PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse mafia-overheid wil geld van EU



Pytaghoras
24-11-05, 09:34
Marokko wil hulp van de Europese Unie bij de bestrijding van illegale immigratie. De Marokkaanse onderminister van Buitenlandse Zaken Taib Fassi Fihri zei dinsdag in Brussel dat het terugdringen van de illegale immigratie een zeer kostbare zaak is.

De Europese Unie heeft al 40 miljoen euro toegezegd voor de versterking van de grenscontroles in Marokko, maar minister Fassi Fihri zei dinsdag na een ontmoeting met de EU-ministers van Buitenlandse Zaken in Brussel dat zijn land nog steeds wacht op het geld.

IbnRushd
24-11-05, 09:39
Geplaatst door Pytaghoras
Marokko wil hulp van de Europese Unie bij de bestrijding van illegale immigratie. De Marokkaanse onderminister van Buitenlandse Zaken Taib Fassi Fihri zei dinsdag in Brussel dat het terugdringen van de illegale immigratie een zeer kostbare zaak is.

De Europese Unie heeft al 40 miljoen euro toegezegd voor de versterking van de grenscontroles in Marokko, maar minister Fassi Fihri zei dinsdag na een ontmoeting met de EU-ministers van Buitenlandse Zaken in Brussel dat zijn land nog steeds wacht op het geld.

Hoeveel willen ze? Misschien kan ik wat voorschieten. :cool:

Zwarte Kat
24-11-05, 12:56
Geplaatst door IbnRushd
Hoeveel willen ze? Misschien kan ik wat voorschieten. :cool:

40 miljoen euro
Dat is iets van 400 miljoen dirham.

:p Wil je pinnen of kontant betalen?

IbnRushd
24-11-05, 13:01
Geplaatst door Zwarte Kat
40 miljoen euro
Dat is iets van 400 miljoen dirham.

:p Wil je pinnen of kontant betalen?

Ik betaal wel cash. Je weet: ik heb geen zin om eerst mn geld wit te wassen. Ben in een gulle bui. :cool: