PDA

Bekijk Volledige Versie : Iraans kernproject



genesis
11-12-05, 10:37
Nog 3 maanden en dan is het over en uit voor het Iraanse atoomproject, en wat mij betreft terecht, het gaat ze alleen maar om het verkrijgen van kernwapens, en het vernietigen van de staat Israel.

Recent is er nog een Iraanse politicus (Mahmoud Ahmadinejad)geweest die de Holocaust in twijfel trekt en vind dat de Joodse staat maar naar Europa moet vertrekken.

Tevens is Engeland beschuldigt van medeplichtigheid in de bomaanslag van Ahvez door hetzelfde heerschap.

En de woordvoerder van Iraanse buitenlandse zaken bedreigt Amerika met de slogan "Iran is militair veel sterker dan de V.S." nou als dat die kant uit gaat moet Amerika maar gauw toeslaan voordat de balans helemaal doorslaat in het voordeel van Iran, want dan zal de gehele westerse wereld worden geelimineerd door de Islamitische wereld.

Tot zover ik kan bezien is tot nu toe de westerse wereld militair gezien de sterkste, en die heeft niet de behoefte om de Islamitische om zeep te helpen.

Maar omgekeerd denk ik dat we moeten vrezen dat als de Islamitische wereld militair gezien de sterkste worden we totaal vernietigt zullen worden!

Nou mooie religie hoor als dat het uitgangspunt is!

Genesis

GELOOF VERENIGT, RELIGIES VERDELEN

Spoetnik
11-12-05, 10:46
Heb je je al aangemeld als vrijwilliger? Om Iran aan te vallen is er wel wat kannonvoer nodig.

genesis
11-12-05, 11:12
Alleen Islamitische landen gebruiken menselijke vloedgolven aan het front, de westerse wereld zal raketten en vliegtuigen gebruiken.

Ik ben geen raket en geen piloot, dus mijn aanwezigheid is niet nodig, misschien de concensus zoeken tussen beide werelden, dat is de enige oplossing tot het conflict, woorden doden geen mensen, wapens wel.

Misschien zou Iran zijn woorden met meer zorg kunnen kiezen, voordat het resultaat van hun onbezonnen uitspraken ellende brengt over de gewone man die hier geen boodschap aan heeft, en gewoon met zijn leven wil doorgaan door voor zijn vrouw en kinderen te zorgen.

Hetzelfde wat de gewone man in de westerse wereld wil overigens.

Genesis

Spoetnik
11-12-05, 11:30
Geplaatst door genesis
Alleen Islamitische landen gebruiken menselijke vloedgolven aan het front, de westerse wereld zal raketten en vliegtuigen gebruiken.

Ik ben geen raket en geen piloot, dus mijn aanwezigheid is niet nodig, misschien de concensus zoeken tussen beide werelden, dat is de enige oplossing tot het conflict, woorden doden geen mensen, wapens wel.


Om die raketten een doel te vinden heb je wel degelijk mensen op de grond nodig, dus meld je aan! Als je vind dat 'het Westen' Iran moet aanvallen vind ik dat je tenminste achter de woorden moet staan. Sign up now!