PDA

Bekijk Volledige Versie : Radicale imam moet definitief het land uit



delirious
30-11-05, 22:01
AMSTERDAM - Een imam van de omstreden al-Fourqaan moskee in Eindhoven is opgepakt. Hij is één van de twee imams van die moskee die in opspraak waren gekomen door opruiende preken. Dat meldt het NOS Journaal woensdagavond.

Vanochtend zou de imam volgens het NOS Journaal van zijn bed zijn gelicht. Hij zit nu in vreemdelingenbewaring en wordt binnenkort het land uitgezet.


De verblijfsvergunning van de imam, een Soedanees uit Bosnië, werd begin dit jaar door minister Verdonk ingetrokken. De imam maakte bezwaar tegen deze beslissing. De rechter heeft echter besloten dat de imam alsnog het land uit moet.

Volgens de Inlichtingendienst AIVD zijn de preken van de imam in de Eindhovense moskee een gevaar voor de nationale veiligheid. Zo zou hij aanzetten tot de jihad, de heilige oorlog.


nu.nl


Mocht deze aanzetten tot haat en Jiha!!
Dan zal hij op de blaren moeten zitten.

Soedanees uit Bosnië? Moet ie nu naar Bosnie of Soedan?

Dx_
30-11-05, 22:42
Volgens mij bezit deze man de Nederlandse Nationaliteit of is hij getrouwd met een Nederlandse. Kdenk dan niet dat ze em er zomaar uit kunnen knikkeren...

delirious
30-11-05, 22:54
Geplaatst door Dx_
Volgens mij bezit deze man de Nederlandse Nationaliteit of is hij getrouwd met een Nederlandse. Kdenk dan niet dat ze em er zomaar uit kunnen knikkeren...




AMSTERDAM - Een imam van de omstreden al-Fourqaan moskee in Eindhoven is opgepakt. Hij is één van de twee imams van die moskee die in opspraak waren gekomen door opruiende preken. Dat meldt het NOS Journaal woensdagavond.

Vanochtend zou de imam volgens het NOS Journaal van zijn bed zijn gelicht. Hij zit nu in vreemdelingenbewaring en wordt binnenkort het land uitgezet.


De verblijfsvergunning van de imam, een Soedanees uit Bosnië, werd begin dit jaar door minister Verdonk ingetrokken. De imam maakte bezwaar tegen deze beslissing. De rechter heeft echter besloten dat de imam alsnog het land uit moet.

Volgens de Inlichtingendienst AIVD zijn de preken van de imam in de Eindhovense moskee een gevaar voor de nationale veiligheid. Zo zou hij aanzetten tot de jihad, de heilige oorlog.

TENACH
30-11-05, 23:01
Geplaatst door delirious
AMSTERDAM - Een imam van de omstreden al-Fourqaan moskee in Eindhoven is opgepakt.

Vanochtend zou de imam volgens het NOS Journaal van zijn bed zijn gelicht. Hij zit nu in vreemdelingenbewaring en wordt binnenkort het land uitgezet.


Zou hij ook zo n mooie poster hebben van Verdonk. She's real pissed :D

Sallahddin
01-12-05, 11:12
Geplaatst door delirious
AMSTERDAM - Een imam van de omstreden al-Fourqaan moskee in Eindhoven is opgepakt. Hij is één van de twee imams van die moskee die in opspraak waren gekomen door opruiende preken. Dat meldt het NOS Journaal woensdagavond.

Vanochtend zou de imam volgens het NOS Journaal van zijn bed zijn gelicht. Hij zit nu in vreemdelingenbewaring en wordt binnenkort het land uitgezet.


De verblijfsvergunning van de imam, een Soedanees uit Bosnië, werd begin dit jaar door minister Verdonk ingetrokken. De imam maakte bezwaar tegen deze beslissing. De rechter heeft echter besloten dat de imam alsnog het land uit moet.

Volgens de Inlichtingendienst AIVD zijn de preken van de imam in de Eindhovense moskee een gevaar voor de nationale veiligheid. Zo zou hij aanzetten tot de jihad, de heilige oorlog.


nu.nl


Mocht deze aanzetten tot haat en Jiha!!
Dan zal hij op de blaren moeten zitten.
Moet ie nu naar Bosnie of Soedan?






Moet Hirsi Ali het land niet uit? :zij zet ook aan tot haat toch maar zij staat aan de ander kant natuurlijk!!!
Funny world ,so funny that it makes me cry!!!hahahaha!!!
I hate moral preachers from both sides:moet ik het land ook uit of krijg ik een status apart???...in no man's land!!!

et_2000nl
01-12-05, 11:47
Samen met Geert het land uit op een eiland, kunnen ze daar de wereld honger op gaan lossen.

Tomas
01-12-05, 12:01
http://www.foksuk.nl/imggif.php?i=/upload/d1000.gif

mulan
01-12-05, 12:46
Ja so dus als je een verblijfsvergunning hebt heb je geen rechten meer?Onzin,ze berechten hem maar hier als hij iets strafbaars gedaan heeft.

jan1974
01-12-05, 12:53
Geplaatst door mulan
Ja so dus als je een verblijfsvergunning hebt heb je geen rechten meer?Onzin,ze berechten hem maar hier als hij iets strafbaars gedaan heeft.
Nee, voor verblijfsvergunningen worden altijd aanvullende eisen gesteld. Anders kan iedere asielzoeker wel in de moskee gaan werken, om zo uitzetting te voorkomen.

Giraffe
01-12-05, 12:54
Abu Tariq ken ik niet persoonlijk.
Schijnt een obscuur sujet te zijn.

Maar de andere twee waren toffe imams.

mulan
01-12-05, 12:57
Geplaatst door jan1974
Nee, voor verblijfsvergunningen worden altijd aanvullende eisen gesteld. Anders kan iedere asielzoeker wel in de moskee gaan werken, om zo uitzetting te voorkomen.

Ik weet niet of hij een tijdelijke verblijfsvergunning heeft en hoeveel soorten verblijfsvergunningen er zijn maar ik heb er ook een en ik zou het persoonlijk belachelijk vinden als ik om die reden anders behandeld zou worden.

Soldim
01-12-05, 17:13
Geplaatst door mulan
Ik weet niet of hij een tijdelijke verblijfsvergunning heeft en hoeveel soorten verblijfsvergunningen er zijn maar ik heb er ook een en ik zou het persoonlijk belachelijk vinden als ik om die reden anders behandeld zou worden.

Ik heb in verschillende landen gewerkt, en daar altijd een verblijfsvergunning nodig gehad. Daar worden altijd eisen aangesteld (met een crimineel verleden krijg je nergens een ver blijfsvergunning). Dat is inderdaad een andere behandeling dan autochtonen met een paspoort voor het dergelijke land kregen ... vind ik toch niet zo vreemd om eerlijk te zijn.