PDA

Bekijk Volledige Versie : Pim Fortuyn had seks met minderjarigen



Seif
08-12-05, 07:18
Pim Fortuyn had seks met minderjarigen

Bron: fok.nl

Pim Fortuyn had seks met minderjarige jongens. Dit staat in één van de uiterst vertrouwelijke rapporten van de AIVD die Peter R. de Vries in handen heeft.

De uitgelekte rapporten staan op diskettes die onlangs zijn gevonden door iemand die een auto kocht van een medewerker van de Regionale Inlichtingendienst Rotterdam. De meest gevoelige informatie in de rapporten betreft volgens Peter R. de Vries de LPF en Pim Fortuyn: "De inlichtingendienst had bijzonder veel belangstelling voor de escapades van Fortuyn en stelt vast dat hij seksuele contacten had met minderjarige Marokkaanse jongens", aldus De Vries.

Naast Fortuyn werden ook de LPF-kopstukken Joao Varela, Ferry Hoogendijk en Leefbaar Rotterdam raadslid Dries Mosch in de gaten gehouden.

De veiligheidsdienst heeft Peter De Vries gisteravond gewaarschuwd dat het openbaar maken van de informatie een strafbaar feit is, waarvoor hij een maximale celstraf van 15 jaar kan krijgen.

Eens kijken of men hier nu wel vertrouwen heeft in AIVD informatie :D

Elien
08-12-05, 07:25
:eek:



ook dom om deze in je auto te laten liggen

Joesoef
08-12-05, 07:36
Geplaatst door Seif
[b]Naast Fortuyn werden ook de LPF-kopstukken Joao Varela, Ferry Hoogendijk en Leefbaar Rotterdam raadslid Dries Mosch in de gaten gehouden.


Benieuwd wat die hebben uitgevroten, ze werden niet voor niets in de gaten gehouden.

Elien
08-12-05, 07:38
Geplaatst door Joesoef
Benieuwd wat die hebben uitgevroten, ze werden niet voor niets in de gaten gehouden.


misschien wel van die freaky seksavondjes :verward:

Joesoef
08-12-05, 07:43
Geplaatst door Elien
misschien wel van die freaky seksavondjes :verward:


Het waren in ieder geval punten waarmee ze chantabel waren of die politiek gedonder geven.

observer
08-12-05, 07:58
Geplaatst door Joesoef
Benieuwd wat die hebben uitgevroten, ze werden niet voor niets in de gaten gehouden. ze waren een bedreiging voor de gevestigde orde?

meneer a belt zijn vriendje b die hij ooit nog eens een baantje heeft geholpen bij een politiedienst die vervolgens suggereerd maar eens te kijken wat er aan de hand is

Mark
08-12-05, 08:05
Wat een schande voor de ouders van die sletjes :(

Joesoef
08-12-05, 08:17
Geplaatst door observer
ze waren een bedreiging voor de gevestigde orde?

meneer a belt zijn vriendje b die hij ooit nog eens een baantje heeft geholpen bij een politiedienst die vervolgens suggereerd maar eens te kijken wat er aan de hand is


En vervolgens bleek dat deze politici chantabel waren/ gevoelig/ problematisch in de pers/ media........

Stel je voor, Fortuin minister of president en dan zn liefde voor kleine Marokkaantjes.... Nee, Volkert is een zege geweest voor Nederland.

jang0201
08-12-05, 08:26
ik geloof van het hele verhaal helemaal nix. het is volgens mij duidelijk een hetze om leefbaar rotterdam in een kwaad daglicht te stellen, bang dat ze de grootste partij zouden worden in rotterdam.
wel toevallig dat er nou net zo'n diskette in een verkoopbare auto ligt!!

Tomas
08-12-05, 08:39
Een pedo als "grootste nederlander". Fijn.

Joesoef
08-12-05, 08:47
Geplaatst door jang0201
ik geloof van het hele verhaal helemaal nix. het is volgens mij duidelijk een hetze om leefbaar rotterdam in een kwaad daglicht te stellen, bang dat ze de grootste partij zouden worden in rotterdam.
wel toevallig dat er nou net zo'n diskette in een verkoopbare auto ligt!!


LPF/ Fortuin/ Leefbaar Rotterdam hebben geen flopy's nodig om in een kwaad daglicht te komen, doen ze zelf al.

Joesoef
08-12-05, 08:48
Realiseer mij nu dat ik zelf ook wel een seks heb gehad met een minderjarige :scheefbek:

Mark
08-12-05, 08:54
Geplaatst door Joesoef
Realiseer mij nu dat ik zelf ook wel een seks heb gehad met een minderjarige :scheefbek:

betaald? :vreemd:

et_2000nl
08-12-05, 08:57
Geplaatst door Tomas
Een pedo als "grootste nederlander". Fijn.

My thoughts.... :moe: Doe 'we' care????

Ach, wie men lief heeft kastijd men.

Overigens, snap de verontwaardiging niet helemaal, mensen die Pimmetje uit het circuit kenden roepen dit al jaren.

TonH
08-12-05, 08:57
Geplaatst door Seif
Eens kijken of men hier nu wel vertrouwen heeft in AIVD informatie :D

"'Fortuyn had geen seks met minderjarigen'
ROTTERDAM - Fractievoorzitter R. Sörensen van Leefbaar Rotterdam gelooft dat Pim Fortuyn geen seks heeft gehad met minderjarige jongens. Dat heeft hij donderdag gezegd.

Telegraaf"

Waarom iets ontkennen dat geen ontkenning behoeft? :verward:

TonH
08-12-05, 09:11
"De diskettes bevatten onder meer verslagen van infiltratie in milieuactiegroepen, in Molukse groeperingen en bij ‘links-extremisten’. Verder staan er volgens De Vries resultaten op van onderzoeken naar ‘lokale bestuurders’, ‘oud-PvdA politici’ en ‘zeer compromitterende’ informatie over ‘seksuele escapades’ van Pim Fortuyn met ‘Marokkaanse jongetjes’.

Er zou op de diskettes ook informatie staan over mensen in Fortuyns directe omgeving. Een van de documenten heeft als onderwerp ‘de vuile was van D66’."

Volkskrant, 8 december 2005

et_2000nl
08-12-05, 09:22
Geplaatst door TonH
"De diskettes bevatten onder meer verslagen van infiltratie in milieuactiegroepen, in Molukse groeperingen en bij ‘links-extremisten’. Verder staan er volgens De Vries resultaten op van onderzoeken naar ‘lokale bestuurders’, ‘oud-PvdA politici’ en ‘zeer compromitterende’ informatie over ‘seksuele escapades’ van Pim Fortuyn met ‘Marokkaanse jongetjes’.

Er zou op de diskettes ook informatie staan over mensen in Fortuyns directe omgeving. Een van de documenten heeft als onderwerp ‘de vuile was van D66’."

Volkskrant, 8 december 2005

Eigenlijk word ik ontzettend misselijk van "ik word gedemoniseerd" Mr Fortuyn, ondanks het feit dat ie Nederland heeft wakker geschud dat politieke agenda en publieke opinie haaks op elkaar staan. Weer een bevestiging over hoe de nederlandse parlementaire democratie is geworden en welke selectieve rol de AIVD hierin dus lijkt te spelen. Zullen ze ook Balkie, Remkes en Donner onderzoeken, of alleen de politiek 'tegenstanders' van de huidige macht. :moe:

Ik vrees dat de 'moord' ongetwijfeld een link heeft met deze documenten.

Ik hoop dat mediageile PrdV op geheel eigen wijze dit zootje ontmaskerd. Doet ie dat dan heeft ie mijn stem.

Joesoef
08-12-05, 09:59
Geplaatst door Mark
betaald? :vreemd:


In mn jonge jaren hoefde dat niet.

Juliette
08-12-05, 10:03
Ik zou oppassen met al te snel mensen van sex met minderjarigen te beschuldigen. In Frankrijk hebben ze zo verschillende onschuldigen hun leven zowat verwoest.

Al was het natuurlijk algemeen bekend dat PF de jongetjes graag zag. :hihi:

Tomas
08-12-05, 10:05
Geplaatst door Juliette
In Frankrijk hebben ze zo verschillende onschuldigen hun leven zowat verwoest.


Er heeft er toch 1tje zelfs zelfmoord gepleegd?

Juliette
08-12-05, 10:08
Geplaatst door Tomas
Er heeft er toch 1tje zelfs zelfmoord gepleegd?

Ik dacht het wel. Kon de schande niet aan. Op basis van niks baan kwijt, gezin kwijt, reputatie voorgoed om zeep, ...

Tomas
08-12-05, 10:09
Geplaatst door Juliette
Ik dacht het wel. Kon de schande niet aan. Op basis van niks baan kwijt, gezin kwijt, reputatie voorgoed om zeep, ...

Knap klote, ja. Ik denk ook dat je dan heel erg het spreekwoord "Waar rook is, is vuur" gaat haten.

TonH
08-12-05, 10:11
Geplaatst door Tomas
Er heeft er toch 1tje zelfs zelfmoord gepleegd?

Dat risico loop je bij Fortuyn niet meer, dacht ik?

Tomas
08-12-05, 10:15
Geplaatst door TonH
Dat risico loop je bij Fortuyn niet meer, dacht ik?

Da's een kwestie van geloof.

Maar er wordt toch veel meer gesuggereerd in dit artikel dan pim alleen?

Sorry voor de pim. Maar ik heb ook weten te vermijden.

~Panthera~
08-12-05, 10:17
ZO, en nu nog iets te zeggen over die psychopaat ?? :moe:

Nu weet heel nederland het. :fuckit2:
O'hare had een goeie aan hem gehad.
Dit is wat ik bedoelde.
Lachen jullie nu ook nog ?

et_2000nl
08-12-05, 10:19
Geplaatst door Tomas
Da's een kwestie van geloof.

Maar er wordt toch veel meer gesuggereerd in dit artikel dan pim alleen?

Sorry voor de pim. Maar ik heb ook weten te vermijden.

Is suggestie niet de vader van de gedachte. We zullen zien. Geloof dat PrdV wel uit is op een politieke rel. Volgens mij zitten wat mensen met hun billen te knijpen.

Tomas
08-12-05, 10:20
Geplaatst door et_2000nl
Volgens mij zitten wat mensen met hun billen te knijpen.

Jij doet er lustig aan mee.

~Panthera~
08-12-05, 10:22
Geplaatst door et_2000nl
Is suggestie niet de vader van de gedachte. We zullen zien. Geloof dat PrdV wel uit is op een politieke rel. Volgens mij zitten wat mensen met hun billen te knijpen.


werd tijd. :mad:

Ik lig in een deuk hier. :haha:

1.6 miljoen idioten die op een psycopaat hebben gestemd. :fuckit2:

et_2000nl
08-12-05, 10:25
Geplaatst door Tomas
Jij doet er lustig aan mee.

Yep, heerlijk toch. Al vind ik PrdV een enorme eikel, hij heeft een track record om suggesties later via feiten te ontmaskeren cq bevestigen. Beetje krediet mag ie daarvoor krijgen.

We zullen zien waar dit toe leid.

et_2000nl
08-12-05, 10:28
Geplaatst door ~Panthera~
werd tijd. :mad:

Ik lig in een deuk hier. :haha:

1.6 miljoen idioten die op een psycopaat hebben gestemd. :fuckit2:

Maar wel een dode, en het was wel ONZE psychopaat. Maar laten we de feiten afwachten.

Opkomst 80%, kiesgerechtigden ong 12 miljoen. Dus 9.6 mensen hebben op psychopaten gestemd. :duim:

Julien
08-12-05, 10:29
Waarom verbaast mij dit niet. Iedereen wist toch dat die Fortuyn een homo was en geilde op Marokkaanse jongens?

delirious
08-12-05, 10:31
Geplaatst door Julien
Waarom verbaast mij dit niet. Iedereen wist toch dat die Fortuyn een homo was en geilde op Marokkaanse jongens?

Dat is allemaal prima, behalve als het gaat om minderjarigen.
(mocht de aivd info waar zijn.)

~Panthera~
08-12-05, 10:38
Geplaatst door delirious
Dat is allemaal prima, behalve als het gaat om minderjarige.
(mocht de aivd info waar zijn.)


Precies, ieder ander had in de gevangenis gezeten.

Maar omdat na 9/11 iedereen de creeps had, werd hij door H.Mens naar voren geschoven als "redder" hier.
Terwijl hij geen ruk deed, iedereen liep te beledigen en alle echte discussies uit de weg ging.
Weet je nog later, dat Mens zelfs zijn geld terug eiste ?
Als die idioot hem niet naar voren had geschoven, had ie niet eens in de picture gestaan.
En ondertussen neukte hij minderjarigen en kwam er nog mee weg ook.

GADVERDAMME ! en daar stemde het vee dan op. :kotsen:


In 1994 had ie al gezegd, dat als ie aan de macht hier wilde komen, hoe hij dat ging doen: hij zou de grootste partij aanpakken.
De pdva dus, want daar was meneer uitgedonderd.
Zoals bij elke partij waar ie ooit in gezeten heeft trouwens.
Dus was 9/11 even een prachtige kans ?
De aasgieren wisten niet hoe snel ze hem naar voren moesten schuiven.

:kotsen:

TonH
08-12-05, 10:40
Geplaatst door Tomas
Da's een kwestie van geloof.

Maar er wordt toch veel meer gesuggereerd in dit artikel dan pim alleen?

Sorry voor de pim. Maar ik heb ook weten te vermijden.

De Wakkere Krant suggereerde toch ook info over het runnen van Volkert vd G. door de AIVD en het bredere schaduwing van lokale politici...?

Tomas
08-12-05, 10:40
Geplaatst door et_2000nl
Yep, heerlijk toch. Al vind ik PrdV een enorme eikel, hij heeft een track record om suggesties later via feiten te ontmaskeren cq bevestigen. Beetje krediet mag ie daarvoor krijgen.

We zullen zien waar dit toe leid.

Maar als 't ie het flikt om met onsmakelijke details, die echter niemand wat aan gaan, naar buitenkomt, heeft ie het bij mij voorgoed verpest.

delirious
08-12-05, 10:42
Geplaatst door Tomas
Maar als 't ie het flikt om met onsmakelijke details, die echter niemand wat aan gaan, naar buitenkomt, heeft ie het bij mij voorgoed verpest.

In wat voor zin onsmakelijk?

Juliette
08-12-05, 10:43
Geplaatst door Tomas
Knap klote, ja. Ik denk ook dat je dan heel erg het spreekwoord "Waar rook is, is vuur" gaat haten.

Dat vinnik persoonlijk een zo goed als misdadige uitspraak. Jammer genoeg gaan veel mensen daarvan uit.

et_2000nl
08-12-05, 10:43
Geplaatst door TonH
De Wakkere Krant suggereerde toch ook info over het runnen van Volkert vd G. door de AIVD en het bredere schaduwing van lokale politici...?

Dus.... 0605? TvG? AIVD?

:hihi:

Julien
08-12-05, 10:44
weet je wat zo cynisch aan dit alles is..

Jan Nagel was degene die Pim Fortuyn in de picture had gezet met zijn Leefbaar Nederland, en nu is het de nieuwe partij van diezelfde Jan Nagel die Fortuyn weer naar beneden aan het halen is :hihi:

Julien
08-12-05, 10:46
Geplaatst door delirious
Dat is allemaal prima, behalve als het gaat om minderjarige.
(mocht de aivd info waar zijn.)

heb je gelijk in.

ik vraag me trouwens ook af of de AIVD wel harde bewijzen had. Laten we niet te snel oordelen.

Tomas
08-12-05, 10:46
Geplaatst door delirious
In wat voor zin onsmakelijk?

Weet ik veel. Drank, meerdere vrouwen, homosexuele relaties, darkrooms etc etc. Onsmakelijk betekent voor iedereen wat anders. Ik wil dat soort dingen gewoon nooit weten. En vind het naarbuiten brengen van dat soort info opzich weer onsmakelijk. 't is ieders eigen privee leventje, zolang het geen wet schendt.

TonH
08-12-05, 10:47
Geplaatst door Julien
weet je wat zo cynisch aan dit alles is..

Jan Nagel was degene die Pim Fortuyn in de picture had gezet met zijn Leefbaar Nederland, en nu is het de nieuwe partij van diezelfde Jan Nagel die Fortuyn weer naar beneden aan het halen is :hihi:

De ultieme wraak van de 'Linkse Kerk'? :argwaan:

Tomas
08-12-05, 10:47
Geplaatst door Juliette
Dat vinnik persoonlijk een zo goed als misdadige uitspraak. Jammer genoeg gaan veel mensen daarvan uit.

Van mij zouden ze dat spreekworden mogen verbieden, schrappen of afschaffen.

~Panthera~
08-12-05, 10:49
Geplaatst door Julien
weet je wat zo cynisch aan dit alles is..

Jan Nagel was degene die Pim Fortuyn in de picture had gezet met zijn Leefbaar Nederland, en nu is het de nieuwe partij van diezelfde Jan Nagel die Fortuyn weer naar beneden aan het halen is :hihi:


Nee, Nagel is waarschijnlijk voor het blok gezet, door H.Mens en consorten.

et_2000nl
08-12-05, 10:49
Geplaatst door Tomas
Maar als 't ie het flikt om met onsmakelijke details, die echter niemand wat aan gaan, naar buitenkomt, heeft ie het bij mij voorgoed verpest.

Onsmakelijk details is de stijl van PrdV. Story gehalte heel erg hoog.

Maar, dit is wel een publieke figuur. Vraag me dan af, op welke wijze zou dit invloed kunnen hebben op eventueel politiek functioneren. Ik denk heel veel. Is de journalistiek niet de x-de macht binnen de parlemantaire democratie.

delirious
08-12-05, 10:52
Geplaatst door Tomas
Weet ik veel. Drank, meerdere vrouwen, homosexuele relaties, darkrooms etc etc. Onsmakelijk betekent voor iedereen wat anders. Ik wil dat soort dingen gewoon nooit weten. En vind het naarbuiten brengen van dat soort info opzich weer onsmakelijk. 't is ieders eigen privee leventje, zolang het geen wet schendt.

Dacht effe dat je doelde op het naar buiten brengen van "de sex met minderjarigen"door wijlen Fortuyn.
Wat inderdaad de wet schendt, mocht het waar zijn.

mark61
08-12-05, 10:54
Geplaatst door delirious
Dat is allemaal prima, behalve als het gaat om minderjarige.
(mocht de aivd info waar zijn.)

Dat hangt er maar vanaf. Minderjarig = < 18 jaar.

Legale sex is dacht ik 16> jaar. Dus voor hetzelfde geld is het een neprel.

Tomas
08-12-05, 10:54
Geplaatst door et_2000nl
Onsmakelijk details is de stijl van PrdV. Story gehalte heel erg hoog.


Nou kijk ik zelden naar z'n programma's. Maar ik heb 'm nog nooit op zinloos geroddel kunnen betrappen. Het was voor zover ik heb kunnen constateren dus altijd wel functioneel.


Maar, dit is wel een publieke figuur. Vraag me dan af, op welke wijze zou dit invloed kunnen hebben op eventueel politiek functioneren. Ik denk heel veel.

Is heel moeilijk te voorspellen. Bij pim was zijn darkroombezoek volgens mij wel algemeen bekend en betekende blijkbaar niks qua populariteit.


Is de journalistiek niet de x-de macht binnen de parlemantaire democratie.

Een opnontbeerlijke macht.

Jammergenoeg soms.

delirious
08-12-05, 11:03
Geplaatst door mark61
Dat hangt er maar vanaf. Minderjarig = < 18 jaar.

Legale sex is dacht ik 16> jaar. Dus voor hetzelfde geld is het een neprel.

We weten niet wat de leeftijden van de jongens zijn , < dan 18 of > dan 16.
Dat deze situatie fishy is, is een feit.

Bart
08-12-05, 11:07
Geplaatst door ~Panthera~
Precies, ieder ander had in de gevangenis gezeten.

Maar omdat na 9/11 iedereen de creeps had, werd hij door H.Mens naar voren geschoven als "redder" hier.
Terwijl hij geen ruk deed, iedereen liep te beledigen en alle echte discussies uit de weg ging.
Weet je nog later, dat Mens zelfs zijn geld terug eiste ?
Als die idioot hem niet naar voren had geschoven, had ie niet eens in de picture gestaan.
En ondertussen neukte hij minderjarigen en kwam er nog mee weg ook.

GADVERDAMME ! en daar stemde het vee dan op. :kotsen:


In 1994 had ie al gezegd, dat als ie aan de macht hier wilde komen, hoe hij dat ging doen: hij zou de grootste partij aanpakken.
De pdva dus, want daar was meneer uitgedonderd.
Zoals bij elke partij waar ie ooit in gezeten heeft trouwens.
Dus was 9/11 even een prachtige kans ?
De aasgieren wisten niet hoe snel ze hem naar voren moesten schuiven.

:kotsen:

Hou toch eens op zeg. Ik dacht dat jij degene was die integriteit zo hoog in het vaandel had? "Eerst zien, dan geloven" was het toch? En nu doe je exact hetzelfde wat je anderen altijd verwijt: oordelen zonder de feiten te kennen. Niemand weet wat er in de AIVD bestanden staat en of het überhaupt waar is. Maar nee, mevrouw Panthera weet het beter en heeft haar oordeel alweer klaar. Kijk, op dat soort hypocriete houdingen kots ik nou weer op.

Ik was absoluut geen Fortuyn-aanhanger, maar hij had wel degelijk een aantal verfrissende standpunten. Denk eens aan de wachtlijsten in de zorg. Hij fulmineerde tegen de bureaucratie, de managers in de zorg die duurbetaald werden in plaats van de verpleegsters etc. Hij wilde een generaal pardon voor bestaande asielzoekers om zo een streep onder het verleden te zetten gevolgd door een nieuw en rechtvaardiger beleid. De macht inperken van ingeslapen Haagse ambtenaren en zo waren er nog veel meer dingen. Maar nee, de ultralinkse oogkleppen gaan weer op, iemand die als "fout" wordt bespempeld kan dan ook helemaal NIETS meer goed doen. Toegeven dat er ook best goede punten waren is moeilijk hè? Het is veel makkelijker om 1,6 miljoen mensen die er wel wat in zagen (en geloof me, op de punten die ik noemde waren en zijn het er wel meer dan 1,6 miljoen) volledig als niet ter zake doende aan de kant te schuiven. Die afgrijselijke pretenties van morele goedheid, bah!

Zwarte Schaap
08-12-05, 11:08
Oud nieuws, het is een publiek geheim dat bij de politie dossiers vol zijn van Pimmetje en zijn ruzies met die schandknapen.

Wel moslimkinderen misbruiken maar tegelijkertijd de moslims criminaliseren omdat ze dergelijke ziekelijke pedo-sexuele daden afkeuren.

Tfoe, bij nader inzien is de kogel mischien wel op zijn plaats geweest.

mark61
08-12-05, 11:09
Geplaatst door delirious
We weten niet wat de leeftijden van de jongens zijn , < dan 18 of > dan 16.
Dat deze situatie fishy is, is een feit.

PF was sowieso fishy. Afgezien daarvan doet NL eigenlijk niet aan sexuele schandalen onder politici. Das Angelsaksisch, GB, VS en zo. Tenzij heroïnehoeren of <16minderjarigen, natuurlijk.

Bart
08-12-05, 11:11
Geplaatst door Tomas
Is heel moeilijk te voorspellen. Bij pim was zijn darkroombezoek volgens mij wel algemeen bekend en betekende blijkbaar niks qua populariteit.

Klopt, dat was inderdaad bekend. Ik moet zeggen, ik had het best wel cool gevonden als we een premier hadden gehad die na een bezoek van Bush meteen een leatherbar in duikt...

Bart
08-12-05, 11:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Oud nieuws, het is een publiek geheim dat bij de politie dossiers vol zijn van Pimmetje en zijn ruzies met die schandknapen.

Wel moslimkinderen misbruiken maar tegelijkertijd de moslims criminaliseren omdat ze dergelijke ziekelijke pedo-sexuele daden afkeuren.

Tfoe, bij nader inzien is de kogel mischien wel op zijn plaats geweest.

Tsk, wat een selectieve verontwaardiging weer. Wie zegt dat het moslims waren? Hoe weet jij zo zeker dat het kinderen waren zoals anderen hierboven al hebben gezegd? Hoe kom je erbij een suggestieve link te leggen tussen het criminaliseren van moslims (als hij dat al deed wat ik durf te bestrijden) en het afkeuren van pedosexualiteit door moslims? Niet alleen moslims keuren pedosexualiteit af hoor, dat doet 99,9% van de Nederlandse bevolking.

Seif
08-12-05, 11:18
Eindelijk het goede knopje gevonden :D

Zelf heb ik altijd de instelling dat alleen de rechter bepaald wie schuldig is en wie niet.

Bij sommigen hier, van wie ik het ook had verwacht trouwens, hangt het daarentegen af van hun eigen gevoelens jegens Fortuyn.

Bart heeft dus gewoon gelijk.

~Panthera~
08-12-05, 11:24
Geplaatst door Bart
Hou toch eens op zeg. Ik dacht dat jij degene was die integriteit zo hoog in het vaandel had? "Eerst zien, dan geloven" was het toch? En nu doe je exact hetzelfde wat je anderen altijd verwijt: oordelen zonder de feiten te kennen. Niemand weet wat er in de AIVD bestanden staat en of het überhaupt waar is. Maar nee, mevrouw Panthera weet het beter en heeft haar oordeel alweer klaar. Kijk, op dat soort hypocriete houdingen kots ik nou weer op.

Ik was absoluut geen Fortuyn-aanhanger, maar hij had wel degelijk een aantal verfrissende standpunten. Denk eens aan de wachtlijsten in de zorg. Hij fulmineerde tegen de bureaucratie, de managers in de zorg die duurbetaald werden in plaats van de verpleegsters etc. Hij wilde een generaal pardon voor bestaande asielzoekers om zo een streep onder het verleden te zetten gevolgd door een nieuw en rechtvaardiger beleid. De macht inperken van ingeslapen Haagse ambtenaren en zo waren er nog veel meer dingen. Maar nee, de ultralinkse oogkleppen gaan weer op, iemand die als "fout" wordt bespempeld kan dan ook helemaal NIETS meer goed doen. Toegeven dat er ook best goede punten waren is moeilijk hè? Het is veel makkelijker om 1,6 miljoen mensen die er wel wat in zagen (en geloof me, op de punten die ik noemde waren en zijn het er wel meer dan 1,6 miljoen) volledig als niet ter zake doende aan de kant te schuiven. Die afgrijselijke pretenties van morele goedheid, bah!



Doe je huiswerk eens goed, de man was een naar voren geschoven psychopaat.
Praat eens met mensen uit Driehuis, die kunnen je meer vertellen dan ik.
Stem jij in het vervolg dus maar op een psycho met "verlichtte" ideeen, ik zie liever dat ze in De Geestgronden zitten. :fpetaf:

TonH
08-12-05, 11:25
Geplaatst door Bart
Klopt, dat was inderdaad bekend. Ik moet zeggen, ik had het best wel cool gevonden als we een premier hadden gehad die na een bezoek van Bush meteen een leatherbar in duikt...

Wie zegt dat Nederland niet al zo'n premier heeft/had? :verward:

mucs
08-12-05, 11:27
Geplaatst door ~Panthera~
Doe je huiswerk eens goed, de man was een naar voren geschoven psychopaat.
Praat eens met mensen uit Driehuis, die kunnen je meer vertellen dan ik.
Stem jij in het vervolg dus maar op een psycho met "verlichtte" ideeen, ik zie liever dat ze in De Geestgronden zitten. :fpetaf:

nog bedankt dat je me daarnet een idioot en een stuk vee hebt genoemd

:fuckit2:

Juliette
08-12-05, 11:27
Geplaatst door TonH
Wie zegt dat Nederland niet al zo'n premier heeft/had? :verward:

:fpuh: Ik heb een te levendige verbeelding.

delirious
08-12-05, 11:28
Geplaatst door mucs
nog bedankt dat je me daarnet een idioot en een stuk vee hebt genoemd

:fuckit2:

Stuk vee.

~Panthera~
08-12-05, 11:30
Geplaatst door mucs
nog bedankt dat je me daarnet een idioot en een stuk vee hebt genoemd

:fuckit2:


:fpetaf:

amOer
08-12-05, 11:31
bah bah BAH !!

en dat was Nederlander #1 ?! schandalig !

delirious
08-12-05, 11:32
Geplaatst door ~Panthera~
:fpetaf:

Bedank vor die blume.

Juliette
08-12-05, 11:32
Geplaatst door delirious
Stuk vee.

Vee zou nooit voor PF gestemd hebben. :ego:

TonH
08-12-05, 11:32
Geplaatst door Juliette
:fpuh: Ik heb een te levendige verbeelding.

Pas maar op, daar kun je in Nederland tegenwoordig voor vervolgd worden... voor verbeelding. :vreemd:

delirious
08-12-05, 11:32
Geplaatst door Juliette
Vee zou nooit voor PF gestemd hebben. :ego:

Herstel: stuk vreten.

~Panthera~
08-12-05, 11:35
Geplaatst door delirious
Bedank vor die blume.


:lol: VLAKKKKKKKKK !!!!!!!!!!!!!!

Bofko
08-12-05, 11:39
Geplaatst door delirious
Stuk vee.

Pisvee.


(c) Romario, in 1990 over zijn toenmalige werkgever

Bart
08-12-05, 11:42
Geplaatst door ~Panthera~
Doe je huiswerk eens goed, de man was een naar voren geschoven psychopaat.
Praat eens met mensen uit Driehuis, die kunnen je meer vertellen dan ik.
Stem jij in het vervolg dus maar op een psycho met "verlichtte" ideeen, ik zie liever dat ze in De Geestgronden zitten. :fpetaf:

Het blijft moeilijk hè.

1. Ik heb niet op de LPF gestemd
2. Ik begrijp dus dat jij tegen een generaal pardon bent voor asielzoekers, tegen het aanpakken van de wachtlijsten in de zorg, tegen het aanpakken van Haagse bureaucratie? Of durf je dat niet toe te geven omdat je het niet over je hart kunt verkrijgen om ook maar één positief woord aan PF te wijden???
3. Waar haal je de ideeën vandaan dat hij een psychopaat was? Ik wil dan graag psychologische rapporten zien, met bronvermelding.
4. Ik ken geen mensen in Driehuis.

Ik heb persoonlijk alleen maar voordeel van die man gehad, ik was erg tevreden begin jaren '90 met mijn OV-studentenkaart....!

et_2000nl
08-12-05, 11:52
Geplaatst door Tomas
Nou kijk ik zelden naar z'n programma's. Maar ik heb 'm nog nooit op zinloos geroddel kunnen betrappen. Het was voor zover ik heb kunnen constateren dus altijd wel functioneel.

Eens. Ben ook geen regelmatig kijker, sensatie gehalte te hoog, maar idd functioneel en feitelijk.



Is heel moeilijk te voorspellen. Bij pim was zijn darkroombezoek volgens mij wel algemeen bekend en betekende blijkbaar niks qua populariteit.

Ook het fiet dat er van alles 'mis' was leek niemand tegen te houden. Nederland had kennelijk een on-corformistische rel-nicht nodig en die hebben ze gekregen. Resultaat, een rel partij. Allemaal heel voorspelbaar. Maar iedereen heeft helaas het recht om zijn eigen fouten te maken.


Een opnontbeerlijke macht.

Jammergenoeg soms.

Zonder journalistiek geen onthullingen. Watergate, martelingen door CIA en amerikaanse leger, inval in Irak en de leugens. We hebben de pulp en fluf maar te slikken om de juweeltjes te kunnen herkennen.

~Panthera~
08-12-05, 11:53
Geplaatst door Bart
Het blijft moeilijk hè.

1. Ik heb niet op de LPF gestemd
2. Ik begrijp dus dat jij tegen een generaal pardon bent voor asielzoekers, tegen het aanpakken van de wachtlijsten in de zorg, tegen het aanpakken van Haagse bureaucratie? Of durf je dat niet toe te geven omdat je het niet over je hart kunt verkrijgen om ook maar één positief woord aan PF te wijden???
3. Waar haal je de ideeën vandaan dat hij een psychopaat was? Ik wil dan graag psychologische rapporten zien, met bronvermelding.
4. Ik ken geen mensen in Driehuis.

Ik heb persoonlijk alleen maar voordeel van die man gehad, ik was erg tevreden begin jaren '90 met mijn OV-studentenkaart....!


Wees er blij mee, nee, ik heb geen enkel goed woord over voor die man.
Het enige wat ik uit deze crap kan halen, is het feit dat ie door Mens gebruikt is voor zijn doeleinden.
En generaal pardon etc waren ook dingen die andere partijen voorgesteld hadden, dus ook dat was niks nieuws onder de zon.
En dat ie een psychopaat was, daar hoef je niet echt bijster intelligent voor te zijn, neem zijn eigen uitspraken maar: hij was ziekelijk jaloers, heeft ie zelf op tv gezegd, en hij zou ook altijd iemand proberen terug te pakken.
Niet mijn woorden, de zijne.
En als je weet hoe een psyco handelt en en elkaar zou zitten, zou je dat al lang kunnen weten.
Lees O'Hare, zou ik zeggen, en leg het er maar naast.
En je hebt geen enkel voordeel van die man gehad, hij heeft nl niets gedaan, behalve zichzelf in de picture zetten, dus hoe je daar bij komt is me een raadsel.

Mark
08-12-05, 11:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
Oud nieuws, het is een publiek geheim dat bij de politie dossiers vol zijn van Pimmetje en zijn ruzies met die schandknapen.

Wel moslimkinderen misbruiken maar tegelijkertijd de moslims criminaliseren omdat ze dergelijke ziekelijke pedo-sexuele daden afkeuren.

Tfoe, bij nader inzien is de kogel mischien wel op zijn plaats geweest.

Jongens die hun kontjes als een goedkoop hoertje verkopen aan oude mannen kun je toch nauwelijks moslims noemen?

Hoogstens geassimileerde sletjes.

~Panthera~
08-12-05, 12:01
Geplaatst door Zwarte Schaap

Tfoe, bij nader inzien is de kogel mischien wel op zijn plaats geweest.



Geen enkele kogel is op zijn plaats.

Juliette
08-12-05, 12:10
Geplaatst door mucs
ik vind het een smerige manier dat je my een idioot noemt en een stuk vee enkel omdat ik een fan ben van pim fortuyn!

:fuckit2: wat een arrogantie!

Maar bent u nu Zwarte Kat? Is hier nogal verwarring over.

Juliette
08-12-05, 12:21
Geplaatst door ~Panthera~
Geen enkele kogel is op zijn plaats.

Je neemt me de woorden uit de mond. :fpetaf:

Wizdom
08-12-05, 12:21
Was dat nou degene die het Nederlandse vaderland moest 'redden'... Of was dat nou de 'grootste nederlander'...

Wat een ironie...

jochie
08-12-05, 12:30
d'r is nog een keerzijde aan de medaille....:

============================

'Fortuyn had geen seks met minderjarigen'

Fractievoorzitter R. Sörensen van Leefbaar Rotterdam gelooft dat Pim Fortuyn geen seks heeft gehad met minderjarige jongens. Dat heeft hij donderdag gezegd.

Peter R. de Vries bracht de informatie over het seksleven van Fortuyn woensdag naar buiten naar aanleiding van diskettes van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst AIVD. Volgens de misdaadverslaggever is door de AIVD dat seksleven van Fortuyn en zijn partijgenoten onderzocht.

Sörensen wist al voor de verkiezingen dat de AIVD onderzoek deed naar Fortuyn en de partijleden. „We hadden het vermoeden dat we gevolgd werden. We hebben niets te verbergen en hebben dus ook geen bezwaar tegen een onderzoek.” Pim Fortuyn was zich bewust van de onderzoeken. „Hij zei meteen toen hij naar Rotterdam kwam: reken maar dat ze nu alles gaan doen om ons kapot te maken en te demoniseren”, aldus Sörensen.

Ook dacht Fortuyn dat er jonge jongens op hem afgestuurd werden. Sörensen: „Hij waarschuwde ons toen al dat ze dat bij andere politici ook wel zouden doen en dat we dus moesten opletten”.

Sörensen gelooft dat de informatie niet toevallig naar buiten is gekomen. „Het is kort voor de verkiezingen. Ik geloof dat dit niet per ongeluk is gegaan.” Ook raadslid D. Mosch „gelooft er geen bal van” dat de informatie toevallig is kwijtgeraakt. „Als je voor een inlichtingendienst werkt en je bent goed opgeleid, dan kijk je heus je auto wel goed na. Dat alles onderzocht is, is logisch. Maar dat alles naar buiten komt is schandalig en gruwelijk. En dan ook nog eens zo vlak voor de verkiezingen.”

Sörensen gaat geen bezwaar maken tegen uitzending van de informatie door Peter R. de Vries. „We hebben niets te verbergen.” Mosch is benieuwd wie de opdracht heeft gegeven tot het onderzoek en wie er allemaal onderzocht zijn. Beide raadsleden hopen in de loop van de dag tijdens een commissie- en raadsvergadering meer duidelijkheid te krijgen.

Bron: De Telegraaf.nl

freya
08-12-05, 12:39
En nu graag weer ontopic :moe:

Juliette
08-12-05, 12:46
Geplaatst door mucs
ik werk voor een radikaal links tijdschrift en we hebben een hoop gezeik over ons heen gekregen uit het linkse wereldje omdat we niet tegen pim fortuyn waren.

de linkse scene is anti-pim fortuyn. al weet ik niet waarom.

Ik herinner me PF vooral van een televisiedebat waarin ie het niet kon halen van Rosenmoller en toen stampvoetend als een klein kind de studio verliet. Terwijl ie echt niet zo hard werd aangepakt. Wel grappig.

et_2000nl
08-12-05, 12:51
Geplaatst door jochie
d'r is nog een keerzijde aan de medaille....:

============================

'Fortuyn had geen seks met minderjarigen'

Fractievoorzitter R. Sörensen van Leefbaar Rotterdam gelooft dat Pim Fortuyn geen seks heeft gehad met minderjarige jongens. Dat heeft hij donderdag gezegd.

Peter R. de Vries bracht de informatie over het seksleven van Fortuyn woensdag naar buiten naar aanleiding van diskettes van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst AIVD. Volgens de misdaadverslaggever is door de AIVD dat seksleven van Fortuyn en zijn partijgenoten onderzocht.

Sörensen wist al voor de verkiezingen dat de AIVD onderzoek deed naar Fortuyn en de partijleden. „We hadden het vermoeden dat we gevolgd werden. We hebben niets te verbergen en hebben dus ook geen bezwaar tegen een onderzoek.” Pim Fortuyn was zich bewust van de onderzoeken. „Hij zei meteen toen hij naar Rotterdam kwam: reken maar dat ze nu alles gaan doen om ons kapot te maken en te demoniseren”, aldus Sörensen.

Ook dacht Fortuyn dat er jonge jongens op hem afgestuurd werden. Sörensen: „Hij waarschuwde ons toen al dat ze dat bij andere politici ook wel zouden doen en dat we dus moesten opletten”.

Sörensen gelooft dat de informatie niet toevallig naar buiten is gekomen. „Het is kort voor de verkiezingen. Ik geloof dat dit niet per ongeluk is gegaan.” Ook raadslid D. Mosch „gelooft er geen bal van” dat de informatie toevallig is kwijtgeraakt. „Als je voor een inlichtingendienst werkt en je bent goed opgeleid, dan kijk je heus je auto wel goed na. Dat alles onderzocht is, is logisch. Maar dat alles naar buiten komt is schandalig en gruwelijk. En dan ook nog eens zo vlak voor de verkiezingen.”

Sörensen gaat geen bezwaar maken tegen uitzending van de informatie door Peter R. de Vries. „We hebben niets te verbergen.” Mosch is benieuwd wie de opdracht heeft gegeven tot het onderzoek en wie er allemaal onderzocht zijn. Beide raadsleden hopen in de loop van de dag tijdens een commissie- en raadsvergadering meer duidelijkheid te krijgen.

Bron: De Telegraaf.nl

Deze verklaring is echt lachwekkend.

Ik lees:

"ZE gaan ons kapot maken en ZE sturen jonge jongetjes op ons af." Dus die jonge jongetjes van Pim waren AIVD infiltranten. OK Pim, dan mag je ze bruut nemen. :hihi:

Voor de rest lees ik vooral in deze verklaring:

"Ik geloof" dit en "ik geloof" dat. Mooie sussende woorden, maar willen de heren LR hun geloof buiten de discussie houden.

~Panthera~
08-12-05, 13:03
Geplaatst door Juliette
Ik herinner me PF vooral van een televisiedebat waarin ie het niet kon halen van Rosenmoller en toen stampvoetend als een klein kind de studio verliet. Terwijl ie echt niet zo hard werd aangepakt. Wel grappig.


Yep, "normaal" gedrag he ?

Doe jij ook dagelijks, neem ik aan ? :moe:

Juliette
08-12-05, 13:07
Geplaatst door ~Panthera~
Yep, "normaal" gedrag he ?



Als politicus in een televisiedebat gaf dat niet echt een goeie indruk. :hihi: Het was het eerste wat ik zag van de 'hype PF'. Ik wist direct genoeg.

Bart
08-12-05, 13:09
Geplaatst door ~Panthera~
Yep, "normaal" gedrag he ?

Doe jij ook dagelijks, neem ik aan ? :moe:

Jij vandaag wel blijkbaar. "Stampvoetend" is in ieder geval wel de term die in me opkwam toen ik je posts in dit topic las. Misschien een ideetje om eens te proberen je oogkleppen af te doen en zelf wat informatie te vergaren? De man had dus helemaal NIETS goeds in zich?

observer
08-12-05, 13:09
Geplaatst door delirious
Dat is allemaal prima, behalve als het gaat om minderjarigen.
(mocht de aivd info waar zijn.) dat hangt er dus maar vanaf

"minderjarig" en strafbaar zijn dus niet het zelfde, de "legale" grens is 16 btw

wat mij verbaast is dat de discussie wat mischien eventueel hij gedaan zou hebben, op basis van roddel, terwijl er een paar belangrijke dingen vergeten worden namelijk dat iemand opdracht heeft gegeven politici (niet alleen fortuyn maar van meerdere partijen) te observeren en af te luisteren (iets wat de toenmalige minister ontkende btw)

de vraag is dus waarom en door wie is die opdracht gegeven , is het een hoge politiefunctionaris geweest die materiaal wilde hebben voor machtstrijd of is het toch een politieke opdracht geweest

~Panthera~
08-12-05, 13:11
Geplaatst door Juliette
Als politicus in een televisiedebat gaf dat niet echt een goeie indruk. :hihi: Het was het eerste wat ik zag van de 'hype PF'. Ik wist direct genoeg.


Goh, hoe is het mogelijk ? :hihi:

TonH
08-12-05, 13:12
Geplaatst door Juliette
Als politicus in een televisiedebat gaf dat niet echt een goeie indruk. :hihi: Het was het eerste wat ik zag van de 'hype PF'. Ik wist direct genoeg.

Zo werkte dat in Nederland niet... Het heeft Rosemöller daarna kogelbrieven en demoniseringsgehuil opgeleverd.

Gekke tijd was dat die winter en voorjaar 2001, 2002... eigenlijk is die winter nog steeds niet voorbij...

~Panthera~
08-12-05, 13:14
Geplaatst door Bart
Jij vandaag wel blijkbaar. "Stampvoetend" is in ieder geval wel de term die in me opkwam toen ik je posts in dit topic las. Misschien een ideetje om eens te proberen je oogkleppen af te doen en zelf wat informatie te vergaren? De man had dus helemaal NIETS goeds in zich?


O'hare.
Verdiep je zelf maar, voordat je hem heilig verklaart.
Heb ik al genoeg gedaan, me verdiept.
En stampvoeten doe ik niet, misschien wat fel ja.

Bart
08-12-05, 13:20
Geplaatst door ~Panthera~
O'hare.
Verdiep je zelf maar, voordat je hem heilig verklaart.
Heb ik al genoeg gedaan, me verdiept.
En stampvoeten doe ik niet, misschien wat fel ja.

Je geeft geen antwoord op de vraag.

En ik verklaar hem zeker niet heilig. Maar ik presenteer hem ook niet als de grote Satan, zoals jij doet.

~Panthera~
08-12-05, 13:22
Geplaatst door Bart
Je geeft geen antwoord op de vraag.

En ik verklaar hem zeker niet heilig. Maar ik presenteer hem ook niet als de grote Satan, zoals jij doet.


De grote Satan ? nou, dat maak jij er dus van.
Dat jij het verschil tussen een normaal mens en PF niet kunt zien, daar kan ik verder niets aan doen.
Over oogkleppen gesproken.

TonH
08-12-05, 13:24
telgraaf, do 8 dec 2005, 14:04
Homo's boos over beeldvorming Fortuyn
BREDA - Peter R. de Vries pleegt 'karaktermoord' op Pim Fortuyn door hem af te schilderen als 'een pedofiel'. Dat stelde de Homo LesBische Federatie Nederland (HLBF.NL) donderdag. De organisatie beschuldigt De Vries ervan Fortuyn te misbruiken „voor het bedrijven van goedkope politieke spelletjes in de aanloop naar de komende verkiezingen”.


Peter R. de Vries bracht woensdag informatie over het seksleven van Fortuyn naar buiten naar aanleiding van diskettes van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst AIVD. Volgens de misdaadverslaggever heeft de AIVD het seksleven van Fortuyn en zijn partijgenoten onderzocht. Daaruit zou blijken dat de politicus indertijd seks zou hebben gehad met minderjarigen.



En het volgende hoofdstuk... :D

et_2000nl
08-12-05, 13:25
Geplaatst door observer
dat hangt er dus maar vanaf

"minderjarig" en strafbaar zijn dus niet het zelfde, de "legale" grens is 16 btw

wat mij verbaast is dat de discussie wat mischien eventueel hij gedaan zou hebben, op basis van roddel, terwijl er een paar belangrijke dingen vergeten worden namelijk dat iemand opdracht heeft gegeven politici (niet alleen fortuyn maar van meerdere partijen) te observeren en af te luisteren (iets wat de toenmalige minister ontkende btw)

de vraag is dus waarom en door wie is die opdracht gegeven , is het een hoge politiefunctionaris geweest die materiaal wilde hebben voor machtstrijd of is het toch een politieke opdracht geweest

Idd, watergate haal ik mij voor de geest waar de heersende macht, wie dat ook moge zijn, een 'bedreiging' onderzoekt of manipuleert omdat het zogenaamd "beter is voor het land" en vervolgens daar actie, of niet, op onderneemt. Dit allemaal als onderdeel voor de eigen politieke agenda en macht. :moe:

Ik denk echt niet dat het een politiefunctionaris is geweest. De Vries en Kok hadden meteen al ontkennende verklaringen klaar. Die hadden in ieder geval moeten weten hoe de vork in de steel zat. Zo niet, en dat is erg onwaarschijnlijk, is er nog veel meer mis. Ik vrees dat deze beerput enorm gaat stinken.

Juliette
08-12-05, 13:25
Geplaatst door TonH
Zo werkte dat in Nederland niet... Het heeft Rosemöller daarna kogelbrieven en demoniseringsgehuil opgeleverd.



Is dat zo? :verward: Tikje overreactie misschien?

Volgens mij bleef Rosemoller gewoon een beetje doorvragen op een aantal dingen. Niet eens onbeleefd ofzo. Als ik het me goed herinner natuurlijk. Vreemde debatcultuur.

_h4T3D_sE7eN
08-12-05, 13:25
Zowel homo als pedo. :cheefbek:


Volgens mij is het 1 groot complot. Pim kon de schuldgevoelens niet meer aan en betaalde Volkert om hem om te leggen, wetende dat hij als autochtoon nooit levenslang zou krijgen. Hoogstens 20 jaar. Maar na die 20 jaar kan Volkert wel een eiland kopen in de Stille Oceaan, van het geld dat Pim hem betaalde.


Ik zit echt in het verkeerde vak. Ik zou scenarioschrijver moeten worden ...

Bart
08-12-05, 13:27
Geplaatst door ~Panthera~
De grote Satan ? nou, dat maak jij er dus van.
Dat jij het verschil tussen een normaal mens en PF niet kunt zien, daar kan ik verder niets aan doen.
Over oogkleppen gesproken.

Totdat je antwoord geeft op mijn vraag is het tegendeel niet bewezen.

Nog maar een keer: was er dan helemaal NIETS goeds aan die man?

Oh, en dat psychologische rapport zie ik ook nog graag tegemoet. Ik vind het nogal een beschuldiging om iemand een psychopaat te noemen.

Spitsboef
08-12-05, 13:27
Ik heb kranten bij hem bezorgd! :blowen:
En kerstgeld gekregen!

:chef:















Spitsboef

et_2000nl
08-12-05, 13:28
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Zowel homo als pedo. :cheefbek:


Volgens mij is het 1 groot complot. Pim kon de schuldgevoelens niet meer aan en betaalde Volkert om hem om te leggen, wetende dat hij als autochtoon nooit levenslang zou krijgen. Hoogstens 20 jaar. Maar na die 20 jaar kan Volkert wel een eiland kopen in de Stille Oceaan, van het geld dat Pim hem betaalde.


Ik zit echt in het verkeerde vak. Ik zou scenarioschrijver moeten worden ...

Je vergeet MoB en de moord op TvG er nog bij te betrekken en dan ben je Hollywood waardig.

Tomas
08-12-05, 13:29
Geplaatst door Juliette
Is dat zo? :verward: Tikje overreactie misschien?

Volgens mij bleef Rosemoller gewoon een beetje doorvragen op een aantal dingen. Niet eens onbeleefd ofzo. Als ik het me goed herinner natuurlijk. Vreemde debatcultuur.

Niet het doorvragen was het probleem. Rosemoller speelde en beetje op de persoon Pim. En het was heel erg duidelijk afgesproken dat alleen Pim dat bij de anderen mocht. Dus ik kon mij zijn woede wel goed voortellen. Afspraak is afspraak.

TonH
08-12-05, 13:30
Geplaatst door Juliette
Is dat zo? :verward: Tikje overreactie misschien?

Volgens mij bleef Rosemoller gewoon een beetje doorvragen op een aantal dingen. Niet eens onbeleefd ofzo. Als ik het me goed herinner natuurlijk. Vreemde debatcultuur.

Jij hebt die tijd ECHT niet 'meegekregen' he? :D

Spitsboef
08-12-05, 13:30
Geplaatst door et_2000nl
Je vergeet MoB en de moord op TvG er nog bij te betrekken en dan ben je Hollywood waardig.

Zou je niej een keertje een ander liedje willen zingen.



Mvg,










Spitsboef:)

Juliette
08-12-05, 13:31
Geplaatst door et_2000nl
Je vergeet MoB en de moord op TvG er nog bij te betrekken en dan ben je Hollywood waardig.

Samir A. en de Hofstadtgroep. EN OBL natuurlijk. :roker:

_h4T3D_sE7eN
08-12-05, 13:31
Geplaatst door et_2000nl
Je vergeet MoB en de moord op TvG er nog bij te betrekken en dan ben je Hollywood waardig.

Da's een andere aflevering. Daarin komt ook de mol van de AEL terug, alsmede de nooit bekendgeraakte relatie tussen Ariël Sharon en Kelly Price. :maf3:


:hihi:

TonH
08-12-05, 13:31
Geplaatst door et_2000nl
Je vergeet MoB en de moord op TvG er nog bij te betrekken en dan ben je Hollywood waardig.

Is er dan NIET een doorgaande lijn van de OV-studentenkaart tot de moord op TvG? :verward:

et_2000nl
08-12-05, 13:35
Geplaatst door Bart
Totdat je antwoord geeft op mijn vraag is het tegendeel niet bewezen.

Nog maar een keer: was er dan helemaal NIETS goeds aan die man?

Oh, en dat psychologische rapport zie ik ook nog graag tegemoet. Ik vind het nogal een beschuldiging om iemand een psychopaat te noemen.

Mijn insziens waren/zijn er twee dingen "goed" aan Fortuyn:

1. De afstand tussen politiek Den Haag en de publieke opinie. Dat heeft ie haarscherp bloot gelegd op een non-conformistische manier.

2. De grootste verantwoordelijkheid van de politiek en bestuur is de collectieve sector, en die word nog steeds verkwanselt.

Is er wat geleerd of mee gedaan. Nope.

Om "nieuwe" politiek werd laatst nog door Balkie en public heel denigrerend gedaan. En dankzij LPF werd er breed om gelachen. De regenten zitten weer in het pluche.

De collectieve sector is gehoereerd aan het bedrijfsleven.


Blijkt ie inderdaad pedo te zijn, dan blijft dit staan. Voor de rest was het gewoon een zielige blatende relnicht.

Juliette
08-12-05, 13:35
Geplaatst door TonH
Jij hebt die tijd ECHT niet 'meegekregen' he? :D

Nee. Je moet in NL gewoond hebben toen om dat echt 'meegekregen' te hebben denk ik. Hier speelde dat niet echt. Totdat ie werd vermoord natuurlijk. Dan was het plots wel nieuws.

et_2000nl
08-12-05, 13:38
Geplaatst door TonH
Is er dan NIET een doorgaande lijn van de OV-studentenkaart tot de moord op TvG? :verward:

Met een beetje fantasie, en ik voel het komen, kunnen we hier op maroc.nl het hele complot zo ontmaskeren. Volgens mij met wat creatieve geesten hebben we een miljoenen idee in ons handen. Ik vrees echter dat het een eenzame dood zal sterven.

mucs
08-12-05, 13:38
Geplaatst door Juliette
Ik herinner me PF vooral van een televisiedebat waarin ie het niet kon halen van Rosenmoller en toen stampvoetend als een klein kind de studio verliet. Terwijl ie echt niet zo hard werd aangepakt. Wel grappig.

ik herinner me pf vooral als iemand die niet links en niet rechts was. vaarde zn eigen koers en wilde de politiek op zn kop zetten. weg met de regenten-politiek. weg met kok en de pvda. weg met duur wapentuig, weg met de oranjes. en ik herinner me dat ie veel mensen achter zich had uit verschillende lagen vd bevolking met ook veel allochtonen. ( :moe: en het waren allemaal idioten en kuddedieren)

Paul_SchijnDel
08-12-05, 13:43
Geplaatst door mucs
( :moe: en het waren allemaal idioten en kuddedieren)

:zweep:

et_2000nl
08-12-05, 13:43
Geplaatst door Spitsboef
Ik heb kranten bij hem bezorgd! :blowen:
En kerstgeld gekregen!

:chef:

Spitsboef

Werk jij bij de AIVD? Kun je deze berichtgevingen bevestigen?

Paul_SchijnDel
08-12-05, 13:45
Geplaatst door et_2000nl
Werk jij bij de AIVD? Kun je deze berichtgevingen bevestigen?

Ik vraag me af hoeveel Spitsboef van Pimmetje heeft gekregen! :blij:

_h4T3D_sE7eN
08-12-05, 13:51
Geplaatst door et_2000nl
Met een beetje fantasie, en ik voel het komen, kunnen we hier op maroc.nl het hele complot zo ontmaskeren. Volgens mij met wat creatieve geesten hebben we een miljoenen idee in ons handen. Ik vrees echter dat het een eenzame dood zal sterven.


:haha: ...

freya
08-12-05, 13:55
Geplaatst door Paul_SchijnDel
Ik vraag me af hoeveel Spitsboef van Pimmetje heeft gekregen! :blij:

En daar hebben we Mumu weer :rolleyes:

mark61
08-12-05, 13:56
Geplaatst door Spitsboef
Ik heb kranten bij hem bezorgd! :blowen:
En kerstgeld gekregen!

:chef:
Spitsboef

Een fatsoenlijk moeslim neemt geen heidens koeffarfeestgeld aan!

En zeker niet van een Marokkaanse kleuterverkrachtende kale pedo! :student:

Spitsboef
08-12-05, 14:00
Geplaatst door et_2000nl
Werk jij bij de AIVD? Kun je deze berichtgevingen bevestigen?

Nee.
Hoe? Ik woon in Rdam, heb kranten bezorgdPUNT.

Essenburgsingel....Mijn school was achter zn huisje!

et_2000nl
08-12-05, 14:00
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
:haha: ...

Salaam brotha, aan mij ligt het niet broeder, leef je eigen legende heb ik laatst geleerd. Ga voor het grote geld, de wereld zal aan je voeten liggen.

Er zijn al veel te veel, could haves, should haves and would haves in this world.... :moe:

:hihi:

Spitsboef
08-12-05, 14:01
Geplaatst door mark61
Een fatsoenlijk moeslim neemt geen heidens koeffarfeestgeld aan!

En zeker niet van een Marokkaanse kleuterverkrachtende kale pedo! :student:

Fatsoe, wat? Hoe weet je in GDN dat ik een moeslim ben?
Koeffar? Jij? weeNiej waar je het over hebt, pik.

Hij, pedo? WeeNiej hoor! :)

Juliette
08-12-05, 14:01
Geplaatst door mucs
ik herinner me pf vooral als iemand die niet links en niet rechts was. vaarde zn eigen koers en wilde de politiek op zn kop zetten. weg met de regenten-politiek. weg met kok en de pvda. weg met duur wapentuig, weg met de oranjes. en ik herinner me dat ie veel mensen achter zich had uit verschillende lagen vd bevolking met ook veel allochtonen. ( :moe: en het waren allemaal idioten en kuddedieren)

Twas toch vooral zn provocerende gedrag en zn grote ego dat is blijven hangen. Hij veranderde van mening zoals een ander van ondergoed. De enige constante visie in wat ie zei was altijd zn eigen gelijk.

et_2000nl
08-12-05, 14:02
Geplaatst door Spitsboef
Nee.
Hoe? Ik woon in Rdam, heb kranten bezorgdPUNT.

Essenburgsingel....Mijn school was achter zn huisje!

Ontmanteld..... Ontkennen helpt niet, dat is slechts een bevestiging.

:hihi:

et_2000nl
08-12-05, 14:04
Geplaatst door Juliette
Twas toch vooral zn provocerende gedrag en zn grote ego dat is blijven hangen. Hij veranderde van mening zoals een ander van ondergoed. De enige constante visie in wat ie zei was altijd zn eigen gelijk.

Wat een viezerik, veranderde die maar een keer per maand van mening.

et_2000nl
08-12-05, 14:05
Geplaatst door freya
En daar hebben we Mumu weer :rolleyes:

:verward:

Is het nu een man of vrouw of geen van beide of beide?

Spitsboef
08-12-05, 14:05
Geplaatst door et_2000nl
Ontmanteld..... Ontkennen helpt niet, dat is slechts een bevestiging.

:hihi:

:cheefbek:
Nog een keer, maar dan op het juist toontje!

et_2000nl
08-12-05, 14:11
Geplaatst door Spitsboef
:cheefbek:
Nog een keer, maar dan op het juist toontje!

Ben jij Cheppih?

:hihi:

_h4T3D_sE7eN
08-12-05, 14:13
Geplaatst door et_2000nl
Salaam brotha, aan mij ligt het niet broeder, leef je eigen legende heb ik laatst geleerd. Ga voor het grote geld, de wereld zal aan je voeten liggen.

Er zijn al veel te veel, could haves, should haves and would haves in this world.... :moe:

:hihi:

Dat refereert toch aan een basis die aanwezig moet zijn om in ieder geval als een belofte over te komen. Meesten zie ik als een never was. :hihi:

et_2000nl
08-12-05, 14:24
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Dat refereert toch aan een basis die aanwezig moet zijn om in ieder geval als een belofte over te komen. Meesten zie ik als een never was. :hihi:

Levend en wippend in never never land en zo zijn we toch weer on-topic. Hoe is het toch elke keer weer mogelijk....

Spitsboef
08-12-05, 14:48
Geplaatst door et_2000nl
Ben jij Cheppih?

:hihi:
Wellicht!
Wat een
Eer, overigens!


:blauwkus:

et_2000nl
08-12-05, 14:49
Geplaatst door Spitsboef
Wellicht!
Wat een
Eer, overigens!


:blauwkus:

Salaam maliekoem....

In welk geval, de eer is mijnerzijds.

Spitsboef
08-12-05, 14:56
Geplaatst door et_2000nl
Salaam maliekoem....

In welk geval, de eer is mijnerzijds.

BiMithliha!

Je tweede zin deed pijn aan m'n ogen.

et_2000nl
08-12-05, 15:05
Geplaatst door Spitsboef
BiMithliha!

Je tweede zin deed pijn aan m'n ogen.

Heb in tegenstelling tot publieke optredens zeer goede dingen gehoord over de studies die Cheppih gaf. Vandaar. Mocht je hem kennen, PM alternatieven daar ik begrepen heb dat ie gestopt is.

Je tweede zin is des Cheppi's; onbegrepen veel te grote en tere ego gemaskeerd door zelf cynisme. :hihi:

Elbaskue
08-12-05, 15:12
Geplaatst door Seif
Pim Fortuyn had seks met minderjarigen

Bron: fok.nl

Pim Fortuyn had seks met minderjarige jongens. Dit staat in één van de uiterst vertrouwelijke rapporten van de AIVD die Peter R. de Vries in handen heeft.

De uitgelekte rapporten staan op diskettes die onlangs zijn gevonden door iemand die een auto kocht van een medewerker van de Regionale Inlichtingendienst Rotterdam. De meest gevoelige informatie in de rapporten betreft volgens Peter R. de Vries de LPF en Pim Fortuyn: "De inlichtingendienst had bijzonder veel belangstelling voor de escapades van Fortuyn en stelt vast dat hij seksuele contacten had met minderjarige Marokkaanse jongens", aldus De Vries.

Naast Fortuyn werden ook de LPF-kopstukken Joao Varela, Ferry Hoogendijk en Leefbaar Rotterdam raadslid Dries Mosch in de gaten gehouden.

De veiligheidsdienst heeft Peter De Vries gisteravond gewaarschuwd dat het openbaar maken van de informatie een strafbaar feit is, waarvoor hij een maximale celstraf van 15 jaar kan krijgen.

Eens kijken of men hier nu wel vertrouwen heeft in AIVD informatie :D

Whatta...

Amenzu
08-12-05, 16:15
Geplaatst door jang0201
ik geloof van het hele verhaal helemaal nix. het is volgens mij duidelijk een hetze om leefbaar rotterdam in een kwaad daglicht te stellen, bang dat ze de grootste partij zouden worden in rotterdam.
wel toevallig dat er nou net zo'n diskette in een verkoopbare auto ligt!!

Kom op man, Pim was er trots op en liet geen mogelijkheid voorbij om te verkondigen dat hij met Marokkaantjes sex bedreef.

De verhalen zijn in in Rotterdam erg bekend bij de Marokkanen. Hij is de enige. Er was een tijd dat Er bekende pelkjes waren in ROtterdam waar Marokkaantjes de hoer speelden van met name rijke homos.

Maar hetzelfde gebeurde in Eindhoven, daar werden ook mindere jarige Marokkaantjes....

En elders...

MaRiaH
08-12-05, 16:47
Panthera ik ben het met je eens.

hij heeft alle kenmerken..
ik had vanaf dag 1 een hekel aan die man..

Groot ego?? dat is een understatement.

Maar niemand verdiend een kogel..
als PF minister-president was geworden, was ik geemigreerd.
Kinderachtig peuterventje.

Nee , ik kan er niet rouwig om zijn.

Na zijn dood maakte ik me meer bezorgd over het effect op de samenleving en ik was dolblij dat de moordenaar een Nederlander was.

PF was een ongenuanceerde stampvoetende peuter die over lijken ging om zijn zin te krijgen..
en dat die sex had met minderjarigen zegt alleen maar meer over zijn verantwoordelijkheidsgevoel naar anderen toe.

Als je dat niet ziet.. dan heb je pas oogkleppen. :wow:

mucs
08-12-05, 17:10
Geplaatst door Juliette
Twas toch vooral zn provocerende gedrag en zn grote ego dat is blijven hangen. Hij veranderde van mening zoals een ander van ondergoed. De enige constante visie in wat ie zei was altijd zn eigen gelijk.

je kunt beter buigzaam als riet zijn dan stug als beton.

en alleen al dat hij het in zn eentje wist te redden om zo ver te komen binnen dat politieke ford is mijn respect meer dan waard. dat hij daarbij ook van leer trok tegen het verziekte politieke klimaat maakt het nog beter.

mucs
08-12-05, 17:11
Geplaatst door Paul_SchijnDel
:zweep:

oeps. sorry :hihi:

Bart
08-12-05, 17:20
Geplaatst door MaRiaH
Panthera ik ben het met je eens.

hij heeft alle kenmerken..
ik had vanaf dag 1 een hekel aan die man..

Groot ego?? dat is een understatement.

Maar niemand verdiend een kogel..
als PF minister-president was geworden, was ik geemigreerd.
Kinderachtig peuterventje.

Nee , ik kan er niet rouwig om zijn.

Na zijn dood maakte ik me meer bezorgd over het effect op de samenleving en ik was dolblij dat de moordenaar een Nederlander was.

PF was een ongenuanceerde stampvoetende peuter die over lijken ging om zijn zin te krijgen..
en dat die sex had met minderjarigen zegt alleen maar meer over zijn verantwoordelijkheidsgevoel naar anderen toe.

Als je dat niet ziet.. dan heb je pas oogkleppen. :wow:

Ik was het op veel punten niet met Fortuyn eens, daarom heb ik ook niet op hem gestemd. Ook dat hij een kort lontje had en er niet tegen kon als hem tegengas werd geboden is bekend. Maar dat neemt niet weg dat er hier heel veel gespeculeerd wordt en zaken voor waarheid worden aangenomen zonder enig bewijs.

Wat mij vooral stoort is dat iemand die zichzelf op zo'n hoog moreel voetstuk zet zoals Panthera, zo ontzettend hypocriet reageert. Want mijn herhaalde vraag of er dan helemaal niets goed was aan die man wordt botweg genegeerd terwijl ze ontkent hem de grote Satan te noemen, en de man wordt door haar een psychopaat genoemd (in mijn ogen een hele zware beschuldiging) zonder enige onderbouwing behalve een verwijzing naar één of andere vage schrijver die ik verder niet ken. Ze doet exact hetzelfde als waar ze anderen van beschuldigt, denk aan de discussies hier op het prikbord over de tasjesdief die werd doodgereden en Driss die door een politieagent werd doodgeschoten. Panthera heeft wat mij betreft geen enkel recht zich moreel boven anderen verheven te voelen, net zoals jij en ik, maar ook net zoals de mensen die op Fortuyn hebben gestemd, die ze als vee bestempelt, dat recht niet hebben.

mark61
08-12-05, 17:24
Geplaatst door Spitsboef
Fatsoe, wat? Hoe weet je in GDN dat ik een moeslim ben?
Koeffar? Jij? weeNiej waar je het over hebt, pik.

:lachu: Ah, je ontkent?

Kerstmis is nu een islamitisch feest? :confused:


Hij, pedo? WeeNiej hoor! :)

Kijk, een getuige à décharge?

Tomas
08-12-05, 17:26
Maatregelen tegen AIVD-medewerker om diskettes

Uitgegeven: 8 december 2005 18:11
Laatst gewijzigd: 8 december 2005 18:13

DEN HAAG - Het hoofd van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD), S. van Hulst, neemt maatregelen tegen een medewerker die vermoedelijk betrokken is geweest bij het op straat raken van AIVD-diskettes met staatsgeheime informatie. Dat heeft minister Remkes van Binnenlandse Zaken donderdag aangekondigd in een brief aan de Tweede Kamer.

Hij schrijft daarin niet om welke "personele maatregelen" het gaat. Ook de woordvoerder van de minister kon dat niet aangeven. De AIVD-medewerker werkte eerder bij de Regionale Inlichtingen Dienst (RID) van de politie Rotterdam-Rijnmond.


Auto

De diskettes zijn gevonden in zijn auto, die werd verkocht terwijl de informatiedragers er nog inzaten. De nieuwe eigenaar van het voertuig leverde de diskettes vervolgens af bij misdaadverslaggever Peter R. de Vries, die er in z'n televisieprogramma aandacht aan wil besteden.

Volgens de journalist staat er persoonlijke informatie over de seksuele gedragingen van Pim Fortuyn op, maar ook gegevens over privézaken en het justitieel verleden van diens politieke medestanders en politici van andere partijen. De Rotterdamse politie, die deze beweringen heeft onderzocht, had De Vries om integrale inzage in de documenten gevraagd.

Strafbaar

De journalist heeft daarop per fax een inventarislijst van de diskettes gestuurd, aldus Remkes. Op basis daarvan heeft de AIVD hem laten weten dat de diskettes staatsgeheime informatie bevatten en dat het strafbaar is om dergelijke gegevens te bezitten of openbaar te maken.

(c) www.nu.nl

Spitsboef
08-12-05, 17:27
Geplaatst door mark61
:lachu: Ah, je ontkent?

Kerstmis is nu een islamitisch feest? :confused:



Kijk, een getuige à décharge?

:baard:

Weet niej,wat ik wel weet is dat SinterKlaas uit turkije komt.

Pardon monsieur de Uil?

Tomas
08-12-05, 17:28
Vin't maar een raar verhaal. Als het echt zo geheim is, dan ga je dat toch allemaal gewoon ontkennen. Nu bevestigd zowel de aivd als de politiek alles bij monde van remkes wat er op die diskettes staat. Alsof we het allemaal ook echt moeten weten en geloven. Ben erg benieuwd aan het worden wat er zoal op staat. Zal gok ik weinig met de zittende politici te maken hebben.

Spitsboef
08-12-05, 17:29
Geplaatst door et_2000nl
Heb in tegenstelling tot publieke optredens zeer goede dingen gehoord over de studies die Cheppih gaf. Vandaar. Mocht je hem kennen, PM alternatieven daar ik begrepen heb dat ie gestopt is.

Je tweede zin is des Cheppi's; onbegrepen veel te grote en tere ego gemaskeerd door zelf cynisme. :hihi:

Ohja? Ik ken hem wel, vaak met hem gepraat...

Cinisme? Dat heb ik op school geleerd, misschien.

:hihi:

Paul_SchijnDel
08-12-05, 17:32
Geplaatst door mucs
je kunt beter buigzaam als riet zijn dan stug als beton.
en alleen al dat hij het in zn eentje wist te redden om zo ver te komen binnen dat politieke ford is mijn respect meer dan waard. dat hij daarbij ook van leer trok tegen het verziekte politieke klimaat maakt het nog beter.

Eensch.

Pim was een verwoed aanhanger van het Tao'isme.
Oude Oosterse wijsbegeerte.
:student:

Paul_SchijnDel
08-12-05, 17:37
Geplaatst door Tomas
Maatregelen tegen AIVD-medewerker om diskettes

Uitgegeven: 8 december 2005 18:11
Laatst gewijzigd: 8 december 2005 18:13

DEN HAAG - Het hoofd van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD), S. van Hulst, neemt maatregelen tegen een medewerker die vermoedelijk betrokken is geweest bij het op straat raken van AIVD-diskettes met staatsgeheime informatie. Dat heeft minister Remkes van Binnenlandse Zaken donderdag aangekondigd in een brief aan de Tweede Kamer.

Hij schrijft daarin niet om welke "personele maatregelen" het gaat. Ook de woordvoerder van de minister kon dat niet aangeven. De AIVD-medewerker werkte eerder bij de Regionale Inlichtingen Dienst (RID) van de politie Rotterdam-Rijnmond.


Auto

De diskettes zijn gevonden in zijn auto, die werd verkocht terwijl de informatiedragers er nog inzaten. De nieuwe eigenaar van het voertuig leverde de diskettes vervolgens af bij misdaadverslaggever Peter R. de Vries, die er in z'n televisieprogramma aandacht aan wil besteden.

Volgens de journalist staat er persoonlijke informatie over de seksuele gedragingen van Pim Fortuyn op, maar ook gegevens over privézaken en het justitieel verleden van diens politieke medestanders en politici van andere partijen. De Rotterdamse politie, die deze beweringen heeft onderzocht, had De Vries om integrale inzage in de documenten gevraagd.

Strafbaar

De journalist heeft daarop per fax een inventarislijst van de diskettes gestuurd, aldus Remkes. Op basis daarvan heeft de AIVD hem laten weten dat de diskettes staatsgeheime informatie bevatten en dat het strafbaar is om dergelijke gegevens te bezitten of openbaar te maken.

(c) www.nu.nl

Volgens mij stond er heel wat anders op die diskettes. Echt heftige onthullende informatie over de moord die de burgers zou doen schokken.
Om de nieuwsgierige burgertjes te sussen komen ze met lulverhaaltjes over Pimmetjes Marokkaanse knaapjes-escapades.

Serieus. :tik:

Vanavond optreden voor een stel boeren in het WestFriese gehucht Wadway.... :zegniets:

Paul_SchijnDel
08-12-05, 17:59
Geplaatst door Mark
Jongens die hun kontjes als een goedkoop hoertje verkopen aan oude mannen kun je toch nauwelijks moslims noemen?

Hoogstens geassimileerde sletjes.

:knipoog:

Elfquest
08-12-05, 21:16
Uhm een veiligheidsdienst, de AIVD die anno 2005 gevoelinge informatie op diskettes opslaat en het in auto's laat slingeren? Please laat me niet lachen. :lol:

Dit was trouwens toch allang bekend van Pim dat hij op jonge jongens viel? Hij kwam daar zelf voor uit. En nu ineens wordt er ophef over gemaakt? :vreemd:

TENACH
08-12-05, 21:21
Geplaatst door Elfquest
Uhm een veiligheidsdienst, de AIVD die anno 2005 gevoelinge informatie op diskettes opslaat en het in auto's laat slingeren? Please laat me niet lachen. :lol:

Dit was trouwens toch allang bekend van Pim dat hij op jonge jongens viel? Hij kwam daar zelf voor uit. En nu ineens wordt er ophef over gemaakt? :vreemd:

Kortom, PIM was niet alleen homofiel, maar ook een vieze pedofiel. Hij was dus erg FOUT. Jammer dat ie die pijp uit is. Ik had graag Hirsi om reactie willen vragen :D

Joesoef
08-12-05, 21:33
Geplaatst door Elfquest
Uhm een veiligheidsdienst, de AIVD die anno 2005 gevoelinge informatie op diskettes opslaat en het in auto's laat slingeren? Please laat me niet lachen. :lol:

Dit was trouwens toch allang bekend van Pim dat hij op jonge jongens viel? Hij kwam daar zelf voor uit. En nu ineens wordt er ophef over gemaakt? :vreemd:


Wie zegt dat de info uit 2005 is en niet ouder? Daarnaast, je moest eens weten hoe sommige overheden achterlopen op it-gebied of opslagmogelijkheden hebben beperkt (geen cd branders, usb poorten uitgeschakeld ed).

barfly
08-12-05, 21:39
Wat ik me dus ook afvraag. Diskettes? Achtergelaten in een leaseauto? En ze werken nog en iemand vind ze en die iemand besluit om ze te bekijken? (schat de waarde ervan in) En geeft 't door aan PRDV. Buitengewoon toevallig allemaal. ware het niet dat Remkes en de AIVD het kennelijk serieus nemen...

MaRiaH
08-12-05, 21:43
Geplaatst door barfly
Wat ik me dus ook afvraag. Diskettes? Achtergelaten in een leaseauto? En ze werken nog en iemand vind ze en die iemand besluit om ze te bekijken? (schat de waarde ervan in) En geeft 't door aan PRDV. Buitengewoon toevallig allemaal. ware het niet dat Remkes en de AIVD het kennelijk serieus nemen...

Yup..
zou er opzet in het spel zijn? :hihi:

Joesoef
08-12-05, 22:21
Geplaatst door MaRiaH
Yup..
zou er opzet in het spel zijn? :hihi:


Opzet ja, nu de vraag waarom?

Juliette
08-12-05, 22:26
Geplaatst door mucs
je kunt beter buigzaam als riet zijn dan stug als beton.



Een groot ego is niet genoeg.

In politiek heb je meerdere kwaliteiten nodig. Oog voor de goeie kanten in andermans verhaal bijvoorbeeld. Bereidheid tot samenwerken met mensen die anders denken.

Ik zeg maar wat. PF had dat allemaal niet.

MaRiaH
08-12-05, 23:05
Geplaatst door Joesoef
Opzet ja, nu de vraag waarom?

Waarom? :schrik:

:hihi:

MaRiaH
08-12-05, 23:05
Geplaatst door Juliette
Een groot ego is niet genoeg.

In politiek heb je meerdere kwaliteiten nodig. Oog voor de goeie kanten in andermans verhaal bijvoorbeeld. Bereidheid tot samenwerken met mensen die anders denken.

Ik zeg maar wat. PF had dat allemaal niet.

:duim: inderdaad

Paul_SchijnDel
08-12-05, 23:25
Leve Pim! :handbang:

TonH
09-12-05, 00:43
Geplaatst door Joesoef
Opzet ja, nu de vraag waarom?

Wie weet moet zwijgen, die weet zwijgt... :roker:

Wizdom
09-12-05, 08:36
Geplaatst door ~Panthera~
De grote Satan ? nou, dat maak jij er dus van.
Dat jij het verschil tussen een normaal mens en PF niet kunt zien, daar kan ik verder niets aan doen.
Over oogkleppen gesproken.

Wat mij betreft zegt deze trieste affaire wel wat over het zwakke beoordelingsvermogen van een niet onaanzienlijk deel van electoraal nederland...

Het 'nuchtere' Nederland.... Laten we dat sprookje van ooit naar het land van Hirschi Ali verbannen....

et_2000nl
09-12-05, 09:37
Geplaatst door Spitsboef
Ohja? Ik ken hem wel, vaak met hem gepraat...

Cinisme? Dat heb ik op school geleerd, misschien.

:hihi:

MPS-je? Ach, een schizofreen is nooit alleen....

jan1974
09-12-05, 09:38
Geplaatst door Juliette
Een groot ego is niet genoeg.

In politiek heb je meerdere kwaliteiten nodig. Oog voor de goeie kanten in andermans verhaal bijvoorbeeld.....
Yeah right. In een verkiezingscampagne zeker.

Ik had zo'n schoon genoeg van Kok dat ik blij was met de "ruziemaker" PF. Weg met die politiek-correctheid.

De grootste verdienste van PF blijft wat mij betreft de hoge opkomst.

Rosenmuller heeft Fortyun alleen maar groter gemaakt door de aandacht op hem te richten.

Balkenende heeft nooit ruzie gezocht en is dus ook als winnaar uit de verkiezingen gekomen.

et_2000nl
09-12-05, 09:54
Geplaatst door MaRiaH
Waarom? :schrik:

:hihi:

Lijkt me echt niet zo moeilijk. Bewust lekken gebeurd vaker dan per ongeluk lekken, allemaal in het kader van de politieke agenda en politieke machts spel.

Wat er allemaal achterschuilt zullen we nooit weten. We zien slechts de modder, maar niet door wie die gegooid word. Die staat lachend verdekt opgesteld te kijken.

Auw, ET is paranoia.... :hihi:

Mijn insziens is het de heropstanding van Fortuynisten die langzamerhand weer populairder beginnen te worden. Als je Pim besmeurd, met zogenaamd staatsgevaarlijke documenten, lees goed, Remkes heeft het sex leven van Pim staatsgevaarlijk gemaakt, besmeur je ook het gedachtengoed omdat ze zo verbonden zijn.

De verklaringen van LR maken het allemaal nog lachwekkender. Pim heeft ons al gewaarschuwt: "ZE willen ons kapot maken en ZE sturen jonge jongetjes op ons af." Een beetje psycholoog zou dat paranoia noemen, iemand die lijd aan achtervolgingswaanzin, en de jongetjes die ie in zijn schoot geworpen krijgt gezonden zijn puur uit destructie van het gedachtengoed? Laat MIJ in ieder geval niet lachen. Misschien kun je er gewoon met je poten van af blijven, of ze nou gezonden zijn vanuit een hoger doel of niet.

TonH
09-12-05, 10:25
Geplaatst door Wizdom
Wat mij betreft zegt deze trieste affaire wel wat over het zwakke beoordelingsvermogen van een niet onaanzienlijk deel van electoraal nederland...

Het 'nuchtere' Nederland.... Laten we dat sprookje van ooit naar het land van Hirschi Ali verbannen....

Denk dat je nog een stapje verder moet gaan: Er is niks mis met het oordeelvermogen van electoraal Nederland. Men kiest heel bewust voor iemand als Fortuyn. Zoals men ook heel bewust voor allerlei andere Leefbaren kiest. En daarbij is het vaak "hoe gekker hoe beter", want dat is lachuh.

Waarom? Is dat electoraal vandalisme?

waterfiets
09-12-05, 11:58
Geplaatst door observer
wat mij verbaast is dat de discussie wat mischien eventueel hij gedaan zou hebben, op basis van roddel, terwijl er een paar belangrijke dingen vergeten worden namelijk dat iemand opdracht heeft gegeven politici (niet alleen fortuyn maar van meerdere partijen) te observeren en af te luisteren (iets wat de toenmalige minister ontkende btw)

de vraag is dus waarom en door wie is die opdracht gegeven , is het een hoge politiefunctionaris geweest die materiaal wilde hebben voor machtstrijd of is het toch een politieke opdracht geweest

Klopt helemaal. Ik weet inderdaad dat Pim Fortuyn heeft gemeld in een interview op TV dat een hele jonge jongen in het uitgangsleven op hem af stapte en iets van hem wou en dat hij dat niet vertrouwde maar wel verleidelijk vond. Hij was heel open over die dingen. Dus ik vraag mij inderdaad vooral af wie opdrachtgever was en of het onderdeel was van een campagne hem in diskrediet te brengen. Dus ik ben vooral benieuwd wat Peter R. de V. gaat onthullen over de werkwijze van de AIVD.

Wizdom
09-12-05, 12:09
Geplaatst door waterfiets
Klopt helemaal. Ik weet inderdaad dat Pim Fortuyn heeft gemeld in een interview op TV dat een hele jonge jongen in het uitgangsleven op hem af stapte en iets van hem wou en dat hij dat niet vertrouwde maar wel verleidelijk vond. Hij was heel open over die dingen. Dus ik vraag mij inderdaad vooral af wie opdrachtgever was en of het onderdeel was van een campagne hem in diskrediet te brengen. Dus ik ben vooral benieuwd wat Peter R. de V. gaat onthullen over de werkwijze van de AIVD.

Nou ja... Diskrediet brengen...? Volgens mij was hij er heel openlijk over dat hij afwijkend was zoals nichterigheid en kleine jongetjes...

Hij bedreef ook afwijkende en extreem rechtse populistische politiek met simpele oplossingen... Naar AIVD maatstaven alle reden tot observatie...

De onthullingen zijn niet onthullend maar bevestigend. PM was een nicht en een pedo....

Wizdom
09-12-05, 12:11
Geplaatst door Paul_SchijnDel
Leve Pim! :handbang:

Of je bent pedo.... Of je bent homo... Of je houdt niet van kleine kinderen...

et_2000nl
09-12-05, 12:20
Geplaatst door waterfiets
Klopt helemaal. Ik weet inderdaad dat Pim Fortuyn heeft gemeld in een interview op TV dat een hele jonge jongen in het uitgangsleven op hem af stapte en iets van hem wou en dat hij dat niet vertrouwde maar wel verleidelijk vond. Hij was heel open over die dingen. Dus ik vraag mij inderdaad vooral af wie opdrachtgever was en of het onderdeel was van een campagne hem in diskrediet te brengen. Dus ik ben vooral benieuwd wat Peter R. de V. gaat onthullen over de werkwijze van de AIVD.

Dus, je roept:

"Hallo, ik ben Pim, ik en gek op darkrooms, vooral als die vol zitten met jonge jongetjes van alle etniciteiten, marokkaans in het bijzonder."

Dan is het in ene gerechtvaardigd?

Ik zou zeggen, pedo's, verzamel U en begin UW eigen "Ik beken" site of TV programma en Uw handelen is gelegitimeerd.

Vervolgens roep je:

"De AIVD zat er achter", en je handelen is onderdeel geworden van demoniserend Nederland.

Nederland, laat pedo's met rust AUB, U demoniseert ze. En dat mag niet....

Ach. Al met al een begrijpelijke reaktie de ontkenning. In welk rouwproces zal Nederland raken mocht Pimmetje pedo zijn en zijn Islam hetze gebaseerd is op sexuele frustratie, argwaan, achtervolgings waanzin en schizofrenie. Toch pijnlijk te moeten toegeven dat de Grootste Nederlander aller tijden er een beetje rare gewoontes op na hield.

Dat de AIVD in opdracht van minister de Vries onderzoek naar deed lijkt me meer dan logisch. Pim voor MP? Minister P........

Auw!

Wizdom
09-12-05, 12:25
Geplaatst door et_2000nl
Dus, je roept:

"Hallo, ik ben Pim, ik en gek op darkrooms, vooral als die vol zitten met jonge jongetjes van alle etniciteiten, marokkaans in het bijzonder."

Dan is het in ene gerechtvaardigd?

Ik zou zeggen, pedo's, verzamel U en begin UW eigen "Ik beken" site of TV programma en Uw handelen is gelegitimeerd.

Vervolgens roep je:

"De AIVD zat er achter", en je handelen is onderdeel geworden van demoniserend Nederland.

Nederland, laat pedo's met rust AUB, U demoniseert ze. En dat mag niet....

Ach. Al met al een begrijpelijke reaktie de ontkenning. In welk rouwproces zal Nederland raken mocht Pimmetje pedo zijn en zijn Islam hetze gebaseerd is op sexuele frustratie, argwaan, achtervolgings waanzin en schizofrenie. Toch pijnlijk te moeten toegeven dat de Grootste Nederlander aller tijden er een beetje rare gewoontes op na hield.

Dat de AIVD in opdracht van minister de Vries onderzoek naar deed lijkt me meer dan logisch. Pim voor MP? Minister P........

Auw!

Wanneer het stof neergedaald is en men weer tot zijn positieven is gekomen zal het ooit eens veranderen in PM, de grootste fout van dwalend Nederland....

et_2000nl
09-12-05, 12:30
Geplaatst door Wizdom
Wanneer het stof neergedaald is en men weer tot zijn positieven is gekomen zal het ooit eens veranderen in PM, de grootste fout van dwalend Nederland....

Republikein?

Na Pim ook nog het andere heilige huisje afbreken.... :moe:
Maar wie gaat er dan grootste nederlander worden?

:hihi:

waterfiets
09-12-05, 13:43
Geplaatst door Wizdom
Nou ja... Diskrediet brengen...? Volgens mij was hij er heel openlijk over dat hij afwijkend was zoals nichterigheid en kleine jongetjes...

Hij bedreef ook afwijkende en extreem rechtse populistische politiek met simpele oplossingen... Naar AIVD maatstaven alle reden tot observatie...

De onthullingen zijn niet onthullend maar bevestigend. PM was een nicht en een pedo....

Het is niet verboden in nederland om een nicht te zijn zoals je weet en daar heeft hij nooit een geheim van gemaakt. Dat hij pedo zou zijn geweest is volgens mij helemaal niet aangetoond. Waar baseer je dat op?

waterfiets
09-12-05, 13:48
Geplaatst door et_2000nl
Dat de AIVD in opdracht van minister de Vries onderzoek naar deed lijkt me meer dan logisch. Pim voor MP? Minister P........

Auw!

Dan zou je de beweegredenen moeten weten. Volgens Remkes hadden die met vragen over de integriteit van Pim Fortuyn te maken. Maar het zou net zo goed kunnen dat het met de integriteit van de politici te maken heeft die er opdracht toe gaven. Immers, het stond wel vast dat hij de verkiezingen ging winnen en ze zagen hem als een gevaar voor het politiek establishment. Dat bleek ook wel uit de uitlatingen die ze over hem deden.

MaRiaH
09-12-05, 13:48
Geplaatst door et_2000nl
Ik zou zeggen, pedo's, verzamel U en begin UW eigen "Ik beken" site of TV programma en Uw handelen is gelegitimeerd.


Zo een site bestaat al! :jammer:
je wil niet weten wat er op staat.. http://www.martijn.org/
Die site is volledig legaal en er is niets tegen te doen. Ik kwam op deze site door een tip van anderen die juridsiche stappen hebben ondernomen tegen st. Martijn. Men vroeg om steun en ik ben toen eens een kijkje gaan nemen. Er is ook aangifte gedaan bij de politie, maar gedachtengoed plaatsten staat vrij. Had er nu kinderporno opgestaan dan was het wat anders geweest. Het forum was helemaal om ziek van te worden, dat hebben ze nu afgesloten en alleen als je je registreert kun je lezen/posten.

Ze prediken sex met kleine kinderen met toestemming van de ouders..
de ouders moeten hun denkwijze veranderen want zij maken de kinderen gefrustreerd.
kleine kindjes vinden sex lekker, beweren ze, en het is een uiting van liefde en juist ZIJ houden van kinderen.
enz enz.
om van te :kotsen:

het zijn smerige egocentrische types die de waarheid in hun eigen voordeel ombuigen.

ga er vooral NIET lezen.

Spitsboef
09-12-05, 13:49
Geplaatst door et_2000nl
MPS-je? Ach, een schizofreen is nooit alleen.... :wtf: