PDA

Bekijk Volledige Versie : Elke man is eigenlijk homoseksueel



assassijn
24-11-05, 09:52
Liever man dan vrouw.

AMSTERDAM – Recent onderzoek heeft uitgewezen dat homoseksualiteit schuilt in elke man. Elke man is homoseksueel. Of heeft homoseksuele fantasieën. In 99% van de gevallen dat een man de liefde bedrijft met een vrouw, denkt de man aan een andere man. In het kader van de voortplanting kiezen mannen er toch voor om met een vrouw door het leven te gaan
Dat blijkt uit een onderzoek van het blad Gaykrant, gedaan onder 1500 lezers. (ANP)

IbnRushd
24-11-05, 09:54
Geplaatst door assassijn
Liever man dan vrouw.

AMSTERDAM – Recent onderzoek heeft uitgewezen dat homoseksualiteit schuilt in elke man. Elke man is homoseksueel. Of heeft homoseksuele fantasieën. In 99% van de gevallen dat een man de liefde bedrijft met een vrouw, denkt de man aan een andere man. In het kader van de voortplanting kiezen mannen er toch voor om met een vrouw door het leven te gaan
Dat blijkt uit een onderzoek van het blad Gaykrant, gedaan onder 1500 lezers. (ANP)

Een onderzoek door gays? :hardlach:

Juliette
24-11-05, 09:57
Geplaatst door assassijn
Liever man dan vrouw.

AMSTERDAM – Recent onderzoek heeft uitgewezen dat homoseksualiteit schuilt in elke man. Elke man is homoseksueel. Of heeft homoseksuele fantasieën. In 99% van de gevallen dat een man de liefde bedrijft met een vrouw, denkt de man aan een andere man. In het kader van de voortplanting kiezen mannen er toch voor om met een vrouw door het leven te gaan
Dat blijkt uit een onderzoek van het blad Gaykrant, gedaan onder 1500 lezers. (ANP)

Dat er in enkele man homoseksualiteit schuilt klopt wel. Maar om daar uit te concluderen dat elke man homoseksueel is??? En 99 procent lijkt me wel erg veel.

girl d'anvers
24-11-05, 10:00
Geplaatst door assassijn
Liever man dan vrouw.

AMSTERDAM – Recent onderzoek heeft uitgewezen dat homoseksualiteit schuilt in elke man. Elke man is homoseksueel. Of heeft homoseksuele fantasieën. In 99% van de gevallen dat een man de liefde bedrijft met een vrouw, denkt de man aan een andere man. In het kader van de voortplanting kiezen mannen er toch voor om met een vrouw door het leven te gaan
Dat blijkt uit een onderzoek van het blad Gaykrant, gedaan onder 1500 lezers. (ANP)

Onderzoek uitgevoerd door het blad Gaykrant, gedaan onder 1500 lezers (van deze blad)? Iets zegt mij dat deze steekproef niet representatief is voor de volledige mannenbevolking.

Tomas
24-11-05, 10:02
Geplaatst door Juliette
Dat er in enkele man homoseksualiteit schuilt klopt wel. Maar om daar uit te concluderen dat elke man homoseksueel is??? En 99 procent lijkt me wel erg veel.

Het spijt me. Alleen als ik mijn uiterste best doe kan ik fantaseren over een andere man en sex. Niet spontaan. Alleen als experiment dus. En visuele homosex kan ik nog altjd niet goed tegen. Het lijkt me sterk dat dit bij mij ooit nog zal veranderen.

MaRiaH
24-11-05, 10:02
Geldt dit ook voor vrouwen? :fplet:

:haha:

ik vraag me af of dit onderzoek valide en steekhoudend is.
denk denk.. nee dus.. :lol:

Mark
24-11-05, 10:04
hahahaha een onderzoek onder een stel homo's dat uitwijst dat mannen homosexuele gedachten hebben?

pfff ik ga ervan uit dat dit een grap is.

De enige reden van die mannen om aan andere mannen te denken wat ik me kan voorstellen is om een opkomend orgamse uit te stellen.

~Panthera~
24-11-05, 10:04
Ach, het gaat om het idee. :hihi:

Tomas
24-11-05, 10:05
Geplaatst door Mark
hahahaha een onderzoek onder een stel homo's dat uitwijst dat mannen homosexuele gedachten hebben?

pfff ik ga ervan uit dat dit een grap is.

De enige reden van die mannen om aan andere mannen te denken wat ik me kan voorstellen is om een opkomend orgamse uit te stellen.

Goed idee. Ik zal 's wat vaker aan je denken.

MaRiaH
24-11-05, 10:07
Geplaatst door Mark
hahahaha een onderzoek onder een stel homo's dat uitwijst dat mannen homosexuele gedachten hebben?

pfff ik ga ervan uit dat dit een grap is.

De enige reden van die mannen om aan andere mannen te denken wat ik me kan voorstellen is om een opkomend orgamse uit te stellen.

Aan erwtensoep denken helpt ook.. :corcky:

Wide-O
24-11-05, 10:09
Geplaatst door MaRiaH
erwtensoep helpt ook.. :corcky:

Ik wil NIET weten hoe dat dan werkt :schok:

Mark
24-11-05, 10:10
Geplaatst door Tomas
Goed idee. Ik zal 's wat vaker aan je denken.

aha

~Panthera~
24-11-05, 10:13
Geplaatst door Mark
hahahaha een onderzoek onder een stel homo's dat uitwijst dat mannen homosexuele gedachten hebben?

pfff ik ga ervan uit dat dit een grap is.

De enige reden van die mannen om aan andere mannen te denken wat ik me kan voorstellen is om een opkomend orgamse uit te stellen.


Gewoon even een aansteker onder houden. :hihi:

Tomas
24-11-05, 10:14
Geplaatst door Mark
aha

Wat heeft aha ermee te maken?

IbnRushd
24-11-05, 10:19
Geplaatst door Tomas
Wat heeft aha ermee te maken?

AHA is ook een optie, geloof ik. :cheefbek:

Tomas
24-11-05, 10:20
Geplaatst door IbnRushd
AHA is ook een optie, geloof ik. :cheefbek:

Nope. Is een vrouw. Slecht moment om daar dan aan te denken. Nou ja, tenzij je homo bent natuurlijk.

Elien
24-11-05, 10:30
hahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahhahahah ahahahahahahahhhahahahahahhahahahahahahahahhahahah ahahhahaha

heerlijk homo humor

Msaaati
24-11-05, 10:33
This is the gayest shit i every heard.... :verward:

mulan
24-11-05, 10:36
Geplaatst door assassijn
Liever man dan vrouw.

AMSTERDAM – Recent onderzoek heeft uitgewezen dat homoseksualiteit schuilt in elke man. Elke man is homoseksueel. Of heeft homoseksuele fantasieën. In 99% van de gevallen dat een man de liefde bedrijft met een vrouw, denkt de man aan een andere man. In het kader van de voortplanting kiezen mannen er toch voor om met een vrouw door het leven te gaan
Dat blijkt uit een onderzoek van het blad Gaykrant, gedaan onder 1500 lezers. (ANP)

1500 lezers.....wat voor mensen lezen de gay krant....een goed wetenschappelijk onderzoek dus.

freya
24-11-05, 11:04
Geplaatst door IbnRushd
AHA is ook een optie, geloof ik. :cheefbek:

:haha:

Bofko
24-11-05, 11:06
Je hebt hier werkelijk de ene AHA-erlebnis na de andere.

~Panthera~
24-11-05, 11:13
Geplaatst door Bofko
Je hebt hier werkelijk de ene AHA-erlebnis na de andere.

:lol:

David
24-11-05, 12:07
Bizar onderzoek, bizarre conclusie. Henk Krol in de bocht zullen we maar denken.

Tomas
24-11-05, 12:23
Geplaatst door David
Bizar onderzoek, bizarre conclusie. Henk Krol in de bocht zullen we maar denken.

Z'n fantasie in de bocht bedoel je.

David
24-11-05, 12:25
Geplaatst door Tomas
Z'n fantasie in de bocht bedoel je.


Al zou iedere man homo zijn, dan nog wordt het voor Krol lastig een vent te vinden die hem wil. De creep.

Tomas
24-11-05, 12:30
Geplaatst door David
Al zou iedere man homo zijn, dan nog wordt het voor Krol lastig een vent te vinden die hem wil. De creep.

Ach so. Ja, ik weet niet wat nu precies een man aantrekkelijk maakt.

Maar z'n kansen zullen allicht vergroten als elke man eigenlijk een homo is.

David
24-11-05, 12:33
Geplaatst door Tomas
Maar z'n kansen zullen allicht vergroten als elke man eigenlijk een homo is.


zijn kansen niet. de man is universeel afstotelijk. :baard:

Tomas
24-11-05, 14:35
Het fascineert je erg, mumu?

et_2000nl
24-11-05, 14:38
Beetje paradoxaal is het wel allemaal.

Mannen zijn superieur, dat weet iedereen, vrouwen hebben gewoon wat moeite dat te accepteren.

Er zit dus een stofje in onze hersenen die ons helpt over de drempel te stappen om ons te verlagen tot 'dat' niveau als we ons met sex bezig houden.

Bij het ontbreken van dat stofje zou het dus best zo kunnen zijn, dat er in een flits een man voorbij fiets, niet ter uitstelling van het orgasme, maar het opwekken er van.

Sorry, ben bezig met boek van Rob Oudkerk. Dan krijg je rare gedachten kronkels :moe:

Tomas
24-11-05, 14:41
Geplaatst door et_2000nl

Sorry, ben bezig met boek van Rob Oudkerk. Dan krijg je rare gedachten kronkels :moe:

De man wordt anders wel door velen serieus genomen. Zo moet ik aan een roetfilter op mn diesel en heb je hele stukken snelweg waar he niet harder dan 80 mag ivm dat stofje. Schijnt.

et_2000nl
24-11-05, 15:01
Geplaatst door Tomas
De man wordt anders wel door velen serieus genomen. Zo moet ik aan een roetfilter op mn diesel en heb je hele stukken snelweg waar he niet harder dan 80 mag ivm dat stofje. Schijnt.

Dus jij denkt dat dat de oplossing is.... Scherp!

Onbek_01
24-11-05, 15:08
Leugenachtige Onderzoek!
Deze leugenachtige onderzoek is gedaan door een homo.
"God made Adam and Eve, not Adam and Steve." :duim:

Dutchguy
24-11-05, 15:15
Geplaatst door Onbek_01

"God made Adam and Eve, not Adam and Steve." :duim:
Hoe komt het dan dat je het sowieso over Adam and Steve kunt hebben? :student:

et_2000nl
24-11-05, 15:30
Geplaatst door MuMu
Dat is het ook.
Het is feitelijk een heel schizofrene toestand waarin wij leven als moderne mens.
Het is een paradoxaal paradigma!

Serieus. :tik:

Gelukkig hebben jij en ik ze allemaal op een rijtje.... Nu de rest nog. :ego:

Rabi'ah.
24-11-05, 17:45
Geplaatst door assassijn
Liever man dan vrouw.

AMSTERDAM – Recent onderzoek heeft uitgewezen dat homoseksualiteit schuilt in elke man. Elke man is homoseksueel. Of heeft homoseksuele fantasieën. In 99% van de gevallen dat een man de liefde bedrijft met een vrouw, denkt de man aan een andere man. In het kader van de voortplanting kiezen mannen er toch voor om met een vrouw door het leven te gaan
Dat blijkt uit een onderzoek van het blad Gaykrant, gedaan onder 1500 lezers. (ANP)

Wat een ongelooflijke kul zeg. :melig:

jochie
24-11-05, 18:37
Bij mij klopt het .... :)

gelukkig!! anders zou mijn vriendje niet blij zijn he! :)

Maurice
24-11-05, 18:42
Je vraagt je idd wel eens af waarom veel heteromannen eigenlijk het liefst verkeren in het gezelschap van andere mannen om om ermee te werken, sporten, zuipen, discussies houden, te vissen, surfen, in hun autootje rond te racen, grappen maken, muziek te luisteren en te bediscussiëren en feitelijk alleen maar met hun vrouwen samen zijn aan de eettafel, in bed en op familiebezoek etc. maar daarna gaan ze ieder zoveel mogelijk hun eigen weg met het eigen geslacht. Heterovrouwen dus ook, die gaan vaak liever een hele dag shoppen of naar de beauty-farm met hun vriendinnen dan met manlief opgescheept te zitten. Vaak zitten de vrouwen ondermekaar dan ook fikse kritiek te leveren op het gedrag van de mannen en de mannen onder mekaar flink af te geven op de vrouwen. Je hoort ook vaak dat vrouwen weinig behoefte meer hebben aan sex met hun man als ze eenmaal het gewenste aantal kinderen hebben verwekt en wat Mumu al ergens schreef, van die mannen die na tien jaar huwelijk opeens de homo-ontmoetingsplaatsen gaan afstruinen om aan hun gerief te komen... :duizelig:

David
24-11-05, 20:29
Geplaatst door Onbek_01
Leugenachtige Onderzoek!
Deze leugenachtige onderzoek is gedaan door een homo.
"God made Adam and Eve, not Adam and Steve." :duim:


Groot gelijk hoor, schat! Een schande is het! Deze onderzoek is hartstikke leugenachtig!

TENACH
24-11-05, 21:12
Geplaatst door assassijn
Liever man dan vrouw.

..................Dat blijkt uit een onderzoek van het blad Gaykrant, gedaan onder 1500 lezers. (ANP)

JA, en een kardinaal mag een kleine kind van achteren pakken. Dat blijkt uit een onderzoek van het blad vaticaankrant, gedaan onder 1500 kardinalen.

:fuckit:

David
24-11-05, 21:13
Geplaatst door TENACH
JA, en een kardinaal mag een kleine kind van achteren pakken. Dat blijkt uit een onderzoek van het blad vaticaankrant, gedaan onder 1500 kardinalen.

:fuckit:


:vreemd:

et_2000nl
24-11-05, 21:14
Geplaatst door Maurice
Je vraagt je idd wel eens af waarom veel heteromannen eigenlijk het liefst verkeren in het gezelschap van andere mannen om om ermee te werken, sporten, zuipen, discussies houden, te vissen, surfen, in hun autootje rond te racen, grappen maken, muziek te luisteren en te bediscussiëren en feitelijk alleen maar met hun vrouwen samen zijn aan de eettafel, in bed en op familiebezoek etc. maar daarna gaan ze ieder zoveel mogelijk hun eigen weg met het eigen geslacht. Heterovrouwen dus ook, die gaan vaak liever een hele dag shoppen of naar de beauty-farm met hun vriendinnen dan met manlief opgescheept te zitten. Vaak zitten de vrouwen ondermekaar dan ook fikse kritiek te leveren op het gedrag van de mannen en de mannen onder mekaar flink af te geven op de vrouwen. Je hoort ook vaak dat vrouwen weinig behoefte meer hebben aan sex met hun man als ze eenmaal het gewenste aantal kinderen hebben verwekt en wat Mumu al ergens schreef, van die mannen die na tien jaar huwelijk opeens de homo-ontmoetingsplaatsen gaan afstruinen om aan hun gerief te komen... :duizelig:

Je vergeet een belangrijk onderwerp van de gesprekken van mannen als ze gezellie onder elkaar zijn, "Vrouwen" (en vice versa).

David
24-11-05, 21:18
Geplaatst door et_2000nl
Je vergeet een belangrijk onderwerp van de gesprekken van mannen als ze gezellie onder elkaar zijn, "Vrouwen" (en vice versa).

:denk: Gelukkig weten we nu uit dat onderzoek dat dat alleen maar hypocrisie is en dat ze eignelijk allemaal op en in elkaar willen klimmen.

et_2000nl
24-11-05, 21:22
Geplaatst door David
:denk: Gelukkig weten we nu uit dat onderzoek dat dat alleen maar hypocrisie is en dat ze eignelijk allemaal op en in elkaar willen klimmen.

Ik ben een stuk wijzer geworden idd.... Ben blij dat ik in alles op deze aardkloot tot de minderheid hoor.... :ego:

David
24-11-05, 21:24
Geplaatst door et_2000nl
Ik ben een stuk wijzer geworden idd.... Ben blij dat ik in alles op deze aardkloot tot de minderheid hoor.... :ego:


Het moet een zware last voor je zijn broeder! Ik steun je in je dappere bestaan! :rambo:

et_2000nl
24-11-05, 21:31
Geplaatst door MuMu
Die "minderheid" die steeds omvangrijker wordt, dunkt me. :boogjes:

Eng zeg. Ik begin het nu zelf ook in ene als wereldbedreigend te zien.

et_2000nl
24-11-05, 21:35
Geplaatst door David
Het moet een zware last voor je zijn broeder! Ik steun je in je dappere bestaan! :rambo:

Wij minderheden, homo's, lesbo's, moslims, joden, vrouwen enz, moeten ons toch op de een of andere manier de machtsmisbruikende meerderheid samen omver kunnen werpen. Hand in hand.... enz.

David
24-11-05, 21:38
Geplaatst door et_2000nl
Wij minderheden, homo's, lesbo's, moslims, joden, vrouwen enz, moeten ons toch op de een of andere manier de machtsmisbruikende meerderheid samen omver kunnen werpen. Hand in hand.... enz.

Ik roep het al jaren! Op de barrikades, kameraden! :blowen:

:maffia:

~Panthera~
24-11-05, 21:49
Geplaatst door David
Ik roep het al jaren! Op de barrikades, kameraden! :blowen:

:maffia:


Vergeet je je diepste angst niet mee te nemen ?? :stout:


http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/s080.gif

David
24-11-05, 21:51
Geplaatst door ~Panthera~
Vergeet je je diepste angst niet mee te nemen ?? :stout:


Heb ik niet. :ego: I take it like a man!

Zwarte Kat
24-11-05, 21:51
Geplaatst door MuMu
Dat heeft hij juist niet vergeten. Lees maar na! '

Maargoed, jij bedoelt waarschijnlijk het geile geouweh**r over wat een lekker wijf is etc..

Dan volgt dat hier alsnog:
Vrouwen worden door mannen onderling besproken als objecten om hun minachting op te botvieren. De opvatting van sexualiteit van de gemiddelde so called heterosexuele man is geheel gefundeerd op het concept van vrouwen als inwisselbare, nietszeggende, willoze, domme sexobjecten. Geef ze trouwens eens ongelijk ( moet je zien hoe vrouwen zich over het algemeen profileren: als domme, op sex beluste gansjes )

Gebruiksvoorwerpen waar je al je misnoegens op projecteert en waar men - als het even kan - voor op de vlucht slaat naar kroeg of elders waar men met de boys onder elkaar kan zijn. :hihi:

Vrouwen worden door de hetero mannetjes onderling dus meestal niet besproken vanuit achting of respect. Integendeel.
Andersom idem dito.
Vrouwen willen niks liever dan bij hun vriendinnen zijn om tegen elkaar eindeloos te kunnen klagen over mannen.

Niet echt een respectvolle, liefdevolle, gelijkwaardige kijk hebben ze op elkaar, die heteromannen en -vrouwen, dunkt me. :argwaan:


Kijk nog eens naar dat schilderij "Vrouwen van Algiers" van Delacroix in de topic van Ron Haleber. Dat is een lofzang over de vrouw. Niks geen platvoersheid of minachting te bekennen.

Tomas
24-11-05, 21:52
Geplaatst door et_2000nl
Wij minderheden, homo's, lesbo's, moslims, joden, vrouwen enz, moeten ons toch op de een of andere manier de machtsmisbruikende meerderheid samen omver kunnen werpen. Hand in hand.... enz.

Ach jongen, het is zo vreselijk makkelijk om jullie verdeeld te houden. Ik doe dat met mn linker kleine teen. Tijdens mn slaap.

David
24-11-05, 21:54
Geplaatst door Tomas
Ach jongen, het is zo vreselijk makkelijk om jullie verdeeld te houden. Ik doe dat met mn linker kleine teen. Tijdens mn slaap.


Dream on, baby. Soon it will be morning......

et_2000nl
24-11-05, 21:54
Geplaatst door David
Ik roep het al jaren! Op de barrikades, kameraden! :blowen:

:maffia:

Toch zegt iets in me dat het niet gaat gebeuren.

David
24-11-05, 21:59
Geplaatst door et_2000nl
Toch zegt iets in me dat het niet gaat gebeuren.


Kom, kom, broeder, niet zo snel het beeldig gekapte hoofd laten hangen!

et_2000nl
24-11-05, 22:01
Geplaatst door Tomas
Ach jongen, het is zo vreselijk makkelijk om jullie verdeeld te houden. Ik doe dat met mn linker kleine teen. Tijdens mn slaap.

Wie is jullie?

Is het je linker of rechter teen?

~Panthera~
24-11-05, 22:01
Geplaatst door David
Kom, kom, broeder, niet zo snel het beeldig gekapte hoofd laten hangen!


Zit geen haar op. :moe:































zei hij zelf. :haha:

et_2000nl
24-11-05, 22:02
Geplaatst door David
Kom, kom, broeder, niet zo snel het beeldig gekapte hoofd laten hangen!

Ik ga met jou op de barrikade, vrees dat we de enige twee zijn. Niet echt een meerderheid.

et_2000nl
24-11-05, 22:03
Geplaatst door ~Panthera~
Zit geen haar op. :moe:






zei hij zelf. :haha:

Perfect gekapt met tondeuse tot 1 mm. :ego:

David
24-11-05, 22:04
Geplaatst door et_2000nl
Ik ga met jou op de barrikade, vrees dat we de enige twee zijn. Niet echt een meerderheid.


Het is een begin. Beetje marketing, beetje ledenwerven, leuk feestje na, een paar acties, makkie.

Waar? Hoe laat? Neem jij de barrikade mee, zal ik dat doen, jatten we er een? Beetje organiseren! Ik bel RTL Boulevard wel, ik ken Fiona.

et_2000nl
24-11-05, 22:04
Geplaatst door David
Dream on, baby. Soon it will be morning......

:lol:

et_2000nl
24-11-05, 22:06
Geplaatst door David
Het is een begin. Beetje marketing, beetje ledenwerven, leuk feestje na, een paar acties, makkie.

Waar? Hoe laat? Neem jij de barrikade mee, zal ik dat doen, jatten we er een? Beetje organiseren! Ik bel RTL Boulevard wel, ik ken Fiona.

Ahum, ja nou, hoe zeg ik het. Weet niet of mijn familie het goed vind dat ik met een homo op TV kom.... :hihi:

David
24-11-05, 22:07
Geplaatst door et_2000nl
Ahum, ja nou, hoe zeg ik het. Weet niet of mijn familie het goed vind dat ik met een homo op TV kom.... :hihi:


Het is tegenwoordig godsonmogelijk om zonder homo op tv te komen! En jouw familie krijgt gewoon een handtekening van me.

~Panthera~
24-11-05, 22:14
Geplaatst door David
Het is tegenwoordig godsonmogelijk om zonder homo op tv te komen! En jouw familie krijgt gewoon een handtekening van me.


T is toch wat ? als het er op aankomt, blijken het weer slabberdewapskies te zijn. :moe:
"Mogen" ze weer niet. :rolleyes:

et_2000nl
24-11-05, 22:18
Geplaatst door David
Het is tegenwoordig godsonmogelijk om zonder homo op tv te komen! En jouw familie krijgt gewoon een handtekening van me.

Zeker bij RTL boulevard....

Oh maar dat verandert de zaak, bij een handtekening denken ze dat je wereldberoemd ben.

et_2000nl
24-11-05, 22:19
Geplaatst door ~Panthera~
T is toch wat ? als het er op aankomt, blijken het weer slabberdewapskies te zijn. :moe:
"Mogen" ze weer niet. :rolleyes:

Er is een gigantisch verschil tussen alles dat ik wil en alles dat ik mag :ego:

David
24-11-05, 22:21
Geplaatst door et_2000nl
Er is een gigantisch verschil tussen alles dat ik wil en alles dat ik mag :ego:


Mietje :ego:

Tomas
24-11-05, 22:22
He jongens, ik heb mn linker teen nog niet eens bewogen.

David
24-11-05, 22:24
Geplaatst door et_2000nl
Oh maar dat verandert de zaak, bij een handtekening denken ze dat je wereldberoemd ben.


Dat ben ik ook. :ego:

et_2000nl
24-11-05, 22:31
Geplaatst door Tomas
He jongens, ik heb mn linker teen nog niet eens bewogen.

Jij denkt dat jij ons verdeeld. Je bent heel belangrijk, maar overschat het een heel klein ietsie pietsie.

et_2000nl
24-11-05, 22:32
Geplaatst door David
Dat ben ik ook. :ego:

OK, we gaan, al is het maar om Tomas te zieken!!!!

Bedankt Tomas, je verbroedert meer dan je lief is.

Tomas
24-11-05, 22:34
Geplaatst door et_2000nl
Jij denkt dat jij ons verdeeld. Je bent heel belangrijk, maar overschat het een heel klein ietsie pietsie.

Man, ik heb nog niks gedaan. Oude -door ons- ingeplante mechanismes werken nog steeds zo te zien. Altijd weer een warm gevoel als ik het in de praktijk zie werken.

Tomas
24-11-05, 22:34
Geplaatst door et_2000nl
OK, we gaan, al is het maar om Tomas te zieken!!!!

Bedankt Tomas, je verbroedert meer dan je lief is.

Wacht maar als je daarna weer bij moeder de vrouw thuis komt.

Zwarte Kat
24-11-05, 22:35
Geplaatst door MuMu
Nogal logisch, Delacroix was homosexueel... :rolleyes:


:p Jajaja alle mannen zijn homo. I know the drill........

et_2000nl
24-11-05, 22:45
Geplaatst door Tomas
Man, ik heb nog niks gedaan. Oude -door ons- ingeplante mechanismes werken nog steeds zo te zien. Altijd weer een warm gevoel als ik het in de praktijk zie werken.

:lole:

et_2000nl
24-11-05, 22:47
Geplaatst door Tomas
Wacht maar als je daarna weer bij moeder de vrouw thuis komt.

Gelijke behandeling Tomas, ik ben zo modern, ze mag op stap gaan met collega's, vrienden, zolang alle mannen van het gezelschap maar 100% homo zijn. Het schijnt dat 99% niet genoeg is.

Zo ze zijn weer on topic. Pffffff

Juliette
24-11-05, 22:56
Geplaatst door MuMu
Dat heeft hij juist niet vergeten. Lees maar na! '

Maargoed, jij bedoelt waarschijnlijk het geile geouweh**r over wat een lekker wijf is etc..

Dan volgt dat hier alsnog:
Vrouwen worden door mannen onderling besproken als objecten om hun minachting op te botvieren. De opvatting van sexualiteit van de gemiddelde so called heterosexuele man is geheel gefundeerd op het concept van vrouwen als inwisselbare, nietszeggende, willoze, domme sexobjecten. Geef ze trouwens eens ongelijk ( moet je zien hoe vrouwen zich over het algemeen profileren: als domme, op sex beluste gansjes )

Gebruiksvoorwerpen waar je al je misnoegens op projecteert en waar men - als het even kan - voor op de vlucht slaat naar kroeg of elders waar men met de boys onder elkaar kan zijn. :hihi:

Vrouwen worden door de hetero mannetjes onderling dus meestal niet besproken vanuit achting of respect. Integendeel.
Andersom idem dito.
Vrouwen willen niks liever dan bij hun vriendinnen zijn om tegen elkaar eindeloos te kunnen klagen over mannen.

Niet echt een respectvolle, liefdevolle, gelijkwaardige kijk hebben ze op elkaar, die heteromannen en -vrouwen, dunkt me. :argwaan:

JaJaJa!
Mannenprobleempje?

JHvandenHeuvel
24-11-05, 23:09
Geplaatst door assassijn
Liever man dan vrouw.

AMSTERDAM – Recent onderzoek heeft uitgewezen dat homoseksualiteit schuilt in elke man. Elke man is homoseksueel. Of heeft homoseksuele fantasieën. In 99% van de gevallen dat een man de liefde bedrijft met een vrouw, denkt de man aan een andere man. In het kader van de voortplanting kiezen mannen er toch voor om met een vrouw door het leven te gaan
Dat blijkt uit een onderzoek van het blad Gaykrant, gedaan onder 1500 lezers. (ANP)

Ik geloof geen flikker van dit bericht.....

et_2000nl
24-11-05, 23:10
Geplaatst door MuMu
Dat heeft hij juist niet vergeten. Lees maar na! '

Maargoed, jij bedoelt waarschijnlijk het geile geouweh**r over wat een lekker wijf is etc..

Dan volgt dat hier alsnog:
Vrouwen worden door mannen onderling besproken als objecten om hun minachting op te botvieren. De opvatting van sexualiteit van de gemiddelde so called heterosexuele man is geheel gefundeerd op het concept van vrouwen als inwisselbare, nietszeggende, willoze, domme sexobjecten. Geef ze trouwens eens ongelijk ( moet je zien hoe vrouwen zich over het algemeen profileren: als domme, op sex beluste gansjes )

Gebruiksvoorwerpen waar je al je misnoegens op projecteert en waar men - als het even kan - voor op de vlucht slaat naar kroeg of elders waar men met de boys onder elkaar kan zijn. :hihi:

Vrouwen worden door de hetero mannetjes onderling dus meestal niet besproken vanuit achting of respect. Integendeel.
Andersom idem dito.
Vrouwen willen niks liever dan bij hun vriendinnen zijn om tegen elkaar eindeloos te kunnen klagen over mannen.

Niet echt een respectvolle, liefdevolle, gelijkwaardige kijk hebben ze op elkaar, die heteromannen en -vrouwen, dunkt me. :argwaan:

Ik leid mss aan tunnelvisie of ben dyslectisch, zie het nog steeds niet.

Beetje eenzijdige visie.

Ik ontken niet dat mannen, maar ook vrouwen, goorlapperij praatjes houden over de andere sexe, of in geval van andere interesse, gelijke sexe. Maar verwar stoere praatjes onder maatjes niet met gedrag. Die stoere praatjes worden anders weinig in daden omgezet. Wanneer dat wel gebeurd zijn dat excessen.

Ik ken eigenlijk in mijn familie en kenissenkring alleen maar mensen die hun partner met respect behandelen. Doen ze dat niet dan word het afgekeurd of gecorrigeerd.

Ik weet niet waar je deze indianen verhalen vandaan haalt, het is in ieder geval niet mijn werkelijkheid.

et_2000nl
24-11-05, 23:17
Geplaatst door MuMu
Kwestie van levenslang je POOT stijf houden...

Jij liever dan ik! :vingers:

Ben ik heel erg slecht in. Doe het zelf maar, was immers je eigen idee :ego: (geen reflectie boefje)

et_2000nl
24-11-05, 23:29
Geplaatst door MuMu
Ik leef in dezelfde wereld als jij.
Met dien verschille dat jij verkiest naief te blijven en ik niet.

Need I say more? http://tjshome.com/images/buddyicons/cowboy_smiley.gif

Zoooo, plaats jij bewust indianen verhalen? Ik kan niet oordelen wat erger is schat. Jij wel vrees ik.

MaRiaH
24-11-05, 23:39
leuke discussie.. :hihi:

MaRiaH
24-11-05, 23:44
Geplaatst door MuMu
Waar zie jij een discussie? :stout:


dat bedoel ik..
dat is nou net zo leuk.. :melig:

et_2000nl
24-11-05, 23:44
Geplaatst door MuMu
"Bewust naief"

A. Feiten zijn feiten.
B. Indianenverhalen zijn indianenverhalen.
C. Invullingen zijn invullingen.

En alle bovenstaande beweringen zijn stuk voor stuk weer feiten.

Ist niet schitterend? :)

Mooie opsomming, bravo, maar wat helderd het nou op? Dus, je gelooft je eigen indianen verhalen. Daar twijfel ik niet aan schat. We zijn het eens.

et_2000nl
24-11-05, 23:46
Geplaatst door MuMu
Wanneer je DNA coderingen hun kracht verliezen, moet je eens opletten. :lekpuh:

Lees jij niet tussen de haakjes.

MaRiaH
25-11-05, 00:14
http://www.hazelnet.org/icon/bigdance.gif

Zwarte Kat
25-11-05, 00:44
Geplaatst door MuMu
Als ze het nou gewoon eens zouden erkennen voor zichzelf.
Het zou zoveel onnodige spanningen wegnemen he.. :hihi:

Zucht.. :o

Maar hoe zit het dan met jouw relatie?
Ben jij eigenlijk dan lesbisch en is je mannelijke partner homoseksueel? Zo ja, hoe lossen jullie dat dan op binnen de relatie?
:duizelig:

Zwarte Kat
25-11-05, 00:44
Geplaatst door MaRiaH
http://www.hazelnet.org/icon/bigdance.gif

Village people? :argwaan:

MaRiaH
25-11-05, 13:21
Geplaatst door MuMu
Mijn "relatie" is irrelevant in deze kwestie.

Hij is gewoon nog niet zover dat ie uit de kast komt, dus profiteer ik daar mooi nog even van zolang het duurt. Ik merk wel duidelijk dat hij zijn homosexuele kant veel meer aanvaardt. Dus de dag dat hij praktiserend wordt zit er heus wel aan te komen.

Hij stopt het niet meer weg en hij denkt ook allang niet meer dat hij 100% hetero is (mede dankzij de wetenschap dat alle mannen feitelijk homosexueel zijn natuurlijk).

Ikzelf ben biologisch bekeken een vrouw, maar ik ben geestelijk een man, maar ik val absoluut niet op vrouwen. In een mannenlichaam zou ik ook zeker homo zijn.

Snap je het nog? :hihi:

Doet mijn vriend een beetje serpenterig/manipuleerderig/vrouwelijk dan zeg ik ook meteen dat ik geen lesbische relatie ambieer! :D

heb je het nou over Ibrahim? :hihi:
:knipoog:

et_2000nl
25-11-05, 14:05
Geplaatst door MuMu
Mijn "relatie" is irrelevant in deze kwestie.

Hij is gewoon nog niet zover dat ie uit de kast komt, dus profiteer ik daar mooi nog even van zolang het duurt. Ik merk wel duidelijk dat hij zijn homosexuele kant veel meer aanvaardt. Dus de dag dat hij praktiserend wordt zit er heus wel aan te komen.

Hij stopt het niet meer weg en hij denkt ook allang niet meer dat hij 100% hetero is (mede dankzij de wetenschap dat alle mannen feitelijk homosexueel zijn natuurlijk).

Ikzelf ben biologisch bekeken een vrouw, maar ik ben geestelijk een man, maar ik val absoluut niet op vrouwen. In een mannenlichaam zou ik ook zeker homo zijn.

Snap je het nog? :hihi:

Doet mijn vriend een beetje serpenterig/manipuleerderig/vrouwelijk dan zeg ik ook meteen dat ik geen lesbische relatie ambieer! :D

Als je het zelf maar snapt.

David
25-11-05, 14:25
Geplaatst door et_2000nl
Als je het zelf maar snapt.

Zij wel. Als eenvoudige huis, tuin en keukennicht ben ik al lang afgehaakt. Ik zie door de gloryholes de darkroom niet meer, om maar even in het jargon te blijven.

Zwarte Kat
25-11-05, 15:21
Geplaatst door MuMu
Mijn "relatie" is irrelevant in deze kwestie.

Hij is gewoon nog niet zover dat ie uit de kast komt, dus profiteer ik daar mooi nog even van zolang het duurt. Ik merk wel duidelijk dat hij zijn homosexuele kant veel meer aanvaardt. Dus de dag dat hij praktiserend wordt zit er heus wel aan te komen.

Hij stopt het niet meer weg en hij denkt ook allang niet meer dat hij 100% hetero is (mede dankzij de wetenschap dat alle mannen feitelijk homosexueel zijn natuurlijk).

Ikzelf ben biologisch bekeken een vrouw, maar ik ben geestelijk een man, maar ik val absoluut niet op vrouwen. In een mannenlichaam zou ik ook zeker homo zijn.

Snap je het nog? :hihi:

Doet mijn vriend een beetje serpenterig/manipuleerderig/vrouwelijk dan zeg ik ook meteen dat ik geen lesbische relatie ambieer! :D

:p Je zit die arme man helemaal gek te maken met je homo-theorie. Van een hardcore-vrouwengek zit je hem te kneden tot een mannenfreak.
Maar als ik jouw theorie volg dan heb ik dus een mannenlichaam met een vrouwengeest want ik val op vrouwen.
Ik snap trouwens niet dat jij niet op vrouwen valt. Wat is er nou lekkerder dan lekker poezelen met een warm, zacht vrouwenlichaam........

Zwarte Kat
25-11-05, 15:24
Geplaatst door David
Zij wel. Als eenvoudige huis, tuin en keukennicht ben ik al lang afgehaakt. Ik zie door de gloryholes de darkroom niet meer, om maar even in het jargon te blijven.

Ik denk ook niet dat er hier ook maar iemand is die wel had verwacht dat je het zou volgen.

Dutchguy
25-11-05, 15:40
Geplaatst door Zwarte Kat
Wat is er nou lekkerder dan lekker poezelen met een warm, zacht vrouwenlichaam........
Wil ik ook wel tot in het kleinste detail uitleggen maar denk niet dat je daar op zit te wachten. :hihi:

David
25-11-05, 16:03
Geplaatst door Dutchguy
Wil ik ook wel tot in het kleinste detail uitleggen maar denk niet dat je daar op zit te wachten. :hihi:


Ah, toe?

Zwarte Kat
25-11-05, 16:44
Geplaatst door MuMu
Bovendien "kneed" ik hem niet. Dan zou je me wel erg veel krediet geven en hem indirect de status van kneedbaar sukkeltje..
Die macht heb ik helemaal niet.
Dat hij van opvatting verandert doet hij uiteraard helemaal zelf. Noem het een bewustwordingsproces, want dat is het in feite ook.

Het werkt ongeveer alsvolgt:
Sta je open voor nieuwe kennis en kun je deze kennis ook meteen toepassen (als een stukje van de puzzel die altijd al miste) dan zal je een Eureka ervaring krijgen en je visie zal onherroepelijk veranderen.

Tot zover mijn gedeeltelijk subjectieve uiteenzetting om misverstanden uit de weg te ruimen. :maf2:

Gedeeltelijk subjectieve uiteenzetting? Haal dat woordje 'gedeeltelijk' er maar af :hihi:

Jullie zijn toch Ram/Vissen? Uhm, leer mij de Ram en de Vissen kennen. Een Ram is dominant en overheersend en daarintegen is de Vissen juist iemand die zich laat meedrijven met de ander.
:p Tel daarbij op dat je ook nog eens een vrouw bent en zoals je weet manipuleren vrouwen er van nature op los.

Maar het is dus ook zo dat alle homos eigenlijk hetero zijn. Ze moeten zich er alleen voor open kunnen stellen. :wtf: Toch?

Zwarte Kat
25-11-05, 16:47
Geplaatst door Dutchguy
Wil ik ook wel tot in het kleinste detail uitleggen maar denk niet dat je daar op zit te wachten. :hihi:

:nerveus: Hoe raad je het?!

Maurice
25-11-05, 16:58
Geplaatst door Zwarte Kat
Wat is er nou lekkerder dan lekker poezelen met een warm, zacht vrouwenlichaam........

Huh, volgens mij zijn de lichamen van mannen niet kouder dan die van vrouwen hoor, als dát nou een argument is om je aangetrokken te voelen tot vrouwen... Sterker nog, in de Astrologie, Yin Yang etc. is koude en kilte een vrouwelijk kenmerk en warmte een mannelijk kenmerk...


En wat bedoel je met zacht? overmatig vetweefsel ofzo... :duizelig:

Zwarte Kat
25-11-05, 17:13
Geplaatst door Maurice
Huh, volgens mij zijn de lichamen van mannen niet kouder dan die van vrouwen hoor, als dát nou een argument is om je aangetrokken te voelen tot vrouwen... Sterker nog, in de Astrologie, Yin Yang etc. is koude en kilte een vrouwelijk kenmerk en warmte een mannelijk kenmerk...


En wat bedoel je met zacht? overmatig vetweefsel ofzo... :duizelig:

Homo

Wide-O
25-11-05, 17:22
Grappig dat het steeds gaat over sex alleen, en nooit over verliefd worden. Of de combinatie, godbetert.

Maurice
25-11-05, 18:36
Geplaatst door Zwarte Kat
Homo


Sápiens

et_2000nl
25-11-05, 19:32
Geplaatst door MuMu
Zo is het toevallig ook nog maar eens een keer! :p

Meid, uhhhh, gozert, sletje uhhhh, macho, je doet maar. :verward: Als je er maar gelukkig me bent. overigens, geluk is een sterk overdreven emotie, zeer subjectief en relatief.

Maar boefje (m/v), volgens mij heb je jezelf gewoon een inet identiteit aangemeten om te kijken hoe men op reageert.

et_2000nl
25-11-05, 19:34
Geplaatst door David
Zij wel. Als eenvoudige huis, tuin en keukennicht ben ik al lang afgehaakt. Ik zie door de gloryholes de darkroom niet meer, om maar even in het jargon te blijven.

Nou volgens mij is het gewoon een schizofrene transsexsuele homo. Verbouwinkie en ze kan zo die darkroom in.

Zwarte Kat
25-11-05, 19:39
Geplaatst door MuMu
Je weet duidelijk niets van de astrologie en al helemaal niets van mij, laat staan van mijn relaties, om van je kennis van die andere materie (dna-coderingen) nog maar te zwijgen. :giechel:

Bovendien veronderstel je nu zowiezo teveel en ga je dwalen.
Alles is derhalve voor je eigen rekening.

Beter is het, goed beslagen ten ijs te komen of er helemaal het zwijgen toe te doen. Wat je nu te berde brengt slaat echt als een tang op een varken. :loens:

:o Ik ken alle sterrentekens uit mn hoofd.
Met de Ram heb ik nooit veel te maken gehad in mn leven omdat ik niet met hun door 1 deur kan want ik sta zo'n beetje haaks op hun levensgedrag. Als er 1 ding is waar ik steeds weer tegenaan loop bij de Ram dan is het wel hun autoritaire/dominante gedrag. Dat is meegekregen vanaf de geboorte en komt o.a. naar bovendrijven wanneer ze het gevoel hebben dat ze hun zin niet krijgen of wanneer er niet naar hun geluisterd wordt.
Momenteel heb ik voor de zoveelste keer ruzie met mn collega omdat die impulsieve Ram zijn autoritaire gedrag niet voor zich kan houden.
Daar lig ik al jaren mee in de clinch.
En dan komt er ook nog eens een Ram mij vertellen dat ik niks van astrologie weet. :zegniets:
Ik moet de eerste Vissen nog tegenkomen die zich niet laat beïnvloeden door een overheersend sterrenteken. Alhoewel Vissen bedreven zijn in het manipuleren en zich graag mogen terugtrekken in hun eigen wereld zijn ze daarintegen op het emotionele vlak ook erg meegaand met de ander. Daarin gaan ze verder dan andere tekens.

Maar hoe kom je er eigenlijk bij om te konkluderen dat alle vrouwen lesbisch zijn en dat alle mannen homo zijn? (behalve jij dan want jij wilt je er niet voor openstellen en onderdrukt je lesbische gevoelens :hihi: )
Waar komt zoiets vandaan om te denken dat de mens zo inelkaar zit? En geldt het ook voor dieren? Zijn mijn 3 katers alle 3 homo? En mochten ze in de toekomst toch met een wijfje gaan willen paren is dat dan omdat ze zich niet willen openstellen voor hun ware aard? :verward:

et_2000nl
25-11-05, 19:45
Geplaatst door MuMu
Als je weet dat wij mensen in den beginne hermafrodieten waren en naderhand zijn opgesplitst in mannen en vrouwen kun je wel nagaan dat homosexualiteit de basic staat van zijn is. Je voelt je immers het meest op je gemak en het meest begrepen bij je eigen sekse.

Geef je toe aan je homosexualiteit dan geef je toe aan je basic state of being. Je keert min of meer terug naar je oude staat van zijn. Je komt - zogezegd - thuis, na een lange reis!

Vrouwen zijn "gekweekt" om als baarmachines/levende reageerbuizen te fungeren en zij hebben daarvan de dna-coderingen in hun lichaams-gen zitten: het zogenaamde biologische baarklokje dat zij aanduiden met "moeder oergevoelens".

Feitelijk worden ze gewoon een beetje voor de gek gehouden door hun dna-coderingen die van hen verlangt dat ze gaan baren. Velen trappen er nog steeds met open ogen in. Het geeft wel aan in wat voor stadium zij zich bevinden.
:hihi:

Als we kijken naar het oude Griekenland waar onze beschaving zo'n beetje op gefundeerd is, dan zien we dat daar de meeste mannen de herenliefde prefereerden boven die van de dames. Alleen om zichzelf van nageslacht te voorzien bevruchtten zij zo nu en dan (met tegenzin) een wandelende baarmachine (lees: vrouw).
In die tijd was het wel duidelijk hoe de vork in de steel zat hoor!
Men ging daar echt niet moeilijk over doen.

Nee, dat krampachtige "man-vrouw gebeuren" kwam pas na de introductie van het Christendom en de andere religies..
En potverdorie wat hebben die de mensen een partij in de war geschopt zeg! Ze denken tegenwoordig nog steeds iets te geloven waar toch allang geen zekerheid meer over bestaat: heterosexualiteit als uitgangspunt.

Die hele hetero-doctrine is heel effectief geweest om ons als mensen eronder te houden en de boven-ons-gestelden braaf van kanonnenvlees en slaven te voorzien. Wandelende batterijen eigenlijk.

De Grieken wisten wel beter. Zouden zij een kijkje nemen in onze tijd, dan zouden ze hun ogen niet geloven hoe de mannen onder de plak zitten van de vrouwen. Ze zouden keihard lachen en als mannen onder mekaar nog een keer Bacchus vereren! :hihi:

Stelletje primitivo's anno 2005... :rambo:

Ik ben om, je hebt me overtuigd. Ik ben eigenlijk homo. Maar ik wijzig mijn prioriteiten niet. De hoogste prioriteit blijft zo veel mogelijk nazaat te genereren. Ik volg dat oer instinkt. Daar ben ik het zo druk mee, en die verdomde anticonceptie en mislukte pogingen helpen ook al niet, dat ik ff geen tijd heb voor al die bijzaken die jij noemt.

Zo, ik denk dat ik het snap.

et_2000nl
25-11-05, 19:48
Geplaatst door MuMu
Als ik vanavond nog langskom bij je, kun je zelf bepalen wat voor identiteit ik heb, schat.
Een echte kerel geeft nu zijn adres (per PM). :)

Nou lef gozert, geef je adres maar als je zo graag wilt. Pfff, voor een wannabe man ben je nog een slechte ook, je manupulatie overheerst af en toe schatje, je moet beter je best doen.

Zwarte Kat
25-11-05, 19:48
Geplaatst door MuMu
En "zacht vrouwenlichaam" roept bij mij weerzinwekkend sponzige beelden op..
Van dat typisch vrouwelijke cellulite-blubber-vet waar je in wegzakt als in een oud matras waarvan het schuimrubber zijn veerkracht volledig heeft verloren..
Weerzinwekkend! :kotsen:


:boeps: Niet normaal hoor om zo over je medemens te denken. Wat een negativiteit.

Zwarte Kat
25-11-05, 19:53
Geplaatst door MuMu
Als je weet dat wij mensen in den beginne hermafrodieten waren en naderhand zijn opgesplitst in mannen en vrouwen kun je wel nagaan dat homosexualiteit de basic staat van zijn is. Je voelt je immers het meest op je gemak en het meest begrepen bij je eigen sekse.

Geef je toe aan je homosexualiteit dan geef je toe aan je basic state of being. Je keert min of meer terug naar je oude staat van zijn. Je komt - zogezegd - thuis, na een lange reis!

Vrouwen zijn "gekweekt" om als baarmachines/levende reageerbuizen te fungeren en zij hebben daarvan de dna-coderingen in hun lichaams-gen zitten: het zogenaamde biologische baarklokje dat zij aanduiden met "moeder oergevoelens".

Feitelijk worden ze gewoon een beetje voor de gek gehouden door hun dna-coderingen die van hen verlangt dat ze gaan baren. Velen trappen er nog steeds met open ogen in. Het geeft wel aan in wat voor stadium zij zich bevinden.
:hihi:

Als we kijken naar het oude Griekenland waar onze beschaving zo'n beetje op gefundeerd is, dan zien we dat daar de meeste mannen de herenliefde prefereerden boven die van de dames. Alleen om zichzelf van nageslacht te voorzien bevruchtten zij zo nu en dan (met tegenzin) een wandelende baarmachine (lees: vrouw).
In die tijd was het wel duidelijk hoe de vork in de steel zat hoor!
Men ging daar echt niet moeilijk over doen.

Nee, dat krampachtige "man-vrouw gebeuren" kwam pas na de introductie van het Christendom en de andere religies..
En potverdorie wat hebben die de mensen een partij in de war geschopt zeg! Ze denken tegenwoordig nog steeds iets te geloven waar toch allang geen zekerheid meer over bestaat: heterosexualiteit als uitgangspunt.

Die hele hetero-doctrine is heel effectief geweest om ons als mensen eronder te houden en de boven-ons-gestelden braaf van kanonnenvlees en slaven te voorzien. Wandelende batterijen eigenlijk.

De Grieken wisten wel beter. Zouden zij een kijkje nemen in onze tijd, dan zouden ze hun ogen niet geloven hoe de mannen onder de plak zitten van de vrouwen. Ze zouden keihard lachen en als mannen onder mekaar nog een keer Bacchus vereren! :hihi:

Stelletje primitivo's anno 2005... :rambo:

:lol: Ik donder bijna van mn stoel van het lachen.
Je brengt het leuk :hihi:

Maurice
25-11-05, 20:07
Geplaatst door Zwarte Kat
:boeps: Niet normaal hoor om zo over je medemens te denken. Wat een negativiteit.

Nu word ik dan toch wel benieuwd hoe positief jij dan wel niet over het fysiek van je mannelijke medemens denkt... :bril:



BTW: je hebt wel degelijk weinig kaas gegeten van Astrologie zoals MuMu eerder al zei, want je baseert karakterbeschrijvingen van anderen en of je wel of niet met iemand overweg kunt puur en alleen maar op de plaatsing van de Zon in diens horoscoop (en die van je zelf) terwijl het Zonneteken er doorgaans bar weinig mee van doen heeft of iemands uiterlijke gedrag je wel of niet aanstaat en je wel of niet goed met iemand overweg kan. Je aversie tegen iemand heeft meer van doen met o.a. de plaatsing van de Maan en Venus in jouw horoscoop, de manier van communiceren met zo iemand met de stand van jouw en zijn/haar Mercurius en hoe diegene op jou overkomt met de Ascendant van de ander. En dan heb ik het nog niet eens over de plaatsing van jouw en de ander's planeten in de verschillende Huizen en hoe die zich tot elkander verhouden etc etc.

Zwarte Kat
25-11-05, 20:16
Geplaatst door MuMu
Een goede verstaander heeft aan mijn uitleg en toelichtingen nu echt wel genoeg gehad. Als je zo nodig mijn woorden wilt blijven verdraaien omdat je ze dan beter een plekje kan geven: go ahead.

Wil je iemand beter kennen, dan moet je de gehele horoscoop bekijken. Anders ben je louter aan het gissen, stigmatiseren en generaliseren. Wat heb je daar aan? Zonneteken zegt helemaal niks.

Met wat verdraai ik dan je woorden? :vreemd:
Ik vraag me gewoon af of mijn katers nu ook homo blijken te zijn. En vraag me af of je jouw lesbische gevoelens opzettelijk niet wilt erkennen en je er niet voor wilt openstellen. :argwaan:

Ik ben niet aan het gissen en stigmatiseren over sterrentekens. Zoals je ziet hou ik het heel sumier en ga niet in op details. Ik noemde een paar algemene eigenschappen die 2 sterrentekens hebben.
Elk sterrenteken is uniek. Een Maagd is heel anders dan zn vooganger Leeuw. En een Steenbok is weer heel anders dan een Waterman.
Dat jij een zonneteken bent zegt wel iets. Dat betekent dat je een dagteken bent en met veel passie ergens voor gaat en er veel energie in kan stoppen. Een Maagd of een Tweelingen heeft dat bijvoorbeeld totaal niet.

et_2000nl
25-11-05, 20:18
Geplaatst door MuMu
Niet liegen tegen mij! :auw:

Jij ook niet tegen mij!!!! :ego:

Volgens mij zit er een heel lief zachtaardig mens verschuild achter dat macho masker. Da's weer heel mannelijk.

Zwarte Kat
25-11-05, 20:26
Geplaatst door Maurice
Nu word ik dan toch wel benieuwd hoe positief jij dan wel niet over het fysiek van je mannelijke medemens denkt... :bril:



BTW: je hebt wel degelijk weinig kaas gegeten van Astrologie zoals MuMu eerder al zei, want je baseert karakterbeschrijvingen van anderen en of je wel of niet met iemand overweg kunt puur en alleen maar op de plaatsing van de Zon in diens horoscoop (en die van je zelf) terwijl het Zonneteken er doorgaans bar weinig mee van doen heeft of iemands uiterlijke gedrag je wel of niet aanstaat en je wel of niet goed met iemand overweg kan. Je aversie tegen iemand heeft meer van doen met o.a. de plaatsing van de Maan en Venus in jouw horoscoop, de manier van communiceren met zo iemand met de stand van jouw en zijn/haar Mercurius en hoe diegene op jou overkomt met de Ascendant van de ander. En dan heb ik het nog niet eens over de plaatsing van jouw en de ander's planeten in de verschillende Huizen en hoe die zich tot elkander verhouden etc etc.

Ik sta positief tegenover de mannelijk anatomie. Ik vind dat mannen er goed uit kunnen zien.
Maar dat wil niet zeggen dat ik me ook aangetrokken voel tot hen.

Nogmaals, ik was slechts zeer sumier over de 2 sterrentekens. Ik noemde een aantal dingen die als cliché bekend staan en zo'n beetje in ieder boekwerk over astroligie terug zijn te vinden. En als je goed las dan kon je merken dat ik het luchtig bedoelde tegen MuMu. Ik ken haar vriendje op dit forum en het zal niet in mn hoofd opkomen om hem achter zn rug neer te sabelen.
Voor de rest heb ik me nooit 1 seconde geïnteresseerd in huizen en ascedanten. Ik hou het gewoon oppervlakkig bij de algemeenheden vd sterrentekens.
En wil je wel voorzichtig zijn met uw kritiek want ik ben als Kreeft overgevoelig :wink:

Maurice
25-11-05, 20:32
Geplaatst door MuMu
Precies. Ik ben er niet verder over uitgewijd maar het is gewoon feit dat deze materie veel complexer is dan enkel de zonnetekens op rij uit je hoofd kennen.


Ja maar Linda Goodman heeft het in haar "Zó is de Ram" en "Zó is de Stier"etc. boekjes natuurlijk alléén maar over de Zonnetekens... :hihi:

Zwarte Kat
25-11-05, 20:33
Geplaatst door MuMu
Vanuit jouw positie kan ik dat volledig begrijpen hoor.
Rejectie vanuit je tenen zeker? :boogie:

Waarom zou ik het moeten rejecten?
Ik heb er geen enkele baat bij om hetero te zijn. Ik heb geen drang om kinderen te kweken en heb geen behoefte aan een huwelijk. Heb ook geen behoefte aan een leven met de familie or whatever.
Het maakt me geen reet uit of ik homo of hetero ben.
Maar ik voel me nu eenmaal aangetrokken tot vrouwen en niet tot mannen. Klaar.

et_2000nl
25-11-05, 20:38
Geplaatst door MuMu
Das zeker heel mannelijk, maar ik zou er niet blind op varen... :p

Jaja, je kiest selectief een identiteit om je doel te bereiken, welk doel dat ook is, het is mij niet duidelijk.

Je gebruikt heel vrouwelijke methodes om je mannelijkheid te bewijzen. Ik kan niet anders dan constateren dan dat dat je dominante identiteit is. Dat hele mannelijke gedoe hangt er maar als een wormvormig aanhangsel bij. Kleine operatie hoor, appendix verwijderen.

Maurice
25-11-05, 20:42
Geplaatst door Zwarte Kat

Ik heb geen drang om kinderen te kweken en heb geen behoefte aan een huwelijk. Heb ook geen behoefte aan een leven met de familie or whatever.


Deze woorden bewijzen toch wel érg goed dat de Zon in iemands horoscoop niet alles bepalend is; voor een "echte" Kreeft is familie, kinderen nemen, gezinsleven etc. namelijk errug belangerijk! :D

Juliette
25-11-05, 20:53
Geplaatst door MuMu Bovendien "kneed" ik hem niet. Dan zou je me wel erg veel krediet geven en hem indirect de status van kneedbaar sukkeltje..
Die macht heb ik helemaal niet.
Dat hij van opvatting verandert doet hij uiteraard helemaal zelf. Noem het een bewustwordingsproces, want dat is het in feite ook.


Dus alstie verandert, mede door jouw invloed, in de door jou gewenste richting, is hij niet kneedbaar maar gaat het over een bewustwordingsproces?
http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/n010.gif

et_2000nl
25-11-05, 20:54
Geplaatst door MuMu
Ik moet je teleurstellen, maar ik ben gewoon mezelf.
Op het forum ben ik eigenlijk nóg meer mezelf dan irl. omdat ik me schriftelijk veel gemakkelijker kan uitdrukken dan mondeling.
Nou jij weer! :vingers:

Ps: okee, okee het enige waarover ik gelogen heb is dat ik in IJsland woon... :blozen:

Sorry lieverd, heb nooit gezegd dat je jezelf niet bent, je kunt een ander dit niet laten typen denk ik. Anonimiteit doet soms rare dingen met mensen niet waar. Teleurstellen doe je me niet. Teleurstelling, ook zo'n gigantisch overschat fenomeen. Teleurstelling is als iets of iemand niet voldoet aan het beeld dat je zelf hebt gecreeerd. Ik ken je niet en je bent veel te vaag en paradoxaal om een beeld te vormen.

Je liegt maar raak joh, 't is jouw feestje.

Juliette
25-11-05, 21:00
Geplaatst door MuMu
Zeg hoor eens even, mijn vriendje is geen dociele, sukkelige, volgzame, invulbare, kneedbare, domme empty vessel zielepoot hoor!!



Dat zei ik ook niet. Je combineerde zelf de begrippen 'kneedbaar' en 'bewustwordingsproces' met elkaar.

Leuke woordenschat wel. :hihi:

Zwarte Kat
25-11-05, 21:00
Geplaatst door Maurice
Deze woorden bewijzen toch wel érg goed dat de Zon in iemands horoscoop niet alles bepalend is; voor een "echte" Kreeft is familie, kinderen nemen, gezinsleven etc. namelijk errug belangerijk! :D

Is dat zo? Uhm....
Ik voldoe toch al niet aan het plaatje vd Kreeft.
Kreeften zijn ook autoritair en zweven met hun gedachten in verre sferen en zijn spiritueel aangelegd.
Ik vervloek autoritair gedrag en ben als kaaskop broodnuchter en gooi alle religies/godsbelevingen op 1 afvalberg.

Zwarte Kat
25-11-05, 21:02
Geplaatst door MuMu
Nee, maar zijn vriendinnetje wordt wel neergesabeld door deze waterpartner-in-crime-Kreeft omdat zij toch maar een stomme autoritaire Ram is!!!! :fpuh:

Maurice, wat ben jij van Zonneteken? :blowen:

Kon ik het helpen dat jij er met vuur en vlam tegenin ging?!
Ik had er nog nadrukkelijk smilies erbij gezet. :o

et_2000nl
25-11-05, 21:08
Geplaatst door MuMu
Alleen als je iets verwacht (jezelf afhankelijk maakt) kun je teleurgesteld raken.
Ergo: je kunt maar beter geen verwachtingen koesteren!
:stout:

Precies, we zijn het weer eens.

Voor insinuerende manipulatieve waarschuwingen ben ik ongevoelig lieverd. Probeer eens iets concreets. Moeilijk he vrouwtje.... :hihi:

Cherry Bo
25-11-05, 21:12
Geplaatst door MuMu


Serieus. :tik:

Dronken tor! :)

Zwarte Kat
25-11-05, 21:15
Geplaatst door MuMu
Ja, dat kan.
Maar waarom rejecteer je dan de uitkomst van dat onderzoek waarmee het topic is gestart? :rolleyes:

Omdat ik niet tot die doelgroep hoor en ik mannen uit mn omgeving ken die ook niet in dat plaatje passen.
Komt bij dat het onderzoek is gehouden onder lezers van een homoblad. Ik neem dat niet serieus.
Als er bv. stond dat 40% vd mannen bi-seksueel is of homofantasieën hebben dan had ik dat wel voor waar aangenomen maar dat 99% vd mannen homo zijn is absurd.

et_2000nl
25-11-05, 21:16
Geplaatst door MuMu
Zeg eens watje, WAAR zie jij WAARschuwingen??

:verward:

Watje, heerlijke macho, gelukkig kun je de wisselende karakters goed herkennen.

Zwarte Kat
25-11-05, 21:23
Geplaatst door MuMu
Ik heb toch een heel andere versie van de werkelijkheid hoor.
Jij stelde mij een vraag over mijn relatie etc. en daar heb ik braaf en netjes op geantwoord.
Niks Vuur Vlam.
Niks Tegen In..
Niks..

Serieus. :tik:

Ik zei dat je hem gek zat te maken met je homo-theorie waarbij je hem zat te kneden en relateerde dat vervolgens aan het overheersende karakter van een Ram op een volgzame Vissen. Jij ging toen in vuur en vlam dat ik niks van astrologie afweet en dat ik maar beter moest zwijgen over dingen waar ik geen kaas van had gegeten. (iets in de trant van deze termen).
:verward: En ik weet nu nog steeds niet of mijn katers homo zijn????

et_2000nl
25-11-05, 21:29
Geplaatst door MuMu
Ik zit steeds te denken "die Assassijn is wel een geraffineerd ventje om zo'n topic te openen".

Hij weet gewoon dat mensen hiervan op hun achterste POTEN gaan staan steigeren en elkaar zeker in de haren gaan vliegen.
Zelf zie je hem de ganse discussie niet meer terugkomen.

Zit natuurlijk lekker onderuitgezakt met een bak popcorn en een krat bier zich zijn dijen blauw te kletsen.
Uitgekookt. :verveeld:

Als je zonder emotie bent habiba kun je dit topic beschrijven als uiterst vermakelijk.

Wil je ook een beetje van mijn popcorn? Wijntje?

et_2000nl
25-11-05, 21:33
Geplaatst door MuMu
Anders jij wel! :duim:

Nee hoor, blijf je schatje noemen of andere koosnaampjes, je dominante identiteit strelend. Dat wormvormige aanhangseltje wil ik niet stimuleren met krachttermen.

Ik besef dat mijn drijfveren, daden en levensvisie gebaseerd zijn op hele primaire emoties. Als je echt als een man voelt weet je wat ik bedoel.

et_2000nl
25-11-05, 21:34
Geplaatst door MuMu
Nee! geen wijn meer.. :kotsen:

Nooit meer?

Juliette
25-11-05, 21:38
Geplaatst door MuMu
Nee! geen wijn meer.. :kotsen:

Zonde. Er gaat niks boven een goed glas wijn.

et_2000nl
25-11-05, 21:40
Geplaatst door MuMu
Dat wormvormig aanhangseltje spreekt me enorm tot de verbeelding, ja! :jeweetog:

Mij ook, alleen is die van mij echt en die van jou slechts fantasie :ego:

et_2000nl
25-11-05, 21:43
Geplaatst door MuMu
Zoals ik er nu over denk wel... en ik hoop dat dat zo blijft. :maf2:

In mate en op zijn tijd. Probeer eens een goede mocro wijn, Benni Mtir, Caubernet Sauvignon kan ik aanraden. Kolonisatie heeft niet alleen slechte dingen tot gevolg gehad.... :hihi:

et_2000nl
25-11-05, 21:48
Geplaatst door MuMu
Die van mij? :verward:

Leg uit! biraat

Ga je onwetend dom blondje spelen boefje.... Staat je goed....

et_2000nl
25-11-05, 21:53
Geplaatst door MuMu
Seker.
Suid Afrikaner Wijn is goed.
De rotte druif is meestal heel sterk aanwezig in de smaak.

Precies, franse boycot ik, smaakt te veel naar arrogantie.

Juliette
25-11-05, 21:58
Geplaatst door et_2000nl
Precies, franse boycot ik, smaakt te veel naar arrogantie.

Ik ga voor Bulgaarse, Kroatische, Spaanse of Turkse! Lekkerrr. :D

et_2000nl
25-11-05, 21:59
Geplaatst door MuMu
Jij beweert iets over dat ik een wormvormig aanhangsel zou hebben hoor, niet ik. Bovendien had je het eerder in deze topic ook over een appendix.

Nu wil ik uitleg.

De domste vraag is een ongestelde vraag! :student:

Als je de verhaallijn gemist hebt vind ik dat jammer. Lees terug en vind m terug zou ik zeggen. Zelfs als de verhaallijn niet te volgen is, wat mijn insziens bijna onmogelijk is, blijft het je eigen probleem. Ga alles niet nog een keer optikken.

Als beeldspraak je verward kan ik je aanraden wat vaker literateur te lezen. Je bent duidelijk geinsprireerd door sprookjes. Zorg wel dat je fantasie en werkelijkheid uit elkaar blijft houden. Slechts een gratis tipje hoor. Mag je gewoon in de kliko pleuren. Your choice.

et_2000nl
25-11-05, 22:03
Geplaatst door Juliette
Ik ga voor Bulgaarse, Kroatische, Spaanse of Turkse! Lekkerrr. :D

Turkse ken ik niet.... Eigenlijk is alle wijn lekker, behalve de hooggerpezen Nappy Valley wijn, die is echt een partijtje goor.

Maurice
25-11-05, 22:11
Geplaatst door Zwarte Kat

Komt bij dat het onderzoek is gehouden onder lezers van een homoblad. Ik neem dat niet serieus.
Als er bv. stond dat 40% vd mannen bi-seksueel is of homofantasieën hebben dan had ik dat wel voor waar aangenomen maar dat 99% vd mannen homo zijn is absurd.


Ik vind het maar een raar tendentieus bericht waarvan de topicstarter niet eens een link heeft bijgeplaatst, vraag me af of het ook wel correct weergeeft wat er in de Gaykrant of site heeft gestaan. Heb ff zitten Googelen en kon nergens iets van het oorspronkelijke bericht terugvinden, ook niet op die site van de gaykrant.

Het hier geplaatste bericht begint met "recent onderzoek heeft uitgewezen..." en vervolgens blijkt dan verderop in het bericht dat 1500 Gaykrant lezers middels een onderzoekje van de Gaykrant van mening is dat de meeste mannen eigenlijk homo zijn. Da's net zoiets als een onderzoek plaatsen in een of ander moslimorgaan waarin gevraagd word aan de moslim leden of ze van mening zijn dat eigenlijk ieder mens diep van binnen moslim is ofzo en als dan 99% bevestigend antwoord in dat onderzoek het ANP vervolgens meld "onderzoek wijst uit: iedereen is moslim!"


Ben het trouwens wel met je eens dat heel veel mensen feitelijk bisexueel zijn. En bovendien nog dat er best veel mannen (én vrouwen) zijn die wel homo zijn maar dat niet willen/durven erkennen voor zichzelf en naar andere toe...

et_2000nl
25-11-05, 22:12
Geplaatst door MuMu
Je begon zo leuk in je eerste alinea en eigenlijk had je het daar mijns inziens ook beter bij kunnen laten. Je eindigt in je tweede alinea in een geweldig rommelzooitje.
Kom je er zelf nog een beetje uit? :duizelig:

Gooi maar in de kliko dan. Begrijp je dat?

Ach, selectief lezen en begrip is zelfs een vrouwelijke geestelijk hermafrodiete homo niet vreemd.

Als je problemen hebt met stukjes met meer dan 1 alinea wil ik daar best wel rekening mee houden hoor. Sorry, ik heb je overschat. Dacht dat je het niveau van Annie M. G. Schmidt was ontgroeid....

Juliette
25-11-05, 22:13
Geplaatst door et_2000nl
Turkse ken ik niet.... Eigenlijk is alle wijn lekker, behalve de hooggerpezen Nappy Valley wijn, die is echt een partijtje goor.

Turkse kan ik aanraden. Een goeie die ik ken heet 'Yakut' ofzo. Je moet s op zoek gaan. En gore wijn, dat noemen wij hier 'chateau migraine'. :hihi:

et_2000nl
25-11-05, 22:18
Geplaatst door Juliette
Turkse kan ik aanraden. Een goeie die ik ken heet 'Yakut' ofzo. Je moet s op zoek gaan. En gore wijn, dat noemen wij hier 'chateau migraine'. :hihi:

Hier ook hoor....

BTW, voordat Frankrijk om politiek principiele redenen het nodig vond tegen wil en dank te stoppen met atoomproeven was mijn favo Cotes du Rhone. Chateauneuf du Pape, jammie....

lebanese
26-11-05, 10:33
sorry,ik ben toch echt 100% hetero,en ben HELEMAAAAAAAAAAAAAL gek op vrouwtjes,ik kan het mooie lichaam van een vrouw gewoon geen seconde uit mn hoofd halen,het is 1 kunstwerk

Mill
26-11-05, 10:46
Geplaatst door MuMu
Ik verdenk de topicstarter van valse berichtgeving. :verrassin

Dat was vanaf het begin toch obvious, dat het een gebbetje was? Als parodie op het eerdere topic over het serieuze onderzoek dat uitwees dat homofoobjes eigenlijk homofieltjes zijn.

Raakte kennelijk een gevoelige snaar bij Assassijn, dat eerdere topic.

jochie
26-11-05, 12:21
Geplaatst door MuMu
Ja je houdt van het ideaalbeeld van hoe "de vrouw" er uit zou moeten zien... van die mooie slanke, strakke van tussen de 16 en 30 jaar waarvan het vetweefsel nog aardig in bedwang is gehouden, bedoel je natuurlijk. Daar waar er maar enkele exemplaren van rondlopen.

Als ik je een alledaagse gewone gemiddelde vrouw voorschotel die eruit ziet zoals de meesten: met overgewicht, een slecht figuur, hangtieten, onderkin, een grauwe rokershuid en een veel te dikke kont met cellulite dan weet ik zeker dat jij gaat "bedanken voor de eer".

Maak mij niks wijs, weetje.. :chinees:

inderdaad, en dan is een afgetrainde lekkere boy toch vele malen atractiever :)

et_2000nl
26-11-05, 12:30
Geplaatst door MuMu
Gebruik Uw eigen emmer a.u.b.

Dank U.

Alles goed habiba, lekker geslapen?

Kom maar langs hoor, mag je al je vuil in mijn kliko pleuren. Ik heb aardige buren, als de mijne vol is mag ik die van hun ook gebruiken.

et_2000nl
26-11-05, 16:51
Geplaatst door MuMu
Okee, omdat je het niet begrepen hebt, zal ik wat explicieter zijn:
Ik verzocht je vriendelijk niet langer mijn emmer te gebruiken voor het dumpen van je eigen geestelijke diarree.
:stomp:

OK, niet lekker geslapen.

Ohhhh, maar dat wil ik helemaal niet, hoe kom je er toch bij. Gebruik mijn eigen wel. Sjips, is al vol. Nahhhhh, zal wel van buufje zijn....

Leuk he die assasin.....

Maar als je niet gelooft in de authenticiteit van dit stuk, waarom verdedig je het dan met hand en tand? :moe:

BTW, je hebt mij al overtuigd hoor, ik ben homo.

et_2000nl
26-11-05, 19:37
Geplaatst door MuMu
Ik verdedig de stelling, niet het stuk en zijn zogenaamde onderzoekje.

Zoals ik al eerder verkondigde is er al veel meer info over dit fenomeen bekend, zoals hier op deze link:

Homosexualiteit als oorspronkelijke basis (http://www.trufax.org)

Kijk eens rond, als je echt geïnteresseerd bent. :strik:

Nope, niet echt. Ben heel erg blij met mijn eigen bekrompen blik op de wereld. Staat los van het feit dat ik de discussie uiterst vermakelijk vind. De moeite die je doet om mensen te overtuigen of in ieder geval de overtuiging waar je het mee brengt, siert je.

et_2000nl
26-11-05, 20:05
Geplaatst door MuMu
Mooi.
Ik gaat ff de hond uitlaten.

Is deze opmerking "on" of "off" topic. :verward:

Juliette
27-11-05, 19:15
Geplaatst door MuMu
Jaja, sjongejonge wat zijn vrouwen toch beeldschone wezens...

met scheepsladingen make-up op...

:rolleyes:

http://img197.imageshack.us/img197/56/celebs7jy.jpg (http://imageshack.us)

Zonder make-up zie je geen verschil tussen hun gezichten en een ouwe verkreukte krant! :stout:

Die laatste 2 zijn toch mooi? Ook zonder make up.

Die eerste 3 da's iets anders. Die lijken eerder gebalsemd. (Zijn dat nu die wandelende vrouwenlijken van eerder in de week? :argwaan:

Juliette
27-11-05, 19:34
En die laatste ziet er toch ook echt niet uit?
Ouwe verlopen zuipkop met dikke wallen onder de ogen! :tik:

Ze komt misschien net uit bed? Dan zien weinig mensen er echt flatterend uit.

Die plaatjes doen me denken aan die voor / na foto's bij producten om af te vallen of om kaalheid tegen te gaan. :hihi:

Maurice
27-11-05, 19:47
Geplaatst door MuMu

En die laatste (de "mooie" Liv Tyler) ziet er toch ook echt niet uit?
Gewoon een ordinaire verlopen zuipkop met dikke wallen onder de ogen! :tik:


Die Liv Tyler ziet er op die foto zonder make-up een beetje uit als een kleuter met een down-syndroom of zo...

et_2000nl
28-11-05, 04:04
Geplaatst door MuMu
Jaja, sjongejonge wat zijn vrouwen toch beeldschone wezens...

met scheepsladingen make-up op...

:rolleyes:

Zonder make-up zie je geen verschil tussen hun gezichten en een ouwe verkreukte krant! :stout:

Komt vast omdat ik homo ben volgens dit topic, maar ik vind ie anorexia nervosa patienten allemaal niks. Met of zonder make-up. Dit is schandelijk verheerlijken van zuipende, snuivende, zichzelf verhongerende patienten. Dat mensen dat uberhaupt mooi vinden.

Botten hoef je niet te zien, daar mag echt wel wat vlees op zitten, een voller gezicht maakt je echt mooier in de morgen, minder rimpels en/of verlopen kop.

MuMu, je hebt gewoon de verkeerde plaatjes gezocht hoor. Boefje....

Oeroeboeroe
28-11-05, 05:53
Geplaatst door assassijn
Liever man dan vrouw.

AMSTERDAM – Recent onderzoek heeft uitgewezen dat homoseksualiteit schuilt in elke man. Elke man is homoseksueel. Of heeft homoseksuele fantasieën. In 99% van de gevallen dat een man de liefde bedrijft met een vrouw, denkt de man aan een andere man. In het kader van de voortplanting kiezen mannen er toch voor om met een vrouw door het leven te gaan
Dat blijkt uit een onderzoek van het blad Gaykrant, gedaan onder 1500 lezers. (ANP)

:hihi:

"Consider the source". :wijs:.

David
28-11-05, 10:31
Dit topic heeft een foute titel. Het had moeten heten "MuMu is Malende"

~Panthera~
28-11-05, 10:44
Geplaatst door David
Dit topic heeft een foute titel. Het had moeten heten "MuMu is Malende" "

Of: Mumu heeft een pesthekel aan vrouwen, kan ook. :moe:

Juliette
28-11-05, 10:45
Geplaatst door David
Dit topic heeft een foute titel. Het had moeten heten "MuMu is Malende"

MuMu heeft een probleem met heteromannen die hun homo - aard ontkennen en die het niet met r eens zijn en met mooie vrouwen. En waarschijnlijk met nog een paar dingen.

et_2000nl
28-11-05, 10:46
Geplaatst door David
Dit topic heeft een foute titel. Het had moeten heten "MuMu is Malende"

Mogguh brotha en hero van je weet wie in nood.....

Heb je dat nieuwe artikel uit de Gay krant. Ik heb m niet, doet het niet goed in huis op de salontafel, maar hoor het graag.

~Panthera~
28-11-05, 10:47
Geplaatst door Juliette
MuMu heeft een probleem met heteromannen die hun homo - aard ontkennen en die het niet met r eens zijn en met mooie vrouwen. En waarschijnlijk met nog een paar dingen.

Heb je een psychiater voor, tegenwoordig.

David
28-11-05, 10:49
Geplaatst door et_2000nl
Mogguh brotha en hero van je weet wie in nood.....

Heb je dat nieuwe artikel uit de Gay krant. Ik heb m niet, doet het niet goed in huis op de salontafel, maar hoor het graag.


Wat staat er nu weer in de Gay Krant dan? Ik lees dat ding nooit.

Juliette
28-11-05, 10:58
Geplaatst door ~Panthera~
Heb je een psychiater voor, tegenwoordig.

Zet er maar een legertje op. Case study aan n universiteit ofzo. Ze zullen hun handen vol hebben.

~Panthera~
28-11-05, 11:09
Geplaatst door Juliette
Zet er maar een legertje op. Case study aan n universiteit ofzo. Ze zullen hun handen vol hebben.

:hihi:

dark_lady
28-11-05, 11:52
In deze tijd als je goed en netjes uit zit dan woord je al homo genoemd.

David
28-11-05, 11:55
Geplaatst door dark_lady
In deze tijd als je goed en netjes uit zit dan woord je al homo genoemd.


Waar slaat dat nou weer op? :verward:

Mill
28-11-05, 16:13
Elke homoseksueel is eigenlijk man.

jochie
28-11-05, 16:50
Geplaatst door MuMu
Homosexuelen zijn ook niet allemaal even intelligent natuurlijk, je hebt er hele domme bij.. bandiet

Maar hun gevoel voor esthetiek is over het algemeen wel van veel hoger niveau dan die van de heteroventjes.

Doorslaggevend bewijs daarvoor is dat ze niet op vrouwen vallen. :melig2:

En wat te denken van die onwijs gave relativerende zelfspot. Door jarenlange onderdrukking is de nichtenhumor ontstaan. Daar kan menig hetero / maroc nog wat van leren. :)

assassijn
28-11-05, 16:56
Sommige gasten komen helemaal los in dit topic:vreemd:

Reina
28-11-05, 17:51
Iedereen is wat ie wil.


Tussen de oren enzo. :o








Dus elke gay is eigenlijk ook hetero. :melk:

S@deeQ
28-11-05, 17:53
:eek:

Elke vrouw is een man en elke man is een vrouw :gsm:

Reina
28-11-05, 17:56
Geplaatst door S@deeQ
:eek:

Elke vrouw is een man en elke man is een vrouw :gsm:

Elke vrouw is een vrouw, elke man is een vrouw [geweest].






Tieten » Tepels » X Y Chromosomen.




:hihi:

Wide-O
28-11-05, 17:58
Volgens mij zijn we nu allemaal in de war :hihi:

S@deeQ
28-11-05, 18:03
Geplaatst door Reina
Elke vrouw is een vrouw, elke man is een vrouw [geweest].






Tieten » Tepels » X Y Chromosomen.




:hihi:


:vreemd: volgens mij kan dat niet, een man kan wel vrouw worden ,maar andersom niet.een paar tieten en een vagina heb je zo voor elkaar .maar van een vagina naar een penis .hmmm dat is volgens mij niet mogelijk !!! dat wordt een soep !!!

Reina
28-11-05, 18:06
Geplaatst door Wide-O
Volgens mij zijn we nu allemaal in de war :hihi:

Heb ik jullie in de waar gebracht met mijn wijze praatjes?






Demon. :duivels:

Reina
28-11-05, 18:08
Geplaatst door MuMu
Dat is idd. een feit!

Dit geeft ook wel aan dat er in het verre verleden (waarschijnlijk kunstmatig) een opsplitsing heeft plaatsgevonden. :boogjes:



Persoonlijk* denkt dat, dat niet zo is. :boogjes:






***************************

*Persoonlijk is de naam van een hele goede vriend van mij.

jochie
28-11-05, 18:11
Geplaatst door MuMu
Ja, inderdaad. :hihi:

Als ze maar niet net zo doorschieten met hun zelfspot zoals veel Joden doen... :rolleyes:

je zou maar een joodse homo zijn... zeg maar een sjalhomo.... waar moet je dan grappen over maken?

Reina
28-11-05, 18:15
Geplaatst door jochie
je zou maar een joodse homo zijn... zeg maar een sjalhomo.... waar moet je dan grappen over maken?

Over een Amerikaan die op een dag in China wakker wordt en erachter komt dat ie een hond is geworden. :eek:

jochie
28-11-05, 18:21
Geplaatst door Reina
Over een Amerikaan die op een dag in China wakker wordt en erachter komt dat ie een hond is geworden. :eek:

of je zou maar wakker worden en er achter komen dat je een vrouw bent........ in somalie....

Juliette
28-11-05, 18:32
Geplaatst door MuMu
Bijna goed...
Homosexualiteit is de regel.
Heterosexualiteit is de uitzondering.

:melig2:

Zegt wie?

jochie
28-11-05, 18:33
Geplaatst door MuMu
Volgens de meeste mensen op dit forum zijn alle Joden flikkers.
Kun je wel nagaan hoe groot dit probleem eigenlijk is he.. :auw2:

Probleem? Welk Probleem? Het enige probleem dat ik kan bedenken is als je de voorkeur geeft aan onbesneden mannen... :)

Reina
28-11-05, 18:43
Geplaatst door jochie
of je zou maar wakker worden en er achter komen dat je een vrouw bent........ in somalie....

Ik ga hier zo op reageren, ff wat rechtzetten in WSDB, :mad:

jochie
28-11-05, 18:56
Geplaatst door MuMu
Het probleem waar je grappen over moet maken, misschien?

over een besneden joodse homo maak ik geen grappen... Onder een besneden joodse homo daarentegen, lig ik vaak dubbel :)

Juliette
28-11-05, 18:59
Geplaatst door MuMu
Ik.
Dat zie je toch?

:rolleyes:

Ja. Dat zag ik. Tot vervelens toe. Maar je onderbouwd het nergens.

Reina
28-11-05, 19:06
*Kuch*




Maroc.NL > Nieuws > Het nieuws van de dag > Elke man is eigenlijk homoseksueel



______________________________

Assassijn is niet meer zo stoer. :ego:



Hij brengt zwakke geesten op verkeerde ideeën, :jammer:

David
28-11-05, 19:10
Geplaatst door Juliette
Ja. Dat zag ik. Tot vervelens toe. Maar je onderbouwd het nergens.


Penisnijd

Maurice
28-11-05, 19:13
Geplaatst door et_2000nl
Komt vast omdat ik homo ben volgens dit topic, maar ik vind ie anorexia nervosa patienten allemaal niks. Met of zonder make-up. Dit is schandelijk verheerlijken van zuipende, snuivende, zichzelf verhongerende patienten. Dat mensen dat uberhaupt mooi vinden.

Botten hoef je niet te zien, daar mag echt wel wat vlees op zitten, een voller gezicht maakt je echt mooier in de morgen, minder rimpels en/of verlopen kop.

MuMu, je hebt gewoon de verkeerde plaatjes gezocht hoor. Boefje....

Ik zie anders maar weinig anorexia nervosa patiënten tussen die foto's staan die MuMu heeft geplaatst hoor, nooit geweten iig dat Pamela Anderson graatmager is... maar jij valt misschien dan ook meer op types als Anna Nicole Smith (http://celebsnatural.tripod.com/celebswithoutmakeup/id3.html) en Oprah Winfrey (http://celebsnatural.tripod.com/celebswithoutmakeup/id2.html)? ;)

Juliette
28-11-05, 19:15
Geplaatst door David
Penisnijd

Eerder een algemene haat tegen alles en iedereen die niet binnen r eigen enge kraampje past.

David
28-11-05, 19:18
Geplaatst door Juliette
Eerder een algemene haat tegen alles en iedereen die niet binnen r eigen enge kraampje past.


Zelfhaat. :tranen:

Reina
28-11-05, 19:24
Als ik homo was jongeee....oeehhh :hihi:

David
28-11-05, 19:29
Geplaatst door Reina
Als ik homo was jongeee....oeehhh :hihi:


Wat dan, wat dan???? :stout:

Reina
28-11-05, 19:32
Geplaatst door David
Wat dan, wat dan???? :stout:

Dan zou ik appels gaan jatten bij de boer. :stout:

Wide-O
28-11-05, 19:35
Geplaatst door Juliette
Ja. Dat zag ik. Tot vervelens toe. Maar je onderbouwd het nergens.

Julie, ik moet je FF hard toespreken :ego:

OK, dit is een NL BBS.

En OK, we maken allemaal fouten.

Maar als jij nu ook al dt-faudten gaat maken :hihi:

;)

Wide-O
28-11-05, 19:36
Geplaatst door David
Zelfhaat. :tranen:

In mijn geval kun je me geen ongelijk geven! :ego:

David
28-11-05, 19:39
Geplaatst door Reina
Dan zou ik appels gaan jatten bij de boer. :stout:


Echt zo'n vuile valse nichtenstreek! :hihi:

jochie
28-11-05, 19:42
Geplaatst door David
Echt zo'n vuile valse nichtenstreek! :hihi:

ik vind bananen interessanter.... of komkommers....

David
28-11-05, 19:45
Geplaatst door jochie
ik vind bananen interessanter.... of komkommers....



:moe:

Ga lekker de Winq lezen, snotneus.

Reina
28-11-05, 19:45
Geplaatst door David
Echt zo'n vuile valse nichtenstreek! :hihi:

Nietus!


Dan zijn alle Marokkanen dus nichten, incl. hun papa's die ze sturen. :ego:






Ik zou [als ik dus een coole homo was] héél gauw verkering nemen met Alan.


:love:




[ Wil ik nu ook wel :stout: ]

jochie
28-11-05, 19:47
Geplaatst door David
:moe:

Ga lekker de Winq lezen, snotneus.

wat is de Winq????????

Reina
28-11-05, 19:51
Geplaatst door jochie
wat is de Winq????????

Scoutingsblad.

jochie
28-11-05, 19:51
Geplaatst door jochie
wat is de Winq????????

aha, het is de nieuwe squeezzzzzzzzzzzzzzzz

Reina
28-11-05, 19:54
Geplaatst door jochie
aha, het is de nieuwe squeezzzzzzzzzzzzzzzz

Vorige pagina.

David
28-11-05, 20:07
Geplaatst door jochie
aha, het is de nieuwe squeezzzzzzzzzzzzzzzz


Welnee, het is de nieuwe concurent van sQueeze.

jochie
28-11-05, 20:08
Geplaatst door Reina
Scoutingsblad.

:) joodse homo scouts, besneden, jong en in een uniform, wat wil je nog meer :)

Reina
28-11-05, 20:12
Geplaatst door jochie
:) joodse homo scouts, besneden, jong en in een uniform, wat wil je nog meer :)

Een korreltje couscous. Jij?

jochie
28-11-05, 20:13
Geplaatst door David
Welnee, het is de nieuwe concurent van sQueeze.


het is de oude redactie van de sQueeze.... met een nieuwe naam, de nieuwe sQueeze dus... Laten we elkaar geen mietje noemen he!! :)

jochie
28-11-05, 20:15
Geplaatst door Reina
Een korreltje couscous. Jij?

de drie lekkerste zaken ter wereld: lekker eten ervoor (couscous), en een sigaretje erna... :)

Reina
28-11-05, 20:19
Geplaatst door jochie
de drie lekkerste zaken ter wereld: lekker eten ervoor (couscous), en een sigaretje erna... :)

Ja. :wtf:



Korreltje couscous dan maar? :baard:

David
28-11-05, 20:24
Geplaatst door jochie
het is de oude redactie van de sQueeze.... met een nieuwe naam, de nieuwe sQueeze dus... Laten we elkaar geen mietje noemen he!! :)


De sQueeze is er nog gewoon, met een nieuwe redactie. Die oude jongens zijn nu dus de concurent begonnen.

Juliette
28-11-05, 20:25
Geplaatst door Wide-O
Julie, ik moet je FF hard toespreken :ego:

OK, dit is een NL BBS.

En OK, we maken allemaal fouten.

Maar als jij nu ook al dt-faudten gaat maken :hihi:

;)

Fuckeduck. Ik wist het. Ik was al aan het twijfelen. En als ik twijfel zit ik meestal fout. Puur onachtzaamheid. Maar ik zal m'n straf en de schande dragen als een man. :roker:

David
28-11-05, 20:33
Geplaatst door Juliette
Maar ik zal m'n straf en de schande dragen als een man. :roker:

Als een homosexuele man. :blowen:

Reina
28-11-05, 20:36
Geplaatst door David
Als een homosexuele man. :blowen:

:eek:







Wou PRECIES hetzelfde zeggen.

~Panthera~
28-11-05, 20:36
Geplaatst door David
Als een homosexuele man. :blowen:

Dat zijn we tenslotte allemaal. :roker:

Juliette
28-11-05, 20:38
Geplaatst door Reina
:eek:







Wou PRECIES hetzelfde zeggen.

Geestelijk linkje met David?

Juliette
28-11-05, 20:39
Geplaatst door ~Panthera~
Dat zijn we tenslotte allemaal. :roker:

:lol:

Reina
28-11-05, 20:41
Geplaatst door Juliette
Geestelijk linkje met David?

Omdat we dus allebei homo zijn.


We nemen het er van, met een korreltje couscous.






:hihi:

David
28-11-05, 20:45
Panthera, Reina, Juliette: gaan jullie mee naar de Cockring zometeen? In het leer!

~Panthera~
28-11-05, 20:46
Geplaatst door David
Panthera, Reina, Juliette: gaan jullie mee naar de Cockring zometeen? In het leer!


Tuurlijk, lekker kinky. :stout:
Ze hebben er toch wel een darkroom he ? :tik:

jochie
28-11-05, 20:47
Geplaatst door David
Panthera, Reina, Juliette: gaan jullie mee naar de Cockring zometeen? In het leer!

moeten ze wel in travestie.... er mogen daar geen vrouwen naar binnen :)

Rabi'ah.
28-11-05, 20:48
Geplaatst door David
Panthera, Reina, Juliette: gaan jullie mee naar de Cockring zometeen? In het leer!

Nee, het wordt de Habibi Ana. En IK ga mee. :ego: :boogie:

~Panthera~
28-11-05, 20:48
Geplaatst door jochie
moeten ze wel in travestie.... er mogen daar geen vrouwen naar binnen :)

Verschil zie je bij mij toch niet. :roker:

Juliette
28-11-05, 20:49
Geplaatst door David
Panthera, Reina, Juliette: gaan jullie mee naar de Cockring zometeen? In het leer!

Oh David. Ik dacht dat je het nooit zou vragen.. :Iluvu:

Reina
28-11-05, 20:50
Ik ga alleen naar de gaybar in Arnhem-Noord. :stout:

Joesoef
28-11-05, 21:00
Geplaatst door David
:moe:

Ga lekker de Winq lezen, snotneus.


Winqer?

Reina
28-11-05, 21:01
Geplaatst door Joesoef
Winqer?

Is de verminker.

David
28-11-05, 21:04
Geplaatst door ~Panthera~
Tuurlijk, lekker kinky. :stout:
Ze hebben er toch wel een darkroom he ? :tik:


Tuurlijk!

Joesoef
28-11-05, 21:05
Geplaatst door Reina
Is de verminker.


Ben jij ook een winqer?

David
28-11-05, 21:05
Geplaatst door jochie
moeten ze wel in travestie.... er mogen daar geen vrouwen naar binnen :)


We zijn allemaal homosexuele mannen! :fparty:

David
28-11-05, 21:06
Geplaatst door Juliette
Oh David. Ik dacht dat je het nooit zou vragen.. :Iluvu:


:boogjes:

Reina
28-11-05, 21:06
Geplaatst door Joesoef
Ben jij ook een winqer?

Ja, die linker.

Joesoef
28-11-05, 21:09
Geplaatst door Reina
Ja, die linker.


:vreemd: Doe mij de rechterhand maar

Reina
28-11-05, 21:12
Geplaatst door Joesoef
:vreemd: Doe mij de rechterhand maar

Geef mij maar een rechterbal. :vreemd: