PDA

Bekijk Volledige Versie : Politie vindt vier doden



Tomas
28-11-05, 11:37
Politie vindt vier doden

Uitgegeven: 28 november 2005 11:48
Laatst gewijzigd: 28 november 2005 11:59

DEN HAAG - De politie heeft zondagavond in Den Haag en Holten (Overijssel) vier doden gevonden. Dat maakte zij maandag bekend.

Eerst vonden agenten een vermoorde 38-jarige vrouw in haar woning aan de Claude Debussystraat. Later troffen zij in een brandende auto aan de Breurserbergerweg in Holten de andere drie doden aan, vermoedelijk de 36-jarige ex-echtgenoot van de Haagse en haar twee kinderen, een zoon van 8 en een dochter 10.


De politie kon nog niets zeggen over de achtergronden van het incident. Op de drie lichamen die in de auto zaten, wordt dinsdag sectie verricht.

(c) www.nu.nl

Tomas
28-11-05, 11:38
Gokje: Man dood eerst vrouw, neemt de kinderen mee en pleegt dan zelfmoord en neemt de kinderen daarin mee.

Hollandites? Of is dit ook in andere europese landen een epedimie aan het worden?

IbnRushd
28-11-05, 11:50
Het zou me niet verbazen als 'overspel' daar achter zit. Maar goed, dat mag in Nederland.

Marsipulami
28-11-05, 12:06
Waarschijnlijk eerwraak !

IbnRushd
28-11-05, 12:11
Geplaatst door Marsipulami
Waarschijnlijk eerwraak !

Geïmporteerde eerwraak :p

Tomas
28-11-05, 12:11
Geplaatst door Marsipulami
Waarschijnlijk eerwraak !

Eerwraak is een gewoonterechtelijk fenomeen waarbij een familie of stam de verloren gegane zedelijke eer kan herstellen door het plegen van een moord op de veroorzaker van het eerverlies. Het gaat uitsluitend om verlies van de zedelijke eer en wel na een fysieke aantasting daarvan. Het besluit eerwraak te plegen valt alleen als er geen andere oplossing is, zoals bijvoorbeeld een huwelijk. Een man kan in principe niet op eigen houtje besluiten eerwraak te plegen; het is een kwestie van de hele familie of de stam. De term 'eerwraak' is in 1978 bedacht door de Leidse turkoloog Ane Nauta, als pendant van bloedwraak.


(c) www.wikipedia.nl

Wide-O
28-11-05, 12:16
Geplaatst door Tomas
Hollandites? Of is dit ook in andere europese landen een epedimie aan het worden?

Bejaarde man doodt echtgenote in Bree

In het Noord-Limburgse Bree heeft zich vanmorgen een familiedrama voorgedaan. Een bejaarde man sloeg er zijn echtgenote het hoofd in. Dat gebeurde in de echtelijke woning van het stel in de Neyenstraat.

Volgens de buren lag het koppel, dat drie kinderen heeft, al jarenlang in ruzie en heeft het slachtoffer dat uiteindelijk met haar leven bekocht, zo kon ter plaatse vernomen worden.
De dader wordt momenteel verhoord in het politiekantoor van Bree. Het onderzoek is in handen van de gerechtelijke opsporingsdienst van de GDA van Tongeren. Ook de Tongerse parketmagistraat is inmiddels op de plaats van de feiten toegekomen



Waarschijnlijk overspel. Of mekaars rollator gesaboteerd.

et_2000nl
28-11-05, 12:23
Ken de etniciteit niet van de mensen. Ik vrees dat als het turken zouden zijn dat er in het bericht had gestaan met de gevleugelde woorden dat er een vermoeden bestaat dat het om eerwraak gaat.

Het is speculeren, maar vaak komen dit soort incidenten voor bij een van de ouders die machteloos bij het oplossen van het conflict om voogdij en/of bezoekregeling het compleet verkeerde recht in eigen hand nemen. Tot voor kort was er een afspraak tussen politie/justitie en media dit soort berichten slechts selectief te publiceren om copy-cat gedrag te voorkomen. Ik weet niet of die afspraak inmiddels is verbroken.

Er zijn dikke rapporten die dit fenomeen onderzoeken. Het falende familierecht en dienstverlening is vaak debet aan deze drama's. Het verdwijnt in de laden in Den Haag.

Zoals ik in mijn inleiding zei, het is speculeren. Helaas door persoonlijke interesse teveel van dit soort zaken gezien en de onwil er structureels iets aan te willen doen.

~Panthera~
28-11-05, 12:23
Geplaatst door Wide-O
[b]
Waarschijnlijk overspel. Of mekaars rollator gesaboteerd.


Rollator.
Zeker weten. :hihi:


En WEER een man. :roker:

Tomas
28-11-05, 12:24
Geplaatst door Wide-O
Bejaarde man doodt echtgenote in Bree

In het Noord-Limburgse Bree heeft zich vanmorgen een familiedrama voorgedaan. Een bejaarde man sloeg er zijn echtgenote het hoofd in. Dat gebeurde in de echtelijke woning van het stel in de Neyenstraat.

Volgens de buren lag het koppel, dat drie kinderen heeft, al jarenlang in ruzie en heeft het slachtoffer dat uiteindelijk met haar leven bekocht, zo kon ter plaatse vernomen worden.
De dader wordt momenteel verhoord in het politiekantoor van Bree. Het onderzoek is in handen van de gerechtelijke opsporingsdienst van de GDA van Tongeren. Ook de Tongerse parketmagistraat is inmiddels op de plaats van de feiten toegekomen



Waarschijnlijk overspel. Of mekaars rollator gesaboteerd.

Dit is denk ik al gauw het 10-de geval van een vader die zijn (ex)vrouw en kinderen ombrengt of dat probeert in 2 jaar tijd. Dus wat anders dan jij er nu bij haalt.

Tomas
28-11-05, 12:26
Geplaatst door et_2000nl
Ken de etniciteit niet van de mensen. Ik vrees dat als het turken zouden zijn dat er in het bericht had gestaan met de gevleugelde woorden dat er een vermoeden bestaat dat het om eerwraak gaat.

Het is speculeren, maar vaak komen dit soort incidenten voor bij een van de ouders die machteloos bij het oplossen van het conflict om voogdij en/of bezoekregeling het compleet verkeerde recht in eigen hand nemen. Tot voor kort was er een afspraak tussen politie/justitie en media dit soort berichten slechts selectief te publiceren om copy-cat gedrag te voorkomen. Ik weet niet of die afspraak inmiddels is verbroken.

Er zijn dikke rapporten die dit fenomeen onderzoeken. Het falende familierecht en dienstverlening is vaak debet aan deze drama's. Het verdwijnt in de laden in Den Haag.

Zoals ik in mijn inleiding zei, het is speculeren. Helaas door persoonlijke interesse teveel van dit soort zaken gezien en de onwil er structureels iets aan te willen doen.

Dit is geen eerwraak. Houdt je aan de definitie aub. Anders kunnen we woorden en hun eventuele betekenis wel overboord gooien.

En ik heb nog niks gehoord van etniciteit. Meestal zijn dit soort gevallen vrij autochtoon.

et_2000nl
28-11-05, 12:35
Geplaatst door Tomas
Dit is geen eerwraak. Houdt je aan de definitie aub. Anders kunnen we woorden en hun eventuele betekenis wel overboord gooien.

En ik heb nog niks gehoord van etniciteit. Meestal zijn dit soort gevallen vrij autochtoon.

Gaat me niet zo zeer om de formele definitie, maar bestond er enigszins vermoeden, bijvoorbeeld door nationaliteit, had het er vast ingestaan. Kranten en politie hanteren soms een andere definitie, niet waar.

Ik ben zeer bekend met het feit dat dit bijna uitsluitend een autochtoon probleem is.

Wide-O
28-11-05, 12:58
Geplaatst door Tomas
Dit is denk ik al gauw het 10-de geval van een vader die zijn (ex)vrouw en kinderen ombrengt of dat probeert in 2 jaar tijd. Dus wat anders dan jij er nu bij haalt.

Was een geintje.

Je leest dit soort dingen vaker, ook hier. Maar hoe gaat dat met de pers. 2 maanden geleden was België plots het land van vluchtmisdrijven. Elke dag stond er wel iets over in. Later bleek dat statistisch het aantal gevallen krek hetzelfde was als altijd.

Dit soort drama's ken ik eigenlijk al zo lang ik kan lezen. In België meestal uitgevoerd met behulp van het geweer dat normaal boven de open haard hangt.

Op dit moment is baby-mishandeling en/of moord het hot topic van de maand hier.

Tomas
28-11-05, 12:59
Geplaatst door et_2000nl
Gaat me niet zo zeer om de formele definitie, maar bestond er enigszins vermoeden, bijvoorbeeld door nationaliteit, had het er vast ingestaan. Kranten en politie hanteren soms een andere definitie, niet waar.

Ik ben zeer bekend met het feit dat dit bijna uitsluitend een autochtoon probleem is.

Ow, sorry. Ik zag eerwraak staan en las niet verder.

Tomas
28-11-05, 13:02
Geplaatst door Wide-O
Was een geintje.

Je leest dit soort dingen vaker, ook hier. Maar hoe gaat dat met de pers. 2 maanden geleden was België plots het land van vluchtmisdrijven. Elke dag stond er wel iets over in. Later bleek dat statistisch het aantal gevallen krek hetzelfde was als altijd.

Dit soort drama's ken ik eigenlijk al zo lang ik kan lezen. In België meestal uitgevoerd met behulp van het geweer dat normaal boven de open haard hangt.

Op dit moment is baby-mishandeling en/of moord het hot topic van de maand hier.

Staat mij ook bij dat vrij recentelijk ook zoiets over dit soort gevallen is vermeld. Dat het statistisch gezien dus een vrij constant fenomeen is. Maar dat maakt het er niet minder ernstig om. Het komt en kwam erg vaak voor vind ik dus.

Wide-O
28-11-05, 13:05
Uit het krantenarchief:

Gezinsdrama in Koksijde
KOKSIJDE - In de Joststraat in Koksijde-bad, een zijstraat van de zeedijk, zijn dinsdag vier lijken aangetroffen. Een vader heeft er zijn drie kinderen met een vuurwapen neergeschoten en daarna zichzelf van het leven beroofd. De twee meisjes waren 5 en 9 jaar oud. De leeftijd van de jongen is nog niet bekend.

04/10/2005 - ht

Gezinsdrama schokt faciliteitengemeente
Stephanie D. (32) en haar achtjarige zoontje zijn gisterochtend in hun woning aan de Wilgenstraat in Spiere-Helkijn dood aangetroffen door de grootvader, die het kind zoals elke dag naar school zou brengen. Alles wijst op een gezinsdrama. De vader, Olivier D. (38), is sindsdien spoorloos.

27/09/2005 - (gn)

Man doodt vrouw en dochtertje
THISNES - ,,Mama, Nathalie en Audrey zijn vertrokken.'' De bouwvakker Nicolas L. belde gistermorgen kort zijn moeder op, nadat hij zijn echtgenote en zijn dochtertje had vermoord. Zijn moeder probeerde hem te bepraten, maar dat hielp niet. Hij haakte in en pleegde zelfmoord.

31/03/2005 - (pla)

Vechtscheiding leidt tot gezinsdrama
BRUSSEL - Hilde Paepe, een 35-jarige bankbediende uit Roeselare, heeft haar 5-jarige dochter Romy-Lien afgelopen weekend gedood. Ze pleegde daarna zelfmoord. De vrouw vreesde dat het kind weer in contact zou komen met de vader, die ze beschuldigde van seksueel misbruik.

15/03/2005 - Pieter Lesaffer

Slachtoffers gezinsdrama buiten levensgevaar
GENK/HOUTHALEN-HELCHTEREN (belga) - Een man (33) uit Houthalen heeft rond tien uur gisterochtend zijn schoonmoeder en zijn zoontje van zes beschoten met een vuurwapen in een huis in de Onafhankelijheidslaan in Genk. Eerst verschanste hij zich in het gebouw. De politie probeerde een gesprek aan te knopen, maar dat mislukte. De schutter vluchtte weg. Hij verschool zich in zijn woning in Houthalen-Helchteren. De ordediensten sloten onmiddellijk de buurt af en hielden de kijklustigen op een afstand. Manschappen van de speciale interventie-eenheid van de federale politie vielen het huis binnen. Ze vonden het lichaam van de man op het bed in zijn slaapkamer. Hij had zelfmoord gepleegd, zich met een pistool een kogel door het hoofd gejaagd.

18/06/2004

Het is hier kortom niet onbekend.

Tomas
28-11-05, 13:08
Geplaatst door Wide-O

Het is hier kortom niet onbekend.

Inderdaad.

Wide-O
28-11-05, 13:09
Geplaatst door Tomas
Staat mij ook bij dat vrij recentelijk ook zoiets over dit soort gevallen is vermeld. Dat het statistisch gezien dus een vrij constant fenomeen is. Maar dat maakt het er niet minder ernstig om. Het komt en kwam erg vaak voor vind ik dus.

Neeh, ik wuif het ook niet weg.

Dit artikel geeft een poging tot verklaring:

Liever niet leven dan zonder jou

Moord en zelfmoord komt alleen voor in vergroeide relaties

BRUSSEL - ,,Moord en zelfmoord van man en vrouw komt voor in vergroeide relaties waarbij de ene maar leeft door en dankzij de ander. Dat lijkt mooi, maar als de liefde bij een van beide omslaat, wordt het erg gevaarlijk.'' Dat zegt Alfons Vansteenwegen, relatietherapeut verbonden aan het Universitair Ziekenhuis Leuven en voorzitter van het instituut seksuologie van de KULeuven


HEIN Diependaele, de bekende Brusselse strafpleiter die onder anderen Andras Pandy en Semira Adamu verdedigde, werd in zijn slaap doodgeschoten door zijn echtgenote. Die pleegde daarna zelfmoord.

Wat drijft huwelijkspartners tot dergelijk extreem geweld dat ze de ander én zichzelf doden? ,,Dergelijk geweld komt voor in relaties waarbij man en vrouw in een soort fusie met elkaar leven'', legt Vansteenwegen uit. ,,Ze gaan heel erg in elkaar op en zijn sterk met elkaar verbonden. In zo'n vergroeide relatie is de partner een mythe. De ander is alles en zonder hem of haar is het leven zinloos. Man en vrouw zijn in zo'n relatie onvoldoende zichzelf , er is geen plaats voor verschillen.''

,,Zo'n versmeltende liefde kan heel mooi zijn, en van buitenaf lijkt het alsof die mensen een sterke binding hebben, maar als de liefde bij een van beide omslaat, kan dat heel gevaarlijk zijn. De partner verliezen vinden ze erger dan zichzelf verliezen. Ze ademen door de ander en als die ander verdwijnt, verdwijnt alles. Zo'n vrouw is dan de zin van haar bestaan kwijt.''

Diependaele wilde na acht jaar huwelijk bij zijn partner weggaan en een nieuw leven beginnen. ,,Een echtscheiding betekent voor dergelijke mensen dat hun wereld instort. Dan hebben ze liever dat hij helemaal niet meer bestaat. En dus doden ze hem. De zelfmoord is een logisch gevolg van dat geweld. Als hij er niet meer is, dan heeft mijn leven ook geen zin meer, zo redeneren ze, dus doden ze zichzelf. Liever niet zijn dan zonder hem zijn.''

Ook bij paren waarbij de man regelmatig geweld gebruikt tegen zijn vrouw is een scheiding een cruciaal moment. ,,Het ergste dat die man kan overkomen is dat zijn vrouw weggaat. Dan wordt hij pas echt gevaarlijk. Voor mensen die in zo'n vergroeide relatie zaten, is een scheidingsbemiddelaar belangrijk. Zij kunnen de dingen een beetje in de hand houden.''

Bij gezinsdrama's is het bijna altijd de man die zijn vrouw (en kinderen) en zichzelf vermoordt. Geweld hoort meer bij de man dan bij de vrouw. Bovendien is het erg uitzonderlijk dat een vrouw, als ze moordt of zelfmoord pleegt, een vuurwapen gebruikt. Vrouwen gebruiken vaker vergif of verhangen zich.

,,Maar zo'n passioneel gevoel dat je zonder de ander niet kunt bestaan, komt zowel bij mannen als bij vrouwen voor'', zegt Vansteenwegen, ,,zowel in de hogere als in de lagere klasse van de maatschappij.''

De relatietherapeut zegt dat het gebeuren ons nog eens doet stilstaan bij het vertrouwen dat we elke nacht aan onze partner schenken. ,,Elke nacht leggen we ons te slapen naast een vreemde persoon. De partner kan dan gelijk wat met ons doen. Maar deze moord maakt ons toch duidelijk hoe kwetsbaar we zijn. Het huwelijk is een gevaarlijke zaak.''

Inge Ghijs

Kal-El B.V
28-11-05, 13:15
Ik ben bang dat dit een vlucht gaat nemen in de media omdat het waarschijnlijk gaat blijken dat het een allochtoon is en niet een autochtoon. Er zijn de laatste twee jaar een heleboel gezinnen die in dit soort drama's zijn omgekomen, na zoveel drama's is er nog steeds geen alomvattende maatschappelijke discussie ontvlamt zoals dat wel zo vaak gaat als het om problemen gaat die gelieerd worden met immigratie.

Nu gaat die discussie wel ontstaan omdat dit waarschijnlijk geen autochtoons gezin is maar een allochtoons gezin, waarom denk ik dat ?
Ik denk dat omdat ik een ABN'er(Autochtoon Blanke Nederlander) simpelweg niet een auto in de fik zie steken om er dan vervolgens zelf in te gaan zitten. Ik hou van jullie nederlanders, echt waar, maar jullie hebben gewoon weg niet de cojones om dat te doen. Ik zie jullie wel een huis met gezin in de fik steken en dan gauw wegrennen, of met een pistool mensen doodknallen op verschillende adressen en dan vervolgens de loop op jezelf richten, maar levend in een brandende auto zitten ??

Niet ? of heb ik dat verkeerd ?

Sorry voor de generalisering, het is niet mijn bedoeling om rascistisch over te komen tegenover de ABN'ers, het laatste wat ik wil is jullie het recht ontnemen om ook dit soort dramas te mogen veroorzaken.

et_2000nl
28-11-05, 13:26
Geplaatst door Tomas
Ow, sorry. Ik zag eerwraak staan en las niet verder.

Hey boefje, je bent toch niet in de kuil getrapt waar je mij voor wilde behoeden (waarvoor nederige dank).... :hihi:

mark61
28-11-05, 13:45
Geplaatst door et_2000nl
Ken de etniciteit niet van de mensen. Ik vrees dat als het turken zouden zijn dat er in het bericht had gestaan met de gevleugelde woorden dat er een vermoeden bestaat dat het om eerwraak gaat.

Als dat zo zou zijn. Maar eerwraak en zelfmoord gaan nou net niet samen. Zelfmoord gaat over schuldgevoel of schande. Eerwraak wist die schande nou net uit.

Waarom eerwraak niet vermeld zou mogen worden als daar sprake van is is mij een raadsel.


Het is speculeren, maar vaak komen dit soort incidenten voor bij een van de ouders die machteloos bij het oplossen van het conflict om voogdij en/of bezoekregeling het compleet verkeerde recht in eigen hand nemen.

Het is geen speculeren, dat veel mannen verknipte macho's zijn die denken dat hun vrouw en kinderen hun bezit zijn, over wier leven zij naar believen kunnen beschikken.

mark61
28-11-05, 13:46
Geplaatst door Tomas
Dit is denk ik al gauw het 10-de geval van een vader die zijn (ex)vrouw en kinderen ombrengt of dat probeert in 2 jaar tijd. Dus wat anders dan jij er nu bij haalt.

Noem ze s. I bet you dat het er 3 zijn. Maar het is Schokkend en Sensationeel. En hoe meer publiciteit, hoe meer copycat. Lastige kwestie.

mark61
28-11-05, 13:49
Geplaatst door et_2000nl
Ik ben zeer bekend met het feit dat dit bijna uitsluitend een autochtoon probleem is.

Ook hindoestaans, indonesisch.

mark61
28-11-05, 13:52
Geplaatst door Kal-El B.V
Ik ben bang dat dit een vlucht gaat nemen in de media omdat het waarschijnlijk gaat blijken dat het een allochtoon is en niet een autochtoon. Er zijn de laatste twee jaar een heleboel gezinnen die in dit soort drama's zijn omgekomen, na zoveel drama's

Ach, per jaar storten er ongeveer 100 mensen van hun keukentrapje en breken hun nek. Das pas een drama.


Sorry voor de generalisering, het is niet mijn bedoeling om rascistisch over te komen tegenover de ABN'ers, het laatste wat ik wil is jullie het recht ontnemen om ook dit soort dramas te mogen veroorzaken.

:lachu:

et_2000nl
28-11-05, 13:56
Geplaatst door mark61
[B]Als dat zo zou zijn. Maar eerwraak en zelfmoord gaan nou net niet samen. Zelfmoord gaat over schuldgevoel of schande. Eerwraak wist die schande nou net uit.

Ze schrijven maar. Heb niet gezegd dat dat niet mag. Slechts geconstateerd dat het taboe is.


Waarom eerwraak niet vermeld zou mogen worden als daar sprake van is is mij een raadsel.

Mij ook. Maar ervan uit te gaan dat het wel zo is terwijl het er niet staat is ook een valkuil.


Het is geen speculeren, dat veel mannen verknipte macho's zijn die denken dat hun vrouw en kinderen hun bezit zijn, over wier leven zij naar believen kunnen beschikken.

Wij kennen de details niet. Deze materie heeft zoveel verschillende oorzaken dat het te makkelijk is er 1 een te wijzen zonder je in de details te verdiepen. Daarom noemde ik het speculeren.

et_2000nl
28-11-05, 14:19
Geplaatst door mark61
Ook hindoestaans, indonesisch.

Had gehoopt dat niemand dat gelezen had, je moet werk en prikken niet combineren. One thing at the time. Was zelf de draad ff kwijt. :moe: Niets ontgaat jou ook!!!! :hihi:

Ff corrigeren, de onderzoeken die ik ken dateren van 5 -6 jaar geleden, het probleem is bijna over alle culturele achtergronden terug te vinden, maar de grootste groep komt voornamelijk voor in de sociale onderklasse. Oorzaken zijn heel divers. Als grootste gemeenschappelijke deler kun je onmacht herkennen. Kinderen die ingezet worden als speelbal in vechtscheidingen. Rechtsbescherming voor de man hiervoor is nihil. In andere gevallen voor de vrouw. Er zitten in het familierecht nogal wat prehistorische christelijke normen en waarden gebakken die niet meer van deze tijd zijn.

mark61
28-11-05, 14:30
Geplaatst door et_2000nl
Had gehoopt dat niemand dat gelezen had, je moet werk en prikken niet combineren. One thing at the time. Was zelf de draad ff kwijt. :moe: Niets ontgaat jou ook!!!! :hihi:

Ik zie anders geen Marokkaan een auto in de fik zetten met zijn kinderen en/of zichzelf erin. Magoed, uit te sluiten valt het nooit natuurlijk. Turken trouwens ook niet, die gaan ff hun goede auto verspillen aan hun slechte zusje, ja dahag.

Kinderen doden is iets typisch Hollands, dacht ik. Hoewel, als ze bij eerwraak in de weg lopen kunnen ze ook een haal krijgen.

Hoe zit het eigenlijk met zelfmoord, heb jij een idee van de diverse scores? Ik schat < mar - tur - nl > van laag naar hoog dus.

Kal-El B.V
28-11-05, 14:40
Geplaatst door mark61
Noem ze s. I bet you dat het er 3 zijn. Maar het is Schokkend en Sensationeel. En hoe meer publiciteit, hoe meer copycat. Lastige kwestie.


In juli 2002 steekt een vader (35 jaar) in Roermond zijn huis in brand. Zes van zijn zeven kinderen vinden hierbij de dood.
In december 2003 steekt een man in Schiedam van 30 jaar zijn vriendin en twee kinderen overhoop.
In mei 2004 vermoordt in Berghem een moeder haar drie kinderen. Zij pleegt daarna zelfmoord door voor de trein te springen.
In oktober 2004 wordt in Naaldwijk een moeder met drie kinderen gevonden. Zij hebben ernstige steekwonden, waaraan de moeder overlijdt.
In december 2004 wordt in Ruurlo een 22-jarige vrouw door haar ex-man vermoord. Ook haar moeder komt naar aanleiding hiervan om het leven.
In januari 2005 vindt de politie in een woning in Zoetermeer twee dode kinderen. De moeder pleegt zelfmoord door voor de trein te springen.


Bron : FOK.NL Kun je dit Ironie noemen ?

mark61
28-11-05, 20:04
"Ik vermoed, door de namen, dat het geen autochtonen maar hindoestanen zijn.

Vader heet : Glen
Moeder heet: Ranu
Namen kinderen: Misal en Nira

een stuk uit het AD:

Buren van het gezin, dat in mei van dit jaar uit elkaar viel als gevolg van een echtscheiding, zijn aangeslagen door het drama. Vooral de buurvrouw die zondagmiddag om ongeveer kwart over twee door de 8-jarige Misal werd aangesproken.

“Ik wilde met mijn zoon naar de stad gaan. Toen we over de galerij liepen, kwam dat ventje in zijn pyama naar buiten. ‘Papa vermoordt mijn moeder’, zei hij. Ik dacht dat hij een geintje maakte.’’

De buurvrouw liep verder en Misal bleef achter haar aan lopen. “Hij bleef maar roepen: ‘Het is echt zo, het is echt zo’. Die jongen ging pas terug toen zijn vader de galerij op kwam en hem riep. Er was niks aan de hand, zei hij. Iets met de spelcomputer.” "

Ff van Zwarte Schaap geleend.

Ik zag hem al aankomen. Hindoes hebben fascinatie voor Reinigend Vuur. Crematie, u weet wel waarom. Weduwenverbranding. Hmmm.

~Panthera~
28-11-05, 20:38
Geplaatst door mark61
"Ik vermoed, door de namen, dat het geen autochtonen maar hindoestanen zijn.

Vader heet : Glen
Moeder heet: Ranu
Namen kinderen: Misal en Nira

een stuk uit het AD:

Buren van het gezin, dat in mei van dit jaar uit elkaar viel als gevolg van een echtscheiding, zijn aangeslagen door het drama. Vooral de buurvrouw die zondagmiddag om ongeveer kwart over twee door de 8-jarige Misal werd aangesproken.

“Ik wilde met mijn zoon naar de stad gaan. Toen we over de galerij liepen, kwam dat ventje in zijn pyama naar buiten. ‘Papa vermoordt mijn moeder’, zei hij. Ik dacht dat hij een geintje maakte.’’

De buurvrouw liep verder en Misal bleef achter haar aan lopen. “Hij bleef maar roepen: ‘Het is echt zo, het is echt zo’. Die jongen ging pas terug toen zijn vader de galerij op kwam en hem riep. Er was niks aan de hand, zei hij. Iets met de spelcomputer.” "
Ff van Zwarte Schaap geleend.

Ik zag hem al aankomen. Hindoes hebben fascinatie voor Reinigend Vuur. Crematie, u weet wel waarom. Weduwenverbranding. Hmmm.


:rolleyes: Ach ja..................

Reina
28-11-05, 21:05
Politie vindt vier doden


Ik vond er wel zeven.