PDA

Bekijk Volledige Versie : Irak binnenste buiten.



Mähden
23-11-05, 20:27
Wat vroeger tijdens Hoessein binnen de staatsgelederen gebeurde, gebeurt nu openlijk op straat, afpersing, terreur, onthoofdingen.

Choc and awe, is nog niet afgelopen in Irak, om te genezen moeten de arme mensen daar nog heel wat hoge koorts doorstaan.

Maar het virus moet eruit.

S@deeQ
23-11-05, 20:37
Geplaatst door Mähden


Maar het virus moet eruit.

inderdaad die smerige zionistische Amerikaanse/israelische/britse ongedierte moet eruit . :fplet:

Mähden
23-11-05, 20:40
Geplaatst door S@deeQ
inderdaad die smerige zionistische Amerikaanse/israelische/britse ongedierte moet eruit . :fplet:

Maar dan heb je kans dat de koorts boven de 43 graden komt, en is Irak helemaal verloren aan de barbaren, die zich voordoen als gelovigen in de goede allah.

S@deeQ
23-11-05, 20:47
Geplaatst door Mähden
Maar dan heb je kans dat de koorts boven de 43 graden komt, en is Irak helemaal verloren aan de barbaren, die zich voordoen als gelovigen in de goede allah.
De grootste barbaren zijn die zionistische ratten die daar zogenaamd de vrede bewaken :hihi:

99,9% van de aanslagen is het werk van de zionistische kakkerlaken uit israhel en Amerika :hihi: :hihi:

Mähden
23-11-05, 20:48
Geplaatst door S@deeQ
De grootste barbaren zijn die zionistische ratten die daar zogenaamd de vrede bewaken :hihi:

99,9% van de aanslagen is het werk van de zionistische kakkerlaken uit israhel en Amerika :hihi: :hihi:

heb jij daarvan bewijzen van die rare onvoorstelbare uitspraak ?

moet je is zien wat er gebeurt als de coalitie daar wegtrekt,

dan is wat je nu ziet nog slechts kinderspel,

dann geht es halt schon richtig Los.

Wizdom
23-11-05, 20:54
Geplaatst door Mähden
heb jij daarvan bewijzen van die rare onvoorstelbare uitspraak ?

moet je is zien wat er gebeurt als de coalitie daar wegtrekt,

dan is wat je nu ziet nog slechts kinderspel,

dann geht es halt schon richtig Los.

De Engelsen die als Arabieren verkleedt waren en van plan waren een aantal shiitiscge Moskees op te blazen en gevangen gewerden genomen zijn daar een goed voorbeeld van.... Ze werden met een bliksemactie bevrijdt zo bang als de Britten waren dat ze informatie zouden los laten over hun praktijken die het licht niet kunnen doorstaan....

Mähden
23-11-05, 20:57
Geplaatst door Wizdom
De Engelsen die als Arabieren verkleedt waren en van plan waren een aantal shiitiscge Moskees op te blazen en gevangen gewerden genomen zijn daar een goed voorbeeld van.... Ze werden met een bliksemactie bevrijdt zo bang als de Britten waren dat ze informatie zouden los laten over hun praktijken die het licht niet kunnen doorstaan....


te gek voor woorden, dan zouden ze zich toch alleen maar zelf in het vlees snijden, als ze dat zouden doen.

heb je wel eens gehoord van het bewust in de wereld helpen van verkeerde vaak precies tegengestelde informatie?



en hoe komt het dat het precies het tegenovergestelde is, van nee niet ik maar jij ?


omdat diegene die dat zo kinderachtig in wereld brengen kleine kleutertjes zijn, met kalashnikovs in de knuisjes.

S@deeQ
23-11-05, 20:59
Geplaatst door Mähden
heb jij daarvan bewijzen van die rare onvoorstelbare uitspraak ?

moet je is zien wat er gebeurt als de coalitie daar wegtrekt,

dan is wat je nu ziet nog slechts kinderspel,

dann geht es halt schon richtig Los.

:haha: Bewijs jij maar dat het niet zo is !!!


Als dat ongedierte opgerot is , zal het geweld stoppen!!

Mähden
23-11-05, 21:02
Geplaatst door S@deeQ
:haha: Bewijs jij maar dat het niet zo is !!!


Als dat ongedierte opgerot is , zal het geweld stoppen!!

dan krijg je een all out burgeroorlog in die regio, die waarschijnlijk de hele Islam uit elkaar zal gaan scheuren, vanwege de ontmaskering van een heel oude tweespalt in dit geloog,

de soennie shia divide, welke op dat moment regionale (burger)oorlogen zal ontketenen die de wereld nog niet eerder gezien heeft.

MaRiaH
23-11-05, 21:02
Als ik de VS was.. was ik er allang vertrokken en zou ik ze lekker zelf uit laten zoeken. Groot hek erom.. en ga je gang.

Ik was tegen de bemoeienis van Europa en de VS

Ik was tegen de aanval van de VS op Saddam en Irak.

Maar nu die etter (SH) er toch weg is, is dat wel een zegen voor veel mensen daar.

En dan krijg je stank voor dank.
wegwezen dus, laat ze zelf de puin maar ruimen.

Wizdom
23-11-05, 21:08
Geplaatst door Mähden
dan krijg je een all out burgeroorlog in die regio, die waarschijnlijk de hele Islam uit elkaar zal gaan scheuren, vanwege de ontmaskering van een heel oude tweespalt in dit geloog,

de soennie shia divide, welke op dat moment regionale (burger)oorlogen zal ontketenen die de wereld nog niet eerder gezien heeft.

Dat is precies waar de ZIONISTEN en hun vrienden op uit zijn... Dat is een zware gok die tot een herschikking van de machten zal leiden.... Niemand weet wat die zal opleveren.... In ieder geval niet waar de ZIONISTEN op hopen en anders heet ik geen WIZDOM meer....

Mähden
23-11-05, 21:10
Geplaatst door Wizdom
Dat is precies waar de ZIONISTEN en hun vrienden op uit zijn... Dat is een zware gok die tot een herschikking van de machten zal leiden.... Niemand weet wat die zal opleveren.... In ieder geval niet waar de ZIONISTEN op hopen en anders heet ik geen WIZDOM meer....

volgens mij hoop jij een beetje dat de boel daar helemaal in de fik vliegt, of zie ik dat verkeerd ?


Nee dat is niet een typisch islamitisch iets.

Ga maar ff lekker 2 weekjes afkoelen :zwaai:

[freya]

Wizdom
23-11-05, 21:15
Geplaatst door Mähden
volgens mij hoop jij een beetje dat de boel daar helemaal in de fik vliegt, of zie ik dat verkeerd ?


daar hebben dan vooral moslims last van.

Herschikking van de macht my friend....

amOer
23-11-05, 21:28
Geplaatst door Mähden
Wat vroeger tijdens Hoessein binnen de staatsgelederen gebeurde, gebeurt nu openlijk op straat, afpersing, terreur, onthoofdingen.

Choc and awe, is nog niet afgelopen in Irak, om te genezen moeten de arme mensen daar nog heel wat hoge koorts doorstaan.

Maar het virus moet eruit.

oja gebeurde dat tijdens Saddam ?! ja alleen tegen de opstandelingen toen in 1991 of de spionnen !! en je ziet nu wat de vroegere spionnen zoals Allawi bijvoorbeeld met irak doen .. !!

Saddam had in 1991 na de oorlog het leven in heel Irak hersteld binnen 3 maanden terwijl Irak plat werd gebombardeerd door meer dan 1000 vijandelijke vliegtuigen en duizenden tanks , artillerie en raketten .. !

en nu ? de bezitter is er al bijna 3 jaar .. en kijk naar de Irakezen!!

hun mooiste dag is de dag dat ze 3 uur achter elkaar electriciteit hebben !! als er schoon water komt uit de kraan ! of als ze met de auto ergens heen kunnen zonder te worden beschoten door een tank !!

hoe los je dat nou op ?!

walla zet saddam een maand aan de macht ... en irak is weer de ouwe ! .. mijn oplossing ! :o

ik kan me een zinnetje herinneren uit een filmpje van een Verzet groep met de titel ( a message from the resistance ) .. ze zeiden iets van
"life under a dictatorship is far more saver than behind the .... of your democracy"
en gelijk hebben ze !

MaRiaH
23-11-05, 21:34
Geplaatst door amOer

walla zet saddam een maand aan de macht ... en irak is weer de ouwe ! .. mijn oplossing ! :o

Ben jij gek of zo?

wil jij weer koerden met mosterdgas vermoorden?
burgers onderdrukken?
Mensen laten doden om niks?
Schending van mensenrechten?

Wens jij die mensen in Irak een psychopatisch leider toe?
En een leven vol onderdrukking en angst?

Verandering gaat nu eenmaal gepaard met chaos.. het duurt even maar het komt wel weer goed en laat de mensen daar zelf kiezen wat ze willen.
Als de VS vertrekt komt er gegarandeert een burgeroorlog.. het zij zo..
Wat nu krampachtig wordt voorkomen zal toch moeten plaatsvinden.

Mähden
23-11-05, 21:48
Geplaatst door Wizdom
Herschikking van de macht my friend....

eerder een laffe herschikking van onmacht, als je dit soort dingen doet om je volk te "bevrijden".


zulke "vrijheids"strijders zouden in Nederland 40-45 allang zijn aangegeven bij de Duitse bezetter, want wat heb je nu aan zulke moordadige verzetsstrijders, die ook nog uit naam van mijn God denken te spreken, terwijl ze in werkelijkheid voor zijn tegendeel werken, de duivel.

Mähden
23-11-05, 22:04
Geplaatst door amOer
oja gebeurde dat tijdens Saddam ?! ja alleen tegen de opstandelingen toen in 1991 of de spionnen !! en je ziet nu wat de vroegere spionnen zoals Allawi bijvoorbeeld met irak doen .. !!

Saddam had in 1991 na de oorlog het leven in heel Irak hersteld binnen 3 maanden terwijl Irak plat werd gebombardeerd door meer dan 1000 vijandelijke vliegtuigen en duizenden tanks , artillerie en raketten .. !

en nu ? de bezitter is er al bijna 3 jaar .. en kijk naar de Irakezen!!

hun mooiste dag is de dag dat ze 3 uur achter elkaar electriciteit hebben !! als er schoon water komt uit de kraan ! of als ze met de auto ergens heen kunnen zonder te worden beschoten door een tank !!

hoe los je dat nou op ?!

walla zet saddam een maand aan de macht ... en irak is weer de ouwe ! .. mijn oplossing ! :o

ik kan me een zinnetje herinneren uit een filmpje van een Verzet groep met de titel ( a message from the resistance ) .. ze zeiden iets van
"life under a dictatorship is far more saver than behind the .... of your democracy"
en gelijk hebben ze !




Jeremia 51 (2800 jaar geleden opgetekend)

1 Dit zegt de HEER:
Ik ontketen een vernietigende storm over Babel,
over de bevolking van Leb-Kamai. (51:1) Leb-Kamai – Leb-Kamai is een naam voor Chaldea, in het Hebreeuws kasdim, geschreven in een soort geheimschrift, waarin de eerste letter van het Hebreeuwse alfabet vervangen wordt door de laatste, de tweede door de voorlaatste, enzovoort.
2 Ik stuur vreemde volken op hen af.
Die zullen hen uiteenslaan,
ze plunderen het hele land.
Op die onheilsdag
komen ze van alle kanten op hen af.
3 Laat de boogschutters hun pijlen richten
op ieder die de boog spant tegen hen,
ieder die het harnas aangordt.
Spaar zelfs de jongste strijders niet,
vernietig heel het leger.
4 In Chaldea zullen velen sneuvelen,
ze liggen doorstoken in de straten,
5 want het land boet voor zijn schuld
tegen de Heilige van Israël.
God laat Israël niet als weduwe achter,
de HEER van de hemelse machten laat Juda niet in de steek.

6 Vlucht uit Babel, red het vege lijf,
ontloop de straf voor Babels schuld.
Dit is het tijdstip dat de HEER zich wreekt,
de stad krijgt haar verdiende loon.
7 Babel was een gouden beker in de hand van de HEER,
een beker die de hele wereld dronken voerde.
Alle volken dronken van de wijn,
daardoor zijn ze zo waanzinnig.
8 Plotseling valt Babel,
hef een klaaglied aan!
Haal balsem die haar pijn verlicht,
misschien geneest ze nog.
9 Maar de artsen zeggen:
“We hebben geprobeerd haar [Babylon] te genezen, ze was niet te redden.
Laat haar achter, wij gaan terug naar ons eigen land.
Deze straf gaat elke aardse maat te boven,
dit vonnis reikt tot aan de wolken.”
10 Israël zal zeggen:
“De HEER heeft onze rechten hersteld.
Kom, laten we in Sion vertellen
wat de HEER, onze God, heeft gedaan.”




48 Als de verwoester uit het noorden aanstormt,
juichen hemel en aarde over Babels lot,
al wat er in de hemel en op aarde leeft
– spreekt de HEER.
49 Babel zelf moet vallen,
zoals tallozen door Babel vielen,
in Israël, ja, overal ter wereld.




hoe kon men dat 2800 jaar geleden al weten?

Mähden
23-11-05, 22:25
Geplaatst door MaRiaH
Ben jij gek of zo?

wil jij weer koerden met mosterdgas vermoorden?
burgers onderdrukken?
Mensen laten doden om niks?
Schending van mensenrechten?

Wens jij die mensen in Irak een psychopatisch leider toe?
En een leven vol onderdrukking en angst?

Verandering gaat nu eenmaal gepaard met chaos.. het duurt even maar het komt wel weer goed en laat de mensen daar zelf kiezen wat ze willen.
Als de VS vertrekt komt er gegarandeert een burgeroorlog.. het zij zo..
Wat nu krampachtig wordt voorkomen zal toch moeten plaatsvinden.


Het land moet inderdaad helemaal uitzieken, met alle stuiptrekkingen die daarbij horen.

S@deeQ
23-11-05, 22:28
Geplaatst door Mähden
Jeremia 51 (2800 jaar geleden opgetekend)

1 Dit zegt de HEER:
Ik ontketen een vernietigende storm over Babel,
over de bevolking van Leb-Kamai. (51:1) Leb-Kamai – Leb-Kamai is een naam voor Chaldea, in het Hebreeuws kasdim, geschreven in een soort geheimschrift, waarin de eerste letter van het Hebreeuwse alfabet vervangen wordt door de laatste, de tweede door de voorlaatste, enzovoort.
2 Ik stuur vreemde volken op hen af.
Die zullen hen uiteenslaan,
ze plunderen het hele land.
Op die onheilsdag
komen ze van alle kanten op hen af.
3 Laat de boogschutters hun pijlen richten
op ieder die de boog spant tegen hen,
ieder die het harnas aangordt.
Spaar zelfs de jongste strijders niet,
vernietig heel het leger.
4 In Chaldea zullen velen sneuvelen,
ze liggen doorstoken in de straten,
5 want het land boet voor zijn schuld
tegen de Heilige van Israël.
God laat Israël niet als weduwe achter,
de HEER van de hemelse machten laat Juda niet in de steek.

6 Vlucht uit Babel, red het vege lijf,
ontloop de straf voor Babels schuld.
Dit is het tijdstip dat de HEER zich wreekt,
de stad krijgt haar verdiende loon.
7 Babel was een gouden beker in de hand van de HEER,
een beker die de hele wereld dronken voerde.
Alle volken dronken van de wijn,
daardoor zijn ze zo waanzinnig.
8 Plotseling valt Babel,
hef een klaaglied aan!
Haal balsem die haar pijn verlicht,
misschien geneest ze nog.
9 Maar de artsen zeggen:
“We hebben geprobeerd haar [Babylon] te genezen, ze was niet te redden.
Laat haar achter, wij gaan terug naar ons eigen land.
Deze straf gaat elke aardse maat te boven,
dit vonnis reikt tot aan de wolken.”
10 Israël zal zeggen:
“De HEER heeft onze rechten hersteld.
Kom, laten we in Sion vertellen
wat de HEER, onze God, heeft gedaan.”




48 Als de verwoester uit het noorden aanstormt,
juichen hemel en aarde over Babels lot,
al wat er in de hemel en op aarde leeft
– spreekt de HEER.
49 Babel zelf moet vallen,
zoals tallozen door Babel vielen,
in Israël, ja, overal ter wereld.




hoe kon men dat 2800 jaar geleden al weten?


:student: Dat verklaart waarom de zionisten daar een handje helpen om de "vrede"te bewerkstelligen :zegniets:

Mähden
23-11-05, 22:33
Geplaatst door S@deeQ
:student: Dat verklaart waarom de zionisten daar een handje helpen om de "vrede"te bewerkstelligen :zegniets:








Nee, meneer, want niemand wilde dat het zo zou aflopen, dit kan niet anders dan de Openbaring van God zelf zijn.

zulke dingen kun je niet verzinnen of complotteren, 2800 jaar geleden.

wat ook zo stuitend is s@deeQ,

7 Alle volken dronken van de wijn, [olie]
daardoor zijn ze zo waanzinnig

alle volkeren hebben met haar gehoereerd, om de heerlijke olien.

lees ook Openbaringen.

oost, west, noord, zuid.

Niemand is in dit geval zonder zonde.



we hebben in ons autootje allemaal met de vijand geslapen.

langszamerhand het hele politieke en milieuklimaat opbazen om de heerlijke luxe die we ons inneens konden permitteren.

amOer
23-11-05, 22:44
Geplaatst door Mähden
Jeremia 51 (2800 jaar geleden opgetekend)

1 Dit zegt de HEER:
Ik ontketen een vernietigende storm over Babel,
over de bevolking van Leb-Kamai. (51:1) Leb-Kamai – Leb-Kamai is een naam voor Chaldea, in het Hebreeuws kasdim, geschreven in een soort geheimschrift, waarin de eerste letter van het Hebreeuwse alfabet vervangen wordt door de laatste, de tweede door de voorlaatste, enzovoort.
2 Ik stuur vreemde volken op hen af.
Die zullen hen uiteenslaan,
ze plunderen het hele land.
Op die onheilsdag
komen ze van alle kanten op hen af.
3 Laat de boogschutters hun pijlen richten
op ieder die de boog spant tegen hen,
ieder die het harnas aangordt.
Spaar zelfs de jongste strijders niet,
vernietig heel het leger.
4 In Chaldea zullen velen sneuvelen,
ze liggen doorstoken in de straten,
5 want het land boet voor zijn schuld
tegen de Heilige van Israël.
God laat Israël niet als weduwe achter,
de HEER van de hemelse machten laat Juda niet in de steek.

6 Vlucht uit Babel, red het vege lijf,
ontloop de straf voor Babels schuld.
Dit is het tijdstip dat de HEER zich wreekt,
de stad krijgt haar verdiende loon.
7 Babel was een gouden beker in de hand van de HEER,
een beker die de hele wereld dronken voerde.
Alle volken dronken van de wijn,
daardoor zijn ze zo waanzinnig.
8 Plotseling valt Babel,
hef een klaaglied aan!
Haal balsem die haar pijn verlicht,
misschien geneest ze nog.
9 Maar de artsen zeggen:
“We hebben geprobeerd haar [Babylon] te genezen, ze was niet te redden.
Laat haar achter, wij gaan terug naar ons eigen land.
Deze straf gaat elke aardse maat te boven,
dit vonnis reikt tot aan de wolken.”
10 Israël zal zeggen:
“De HEER heeft onze rechten hersteld.
Kom, laten we in Sion vertellen
wat de HEER, onze God, heeft gedaan.”




48 Als de verwoester uit het noorden aanstormt,
juichen hemel en aarde over Babels lot,
al wat er in de hemel en op aarde leeft
– spreekt de HEER.
49 Babel zelf moet vallen,
zoals tallozen door Babel vielen,
in Israël, ja, overal ter wereld.




hoe kon men dat 2800 jaar geleden al weten?

oh mijn god !! ok jij weet er dus iets van !
weet jij ook iets over de voorspelling ?! van de tweede vernieteging van Israel ?!
ik zit het na te zoeken en dit kon ik vinden .. misschien kan jij me erbij helpen ..

( een koning uit babel.. vader van de twee leeuwen.. ze denken eerst dat ze heb te pakken hebben .. komt terug woedend door wat "ze"hem en zijn volk hebben aangedaan ... woedend als wat .. niemand kan hem verslaan.. met mensen die geen angst kennen ... zwart zijn hun harten en genade kennen ze niet ... geen leger of vijand van hem zal hem kunnen stoppen.. doet het zelfde als Nabuthakhansar deed...... )

het is vermeld in de Talmoed en de profeet mohammed had erover gesproken .. ook de grote bevrijder Noer Al-Dien Zinki had het vermeld..ik heb de arabische tekst ... hoop dat je um kan lezen.


en MariAh ..
please zuster luister .. :)

in Halabja was het NIET saddam die de koerden met gifgas bestook ! het waren de Iranezen, en het is vermeld in de VN verslagen over de oorlog toen met Iran ! Irak beschikte niet over het gas dat de koerden doodden .. Iran wel !

ik ontken niet dat hij streng was .. maar onder hem kenden ze wel veiligheid ! Baghdad was de veiligste stad van de wereld in 1999 ( of 1998 weet ik nie meer ) .. de mensen hadden electra en water .. Irakezen mochten leren vqan groep 1 tot aan de doktorans gratis ! ze gingen naar de ziekenhuizen gratis ! medicijnen gratis ! ik zweer het .. als je het nu vergelijkt met wat saddam voor de irakezen deed .. dan leefden ze toen in een paradijs vergeleken met nu !

200-300 duizend bezit soldaten .. + de sji'ietische militia hier en daar ( Badr-Brigade ) die de irakezen het leven zuur maken .. elke dag is er een aanslag en gaan er een dag soennieten de andere dag sji'ieten dood om zo een burger oorlog te creeren .. !!

amOer
23-11-05, 22:57
trouwens ... voor de mensen die zo onder de invloed van de media zijn en alleen maar de slechte en super overdreven dingen in hun hoofd hebben over Saddam ..

weten jullie wat de reactie was van de amerikanen was toen hij werd opgepakt ?!

we hebben hem !
de kleinzoon van Mohammad .. de nieuwe Sallah el dien .. De leeuw van Babylon ... de held van Al-Qadisiyya .. etc etc .. !!

( om maar een idee te krijgen over hoe de vijand denkt ! )
:zwaai:

de arabische tekst van de voorspelling ! :

ÃäÇ ÇáãäÊÕÑ ÈÇááå ÇáãÌÇåÏ Ýí ÓÈíáå ÇáÃãíÑ äæÑ ÇáÏíä ãÍãæÏ Òäßí:
ØáÈÊ ßÊÇÈÉ æÊÏæíä åÐå ÇáÍÇÏËÉ áíÞÑÃåÇ ãä áå Úáã ÈÇáÞÑÂä æÇáÅäÌíá æÇáÊæÑÇÉ æÚáã ÇáÝáß Ýí ÔåÑ ÕÝÑ ãä ÚÇã 551 åÌÑí ßäÇ äÌÇåÏ ÇáÅÝÑäÌ Ýí ÇäØÇÞíÇ æÞÏ ÍÇÕÑäÇ ÍÕä ÇÓãå ÍÇÑã æÃËäÇÁ ÍÕÇÑäÇ ááÍÕä äÙÑÊ ÝÑÃíÊ ÈíÊÇð ãä ÚíÏÇä ÇáÔÌÑ ÝÞáÊ áãä åÐÇ ÇáÈíÊ ÝÞÇáæÇ Åäå áßÇåä íåæÏí ÝÞáÊ ÃÍÖÑæå Èíä íÏí ÝáãÇ ÍÖÑ áÇØÝÊå ÈÇáßáÇã ÝÚÑÝÊ Ãäå ÊÌÇæÒ ÇáãÇÆÉ ÚÇã ãä ÚãÑå ÝÓÃáÊå ãÇ Úáãß ÝÞÇá ÇáßËíÑ, ÝÞáÊ Úä ÃãÊí æÃãÊß ÝÞÇá ÃÊÕÏÞäí áæ ÞáÊ áß ÓæÝ íÃÊí ÒãÇä äÞÈÖ ÃÑÈÚÉ ÃÑßÇä ÇáÃÑÖ Ýíå ÝÞáÊ ÃáÇ áÚäÉ Çááå Úáíß ßíÝ, ÝÞÇá ÃÊÕÏÞäí áæ ÞáÊ áß ÓæÝ äÚáæ Úáíßã æäÞÊá ÕÛÇÑßã æÑÌÇáßã æäÊæÌ Úáíßã ãáæßßã ÝÞáÊ Åäß áßÇÐÈ ÞÇá ÃÊÕÏÞäí áæ ÞáÊ áß Ýí ÐÇß ÇáÒãÇä äØÚã æäÓÞí äÌæÚ æäãíÊ æÈÅÔÇÑÉ ãä ÅÈåÇãäÇ äÏß ÇáãÏä æÃÚÙã Çáãáæß íÑßÚ áäÇ ÝÞáÊ Åäß áÔíØÇä æãä íÏãÑßã æßíÝ ÊäÊåæä, ÝÞÇá áÇ äÎÔì ÅáÇ ãáß ÈÇÈá ÝÅäå ØÇÛíÉ ÌÈÇÑ ÚäíÏ íäÞáÈ ÚáíäÇ ÈÚÏ Ãä ÊæÌäÇå ÝÞáÊ Ãßãá ÍÏíËß ÝÞÇá äÌãÚ Úáíå Ãåá ÇáÃÑÖ ãÑÊíä æÌäæÏ áÇ ØÇÞÉ áå ÈåÇ æíÃÊí ØíÑ ãä ÇáÓãÇÁ íáÞí ãÇ Ýí ÈØäå ÝíÙä ÇáäÇÓ æÌäÏå æÃåáå Ãäå ÇäÊåì ÝíãÑÍ ÃÚÏÇÆå æíÈÊåÌæÇ æáßä áÇ ÊßÊãá ÇáÈåÌÉ æíÙåÑ ÈÚÏ ÃíÇã ãÚÏæÏÉ ßÃäå ÚÝÑíÊ ãä ÇáÌä ÝíÊÈÚå ÑÌÇá ÙáãÉ áÇ ÑÍãÉ Ýí ÞáæÈåã Ýíßæä ÓÈÈ Ýí ÞÊá ÈÔÑ áÇ íÍÕæä æÊßæä äåÇíÊäÇ Úáì íÏíå æíÞÊá ãäÇ ãÇáÇ íÊÎíáå ÈÔÑ æíãæÊ ÈÇáÍãì Ýí æÇÏí ÇáÓíÓÈÇä ÝÞáÊ æÇááå Åäß áßÇÐÈ ÝÞÇá æÇááå íÇ ãæáÇí áæ ÞÑÃÊ ßÊÇÈßã æÍÏíË ÑÓæáßã ÈÍÝÙ æÚáã áæÌÏÊäí ÕÇÏÞ0

ÇáÔåÑ ÕÝÑ ãä ÚÇã 551 åÌÑí
ÇáÃãíÑ äæÑ ÇáÏíä ãÍãæÏ Òäßí
ÑÞÚÉ ãæÌæÏÉ Ýí ÇáãÊÍÝ ÇáÅÓáÇãí ÇáæØäí Ýí ÇÓØäÈæá

dit is een ..

en de tweede komt nog wel als iemand interesse heeft :) ! :zwaai:

Mähden
01-12-05, 21:59
Geplaatst door amOer
oh mijn god !! ok jij weet er dus iets van !
weet jij ook iets over de voorspelling ?! van de tweede vernieteging van Israel ?!
ik zit het na te zoeken en dit kon ik vinden .. misschien kan jij me erbij helpen ..

( een koning uit babel.. vader van de twee leeuwen.. ze denken eerst dat ze heb te pakken hebben .. komt terug woedend door wat "ze"hem en zijn volk hebben aangedaan ... woedend als wat .. niemand kan hem verslaan.. met mensen die geen angst kennen ... zwart zijn hun harten en genade kennen ze niet ... geen leger of vijand van hem zal hem kunnen stoppen.. doet het zelfde als Nabuthakhansar deed...... )

het is vermeld in de Talmoed en de profeet mohammed had erover gesproken .. ook de grote bevrijder Noer Al-Dien Zinki had het vermeld..ik heb de arabische tekst ... hoop dat je um kan lezen.


en MariAh ..
please zuster luister .. :)

in Halabja was het NIET saddam die de koerden met gifgas bestook ! het waren de Iranezen, en het is vermeld in de VN verslagen over de oorlog toen met Iran ! Irak beschikte niet over het gas dat de koerden doodden .. Iran wel !

ik ontken niet dat hij streng was .. maar onder hem kenden ze wel veiligheid ! Baghdad was de veiligste stad van de wereld in 1999 ( of 1998 weet ik nie meer ) .. de mensen hadden electra en water .. Irakezen mochten leren vqan groep 1 tot aan de doktorans gratis ! ze gingen naar de ziekenhuizen gratis ! medicijnen gratis ! ik zweer het .. als je het nu vergelijkt met wat saddam voor de irakezen deed .. dan leefden ze toen in een paradijs vergeleken met nu !

200-300 duizend bezit soldaten .. + de sji'ietische militia hier en daar ( Badr-Brigade ) die de irakezen het leven zuur maken .. elke dag is er een aanslag en gaan er een dag soennieten de andere dag sji'ieten dood om zo een burger oorlog te creeren .. !!

Wat nu allemaal zichtbaar op straat gebeurt door de Sathan aanhangers, gebeurde vroeger onzichtbaar in het geniep, zonder dat iets of iemand kwam te weten hoe duivels dit regime was, nu kun je wel zien waartoe zijn aanhangers instaat zijn, toch een hele verbetering, want qua aantallen slachtoffers zal het niet veel uitmaken, en soms kun je beter worden opgeblazen dan met veel angst en pijniging gemarteld worden tot in de dood, niet alleen jij maar ook je vrouw of je kind.

Mähden
16-12-05, 19:21
Geplaatst door amOer
ik ontken niet dat hij streng was .. maar onder hem kenden ze wel veiligheid ! Baghdad was de veiligste stad van de wereld in 1999 ( of 1998 weet ik nie meer ) .. de mensen hadden electra en water .. Irakezen mochten leren vqan groep 1 tot aan de doktorans gratis ! ze gingen naar de ziekenhuizen gratis ! medicijnen gratis ! ik zweer het .. als je het nu vergelijkt met wat saddam voor de irakezen deed .. dan leefden ze toen in een paradijs vergeleken met nu !

200-300 duizend bezit soldaten .. + de sji'ietische militia hier en daar ( Badr-Brigade ) die de irakezen het leven zuur maken .. elke dag is er een aanslag en gaan er een dag soennieten de andere dag sji'ieten dood om zo een burger oorlog te creeren .. !! [/B]

Wanneer men het daar echt op een burgeroorlog wil laten aankomen, is dat een definitieve scheuring van de Islam, want dit wordt een Shia- Soennieclash die niet binnen de grenzen van Irak zal blijven.


De umma zal of ten grave worden gebracht inclusief de Islam, of men komt door geweldloze democratie tot een vergelijk waarmee men bewijst dat Islam echt geweldloos en zonder dwang kan zijn, Salonfähig is in een eerlijk democratie.

Irak, Turkije, Palestina, Afganistan, de Golf regio met het heilige Arabische schiereiland en Egypte vormen daarvoor de ultieme lakmoesproeven.

Mähden
19-12-05, 20:03
Satans na-apen bij de laatste plagen
Openbaring 16:1-21.


Tekst: “Zie, Ik kom als een dief. Zalig hij, die waakt en zijn klederen bewaart, opdat hij niet naakt wandele en zijn schaamte niet gezien worde”. Openb. 16:15.



Bij de uitleg van de eerste plaag is gebleken dat dezen zijn bestemd om te waarschuwen.
Dit blijkt uit het lied, de plaats van de engelen en die van de overwinnaars.

De luide stem uit de tempel onthult dat deze bij de plagen de wet en het altaar centraal stelt.
Bij de eerste plaag staat vooral de levendmakende functie van de wet in het middelpunt, die de zondaar naar Christus moet leiden.

Dat geldt eveneens voor de tweede en derde plaag.

Bij de tweede plaag zal de Here de zee zwart maken als bloed. Zie hoofdstuk 19.

“En de tweede goot zijn schaal uit in de zee, en zij werd bloed als van een dode, en alle levende wezens, die in de zee waren, stierven”.

Hoewel het geen mensenlevens kost, bepaald bloed als een dode ieder mens bij zijn toestand.

Dat geldt ook van de derde plaag, die het levende water tot niet te drinken bloed maakt:

“En de derde goot zijn schaal uit in de rivieren en in de waterbronnen, en het water werd bloed”.

De derde plaag gebeurt tegenwoordig met de op één na langste rivier in de wereld, de Amazone. Door langdurige droogte zijn de waterbronnen in het Amazone gebied droog gevallen. Zodat men voor drinkwater op de rivier is aangewezen. Maar door uitdroging is de rivier zwart als bloed als gevolg van verontreiniging en miljoenen dode vissen.

Eerder gebeurde dit al met het Aralmeer, waarvan inmiddels de helft is droog gevallen.

Er is echter bij deze plagen geen sprake van verdienen, zoals het NBG zegt in vers 6b:

“Zij hebben het verdiend”.

Want letterlijk vertaald vanuit de grondtekst zegt de engel van de wateren wat anders:

“Zij zijn van gelijke waarde”.

Die woorden betekenen dat deze plagen in waarde gelijk zijn aan wat de profeten en heiligen zeggen. De plagen hebben dezelfde functie als de profeten. En de profeten en heiligen drongen telkens aan op bekering en het doen van Gods wet. Dat wil zeggen deze drie plagen zullen de mens door Gods wet zijn schuld indachtig maken, en het kruisoffer van Christus.

“Omdat zij het bloed der heiligen en der profeten vergoten hebben, hebt Gij hun ook bloed te drinken gegeven; zij zijn gelijk in waarde!”

Wanneer in de eindtijd de profeten en heiligen het zwijgen is opgelegd, waarschuwt God de mensheid door plagen. Verandering van water in bloed, brengt de wet en schuld in gedachten.

Dat Gods rechten en wet in deze plagen centraal staan, zegt ook de engel van de wateren:

“En ik hoorde de engel der wateren zeggen: Rechtvaardig zijt Gij, die zijt en die waart, Gij Heilige, dat Gij dit oordeel hebt geveld”.

Deze engel spreekt in de voltooide tijd. Hij kijkt dus terug op de eerste drie plagen.

Verder geeft behalve deze engel ook “het altaar” hier zijn mening over Gods handelen. Het altaar noemt de laatste plagen niet alleen rechtvaardig, maar ook waarachtig.

Daar het altaar een schaduw is van het kruisoffer van Christus, duidt het woord “waarachtig” op de waarheid van vergeving en behoud in het bloed van Jezus, het Lam Gods.

“En ik hoorde het altaar zeggen: Ja, Here God, Almachtige, uw oordelen zijn waarachtig en rechtvaardig”.

Dat het nodig is te zeggen dat de allerlaatste plagen door Gods hand gebeuren, blijkt vooral door het lasteren en niet bekeren bij de drie laatste plagen.

Want niet bekeren en lasteren is het ontkennen van Gods hand in deze plagen.

En dit komt doordat de Satan ze ogenschijnlijk tot het werk van mensen zal weten te maken.

Dit zal hem bij de drie laatste plagen gelukken in samenwerking met de Kerk. Want bij de zesde plaag komen uit de bek van de draak, het beest en de valse profeet drie onreine geesten:

“En ik zag uit den bek van den draak en uit den bek van het beest en uit de mond van den valse profeet, drie onreine geesten komen”.

Dat dit eerst bij de zesde plaag wordt gezien, wil zeggen dat de Satan zolang Gods hand in deze plagen weet te verbergen. Dit doet hij met behulp van het beest en de verduisterde Kerk. Zodat te laat openbaar wordt dat de vierde, vijfde en zesde plaag, achtereenvolgens tegen de zon, de groei-economie en de rivier de Eufraat, door God zijn bewerkt.

En dat is niet zo moeilijk, wanneer deze plagen worden gezien en ervaren als gevolg van menselijk handelen.

Dat zien we tegenwoordig al gebeuren bij de vierde schaal, de stijging van de temperatuur.

De temperatuurstijging wordt overal in de wereld waargenomen. Maar anders dan dit Gods woord wordt de toenemende hitte door wereld en Kerk als mensenwerk gezien.

Immers de wereld kent sinds 1989 internationale congressen, die trachten de temperatuurstijging terug te dringen door handhaving van milieu normen.

Terwijl de kerken op verzoek van de Wereldraad van kerken terzelfder tijd een conferentie organiseerden over de heelheid van de schepping:

“En de mensen werden verzengd door de grote hitte, en zij lasterden den naam van God, die de macht heeft over deze plagen, en zij bekeerden zich niet van hun werken”.

Lasteren is hier ontkennen dat de temperatuurstijging door de Here wordt bewerkt.

Zonder enig wetenschappelijk bewijs wordt zelfs door koningen aangenomen, dat de klimaatsverandering mensenwerk is. En de kerken beamen dit door hun zwijgen!

“Want het zijn geesten van duivelen, die tekenen doen, welke uitgaan naar de koningen der gehele aarde”.

Maar dankzij de houding van koningen en kerken zullen velen de laatste plagen over het hoofd zien, zodat Jezus als een dief in de nacht zal komen.

Dit komt door de verleidende macht van de Satan. De grote na-aper zal de laatste plagen door mensen manipuleren, zodat milieu activisten eerder worden geloofd dan Gods woord.

Doordat de Satan samenwerkt met het beest en de valse profeet wordt dit niet opgemerkt.

Dit geldt ook voor de vijfde plaag, als de troon van het beest wordt verduisterd. De troon van het beest is het streven naar zelfverwerkelijking door de groei-economie. Verduistering van de groei economie betekent dan ook afnemende productiegroei en verlies aan koopkracht:

“En de vijfde goot zijn schaal uit over de troon van het beest, en zijn rijk werd verduisterd, en zij kauwden op hun tong van pijn, en zij lasterden den God des hemels vanwege hun pijnen en vanwege hun gezwellen”.

Dit begint al zichtbaar te worden in Europa en de Verenigde Staten van Amerika.
Dat komt door de economische reuzen China en India, die door het vallen van “het ijzeren gordijn” toegang tot de markten van de westerse landen kregen.

En geen Kerk laat zich horen in een profetisch spreken over deze plagen, zodat het lasteren van de naam des Heren is begonnen.

Het na-apen van de Satan zal pas bekend worden, nadat het water in de rivier de Eufraat is opgedroogd en volken uit het Oosten zich verzamelen tot de strijd.

En ten Oosten van Patmos liggen behalve Turkije en Israël, Syrië, Irak en Iran.

Dit zijn de landen die vroeger betrokken waren bij de vernietiging van de tempel te Jeruzalem.

Want de zesde plaag is de eerder genoemde Gods wraak over het verwoesten van zijn tempel.

En Turkije is al jarenlang bezig om 21 dammen en 17 waterkracht centrales voor elektriciteit in de Eufraat aan te leggen. Dit land gebruikt deze rivier om de economische groei en welvaart van het land op te stuwen in navolging van andere landen.

Behalve elektriciteit wil Turkije met het water van de rivier een gebied van 750.000 ha in Anatolië bevloeien. Dit gebied moet de graanschuur van het Midden-Oosten worden.

Hoewel daarmee niets mis lijkt te zijn, is dit streven niet uit God, maar van de Satan! De Satan is al druk bezig Gods plannen met de Eufraat op mensenwerk te doen gelijken.

Het is zijn werk de laatste drie schalen, waaronder de zesde, tot mensenwerk te degraderen.

In januari 1990 heeft Turkije, bij het gereedkomen van “de Ataturkdam”, de rivier de Eufraat al 30 dagen drooggelegd.

Naar aanleiding daarvan hebben Syrië en Irak gedreigd met oorlog, als Turkije de Eufraat weer droog zal leggen.

Daarmee komt de verzameling bij “Armageddon” in beeld bij droogwording van de Eufraat!

Want indien er oorlog zal uitbreken in het Midden-Oosten tussen het NAVO land Turkije met Syrië en Irak, dan kunnen de Europese landen en de VS van Amerika niet achterblijven.

Dat kan niet wegens de afhankelijkheid van hun economieën van olie uit het Midden- Oosten.

Evenmin zal Iran als bondgenoot van Syrië dan werkeloos toezien.

Turkije zal daarom de Eufraat niet zonder ernstige reden droogleggen.

Dit klemt temeer nu Turkije een militaire overeenkomst met Israël heeft gesloten.

Maar zodra de zesde engel zijn schaal zal uitgieten op de bronnen van de grote rivier de Eufraat, zal deze profetie werkelijkheid worden. Volgens dit Gods woord zal Turkije dan uit zelfbehoud van zijn groei-economie het water van de Eufraat moeten afdammen.

“En de zesde goot zijn schaal uit op de grote rivier, den Eufraat, en zijn water droogde op, zodat de weg bereid werd voor de koningen, die van de opgang der zon komen”.

Wanneer de zesde schaal is uitgegoten en Turkije de Eufraat drooglegt, komt er oorlog met de betrokken volken! Dat is de aanleiding tot de eindstrijd, de beschreven Armageddon.

En dat dit spoedig zal gebeuren, leert de al gekomen aidsziekte en temperatuurstijging.

Maar door de werken van Satan zal het afdammen van de rivier de Eufraat, evenals de verzameling bij Armageddon het werk lijken van mensen:

“de geesten van de duivelen, die tekenen doen, zullen uitgaan naar de koningen der gehele wereld om hen te verzamelen tot den oorlog, op den groten dag van de Almachtige God”.

Het zichtbaar worden van de drie boze geesten na de zesde schaal, ontmaskert de werken van de Satan, het beest en de Kerk. Deze informatie moet elke gelovige wakker schudden.

Want na de zesde plaag is de genade tijd voorbij! De zevende brengt het wereldeinde:

“En de zevende goot zijn schaal uit in de lucht en er kwam een luide stem uit de tempel, van de troon, zeggende: Het is geschied”.

Zo komt de Here door het ogenschijnlijke mensenwerk als een dief in de nacht.

“Zie Ik kom als een dief in de nacht. Zalig hij die waakt en zijn klederen bewaart, opdat hij niet naakt wandele en zijn schaamte niet gezien worde. En hij verzamelde hen op de plaats, die in het Hebreeuws genoemd wordt Armageddon”

Welaan, ondanks de duivelse werken van de na-aper verzamelt God in werkelijkheid de volken op de beschreven plaats, “de Armageddon”.

En daar de verzamelplaats in het Hebreeuws is geschreven, zal deze bij of rondom Israël zijn. Het Hebreeuwse woord Armageddon wijst de weg. Dat betekent de berg van “Megiddo”.

De aidsziekte, de temperatuurstijging én het feit dat Satans werken bij de Eufraat al zichtbaar zijn, tonen duidelijke “sporen” van de Armageddon en de wederkomst van Christus.

“Waakt dan, want Jezus komt als een dief in de nacht. Zalig hij, die waakt en zijn klederen bewaart, opdat hij niet naakt wandele en zijn schaamte gezien worde”.

Good Kahuna
19-12-05, 20:18
Geplaatst door amOer
hoe los je dat nou op ?!

walla zet saddam een maand aan de macht ... en irak is weer de ouwe ! .. mijn oplossing ! :o

Ha! Doet me denken aan wat komiek David Letterman presenteerde als een aantal "nieuwe strategieën voor Bush om de oorlog in Irak te winnen:


-- "Make an even larger 'Mission Accomplished' sign"

-- "Put that go-getter Michael Brown in charge"

-- "Just do whatever he did when he captured Osama"

-- "A little more vacation time at the ranch to clear his head"

-- "Pack on a quick 30 pounds and trade places with Jeb"

-- "Place Saddam back in power and tell him, 'It's your problem now, dude'"

amOer
19-12-05, 20:25
Geplaatst door Good Kahuna
Ha! Doet me denken aan wat komiek David Letterman presenteerde als een aantal "nieuwe strategieën voor Bush om de oorlog in Irak te winnen:


-- "Make an even larger 'Mission Accomplished' sign"

-- "Put that go-getter Michael Brown in charge"

-- "Just do whatever he did when he captured Osama"

-- "A little more vacation time at the ranch to clear his head"

-- "Pack on a quick 30 pounds and trade places with Jeb"

-- "Place Saddam back in power and tell him, 'It's your problem now, dude'"

vooral dat laatste dan he :D hahaha

maar Saddam is eerder getest .. in 1991 was Irak ook binnenste buiten .. plat gebombardeerd door meer dan 1000 bommers .. elke dag weer en weer ..

binnen 3 maanden was alles hersteld .. ( bruggen, gebouwen , vliegvelden etc ) .. binnen 3 weken had baghdad stroom en na nog 3 weken heel Irak ..

kijk nu naar amerika .. al 3 jaar .. en baghdad heeft geluk als de inwooners 4 uur per dag stroom hebben .. !!

ik meen het echt .. als saddam met zn mannetjes weer aan de macht komen hebben ze zo alles in orde gebracht . :fpetaf:

Nelis70
19-12-05, 20:35
Geplaatst door S@deeQ
:haha: Bewijs jij maar dat het niet zo is !!!


Als dat ongedierte opgerot is , zal het geweld stoppen!!

en het laait weer op als jij daar een voet over de grens zet.

Good Kahuna
19-12-05, 21:01
Geplaatst door amOer
vooral dat laatste dan he :D hahaha

maar Saddam is eerder getest .. in 1991 was Irak ook binnenste buiten .. plat gebombardeerd door meer dan 1000 bommers .. elke dag weer en weer ..

binnen 3 maanden was alles hersteld .. ( bruggen, gebouwen , vliegvelden etc ) .. binnen 3 weken had baghdad stroom en na nog 3 weken heel Irak ..

kijk nu naar amerika .. al 3 jaar .. en baghdad heeft geluk als de inwooners 4 uur per dag stroom hebben .. !!

ik meen het echt .. als saddam met zn mannetjes weer aan de macht komen hebben ze zo alles in orde gebracht . :fpetaf:

In een dictatuur krijg je nou eenmaal meer gedaan, en sneller, dan in een democratie, dus je zou zomaar gelijk kunnen hebben. Het schiet echt niet op met electriciteit en water etc. Maar om er nou een dictator voor te laten opdraven...

amOer
19-12-05, 21:35
Geplaatst door Good Kahuna
In een dictatuur krijg je nou eenmaal meer gedaan, en sneller, dan in een democratie, dus je zou zomaar gelijk kunnen hebben. Het schiet echt niet op met electriciteit en water etc. Maar om er nou een dictator voor te laten opdraven...

zoooo'n zwak excuus he !!

ik kan hier wel uitleggen dat saddam helemaal niets te maken had met Halabja .. of met de massa graven in het zuiden ... ( omdat de oorlogen met Iran en Amerika in het zuiden hebben afgespeeld dus daar gingen de dode soldaten de grond in ) .. maar ik denk dat het zinloos is .. want wie is gehersenspoeld is door de media krijg ik niet weer recht met een artikeltje op internet ..

anywayz .. ik ga naar bed heb morge examen .. beter dan saddam en heel irak .. ( voor mij dan he :D )

Mähden
19-12-05, 21:35
Geplaatst door Good Kahuna
In een dictatuur krijg je nou eenmaal meer gedaan, en sneller, dan in een democratie, dus je zou zomaar gelijk kunnen hebben. Het schiet echt niet op met electriciteit en water etc. Maar om er nou een dictator voor te laten opdraven...

diktaturen scoren altijd minder dan democratische rechtstaten.

juist wat betreft het creeeren van zaken voor het volk, wat maakt het uit, je hoeft toch niet bang te zijn dat ze niet op je stemmen.

en vrijheid van concurrentie is er niet, want alleen de bedrijven en belangen van de machthebbers worden gediend, er is dan dus bijna overal sprake van monopolie, of vercorrumpeerd schijnkapitalisme.

Good Kahuna
19-12-05, 21:59
Geplaatst door amOer
anywayz .. ik ga naar bed heb morge examen .. beter dan saddam en heel irak .. ( voor mij dan he :D )

Veel succes morgen!