PDA

Bekijk Volledige Versie : Werkstraf voor spugen naar Verdonk



MO_NL
25-11-05, 11:45
Werkstraf voor spugen naar Verdonk

http://www.maroc.nl/photopost/data/501/1verdonk_spuug.jpg
Minister Verdonk. Foto MO_NL

AMSTERDAM - Stefan van H. (19), die minister Verdonk in het gezicht spuugde, heeft een werkstraf van zestig uur gekregen.

Daarvan gaat 32 uur af, omdat hij zestien dagen in voorarrest zat. Dat heeft de politierechter in Amsterdam gisteren besloten.

Eind september liep de bewindsvrouw van Vreemdelingenzaken met haar partner en kinderen in Amsterdam, toen Van H. haar vanaf een fiets in het gezicht probeerde te spugen. Beveiligingsmannen, die de minister vergezelden, konden Van H. oppakken.

De rechtbank in Amsterdam heeft gisteren besloten dat spandoeken met beledigende teksten over Verdonk mogen blijven hangen. Het gaat daarbij om een doek met de woorden ’Reisbureau Rita, arrestatie, deportatie, crematie, adequaat tot het bittere eind’, dat aan een pand in Nijmegen hing.

Verdonk maakte gisteren in de Tweede Kamer tijdens het begrotingsdebat bekend geen rekening te kunnen houden met schoolvakanties bij het uitzetten van uitgeprocedeerde asielzoekers. De oppositie had hierom gevraagd.

bron: AD

~Panthera~
25-11-05, 12:02
Geplaatst door MO_NL
Werkstraf voor spugen naar Verdonk

http://www.maroc.nl/photopost/data/501/1verdonk_spuug.jpg
bron: AD


:lol: :fplet: VLAK !!!!!!!!!!!!!


*proest* de Senseo zit nu op het beeldscherm. :haha:

Bofko
25-11-05, 12:09
Geplaatst door ~Panthera~
:lol: :fplet: VLAK !!!!!!!!!!!!!


*proest* de Senseo zit nu op het beeldscherm. :haha:

Kan ook worden opgevat als spugen naar Verdonk. :jammer:

~Panthera~
25-11-05, 12:11
Geplaatst door Bofko
Kan ook worden opgevat als spugen naar Verdonk. :jammer:


:lol: :haha:

et_2000nl
25-11-05, 12:14
Geplaatst door ~Panthera~
:lol: :fplet: VLAK !!!!!!!!!!!!!


*proest* de Senseo zit nu op het beeldscherm. :haha:

Maar goed dat de kleenex naast je staat.... :hihi:

~Panthera~
25-11-05, 12:15
Geplaatst door et_2000nl
Maar goed dat de kleenex naast je staat.... :hihi:

Goddank, ja. :hihi:

Bofko
25-11-05, 12:18
Geplaatst door ~Panthera~
:lol: :haha:

Koffie en rokersspuug is bijna niet van elkaar te onderscheiden dus bereid je maar voor op een werkstraf. :wink:

~Panthera~
25-11-05, 12:21
Geplaatst door Bofko
Koffie en rokersspuug is bijna niet van elkaar te onderscheiden dus bereid je maar voor op een werkstraf. :wink:

Siberie ?? :stout:

reason
25-11-05, 12:53
Maar alle gekheid op een stokje,
ik ben blij met onze onafhankelijke rechtspraak.
Terecht dat de posters tegen Verdonk’s beleid mogen blijven hangen,
en terecht dat die knul een straf kreeg.

wytze
25-11-05, 13:21
Geplaatst door reason
Maar alle gekheid op een stokje,
ik ben blij met onze onafhankelijke rechtspraak.
Terecht dat de posters tegen Verdonk�s beleid mogen blijven hangen,
en terecht dat die knul een straf kreeg.




die jongen heeft al 16 dagen gezeten!
lijkt me meer dan genoeg straf.

wytze
25-11-05, 13:23
Geplaatst door MO_NL
Werkstraf voor spugen naar Verdonk

http://www.maroc.nl/photopost/data/501/1verdonk_spuug.jpg



bron: AD




die foto is idd fantastisch :haha:

MaRiaH
25-11-05, 13:26
Geplaatst door wytze
die jongen heeft al 16 dagen gezeten!
lijkt me meer dan genoeg straf.

tja.. ze kunnen de straf aftrekken van het voorarrest..
dat is dan -324 uur

kan hij nog 3x voor spugen.. :hihi:

~Panthera~
25-11-05, 13:27
Geplaatst door wytze
die jongen heeft al 16 dagen gezeten!
lijkt me meer dan genoeg straf.


Ja, dat vind ik dan weer stupide: 32 uur aftrek, terwijl ie al 16 dagen heeft gezeten. :moe:

MaRiaH
25-11-05, 13:30
Geplaatst door MO_NL
[B]Werkstraf voor spugen naar Verdonk

http://www.maroc.nl/photopost/data/501/1verdonk_spuug.jpg


http://www.hazelnet.org/icon/useless.gif

http://www.hazelnet.org/icon/clap2.gif

Iglo
25-11-05, 14:19
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, dat vind ik dan weer stupide: 32 uur aftrek, terwijl ie al 16 dagen heeft gezeten. :moe: Ik vind het eerder belachelijk dat je maar 60 uur werkstraf krijgt voor het in het gezicht spugen van een minister..

MO_NL
25-11-05, 15:15
Geplaatst door MO_NL
Werkstraf voor spugen naar Verdonk

http://www.maroc.nl/photopost/data/501/1verdonk_spuug.jpg



K word steeds beter met fotosjop :D

wytze
25-11-05, 15:19
Geplaatst door MO_NL
K word steeds beter met fotosjop :D



kun je dr geen sticker van (laten) maken? :cool: met een leuk tekstje drbij. :stout:

~Panthera~
25-11-05, 19:13
Geplaatst door MO_NL
K word steeds beter met fotosjop :D

Zeker weten ! :duim:

Falankinsi
25-11-05, 19:37
Geplaatst door reason
Maar alle gekheid op een stokje,
ik ben blij met onze onafhankelijke rechtspraak.
Terecht dat de posters tegen Verdonk’s beleid mogen blijven hangen,
en terecht dat die knul een straf kreeg.

Geplaatst door Falankinsi
Dit gaat mij te ver. Provocerend. Dit is pure oorloghitserij. Ten tijde van het duizendjarige rijk had Goebbels met zijn propaganda dezelfde soort affiches. Ik kots ervan.
Laat dat joch maar septic tanks gaan ledigen en schoonmaken.
Kan die een tijdje genieten van die frisse lucht. Ik gun het hem van harte.
Van mij is dit schorum.

Syphax
26-11-05, 00:36
Geplaatst door Iglo
Ik vind het eerder belachelijk dat je maar 60 uur werkstraf krijgt voor het in het gezicht spugen van een minister..
Is een minister goddelijk of wa!!!
Ik kan me herinneren dat ene el Moumni (lees: vrijheid van meningsuiting) een vette rochel - op tv-beelden te zien - in het gezicht gedeponeerd kreeg ... moeten we nu op zoek gaan naar die "terrorist""?!
Ga toch alsjeblieft heen! Ze krijgt ruimschoots betaald voor de risico`s - in dit geval - die ze loopt. Is het niet zo dat in dit land er geen onderscheid gemaakt zou moeten worden gemaakt tussen burger en politicus?
Ik kan me niet voor de geest halen in het geval van el Moumni dat er menigeen de straat opgegaan is om het op te nemen voor de "vrijheid van meningsuiting" ... integendeel!!!!
Schijnheilig toch?

Foxcave1
26-11-05, 06:32
Geplaatst door Syphax
Is een minister goddelijk of wa!!!
Ik kan me herinneren dat ene el Moumni (lees: vrijheid van meningsuiting) een vette rochel - op tv-beelden te zien - in het gezicht gedeponeerd kreeg ... moeten we nu op zoek gaan naar die "terrorist""?!
Ga toch alsjeblieft heen! Ze krijgt ruimschoots betaald voor de risico`s - in dit geval - die ze loopt. Is het niet zo dat in dit land er geen onderscheid gemaakt zou moeten worden gemaakt tussen burger en politicus?
Ik kan me niet voor de geest halen in het geval van el Moumni dat er menigeen de straat opgegaan is om het op te nemen voor de "vrijheid van meningsuiting" ... integendeel!!!!
Schijnheilig toch?

Helemaal gelijk, en die rechter is duidelijk fout bezig door te stellen dat spugen naar een minister erger is dan spugen naar een 'normale' medeburger, als ik het geld had ging ik voor die jongen in hoger beroep.

Falankinsi
26-11-05, 11:22
Geplaatst door Syphax
Is een minister goddelijk of wa!!!
Ik kan me herinneren dat ene el Moumni (lees: vrijheid van meningsuiting) een vette rochel - op tv-beelden te zien - in het gezicht gedeponeerd kreeg ... moeten we nu op zoek gaan naar die "terrorist""?!
Ga toch alsjeblieft heen! Ze krijgt ruimschoots betaald voor de risico`s - in dit geval - die ze loopt. Is het niet zo dat in dit land er geen onderscheid gemaakt zou moeten worden gemaakt tussen burger en politicus?
Ik kan me niet voor de geest halen in het geval van el Moumni dat er menigeen de straat opgegaan is om het op te nemen voor de "vrijheid van meningsuiting" ... integendeel!!!!
Schijnheilig toch?

Geplaatst door Falankinsi:

Spugen en vrijheid van meningsuiting zijn twee zaken die niet met elkaar verenigbaar zijn. Bovendien lijkt mij dat in een beschaafd land
de fatsoensnormen niet neergesabeld dienen te worden.
Dat Verdonk nu toevallig minister is en el Moumni, dat is toch die haatzaaiende imam, een gesstelijk is maakt niets uit.
Het gaat om de persoon zelf. Wanneer we in dit land maar doen waar we zin in hebben, ik bedoel hier de meest extreme dingen, dan zal het me niet verbazen dat we tegen elkaar in opstand komen.

Falankinsi
26-11-05, 12:20
Geplaatst door Foxcave1
Helemaal gelijk, en die rechter is duidelijk fout bezig door te stellen dat spugen naar een minister erger is dan spugen naar een 'normale' medeburger, als ik het geld had ging ik voor die jongen in hoger beroep.
[QUOTE] Geplaatst door Falankinsi.

Tegenwoordig is er met al die aanbiedingen op de TV zo een lening af te sluiten. Dus wat let je.

wytze
26-11-05, 12:42
Geplaatst door Falankinsi
Geplaatst door Falankinsi:

Spugen en vrijheid van meningsuiting zijn twee zaken die niet met elkaar verenigbaar zijn. Bovendien lijkt mij dat in een beschaafd land
de fatsoensnormen niet neergesabeld dienen te worden.
Dat Verdonk nu toevallig minister is en el Moumni, dat is toch die haatzaaiende imam, een gesstelijk is maakt niets uit.
Het gaat om de persoon zelf. Wanneer we in dit land maar doen waar we zin in hebben, ik bedoel hier de meest extreme dingen, dan zal het me niet verbazen dat we tegen elkaar in opstand komen.



in een beschaafd land...........
maar is dit land nog wel beschaafd te noemen als je ziet hoe we met uitgeprocedeerde asielzoekers en geillegaliseerden omgaan?

Falankinsi
26-11-05, 13:28
Geplaatst door wytze
in een beschaafd land...........
maar is dit land nog wel beschaafd te noemen als je ziet hoe we met uitgeprocedeerde asielzoekers en geillegaliseerden omgaan?

[QUOTE]Geplaatst door Falankinsi.
Verklaar je nader. Mevr. Verdonk voert een beleid uit dat de regering
bij aantreden heeft besproken en vastgesteld. Dus dat is gewoon democratisch. Je kan het er vanzelfsprekend niet mee eens zijn maar
de bevolking heeft zich tijdens de verkiezingen uitgesproken en de volksvertegenwoordiging gekozen zoals het er nu voorstaat.
Dus daar is niks mis mee. Overigens de hier te lande gevestigde DEMOCRATIE is nergens in de wereld zo en dit is uniek. Grote bek of niet
je gaat niet achter de tralies zoals in Noord-Afrikaanse landen enz.
Ik wijd hiet verder niet over uit want ik neem aan dat je wat weet van
maatschappijleer.
Overigens staat nog niet vast of deze mensen werkelijk uit hun geboorteland zijn gevlucht om reden van opsluiting of doodsbedeiging.
Ik wil niet beweren dat zij uitsluitend en alleen zijn gekomen voor honing en melk, dus als economisch vluchteling. En wat die brand betreft als je daarop doelt lijkt het er op dat een van die asielzoekers zelf de boel in de fik heeft gestoken. Ja, op deze manier kan je velen goedgelovige mensen medelijden opwekken en zand in de ogen strooien.

Elien
26-11-05, 14:42
wat een prachtige foto laat haar ware ik tevoorschijn komen

Falankinsi
26-11-05, 17:47
Geplaatst door Falankinsi.
FF geduld. Wanneer ze haar ministerssteek afdoet is het een gewone aardige vrouw. Ze heeft de ondankbaarste taak dit beleid uit te voeren en ik bewonder haar dat ze zichzelf blijft met al dat gescheld en ondemocratisch gelul. De tijd zal het leren.

wytze
26-11-05, 18:44
Geplaatst door Falankinsi
[QUOTE]Geplaatst door Falankinsi.
Verklaar je nader. Mevr. Verdonk voert een beleid uit dat de regering
bij aantreden heeft besproken en vastgesteld. Dus dat is gewoon democratisch. Je kan het er vanzelfsprekend niet mee eens zijn maar
de bevolking heeft zich tijdens de verkiezingen uitgesproken en de volksvertegenwoordiging gekozen zoals het er nu voorstaat.
Dus daar is niks mis mee. Overigens de hier te lande gevestigde DEMOCRATIE is nergens in de wereld zo en dit is uniek. Grote bek of niet
je gaat niet achter de tralies zoals in Noord-Afrikaanse landen enz.
Ik wijd hiet verder niet over uit want ik neem aan dat je wat weet van
maatschappijleer.
Overigens staat nog niet vast of deze mensen werkelijk uit hun geboorteland zijn gevlucht om reden van opsluiting of doodsbedeiging.
Ik wil niet beweren dat zij uitsluitend en alleen zijn gekomen voor honing en melk, dus als economisch vluchteling. En wat die brand betreft als je daarop doelt lijkt het er op dat een van die asielzoekers zelf de boel in de fik heeft gestoken. Ja, op deze manier kan je velen goedgelovige mensen medelijden opwekken en zand in de ogen strooien.


Mw. Verdonk voert eigenlijk een beleid uit dat onder Cohen is ontworpen: De Vreemdelingenwet 2000.
Het had Mw. Verdonk vrij gestaan een geheel ander beleid te ontwikkelen, bijv. een algeheel pardon. Zelfs Pimmetje wou dat nog wel.

Waar het bij die brand vooral op lijkt is dat de veiligheidsregels niet in acht zijn genomen bij de bouw van die centra, en dat dat met name kwam vanwege de druk van het min. v. justitie,
dat grote haast had met het bouwen van deze deportatiecomplexen.

Falankinsi
26-11-05, 19:41
Beantwoord door Falankinsi.Het spijt me voor jou maar ik kan het niet eens met je zijn.
In de eerste plaats is Nederland geen immigratieland. Na beeindiging van de Tweede Wereldoorlog, waar Nederland behoorlijk in puin lag en door de toenmalige Nazis was leeggeroofd woonden toen nog nauwelijks tien millioen inwoners. Het inwonertal nu is na zestig jaar vanaf 1945
toegenomen met ruim zes millioen inwoners en dat is behoorlijk veel.
Uiteindelijk kan dit kleine landje met de grootste bevolkingsdichtheid van de wereld niet meer opnemen dan in haar vermogen ligt.
Allemaal willen we een baan met een goed inkomen, auto, eigen huis
en ga maar zo door.
Ik betwijfel of het uitgestippelde beleid van Cohen, immers een PvdA
lid, hier debet aan is.

wytze
26-11-05, 20:13
tklopt dat wij geen 20 miljoen mensen kunnen opnemen, maar 20.000 per jaar moet zonder al teveel problemen mogelijk zijn en zou dit land eerder helpen dan kwaad doen.

Falankinsi
26-11-05, 20:50
Geplaatst door Falankinsi.

H . . . . . mmm, ja het zou eigenlijk misschien wel kunnen. Maar ja,
zoals de akkers worden omgeploegd en de aardappels gerooid dan zitten er ook wel minder goeie bij en zo is het ook met mensen.
Er zit nogal wat kwaad bij en die kunnen we missen als kiespijn.
Vooral de misdaad daar hebben we er al zat van.
Het is dan ook moeilijk om bewijzen te verkrijgen dat je behoorlijke mensen binnenhaalt.

888
27-11-05, 09:42
Geplaatst door Falankinsi
Beantwoord door Falankinsi.Het spijt me voor jou maar ik kan het niet eens met je zijn.
In de eerste plaats is Nederland geen immigratieland. Na beeindiging van de Tweede Wereldoorlog, waar Nederland behoorlijk in puin lag en door de toenmalige Nazis was leeggeroofd woonden toen nog nauwelijks tien millioen inwoners. Het inwonertal nu is na zestig jaar vanaf 1945
toegenomen met ruim zes millioen inwoners en dat is behoorlijk veel.
Uiteindelijk kan dit kleine landje met de grootste bevolkingsdichtheid van de wereld niet meer opnemen dan in haar vermogen ligt.
Allemaal willen we een baan met een goed inkomen, auto, eigen huis
en ga maar zo door.
Ik betwijfel of het uitgestippelde beleid van Cohen, immers een PvdA
lid, hier debet aan is.

Het beleid is in de komende jaren alleen zeer hooggekwalificeerde immigranten (uitzonderlijke kwaliteiten) toe te laten tot Nederland.

freya
27-11-05, 10:09
Geplaatst door Falankinsi
En wat die brand betreft als je daarop doelt lijkt het er op dat een van die asielzoekers zelf de boel in de fik heeft gestoken. Ja, op deze manier kan je velen goedgelovige mensen medelijden opwekken en zand in de ogen strooien.

1 persoon heeft in zijn cel de brand aangestoken. maakt dat de andere 10 slachtoffers medeschuldig aan hun eigen dood? :moe:

Als het gebouw gewoon brandveilig was geweest en er direct adequaat was opgetreden/ kon worden opgetreden , dan was er waarschijnlijk niet eens 1 slachtoffer gevallen. Dan was de schade beperkt geweest tot wat verbrandde dekens.


Ja ik heb medelijden met de mensen die daar vastzaten en in zo'n brandende hel terecht zijn gekomen terwijl ze geen kant op konden.

Falankinsi
27-11-05, 10:38
Geplaatst door Victoria
Het beleid is in de komende jaren alleen zeer hooggekwalificeerde immigranten (uitzonderlijke kwaliteiten) toe te laten tot Nederland.

Beantwoord door Falankinsi:
De behaalde diploma"s door deze hoogopgeleide instromers, worden niet erkend in Nederland. Bovendien niet te veel want waar halen we dan de harde werkers vandaan die de rot klussen opknappen.
Straatvegers, vuilnisophalers enz.
Alleen met hoogopgeleide mensen heb je nog geen productief land.
Alleen kennis is niet voldoende. De industrieele victorie begon in Nederland in de beginjaren van 1960 en toen werden vele arbeiders uit
de ons omringende landen, dus laagopgeleiden in de economie ingepast.
Overigens zou ik wel eens willen weten hoe je die zogenaamde hoogopgeleide immigranten dan gaat tesen op hun uitzonderlijke kwaliteiten.
Kunnen we weer een nieuw ministerie tegemoetzien. Dus werkverschaffing. Laat eerst maar eens de talloze leerlingen, die onafgestudeerd en zonder diploma, dwingen hun studie af te maken.
De victorie begint pas als je afgestudeerd bent.

888
27-11-05, 10:53
Laat eerst maar eens de talloze leerlingen, die onafgestudeerd en zonder diploma, dwingen hun studie af te maken.

Dit zal een goed idee zijn, voor mensen die nog geen baan hebben kunnen bemachtigen in deze maatschappij.

Falankinsi
27-11-05, 11:11
Geplaatst door Falankinsi:

Dank U. Gelukkig een medestander.

888
27-11-05, 11:17
Geplaatst door Falankinsi
Geplaatst door Falankinsi:

Dank U. Gelukkig een medestander.

Je hebt wel meer medestanders hoor. > dan 10 jaar geleden was het genoeg met een toenmalige LTS C en of MAVO D diploma. Wat nu VMBO is. Eisen om een baan te vinden worden steeds hoger.

Laten we on-topic blijven.

Falankinsi
27-11-05, 11:50
Geplaatst door freya
1 persoon heeft in zijn cel de brand aangestoken. maakt dat de andere 10 slachtoffers medeschuldig aan hun eigen dood? :moe:

Als het gebouw gewoon brandveilig was geweest en er direct adequaat was opgetreden/ kon worden opgetreden , dan was er waarschijnlijk niet eens 1 slachtoffer gevallen. Dan was de schade beperkt geweest tot wat verbrandde dekens.


Ja ik heb medelijden met de mensen die daar vastzaten en in zo'n brandende hel terecht zijn gekomen terwijl ze geen kant op konden.

Geplaatst door Falankinsi.CONCLUSIE; De veroorzaker draagt de schuld. Jammer genoeg een samenloop van omstandigheden.
Van het concert des levens krijgt niemand een programma. Dus geen garanties.

Falankinsi
27-11-05, 11:57
Geplaatst door Victoria
Je hebt wel meer medestanders hoor. > dan 10 jaar geleden was het genoeg met een toenmalige LTS C en of MAVO D diploma. Wat nu VMBO is. Eisen om een baan te vinden worden steeds hoger.

Laten we on-topic blijven.

Geplaatst door Falankinsi.
Je hebt gelijk. Ik heb geen tegenargumenten. Het VMBO, een samenraapsel van LTS, een beetje MULO en oook nog wat Huishoudschool, deze mix blijkt dus NIKS te zijn.
Niet iedere geborene wordt met een zesde zintuig begenadigd.
Vandaar ook het verschil tussen arm, een beetje arm, wat rijker en tenslotte het rijkst.
Maar waar een wil is is een weg. Never give up.

Spitsboef
27-11-05, 12:13
:melig2:
getFoe

Falankinsi
27-11-05, 12:33
Geplaatst door Falankinsi.

Die affiche uit de krant, ik herhaal dit niet die uitspraak van de media,
staat totaal niet in verhouding tot je topic en gezegde van je
'''LIEF BLIJVEN''

Wie de schoen past trekke hem aan.

Iglo
27-11-05, 19:48
Geplaatst door Syphax
Is een minister goddelijk of wa!!!
Ik kan me herinneren dat ene el Moumni (lees: vrijheid van meningsuiting) een vette rochel - op tv-beelden te zien - in het gezicht gedeponeerd kreeg ... moeten we nu op zoek gaan naar die "terrorist""?!
Ga toch alsjeblieft heen! Ze krijgt ruimschoots betaald voor de risico`s - in dit geval - die ze loopt. Is het niet zo dat in dit land er geen onderscheid gemaakt zou moeten worden gemaakt tussen burger en politicus?
Ik kan me niet voor de geest halen in het geval van el Moumni dat er menigeen de straat opgegaan is om het op te nemen voor de "vrijheid van meningsuiting" ... integendeel!!!!
Schijnheilig toch? Wat een onzin, naar mijn idee is je buurman in het gezicht spuwen absoluut onvergelijkbaar met het in het gezicht spugen van een minister. Ze bekleed een hoge positie in de Nederlandse regering, als je haar spuugt, dan spuug je in zekere zin ook het apparaat.

incubus
27-11-05, 22:47
Komt 't toch nog goed met haar...

incubus
27-11-05, 22:52
Geplaatst door Spitsboef
:melig2:
getFoe

Over je affiche. Bel effe naar justitie. Die heeft een van de illegalen als verdachte aangewezen voor deze brand...

Misschien was 't dan toch Verdonk die de hens erin gezet heeft. :dood:


M.a.w. denk ff na over die debiele spandoekenen affiches , wil je.

Spitsboef
28-11-05, 09:19
Geplaatst door incubus
Over je affiche. Bel effe naar justitie. Die heeft een van de illegalen als verdachte aangewezen voor deze brand...

Misschien was 't dan toch Verdonk die de hens erin gezet heeft. :dood:


M.a.w. denk ff na over die debiele spandoekenen affiches , wil je. :kusgrijs:
Heb geen zin on te denken.

:)

888
28-11-05, 13:58
Geplaatst door Falankinsi
Je hebt gelijk. Ik heb geen tegenargumenten. Het VMBO, een samenraapsel van LTS, een beetje MULO en oook nog wat Huishoudschool, deze mix blijkt dus NIKS te zijn.

Maar er zijn wel mensen met alleen de huishoudschool toch goed terecht gekomen.

Falankinsi
28-11-05, 14:17
Geplaatst door Victoria
Maar er zijn wel mensen met alleen de huishoudschool toch goed terecht gekomen.

Geplaats door Falankinsi

Jazeker, dat zou best kunnen en dat spreek ik niet tegen.
Ik doel eigenlijk op die verandering in de onderwijswet waar al deze soorten van onderwijs onder de NOEMER VMBO zijn ondergebracht.
Er is niks mis mee met die huishoudschool, of vroegere ambachtsschool.
Deze soorten van onderwijs waren meer op de praktijk afgestemd.

De VMBO bevat te veel theorie en daar vallen nou die kinderen niet voor. Immers er zijn kinderen theoretisch ingesteld en anderen weer praktisch. Het VMBO onderwijs voldoet daar niet aan.
De oorspronkelijke onderwijsmethoden in die scholen was nog niet zo gek.
De ondernemers klagen niet voor niets dat ze geen personeel kunnen krijgen die goed tot redelijk zijn opgeleid voor productieve banen,
zoals in de bouw, machinebouw enz.

michael2
28-11-05, 23:00
Geplaatst door Falankinsi
En wat die brand betreft als je daarop doelt lijkt het er op dat een van die asielzoekers zelf de boel in de fik heeft gestoken. Ja, op deze manier kan je velen goedgelovige mensen medelijden opwekken en zand in de ogen strooien. [/B]

Michael2 schrijft:
Wat maakt het uit of het een asielzoeker was of een derde of een ongeluk, waardoor de brand ontstond? Het gaat erom dat de voorzieningen niet voldoende waren.

En het gaat erom, dat het Nederlandse beleid onmenselijk is. Wij sturen vluchtelingen terug naar landen waar we onze eigen toeristen niet eens heen durven laten gaan.

De beste oplossing om de vluchtelingenstroom in te dammen is niet aan het einde (hier) maar aan het begin (daar).
Het zou helpen als we niet langer toestonden dat de USA overal burgeroorlog ontketent waar zij strategische (olie?) belangen heeft.

Wij zitten nota bene in een coalitie met de USA in de Irak-invasie, terwijl de USA 911 gewoon liet gebeuren om deze oorlog mogelijk te maken.

michael2
28-11-05, 23:02
zie 911-schandaal (http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=164084)

brammetje
28-11-05, 23:42
Geplaatst door michael2
zie 911-schandaal (http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=164084)

Zelfs als het waar zou zijn met wat voor nut , als we zo door gaan is de olie zo op , en zeker met een olieslurpende oorlogs industrie , het enige wat je nog had kunnen verzinnen is dat als de olie op is AMERIKA het enige land op de wereld zou zijn die zonder olie kan, hun ver gevorderde kennis en hun industrieele kracht heeft echt de olie niet per se nodig suffie , en wat zou BUSH er mee moeten bereiken om zijn eigen land te vernietigen ? rijst bij mij de vraag .
Spoor je wel ?

Falankinsi
29-11-05, 09:27
Geplaatst door michael2
Michael2 schrijft:
Wat maakt het uit of het een asielzoeker was of een derde of een ongeluk, waardoor de brand ontstond? Het gaat erom dat de voorzieningen niet voldoende waren.

En het gaat erom, dat het Nederlandse beleid onmenselijk is. Wij sturen vluchtelingen terug naar landen waar we onze eigen toeristen niet eens heen durven laten gaan.

De beste oplossing om de vluchtelingenstroom in te dammen is niet aan het einde (hier) maar aan het begin (daar).
Het zou helpen als we niet langer toestonden dat de USA overal burgeroorlog ontketent waar zij strategische (olie?) belangen heeft.

Wij zitten nota bene in een coalitie met de USA in de Irak-invasie, terwijl de USA 911 gewoon liet gebeuren om deze oorlog mogelijk te maken.


Geplaatst door Falankinsi.

De laatste 3 alinea"s hebben geen directe betrekking op de zaak en dus overbodig. Het raakt immers niet de kern van de zaak.

In feite is Nederland geen immigratieland. Het staat niet vast dat zij politieke vluchtelingen zijn.

888
29-11-05, 18:59
De laatste 3 alinea"s hebben geen directe betrekking op de zaak en dus overbodig. Het raakt immers niet de kern van de zaak.


In feite is Nederland geen immigratieland. Het staat niet vast dat zij politieke vluchtelingen zijn.

In feite niet, maar is het eigenlijk wel geworden.

S@deeQ
29-11-05, 19:08
Geplaatst door MO_NL
Werkstraf voor spugen naar Verdonk

http://www.maroc.nl/photopost/data/501/1verdonk_spuug.jpg
Minister Verdonk. Foto MO_NL

AMSTERDAM - Stefan van H. (19),
bron: AD


:hihi: Verdonk b*ffen,dat zou pas een echte straf zijn , dan maar liever levenslang :loens:

Falankinsi
29-11-05, 19:23
[QUOTE]Geplaatst door brammetje
Zelfs als het waar zou zijn met wat voor nut , als we zo door gaan is de olie zo op , en zeker met een olieslurpende oorlogs industrie , het enige wat je nog had kunnen verzinnen is dat als de olie op is AMERIKA het enige land op de wereld zou zijn die zonder olie kan, hun ver gevorderde kennis en hun industrieele kracht heeft echt de olie niet per se nodig suffie , en wat zou BUSH er mee moeten bereiken om zijn eigen land te vernietigen ? rijst bij mij de vraag .
Spoor je wel ? [/QUOTE

Geplaatst door Falankinsi:

Ach, nog even dan doet de waterstof zijn intrede. Eindeloos en schoon
goed voor de komende generaties.

888
29-11-05, 20:20
Ach, nog even dan doet de waterstof zijn intrede. Eindeloos en schoon
goed voor de komende generaties.

Ja crisis dreigt.

michael2
29-11-05, 21:57
Geplaatst door brammetje
Zelfs als het waar zou zijn met wat voor nut , als we zo door gaan is de olie zo op

[...]

de olie niet per se nodig suffie , en wat zou BUSH er mee moeten bereiken om zijn eigen land te vernietigen ? rijst bij mij de vraag .
Spoor je wel ?

Bush heeft dit ook niet voor de Amerikanen gedaan! Hij heeft het gedaan om zelf beter van te worden: olie-dollars, meer macht, de USA is nog meer een dictatuur geworden dan voor 911.

michael2
29-11-05, 21:59
Geplaatst door Falankinsi
Geplaatst door Falankinsi.

De laatste 3 alinea"s hebben geen directe betrekking op de zaak en dus overbodig. Het raakt immers niet de kern van de zaak.

In feite is Nederland geen immigratieland. Het staat niet vast dat zij politieke vluchtelingen zijn.

Toch wel, ik geef een voorbeeld hoe de USA overal ter wereld democratische landen de-stabiliseert. Met vluchtelingen als gevolg.

En ook economische vluchtelingen: landen waar mensen verhongeren zijn meestal door het Westen de vernieling in geholpen, openlijk of stiekum.

Als we daar nu gewoon mee ophouden, dan droogt de vluchtelingenstroom vanzelf op.

brammetje
30-11-05, 00:06
Geplaatst door wytze
kun je dr geen sticker van (laten) maken? :cool: met een leuk tekstje drbij. :stout:

En dan samen met een schele imam b.v die haar geen hand wou geven .

:vingers:

Falankinsi
30-11-05, 10:42
Geplaatst door Victoria
Ja crisis dreigt.

Geplaatst door Falankinsi.

Nou nee, Vandaag, 30.11.005 is de olieprijs op de stock market gezakt naa $ 56,25 en de verwachting is dat de olie verder daalt per vat naar 53,50 dollar.
Overigens is Shell aan de kust van Nigeria een olieveld te exploiteren.
Eveneens doen zij zaken met de Russen.
We houden nog wel warme voeten en rijden nog steeds in het otootje.

888
30-11-05, 18:13
Geplaatst door michael2
Bush heeft dit ook niet voor de Amerikanen gedaan! Hij heeft het gedaan om zelf beter van te worden: olie-dollars, meer macht, de USA is nog meer een dictatuur geworden dan voor 911.

Het wordt komende decenia nog erger, niet alleen onder de Republikeinen maar dit zal ook onder de Democraten het geval zijn.

Falankinsi
30-11-05, 19:27
Geplaatst door Victoria
Het wordt komende decenia nog erger, niet alleen onder de Republikeinen maar dit zal ook onder de Democraten het geval zijn.

Sorry maar ik geloof het niet.Van je fouten moet je leren.
En Amerika is geen dictatoriale staat zoals Iran om er een te noemen.

888
30-11-05, 19:35
Geplaatst door Falankinsi
Sorry maar ik geloof het niet.Van je fouten moet je leren.
En Amerika is geen dictatoriale staat zoals Iran om er een te noemen.

Je moet Amerika ook niet met Iran vergelijken! Je kan Amerika beter met andere Westerse landen vergelijken. Dan is Amerika best wel een dictatuur. Vooral na 9/11!!!

Falankinsi
01-12-05, 09:49
Geplaatst door Victoria
Je moet Amerika ook niet met Iran vergelijken! Je kan Amerika beter met andere Westerse landen vergelijken. Dan is Amerika best wel een dictatuur. Vooral na 9/11!!!

Geplaatst door Falankinsi
Je hebt het mis Ik heb al gezegd dat hier een man het niet voor het zeggen heeft.
Net zoals in Nederland is er vrijheid van meningsuiting en het stelsel van de regering zit zo niet in elkaar dat je van een dictatuur kan spreken.

888
01-12-05, 14:12
Net zoals in Nederland is er vrijheid van meningsuiting en het stelsel van de regering zit zo niet in elkaar dat je van een dictatuur kan spreken.

Ik ben blij dat er nog vrijheid van meningsuiting is in dit land en dat de media niet wordt gemuilkorfd. Maar er zijn wel bepaalde grenzen in het kader van het nationale veiligheid.

Falankinsi
01-12-05, 15:34
Geplaatst door Victoria
Ik ben blij dat er nog vrijheid van meningsuiting is in dit land en dat de media niet wordt gemuilkorfd. Maar er zijn wel bepaalde grenzen in het kader van het nationale veiligheid.
Geplaatst door Falankinsi
We kunnen rustig gaan slapen want de AIVD waakt over ons en onze kinderen.

888
02-12-05, 11:51
Geplaatst door Falankinsi
Geplaatst door Falankinsi
We kunnen rustig gaan slapen want de AIVD waakt over ons en onze kinderen.

Gelukkig maar.