PDA

Bekijk Volledige Versie : Leider Islamitische Jihad geeft zich over



observer
24-11-05, 08:07
Leider Islamitische Jihad geeft zich over

Uitgegeven: 24 november 2005 08:21
Laatst gewijzigd: 24 november 2005 08:54
RAMALLAH - Kopstuk Iyad Abu Rob van de militante Palestijnse beweging Islamitische Jihad heeft zich donderdag aan Israëlische militairen overgegeven. Dat hebben bronnen bij Palestijnse en Israëlische veiligheidsdiensten laten weten.

Rob zat in een gebouw in de stad Jenin op de Westelijke Jordaanoever, dat al sinds woensdagmorgen door tientallen Israëlische militairen werd omsingeld. Tijdens de urenlange omsingeling schoten de Israëliërs op het gebouw, waarin hij zich schuilhield.

Nadat de militairen bulldozers hadden ingezet om het pand naar beneden te halen, kwamen de militante Palestijn en een tweede man met een witte vlag naar buiten. In het huis vonden de Israëliërs enkele semiautomatische wapens, munitie en handgranaten.

De Israëliërs verdenken Rob er onder meer van dat hij in oktober een zelfmoordaanslag in de stad Hadera in het noorden van Israël heeft georganiseerd. Door die terreuractie kwamen zes Israëliërs om het leven. blijkbaar is het makkelijker mensen op pad te sturen om te sterven dan als je zelf de kans hebt een martelaar te worden voor de zaak

oftewel doe zoals ik zeg niet zoals ik doe (waarom mag dat niet als topiconderwerp?)

et_2000nl
24-11-05, 08:38
Mensen die zelfmoord acties organiseren zijn echt gezellig. Het heeft alle ingredienten van een geslaagd feest. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, moet ook beetje multi-culti zijn. Ze vergeten alleen altijd zichzelf uit te nodigen op hun eigen feestjes. :moe:

Tip van ET, geheel gratis. Ga Israelische soldaten pesten en blaas desnoods Israelische overheids gebouwen op (met waarschuwing vooraf). Die zelfde strategie heeft de IRA gebruikt om de publieke opinie te beinvloeden. Redelijk geslaagd. Voor je het weet schaart de hele wereld opinie zich achter je en sterft Sharon een langzame politieke dood.

Al Sawt
24-11-05, 14:44
Vanaf een afstand is het heel makkelijk te concluderen dat hij gewapend en verschanst was. Waarschijnlijk was hij ongewapend en had hij helaas geen explosieven ter beschikking.

Want zichzelf opblazen en de bezettingsmacht, was het beste wat hij kon doen.

Tomas
24-11-05, 14:54
Geplaatst door Al Sawt

Want zichzelf opblazen en de bezettingsmacht, was het beste wat hij kon doen.

In de zin van "had moeten doen"? Of gezien zijn jarenlange ervaring met zichzelf opblazen?

observer
24-11-05, 15:20
Geplaatst door Al Sawt
Vanaf een afstand is het heel makkelijk te concluderen dat hij gewapend en verschanst was. Waarschijnlijk was hij ongewapend en had hij helaas geen explosieven ter beschikking.

Want zichzelf opblazen en de bezettingsmacht, was het beste wat hij kon doen.

euh lees:In het huis vonden de Israëliërs enkele semiautomatische wapens, munitie en handgranaten.

maar dan nog als echte verzetstrijder ga je toch na een laatste allah akbar naar beneden en zet je desnoods je tanden in een zionistische strot, desnoods doe je niets en ga je met je pand ten onder

je gaat niet met een witte vlag zwaaien, nu knijpen ze hem uit wie weet wat voor info hij heeft

et_2000nl
24-11-05, 15:50
Geplaatst door Al Sawt
Vanaf een afstand is het heel makkelijk te concluderen dat hij gewapend en verschanst was. Waarschijnlijk was hij ongewapend en had hij helaas geen explosieven ter beschikking.

Want zichzelf opblazen en de bezettingsmacht, was het beste wat hij kon doen.

Al Sawt gerespecteerd broeder. Verlaag je toch niet tot dit soort eikels, enig begrip of empathy verdienen ze niet. De mensen die ze recruteren zijn grotere slachtoffers van dit soort tuig dan van de bezetter.

Ben je zo'n held, ga de strijd aan en verlaag je nooit tot de lage daden van de vijand die je bestrijd. Dat maakt je een gelijke, een monster.

brammetje
24-11-05, 16:05
Geplaatst door Al Sawt
Vanaf een afstand is het heel makkelijk te concluderen dat hij gewapend en verschanst was. Waarschijnlijk was hij ongewapend en had hij helaas geen explosieven ter beschikking.

Want zichzelf opblazen en de bezettingsmacht, was het beste wat hij kon doen.

Dat is het verschil met de Kamikaze van de Jappen , die konden kiezen hoe ze terug kwamen op aarde , je zal toch maar homo zijn en dan 72 maagden op je bord krijgen , om van te rillen tog.
Kortom deze VerzetsHeld gaat af als een gieter naar ik aan neem, en dan denk ik vooral bij de fanatieke Palestijnse jeugd .

Kijk dit is nu een voorbeeld van wat ik net als antwoord heb gegeven ,
in deze topic .
:schok:

Al Sawt
24-11-05, 16:55
Geplaatst door et_2000nl
Al Sawt gerespecteerd broeder. Verlaag je toch niet tot dit soort eikels, enig begrip of empathy verdienen ze niet. De mensen die ze recruteren zijn grotere slachtoffers van dit soort tuig dan van de bezetter.Spijt me dan, dat ik dit moet zeggen: Jij redeneert puur uit naivisme en vanuit pacifistische klimaat waar jij bent opgegroeid.

Jij kan geen oordeel vellen over een gebied dat al generaties opgegroeid is onder de juk van een bezettingsmacht dat haar meester alleen kent in die van Nazi-Duitsland.

Als je vervolgens op basis van jouw vredelievende wereldje gaat redeneren en op basis daarvan denken dat er andere wegen zijn, dan is dat een aanfluiting aan adres van alle Palestijnen.

Voorts moet je niet intrappen in Zionistische propaganda. Want Palestijnen die zich zelf opblazen doen dat niet voor maagden of omdat ze zijn hersens gespoeld, maar voor hun volk en vaderland.




Ben je zo'n held, ga de strijd aan en verlaag je nooit tot de lage daden van de vijand die je bestrijd. Dat maakt je een gelijke, een monster. Misschien klopt dat. Maar de vijand is geindocterineerd doormiddel van een racistische en vooral wereldvreemde ideologie.

Daarom oog om oog en tand om tand.

brammetje
24-11-05, 17:59
Geplaatst door brammetje
Dat is het verschil met de Kamikaze van de Jappen , die konden kiezen hoe ze terug kwamen op aarde , je zal toch maar homo zijn en dan 72 maagden op je bord krijgen , om van te rillen tog.
Kortom deze VerzetsHeld gaat af als een gieter naar ik aan neem, en dan denk ik vooral bij de fanatieke Palestijnse jeugd .

Kijk dit is nu een voorbeeld van wat ik net als antwoord heb gegeven ,
in deze topic .****

:schok:

Bedoelde eigenlijk het antwoord bij de topic van Sjeng, maar komt op het zelfde neer ****