PDA

Bekijk Volledige Versie : Sinterklaas deelt flinke tik uit



Marsipulami
22-11-05, 08:47
Sinterklaas deelt flinke tik uit
Stout jongetje trekt aan baard

Geplaatst op 22/11 '05 om 8:33u
Door Ton Huitink (Bron: AD)


RIJSWIJK (RKnieuws.net) - Bij de feestelijke intocht, afgelopen zaterdag, heeft de goedheiligman aan een stoute jongen een flinke tik uitgedeeld.

Toen de knul onverhoeds aan Sints lange witte baard begon te trekken kreeg hij meteen een fikse oorvijg van de kindervriend. Het incidentje gebeurde omstreeks half twee op de hoek van het Wethouder Hillenaarplantsoen en de Steenvoordelaan.

„Het was een spontane reactie,’’ vertelde Sinterklaas maandagavond telefonisch. „Ik heb er ook geen spijt van. Anders had ik deels of helemaal zonder baard gestaan. Dan zouden er mogelijk tientallen kindertjes zijn getraumatiseerd.” Sint vind het voorval wel vervelend, maar alleen voor de andere kindertjes. „Omdat die wel van hun ouders leren dat ze oude mensen met respect moeten behandelen.’’

De goedheiligman maakte op het podium in winkelcentrum In de Bogaard bij het publiek melding van het gebeurde. Hij zei dat in Rijswijk duizenden lieve kinderen wonen maar ook één stout jongentje. Die zojuist heel erg hard aan zijn baard had getrokken en dat dit heel erg zeer deed. Dat hij daarom een tik had uitgedeeld. Sinterklaas: „De oohh’s waren niet van de lucht. Die kinderen snapten het wel.’’ Omstanders met kinderen, die Sint tijdens de aankomst per stoomboot aan de Cromvlietkade hebben gevolgd, zeggen dat Sinterklaas hen sterk deed denken aan de Rijswijke politicus Dick Jense.

Bucephalus
22-11-05, 09:03
Ik dacht dat Sinterklazen tegenwoordig bodyguards om zich heen hadden, na al dat geweld van anders-gelovigen.

et_2000nl
22-11-05, 09:05
Geplaatst door Bucephalus
Ik dacht dat Sinterklazen tegenwoordig bodyguards om zich heen hadden, na al dat geweld van anders-gelovigen.

Geloof jij wel in Sinterklaas dan?

Bucephalus
22-11-05, 09:10
Geplaatst door et_2000nl
Geloof jij wel in Sinterklaas dan?

Ooit wel. 't Was een leuke tijd: nu worden de klazen geschopt en getreiterd.

Elien
22-11-05, 09:16
kut sinterklaas..

MaRiaH
22-11-05, 09:25
Geplaatst door Elien
kut sinterklaas..

kut jochie..
wie trekt er nu aan de baard van Sinterklaas..? :fuckit:

et_2000nl
22-11-05, 09:30
Geplaatst door MaRiaH
kut jochie..
wie trekt er nu aan de baard van Sinterklaas..? :fuckit:

Bron AD. Als het een marokkaan was geweest had het er vast wel bijgestaan. Tevens had de familie van het jongetje verhaal gehaald bij Sinterklaas.

Goede actie van Sinterklaas, ik denk dat ik me gelijk ga bekeren tot zijn geloof. Goedheilig man.

BTW, sinds de intocht van snieklaas staat er een cirkel op mijn pandje. Weet iemand wat dat betekend? Is dat een AIVD teken of zo?

Elien
22-11-05, 09:35
Geplaatst door MaRiaH
kut jochie..
wie trekt er nu aan de baard van Sinterklaas..? :fuckit:


aaahhhh,iedereen heeft dat tog ooit wel gedaan,weet dat kind veel dat die los hangt, maar dan een tik geven aan zo'n kindje?vind ik zielig, ik zou m als moeder een goede rechtse geven :stomp:

Elien
22-11-05, 09:35
Geplaatst door et_2000nl
Bron AD. Als het een marokkaan was geweest had het er vast wel bijgestaan. Tevens had de familie van het jongetje verhaal gehaald bij Sinterklaas.

Goede actie van Sinterklaas, ik denk dat ik me gelijk ga bekeren tot zijn geloof. Goedheilig man.

BTW, sinds de intocht van snieklaas staat er een cirkel op mijn pandje. Weet iemand wat dat betekend? Is dat een AIVD teken of zo?


:hihi:

Wide-O
22-11-05, 09:36
Geplaatst door et_2000nl

BTW, sinds de intocht van snieklaas staat er een cirkel op mijn pandje. Weet iemand wat dat betekend? Is dat een AIVD teken of zo?

Uh oh...

et_2000nl
22-11-05, 09:38
Geplaatst door Wide-O
Uh oh...

Jij ok al. Lopen zwarte mensen door mijn huis. Het zal wel aan mij liggen, maar het is net een invasie uit Afrika. Ik snap niet dat Verdonk niet ingrijpt.

MaRiaH
22-11-05, 09:41
Geplaatst door Elien
aaahhhh,iedereen heeft dat tog ooit wel gedaan,weet dat kind veel dat die los hangt, maar dan een tik geven aan zo'n kindje?vind ik zielig, ik zou m als moeder een goede rechtse geven :stomp:

De ouders zijn ernstig in gebreke gebleven..
opvoedregel nr. 1: Kom nooit aan de baard van Sinterklaas.
:hihi:

Derrick
22-11-05, 09:42
Geplaatst door et_2000nl


BTW, sinds de intocht van snieklaas staat er een cirkel op mijn pandje. Weet iemand wat dat betekend? Is dat een AIVD teken of zo?

je bent niet de enige, sinds er ook zo´n cirkel op mijn huisje staat kan ik iedere dag naar de supermarkt om mijn koelkast te vullen.

Ook al zo vreemd; als mijn vrouw een midnightsnack uit de koelkast gaat halen dan blijft ze soms wel een uur beneden. Als ze weer in bed komt zegt ze dat ze zeer voldaan is, hmm...

Elien
22-11-05, 09:44
Geplaatst door MaRiaH
De ouders zijn ernstig in gebreke gebleven..
opvoedregel nr. 1: Kom nooit aan de baard van Sinterklaas.
:hihi:



:student: :student: en dat is juist een reden voor dat kind om te gaan trekken, je weet tog effe checken?

et_2000nl
22-11-05, 09:51
Geplaatst door Derrick
je bent niet de enige, sinds er ook zo´n cirkel op mijn huisje staat kan ik iedere dag naar de supermarkt om mijn koelkast te vullen.

Ook al zo vreemd; als mijn vrouw een midnightsnack uit de koelkast gaat halen dan blijft ze soms wel een uur beneden. Als ze weer in bed komt zegt ze dat ze zeer voldaan is, hmm...

Het is een groot complot, valt me tegen dat ZS nog steeds niet dit ge-OH komt versterken met wat persberichten.

Deze terroristische bende onder leiding van Sinter K en zijn zwarte companen, zullen wel somaliers zijn, slaan onze kinderen, verkrachten onze vrouwen, beroven ons van onze bezittingen, om het dan vervolgens als Robin Hood weer uit te gaan delen. Het word allemaal getolereerd onder het mom van traditie en cultuurgoed. Raar volk die Hollanders....

MaRiaH
22-11-05, 09:53
Geplaatst door Elien
:student: :student: en dat is juist een reden voor dat kind om te gaan trekken, je weet tog effe checken?

Opstandig typje dan.. :wow:

getver wat was ik toch braaf vroeger.. :hihi:

(en nu nog steeds eigenlijk..)

Julien
22-11-05, 10:08
:lol:

dit vind ik persoonlijk het leukste van sinterklaas, al die komische nieuwsberichten die je dan krijgt, jongetjes die de baard van sint eraf rukken, pepernoten tegen pieten gooien, pieten die kinderen mishandelen, paarden die sinten op de grond gooien etc. :hihi:

et_2000nl
22-11-05, 10:09
Geplaatst door Julien
:lol:

dit vind ik persoonlijk het leukste van sinterklaas, al die komische nieuwsberichten die je dan krijgt, jongetjes die de baard van sint eraf rukken, pepernoten tegen pieten gooien, pieten die kinderen mishandelen, paarden die sinten op de grond gooien etc. :hihi:


Zeg wil jij de Sinterklaas gelovigen niet zo demoniseren!!!!

David
22-11-05, 10:37
Geplaatst door et_2000nl
Zeg wil jij de Sinterklaas gelovigen niet zo demoniseren!!!!


altijd hetzelfde met die slakkenvreters.

Julien
22-11-05, 10:51
Geplaatst door David
altijd hetzelfde met die slakkenvreters.

de kerstman is veel leuker :fpuh:

David
22-11-05, 10:53
Geplaatst door Julien
de kerstman is veel leuker :fpuh:


Ach, ik weet niet. Die zwarte pieten spraken me altijd wel aan. Al die dartele types op zo'n bootje......

Elien
22-11-05, 12:36
Geplaatst door MaRiaH
Opstandig typje dan.. :wow:

getver wat was ik toch braaf vroeger.. :hihi:

(en nu nog steeds eigenlijk..)


mijn drijfveer vroeger was altijd terug met de zak, oh wacht nog steeds :zozo:

Juliette
22-11-05, 12:40
Geplaatst door David
Ach, ik weet niet. Die zwarte pieten spraken me altijd wel aan. Al die dartele types op zo'n bootje......

... in kleurrijke strakke maillotjes...

David
22-11-05, 12:53
Geplaatst door Juliette
... in kleurrijke strakke maillotjes...


Okay, da's dan weer wat minder, maar die kunnen uit.

MaRiaH
22-11-05, 13:09
Geplaatst door David
Okay, da's dan weer wat minder, maar die kunnen uit.

:D
en dan hopen dat ze een beetje zon hebben gezien.. :watte?:

Wide-O
22-11-05, 13:42
Geplaatst door MaRiaH
:D
en dan hopen dat ze een beetje zon hebben gezien.. :watte?:

Dat valt bij Zwarte Pieten wel mee, toch ? :wijs:

Dutchguy
22-11-05, 13:51
Ik vertrouw die sint voor geen meter meer sinds ik al klein jongentje s'avonds trouw mijn schoen zette met een wortel voor het paard er in en er 's ochtends als dank geurvreters voor terugkreeg. :mad:

IbnRushd
22-11-05, 14:03
Geplaatst door et_2000nl


BTW, sinds de intocht van snieklaas staat er een cirkel op mijn pandje. Weet iemand wat dat betekend? Is dat een AIVD teken of zo?

Sinterklaasjournaal zorgt voor cirkels op huizen in Leiden

In het Nederlandse Leiden keken de inwoners verschrikt op, toen ze op verschillende huizen met krijt gemaakte cirkels en kruisen ontdekten. De politie stelde een onderzoek in en kwam al snel bij de schuldige: het Nederlandse Sinterklaasjournaal. Volgens dat Sinterklaasjournaal, dat elke dag wordt uitgezonden op Nederland 3, is het pietenhuis afgebroken en zoeken alle zwarte pieten een slaapplek.

Naar aanleiding van dit journaal zetten kinderen de tekens op de muren. Zo konden de zwarte pieten zien waar ze wel en niet een nachtje konden blijven slapen. Een kruis op de muur betekende dat de piet bij een ander gezin op zoek moest naar een slaapplek. Bij een cirkel was de piet wel welkom.

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_83077.jpg
Bij een cirkel waren de pieten welkom, bij een kruis moesten ze op zoek naar een andere plek

http://www.hln.be

et_2000nl
22-11-05, 14:05
Geplaatst door IbnRushd
Sinterklaasjournaal zorgt voor cirkels op huizen in Leiden

In het Nederlandse Leiden keken de inwoners verschrikt op, toen ze op verschillende huizen met krijt gemaakte cirkels en kruisen ontdekten. De politie stelde een onderzoek in en kwam al snel bij de schuldige: het Nederlandse Sinterklaasjournaal. Volgens dat Sinterklaasjournaal, dat elke dag wordt uitgezonden op Nederland 3, is het pietenhuis afgebroken en zoeken alle zwarte pieten een slaapplek.

Naar aanleiding van dit journaal zetten kinderen de tekens op de muren. Zo konden de zwarte pieten zien waar ze wel en niet een nachtje konden blijven slapen. Een kruis op de muur betekende dat de piet bij een ander gezin op zoek moest naar een slaapplek. Bij een cirkel was de piet wel welkom.

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_83077.jpg
Bij een cirkel waren de pieten welkom, bij een kruis moesten ze op zoek naar een andere plek

http://www.hln.be

Willen alle Rita Verdonk fans een kruis op hun huis zetten.....

MaRiaH
22-11-05, 14:08
Geplaatst door Wide-O
Dat valt bij Zwarte Pieten wel mee, toch ? :wijs:

Niet dus.. :duivels:
zwart van boven.. wit van onderen.. :handbang:

Ze hebben altijd een maillot aan, die benen komen nooit in de zon..