te combineren is.

et_2000nl
22-11-05, 11:10
Geplaatst door mark61
Precies. Hoewel eea prima te combineren is.

Bedankt voor de tip. Alhoewel ik vrees dat een terracota schaal met couscous de nodige praktische problemen gaat opleveren.

David
22-11-05, 11:23
Geplaatst door et_2000nl
Bedankt voor de tip. Alhoewel ik vrees dat een terracota schaal met couscous de nodige praktische problemen gaat opleveren.


Wordt lastig, inderdaad. Een asbak is al zo'n gedoe.

et_2000nl
22-11-05, 11:27
Geplaatst door David
Wordt lastig, inderdaad. Een asbak is al zo'n gedoe.

Mijn vrouwtje rookt niet (DE vuur), maar ik heb me wel eens laten vertellen dat als ze in bed roken, zo gezellig zittend, kussen in de rug enz, dat ze die asbak op hun kruis zetten. Snap jij dat nou? Werkelijk een gebrek aan romantiek.

Cherry Bo
22-11-05, 11:27
Geplaatst door et_2000nl
Bedankt voor de tip. Alhoewel ik vrees dat een terracota schaal met couscous de nodige praktische problemen gaat opleveren.

Ze blieft toch wel iets anders?

David
22-11-05, 11:29
Geplaatst door et_2000nl
Mijn vrouwtje rookt niet (DE vuur), maar ik heb me wel eens laten vertellen dat als ze in bed roken, zo gezellig zittend, kussen in de rug enz, dat ze die asbak op hun kruis zetten. Snap jij dat nou? Werkelijk een gebrek aan romantiek.


Geen idee, nog nooit een vrouw in m'n bed gehad, althans niet in een erotische set-up. Asbak tussenin, in het midden. Lijkt me wel zo praktisch. Dondert 'ie ook niet om bij rijzenissen.

et_2000nl
22-11-05, 11:34
Geplaatst door Cherry Bo
Ze blieft toch wel iets anders?

Ik zou het niet weten. De werkelijke drijfveren des levens van vrouwen heb ik nog nooit kunnen doorgronden. Jij wel?

Tomas
22-11-05, 11:36
On topic blijven aub.

Waar is beheer als je ze nodig hebt? Oh ja. Ik weet 't weer.

et_2000nl
22-11-05, 11:37
Geplaatst door David
Geen idee, nog nooit een vrouw in m'n bed gehad, althans niet in een erotische set-up. Asbak tussenin, in het midden. Lijkt me wel zo praktisch. Dondert 'ie ook niet om bij rijzenissen.

Jeempie, nooit geprobeerd dan. Nou ben ik mss simpel, maar hoe weet je nou of je homo bent terwijl je het nooit met een vrouw hebt gedaan. Ik ben hetero, dat weet ik zeker, hoef niks te proberen. :ego:

Roken zou toch relaxerend werken, of word jij er opgewonden van?

et_2000nl
22-11-05, 11:38
Geplaatst door Tomas
On topic blijven aub.

Waar is beheer als je ze nodig hebt? Oh ja. Ik weet 't weer.

Volgens mij is dit on-topic, hangjongeren beschrijven hun leven.

David
22-11-05, 11:39
Geplaatst door et_2000nl

Roken zou toch relaxerend werken, of word jij er opgewonden van?


Na gedane arbeid is het goed rusten, dat is het eerder. En zolang het niet laxerend werkt is er weinig aan de hand.

Tomas
22-11-05, 11:40
Geplaatst door et_2000nl
Volgens mij is dit on-topic, hangjongeren beschrijven hun leven.

Alleen etnisch zuivere groepjes zijn on-topic.

et_2000nl
22-11-05, 11:42
Geplaatst door David
Na gedane arbeid is het goed rusten, dat is het eerder. En zolang het niet laxerend werkt is er weinig aan de hand.


Sorry, maar ik krijg verboden beelden in mijn hoofd als een homo over laxerend begint....

Cherry Bo
22-11-05, 11:49
Geplaatst door et_2000nl
Ik zou het niet weten. De werkelijke drijfveren des levens van vrouwen heb ik nog nooit kunnen doorgronden. Jij wel?

Ikke wel ja. :wijs:

David
22-11-05, 11:50
Geplaatst door et_2000nl
Sorry, maar ik krijg verboden beelden in mijn hoofd als een homo over laxerend begint....


Opwindende of kalmerende beelden?

et_2000nl
22-11-05, 11:51
Geplaatst door Cherry Bo
Ikke wel ja. :wijs:


Goed dat je het voor je houd.... Het zou het best bewaarde geheim onthullen.

Wide-O
22-11-05, 11:52
Geplaatst door David
Opwindende of kalmerende beelden?

Nou snap ik die basmati :maf:

David
22-11-05, 11:53
Geplaatst door Wide-O
Nou snap ik die basmati :maf:


Basmati. Dat was ook nog een kwestie, inderdaad. Hoe zat dat ook al weer?

et_2000nl
22-11-05, 11:55
Geplaatst door David
Opwindende of kalmerende beelden?

VERBODEN!!!!

Word je van anale sex doof of zo.... :moe:

Wide-O
22-11-05, 11:56
Geplaatst door David
Basmati. Dat was ook nog een kwestie, inderdaad. Hoe zat dat ook al weer?

Weet nie meer. Ik lees vakkevullen nog 's door, daar stond het. Tot overmorgen.

David
22-11-05, 11:57
Geplaatst door et_2000nl
VERBODEN!!!!

Word je van anale sex doof of zo.... :moe:



Nee hoor.

Maar sommige verboden beelden kunnen opwindend zijn, andere juist weer kalmerend. De fantasie trekt zich weinig tot niets van verboden aan, tenslotte. Of is dat bij Jullie anders?

Cherry Bo
22-11-05, 11:57
Geplaatst door et_2000nl
Goed dat je het voor je houd.... Het zou het best bewaarde geheim onthullen.

Ik probeer het niet eens, je zou het toch nooit snappen. :ego:

'T is onze over-ontwikkelde linker hersenhelft hè? :blowen:

et_2000nl
22-11-05, 12:09
Geplaatst door David
Nee hoor.

Maar sommige verboden beelden kunnen opwindend zijn, andere juist weer kalmerend. De fantasie trekt zich weinig tot niets van verboden aan, tenslotte. Of is dat bij Jullie anders?

Bij ons slaan ze dat er gewoon uit. Alle beelden die eventueel 'gevaarlijk' zijn, worden zo gewist en vervangen door het beeld van een naderende hand.

et_2000nl
22-11-05, 12:10
Geplaatst door Cherry Bo
Ik probeer het niet eens, je zou het toch nooit snappen. :ego:

'T is onze over-ontwikkelde linker hersenhelft hè? :blowen:


Pfff complex zeg. Ik volg gewoon mijn hormonen.

David
22-11-05, 12:12
Geplaatst door et_2000nl
Bij ons slaan ze dat er gewoon uit. Alle beelden die eventueel 'gevaarlijk' zijn, worden zo gewist en vervangen door het beeld van een naderende hand.


Hmmm. Fisten heeft me nooit zo aangetrokken. Maar hey, ieder z'n ding!

et_2000nl
22-11-05, 12:14
Geplaatst door David
Hmmm. Fisten heeft me nooit zo aangetrokken. Maar hey, ieder z'n ding!

Wablief, ik ga er maar in goed vertrouwen van uit dat we hetzelfde bedoelen....

Tomas
22-11-05, 12:15
Leuk allemaal, maar ondertussen worden antillianen hier in een hoekje gezet op een wijze waar de honden geen brood van lusten. Turken.

Cherry Bo
22-11-05, 12:18
Geplaatst door et_2000nl
Pfff complex zeg. Ik volg gewoon mijn hormonen.

Weet ik toch? :stout:

Vrouwen volgen hun hormonen ook.
Alleen wij moeten veel meer, van die hormonen. En altijd anders hè?

Mark
22-11-05, 12:37
typische joden ehhh sorry ik bedoel zionistentruc: door grappen en sexpraat de aandacht afleiden van de echte issue:

namelijk het feit dat deze ex-slaven nu weer gedemoniseerd worden door hun blanke ex-meesters :student:

et_2000nl
22-11-05, 12:37
Geplaatst door Cherry Bo
Weet ik toch? :stout:

Vrouwen volgen hun hormonen ook.
Alleen wij moeten veel meer, van die hormonen. En altijd anders hè?

Als je zo complex in elkaar zit kan ik me goed voorstellen dat de koelkast op een gegeven moment je beste vriend is. Die heeft geen last van hormonen, laat geen winden in bed, peutert niet in zijn neus enz. De concurrent, de koelkast, juist op die ene dag in de maand dat de vrouw de enorme behoefte voelt bevredigd te worden staat ie geheel paraat om al zijn lekkernijen te delen, langs sensuele lippen, langs fluweelzachte tong, langs huig door de keel de donkere grotten in te laten verdwijnen.
Da's geen eerlijke concurentie....

et_2000nl
22-11-05, 12:38
Geplaatst door Mark
typische joden ehhh sorry ik bedoel zionistentruc: door grappen en sexpraat de aandacht afleiden van de echte issue:

namelijk het feit dat deze ex-slaven nu weer gedemoniseerd worden door hun blanke ex-meesters :student:

Freud heeft gelijk!

Tomas
22-11-05, 12:41
Geplaatst door Mark
typische joden ehhh sorry ik bedoel zionistentruc: door grappen en sexpraat de aandacht afleiden van de echte issue:

namelijk het feit dat deze ex-slaven nu weer gedemoniseerd worden door hun blanke ex-meesters :student:

En met die sexpraat proberen ze onze vrouwtjes te verleiden.

Mark
22-11-05, 13:43
Geplaatst door Tomas
En met die sexpraat proberen ze onze vrouwtjes te verleiden.

gelukkig hebben ze alleen succes bij vrouwen die alleen buiten komen zonder hun man of broer en dat zijn toch sletjes.

Tomas
22-11-05, 13:44
Geplaatst door Mark
gelukkig hebben ze alleen succes bij vrouwen die alleen buiten komen zonder hun man of broer en dat zijn toch sletjes.

Daar baal ik nou juist van.

Cherry Bo
22-11-05, 15:11
Geplaatst door et_2000nl
Als je zo complex in elkaar zit kan ik me goed voorstellen dat de koelkast op een gegeven moment je beste vriend is. Die heeft geen last van hormonen, laat geen winden in bed, peutert niet in zijn neus enz. De concurrent, de koelkast, juist op die ene dag in de maand dat de vrouw de enorme behoefte voelt bevredigd te worden staat ie geheel paraat om al zijn lekkernijen te delen, langs sensuele lippen, langs fluweelzachte tong, langs huig door de keel de donkere grotten in te laten verdwijnen.
Da's geen eerlijke concurentie....

'T is ongeveer hetzelfde.

Een koelkast laat zich leegvreten maar een beetje aandacht, ho maar.

Maar goed, je doet 't ervoor hè, als vrouw. Zo zijn wij. :ego:

et_2000nl
22-11-05, 15:18
Geplaatst door Cherry Bo
'T is ongeveer hetzelfde.

Een koelkast laat zich leegvreten maar een beetje aandacht, ho maar.

Maar goed, je doet 't ervoor hè, als vrouw. Zo zijn wij. :ego:

Ik kan me dankzij mijn engeltje, mijn wonderschone, mij geliefde vrouwtje, mijn keuken prinsesje, elke dag lekker volvreten.

Ach met moederdag een bloemetje doet wonderen. Kan die koelkast niet tegen op....

mark61
22-11-05, 17:31
Geplaatst door et_2000nl
Bedankt voor de tip. Alhoewel ik vrees dat een terracota schaal met couscous de nodige praktische problemen gaat opleveren.

Als je smetvrees hebt wordt het moeilijk idd.

Onbek_01
22-11-05, 18:05
Van alle gebouwen waar ze tegenaan kunnen leunen kiezen ze een moskee uit.
Laat ze maar naar de kerk gaan en daarbinnen hen jointje draaien. :zwaai:

Onbek_01
22-11-05, 18:10
Geplaatst door Mark
typische joden ehhh sorry ik bedoel zionistentruc: door grappen en sexpraat de aandacht afleiden van de echte issue:

namelijk het feit dat deze ex-slaven nu weer gedemoniseerd worden door hun blanke ex-meesters :student:


Jij bent een antisemiet!

Rabi'ah.
22-11-05, 19:03
@ Mark: Spreek voor jezelf. :moe:

MaRiaH
22-11-05, 20:15
Geplaatst door Onbek_01
Van alle gebouwen waar ze tegenaan kunnen leunen kiezen ze een moskee uit.
Laat ze maar naar de kerk gaan en daarbinnen hen jointje draaien. :zwaai:

Wat attent van je om een ander de overlast te gunnen..
als het maar niet voor jou deur is, he?

:moe:

brammetje
22-11-05, 20:58
Geplaatst door Cherry Bo
Dat zou ik niet goedkeuren. Maar ik zou het wel begrijpen.

Begrip voor een aanslag ?
Gelukkig woon ik daar niet .