PDA

Bekijk Volledige Versie : Verenigde Arabische Emiraten geeft homo's die ze oppakken hormonen



Mark
30-11-05, 07:10
'VAE mag homo's geen hormonen toedienen'
Gepost door Bart (Mainport) - Bron: Novum
Gepubliceerd: dinsdag 29 november 2005 @ 22:24
Esc had ons via de nieuws-submit te melden:

De Verenigde Staten hebben de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) gemaand te stoppen met het geven van mannelijke hormonen aan veronderstelde homo's die recentelijk gearresteerd zijn.

Het Ministerie van Binnenlandse Zaken van de VAE heeft vandaag tegen Associated Press gezegd dat er alleen hormonen op vrijwillige basis worden toegediend. De gevangenen stemmen ermee in, omdat ze dan strafvermindering krijgen.

Eerder deze maand heeft de politie in de VAE 25 homo's gearresteerd bij een omvangrijke homoseksuele bruiloft. Dit werd in het weekend door de politie naar buiten gebracht. De helft van de gasten was gekleed als bruid en de andere helft als bruidegom. Vermoedelijk zullen ze aangeklaagd worden voor overspel en prostitutie. In de VAE is het niet toegestaan homoseksueel gedrag te vertonen.

David
30-11-05, 12:37
Hormoonkuur tegen homoseksualiteit

| Nadat bekend werd dat vijfentwintig mannelijke inwoners van de oliestaat de Verenigde Arabische Emiraten zijn gearresteerd omdat ze aanwezig waren op een trouwceremonie tussen twee mannen, heeft onder meer Amerika fel gereageerd op dit voorval. De Verenigde Staten hebben mede zo fel gereageerd omdat de arrestanten, naar wat nu blijkt, mannelijke hormonen krijgen toegediend om van hun vermeende homoseksualiteit te genezen

Amerikaanse autoriteiten hebben dinsdag de Verenigde Arabische Emiraten opgeroepen om te stoppen met het toedienen van mannelijke hormonen. Een functionaris van het ministerie van binnenlandse zaken van het oliestaatje liet dinsdag weten dat de homo's alleen op vrijwillige basis mannelijke hormonen krijgen toegediend. Als ze instemmen met de hormoonkuur krijgen ze strafvermindering.

delirious
30-11-05, 12:48
"toedienen van mannelijke hormonen" :verward:

~Panthera~
30-11-05, 12:51
Geplaatst door delirious
"toedienen van mannelijke hormonen" :verward:


testosteron, Gon.

Tomas
30-11-05, 12:57
Binnenkort is de vae dus oververtegenwoordigd bij de internationale bodybuildingswedstrijden.

Bofko
30-11-05, 12:57
Geplaatst door delirious
"toedienen van mannelijke hormonen" :verward:

Is goekoper dan een ´vrijwillige´ geslachtsveranderende operatie.

_h4T3D_sE7eN
30-11-05, 13:00
Dat zal ze leren! :duivels:

Al Sawt
30-11-05, 13:03
Wat is VS hypocriet! Zelf homohuwelijken verbieden en andere landen aanklagen voor handhaving van zelfde verbod.

delirious
30-11-05, 13:06
Geplaatst door ~Panthera~
testosteron, Gon.

Je meent het!

Elien
30-11-05, 13:08
schijnheilig van de VS.....

David
30-11-05, 13:16
Geplaatst door Al Sawt
Wat is VS hypocriet! Zelf homohuwelijken verbieden en andere landen aanklagen voor handhaving van zelfde verbod.


Gelul. In de VS worden nichten niet ogepakt en gedwongen hormonen te nemen. Het is een kloteland, die VS, maar nu doen ze dan eindelijk eens iets goeds. Die hormonen zijn geen grappen - de kans op kanker neemt behoorlijk toe door dergelijke behandelingen. Echt walgelijk.

Amenzu
30-11-05, 13:19
De VS heeft geen racht om te spreken. Zolang ze mensen nog erger behandelen, zoals in Guatanamo, in West Europa, etc.

David
30-11-05, 13:22
Geplaatst door Amenzu
De VS heeft geen racht om te spreken. Zolang ze mensen nog erger behandelen, zoals in Guatanamo, in West Europa, etc.


:moe: dan ben je ook overal vanaf.

Tomas
30-11-05, 13:23
Geplaatst door David
Gelul. In de VS worden nichten niet ogepakt en gedwongen hormonen te nemen. Het is een kloteland, die VS, maar nu doen ze dan eindelijk eens iets goeds. Die hormonen zijn geen grappen - de kans op kanker neemt behoorlijk toe door dergelijke behandelingen. Echt walgelijk.

Maar gezien hun -door de vs zelf verziekte- reputatie heeft zo'n veroordeling geen enkel effect meer.

Spitsboef
30-11-05, 13:25
Geplaatst door Al Sawt
Wat is VS hypocriet! Zelf homohuwelijken verbieden en andere landen aanklagen voor handhaving van zelfde verbod.

En Oom Bush heeft BalkenEinde in z'n zak!

:vlammen:

David
30-11-05, 13:26
Geplaatst door Tomas
Maar gezien hun -door de vs zelf verziekte- reputatie heeft zo'n veroordeling geen enkel effect meer.


Dat is zeker waar.

Dutchguy
30-11-05, 13:47
Soms he, soms word ik zo boos... :kalasniko

MusicManiac
30-11-05, 13:58
Waarom is iedereen nu verontwaardigd over Amerika ipv over die Arabieren?!? Ik vind het walgelijk, wat daar gebeurt.

David
30-11-05, 14:01
Geplaatst door MusicManiac
Waarom is iedereen nu verontwaardigd over Amerika ipv over die Arabieren?!? Ik vind het walgelijk, wat daar gebeurt.


Dat hoort hier zo. Meestal zit de Mossad er ook nog achter.

et_2000nl
30-11-05, 14:06
Wat is het effect van zo'n kuurtje op een hetero?
Wat is het effect van zo'n kuurtje op een Mumu?

delirious
30-11-05, 14:07
Wat moet ik me voorstellen bij zo'n hormonen behandeling?
Baardgroei? :argwaan:

et_2000nl
30-11-05, 14:07
Geplaatst door MusicManiac
Waarom is iedereen nu verontwaardigd over Amerika ipv over die Arabieren?!? Ik vind het walgelijk, wat daar gebeurt.

Ik walg van de amrikaanse politiek, niet de bevolking, ik walg tevens van sommige omhoog gevallen arabisch leiders, hele bevolkingen afknallen gaat mij iets te ver....

delirious
30-11-05, 14:08
Geplaatst door et_2000nl
Ik walg van de amrikaanse politiek, niet de bevolking, ik walg tevens van sommige omhoog gevallen arabisch leiders, hele bevolkingen afknallen gaat mij iets te ver....

Copy that!

David
30-11-05, 14:17
Geplaatst door et_2000nl
Wat is het effect van zo'n kuurtje op een hetero?
Wat is het effect van zo'n kuurtje op een Mumu?


Een hoop narigheid: haargroei op rare plakken, kaalheid op de bol, problemen met de vruchtaarheid en de potentie, problemen met de spieren, puisten, zweten, overslaande stem, en op termijn kanker, vooral huidkanker. Ik ken een transsexueel die begon met hormonen toen de doseringen nog niet zo goed waren afgesteld. Een en al huidkanker.

et_2000nl
30-11-05, 14:19
Geplaatst door David
Een hoop narigheid: haargroei op rare plakken, kaalheid op de bol, problemen met de vruchtaarheid en de potentie, problemen met de spieren, puisten, zweten, overslaande stem, en op termijn kanker, vooral huidkanker. Ik ken een transsexueel die begon met hormonen toen de doseringen nog niet zo goed waren afgesteld. Een en al huidkanker.




Ik vrees dus dat ze nog hoge dosissen gaan geven ook. Walgelijk.

et_2000nl
30-11-05, 14:22
Geplaatst door delirious
Copy that!

Ik walg van de amrikaanse politiek, niet de bevolking, ik walg tevens van sommige omhoog gevallen arabisch leiders, hele bevolkingen afknallen gaat mij iets te ver....

Ik walg van de amrikaanse politiek, niet de bevolking, ik walg tevens van sommige omhoog gevallen arabisch leiders, hele bevolkingen afknallen gaat mij iets te ver....

Ik walg van de amrikaanse politiek, niet de bevolking, ik walg tevens van sommige omhoog gevallen arabisch leiders, hele bevolkingen afknallen gaat mij iets te ver....

Ik walg van de amrikaanse politiek, niet de bevolking, ik walg tevens van sommige omhoog gevallen arabisch leiders, hele bevolkingen afknallen gaat mij iets te ver....

Ik walg van de amrikaanse politiek, niet de bevolking, ik walg tevens van sommige omhoog gevallen arabisch leiders, hele bevolkingen afknallen gaat mij iets te ver....



Done, inclusief tikfouten....

David
30-11-05, 14:22
Geplaatst door et_2000nl
Laat ze die troep ff op homo's testen.... :hihi:




Secreet! Er is een Groot Nicht aan u verloren gegaan! :haha:

delirious
30-11-05, 14:24
Geplaatst door et_2000nl
Ik walg van de amrikaanse politiek, niet de bevolking, ik walg tevens van sommige omhoog gevallen arabisch leiders, hele bevolkingen afknallen gaat mij iets te ver....

Ik walg van de amrikaanse politiek, niet de bevolking, ik walg tevens van sommige omhoog gevallen arabisch leiders, hele bevolkingen afknallen gaat mij iets te ver....

Ik walg van de amrikaanse politiek, niet de bevolking, ik walg tevens van sommige omhoog gevallen arabisch leiders, hele bevolkingen afknallen gaat mij iets te ver....

Ik walg van de amrikaanse politiek, niet de bevolking, ik walg tevens van sommige omhoog gevallen arabisch leiders, hele bevolkingen afknallen gaat mij iets te ver....

Ik walg van de amrikaanse politiek, niet de bevolking, ik walg tevens van sommige omhoog gevallen arabisch leiders, hele bevolkingen afknallen gaat mij iets te ver....



Done, inclusief tikfouten....

Stand on your head now, close your eyes and start spinning.

et_2000nl
30-11-05, 14:26
Geplaatst door David
Secreet! Er is een Groot Nicht aan u verloren gegaan! :haha:

Verloren, ach....

David
30-11-05, 14:26
Geplaatst door delirious
Stand on your head now, close your eyes and start spinning.


:haha:

et_2000nl
30-11-05, 14:27
Geplaatst door delirious
Stand on your head now, close your eyes and start spinning.

Mijn volgzaamheid heeft zijn grenzen.

Wide-O
30-11-05, 14:27
Geplaatst door David
Een hoop narigheid: haargroei op rare plakken, kaalheid op de bol, problemen met de vruchtaarheid en de potentie, problemen met de spieren, puisten, zweten, overslaande stem, en op termijn kanker, vooral huidkanker. Ik ken een transsexueel die begon met hormonen toen de doseringen nog niet zo goed waren afgesteld. Een en al huidkanker.

Je vergeet nog verschrompelende teelballen, en op termijn teelbalkanker... :(

~Panthera~
30-11-05, 14:28
Geplaatst door et_2000nl
Mijn volgzaamheid heeft zijn grenzen.


Das nou weer jammer. :moe:

:hihi:

David
30-11-05, 14:28
Geplaatst door et_2000nl
Verloren, ach....



:blowen:

et_2000nl
30-11-05, 14:29
Geplaatst door Wide-O
Je vergeet nog verschrompelende teelballen, en op termijn teelbalkanker... :(

Volgens mij leren ze het wel af die jongens....

et_2000nl
30-11-05, 14:32
Geplaatst door David
:blowen:

Hij was een Groot Nicht
In het paars, roze en rood,
Hij was een Groot Nicht
Maar nu is ie dood....

De herinnering verdwijnt
Aan die nicht die nooit meer lacht
Een bezoekje aan de VAE
Heeft m op andere gedachte gebracht.....

~Panthera~
30-11-05, 14:32
Geplaatst door et_2000nl
Hij was een Groot Nicht
In het paars, roze en rood,
Hij was een Groot Nicht
Maar nu is ie dood....

De herinnering verdwijnt
Aan die nicht die nooit meer lacht
Een bezoekje aan de VAE
Heeft m op andere gedachte gebracht.....


:lol:


:droef:

et_2000nl
30-11-05, 14:32
Geplaatst door ~Panthera~
Das nou weer jammer. :moe:

:hihi:

Try me.... :ego:

David
30-11-05, 14:33
Geplaatst door et_2000nl
Volgens mij leren ze het wel af die jongens....


Het is op zich effectief, inderdaad. Maar roosteren boven een klein vuurtje is humaner.

et_2000nl
30-11-05, 14:34
Geplaatst door ~Panthera~
:lol:


:droef:

Waar assimilatie al allemaal niet toe kan leiden, niet waar.... :moe:

et_2000nl
30-11-05, 14:34
Geplaatst door David
Het is op zich effectief, inderdaad. Maar roosteren boven een klein vuurtje is humaner.

DE vuur, zei ik toch, we zijn humaan.

~Panthera~
30-11-05, 14:36
Geplaatst door et_2000nl
Waar assimilatie al allemaal niet toe kan leiden, niet waar.... :moe:

Precies: lang haar en zo. :hihi:

David
30-11-05, 14:38
Geplaatst door et_2000nl
DE vuur, zei ik toch, we zijn humaan.


Ik vecht het met jou wel een keer uit in een willekeurige darkroom, humaan geassimileerd langharig kreng.

et_2000nl
30-11-05, 14:42
Geplaatst door David
Ik vecht het met jou wel een keer uit in een willekeurige darkroom, humaan geassimileerd langharig kreng.

En nu wil je selectief in ene wel de dark-room in.... :ego:

Rare jongens die homeinen.....

David
30-11-05, 14:49
Geplaatst door et_2000nl
En nu wil je selectief in ene wel de dark-room in.... :ego:

Rare jongens die homeinen.....



Tja, 't is raar. Ik ben aan het overkoken door de werkdruk alhier, vrees ik. Sorry broeder, ik neem het terug.

et_2000nl
30-11-05, 14:56
Geplaatst door David
Tja, 't is raar. Ik ben aan het overkoken door de werkdruk alhier, vrees ik. Sorry broeder, ik neem het terug.

En nu ga ik weer 100% aan het werk!!!!

Laterz....

:hihi:

amOer
30-11-05, 14:56
wat ben ik trots op ze !! :D de VAE zijn een voorbeeld voor alle arabische landen !

en die sukkel van een bush moet zich niet bemoeien met andermans zaken !! de leugen van het verspreiden van de democratie en mensen rechten gelooft geen mens meer !! en Abu-ghraib is daar een voorproefje van !

delirious
30-11-05, 14:59
Geplaatst door David
Ik vecht het met jou wel een keer uit in een willekeurige darkroom, humaan geassimileerd langharig kreng.

:hihi:

Juliette
30-11-05, 15:02
Geplaatst door amOer
wat ben ik trots op ze !! :D de VAE zijn een voorbeeld voor alle arabische landen !



:wtf:

amOer
30-11-05, 15:03
Geplaatst door Juliette
:wtf:

is er iets ?:) de VAE is het paradijs op aarde .. in alle opzichten zijn ze goed .. eco, onderwijs, medisch .. alles gewoon :)

David
30-11-05, 15:07
Geplaatst door amOer
is er iets ?:) de VAE is het paradijs op aarde .. in alle opzichten zijn ze goed .. eco, onderwijs, medisch .. alles gewoon :)


Onnozel wicht.

Juliette
30-11-05, 15:07
Geplaatst door amOer
is er iets ?:) de VAE is het paradijs op aarde .. in alle opzichten zijn ze goed .. eco, onderwijs, medisch .. alles gewoon :)

Behalve dan dat ze hun homos op een idiote manier aanpakken.

freya
30-11-05, 15:11
Geplaatst door amOer
is er iets ?:) de VAE is het paradijs op aarde .. in alle opzichten zijn ze goed .. eco, onderwijs, medisch .. alles gewoon :)

:zozo:

amOer
30-11-05, 15:15
Geplaatst door Juliette
Behalve dan dat ze hun homos op een idiote manier aanpakken.

hallow ? die mannen hebben toch egt wel testeron te kort hoor !

en net zoals Mahatier Mohammad zei ... een democratie dat ons verplicht om 2 mannen die met elkaar trouwen te accepteren .. hoeven we niet !

iedere land pakt het toch op haar eigen manier aan ?!

MusicManiac
30-11-05, 15:21
Geplaatst door amOer
hallow ? die mannen hebben toch egt wel testeron te kort hoor !

en net zoals Mahatier Mohammad zei ... een democratie dat ons verplicht om 2 mannen die met elkaar trouwen te accepteren .. hoeven we niet !

iedere land pakt het toch op haar eigen manier aan ?!

Ok, terug dan naar dat land, en naar de middeleeuwen.

amOer
30-11-05, 15:23
Geplaatst door MusicManiac
Ok, terug dan naar dat land, en naar de middeleeuwen.




hhhhhh .. doe ik jonge.. zo snel ik mn diploma heb neem ik het eerste vliegtuig ..

middeleeuwen ? :haha: nederland leeft in de tijd van de pre historie vergeleken met dubai ! :D

David
30-11-05, 15:26
Geplaatst door amOer
hhhhhh .. doe ik jonge.. zo snel ik mn diploma heb neem ik het eerste vliegtuig ..

middeleeuwen ? :haha: nederland leeft in de tijd van de pre historie vergeleken met dubai ! :D


Aldus Miss Breda.

amOer
30-11-05, 15:28
Geplaatst door David
Aldus Miss Breda.

hé .. jammer dat ik geen homo ben zoals de meeste van jullie :D !!

Tomas
30-11-05, 15:29
Geplaatst door amOer
hé .. jammer dat ik geen homo ben zoals de meeste van jullie :D !!

Correctie: Van hun zijn ze allemaal homo.

David
30-11-05, 15:29
Geplaatst door amOer
hé .. jammer dat ik geen homo ben zoals de meeste van jullie :D !!


Neem een LOI cursus, misschien komt het nog goed met je. Ach, gut, ik lees dat je pas achttien bent. Dan is er nog hoop voor je.

amOer
30-11-05, 15:32
kwil hier nie meer verder op in gaan dit begint kinderachtig te worden ..

maar eve voor de duidelijkheid .. het id de wil van de Emiraten .. en daar hebben jullie noch de VS iets mee te maken ..

en die manwijffe hebben echt wel minder hormonen dan normale mannen .. dat IS een FEIT ! je kan ze zo laten zoals ze zijn .. maar ook meer hormonen geven .. worden ze wel wat mannelijker van !


en je kan toch egt arabieren niet achterlijk noemen omdat ze homos niet accepteren .. zo zijn we tog ? net als jullie het wel accepteren en wij het raar vinden ! wij moeten niet op jullie gaan lijken zodat we niet meer achterlijk zijn !! wat is dat nou voor een onzin !

yalla .. ciaO iedereen :) en sorry voor dat kinderlijke wat ik heb gezegd hiervoor !

Wide-O
30-11-05, 15:32
Geplaatst door Tomas
Correctie: Van hun zijn ze allemaal homo.

Minstens 95 %. Of was het nu 99 % ? Ik begin wat draden door elkaar te halen geloof ik.

MusicManiac
30-11-05, 15:32
Geplaatst door amOer
hhhhhh .. doe ik jonge.. zo snel ik mn diploma heb neem ik het eerste vliegtuig ..



Hou ik je aan ! By the way, ik hoop voor je, dat het voor het behalen van dat diploma niet noodzakelijk is om correct te spellen.

Juliette
30-11-05, 15:32
Geplaatst door amOer


en net zoals Mahatier Mohammad zei ... een democratie dat ons verplicht om 2 mannen die met elkaar trouwen te accepteren .. hoeven we niet !



Laat die mannen daar toch zelf voor kiezen. Als ze dat willen. Of mag dat niet in Dubai?

Wide-O
30-11-05, 15:34
Geplaatst door amOer
en die manwijffe hebben echt wel minder hormonen dan normale mannen .. dat IS een FEIT !

Iets wordt niet een feit door het te roepen. Zelfs niet in de VAE.

Bofko
30-11-05, 15:35
Geplaatst door amOer

en die manwijffe hebben echt wel minder hormonen dan normale mannen .. dat IS een FEIT ! je kan ze zo laten zoals ze zijn .. maar ook meer hormonen geven .. worden ze wel wat mannelijker van !



Fascinerend, welke onwetende vooroordelen er allemaal in deze ene zin zitten.

amOer
30-11-05, 15:36
Geplaatst door amOer
kwil hier nie meer verder op in gaan dit begint kinderachtig te worden ..

maar eve voor de duidelijkheid .. het id de wil van de Emiraten .. en daar hebben jullie noch de VS iets mee te maken ..

en die manwijffe hebben echt wel minder hormonen dan normale mannen .. dat IS een FEIT ! je kan ze zo laten zoals ze zijn .. maar ook meer hormonen geven .. worden ze wel wat mannelijker van !


en je kan toch egt arabieren niet achterlijk noemen omdat ze homos niet accepteren .. zo zijn we tog ? net als jullie het wel accepteren en wij het raar vinden ! wij moeten niet op jullie gaan lijken zodat we niet meer achterlijk zijn !! wat is dat nou voor een onzin !

yalla .. ciaO iedereen :) en sorry voor dat kinderlijke wat ik heb gezegd hiervoor !

@ music : het boeit mij niet erg of mijn spelling goed is .. uiteindelijk zal ik toch niet in NL blijven dus heb ik die taal toch nie meer nodig :) en omdat jij zo slim bent natuurlijk .. kan je niet begrijpen dat iedereen een type-taal heeft .. maarja .. zulke hoge niveau van jou had ik wel verwacht :D !

@ juliette : nee het mag niet in Dubai .. net zo als het hier wel mag .. mag het daar niet !

Bart
30-11-05, 15:41
Geplaatst door amOer
@ music : het boeit mij niet erg of mijn spelling goed is .. uiteindelijk zal ik toch niet in NL blijven dus heb ik die taal toch nie meer nodig :) en omdat jij zo slim bent natuurlijk .. kan je niet begrijpen dat iedereen een type-taal heeft .. maarja .. zulke hoge niveau van jou had ik wel verwacht :D !

@ juliette : nee het mag niet in Dubai .. net zo als het hier wel mag .. mag het daar niet !

Ik ben toch wel blij voor je dat een overdaad aan stupiditeit in je hoofd geen beletsel is om je daar te mogen vestigen. Ach, en als dat wel zo is hebben ze waarschijnlijk altijd nog wat hormooninjecties voor je achter de hand.

Juliette
30-11-05, 15:48
Geplaatst door amOer


@ juliette : nee het mag niet in Dubai .. net zo als het hier wel mag .. mag het daar niet !

Stom. Het is echt niet door die mannen hormonen te geven of door hen te verbieden om te zijn wie ze zijn dat dat ook maar iets gaat veranderen. Ontkennen dat dat bestaat is echt geen goeie oplossing.

Wide-O
30-11-05, 15:48
Geplaatst door Bofko
Fascinerend, welke onwetende vooroordelen er allemaal in deze ene zin zitten.

Iemand had ooit het onderschrift "De aarde wordt steeds platter." Daar moe'k nog wel eens aan denken :hihi:

amOer
30-11-05, 16:33
nou .. bart , wilde enzo ik ga mijn niveau niet verlagen .. :ego:

@julliette : het bestaat wel .. maar om nou te zeggen dat het normaal is omdat het bestaat ?!
dus volgens jou mag ik een dief zijn .. omdat dieven toch bestaan ! laat me zijn wat ik wil joh ! om maar een voorbeeldje te noemen ;)! kijk dat mensen in NL het accepteren vind ik prima .. enzolang ik in NL ben accepteer ik het ook .. maar niemand heeft iets te zeggen over wat dáár gebeurt ! niemand had toch ook iets gezegd toen hoofddoeken in frankrijk werden verboden ? dat is toch de wil van het land !

David
30-11-05, 17:14
Geplaatst door amOer
en die manwijffe hebben echt wel minder hormonen dan normale mannen .. dat IS een FEIT ! je kan ze zo laten zoals ze zijn .. maar ook meer hormonen geven .. worden ze wel wat mannelijker van !


Zeldzaam stupide. En het arme kind zit op het VWO. Inderdaad, het Nederlands onderwijs holt achteruit. Wil het jochie nou stoer doen, of gezellig provoceren, of gelooft hij het ook zelf? De kennis van hormonen en hun werking is in ieder geval zwaar onvoldoende.

amOer
30-11-05, 17:18
Geplaatst door David
Zeldzaam stupide. En het arme kind zit op het VWO. Inderdaad, het Nederlands onderwijs holt achteruit. Wil het jochie nou stoer doen, of gezellig provoceren, of gelooft hij het ook zelf? De kennis van hormonen en hun werking is in ieder geval zwaar onvoldoende.

psst .. het mannelijke hormoon ( testesteron ) werkt niet alleen om de secundaire geslachtskenmerken te ontwikkelen.. maar ook het gevoel van man zijn wordt bepaald door de hormonen ..

en stupid schrijf je zo en niet stupide :D

en ja ik zit op het vwo en toevallig sta ik een 8,2 voor Bio .. en wat doe jij ? iig niet een slimme mensen opleiding anders had je daar wel geleerd dat je andere mensen niet moet afkraken omdat ze iets anders denken als jij ! :)

Wide-O
30-11-05, 17:41
Geplaatst door amOer
en stupid schrijf je zo en niet stupide :D


Weer fout :rolleyes:

Bar
30-11-05, 17:45
Geplaatst door amOer

en stupid schrijf je zo en niet stupide :D

en ja ik zit op het vwo en toevallig sta ik een 8,2 voor Bio .. en wat doe jij ? iig niet een slimme mensen opleiding anders had je daar wel geleerd dat je andere mensen niet moet afkraken omdat ze iets anders denken als jij ! :)

Ziehier Landgenoten.
Het Studiehuisdebâcle.

amOer
30-11-05, 18:24
Geplaatst door Wide-O
Weer fout :rolleyes:


wide .. probeer je je zelf voorschut te zetten ?!

@ Bar : kan je niet halen he ? ik zou ook jaloers zijn geweest :D !

maarre .. kappe met dat kinderachtig gebeure jongens .. kvind het niet erg leuk meer alleen julliette weet hoe ze met anderen moet praten .. maar voor de rest .... :jammer:

David
30-11-05, 18:38
Enfin, tegen beter weten in.



Geplaatst door amOer
psst .. het mannelijke hormoon ( testesteron ) werkt niet alleen om de secundaire geslachtskenmerken te ontwikkelen.. maar ook het gevoel van man zijn wordt bepaald door de hormonen ..

Welk gevoel? Een homo- of heterosexuele voorkeur wordt niet bepaald door hormonen, en al helemaal niet door testosteron.


en stupid schrijf je zo en niet stupide :D

'stupid' is engels.
'stupide' is nederlands.


en ja ik zit op het vwo en toevallig sta ik een 8,2 voor Bio .. en wat doe jij ? iig niet een slimme mensen opleiding anders had je daar wel geleerd dat je andere mensen niet moet afkraken omdat ze iets anders denken als jij ! :)


Gefeliciteerd met je mooie cijfer voor biologie! Wat ze je helaas niet hebben kunnen bijbrengen op dat VWO in Breda, en blijkbaar zijn ook je ouders daar in gefaald: respect opbrengen voor mensen, voor hetero's, voor homo's, voor iedereen. Iedereen een gelukkig liefdesleven gunnen en iedereen in zijn of haar waarde laten. Daar schort het nogal aan bij jou, maar zoals ik al zei: je bent nog jong, wellicht groei je geestelijk nog een beetje. Iemand met ook maar een greintje gevoel in z'n donder kan niet goedkeuren wat ze in de Emiraten met die homo's doen. Hoe kun je kankeren op de Amerikanen en hun acties en tegelijkertijd goedkeuren dat in de Emiraten van een groep mannen het hele leven en de gezondheid kapot gemaakt wordt?

contradictio
30-11-05, 18:39
Sexual differentiation of the human brain: relevance for gender identity, transsexualism and sexual orientation.
Swaab DF.

Male sexual differentiation of the brain and behavior are thought, on the basis of experiments in rodents, to be caused by androgens, following conversion to estrogens. However, observations in human subjects with genetic and other disorders show that direct effects of testosterone on the developing fetal brain are of major importance for the development of male gender identity and male heterosexual orientation. Solid evidence for the importance of postnatal social factors is lacking . In the human brain, structural diferences have been described that seem to be related to gender identity and sexual orientation


Ik vraag me toch af of als er al eenmaal " hersenschade" die injecties met testosteron nog zo zinvol zijn..de genetische aanleg verander je er zowieso niet mee.. Maar ben wel benieuwd naar de resultaten van deze infomed consent :rolleyes: trials.




Geplaatst door David
Gelul. In de VS worden nichten niet ogepakt en gedwongen hormonen te nemen. Het is een kloteland, die VS, maar nu doen ze dan eindelijk eens iets goeds. Die hormonen zijn geen grappen - de kans op kanker neemt behoorlijk toe door dergelijke behandelingen. Echt walgelijk.

heb je misschien wat meer wetenschappelijke onderbouwing bij je uitspraak? (tweede deel) :dood:
ht enige wat ik kan bedenken (en wat ook wetenschappelijk te onderbouwen is) is een hoger risico op prostaat kanker. Mits goed onder controle 1 keer per jaar) kan een vergrote prostaat tijdig worden opgemerkt en behandeld (is zelden dodelijk).

Bovendien zou dit risico denk je opwegen tegen het risico op HIV?? :lole:

David
30-11-05, 18:43
Geplaatst door contradictio
Swaab


Alexis: "Amanda, darling, untill you get a brain in your head, I'll just tell everybody you are in bed with the flu."

David
30-11-05, 18:45
Geplaatst door contradictio

Bovendien zou dit risico denk je opwegen tegen het risico op HIV?? :lole:


Juichen bij een ziekte. Ik kan er met mijn verstand niet bij.

amOer
30-11-05, 18:48
Geplaatst door David
Enfin, tegen beter weten in.




Welk gevoel? Een homo- of heterosexuele voorkeur wordt niet bepaald door hormonen, en al helemaal net door testosteron.



'stupid' is engels.
'stupide' is nederlands.




Gefeliciteerd met je mooie cijfer voor biologie! Wat ze je helaas niet hebben kunnen bijbrengen op dat VWO in Breda, en blijkbaar zijn ook je ouders daar in gefaald: respect opbrengen voor mensen, voor hetero's, voor homo's, voor iedereen. Iedereen een gelukkig liefdesleven gunnen en iedereen in zijn of haar waarde laten. Daar schort het nogal aan bij jou, maar zoals ik al zei: je bent nog jong, wellicht groei je geestelijk nog een beetje. Iemand met ook maar een greintje gevoel in z'n donder kan niet goedkeuren wat ze in de Emiraten met die homo's doen. Hoe kun je kankeren op de Amerikanen en hun acties en tegelijkertijd goedkeuren dat in de Emiraten van een groep mannen het hele leven en de gezondheid kapot gemaakt wordt?

het gevoel om een man te zijn ! zodat de vrouwlijke homo's zich meer mannelijk voelen.

kwist niet eens dat stupide een nederlands woord was neem me niet kwalijk .

ik heb respect voor iedere mens .. en ik zei ook .. zolang ik hier ben mogen homo's van mij alles doen wat ze willen .. maar hebben ze jou niet geleerd dat elk land een eigen wil heeft ? homo's zijn mischien minder dan 1% in dubai .. en de andere 99% wil ze niet hebben of iig wil het niet hebben dat er homo's daar zijn .. wat gaat er voor dan bij jou ? dat 1% of die 99% ?

en hebben ze het welles geprobeerd dan om met hormonen te werken ? nee ! dus geef de Emiraters een kans .. misschien werkt het wel ! misschien ook niet maar dat zien we achteraf wel :)

en ik kankerde niet op amerika .. :) of wil je deze homo kwestie soms vergelijken met het vernietigen van een heel land en honderd duizenden slachtoffers ? dan zit er echt iets goed fout bij jou !!

en meneertje ... dit is geen stijl he .. om mensen die slimmer als jou zijn steeds maar dom te noemen .. ik zou er meer op gaan letten voor het geval je een leuke discussie wil houden :)

contradictio
30-11-05, 18:49
Geplaatst door David
Alexis: "Amanda, darling, untill you get a brain in your head, I'll just tell everybody you are in bed with the flu."

je bent er weer als de kippen (in dit geval zeker niet hennen) bij zie ik. Doe je nog wel mee aan andere discussies eigenlijk of ben je hier alleen voor de homo-lobby :jeweetog:

Swaab... is gewoon een erkende wetenschappelijke review hoor

Swaab DF. Related Articles, Links
Sexual differentiation of the human brain: relevance for gender identity, transsexualism and sexual orientation.
Gynecol Endocrinol. 2004 Dec;19(6):301-12. Review.
PMID: 15724806 [PubMed - indexed for MEDLINE]

als je niet weet wat een review is of PubMed of wetenschap verwijs ik je gaar naar:

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=122659&perpage=15&display=&pagenumber=12

reactie superdick + mijn repliek

P.S. dat juichen geeft aan dat je dingen niet in perspectief weet te plaatsen en dat de kans op (prostaat) kanker tgv testosteron behandeling vele malen kleiner is dan op HIV bij homosex. Maar goed, je eerste opmerking over testosteron en kanker (Die hormonen zijn geen grappen - de kans op kanker neemt behoorlijk toe door dergelijke behandelingen ) was al niet bijster intelligent.

Joesoef
30-11-05, 18:59
Geplaatst door delirious
Wat moet ik me voorstellen bij zo'n hormonen behandeling?
Baardgroei? :argwaan:

Haargroei, groei spieren, agressie en impotentie........

David
30-11-05, 19:00
Geplaatst door contradictio
P.S. dat juichen geeft aan dat je dingen niet in perspectief weet te plaatsen en dat de kans op (prostaat) kanker tgv testosteron behandeling vele malen kleiner is dan op HIV bij homosex. Maar goed, je eerste opmerking over testosteron en kanker (Die hormonen zijn geen grappen - de kans op kanker neemt behoorlijk toe door dergelijke behandelingen ) was al niet bijster intelligent.


De kans op kanker neemt behoorlijk toe door het toedienen van hormonen. Dat is een feit - iets waar talloze fitness fanaten steeds meer achterkomen, evenals de eerste lichting transsexuelen. De vergelijking die jij trok met aids zet niets in perspectief, maar is ziek en onnozel. Wat heeft een gruwelijke ziekte die een groot deel van de wereld bedreigt te maken met het moedwillig toedienen van hormonen, uit onwetendheid en vanuit de ziekelijke overtuiging dat homosexualiteit 'genezen' zou moeten worden?

contradictio
30-11-05, 19:00
Geplaatst door amOer

1) en hebben ze het welles geprobeerd dan om met hormonen te werken ? nee ! dus geef de Emiraters een kans .. misschien werkt het wel ! misschien ook niet maar dat zien we achteraf wel :)

2) en meneertje ... dit is geen stijl he .. om mensen die slimmer als jou zijn steeds maar dom te noemen .. ik zou er meer op gaan letten voor het geval je een leuke discussie wil houden :)

eerste deel:
testosteron wordt al jaren toegepast, alleen nog niet bij homo's

Testosteron kan bij testosterondeficiëntie worden voorgeschreven. Waar nodig lijkt testosteron gel een bruikbaar alternatief voor de orale toedieningsvorm.

Capsule en injectievloeistof: primaire en secundaire testosterondeficiëntie. Gel: hypogonadisme bij de man, veroorzaakt door een tekort aan testosteron, bevestigd door klinische gegevens en twee afzonderlijke bepalingen van het testosterontekort

tweede deel:
och, het zal niet de eerste keer zijn. Het blijft blijkbaar voor sommigen makkelijker om iemand die slimmer is dom te noemen dan toe te geven dat je niet de slimste bent :)

David
30-11-05, 19:05
Geplaatst door amOer
het gevoel om een man te zijn ! zodat de vrouwlijke homo's zich meer mannelijk voelen.

Homo's zijn niet minder mannelijk dan hetero's - zelfs niet als ze het leuk vinden om zich tijdens een feestje te verkleden.


ik heb respect voor iedere mens .. en ik zei ook .. zolang ik hier ben mogen homo's van mij alles doen wat ze willen .. maar hebben ze jou niet geleerd dat elk land een eigen wil heeft ? homo's zijn mischien minder dan 1% in dubai .. en de andere 99% wil ze niet hebben of iig wil het niet hebben dat er homo's daar zijn .. wat gaat er voor dan bij jou ? dat 1% of die 99% ?

Die 99% kan pas gelukkig zijn als ze die 1% vernietigen? Ooit gehoord van vreedzaam samenleven?


en hebben ze het welles geprobeerd dan om met hormonen te werken ? nee ! dus geef de Emiraters een kans .. misschien werkt het wel ! misschien ook niet maar dat zien we achteraf wel :)

Behandelen van homosexuelen met hormonen is in het verleden vaak gebeurd, evenals castratie, electroshocks en veel meer andere eleende. Geen enkele homo is er hetero door geworden, wel zijn er talloze levens mee vernietigd. En waarom zou een homo hetero moeten worden? Ik zie er het nut niet van in.

David
30-11-05, 19:07
Geplaatst door contradictio
eerste deel:
testosteron wordt al jaren toegepast, alleen nog niet bij homo's


Slimmerik, de Amsterdamse sportscholen puilen uit van homo's die stijf staan van de testosteron suplementen. Allemaal breed, allemaal gespierd, allemaal half impotent, allemaal agressief, allemaal onder de steenpuisten en allemaal hartstikke homo.

contradictio
30-11-05, 19:09
Geplaatst door David
De kans op kanker neemt behoorlijk toe door het toedienen van hormonen. Dat is een feit - iets waar talloze fitness fanaten steeds meer achterkomen, evenals de eerste lichting transsexuelen. De vergelijking die jij trok met aids zet niets in perspectief, maar is ziek en onnozel. Wat heeft een gruwelijke ziekte die een groot deel van de wereld bedreigt te maken met het moedwillig toedienen van hormonen, uit onwetendheid en vanuit de ziekelijke overtuiging dat homosexualiteit 'genezen' zou moeten worden?

HIV en homosexualiteit zijn duidelijk aan elkaar gerelateerd :argwaan: :

HIV prevalence in the Netherlands was highest among MSM (0-22% ) and injecting drug users (IDUs) (0-26%). HIV prevalence among heterosexuals varied between 0-1.4%.

Also, diagnoses of syphilis and HIV continued to rise in 2004. In 2000-2004, the number of syphilis cases among MSM has more than tripled

In 2004, the number of new HIV diagnoses in the national HIV registry only increased among MSM. Serious epidemics of STI have occurred simultaneously in this group recently.


MSM = men having sex with menSTI = sexually transmitted infections

http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/441100022.html

contradictio
30-11-05, 19:14
Geplaatst door David
Slimmerik, de Amsterdamse sportscholen puilen uit van homo's die stijf staan van de testosteron suplementen. Allemaal breed, allemaal gespierd, allemaal half impotent, allemaal agressief, allemaal onder de steenpuisten en allemaal hartstikke homo.

ik had het niet over Off-label gebruik en n=10 trials ik heb het over KLINISCH ONDERZOEK

je snapt blijkbaar nog steeds niet dat persoonlijke ervaringen niet gelijk staan noch even betrouwbaar zijn als wetenschappelijke onderzoeken die dubbelblind worden uitgevoerd.. :verward:

weer een half uur verspild... :zwaai:

amOer
30-11-05, 19:21
Geplaatst door David
Homo's zijn niet minder mannelijk dan hetero's - zelfs niet als ze het leuk vinden om zich tijdens een feestje te verkleden.



Die 99% kan pas gelukkig zijn als ze die 1% vernietigen? Ooit gehoord van vreedzaam samenleven?



Behandelen van homosexuelen met hormonen is in het verleden vaak gebeurd, evenals castratie, electroshocks en veel meer andere eleende. Geen enkele homo is er hetero door geworden, wel zijn er talloze levens mee vernietigd. En waarom zou een homo hetero moeten worden? Ik zie er het nut niet van in. `


OJA ?! wtf heb je ooit een homo gezien ?! die gedragen zich echt NIET als mannen !!

en ja welles van gehoord .. maar als het voor de 99% gunstig is om homo's niet te VERNIETIGEN maar proberen te genezen .. dan gaan de 99% dik voor !! ( oh boy .. wedden dat hij strax zal aankomen met : ZE ZIJN NIET ZIEK ! )

en is het waar dat ze het met hormonen hebben gebruikt in het verleden ? ik heb er nog nooit iets over gehoord of gelezen .. waar is je bron ?

Joesoef
30-11-05, 19:28
Geplaatst door amOer
`


OJA ?! wtf heb je ooit een homo gezien ?! die gedragen zich echt NIET als mannen !!

en ja welles van gehoord .. maar als het voor de 99% gunstig is om homo's niet te VERNIETIGEN maar proberen te genezen .. dan gaan de 99% dik voor !! ( oh boy .. wedden dat hij strax zal aankomen met : ZE ZIJN NIET ZIEK ! )

en is het waar dat ze het met hormonen hebben gebruikt in het verleden ? ik heb er nog nooit iets over gehoord of gelezen .. waar is je bron ?


Je schrijft als een mietje.

mark61
30-11-05, 19:29
@Contradictio: wat wil jij nou eigenlijk? Langs wetenschappelijke en redelijke manier homofielen 'wegmaken'? Waar bemoei je je eigenlijk mee?

@ Amoer: Wat is er ziek aan homo's? Dat jij er niets van weet wil nog niet zeggen dat David met 'bewijzen' moet komen.

contradictio
30-11-05, 19:34
Geplaatst door amOer
`



en is het waar dat ze het met hormonen hebben gebruikt in het verleden ? ik heb er nog nooit iets over gehoord of gelezen .. waar is je bron ?


Minerva Endocrinol. 1995 Sep;20(3):165-93. Related Articles, Links

Er zijn wel aanwijzingen dat er waarschijnlijk een tekort aan androgenen is in het centrale zenuwstelsel bij )mannelijke) homo's.

de onderzoekers van de studies merken op :

Despite their relatively high frequency in the general population, research into possible biological influences in these abnormalities is very scant.

blijkbaar (durft men) doet men weinig onderzoek naar hormoon therapie bij homo's. Waarom? tja.... de homo-lobby is blijkbaar ook erg sterk en men heeft zich bij neergelgd bij de opvatting dat homo zijn normaal is en geen aandoening is (zoals schizofrenie enz) terwijl er dus duidelijk WETENSCHAPPELIJK bewijs is in die richting.
.
Hormones and psychosexual differentiation.

Giordano G, Giusti M.

DISEM, Cattedra di Endocrinologia, Genova.

The male phenotype arises from the optimal concordance of chromosomal, gonadal and hormonal sex. Hormonal sex depends directly on the type of gonads that have been formed, and is linked both to the production of hormones and to their optimal effect on target tissues. The present review underlines the fact that psychosexual orientation in the male is also related to factors linked to sex hormones. Many of the experimental and clinical data available militate against the long-held belief that the development of role and gender identity in man is predominantly determined by environmental factors . This study points out the importance of hormonal factors at the CNS level . The most common abnormalities of sexual orientation are homosexuality and transsexualism. Despite their relatively high frequency in the general population, research into possible biological influences in these abnormalities is very scant . The authors of the present paper have reviewed the literature data yielded by biological and hormonal studies on homosexuality and transsexualism. These data seem to support the hypothesis that androgens may be deficient in the CNS of male homosexuals. Morphological or functional (neurotransmitter) anomalies in androgen actions at the CNS level could also favor radical dissociation between psychological sex and gonadal, hormonal and phenotypic sex in transsexualism. In conclusion, the present review seems to indicate that hormonal factors (gonadal and adrenal hormones, hormone receptors, transduction mechanism of the hormonal signal, neurosteroids, neurotransmitters etc.) play a determining role in the formation of gender identity.

amOer
30-11-05, 19:40
@ joesoef : ik schrijf als een mietje .. maar jij bent het ! ( ja ik kan ook kinderachtig zijn ! ) :roken:

@ mark61 : ik heb um ook niet gevraagd om met bewijzen te komen ! maar hij en anderen willen hun wil opleggen aan mensen die duizenden km's verderop leven ... zomaar omdat ze denken dat zij goed zijn en ontwikkeld .. en de anderen zijn maar barbaren die in de middeleeuwen leven !

het gaat mij niet om de homo's .. die mogen doen wat ze willen en dat is de derde keer dat ik dat zeg,maja je hebt van die mensen die niet kunnen lezen, het gaat mij om mensen die niet willen begrijpen dat iedere land zijn eigen wil heeft .. en ik heb 12 jaar in dubai gewoond .. en de homo's zijn echt minder dan 1% ..
om nou het geluk van 1% de voorrang te geven op de rest van de bevolking ..?! en ze doen die homootjes echt niets hoor wees maar niet bang ...

contradictio
30-11-05, 19:41
Geplaatst door mark61
@Contradictio: wat wil jij nou eigenlijk? Langs wetenschappelijke en redelijke manier homofielen 'wegmaken'? Waar bemoei je je eigenlijk mee?

@ Amoer: Wat is er ziek aan homo's? Dat jij er niets van weet wil nog niet zeggen dat David met 'bewijzen' moet komen.

wat ik wil? nou, "wegmaken" van homofielen nee net zo min dat ik een schizofreen ook niet "weg wil maken". de eigen keuze van het individue vind ik belangrijk. ECHTER als de schizofreen een gevaar is voor de samenleving of teveel overlast veroorzaakt of een gevaar is voor zichzelf dan zou ik wel pleiten voor eventueel gedwongen behandeling met uiteraard wetenschappelijk onderbouwde en uitgezochte medicijnen en behandelingen. Zo ook in het geval van de homosexueel.
Wat ik wil is de waarheid zelfs als deze tegen mezelf zou getuigen. Dus als iets waar is of bewezen is dan maakt het me niet uit vanuit welke hoek de weerstand komt (homo-lobby, moslims, Joodse lobby, 33 ste vrijmetselaars, Beatrix, Bush.......) maar ik zal het blijven verkondigen/roepen.

Waar ik me mee bemoei? tja, deze vraag zal ik maar niet serieus nemen..

Joesoef
30-11-05, 19:42
Geplaatst door contradictio
[B]blijkbaar (durft men) doet men weinig onderzoek naar hormoon therapie bij homo's. Waarom? tja.... de homo-lobby is blijkbaar ook erg sterk en men heeft zich bij neergelgd bij de opvatting dat homo zijn normaal is en geen aandoening is (zoals schizofrenie enz) terwijl er dus duidelijk WETENSCHAPPELIJK bewijs is in die richting.



Ik werk met homo's maar ook mer schizofrenen en deze mensen met elkaar vergelijken is ZIEK.

Joesoef
30-11-05, 19:44
Geplaatst door amOer
@ joesoef : ik schrijf als een mietje .. maar jij bent het ! ( ja ik kan ook kinderachtig zijn ! ) :roken:



Ik begrijp geen flikker van hetgeen jij daar schreef.

reallife
30-11-05, 19:44
Geplaatst door amOer
`


OJA ?! wtf heb je ooit een homo gezien ?! die gedragen zich echt NIET als mannen !!

Wat is volgens jou de definitie van een man?

[i]

en ja welles van gehoord .. maar als het voor de 99% gunstig is om homo's niet te VERNIETIGEN maar proberen te genezen .. dan gaan de 99% dik voor !! ( oh boy .. wedden dat hij strax zal aankomen met : ZE ZIJN NIET ZIEK ! ) [/B]

Die uitspraak doet me aan een bepaalde periode in de geschiedenis denken toen er niet alleen veel Joden maar ook veel homo's werden vergast.

Helaas vergeten ook veel christenen dat het gebod heb u naaste lief als uzelf alle naasten betreft en niet alleen degene die in het straatje passen. Want als met dat gebod meer rekening gehouden zou worden is het helemaal niet belangrijk of een groep tot de meerderheid of tot de minderheid behoort. Misschien bestonden er dan geen minderheden.

reallife
30-11-05, 19:50
Geplaatst door Joesoef
Ik werk met homo's maar ook mer schizofrenen en deze mensen met elkaar vergelijken is ZIEK.

Onbescheiden vraagje: Wat voor een werk doe je? :boer:

mark61
30-11-05, 19:52
Geplaatst door contradictio
Minerva Endocrinol. 1995 Sep;20(3):165-93. Related Articles, Links

Sick.

amOer
30-11-05, 19:53
Geplaatst door reallife
Wat is volgens jou de definitie van een man?


Die uitspraak doet me aan een bepaalde periode in de geschiedenis denken toen er niet alleen veel Joden maar ook veel homo's werden vergast.

.

nou .. heel concreet iemand met mannelijke geslachtorganen en mannelijke gevoel .. ( dus zich neit tot andere mannen aangetrokken voelen ! ) .. maar dat is MIJN difinitie en kan van iemand tot iemand verschillend zijn .. dus trek daar geen conclusies uit !


dat is een heeeele mietige manier om iemand aan te vallen real life ! ik zou iets anders gaan proberen :) .. en nee die klote nazi's zeiden niet dat ze hun gingen genezen ! :o

Joesoef
30-11-05, 19:54
Geplaatst door reallife
Onbescheiden vraagje: Wat voor een werk doe je? :boer:


Accountmanager bij een reintergratiebedrijf.

mark61
30-11-05, 19:55
Geplaatst door amOer
[B@ mark61 : ik heb um ook niet gevraagd om met bewijzen te komen ! [/B]

De vraag was alleen maar waarom heterosexuelen zich zo dringend moeten bemoeien met homosexuelen. We kunnen ze nl. ook gewoon met rust laten. Is maar een ideetje.

Of ben je ergens bang voor?

Ze doen ze wel wat, ze arresteren ze en bieden hormonale behandeling aan in ruil voor strafvermindering.

contradictio
30-11-05, 19:56
Geplaatst door Joesoef
Ik werk met homo's maar ook mer schizofrenen en deze mensen met elkaar vergelijken is ZIEK.


me dunkt dat je voor je werk ook wel iets van wetenschap af weet:

Homosexualiteit, een genetische aanleg + veranderingen in de hersenen in de uterus

The etiology of anomalous sexual preferences in men.
Quinsey VL.

People discover rather than choose their sexual interests. The process of discovery typically begins before the onset of puberty and is associated with an increase in the secretion of sex hormones from the adrenal glands. However, the determinants of the direction of sexual interest, in the sense of preferences for the same or opposite sex, are earlier. These preferences , although not manifest until much later in development, appear to be caused by the neural organizational effects of intrauterine hormonal events. Variations in these hormonal events likely have several causes and two of these appear to have been identified for males . One cause is genetic and the other involves the sensitization of the maternal immune system to some aspect of the male fetus . It is presently unclear how these two causes relate to each other. The most important question for future research is whether preferences for particular-aged partners and parts of the male courtship sequence share causes similar to those of erotic gender orientation.

VERSUS ANDERE GENETISCHE AANDOENINEGN ZOALS SCHIZOFRENIE


Schizofrenie, genetische aanleg + hersenafwijkingen + uitlokkende factor. (de laatste 2 punten kan ik aantonen met wetenschappelijk onderzoek als je dat wenst maar zijn bij medici al lang bekend)

Department of Mental Health, Bloomberg School of Public Health, Johns Hopkins University, Baltimore, MD 21205, USA.

Family, twin and adoption studies have provided major evidence for the role of genetics in numerous psychiatric disorders including obsessive-compulsive disorder, panic disorder, major depressive disorder, bipolar disorder, schizophrenia and Alzheimer's disease . As the search for patterns of inheritance and candidate genes of these complex disorders continues, we review relevant findings from quantitative genetic studies and outline the main challenges for the field of psychiatric genetics to focus on in order to more definitively establish the underpinnings of genetic and environmental influences of adult psychopathology.


Genetic models of schizophrenia and bipolar disorder: overlapping inheritance or discrete genotypes?
Maier W, Hofgen B, Zobel A, Rietschel M.

Schizophrenia and affective disorder have been considered to be nosologically and etiologically distinct disorders. This postulate is challenged by progress in new biological research. Both disorders are strongly influenced by genetic factors ; thus genetic research is a main contributor to this discussion. We review current evidence of the genetic relationship between schizophrenia and affective disorders, mainly bipolar disorder (the various genetic research methods have been particularly applied to bipolar disorder). Recent family and twin studies reveal a growing consistency in demonstrating cosegregation between both disorders which is difficult to detect with certainty given the low base rates. Systematic molecular genetic search for specific genes impacting on either disorder has now identified one gene which is apparently involved in both disorders (G72/G30); other candidate genes reveal some evidence to present as susceptibility genes with very modest effects for each of both disorders, although not consistently so (e. g., COMT, BDNF). There is room for speculation about other common susceptibility genes, given the overlap between candidate regions for schizophrenia and those for bipolar disorder emerging from linkage studies

vreemd, SCHIZOFRENEN hebben dus ook geen keuze (immers genetische aanleg) en toch worden ze behandeld en vindt de maatschappij hun gedrag WEL afwijkend... je reinste discriminatie in feite (met een positieven discriminatie variant voor de homo?)...

mark61
30-11-05, 19:56
Geplaatst door Joesoef
Ik begrijp geen flikker van hetgeen jij daar schreef.

Pfoei, gevatte woordkeus. :hihi:

mark61
30-11-05, 20:00
Geplaatst door contradictio
me dunkt dat je voor je werk ook wel iets van wetenschap af weet: [/B]

Leuk dat je voor de gelegenheid van die anders zo vermaledijde Amerikanen opeens alles voor zoete koek slikt.

Doe je dat ook als het over het VS standpunt over Irak, Afghanistan of Israel gaat?

Joesoef
30-11-05, 20:03
Geplaatst door contradictio
vreemd, SCHIZOFRENEN hebben dus ook geen keuze (immers genetische aanleg) en toch worden ze behandeld en vindt de maatschappij hun gedrag WEL afwijkend... je reinste discriminatie in feite (met een positieven discriminatie variant voor de homo?)...


Je bent echt knettergek, jouw onzin is geen reply waardig.

amOer
30-11-05, 20:03
Geplaatst door mark61
De vraag was alleen maar waarom heterosexuelen zich zo dringend moeten bemoeien met homosexuelen. We kunnen ze nl. ook gewoon met rust laten. Is maar een ideetje.

Of ben je ergens bang voor?

Ze doen ze wel wat, ze arresteren ze en bieden hormonale behandeling aan in ruil voor strafvermindering.

huh ? heb je alleen dat stukje gelezen ? ach .. nou voor de VIERDE KEER vandaag .. ik ben niet tegen de homo's :) enz enz ( en dat enz kan je lezen in mn vorige post die je niet compleet hebt gelezen )


ja maar ze gaan ze niet doden of plat bombarderen ofso ! ze proberen ze te genezen .. en ze zijn de overheid .. en als ze vinden dat het goed is voor hun onderdanen .. dan doen ze dat toch ?

waarom kunnen jullie andere landen niet met rust laten ?!!!!

en waarom nu het over homo's gaat .. maar toen het over hoofddoekjes in Frankrijk ging zei iedereen dat het een binnenlandse zaak was :wtf: !!

Couscousje
30-11-05, 20:04
Geplaatst door Joesoef
Je bent echt knettergek, jouw onzin is geen reply waardig.

:haha:

Zo kun je het ook formuleren. :duim:

Ik neem je advies in ere, eens kijken wat Net 5 ons biedt vandaag!

Cc

contradictio
30-11-05, 20:10
Geplaatst door mark61
Leuk dat je voor de gelegenheid van die anders zo vermaledijde Amerikanen opeens alles voor zoete koek slikt.

Doe je dat ook als het over het VS standpunt over Irak, Afghanistan of Israel gaat?

... die hele zijstap/uitwijding/off-topic gebeuren heb ik gezien de titel niet meegepikt als je het niet erg vindt. Als je per se een standpunt wenst van mij verzoek ik je vriendelijk om de relevate informatie te knippen en plakken. ik ben namelijk niet van plan om deze hete thread te gaan doorbaggeren op zoek naar iets wat jij zo belangrijk vindt.

contradictio
30-11-05, 20:14
Geplaatst door Joesoef
Je bent echt knettergek, jouw onzin is geen reply waardig.


je kunt ook gewoon zeggen "ik ben een leek, kan je info niet volgen, snap niet wat wetenschappelijk onderzoek inhoudt, wil je me het nog een keer uitleggen?"

maar goed, het was te verwachten dat sommigen nou eenmaal als ze de discussie niet meer kuunnen volgen of bijhouden gaan roepen:

"ja maar jij bent lelijk, ja maar jij stinkt"

Dutchguy
30-11-05, 20:17
Geplaatst door amOer
ze proberen ze te genezen

Alleen met een IQ ver onder honderd krijg je zo'n zin met droge ogen je strot uit.

Spitsboef
30-11-05, 20:19
Even popCorn bij halen hoor!

http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/p015.gif

Even goed zitten...

En lezen...

Hoeveel staat het?

http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/n020.gif

jan1974
30-11-05, 20:22
In Amerika hebben ze toch van die zomerkampen met therapiesessies waar homo mensen heen kunnen gaan.

Ik zie daar veel meer in dan in hormoonbehandeling.

reallife
30-11-05, 20:24
Geplaatst door amOer
nou .. heel concreet iemand met mannelijke geslachtorganen en mannelijke gevoel .. ( dus zich neit tot andere mannen aangetrokken voelen ! ) .. maar dat is MIJN difinitie en kan van iemand tot iemand verschillend zijn .. dus trek daar geen conclusies uit !


dat is een heeeele mietige manier om iemand aan te vallen real life ! ik zou iets anders gaan proberen :) .. en nee die klote nazi's zeiden niet dat ze hun gingen genezen ! :o

Ik val je niet aan maar zo kwam je post wel over op mij in ieder geval.

Een ziekte klopt denk ik niet. Dat druist tegen heel mijn gevoel in. Het wordt in de bijbel gezien als een zonde net als overspel en andere zaken. Niet meer en niet minder en wij mensen zijn allemaal zondig toch? Als het een ziekte zou zijn was het geen zonde. Ik kom uit een beschermd nest en op een opleiding kwam ik voor het eerst in aanraking met homo's. Eén was een hele knappe jongen want ik was ze nieuwsgierig als ik was nogal aan het observeren. Hij kwam ook helemaal niet vrouwelijk over ofzo. Hij was erg leuk eigenlijk. (we zaten samen in een werkgroepje en het verbaasde iedereen, en onszelf misschien ook dat een refo als ik en hij als homo het goed met elkaar konden vinden al hadden we behoorlijke discussies :haha: ) Ach ja jeugdsentiment.

amOer
30-11-05, 20:24
Geplaatst door Dutchguy
Alleen met een IQ ver onder honderd krijg je zo'n zin met droge ogen je strot uit.

bedankt haha het schokkeert me niet meer hoor .. jij bent de 5de vandaag die iemand die slimmer is als zichzelf dom noemt .. jongens go on de nummer 10 krijgt een ijsje !! :haha:

is het typerend voor nederlanders om mensen met andere mening dom te noemen ?! ( en dat terwijl ik zelf NIET tegen homo's ben .. voor de 5de keer :haha: )

@ spisboef : :haha: ik had me niet bij zo'n discussie moeten bemoeien .. arguing on the internet is like running a special olympic .. even if you win .. you'r still a retard !! :haha:

@ reallife : sorry man :) ja kan zijn hoor ik heb ook wel homo's als vrienden en werkelijk ik ben niet tegen ze ! maar het gaat mij om iets anders ( plz lees wat ik tegen mark67 heb gezegd keb geen zin om het weer te typen ! )

damn .. ik kap er meej prettige leven verder jongens :D ! keb wel wat beters te doen mijn examens zijn volgende week ! :zwaai:

mark61
30-11-05, 20:26
Geplaatst door Joesoef
Je bent echt knettergek, jouw onzin is geen reply waardig.

Je hebt gelijk. Ik ben weer zo zwak dat ik me niet kan inhouden.

Dutchguy
30-11-05, 20:29
Geplaatst door jan1974
In Amerika hebben ze toch van die zomerkampen met therapiesessies waar homo mensen heen kunnen gaan.

Ik zie daar veel meer in dan in hormoonbehandeling.
Homo's hebben geen problemen met homosexualiteit. Sommige hetero's hebben problemen met homosexualiteit.

Ik stel voor dat daar 'zomerkampen' voor komen.

mark61
30-11-05, 20:30
Geplaatst door amOer
huh ? heb je alleen dat stukje gelezen ? ach .. nou voor de VIERDE KEER vandaag .. ik ben niet tegen de homo's :) enz enz ( en dat enz kan je lezen in mn vorige post die je niet compleet hebt gelezen )

Dat heb ik wel gelezen. Daarom vraag ik me juist af waar je je over opwindt.


ja maar ze gaan ze niet doden of plat bombarderen ofso ! ze proberen ze te genezen .. en ze zijn de overheid .. en als ze vinden dat het goed is voor hun onderdanen .. dan doen ze dat toch ?

Genezen impliceert ziek zijn. Hoezo zijn homo's ziek?


waarom kunnen jullie andere landen niet met rust laten ?!!!!

Wij op NVDD zijn 24/24 uur bezig met morele oordelen over van alles en nog wat.


en waarom nu het over homo's gaat .. maar toen het over hoofddoekjes in Frankrijk ging zei iedereen dat het een binnenlandse zaak was :wtf: !!

Nee dat zeiden wij helemaal niet. Je mist zeker een paar topics daarover. Ik bijvoorbeeld ben één van de felste bestrijders van die Franse wet.

reallife
30-11-05, 20:32
Geplaatst door jan1974
In Amerika hebben ze toch van die zomerkampen met therapiesessies waar homo mensen heen kunnen gaan.

Ik zie daar veel meer in dan in hormoonbehandeling.

Kunnen gaan, dan is het hun eigen keus en dat is al een heel verschil.

contradictio
30-11-05, 20:49
Geplaatst door Couscousje
Helaas, je blijft nog wel stuiptrekken, maar ik concludeer dat je verbaal compleet uitgemoord bent.

Wat een vernedering, he? Met je eigen woorden om de oren geslagen worden... :hihi:

Cc

een hersenloze concludeert?... :haha:

vernedering?..... projectie meid, projectie... :nijn:

en nu ben ik echt weg :zwaai:

Couscousje
30-11-05, 20:50
Geplaatst door contradictio
een hersenloze concludeert?... :haha:

vernedering?..... projectie meid, projectie... :nijn:

en nu ben ik echt weg :zwaai:

Run, Forrest, run... :hihi:

Cc

mark61
30-11-05, 20:52
Geplaatst door Spitsboef
Even popCorn bij halen hoor!

http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/p015.gif

Even goed zitten...

En lezen...

Hoeveel staat het?

http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/n020.gif

Heb je zelf ook nog een mening? Of is dat teveel gevraagd?

mark61
30-11-05, 20:53
Geplaatst door jan1974
In Amerika hebben ze toch van die zomerkampen met therapiesessies waar homo mensen heen kunnen gaan.

Ik zie daar veel meer in dan in hormoonbehandeling.

Jij bent net zo maf als sommige moslims hier.

Magoed, dat wist ik al.

mark61
30-11-05, 20:55
Geplaatst door contradictio
... die hele zijstap/uitwijding/off-topic gebeuren heb ik gezien de titel niet meegepikt als je het niet erg vindt. Als je per se een standpunt wenst van mij verzoek ik je vriendelijk om de relevate informatie te knippen en plakken. ik ben namelijk niet van plan om deze hete thread te gaan doorbaggeren op zoek naar iets wat jij zo belangrijk vindt.

?

Een moeilijke manier om geen antwoord te hoeven geven. I don't go for it.

Dutchguy
30-11-05, 21:16
Geplaatst door Couscousje
Run, Forrest, run... :hihi:

Cc

:D

Couscousje
30-11-05, 21:30
Geplaatst door Dutchguy
:D

;)

Cc

Juliette
30-11-05, 21:45
Geplaatst door amOer
nou .. bart , wilde enzo ik ga mijn niveau niet verlagen .. :ego:

@julliette : het bestaat wel .. maar om nou te zeggen dat het normaal is omdat het bestaat ?!
dus volgens jou mag ik een dief zijn .. omdat dieven toch bestaan ! laat me zijn wat ik wil joh !

Voor zover ik weet is diefstal een misdaad. Waarbij mensen benadeeld worden. Homoseksualiteit niet. Da's niet eens een subtiel verschil.

Juliette
30-11-05, 21:51
Geplaatst door amOer
@ mark61 : ik heb um ook niet gevraagd om met bewijzen te komen ! maar hij en anderen willen hun wil opleggen aan mensen die duizenden km's verderop leven ... zomaar omdat ze denken dat zij goed zijn en ontwikkeld .. en de anderen zijn maar barbaren die in de middeleeuwen leven !


Juist niet denk ik amOer. Ik denk dat ze net willen dat mensen duizend kilometer verderop kunnen zijn wie ze zijn. Of ze nu homo of hetero of wat dan ook zijn. En met dat 'zijn' van homo's of wat dan ook hebben wat mij betreft zelfs de gezagsdragers in VAE niks maar dan ook niks te maken.

amOer
30-11-05, 21:54
Geplaatst door Juliette
Voor zover ik weet is diefstal een misdaad. Waarbij mensen benadeeld worden. Homoseksualiteit niet. Da's niet eens een subtiel verschil.


bij jou alleen wil ik reageren omdat je weet hoe discussies gehouden moeten worden :)

kijk .. niet lang geleden was homo sexualiteit ook een misdaad ! en nu niet meer .. omdat de kijk van mensen op andere dingen is veranderd .. voor het zelfde zou gelden dat diefstal ineens legaal wordt !

kijk maar naar de invasie in Irak .. ! zelfde verhaal ongeveer ! iets wat ooit erg verkeerd was .. werd gedaan door heel veel landen ! en wie niet mee wil doen of het bekritiseert .. is een ba'athist of een terrorist !

dus nu ook .. als ik over homo's praat dan ben ik ineens anti-menselijk .. en dom .. etc !!


maar snap je mijn punt ?! :)

en ik ben echt niet tegen homo's !! maar wat de overheid daar in Dubai doet is hun recht ! en dat vind het over over ooooover grote deel van de Emiraters .. dus democratie zegeviert !! :haha:

Juliette
30-11-05, 22:03
Geplaatst door amOer
bij jou alleen wil ik reageren omdat je weet hoe discussies gehouden moeten worden :)

kijk .. niet lang geleden was homo sexualiteit ook een misdaad ! en nu niet meer .. omdat de kijk van mensen op andere dingen is veranderd .. voor het zelfde zou gelden dat diefstal ineens legaal wordt !

kijk maar naar de invasie in Irak .. ! zelfde verhaal ongeveer ! iets wat ooit erg verkeerd was .. werd gedaan door heel veel landen ! en wie niet mee wil doen of het bekritiseert .. is een ba'athist of een terrorist !

dus nu ook .. als ik over homo's praat dan ben ik ineens anti-menselijk .. en dom .. etc !!


maar snap je mijn punt ?! :)

en ik ben echt niet tegen homo's !! maar wat de overheid daar in Dubai doet is hun recht ! en dat vind het over over ooooover grote deel van de Emiraters .. dus democratie zegeviert !! :haha:


OK. Maar ik zie nog altijd niet waar homoseksuelen, door homoseksueel te zijn, anderen benadelen. En da's voor mij de essentie van een misdaad.

En begrijp me niet verkeerd. Ik vind westerse of christelijke overheden die homoseksualiteit of homohuwelijken willen verbieden en hard aanpakken even fout.

Joesoef
30-11-05, 22:09
Van sommige reply's moet ik echt :kotsen: Homosexualiteit is gelijk aan diefstal en schysofrenie.

:maf: blij dat ik jullie berggeiten niet als buren heb.

David
30-11-05, 22:20
Geplaatst door Joesoef
Van sommige reply's moet ik echt :kotsen: Homosexualiteit is gelijk aan diefstal en schysofrenie.

:maf: blij dat ik jullie berggeiten niet als buren heb.


Zeg, Joesoef, goede vriend, wil jij berggeiten niet zo beledigen door ze met die wichten te vergelijken?

Bar
30-11-05, 22:21
Geplaatst door contradictio
ECHTER als de schizofreen een gevaar is voor de samenleving of teveel overlast veroorzaakt of een gevaar is voor zichzelf dan zou ik wel pleiten voor eventueel gedwongen behandeling met uiteraard wetenschappelijk onderbouwde en uitgezochte medicijnen en behandelingen. Zo ook in het geval van de homosexueel.


Je gelooft je ogen niet.

Couscousje
30-11-05, 22:23
Geplaatst door David
Zeg, Joesoef, goede vriend, wil jij berggeiten niet zo beledigen door ze met die wichten te vergelijken?

E-e-e-e-e-eens.

Cc

David
30-11-05, 22:26
Geplaatst door amOer
heb je ooit een homo gezien ?!


Nee, nooit. Vertel, hoe zien ze er uit?

Joesoef
30-11-05, 22:31
Geplaatst door David
Zeg, Joesoef, goede vriend, wil jij berggeiten niet zo beledigen door ze met die wichten te vergelijken?


Ahum. Ja. Sommige berggeiten zijn idd leul/ lief/ schattig maar.... Ooit eens achter ut huisje in de wei een bok gehad vd buren. Niet een jeweetwel bok maar een echte vent ( :hihi: ). Nog nooit zo een dom stinkend gemeen wezen gezien. Zal wel een uitzondering zijn gezien jullie reacties.
Ben aan het generaliseren :argwaan:

delirious
30-11-05, 22:32
Geplaatst door David
Nee, nooit. Vertel, hoe zien ze er uit?

Niet. :hihi:

Joesoef
30-11-05, 22:33
Geplaatst door Bar
Je gelooft je ogen niet.


Geloven doe je maar in de kerk/ moskee/ synagoog, niet hier.

Joesoef
30-11-05, 22:39
Geplaatst door TENACH


Dit lijkt me beter dan penetratie door de poeptunnel, nietwaar?

Hoor wie het zegt. Een avatar met iemand die een dildo gaat slikken.

delirious
30-11-05, 22:40
Geplaatst door Joesoef
Hoor wie het zegt. Een avatar met iemand die een dildo gaat slikken.

:haha: 't was me niet eens opgevallen.

reallife
30-11-05, 22:44
Geplaatst door TENACH
Zullen we het dan houden op geestelijk ziek.

Je gaat ons hier toch niet vertellen, zonder enige schaamte op je kaken, dat homo-zijn gezond is?

Homo zijn is zo fout als maar kan. Bijvoorbaat al.
Ooit hebben we homofielie hiero geaccepteerd. Het zal niet zo lang meer duren of we gaan de pedo's ook accepteren. Dan denk ik dat de rapen dan gaar zijn. Dit even terzijde....

Wat de hormonen toediening betreft in VAE.....
die amerikanen moeten hun gote gore bek dicht houden en zich gaan bezig houden met eigen zaken. Ze bemoeien zich overal mee en steken hun leuter overal in, het zijn inderdaad net homo´s.

VAE bemoeien zich ook niet met amerikaanse zaken. Al ben ik het niet eens met toediening van mannelijke hormonen bij homo´s.

Ik ben in de eerste instantie voorstander voor vragenuurtje op de politiebureau. De politie dient eerst te ontdekken, wie voor mannetje speelt, en wie voor vrouwtje.
Vervolgens lijkt me het niet meer dan redelijk dat ze de vrouw spelende homo zn leuter afhakken, en een gat creeren. :motorzaag

Dit lijkt me beter dan penetratie door de poeptunnel, nietwaar?

Homofielen zijn niet te vergelijken met pedofielen, hoe kom je daar nu bij. Er zijn homo's of lesbischen die prima kinderen opvoeden. Je bent erg grof dus misschien heb je zelf wat hulp nodig?

Juliette
30-11-05, 22:44
Geplaatst door Joesoef
Hoor wie het zegt. Een avatar met iemand die een dildo gaat slikken.

Alles beter dan door de poeptunnel! Dat zei het toch? :fplet:

Joesoef
30-11-05, 22:50
Geplaatst door TENACH
Je loopt volgens mij alleen je leuter achterna.

De heer die je op mn avatar ziet, rabbijn Eliëzer ben Jacob, is bezig met een wetenschappelijk onderzoek. Dus verwar wetenschap niet met je homoachtige gedachten aub. :confused:

Jaja. Wetenschap uit de pabo catalogus :hihi: Hoe krijg ik dat ding er pijnloos in.......

delirious
30-11-05, 22:51
Geplaatst door Joesoef
Jaja. Wetenschap uit de pabo catalogus :hihi: Hoe krijg ik dat ding er pijnloos in.......

:haha: !! kapot!!

amOer
30-11-05, 22:57
Geplaatst door Juliette
OK. Maar ik zie nog altijd niet waar homoseksuelen, door homoseksueel te zijn, anderen benadelen. En da's voor mij de essentie van een misdaad.

En begrijp me niet verkeerd. Ik vind westerse of christelijke overheden die homoseksualiteit of homohuwelijken willen verbieden en hard aanpakken even fout.

jaah .. dan komt cultuur en opvoeding van de mensen daar om de hoek kijken .. want geloof me ze denken over de homo kwestie echt heeeel anders !

en ik begrijp je wel .. maar dat zeg je nu omdat je niets anders gewend bent .. en bent opgevoed zoals je nu bent .. maar stel je was 60 jaar geleden .. nou .. ik denk dat je echt heel anders over na had gedacht als je bent opgevoedt met : Homo zijn is verkeerd !

en dat betekent niet zoals sommige slimmerikken dachten dat ze daar werkelijk leven zoals jullie 60 jaar geleden ! ze zijn net zo ontwikkeld .. maar sommige dingen lieten ze niet vallen .. zoals hun manier van denken over homo's bijvoorbeeld !

Wide-O
30-11-05, 23:23
Geplaatst door delirious
:haha: !! kapot!!

Copy that :D

En tegelijk keert mijn maag om bij deze draad :(

Niet te fillemeh.

delirious
30-11-05, 23:24
Geplaatst door Wide-O
Copy that :D

En tegelijk keert mijn maag om bij deze draad :(

Niet te fillemeh.

Ja sommigen zijn heel bang.

Wide-O
30-11-05, 23:26
Geplaatst door amOer
wide .. probeer je je zelf voorschut te zetten ?!



Je hebt ondertussen geleerd dat je (at least) hier fout mee zat. Mag ik hierbij uw excuses ?

Wide-O
30-11-05, 23:33
Geplaatst door delirious
Ja sommigen zijn heel bang.

Da's heel juist wat je zegt. Als je goed in je vel zit kan het je niet schelen.

Ik geef er niks om als mensen homo's niet leuk vinden. Iedereen vindt wel iets niet leuk. Of verkeerd. Of vies, whatever. Als Schaap mij een homo noemt vind ik dat in zekere zin een compliment.

Maar de rare links die gemaakt worden (homo = pedo = schizo), daar wor ik FF niet goed van. En zoals je weet heeft dat allemaal niets meer met allo/autho/athé/moslim/katho etc te maken. Allemaal bange onzekere mensen. Je vraagt je soms af wie de echte mietjes zijn.

Het enige wat ik raar vind aan David is die foto in zijn hal... tering :D*

(*tegen betaling verklap ik het :D )

Maggoed, Joesoef is nu ook al flikker begrijp ik :hihi: Gaat hard hier !

~Panthera~
30-11-05, 23:35
Geplaatst door Wide-O


Maggoed, Joesoef is nu ook al flikker begrijp ik :hihi: Gaat hard hier !


Yep, allen hier. :roker:

amOer
30-11-05, 23:47
Geplaatst door Wide-O
Je hebt ondertussen geleerd dat je (at least) hier fout mee zat. Mag ik hierbij uw excuses ?

ja die mag je :) am sorry

Al Sawt
30-11-05, 23:51
Geplaatst door David
Gelul. In de VS worden nichten niet ogepakt en gedwongen hormonen te nemen. Het is een kloteland, die VS, maar nu doen ze dan eindelijk eens iets goeds. Onzin! Ze geven geen ruk om homorechten. In hun ogen is het gewoon een smoesje om mensenrechten aan te kaarten en weer doorgaan met verkopen voor miljarden aan wapens.


Voorts vraag ik me openlijk af hoe een conservatieve homofobe beleidsmaker op ministerie van buitenlandse zaken, zo`n dergelijke waarschuwing kan geven.

David
01-12-05, 08:24
Geplaatst door Al Sawt
Onzin! Ze geven geen ruk om homorechten. In hun ogen is het gewoon een smoesje om mensenrechten aan te kaarten en weer doorgaan met verkopen voor miljarden aan wapens.

Daarin heb je waarschijnlijk gelijk, maar dat neemt niet weg dat de behandeling van die mannen door de emiraten schandalig is.

David
01-12-05, 08:45
Geplaatst door TENACH
Je gaat ons hier toch niet vertellen, zonder enige schaamte op je kaken, dat homo-zijn gezond is?

Ik voel me uitstekend, dank voor de bealngstelling.


Homo zijn is zo fout als maar kan. Bijvoorbaat al.
Ooit hebben we homofielie hiero geaccepteerd. Het zal niet zo lang meer duren of we gaan de pedo's ook accepteren. Dan denk ik dat de rapen dan gaar zijn. Dit even terzijde....

Waarom trekken idoiten zoals jij toch altijd die link tussen homo's en pedo's?


Wat de hormonen toediening betreft in VAE.....
die amerikanen moeten hun gote gore bek dicht houden en zich gaan bezig houden met eigen zaken. Ze bemoeien zich overal mee en steken hun leuter overal in, het zijn inderdaad net homo´s.

Amerikanen hebben inderdaad weinig recht van spreken, maar dat maakt de afschuwelijkeid van de actie in de Emiraten er niet minder op. homo's steken niet overal hun leuter in, overigens.


VAE bemoeien zich ook niet met amerikaanse zaken. Al ben ik het niet eens met toediening van mannelijke hormonen bij homo´s.

Dat laatste is tenminste iets.


Ik ben in de eerste instantie voorstander voor vragenuurtje op de politiebureau. De politie dient eerst te ontdekken, wie voor mannetje speelt, en wie voor vrouwtje.
Vervolgens lijkt me het niet meer dan redelijk dat ze de vrouw spelende homo zn leuter afhakken, en een gat creeren. :motorzaag

Het draait bij homo's om twee mannen - dat is nou just het hele punt. Mannetjes en vrouwtjes noemen we hetero.


Dit lijkt me beter dan penetratie door de poeptunnel, nietwaar?


Als je het niks vind, dan doe je het niet. Overigens is dergelijke penetratie net beplaad een exclusief homosexuele bezigheid.

RuudAL
01-12-05, 08:57
Ik werd lid van maroc.nl om.....ja waarom eigenlijk?

Nu ik deze discussie heb gelezen zal ik mijn lidmaatschap maar weer beeindigen: het is hopeloos, walgelijk, etc, etc

jullie bekijken het maar verder

Tomas
01-12-05, 09:04
Geplaatst door RuudAL
Ik werd lid van maroc.nl om.....ja waarom eigenlijk?

Nu ik deze discussie heb gelezen zal ik mijn lidmaatschap maar weer beeindigen: het is hopeloos, walgelijk, etc, etc

jullie bekijken het maar verder

Joh, trek je toch niks van David aan.