PDA

Bekijk Volledige Versie : Slotervaart kiest Ahmed Marcouch als lijsttrekker



SJA
30-11-05, 00:25
Slotervaart kiest Ahmed Marcouch als lijsttrekker
Ad Van Dongen - 30 november 2005
Tijdens een spannende vergadering is maandag 28 november Ahmed Marcouch verkozen tot lijst-trekker van de PvdA Amsterdam Slotervaart voor de stadsdeelraadverkiezingen van maart 2006. De aanwezige leden hebben tijdens de ledenvergadering schriftelijk hun stem uitgebracht. Voor de lijsttrekkerschap waren er twee kandidaten: Ahmed Marcouch, nummer 1 van de conceptlijst, en Ineke Ketelaar, nummer 2 van de conceptlijst. Na het tellen van stemmen bleek Marcouch 2 stemmen meer te hebben dan Ketelaar.

Ahmed Marcouch is lijsttrekker en beoogd voorzitter van stadsdeel Slotervaart. Hij is 39 jaar en heeft ruime ervaring als politieagent, onder meer in Slotervaart en werkt nu als procesmanager Jeugdbeleid. Ahmed spreekt heldere taal over de kansen en uitdagingen in Slotervaart. De over-heid heeft volgens hem een belangrijke rol te spelen als het gaat om kwesties rond integratie en armoedeproblematiek, maar kan dat alleen maar goed doen als mensen ook zélf verantwoordelijk-heid nemen.

“Ik ben geweldig blij met de steun die ik vanavond heb gekregen. Ik ben al jaren actief in diverse maatschappelijke instellingen in dit stadsdeel en ik ken de uitdagingen in Slotervaart als geen ander. Met het team dat de leden vanavond hebben gekozen, zullen we de uitdagingen met veel daadkracht aangaan”, aldus Marcouch.

Tijdens de ledenvergadering van Slotervaart is de rest van de conceptlijst, ondanks verschillende tegenkandidaten op diverse plekken, uiteindelijk onveranderd aangenomen.

“Wij zijn erg blij dat dit de uitkomst van deze ledenvergadering, ik denk dat de leden vanavond de juiste keuzes hebben gemaakt. Wij hebben een sterke en evenwichtige lijst met veel kwaliteit en ervaring om de komende verkiezingen met vertrouwen tegemoet te gaan”, benadrukte Lilianne Ploumen, voorzitter van de kandidatencommissie Slotervaart.

freya
30-11-05, 00:46
Onafhankelijk islamitisch woordvoerder wordt politiek correct PVDA poppetje :jammer:

TonH
30-11-05, 00:51
Geplaatst door SJA
Slotervaart kiest Ahmed Marcouch als lijsttrekker


Typisch voor de PvdA zo'n kop, of kwam het van de PvdA-site?

Ik neem namelijk aan de de andere partijen er met hun eigen lijsttrekkers de verkiezingen in gaan. Verder wordt hij al weer lekker ouderwets geparachuteerd als Stadsdeelvoorzitter. Zou hem eens aanraden te kijken wat er met zijn partijgenoot Egbert de Vries gebeurde die de gedoodverfde nieuwe Stadsdeelvoorzitter van OudZuid zou worden, vier jaar geleden... Voorzitter van de raad mochtie worden als lid van de grootste oppositiepartij. :D

SJA
30-11-05, 01:04
:lole:

observer
30-11-05, 10:23
is dit dezelfde marcouh die pas een aanklacht tegen pastors indiende maar zelf hetzelfde had gezegd (al die marokkanen zien er voor mij hetzelfde uit :stout:) dan weet je meteen waar hij zijn payback voor krijgt

bounif
30-11-05, 11:06
van de PvdA site (http://www.amsterdam.pvda.nl/nieuwsbericht/2534)

'Goede keuzen leden slotervaart'

gepost op: woensdag 30 november 2005 - 00:56:41

De afgelopen maanden hebben we kunnen zien en mogen meemaken dat Ahmed een persoon is die met beide benen in de samenleving zit en veel te zeggen kan hebben en gelukkig blijft het natuurlijk niet alleen bij veel zeggen. Ahmed is een man van doen.

Een grote winst voor Partij van de Arbeid.
Veel succes Ahmed

Mohamed Azahaf

et_2000nl
30-11-05, 11:32
Mooie gelegenheid voor Bolkie om Nederland te gaan waarschuwen.

"Volk, het gevaar is naderende, Amsterdam west moet geregeerd worden door sociologen, niet zo'n gevaarlijke moslim. Grijp de wapens en vraag hem vriendelijk op te zouten."

nard
30-11-05, 11:41
Geplaatst door SJA
Geef Ahmed helemaal gelijk, lekker infoltreren bij de grootste partij....

infiltreren in dit stadium.
Pas een stukje later wordt de i een o.

Spitsboef
30-11-05, 14:46
Geplaatst door et_2000nl
Mooie gelegenheid voor Bolkie om Nederland te gaan waarschuwen.

"Volk, het gevaar is naderende, Amsterdam west moet geregeerd worden door sociologen, niet zo'n gevaarlijke moslim. Grijp de wapens en vraag hem vriendelijk op te zouten."

:/