PDA

Bekijk Volledige Versie : Kunnen jij en ik een wij vormen?

Gelukspoppetje
05-12-05, 13:45
Ahlen arabische gentlemen,

Ken je dat gevoel dat je continu bezig bent met allerlei doelen te realiseren en je op een dag wakker wordt met het knagende gevoel dat er iets essentieels ontbreekt in je leven? Je hebt hard gestudeerd om je Bul te halen, je hebt uitdagend werk, je kan je allerlei materiale zaken veroorloven etc. En toch?!

Het gevoel zet je aan tot kritische zelfanalyse. Je begint te realiseren dat je het wereldse en spirituele meer in balans moet brengen. Je begint te realiseren dat zelfbescherming om niet nogmaals gekwetst te worden niet altijd effectief is. Je begint te beseffen wat je echt belangrijk vindt in het leven. Je komt op het punt dat je weet wat je wilt en dat je dat het liefst wilt delen met een persoon die met jou een commitment wilt aangaan.

Deze 'zoekproces' heb ik nu achter de rug. Ik heb mijn leven op orde, weet wat wel en niet belangrijk is in het leven (Allah, gezondheid, familie en vrienden (op 1 hand te tellen), innerlijke rust, balans, geborgenheid en liefde). Ik weet nu ook wat ik wel en niet wil in het leven. Ik weet wat ik mijn toekomstige partner te bieden heb en wat ik van hem vraag. Het komt erop neer dat ik niets meer of minder vraag dan wat ik te bieden heb. En nu ben ik op zoek naar jou!!

Ben jij een volbloed arabische gentleman van goede huize, ouder dan 31 jaar met verzorgd uiterlijk, min. HBO-niveau met brede algemene ontwikkeling, leuk en ontspannen in de omgang, serieus en humorvol, eerlijk en stabiel, zelfkritisch en relativerend, geaard en gelovig (gulde middenweg)? Beschouw je het leven en het huwelijksleven als een continue leerschool waarbij goede communicatie (hoe moeilijk dat ook is) en gelijkwaardigheid essentieel zijn? En heb je geen zin in spelletjes van aantrekken en afstoten? En heb je de bereidheid om elkaar goed te leren kennen op een open en eerlijke manier? Besta je dan toch?? Want ik besta zeker als je de moeite neemt om mij te leren kennen en mij de ruimte geeft jou te leren kennen.

Herken je dit? En ben je nieuwsgierig naar mij? Denk je dat jij en ik een wij :koppel: kunnen vormen? Dan wil ik Inshallah jou leren kennen.

Mha salama
Gelukspoppetje

mister_mocro
06-12-05, 01:36
ik ben 28 ik wil je wel leren kennen

concorde
09-12-05, 22:38
Goedenavond Gelukspoppetje,

Ik wil graag reageren op jouw item. Ik heb onder meer je profiel bekeken.
Er is in ieder geval één ding dat me sterk opvalt: jouw grondhouding is p o s i t i e f. Dat is bij sommigen (ik hou het lekker vaag en algemeen) niet meer te bespeuren. Die positieve grondhouding is naar mijn overtuiging een prima zaak. Houden zo! Die grondhouding is erg belangrijk. Het bepaalt uiteindelijk wie je bent en hoe je met relaties, die je met andere mensen opbouwt, om wilt gaan.

Je schrijft verder het volgende in je profiel:
"Iemand willen leren kennen toont karakter terwijl iemand be-en veroordelen karakterloosheid toont!!".
Mensen mag je gerust beoordelen. Mensen doen overigens niets anders. Dat is heus niet karakterloos hoor.

Groetjes,

Concorde.

adelkarimdino
20-12-05, 18:29
dat kuunen wij zeker vormen als allah dat wil hij is de man die daar over gaat dus je weet nooit meschien zij wij voor elkaar gemaakt lieveling

taleb
20-12-05, 20:36
salaam wil jij graage met mij naar mekka ? salaam