PDA

Bekijk Volledige Versie : Kijktip



_h4T3D_sE7eN
06-12-05, 20:53
22:30 B&vD. Abdelhamid Tahiri te gast, namens de As-Soena Moskee.

Wortel
06-12-05, 22:26
Ik heb dat gesprek ook bekeken en al snel ontaardde het helaas in een soort verhoor. De gefronste wenkbrauwen en bezorgde blikken spraken duidelijker taal dan wat er letterlijk te horen was. Ik begin steeds meer te denken dat we op moeten houden met dit soort incidentele gesprekken en verplicht een jaar lang elke week gewoon bij elkaar op bezoek moeten.

Dx_
06-12-05, 22:42
Geplaatst door Wortel
Ik heb dat gesprek ook bekeken en al snel ontaardde het helaas in een soort verhoor. De gefronste wenkbrauwen en bezorgde blikken spraken duidelijker taal dan wat er letterlijk te horen was. Ik begin steeds meer te denken dat we op moeten houden met dit soort incidentele gesprekken en verplicht een jaar lang elke week gewoon bij elkaar op bezoek moeten.

Goed idee...

Kom je volgende week langs ?

_h4T3D_sE7eN
06-12-05, 22:57
Trieste vertoning van B&vD. En Mulder.

TonH
06-12-05, 23:31
Geplaatst door Wortel
Ik heb dat gesprek ook bekeken en al snel ontaardde het helaas in een soort verhoor. De gefronste wenkbrauwen en bezorgde blikken spraken duidelijker taal dan wat er letterlijk te horen was. Ik begin steeds meer te denken dat we op moeten houden met dit soort incidentele gesprekken en verplicht een jaar lang elke week gewoon bij elkaar op bezoek moeten.

Ik had al maanden niet meer naar 'hen' gekeken en ik vond het weer een ramp...

Maar je suggestie is prima. Zo'n gast elke week een keer. Zou dat helpen?

mark61
06-12-05, 23:47
Geplaatst door TonH
Ik had al maanden niet meer naar 'hen' gekeken en ik vond het weer een ramp...

Maar je suggestie is prima. Zo'n gast elke week een keer. Zou dat helpen?

Ik denk dat je beter kan ophouden met naar zulke onzinnige programma's te kijken. Afellay en Aissati doen meer voor vrolijk samenleven dan BvD met 10.000 moslims op bezoek.

TonH
07-12-05, 00:31
Geplaatst door mark61
Ik denk dat je beter kan ophouden met naar zulke onzinnige programma's te kijken. Afellay en Aissati doen meer voor vrolijk samenleven dan BvD met 10.000 moslims op bezoek.

Ik denk dat het heel goed is dat die 3 van tv verdwijnen... Het eind van een era dat niet veel goeds gebracht heeft.

freya
07-12-05, 08:33
het was weer bagger, maar ik vond dat die Abdelhamid aardig stand hield. Hij bleef relaxed en kwam over als een redelijk normale Haagse jongen, voor zover dat kan met zo'n malle pluisbaard.

Julien
07-12-05, 09:37
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
22:30 B&vD. Abdelhamid Tahiri te gast, namens de As-Soena Moskee.

dat interview van Simek met jou! :lol: prachtig! :hihi: