PDA

Bekijk Volledige Versie : Saudi Arabia donate $1.800.000 to UNICEF



BiL@L
28-11-05, 21:29
gewist

Elien
29-11-05, 09:00
zakaat doe je toch in stilte en deel je niet aan de halve wereld mee?

Derrick
29-11-05, 09:07
1.8 miljoen dollar is een schandalige jodenfooi

observer
29-11-05, 09:53
laat hij eens een voorbeeld nemen aan bill gates, die is vergeleken met sa een arme en geeft 400x zoveel

Morosian
29-11-05, 14:40
Dat het geld alleen bedoeld is voor Palestijnse kindertjes is neem ik aan puur toeval?

observer
29-11-05, 15:04
Geplaatst door MuMu
Ik geloof graag dat Bill Gates hier heel veel geld aan uitgeeft ja.. :fuckit2: ken je feiten dit jaar staat gates op de 2e plaats achter een ander maar heeft de laatste jaren miljarden aan goede doelen gegeven oa 200 plus miljoen aan malaria onderzoek

geeft meer dan menig land

Morosian
29-11-05, 15:16
Geplaatst door observer
ken je feiten dit jaar staat gates op de 2e plaats achter een ander maar heeft de laatste jaren miljarden aan goede doelen gegeven oa 200 plus miljoen aan malaria onderzoek

geeft meer dan menig land

Ai, ik denk niet dat ze dat hier willen horen. Waarschijnlijk wordt deze draad vanaf nu genegeerd.

Oeroeboeroe
29-11-05, 15:52
Geplaatst door BiL@L
Riyadh, Kingdom of Saudi Arabia- Shawwal 26, 1426/ November 28, 2005(IINA)
Prince Naif Ibn Abdulaziz, Saudi Minister of Interior, general chairman of Saudi Committee for assisting the Palestinian people gave his instructions for donating $1.800.000 to finance United Nation Children Fund, UNICEF program for relief and humanitarian activities in Palestine. This is the first installment to implement program to fight epidemic disease, and provide vaccination for all disease that affect children in Palestine, and to buy school bags for 9.000 students via UNICEF inside Palestine

http://www.islamicnews.org.sa

:duim:

Soldim
29-11-05, 17:19
Geplaatst door Morosian
Dat het geld alleen bedoeld is voor Palestijnse kindertjes is neem ik aan puur toeval?

Elke dollar die naar onderwijs/gezondheidszorg voor kinderen gaat is goed besteed. Maakt weinig uit of dat nou Palestijnse, Thaise, or Chileense kinderen zijn.

:duim:

Morosian
29-11-05, 17:51
Geplaatst door MuMu
Hij geeft veel geld ja...

Onder meer aan zulke "goede doelen": :maffia:

Ik benieuwd naar het feitenmateriaal waarop je deze ongenuanceerde insinuaties baseert.

Morosian
29-11-05, 17:54
Geplaatst door Soldim
Elke dollar die naar onderwijs/gezondheidszorg voor kinderen gaat is goed besteed. Maakt weinig uit of dat nou Palestijnse, Thaise, or Chileense kinderen zijn.

:duim:

Eens. Het is hooguit opmerkelijk dat het uitgerekend Palestijnse kinderen zijn die ervan profiteren.

Syphax
29-11-05, 19:45
Geplaatst door Morosian
Eens. Het is hooguit opmerkelijk dat het uitgerekend Palestijnse kinderen zijn die ervan profiteren.
Weet je wat ook opmerkelijk is?
Iets met vluchtelingenhulp en Palestijnen, dat gaat schijnbaar ook niet goed samen. Mag jij uitleggen waarom!

observer
29-11-05, 20:10
Geplaatst door MuMu
Hoeveel bewijsmateriaal wilt U aangeleverd krijgen, Zijne Koninklijke Hoogheid?

:tik:

de org voor goede doelen van gates (http://www.gatesfoundation.org/default.htm)

Ansari
29-11-05, 23:51
Geplaatst door Elien
zakaat doe je toch in stilte en deel je niet aan de halve wereld mee?
Volgens mij is dat geen zakaat. En liefdadigheid mag openlijk gegeven worden.

Soldim
30-11-05, 00:04
Geplaatst door MuMu
Nogmaals mijn vraag: HOEVEEL bewijsmateriaal wenst u?

Volgens mij worden hier twee dingen door elkaar gehaald. Gates geeft miljarden aan goede doelen, voornamelijk voor onderzoek naar vaccins tegen infectie ziekten die vooral de derde wereld bedreigen. Voor dat aspect van de persoon Gates heb ik bewondering.

Diezelfde Gates heeft een bedrijfje gesticht dat, met al dan net frisse methodes, een bijna monoplie verworven heeft op verschillende soorten voor velen efficiente software. Voor dat aspect van de persoon Gates heb ik grote afkeer.