PDA

Bekijk Volledige Versie : Wiegel eindelijk in actie



IbnRushd
24-11-05, 12:07
Wiegel: veel VVD’ers ongelukkig met Hirsi Ali
ANP

DEN HAAG - Oud-VVD-leider Hans Wiegel heeft fel gereageerd op de aan hem gerichte brief van zijn partijgenote Ayaan Hirsi Ali. ‘Mevrouw Hirsi Ali is polariserend bezig en jaagt tegenstellingen op. Zij zoekt niet naar bruggen, zet allochtonen en moslims in de hoek en gooit ze op een hoop,’ aldus Wiegel woensdagavond in het radioprogramma Met het oog op morgen.

‘Hirsi Ali zou zich moeten beperken tot ‘waarvoor ze is aangesteld, Tweede Kamerlid zijn en de VVD-lijn volgen’. Volgens Wiegel is het overgrote deel van de andere VVD-kamerleden het daarover eens. ‘Zeer velen zijn zeer ongelukkig met haar eigengereide optreden.’

Hirsi Ali maakte partijcoryfee Wiegel woensdag in een open brief in Trouw opnieuw scherpe verwijten. Hij stelt ‘stiekem’ dat zij niet verdraagzaam is en geen respect voor andersdenkenden heeft. En ‘op enkele bon mots’ na laat Wiegel volgens haar amper van zich horen over de problemen van immigratie en integratie.

In de VVD-fractie wordt behoedzaam gereageerd op het geruzie tussen de twee partijgenoten. ‘Ik vind dit erg jammer, maar ik wil me er niet mee bemoeien’, aldus Kamerlid Van Baalen. ‘Hirsi Ali moet maar bij zichzelf nagaan hoe ze met Wiegel in het reine kan komen.’

En Kamerlid Weekers: ‘Laat ik maar geen olie op het vuur gooien. De rust moet weerkeren, want hier schieten we niets mee op. Maar ik laat het verder aan onze aanvoerder over. Er wordt aan gewerkt.’

VVD-aanvoerder Van Aartsen houdt zich met de zaak bezig, liet zijn woordvoerder donderdagochtend weten, maar hij wilde verder geen details kwijt. ‘Wacht maar af.’

Volkskrant.nl

Olive Yao
24-11-05, 20:39
Ik snap jullie niet zo goed - diverse prikkers hebben blijkbaar zo'n hekel aan AHA dat dat ze blind maakt voor wat de VVD is: een plutocratenclub.

De marktideologie is de grootste ideologische leugen van onze tijd.

TENACH
24-11-05, 20:55
Geplaatst door IbnRushd
Wiegel: veel VVD’ers ongelukkig met Hirsi Ali
ANP


‘Hirsi Ali zou zich moeten beperken tot ‘waarvoor ze is aangesteld, Tweede Kamerlid zijn en de VVD-lijn volgen’.
Volkskrant.nl

Wat lult Wiegel nou. Zij doet precies waarvoor ze is aangesteld. Schijten op moslims en een wig drijven tussen allochtonen en autochtonen.

Daarnaast wordt/is ze geindoctrineerd door Nellie Kroes, en mag ze in baas tijd waardeloze filmpjes maken.

Ik denk dat ze beter kan fungeren als plee-borstel, dan doet ze in ieder geval nuttig werk.

AHA strontvlieg kan niks en heeft nergens verstand van. :fplet:

Joesoef
24-11-05, 21:12
Geplaatst door TENACH
Wat lult Wiegel nou. Zij doet precies waarvoor ze is aangesteld. Schijten op moslims en een wig drijven tussen allochtonen en autochtonen.

Daarnaast wordt/is ze geindoctrineerd door Nellie Kroes, en mag ze in baas tijd waardeloze filmpjes maken.

Ik denk dat ze beter kan fungeren als plee-borstel, dan doet ze in ieder geval nuttig werk.

AHA strontvlieg kan niks en heeft nergens verstand van. :fplet:


Jou avatar, die vent er op. heeft die soms online geshoped bij pabo.nl?

TENACH
24-11-05, 21:17
Geplaatst door Joesoef
Jou avatar, die vent er op. heeft die soms online geshoped bij pabo.nl?

Dat is Menachem Jabotinsky, bezig met een belangerijk wetenschappelijke onderzoek.

Ja, ja, zoek de verschillen. :student:

David
24-11-05, 21:22
Geplaatst door Joesoef
Jou avatar, die vent er op. heeft die soms online geshoped bij pabo.nl?


Het is inderdaad een heel speels plaatje. :argwaan:

Olive Yao
24-11-05, 21:37
Geplaatst door David
Het is inderdaad een heel speels plaatje. :argwaan:
Elke man is eigenlijk homo, hè?

Joesoef
24-11-05, 22:07
Geplaatst door Olive Yao
Elke man is eigenlijk homo, hè?


:hihi:

et_2000nl
24-11-05, 22:11
Net op Nova. Zit niet goed.

50/50 dat ze het overleeft.