PDA

Bekijk Volledige Versie : Meisje van 10 al 30 keer van school gestuurd



Marsipulami
24-11-05, 23:23
Meisje van 10 al 30 keer van school gestuurd


Samantha Holt is dit schooljaar al voor de dertigste keer van school gestuurd. Aanleiding is haar onhebbelijk gedrag. De meid is een nachtmerrie voor leraars en leerlingen. Ze heeft nog geen week volgemaakt op dezelfde school dit jaar.

Schuld van scholen
Leraars uitschelden voor vuile hoer, met scharen leerlingen aanvallen en schoolpersoneel terroriseren. Het behoort tot haar vaste repertoire. "Ze heeft geen grenzen en laat me geen andere keuze. Ik moet haar wel van school sturen", aldus schoolhoofd Sean Connor van de Siskin Junior School in Rowner. Haar moeder is zich van geen kwaad bewust. "Allemaal de schuld van de scholen, ze krijgen haar maar niet onder controle", sneert Tracey. Ook Samantha heeft het niet begrepen op school. "Ik haat school en het kan me geen bal schelen als ze me weer eens buitengooien."

S@deeQ
24-11-05, 23:26
opknopen :student:

Tomas
24-11-05, 23:31
Volgens mij prikt ze hier als Reina.

Bofko
24-11-05, 23:33
Dochter van Viola Holt. Kan niet anders.

Marsipulami
24-11-05, 23:33
Geplaatst door S@deeQ
opknopen :student:

Of migreren naar Nederland.

S@deeQ
24-11-05, 23:37
Geplaatst door Marsipulami
Of migreren naar Nederland.

nou belgen hebben een betere oplossing voor :hihi: :hihi:


Kinderen steken baby in brand
NIEUWPOORT/BRUSSEL - In het Belgische Nieuwpoort heeft zich donderdag een familiedrama afgespeeld. Kinderen die met een aansteker speelden, hebben een bedje in brand gestoken waarin hun zestien maanden jonge zusje lag te slapen. De baby is ernstig verbrand. Ze is in kritieke toestand in het brandwondencentrum in Gent opgenomen.


De vader kreeg brandwonden aan de armen, toen hij zijn dochter uit het brandende bedje haalde. Een branddeskundige van justitie onderzoekt de exacte oorzaak van de brand

barfly
24-11-05, 23:48
Geplaatst door Marsipulami
Meisje van 10 al 30 keer van school gestuurd


Samantha Holt is dit schooljaar al voor de dertigste keer van school gestuurd. Aanleiding is haar onhebbelijk gedrag. De meid is een nachtmerrie voor leraars en leerlingen. Ze heeft nog geen week volgemaakt op dezelfde school dit jaar.

Schuld van scholen
Leraars uitschelden voor vuile hoer, met scharen leerlingen aanvallen en schoolpersoneel terroriseren. Het behoort tot haar vaste repertoire. "Ze heeft geen grenzen en laat me geen andere keuze. Ik moet haar wel van school sturen", aldus schoolhoofd Sean Connor van de Siskin Junior School in Rowner. Haar moeder is zich van geen kwaad bewust. "Allemaal de schuld van de scholen, ze krijgen haar maar niet onder controle", sneert Tracey. Ook Samantha heeft het niet begrepen op school. "Ik haat school en het kan me geen bal schelen als ze me weer eens buitengooien."

Tuurlijk, je moet dat gewoon blijven herhalen. Als ze 300 keer van school is gestuurd dan zal ze 't wel begrijpen! :maf2:

Iglo
25-11-05, 00:10
Geplaatst door barfly
Tuurlijk, je moet dat gewoon blijven herhalen. Als ze 300 keer van school is gestuurd dan zal ze 't wel begrijpen! :maf2: Als school zit je met de rug tegen de muur als de ouders niks willen.

MaRiaH
25-11-05, 00:46
Geplaatst door Marsipulami

Leraren uitschelden voor vuile hoer, met scharen leerlingen aanvallen en schoolpersoneel terroriseren. Het behoort tot haar vaste repertoire. "Ze heeft geen grenzen en laat me geen andere keuze.

alweer een psychopaatje in de dop.. :moe:
gaat nooit meer over..

sjaen
25-11-05, 01:49
Geplaatst door Marsipulami
Meisje van 10 al 30 keer van school gestuurd


Samantha Holt is dit schooljaar al voor de dertigste keer van school gestuurd. Aanleiding is haar onhebbelijk gedrag. De meid is een nachtmerrie voor leraars en leerlingen. Ze heeft nog geen week volgemaakt op dezelfde school dit jaar.

Schuld van scholen
Leraars uitschelden voor vuile hoer, met scharen leerlingen aanvallen en schoolpersoneel terroriseren. Het behoort tot haar vaste repertoire. "Ze heeft geen grenzen en laat me geen andere keuze. Ik moet haar wel van school sturen", aldus schoolhoofd Sean Connor van de Siskin Junior School in Rowner. Haar moeder is zich van geen kwaad bewust. "Allemaal de schuld van de scholen, ze krijgen haar maar niet onder controle", sneert Tracey. Ook Samantha heeft het niet begrepen op school. "Ik haat school en het kan me geen bal schelen als ze me weer eens buitengooien."

30 keer, draai het eens om en laat haar lekker voor straf nablijven i.p.v. wegsturen!

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/i047.gif