PDA

Bekijk Volledige Versie : Vier Saudische vrouwen trouwen tegelijkertijd met (EEN) hun chaufeur.



Amenzu
28-11-05, 16:38
Vier Saudische vrouwen hebben besloten om met hun chaufeur te trouwen. Hij vervoerde de vrouwen naar een nabije dorp om les te geven. In SA mogen vrouwen namelijk zelf niet rijden. Zij hebben met z'n allen besloten om in het dorp te blijven wonen en hebben de man een salaris toegekend. De trouwfeest is gezamenlijk gevierd en eenvoudig gehouden.

Het grappigste aan het verhaal is dat een skitch op de TV afgelopen Ramdan over vier vrouwen ging die gingen trouwen met de Broer van hun Chaufeur en hem een Salris hebben toegekend.


Dieman boft!!! in een keer 4 vrouwen en een slaris!

http://www.alarabiya.net/Articles/2005/11/28/19009.htm

Amenzu
28-11-05, 16:41
dit is een van de reacties van manen op dit artikel:

Ik zweer bij allah dat het mooi is dat onze jongeren zich niet vervreemden van de richlijnen van islam... Ik ben jaloers op deze chaufeur....


والله شي جميل ان يتمسك شبابنا بتعاليم الاسلام---وانا احسد هذا السائق على هذه الوظيفه المثيره بالوقت الذي ابارك له هذا الزواج والله ايكون ابعونه

amOer
28-11-05, 17:09
Geplaatst door Amenzu
dit is een van de reacties van manen op dit artikel:

Ik zweer bij allah dat het mooi is dat onze jongeren zich niet vervreemden van de richlijnen van islam... Ik ben jaloers op deze chaufeur....

بتحكي عربي ؟ :)

jepp ik heb die ene aflevering van Tash Ma Tash gezien ( kweenie of iemand um kent .. Saudische komedie ) waar het werd verfilmd ! echt lache !

een mooie oplossing trouwne van die vrouwen :) !

والله شي جميل ان يتمسك شبابنا بتعاليم الاسلام---وانا احسد هذا السائق على هذه الوظيفه المثيره بالوقت الذي ابارك له هذا الزواج والله ايكون ابعونه

Marsipulami
28-11-05, 17:19
Geplaatst door Amenzu
Vier Saudische vrouwen hebben besloten om met hun chaufeur te trouwen. Hij vervoerde de vrouwen naar een nabije dorp om les te geven. In SA mogen vrouwen namelijk zelf niet rijden. Zij hebben met z'n allen besloten om in het dorp te blijven wonen en hebben de man een salaris toegekend. De trouwfeest is gezamenlijk gevierd en eenvoudig gehouden.

Het grappigste aan het verhaal is dat een skitch op de TV afgelopen Ramdan over vier vrouwen ging die gingen trouwen met de Broer van hun Chaufeur en hem een Salris hebben toegekend.


Dieman boft!!! in een keer 4 vrouwen en een slaris!

http://www.alarabiya.net/Articles/2005/11/28/19009.htm

Pure romantiek :p

S@deeQ
28-11-05, 17:50
:student:

ware paradijs op aarde voor de man :lole: