PDA

Bekijk Volledige Versie : Toppunt van integratie



Matesis
04-12-05, 16:30
Senator veroordeeld voor dronken rijden

SP-A senator Mimount Bousakla moet haar rijbewijs twee maanden inleveren en 1.375 euro boete betalen omdat ze een half jaar geleden met haar auto tegen het verkeersplein op de Mechelsesteenweg in Kortenberg knalde. Na een alcoholtest bleek dat de senator 1,84 promille in het bloed had. De advocaat van de senator vroeg de rechter ontheffing van de medische en psychologische tests voor ze haar rijbewijs zou terugkrijgen, maar de rechter ging op die vraag niet in. De senator heeft nog geen beslissing genomen of ze al dan niet in beroep gaat.



Bron: Het Nieuwsblad.

echnaton
04-12-05, 17:05
Geplaatst door Matesis
Senator veroordeeld voor dronken rijden

SP-A senator Mimount Bousakla moet haar rijbewijs twee maanden inleveren en 1.375 euro boete betalen omdat ze een half jaar geleden met haar auto tegen het verkeersplein op de Mechelsesteenweg in Kortenberg knalde. Na een alcoholtest bleek dat de senator 1,84 promille in het bloed had. De advocaat van de senator vroeg de rechter ontheffing van de medische en psychologische tests voor ze haar rijbewijs zou terugkrijgen, maar de rechter ging op die vraag niet in. De senator heeft nog geen beslissing genomen of ze al dan niet in beroep gaat.



Bron: Het Nieuwsblad.

Altijd wat met die linkse politici!

Marsipulami
04-12-05, 17:28
http://www.mimountbousakla.be/img.php?img=1819&size=sm

Couscous met Frieten

Mimount Bousakla noemt de problemen bij naam. Opgegroeid tussen twee culturen - de Vlaamse en de Marokkaanse - heeft ze een uitgesproken mening over ongeveer alles: gedwongen huwelijken, meisjes die niet mogen studeren, moeilijke Marokkaanse jongens, islamitische vaders en geëmancipeerde moeders.

Ze rekent op speelse wijze af met het conservatisme van de koran. Ze toont zich kritisch tegenover haar eigen gemeenschap en ergert zich blauw aan politici die de zaken niet bij naam durven noemen en dus ook geen oplossingen kunnen aanreiken. Tegelijk hekelt ze de verkramptheid van vele Vlamingen. "Pak de problemen en de vooroordelen aan én verplicht migranten om Nederlands te leren!" Ze bewandelt niet het gemakkelijkste pad en liep op een bepaald moment weg van huis om op eigen benen te kunnen staan. "Met een stoel, een tafel en een matras. Dat was verschrikkelijk eenzaam."

Uitgeverij Houtekiet, ISBN 90-5240-689-8


www.mimountbousakla.be

7usayn
04-12-05, 18:05
Couscous met Frieten

Dat moet smerig smaken.

Dolle Fatima
04-12-05, 19:35
Geplaatst door Marsipulami
http://www.mimountbousakla.be/img.php?img=1819&size=sm

Couscous met Frieten

Mimount Bousakla noemt de problemen bij naam. Opgegroeid tussen twee culturen - de Vlaamse en de Marokkaanse - heeft ze een uitgesproken mening over ongeveer alles: gedwongen huwelijken, meisjes die niet mogen studeren, moeilijke Marokkaanse jongens, islamitische vaders en geëmancipeerde moeders.

Ze rekent op speelse wijze af met het conservatisme van de koran. Ze toont zich kritisch tegenover haar eigen gemeenschap en ergert zich blauw aan politici die de zaken niet bij naam durven noemen en dus ook geen oplossingen kunnen aanreiken. Tegelijk hekelt ze de verkramptheid van vele Vlamingen. "Pak de problemen en de vooroordelen aan én verplicht migranten om Nederlands te leren!" Ze bewandelt niet het gemakkelijkste pad en liep op een bepaald moment weg van huis om op eigen benen te kunnen staan. "Met een stoel, een tafel en een matras. Dat was verschrikkelijk eenzaam."

Uitgeverij Houtekiet, ISBN 90-5240-689-8


www.mimountbousakla.be

Een soort Marokkaanse Ebru Omar dus, die nu blijkbaar met een glaasje teveel op een ongeluk heeft gehad........

Nou lekker voor haar :o

leeuwinnetje
04-12-05, 19:51
Geplaatst door Dolle Fatima
Een soort Marokkaanse Ebru Omar dus, die nu blijkbaar met een glaasje teveel op een ongeluk heeft gehad........

Nou lekker voor haar :o

Het lijkt meer een Marokkaanse Ayaan Hirshi Ali.. vrouwen die uitgekotst worden door hun landgenoten lijken maar een soort carriere te kunnen maken.. :rolleyes:

Dx_
04-12-05, 19:57
Geplaatst door leeuwinnetje
Het lijkt meer een Marokkaanse Ayaan Hirshi Ali.. vrouwen die uitgekotst worden door hun landgenoten lijken maar een soort carriere te kunnen maken.. :rolleyes:

Eenieder die bereid is met zijn smerige schoen tegen de islam aan te schoppen ( Zoals Fawaz dat zo mooi heeft verwoord) is gegarandeerd van een glansrijke en snelle carriere.

TENACH
04-12-05, 20:06
Geplaatst door leeuwinnetje
Het lijkt meer een Marokkaanse Ayaan Hirshi Ali.. vrouwen die uitgekotst worden door hun landgenoten lijken maar een soort carriere te kunnen maken.. :rolleyes:

Ja ik denk dat de bovenstaande een betere vergelijking is dan Ebru Omar.

Ik heb nog wel 1 vraag: Is Mimount Bousakla ook besneden? :D

Dolle Fatima
04-12-05, 20:28
Geplaatst door leeuwinnetje
Het lijkt meer een Marokkaanse Ayaan Hirshi Ali.. vrouwen die uitgekotst worden door hun landgenoten lijken maar een soort carriere te kunnen maken.. :rolleyes:

Ayaah Hirshi Ali?? Wie is dat? :ego:

Sorry maar die kon ik niet noemen, want die ken ik niet meer :ego:

Dolle Fatima
04-12-05, 20:28
Geplaatst door Dx_
Eenieder die bereid is met zijn smerige schoen tegen de islam aan te schoppen ( Zoals Fawaz dat zo mooi heeft verwoord) is gegarandeerd van een glansrijke en snelle carriere.


:blij:

leeuwinnetje
04-12-05, 20:28
Geplaatst door Dx_
Eenieder die bereid is met zijn smerige schoen tegen de islam aan te schoppen ( Zoals Fawaz dat zo mooi heeft verwoord) is gegarandeerd van een glansrijke en snelle carriere.

Die carrière is geen lang leven beschoren, dezelfde plaat blijven draaien wordt ook saai en dan wordt ze uiteindelijk door iedereen uitgekotst.

leeuwinnetje
04-12-05, 20:30
Geplaatst door TENACH
Ja ik denk dat de bovenstaande een betere vergelijking is dan Ebru Omar.

Ik heb nog wel 1 vraag: Is Mimount Bousakla ook besneden? :D

Besneden of gesneden ergens ontbreekt er bij haar wel iets :D

Dolle Fatima
04-12-05, 20:32
rare sig heb je

zou ik eerder van een vrouwenhatende man verwachten

leeuwinnetje
04-12-05, 20:44
Geplaatst door Dolle Fatima
rare sig heb je

zou ik eerder van een vrouwenhatende man verwachten

sig?? wat is dat?

haha waarom, ik verafschuw iedereen die de islam of zijn/haar landgenoten gebruikt of de grond intrapt om er zelf beter van te worden.

Dolle Fatima
04-12-05, 20:50
je sig is je onderschrift of handtekening

Bij jou staat er:
Een vrouw moet er zo verstandig uitzien dat haar domheid als een aangename verrassing overkomt..


dat vidn ik een rare tekst, vrouwonvriendelijk
eerder een tekst die een vrouwenhatende man zou plaatsen

leeuwinnetje
04-12-05, 20:58
Geplaatst door Dolle Fatima
je sig is je onderschrift of handtekening

Bij jou staat er:
Een vrouw moet er zo verstandig uitzien dat haar domheid als een aangename verrassing overkomt..


dat vidn ik een rare tekst, vrouwonvriendelijk
eerder een tekst die een vrouwenhatende man zou plaatsen

Het is hoe je het leest, ik vind het niet zo negatief. Ik zie het meer als een tip voor degene die niet zo intelligent zijn :o

Dolle Fatima
04-12-05, 21:00
Geplaatst door leeuwinnetje
Het is hoe je het leest, ik vind het niet zo negatief. Ik zie het meer als een tip voor degene die niet zo intelligent zijn :o


beledigend is een beter woord

dat een vrouw dat zegt zeg........... :wtf: