PDA

Bekijk Volledige Versie : Samir A. moet eens emanciperen



Derrick
02-12-05, 08:30
vrijdag 2 december 2005 07:36


'Samir A. sloeg aanbod zelfmoordenaressen af'


Terreurverdachte Samir A. (19) heeft vanuit België een aanbod gekregen voor hulp bij aanslagen door vrouwen die bereid waren te sterven voor de jihad. Hij gaf echter de voorkeur aan mannelijke zelfmoordenaars.

Dat schrijft Trouw vrijdag. De Belgische Marokkaan Mohammed R. heeft dit volgens de krant tijdens een verhoor tegen de Marokkaanse politie verklaard. De man werd vorige maand met zestien anderen opgepakt in Marokko op verdenking van het plannen van aanslagen (lees Marokko arresteert 17 terreurverdachten).

Echtgenotes
Toen R. nog in België was, vroeg Samir A. hem om hulp bij het voorbereiden van aanslagen. Mohammed R. bood hem een aantal vrouwelijke potentiële zelfmoordenaars aan. Het ging om vrouwen van gevangengenomen terroristen. De echtgenotes zouden bereid zijn hun leven te geven voor de jihad. Maar Samir A. wees het aanbod volgens de Belgische Marokkaan af; hij zou liever mannen hebben.

Vorige week meldde het Franse persbureau AFP dat ook een van de andere in Marokko opgepakte verdachten een belastende verklaring tegen Samir A. heeft afgelegd. Samir A. zou hem hem benaderd omdat hij hulp nodig had bij het plegen van een aanslag op het gebouw van de AIVD (lees Terreurverdachte: Samir A. wilde aanslag plegen).

A. werd vorige maand in hoger beroep vrijgesproken van het voorbereiden van aanslagen. Justitie verdacht hem er onder meer van aanslagen voor te bereiden op politici en het gebouw van de Veiligheidsdienst AIVD. Het gerechtshof in Den Haag achtte niet bewezen dat A. in staat was daadwerkelijk aanslagen te plegen. Hij werd op 14 oktober opnieuw opgepakt wegens een nieuwe verdenking van het plannen van aanslagen.

Publicatiedatum: 2 december 2005

Bofko
02-12-05, 08:38
Ik herhaal even wat een andere prikker (ik weet niet meer wie) hierover zei :
Vrouwen werken statusverlagend voor het martelarendom in de ogen van fundis.

Reve
02-12-05, 09:06
je kunt hem geen ongelijk geven, als er 80 blonde maagden op je wachten in het Walhalla dan moet je nooit kiezen voor belgische 2e keus

Morosian
02-12-05, 09:10
Allemaal leugens van de media die de Islam willen zwartmaken. Dat is hier althans de gemiddelde reactie op dit soort berichten.

freya
02-12-05, 09:19
Volkomen idioot verhaal. Dat knulletje dat niet eens de juiste kunstmest kan kopen zou nu dus de leider van de hele club zijn die persoonlijk de zelfmoordcommando's selecteert :zozo:

En dat bericht komt dan ook net nadat bekend in geworden dat een Belgische zich in Irak heeft opgeblazen :rolleyes:

Couscousje
02-12-05, 09:31
Geplaatst door Bofko
Ik herhaal even wat een andere prikker (ik weet niet meer wie) hierover zei :
Vrouwen werken statusverlagend voor het martelarendom in de ogen van fundis.

Ongelooflijk.

Cc

Morosian
02-12-05, 09:42
Geplaatst door freya
Volkomen idioot verhaal. Dat knulletje dat niet eens de juiste kunstmest kan kopen zou nu dus de leider van de hele club zijn die persoonlijk de zelfmoordcommando's selecteert :zozo:

En dat bericht komt dan ook net nadat bekend in geworden dat een Belgische zich in Irak heeft opgeblazen :rolleyes:

Precies de reactie die ik al voorspelde dus.

Sahara
02-12-05, 09:45
Dit is al weer de zoveelste indianen verhaal van de telegraaf....

freya
02-12-05, 09:53
Geplaatst door Morosian
Precies de reactie die ik al voorspelde dus.

Je bedoelt dat je het allemaal een beetje begint te begrijpen? :strik:

:p


Maar wat vind jij nu zelf van zo'n verhaal als je even logisch nadenkt?
Geloof jij echt dat die looser is staat is om een terreurgroep te leiden?

Rudy
02-12-05, 10:08
Geplaatst door Bofko
Ik herhaal even wat een andere prikker (ik weet niet meer wie) hierover zei :
Vrouwen werken statusverlagend voor het martelarendom in de ogen van fundis.
Dat heb ik hier ook ergens gelezen. Status speelt misschien een rol moest er een uitgebreide keuze zijn aan potentiële kamikazes. Daar twijfel ik aan. In de meeste gevallen gaat het blijkbaar om de keuze tussen zelfmoord als martelaar en eremoord.

freya
02-12-05, 10:10
Geplaatst door Rudy
In de meeste gevallen gaat het blijkbaar om de keuze tussen zelfmoord als martelaar en eremoord.

huh? :confused:

Julien
02-12-05, 12:43
wat een kneusje is het ook die jongen

oorlam
02-12-05, 12:51
Geplaatst door freya
Volkomen idioot verhaal. Dat knulletje dat niet eens de juiste kunstmest kan kopen zou nu dus de leider van de hele club zijn die persoonlijk de zelfmoordcommando's selecteert :zozo:

En dat bericht komt dan ook net nadat bekend in geworden dat een Belgische zich in Irak heeft opgeblazen :rolleyes:

ho ho! ik denk dat je je wat beter moet informeren Freya! Dit bericht komt nadat gisteren nog een tweede echtpaar werd opgepakt dat net klaar stond om de groote trip naar het walhalla aan te vangen.

de Boerka-dames in kwestie zijn reeds vroeger in opspraak gekomen. (ik heb het over de BOERKA, niet over de sujets die er eventueel onderzitten, dat is voor niemand na te kijken). Degenen die zich aanboden kunnen dus net zo goed anderen zijn als degenen die aangeboden werden om zich tot ontploffing te brengen. Het wordt allemaal een beetje ingewikkeld tegenwoordig.

Maar nu de echtgenoten van de boerka's in het gevang zitten, kan het best zijn dat de boerka's liever ontploffen dan zo verder te moeten leven zonder echtgenoot natuurlijk.

jochie
02-12-05, 16:19
Geplaatst door Derrick
Samir A. wees het aanbod volgens de Belgische Marokkaan af; hij zou liever mannen hebben.....

Ik heb ook liever mannen.... :)

Don Vito
02-12-05, 16:36
Geplaatst door jochie
Ik heb ook liever mannen.... :)

tfoe 3lik
(ja marokkanen zijn niet zo tolerant t.o.v. homosexualiteit)


Dei man is al twee ker vrijgesproken, een derde keer kan de Nederlandse staat zich niet veroorloven.

Orakel
02-12-05, 17:34
Geplaatst door Morosian
Allemaal leugens van de media die de Islam willen zwartmaken. Dat is hier althans de gemiddelde reactie op dit soort berichten.

Je krikt het gemiddelde aardig op met die kras in je plaat.