PDA

Bekijk Volledige Versie : Ingehuurde westerlingen schieten als sport op Irakezen



assassijn
28-11-05, 16:51
Ingehuurde westerse "beveiligingsmensen" schieten voor de lol op Irakezen vanuit een auto.
Het artikel is hier (http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2005/11/27/wirq27.xml&sSheet=/news/2005/11/27/ixworld.html) te lezen.





Voor de video kan je hier terecht http://bareknucklepolitics.com/forum/viewtopic.php?t=165

amOer
28-11-05, 17:05
Geplaatst door assassijn
Ingehuurde westerse "beveiligingsmensen" schieten voor de lol op Irakezen vanuit een auto.
Het artikel is hier (http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2005/11/27/wirq27.xml&sSheet=/news/2005/11/27/ixworld.html) te lezen.





Voor de video kan je hier terecht http://bareknucklepolitics.com/forum/viewtopic.php?t=165

dat roepen de Irakezen ( niet de verraders ! ) al 3 jaar !! en de laatste 2 britse agenten met de explosieven heeft alles aan het licht gebracht !

en wie eist de aanslagen op ?! juist ja ! Al-Zarqawi en Al-Qaeda .. de CIA vermomd in een islamitische gewaad !!

Joesoef
28-11-05, 17:19
Van de beelden moest ik dus :kotsen:

Hoef even niets te eten.

jan1974
28-11-05, 17:23
Geplaatst door amOer
dat roepen de Irakezen ( niet de verraders ! ) al 3 jaar !! en de laatste 2 britse agenten met de explosieven heeft alles aan het licht gebracht !

en wie eist de aanslagen op ?! juist ja ! Al-Zarqawi en Al-Qaeda .. de CIA vermomd in een islamitische gewaad !!
Amerika (de CIA) heeft helemaal geen belang erbij om die aanslagen te plegen. Irak is een ook een prestigeproject voor Amerika.

Joesoef
28-11-05, 17:25
Geplaatst door jan1974
Amerika (de CIA) heeft helemaal geen belang erbij om die aanslagen te plegen. Irak is een ook een prestigeproject voor Amerika.


Verdeel en heers.

amOer
28-11-05, 17:30
Geplaatst door jan1974
Amerika (de CIA) heeft helemaal geen belang erbij om die aanslagen te plegen. Irak is een ook een prestigeproject voor Amerika.

serieus ... ik viel bijna flauw ! zijn er werkelijk zulke domme mensen op aarde ?!

Juliette
28-11-05, 18:23
Jaja. Het westen is daar duidelijk de beschaving aan het brengen. Zieke fuck.
:sniper: :kotsen:

assassijn
28-11-05, 18:59
Ach, ze mogen eigenlijk niet klagen. Gelukkig zijn ze verlost van het beest Saddam en kunnen ze nu stemmen. Dat die paar westerse jongens zich op deze manier vermaken moeten ze maar voor lief nemen.

delirious
28-11-05, 19:11
Laffe hazen zijn het.

Al Sawt
28-11-05, 23:48
Geplaatst door amOer
dat roepen de Irakezen ( niet de verraders ! ) al 3 jaar !! en de laatste 2 britse agenten met de explosieven heeft alles aan het licht gebracht !

en wie eist de aanslagen op ?! juist ja ! Al-Zarqawi en Al-Qaeda .. de CIA vermomd in een islamitische gewaad !! Ik begin steeds respect voor je te krijgen.

Soldim
28-11-05, 23:55
Geplaatst door amOer
en de laatste 2 britse agenten met de explosieven heeft alles aan het licht gebracht !

en wie eist de aanslagen op ?! juist ja ! Al-Zarqawi en Al-Qaeda .. de CIA vermomd in een islamitische gewaad !!

Als het de CIA geweest was hadden ze die aanslagen een dag, of anderhalf eerder gepleegd, voordat de regionale verkiezingen in de VS gehouden werden. Net als rechts in Nederland hebben de Amerikaanse republikeinen baat bij 'angst'. En net als bij de komende verkiezingen in Nederland heeft rechts flink verloren :D

Kal-El B.V
29-11-05, 03:19
Een filmpje als dit mag best meer ophef verorzaken in de media en de rest van de wereld dan tot nu toe is gebeurd.

Is deze Sh*t niet gewoon massamoord en oorlogsmisdaden op film opgenomen ??

echt te naar.

jan1974
29-11-05, 08:59
Geplaatst door Kal-El B.V
Een filmpje als dit mag best meer ophef verorzaken in de media en de rest van de wereld dan tot nu toe is gebeurd.

Is deze Sh*t niet gewoon massamoord en oorlogsmisdaden op film opgenomen ??

echt te naar.
Het filmpje (wat ik niet gezien heb, mediaplayer doet het niet) toont aan dat er nog sprake is van veel wetteloosheid in Irak.

Aan de wetteloosheid moet natuurlijk wel wat gedaan worden, deze mensen moeten gewoon vervolgd worden. Wat dat betreft is het een goede zaak dat er een video bestaat, zodat men niet onder een onderzoek uit kan komen.

Ik vind het gevaar van dit soort filmpjes dat het de anti-Amerika gevoelens kan aanwakkeren. (ook hier in Europa).

amOer
29-11-05, 09:08
@ al sawt : thnx broeder

@Soldim : je hebt waarschijnlijk of het filmpje niet gezien of niets gehoord over de twee britse agenten die in Basrah naast een sji' ietis moskee werden opgepakt door Al-Mahdi militia met explosieven en die toen met geweld werden bevrijd door het britse leger !

en niet vergeten .. de laatste verkiezingen van Amerika .. Kerry stond voor met meer dan 5% een week voor de verkiezingen .. maar een paar dagen later komt die zogenaamde Al-Zarqawi en onthoofdt de amerikaan: Nicolas Burg ... nou.. een betere cadeau aan Bush kan je niet geven !! en niet te vergeten natuurlijk dat die Al-Zarqawi de oorlog heeft verklaard aan alle sji' ieten .. ( verdeel en heers strategie komt hier naar boven ! .. de Amerikanen die elke dag vernederd worden door het soennietische verzet willen een burger oorlog creeren .. en WIE o WIE helpt ze ? juist .. Al-Zarqawi ! )

@ Kal-El B.V. : broerder .. massa moorden tegen arabieren en moslims zijn toegestaan .. pas als iemand zoals Saddam tegen de wil van amerika probeert te gaan worden we gebombardeerd met propaganda dat hij massamoorden heeft gedaan en WMD bezit ... en dan vergeten ze dat Amerika zelf Uranium shells en chemicalien heeft gebruikt .. en zo' n 120.000 irakezen heeft gekild .. ach joh .. America always goes first !!!

Spoetnik
29-11-05, 09:09
Geplaatst door jan1974
Ik vind het gevaar van dit soort filmpjes dat het de anti-Amerika gevoelens kan aanwakkeren. (ook hier in Europa).


Hoezo anti-Amerika? Het zijn huurlingen van een Brits bedrijf.

Derrick
29-11-05, 09:14
Geplaatst door jan1974
Het filmpje (wat ik niet gezien heb, mediaplayer doet het niet) toont aan dat er nog sprake is van veel wetteloosheid in Irak.



Ja niet zo vreemd als ieder aanmeldcentrum voor de opleiding van politiefunctionarissen door zelfmoordenaars opgeblazen wordt

jan1974
29-11-05, 09:37
Geplaatst door Spoetnik
Hoezo anti-Amerika? Het zijn huurlingen van een Brits bedrijf.
Oke anti Britse/Amerikaanse gevoelens dan.

jan1974
29-11-05, 09:41
Geplaatst door Derrick
Ja niet zo vreemd als ieder aanmeldcentrum voor de opleiding van politiefunctionarissen door zelfmoordenaars opgeblazen wordt
Ik denk dat wetteloosheid besmettelijk kan zijn (als je er te lang in zit). Dat is een van de redenen dat ik liever niet naar dat soort filmpjes kijk, en ik het kan doen met beschrijving van anderen.

assassijn
29-11-05, 13:56
Geplaatst door Kal-El B.V
Een filmpje als dit mag best meer ophef verorzaken in de media en de rest van de wereld dan tot nu toe is gebeurd.

Is deze Sh*t niet gewoon massamoord en oorlogsmisdaden op film opgenomen ??

echt te naar.

Filmpjes van de ontgroening van Britse mariniers zijn veel schokkender en interresanter:wijs:

delirious
29-11-05, 14:00
Geplaatst door assassijn
Filmpjes van de ontgroening van Britse mariniers zijn veel schokkender en interresanter:wijs:

Precies.

jan1974
29-11-05, 14:04
Geplaatst door assassijn
Filmpjes van de ontgroening van Britse mariniers zijn veel schokkender en interresanter:wijs:
Het haalt het niet als je vergelijkt met een dooie mus.

assassijn
29-11-05, 20:45
En we hebben nog een stukje film.

http://www.flurl.com/uploaded/Trophy_video_shooting_part_2_10665.html

amOer
29-11-05, 20:54
DIT IS soooo ONRECHTVAARDIG !!
en dan vinden ze het gek dat de irakezen zich verzetten !!

http://www.mijnalbum.nl/Foto=WCVPA3X6


Rafidan over het schandaal van de VS leger en het jatten van 70 Ton bronz uit een ex-leger fabriek in Irak, 2005 :


" and the evil root of the white house knows now that the Iraqi Army did not vanish like the bronze did .. But they are still out there.. liberating their land and families from the thieves.. And we have the orth of Allah almighty,
Rafidan,
MCC "

een voor een zullen ze boeten voor elke gevallen onschuldige !!

delirious
29-11-05, 21:10
Geplaatst door assassijn
En we hebben nog een stukje film.

http://www.flurl.com/uploaded/Trophy_video_shooting_part_2_10665.html

Damn wat zou ik deze gasten graag willen smashen.