PDA

Bekijk Volledige Versie : ADSL, digitale telefonie enz



freya
05-12-05, 16:46
Ff geen nieuws maar advies gevraagd:

Ik moet bezuinigen en wil overstappen op digitale telefonie en dan maar iets langzamer internet.

Maar ik zie door de bomen echt het bos niet meer :maf:

Bovendien ben ik bang voor allerlei 'kinderziektes' als ik naar een andere provider overstap, heb de eerste jaren een hoop ellende gehad met UPC, maar nu gaat het toch al weer tijden allemaal probleemloos *klop klop klop*

Wie heeft goede of juist hele slechte ervaringen met andere providers en wie belt er al digitaal en bevalt dat?

jan1974
05-12-05, 17:50
Geplaatst door freya
.........
Wie heeft goede of juist hele slechte ervaringen met andere providers en wie belt er al digitaal en bevalt dat?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als ik jou was zou ik even zoeken via google "digitaal bellen" ofzo.

Kijk hier eens:
www.gorissen.info/Pierre/item/2005/1/30/bellen-via-internet-met-de-consumentenbond

waterfiets
06-12-05, 08:55
Ik heb begrepen dat KPN zelf met digitale telefonie gaat komen via Internet maar het duurt mij wel erg lang en ik heb het idee dat ze het zo lang mogelijk uitstellen om hun melkkoe in de lucht te houden. In ieder geval hoorde ik een tijd geleden de algemeen directeur van KPN in NOVA zeggen dat ze in december met een aanbod zouden komen.

Maar er zijn inderdaad zeer vele alternatieven!

Zie ook: http://www.bellen.com/

Joesoef
06-12-05, 09:55
Geplaatst door waterfiets
Ik heb begrepen dat KPN zelf met digitale telefonie gaat komen via Internet maar het duurt mij wel erg lang en ik heb het idee dat ze het zo lang mogelijk uitstellen om hun melkkoe in de lucht te houden. In ieder geval hoorde ik een tijd geleden de algemeen directeur van KPN in NOVA zeggen dat ze in december met een aanbod zouden komen.

Maar er zijn inderdaad zeer vele alternatieven!

Zie ook: http://www.bellen.com/