PDA

Bekijk Volledige Versie : Gast bijt serveerster in teen



Bofko
08-12-05, 12:08
GELSENKIRCHEN (ANP) - Een Duitse rechtbank heeft een man een boete van 400 euro opgelegd omdat hij een serveerster tot bloedens toe in haar teen had gebeten. De vrouw had de gast gedwongen haar voet schoon te likken nadat hij bier had geknoeid.

De serveerster hield haar voet niet voor de man om gebeten te worden, maar om schoongemaakt te worden, oordeelde de rechter in Gelsenkirchen woensdag. De vrouw kon tien dagen niet werken.

home.nl

Juliette
08-12-05, 12:13
Kinky.

~Panthera~
08-12-05, 12:23
Geplaatst door Juliette
Kinky.


zekers. :hihi:

mark61
08-12-05, 12:39
Geplaatst door ~Panthera~
zekers. :hihi:

zekerlijk. :rood:

TonH
08-12-05, 12:41
400 Euro? :schok:

Op de wallen is het goedkoper... :nerveus:

~Panthera~
08-12-05, 12:44
Geplaatst door TonH
400 Euro? :schok:

Op de wallen is het goedkoper... :nerveus:


Ja zeg, had ie het meteen maar goed moeten doen. :ego:

:hihi:

Juliette
08-12-05, 12:51
Geplaatst door ~Panthera~
Ja zeg, had ie het meteen maar goed moeten doen. :ego:

:hihi:

Stom idd. :hihi: Een vrouw bied hem aan r voeten te likken en dan bijt ie erin. :jammer:

Bofko
08-12-05, 12:54
Geplaatst door Juliette
Stom idd. :hihi: Een vrouw bied hem aan r voeten te likken en dan bijt ie erin. :jammer:

Dīr staat niet in dat ze geen dichte schoenen aanhad. Maar ja, ik mis sowieso wat meer achtergrondinformatie in dit berichtje.

~Panthera~
08-12-05, 12:57
Geplaatst door Juliette
Stom idd. :hihi: Een vrouw bied hem aan r voeten te likken en dan bijt ie erin. :jammer:


:jammer:


Had ze soms zweetvoeten ?? :stout:

et_2000nl
08-12-05, 13:00
Heeft iemand toevallig het adres van die kroeg? :ego:

:hihi:

~Panthera~
08-12-05, 13:01
Geplaatst door et_2000nl
Heeft iemand toevallig het adres van die kroeg? :ego:

:hihi:




Ga je ook iets "aanbieden" ?
Zolang je er maar niet mee wiebelt. :ego:



:hihi:

et_2000nl
08-12-05, 13:06
Geplaatst door ~Panthera~
Ga je ook iets "aanbieden" ?

:hihi:

Nou, ahum, als ik het bericht goed lees mag je in die kroeg dus gratis tenen likken. Niet voor mezelf natuurlijk, :ego: maar er zijn mensen die dat heel erg opwindend vinden. Puur in het kader van informatie verstrekking denk ik dat het dus belangrijk is.

:hihi:

~Panthera~
08-12-05, 13:07
Geplaatst door et_2000nl
Nou, ahum, als ik het bericht goed lees mag je in die kroeg dus gratis tenen likken. Niet voor mezelf natuurlijk, :ego: maar er zijn mensen die dat heel erg opwindend vinden. Puur in het kader van informatie verstrekking denk ik dat het dus belangrijk is.

:hihi:


Oh..op die manier.
Nee, dan is het goed. :ego:


:hihi:

TonH
08-12-05, 13:08
Geplaatst door ~Panthera~
:jammer:


Had ze soms zweetvoeten ?? :stout:

Eerder jubeltenen... :roker:

~Panthera~
08-12-05, 13:18
Geplaatst door TonH
Eerder jubeltenen... :roker:



Ook onderzoek gedaan ? :roker:


:hihi:

TonH
08-12-05, 13:20
Geplaatst door ~Panthera~
Ook onderzoek gedaan ? :roker:


:hihi:

I love toes :roker:

Juliette
08-12-05, 14:16
Geplaatst door Bofko
Dīr staat niet in dat ze geen dichte schoenen aanhad. Maar ja, ik mis sowieso wat meer achtergrondinformatie in dit berichtje.

Hij beet in haar teen. Die dichte schoenen lijken onwaarschijnlijk. Tenzij hij die eerst had mogen uitdoen natuurlijk. :roker: Maar met wat fantasie kom je al een heel eind. :hihi:

Bofko
08-12-05, 14:26
Geplaatst door Juliette
Hij beet in haar teen. Die dichte schoenen lijken onwaarschijnlijk. Tenzij hij die eerst had mogen uitdoen natuurlijk. :roker: Maar met wat fantasie kom je al een heel eind. :hihi:

Ze zal wel hooggehakt geweest zijn.Misschien heeft ie daarna ook nog wel haar netkousen mogen oprollen. :stout:

~Panthera~
08-12-05, 14:28
Geplaatst door Bofko
Ze zal wel hooggehakt geweest zijn.Misschien heeft ie daarna ook nog wel haar netkousen mogen oprollen. :stout:


:fplet: :lol:

TonH
09-12-05, 00:54
Geplaatst door Bofko
Ze zal wel hooggehakt geweest zijn.Misschien heeft ie daarna ook nog wel haar netkousen mogen oprollen. :stout:

Netkousen hebben wel wat, inderdaad... :tik:

tr_imparator
09-12-05, 01:08
Geplaatst door Bofko
Ze zal wel hooggehakt geweest zijn.Misschien heeft ie daarna ook nog wel haar netkousen mogen oprollen. :stout:

Serveerster op hoge hakken? Klinkt lekker..