PDA

Bekijk Volledige Versie : AIVD prutsers, Hirsh Ali door het oog van de naald ???



Joesoef
07-12-05, 08:27
'Mannen met messen in vliegtuig Hirsi Ali'

Uitgegeven: 7 december 2005 08:07

AMSTERDAM - De Deense politie heeft in Kopenhagen twee mannen aangehouden die met uitklapbare scheermessen en een speelgoedpistool een vliegtuig wilden instappen met aan boord VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali. Dat schrijft Trouw woensdag. De piloot van het KLM-toestel was gewaarschuwd dat twee mannen met een 'arabisch uiterlijk' met 'zware bagage en zware handbagage' aan boord zouden komen.

De piloot sprak de mannen aan op hun bagage, waarna bij de ingang van het toestel een schermutseling ontstond. De Deense luchthavenpolitie heeft het tweetal vervolgens afgevoerd. In de bagage van de mannen werden de ouderwetse, uitklapbare scheermessen en het neppistool aangetroffen. Nadat de twee waren weggevoerd, is Hirsi Ali alsnog aan boord gegaan.




Het is niet duidelijk of de mannen het op Hirsi Ali hadden voorzien. De Deense politie heeft de mannen de volgende dag vrijgelaten, waarna zij alsnog een vlucht naar Amsterdam hebben genomen. Volgens de luchthavenpolitie was sprake van een 'ongelukkige samenloop van verdachte omstandigheden' en bestond geen gevaar voor een terreurdaad. Het is onbekend of de aangehouden mannen Nederlands zijn en of ze zich nog in Nederland bevinden.

Hirsi Ali was in Kopenhagen om de Deense liberale partij te bedanken voor de vrijheidsprijs die ze had ontvangen.

Joesoef
07-12-05, 08:28
Ok, het artikel komt uit die k** telegraaf maar toch :vreemd:

Morosian
07-12-05, 08:31
Laat me raden: Westerse propaganda van de media om de Islam zwart te maken?

Joesoef
07-12-05, 09:39
Geplaatst door Morosian
Laat me raden: Westerse propaganda van de media om de Islam zwart te maken?


We weten nu in ieder geval dat de bescherming van AHA geen ene f*** voorsteld.

Elien
07-12-05, 10:10
Geplaatst door Morosian
Laat me raden: Westerse propaganda van de media om de Islam zwart te maken?


Nee slimmerik maar meer:

"Volgens de luchthavenpolitie was sprake van een 'ongelukkige samenloop van verdachte omstandigheden' en bestond geen gevaar voor een terreurdaad. Het is onbekend of de aangehouden mannen Nederlands zijn en of ze zich nog in Nederland bevinden. "

Marsipulami
07-12-05, 10:28
De aanwezigheid van scheermessen pleit de verdachten vrij. Moslimfundamentalisten scheren zich niet. :maf2:

Tomas
07-12-05, 10:33
Geplaatst door Marsipulami
De aanwezigheid van scheermessen pleit de verdachten vrij. Moslimfundamentalisten scheren zich niet. :maf2:

Andersom dus.

Bofko
07-12-05, 10:51
Geplaatst door BiL@L
Wel, alleen niet de baard.

:rolleyes: Ff denken..

Snor, oksels, benen, schapen ?

Sahara
07-12-05, 10:56
Geplaatst door Joesoef
We weten nu in ieder geval dat de bescherming van AHA geen ene f*** voorsteld.

Lig jij er dan wakker van? Het zal jouw een worst zijn als ze er vandaag of morgen niet meer is....

Joesoef
07-12-05, 11:22
Geplaatst door Sahara
Lig jij er dan wakker van? Het zal jouw een worst zijn als ze er vandaag of morgen niet meer is....

Elk leven is er een. Dus wel, ik ken geen haat.