PDA

Bekijk Volledige Versie : Mabel bekritiseert Bush



waterfiets
01-12-05, 14:23
Mabel bekritiseert Bush

AMSTERDAM - Prinses Mabel heeft donderdag tijdens het aidscongres in Amsterdam zware kritiek geuit op de Amerikaanse regering. De Verenigde Staten belemmeren de bestrijding van aids onder druggebruikers en stigmatiseren prostituees, zo stelde zij. De Open Society Institute, waar de prinses voor werkt, heeft inmiddels een rechtszaak tegen de Amerikaanse staat aangespannen.

De prinses zei dat de Verenigde Staten pogingen ondernemen om alle verwijzingen naar schone naalden uit documenten van de Verenigde Naties te halen, terwijl wetenschappelijk is bewezen dat spuitenomruil helpt in de strijd tegen de verspreiding van aids onder druggebruikers. Dat gaat verder dan het niet verstrekken van geld aan organisaties die naalden omwisselen.

In een land als Rusland is 80 procent van alle mensen met hiv druggebruiker. De door het Open Society Institute aangespannen rechtszaak gaat over het feit dat de regering van Bush alleen organisaties financiert die een verklaring tekenen waarin zij zich expliciet uitspreken tegen prostitutie.

„Sekswerkers zijn vaak het slachtoffer van stigmatisering, geweld en discriminatie” en nu worden „organisaties die deze mensen helpen met Amerikaans overheidsgeld verplicht om deze mensen expliciet te veroordelen”, zei de prinses. De regering van Brazilië heeft om die reden eerder dit jaar een Amerikaanse subsidie van 40 miljoen dollar geweigerd. De Open Society hoopt met de rechtszaak de antiprostitutieverklaring ongrondwettelijk verklaard te krijgen.

de Telegraaf

Spitsboef
01-12-05, 14:26
Mabel is Cool!

:duim:















Mabel ken je me nog, nog....

waterfiets
01-12-05, 15:05
Ik vind haar ook wel OK al geilt ze dan nog zo op bekende en machtige mannen.

Elien
01-12-05, 15:29
[QUOTE]Geplaatst door Spitsboef
[B]Mabel is Cool!

:duim:












he SB hoe heb jij die foto daaronder gekregen? met die ringen?

Spitsboef
01-12-05, 16:06
Geplaatst door Elien
[QUOTE]Geplaatst door Spitsboef
[B]Mabel is Cool!

:duim:












he SB hoe heb jij die foto daaronder gekregen? met die ringen?

Ik heb eerst aan haar gevraagd of dat mag!
En toen heb ik the image verkleint, up0geload. en tussen
... gezet]

:D

Zoek je hulp?