PDA

Bekijk Volledige Versie : Wanhopige vader ketende dochter (12) vast



Couscousje
08-12-05, 10:47
Wanhopige vader ketende dochter (12) vast
Bron: Brabants Dagblad
Gepubliceerd: donderdag 8 december 2005 @ 09:49

Een 40-jarige vader uit Veldhoven heeft zijn 12-jarige dochter deze zomer bijna twee weken aan een ketting gelegd. Hij ketende haar vast op haar slaapkamer omdat hij niet meer wist wat hij met zijn ernstig puberende dochter aan moest.

Het meisje kreeg tijdens de vastgeketende periode tweemaal daags eten van haar moeder en mocht 's avonds even douchen. Haar behoefte moest ze in een een emmer deponeren. Toen haar vader erachter kwam dat de dochter vanuit haar raam met vriendinnetjes op straat sprak, kortte hij de ketting in.

Overigens blijkt het meisje haar straf niet echt abnormaal te hebben gevonden en was ze vrij laconiek onder de situatie. Enkele andere familieleden, zoals de oma, waren van de het ketenen op de hoogte en vonden het prima.

Vriendje van 16
Volgens de vader ging zijn dochter met verkeerde vrienden om, hield ze zich aan geen enkele afspraak, kwam ze 's nachts niet thuis, droeg ze hoerige kleren, pleegde ze diefstallen en was ze al een keer stomdronken thuisgekomen. Ook bleef ze geregeld bij haar 16-jarige vriendje slapen.

Toen de ketenperiode voorbij was ging het meisje overigens al snel weer naar haar vriendje. Haar vader ontstak toen helemaal in woede, belde daar midden in de nacht aan en sleurde zijn dochter het huis uit. Ook sloeg hij haar (voor het eerst in zijn leven) en bracht haar naar oma. De politie kwam op het spoor van bovenstaande feiten omdat de familie van het vriendje de politie belde toen vader 's nachts zijn dochter bij hun weghaalde.

Cc

Tomas
08-12-05, 10:49
Oh man, wat kan ik mij inleven in die vader.

mulan
08-12-05, 10:53
Geplaatst door Tomas
Oh man, wat kan ik mij inleven in die vader.

Zeg hoe oud was jouw dochter ook alweer? :engel:

Maar ze vond het schijnbaar voor de rest heel normaal dat het gebeurde?

Tomas
08-12-05, 10:55
Geplaatst door mulan
Zeg hoe oud was jouw dochter ook alweer? :engel:

Die is er bijna overheen. Hoop ik.


Maar ze vond het schijnbaar voor de rest heel normaal dat het gebeurde?

Kijk, dat is nu de kunst van opvoeden.

AlainC
08-12-05, 15:26
Als je je kind van 12 moet vastketenen om te voorkomen dat het dingen doet die je als ouder niet kunt toestaan heb je de kunst van het opvoeden niet echt onder de knie vrees ik.

Rudy
08-12-05, 15:32
Het zullen de slechte vrienden geweest zijn.