PDA

Bekijk Volledige Versie : Geen date maar wel een kennismakingsgesprek!

vredigleven
26-11-05, 19:19
Hoi,

Naar aanleiding van mijn eerder oproepje in dit forum even het volgende; het Internet is zonder meer een goed medium om met mensen in contact te komen maar zeker niet het beste communicatiemiddel. Ik ben geen voorstander van langdurig mailen en zeker niet van chatten. Er gaat namelijk niets boven het face-to-facte contact. Communicatie via de platte tekst bevat geen mimiek, intonaties, etc. In de eerste instantie wil ik een paar keer heen & weer mailen om een beeld van elkaar te krijgen. Vervolgens maken we een afspraak voor nader kennismaking.

Ik ben niet uit voor een date maar wel voor kennismaking. Loop ook niet stiekem met het idee dat ik met een date bezig ben. Aanvankelijk heb ik geen hoge of lage verwachtingen... helemaal nada. Ik ben wel nieuwsgierigheid naar de ontmoeting, ja dat dan weer wel. Het is een ontmoeting en zoals het woord het al zegt ont-moeten… dus niks moet! Ik nodig je uit voor een kennismakingsgesprek en bereid me niks voor. Ik ben niet erg ijdel maar kan wel voor de dag komen, meestal netjes en verzorgd uiterlijk. Ik hoop een vrouw te ontmoeten die in goed contact staat met haar intuďtie en vrij snel kan bepalen wat voor persoon tegenover haar zit. We hebben in ieder geval elkaar wat te vertellen en wellicht volgen er meer ontmoetingen.

MASOUDA
04-12-05, 21:22
interssant oproep!!