PDA

Bekijk Volledige Versie : Levenslang voor 'beul van Twente'



~Panthera~
25-11-05, 22:03
Levenslang voor 'beul van Twente'

Uitgegeven: 25 november 2005 15:32
Laatst gewijzigd: 25 november 2005 15:34

ALMELO - De rechtbank in Almelo heeft vrijdag de 50-jarige Rudolf K., bekend als 'beul van Twente', een levenslange gevangenisstraf opgelegd. Opgekropte woede en seksuele frustraties hebben er toe geleid dat de man uit Enschede een seksueel getinte moord beging en tientallen dieren gruwelijk mishandelde.

K. doodde in juni 2003 in zijn woonplaats een zwerver en mishandelde tussen 2000 en 2004 tientallen dieren op gruwelijke wijze. Hij pleegde de misdrijven terwijl hij op proefverlof was uit een tbs-kliniek.


Het Openbaar Ministerie (OM) eiste al levenslang lang tegen hem, omdat een verdere behandeling volgens justitie kansloos is. De rechtbank in Almelo meent dat ook.



Zo, die loser is opgeruimt. :fuckit2:

et_2000nl
25-11-05, 22:25
Kunnen we een diepgaand onderzoek instellen hoe dit monster in ons midden heeft kunnen leven. Gaarne met historische feiten vanaf de batavieren. Religieus sausje is ook heel erg in trek bij sociologen en psychologen op het moment. Ook denk ik dat het belangrijk is om bijvoorbeeld Zuid-Amerika er bij te halen, daar het begripjen van de dictaturen aldaar vast bijdraagt tot het begrijpen van zijn ontsporen van de maatschappij.

Trouwens, dit zou toch bedreigender moeten zijn voor de dominante cultuur dan iemand als het monster MoB. Die kunnen we als "hun" betitelen. Word wat moeilijk met dit monster.

Mss, maar ik ben zeer beperkt, spelen gebrek aan MENSELIJKE normen en waarden veel grotere parten in het verklaren van monsterlijk gedrag. Dat is geen religie, levenbeschouwing of etniciteit vreemd.

Karin.N
25-11-05, 22:35
Geplaatst door et_2000nl

Mss, maar ik ben zeer beperkt, spelen gebrek aan MENSELIJKE normen en waarden veel grotere parten in het verklaren van monsterlijk gedrag. Dat is geen religie, levenbeschouwing of etniciteit vreemd.


:duim:

et_2000nl
25-11-05, 22:45
Geplaatst door Karin.N
:duim:

Mijn wijsheid/onwetendheid (doorhalen wat niet van toepassing is), staan geheel gratis tot ieders beschikking.