PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie heeft Peter R de Vries gezien (over Pimmetje :D )



Pagina's : [1] 2

Joesoef
11-12-05, 22:29
Nou, was ut wat?

Victory
11-12-05, 22:38
wat een smerige pedo...

~Panthera~
11-12-05, 22:39
Nu weten we nog niks. :moe:

Couscousje
11-12-05, 22:39
Peter R. de Vries maakt info Fortuyn openbaar
Bron: Planet Internet
Gepubliceerd: zondag 11 december 2005 @ 22:54

In de uitzending van zijn televisieprogramma heeft misdaadverslaggever Peter R. de Vries vanavond informatie van twee diskettes die van de AIVD zouden zijn openbaar gemaakt. Bij de bekendmaking van de vondst eiste de AIVD nog dat De Vries de diskettes terug moest geven. Uit de informatie blijkt dat de geheime dienst het seksleven van Pim Fortuyn en zijn partijgenoten onderzocht.

De diskettes bevatten 'zeer compromitterende informatie' over 'seksuele escapades' van Fortuyn met 'minderjarige Marokkaanse jongetjes', zo liet De Vries weten. "Je moet die Marokkaanse jongetjes eerst neuken en dan het land uit sodemieteren", was een uitspraak van Fortuyn. Medewerkers van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) zouden overigens niet alleen Fortuyn en diens partijgenoten hebben onderzocht. Zo werd de milieubeweging geïnfiltreerd, werden lokale bestuurders gevolgd en vooraanstaande politici onder de loep genomen. Eén van de documenten op de schijfjes was genoemd 'de vuile was van D66'. Ook oud-PvdA-politici werden onderzocht.

De onderzoeken vonden allen plaats tussen 1995 en 2002. De diskettes zouden door een medewerker van de Regionale Inlichtingendienst (RID) Rotterdam achtergelaten zijn in een ingeruilde leaseauto. De eigenaar van de wagen trof de schijfjes aan en speelde de gevoelige informatie door aan Peter R. de Vries. De AIVD heeft inmiddels maatregelen aangekondigd tegen de slordige medewerker.

Cc

Pytaghoras
11-12-05, 22:40
In de uitzending van zijn televisieprogramma heeft misdaadverslaggever Peter R. de Vries vanavond informatie van twee diskettes die van de AIVD zouden zijn openbaar gemaakt. Bij de bekendmaking van de vondst eiste de AIVD nog dat De Vries de diskettes terug moest geven. Uit de informatie blijkt dat de geheime dienst het seksleven van Pim Fortuyn en zijn partijgenoten onderzocht.

De diskettes bevatten 'zeer compromitterende informatie' over 'seksuele escapades' van Fortuyn met 'minderjarige Marokkaanse jongetjes', zo liet De Vries weten. "Je moet die Marokkaanse jongetjes eerst neuken en dan het land uit sodemieteren", was een uitspraak van Fortuyn. Medewerkers van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) zouden overigens niet alleen Fortuyn en diens partijgenoten hebben onderzocht. Zo werd de milieubeweging geïnfiltreerd, werden lokale bestuurders gevolgd en vooraanstaande politici onder de loep genomen. Eén van de documenten op de schijfjes was genoemd 'de vuile was van D66'. Ook oud-PvdA-politici werden onderzocht.

De onderzoeken vonden allen plaats tussen 1995 en 2002. De diskettes zouden door een medewerker van de Regionale Inlichtingendienst (RID) Rotterdam achtergelaten zijn in een ingeruilde leaseauto. De eigenaar van de wagen trof de schijfjes aan en speelde de gevoelige informatie door aan Peter R. de Vries. De AIVD heeft inmiddels maatregelen aangekondigd tegen de slordige medewerker.

~Panthera~
11-12-05, 22:41
:kotsen:

Grootse smeerlap van Nederland hadden ze beter kunnen kiezen. :moe:

Juliette
11-12-05, 22:45
Beheer!! :regie: Kan iemand al de posts over een TV programma met ene PRDV over ene PF tot 1 topic verwerken? Dank!

mark61
11-12-05, 22:48
Geplaatst door ~Panthera~
:kotsen:

Grootse smeerlap van Nederland hadden ze beter kunnen kiezen. :moe:

Het 'Nederlandse volk' heeft een fantastisch beoordelingsvermogen. Dat weet je best.

GiovanniHN
11-12-05, 22:48
Geplaatst door ~Panthera~
Nu weten we nog niks. :moe:


Had je verwacht van wel?

Dit is typisch De Vries. Pimpt zijn aflevering, maar als de uitzending komt wordt er heel veel omheen geluld zonder met veel nieuws te komen.

~Panthera~
11-12-05, 22:54
Geplaatst door mark61
Het 'Nederlandse volk' heeft een fantastisch beoordelingsvermogen. Dat weet je best.


Help.


:moe:

~Panthera~
11-12-05, 22:57
Geplaatst door GiovanniHN
Had je verwacht van wel?

Dit is typisch De Vries. Pimpt zijn aflevering, maar als de uitzending komt wordt er heel veel omheen geluld zonder met veel nieuws te komen.


Hij krijgt er weer een paar stemmen door, nietwaar ? :rolleyes:

GiovanniHN
11-12-05, 22:59
Geplaatst door ~Panthera~
Hij krijgt er weer een paar stemmen door, nietwaar ? :rolleyes:


Stemmen tellen pas als er gestemd wordt :o

Juliette
11-12-05, 23:05
Geplaatst door ~Panthera~
:kotsen:

Grootse smeerlap van Nederland hadden ze beter kunnen kiezen. :moe:

Het ging over 'De Grootste Nederlander'. Grootste in wat stond er niet bij. :o

~Panthera~
11-12-05, 23:22
Geplaatst door Juliette
Het ging over 'De Grootste Nederlander'. Grootste in wat stond er niet bij. :o


Nou, dat weten we dan nu ook weer. :moe:

Victory
11-12-05, 23:51
Binnenkort op de show: "diskettes gevonden met informatie over pedo activiteiten van Theo Van Gogh"

BWhahaha

Elien
12-12-05, 07:25
werd er gewoon misselijk van..als dit waar is he dan is het echt een goorlap...
toppunt kwam toen er werd gezegd dat pim zei"Die marrokaanse jongetjes eerst neuken en dan het land uitgooien"of die taferelen in oud PVD zijn prive woningen gatverde gatver

Joesoef
12-12-05, 07:29
Geplaatst door Victory
Binnenkort op de show: "diskettes gevonden met informatie over pedo activiteiten van Theo Van Gogh"

BWhahaha


Salam Victory,

Te lang niet gezien.

jang0201
12-12-05, 08:28
ook ik heb gisteren de uitzending gezien, en was zelf in die tijd aanwezig in de gayscene van rotterdam waarover gesproken is. vond het maar een sensatieverhaaltje van peter r. met nix nieuws. allemaal oud nieuws en wat is er mis mee dat pim naar sexfeestjes ging!!
op deze feestjes waren nooooit minderjarige marokkaantjes aanwezig, dus wat een gelul dat pim pedo was!!!

Joesoef
12-12-05, 08:46
Geplaatst door jang0201
ook ik heb gisteren de uitzending gezien, en was zelf in die tijd aanwezig in de gayscene van rotterdam waarover gesproken is. vond het maar een sensatieverhaaltje van peter r. met nix nieuws. allemaal oud nieuws en wat is er mis mee dat pim naar sexfeestjes ging!!
op deze feestjes waren nooooit minderjarige marokkaantjes aanwezig, dus wat een gelul dat pim pedo was!!!


Ons PvdA raadslid meld zich :hihi:

ZbaqZbaq
12-12-05, 08:53
zojuist inside info gekregen ....

NOS ochtendbespreking nieuwsredactie...." PRDV en PedoPim... daar gaan we het niet over hebben. In lijn met de nieuwsredacties van andere zenders en kranten. Hij heeft geweigerd om ons voor zijn uitzending te voorzien van info over de diskettes ... dus hij kan de pleuris krijgen"

David
12-12-05, 08:56
Geplaatst door jang0201
op deze feestjes waren nooooit minderjarige marokkaantjes aanwezig


Roep dat niet te hard. Ik kon nooit zien of ze nou 16, 17 of 19 waren. Wel dat Dhr. P. Fortuyn zich vreselijk aanstelde, altijd ruzie maakte - met die gastjes en met het barpersoneel - en graag kokketeerde met sex voor publiek. Ik denk niet dat hij pedo was in de zin dat hij op kinderen viel, maar hij hield wel van jonge knullen, en keek er niet naar of ze nu 16 of 18 waren. Ik kan me in ieder geval 1 voorval herrinneren dat hij door de portier werd tegengehouden omdat die vermoedde dat Pim z'n dat voor de avond aan de te jonge kant was. Heel drama bij de garderobe, met boze portier, halfnaakte woedende Pim en knetterstoned gastje. En dat was gewoon in een nachtkroeg. Van die prive sexfeestjes heb ik wel gehoord, maar daar ben ik nooit geweest.

mark61
12-12-05, 08:59
Geplaatst door ZbaqZbaq
zojuist inside info gekregen ....

NOS ochtendbespreking nieuwsredactie...." PRDV en PedoPim... daar gaan we het niet over hebben. In lijn met de nieuwsredacties van andere zenders en kranten. Hij heeft geweigerd om ons voor zijn uitzending te voorzien van info over de diskettes ... dus hij kan de pleuris krijgen"

Man man waar kom jij opeens vandaan? Alleen voor Pim kom je eruit? :D

delirious
12-12-05, 09:10
Mocht de shit waar zijn.
Vind ik de Marokkaanse idiootjes net zo erg, als de Pimp en die smerige Pvda'er.
Tis een schande. :argwaan:

David
12-12-05, 09:22
Geplaatst door delirious
Mocht de shit waar zijn.
Vind ik de Marokkaanse idiootjes net zo erg, als de Pimp en die smerige Pvda'er.
Tis een schande. :argwaan:


Ik had nooit het idee dat die gastjes tegen hun zin met Ome Pim meespeelden.

wytze
12-12-05, 09:40
Geplaatst door Couscousje
Peter R. de Vries maakt info Fortuyn openbaar
Bron: Planet Internet
Gepubliceerd: zondag 11 december 2005 @ 22:54

"Je moet die Marokkaanse jongetjes eerst neuken en dan het land uit sodemieteren", was een uitspraak van Fortuyn.





:schok:

en die smeerlap was bijna premier geweest.

Victory
12-12-05, 09:48
Foto van Pedo Furtuyn zijn nalatenschap:

http://www.cs.ru.nl/~ceesb/moberdorf/jpgs/puke.jpg

Pedo Furtuyn was at work there with children.

Tomas
12-12-05, 09:53
Mmm, ik heb het niet gezien. Maar ik maak uit de reacties op dat er dus eigenlijk niks feitelijks strafbaars is bekend gemaakt. Maar dat de suggesties die gewekt zijn hun uitwerking niet missen. Nou, die PRDV heeft voor mij nu volledig afgedaan.

mark61
12-12-05, 09:56
Geplaatst door Tomas
Mmm, ik heb het niet gezien. Maar ik maak uit de reacties op dat er dus eigenlijk niks feitelijks strafbaars is bekend gemaakt. Maar dat de suggesties die gewekt zijn hun uitwerking niet missen. Nou, die PRDV heeft voor mij nu volledig afgedaan.

Lijkt er wel op. Ik denk niet dat je zó zijn achterban kan overnemen. Maar misschien was dat ook niet de bedoeling.

Mark
12-12-05, 10:02
Waar was zwarte schaap toen dit gebeurde? hij had het allemaal kunnen tegenhouden, immers het was in zijn buurt :zozo:

Marsipulami
12-12-05, 10:09
Het verdient altijd wel aanbeveling om na te gaan wat Fortuyn zelf bij leven en in het publiek zei over pedofilie:



"Tegenwoordig valt het onmiddellijk onder het hoofdstuk ongeoorloofde en ongewenste intimiteiten, en voordat de kinderen het doorhebben, is er een stoet van gogen die zich over hen ontfermt. Daardoor wordt iets wat geen probleem was - het ontdekken van de wereld van de andere sekse - ineens een levensgroot probleem. En als die kinderen ergens van getraumatiseerd zouden kunnen raken, is het wel van deze bespottelijke aandacht en zorg om niets."

Fortuyn schreef verder in zijn column:

"Pedofilie is net als hetero- of homoseksualiteit. Het is iets dat in de genen zit, je kunt er dus weinig of niets aan en tegen doen, je bent wie je bent. (...) Het is net zo min als hetero- of homoseksualiteit te genezen."

Fortuyn stelde de Amerikaanse toestanden aan de kaak, waarbij de naam van veroordeelde pedoseksuelen, nadat ze hun straf hebben uitgezeten, bij terugkeer in de maatschappij bekendgemaakt wordt in de buurt waar ze gaan wonen. "Barbaarse toestanden" vond Fortuyn (net als wij), evenals het initiatief om veroordeelde pedofielen op het internet te zetten. Fortuyn beëindigde zijn column met de opmerking dat de huidige maatschappij erg ver verwijderd is van het begrip dat met name Brongersma in de jaren zestig en zeventig voor de pedofiele medemens trachtte te kweken:

Fortuyn schreef verder in zijn column:

"Homoseks werd geaccepteerd, en waarom zou dan - onder de strikte voorwaarde dat het kind het wil en dat het niet wordt gedwongen - pedoseks niet zijn toegestaan?

http://www.martijn.org/page.php?id=106072

David
12-12-05, 10:17
Geplaatst door Mark
Waar was zwarte schaap toen dit gebeurde? hij had het allemaal kunnen tegenhouden, immers het was in zijn buurt :zozo:


His hands were tied.

Elien
12-12-05, 10:37
al die arme jongetjes aan t plafond onder de schijt, waar gaat de wereld heen :maf:

David
12-12-05, 10:43
Geplaatst door Elien
al die arme jongetjes aan t plafond onder de schijt, waar gaat de wereld heen :maf:


Als gerookte hammen in een Ardenner boerenschuur.

Elien
12-12-05, 10:45
Geplaatst door David
Als gerookte hammen in een Ardenner boerenschuur.



:hihi:

~Panthera~
12-12-05, 10:48
Geplaatst door Elien
al die arme jongetjes aan t plafond onder de schijt, waar gaat de wereld heen :maf:

Je zet het wel ERG plastisch neer. :hihi:

~Panthera~
12-12-05, 10:57
AIVD: Fortuyn bij reeks seksorgieën

door onze verslaggevers
AMSTERDAM - De AIVD-dossiers over Pim Fortuyn bevatten informatie over zijn mogelijke betrokkenheid bij zedenmisdrijven. Fortuyn nam volgens een informant van de Rotterdamse politie samen met andere prominenten deel aan seksfeesten waarbij minderjarige jongens zouden zijn vastgebonden.

De uitspattingen zouden hebben plaatsgehad op de zolder van een voormalig PvdA-voorzitter in het gewest Rotterdam-Rijnmond. Dat onthulde misdaadverslaggever Peter R. de Vries gisteravond in zijn tv-programma op SBS6.

Ook een ambtenaar van het Rotterdamse stadhuis, een politieman en een arts van het Dijkzigt-ziekenhuis behoorden tot het vermeende seksnetwerk dat volgens de dossiers nog actief was tijdens de aanloop naar de verkiezingen van 2002.

De ex-voorzitter van de PvdA-afdeling ontkende in de uitzending van De Vries dat er sprake is geweest van seksueel misbruik van minderjarigen. Wel gaf hij toe samen met Fortuyn naar zogeheten darkrooms te zijn geweest. De informant die naar de politie stapte met het verhaal, beweerde zelf aanwezig te zijn geweest bij de seksfeesten op de zolder van de PvdA'er. Volgens zijn relaas waren er sm-achtige attributen aanwezig en werden 'jonge Marokkaantjes' vastgebonden.

Na de tips van de informant is destijds een onderzoek ingesteld naar het seksleven van Fortuyn. De commissie-Van den Haak, die de beveiliging van Fortuyn onderzocht, meldde eerder al dat zijn privé-leven in kaart was gebracht. Maar volgens de commissie was er geen aanleiding voor een vervolgonderzoek, bijvoorbeeld door het openbaar ministerie. De computerdiskettes met de gevoelige onderzoeksgegevens zijn onlangs door een AIVD-agent achtergelaten in een lease-auto die werd ingeruild. De nieuwe bezitter van de auto leverde de floppy's aan Peter R. de Vries.


kots. :fuckit2:

Waarom is ie niet gearresteerd ? :moe:

Elien
12-12-05, 11:11
Geplaatst door ~Panthera~
Je zet het wel ERG plastisch neer. :hihi:



dat beeld krijg ik maar niet uit mn kop :fucyc:

jan1974
12-12-05, 11:19
Daar lag juist de kracht van Pim Fortuyn, het was een ras-provocateur. Infeite was hij, net als Theo van Gogh ook een kampioen van de vrijheid van meningsuiting.

Vele blanke Nederlanders praten wel over de allochtonen, maar Pim Fortuyn kende hen veel intiemer (hij had er sex mee).

Wat ik wel veelzeggend vind is dat dit verhaal onder de pet gehouden is door de media.

Tomas
12-12-05, 11:23
Geplaatst door mark61
Lijkt er wel op. Ik denk niet dat je zó zijn achterban kan overnemen. Maar misschien was dat ook niet de bedoeling.

Wat dan wel?

Julien
12-12-05, 11:38
Geplaatst door Elien
al die arme jongetjes aan t plafond onder de schijt, waar gaat de wereld heen :maf:

tis ook te vies voor woorden!

Maar... die arme jongetjes..?? Als je je lichaam aanbiedt voor geld of drugs, dan heb ik geen medelijden met je. Ik vind die Marokkaanse jongetjes die dit gedaan hebben net zo vies als Pim Fortuyn.

Tomas
12-12-05, 11:43
Geplaatst door Julien
tis ook te vies voor woorden!

Maar... die arme jongetjes..?? Als je je lichaam aanbiedt voor geld of drugs, dan heb ik geen medelijden met je. Ik vind die Marokkaanse jongetjes die dit gedaan hebben net zo vies als Pim Fortuyn.

De enige feiten die ik er uit kan halen zijn dat er geruchten en vermoedens door informanten zijn onderzocht door de aivd en dat dit niet heeft geleid tot een vervolgonderzoek.

Hoe betrouwbaar de tips waren en waarom er geen vervolgonderoek heeft plaats gevonden is mij niet duidelijk geworden.

Het blijft voor mij voorlopig dus nog riooljournalisitiek en dat had ik niet verwacht van prdv.

Sallahddin
12-12-05, 11:45
Geplaatst door Couscousje
Peter R. de Vries maakt info Fortuyn openbaar
Bron: Planet Internet
Gepubliceerd: zondag 11 december 2005 @ 22:54

In de uitzending van zijn televisieprogramma heeft misdaadverslaggever Peter R. de Vries vanavond informatie van twee diskettes die van de AIVD zouden zijn openbaar gemaakt. Bij de bekendmaking van de vondst eiste de AIVD nog dat De Vries de diskettes terug moest geven. Uit de informatie blijkt dat de geheime dienst het seksleven van Pim Fortuyn en zijn partijgenoten onderzocht.

De diskettes bevatten 'zeer compromitterende informatie' over 'seksuele escapades' van Fortuyn met 'minderjarige Marokkaanse jongetjes', zo liet De Vries weten. "Je moet die Marokkaanse jongetjes eerst neuken en dan het land uit sodemieteren", was een uitspraak van Fortuyn. Medewerkers van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) zouden overigens niet alleen Fortuyn en diens partijgenoten hebben onderzocht. Zo werd de milieubeweging geïnfiltreerd, werden lokale bestuurders gevolgd en vooraanstaande politici onder de loep genomen. Eén van de documenten op de schijfjes was genoemd 'de vuile was van D66'. Ook oud-PvdA-politici werden onderzocht.

De onderzoeken vonden allen plaats tussen 1995 en 2002. De diskettes zouden door een medewerker van de Regionale Inlichtingendienst (RID) Rotterdam achtergelaten zijn in een ingeruilde leaseauto. De eigenaar van de wagen trof de schijfjes aan en speelde de gevoelige informatie door aan Peter R. de Vries. De AIVD heeft inmiddels maatregelen aangekondigd tegen de slordige medewerker.

Cc




Stel je nou voor dat die smerig pedo premier werd!!!!!!!!!!!!!
Ik ga niet meer stemmen ,hahaha....zo sta ik niet voor schut...
Wat heeft het nou dus voor zin ...Le Pen is bijna president v.Frankrijk geworden bijv.........
Over de beoordelingsvermogen gesproken v.d volkeren v.hi-tech societies....

Sallahddin
12-12-05, 12:06
Geplaatst door ~Panthera~
AIVD: Fortuyn bij reeks seksorgieën

door onze verslaggevers
AMSTERDAM - De AIVD-dossiers over Pim Fortuyn bevatten informatie over zijn mogelijke betrokkenheid bij zedenmisdrijven. Fortuyn nam volgens een informant van de Rotterdamse politie samen met andere prominenten deel aan seksfeesten waarbij minderjarige jongens zouden zijn vastgebonden.

De uitspattingen zouden hebben plaatsgehad op de zolder van een voormalig PvdA-voorzitter in het gewest Rotterdam-Rijnmond. Dat onthulde misdaadverslaggever Peter R. de Vries gisteravond in zijn tv-programma op SBS6.

Ook een ambtenaar van het Rotterdamse stadhuis, een politieman en een arts van het Dijkzigt-ziekenhuis behoorden tot het vermeende seksnetwerk dat volgens de dossiers nog actief was tijdens de aanloop naar de verkiezingen van 2002.

De ex-voorzitter van de PvdA-afdeling ontkende in de uitzending van De Vries dat er sprake is geweest van seksueel misbruik van minderjarigen. Wel gaf hij toe samen met Fortuyn naar zogeheten darkrooms te zijn geweest. De informant die naar de politie stapte met het verhaal, beweerde zelf aanwezig te zijn geweest bij de seksfeesten op de zolder van de PvdA'er. Volgens zijn relaas waren er sm-achtige attributen aanwezig en werden 'jonge Marokkaantjes' vastgebonden.

Na de tips van de informant is destijds een onderzoek ingesteld naar het seksleven van Fortuyn. De commissie-Van den Haak, die de beveiliging van Fortuyn onderzocht, meldde eerder al dat zijn privé-leven in kaart was gebracht. Maar volgens de commissie was er geen aanleiding voor een vervolgonderzoek, bijvoorbeeld door het openbaar ministerie. De computerdiskettes met de gevoelige onderzoeksgegevens zijn onlangs door een AIVD-agent achtergelaten in een lease-auto die werd ingeruild. De nieuwe bezitter van de auto leverde de floppy's aan Peter R. de Vries.


kots. :fuckit2:

Waarom is ie niet gearresteerd ? :moe:



Ik zat te eten met vrienden in een Amsterdamse Piza _hut toen kreeg ik te horen op de Radio dat Pimmetje dus doodgeschoten werd,ik betrapte mezelf ,tot mijn schamte ,dat ik blijdschap toonde en ik schreeuwde het zelfs uit daar ik ook een paar biertjes had eerder genoten....
We kwamen later Politie agenten tegen en ik meldde het nieuws aan ze ,mijn gevoelens v.blijdschap niet vebergend.....
Nu heb ik geen schamte gevoelens of wroegingen...
Go to hell smerig pedo...
Oh,hij is er al hoop ik!!!!!!!!!!!

mulan
12-12-05, 12:08
Geplaatst door Tomas
De enige feiten die ik er uit kan halen zijn dat er geruchten en vermoedens door informanten zijn onderzocht door de aivd en dat dit niet heeft geleid tot een vervolgonderzoek.

Hoe betrouwbaar de tips waren en waarom er geen vervolgonderoek heeft plaats gevonden is mij niet duidelijk geworden.

Het blijft voor mij voorlopig dus nog riooljournalisitiek en dat had ik niet verwacht van prdv.

Zou jij nu echt zo verbaast zijn als het waar is dan?

David
12-12-05, 12:16
Geplaatst door mulan
Zou jij nu echt zo verbaast zijn als het waar is dan?


er zullen ongetwijfeld sexfeestjes zijn geweest, er zullen ongetwijfeld wel wat lijntjes en joints doorheen gegaan zijn, en Ome Pim zal het met de leeftijd van z'n partners en de hygiene niet al te nauw hebben genomen. Dat is al onfris genoeg. Maar nu ontstaat het beeld dat hij luid krijsend platgespoten Marokkaanse kleuters aan het plafond hing en die insmeerde met poep. En dat klopt natuurlijk ook niet.

waterfiets
12-12-05, 12:19
Geplaatst door Tomas
Hoe betrouwbaar de tips waren en waarom er geen vervolgonderoek heeft plaats gevonden is mij niet duidelijk geworden.

Het blijft voor mij voorlopig dus nog riooljournalisitiek en dat had ik niet verwacht van prdv.

Ja ik ben benieuwd of daar nog helderheid over komt vanuit kamervragen maar het zal allemaal wel afgedekt worden onder het mom van staatsbelang. Overigens heeft PRDV laten doorschemeren dat er ook informatie op stond over aankomende politici maar die informatie heeft hij niet gebruikt in zijn uitzending.
Het blijft voor mij onduidelijk waarom men dit soort informatie verzamelde. Als het om strafbare feiten gaat is het immers politiewerk. Maar als de AIVD allerlei prive-gegevens over politici verzameld lijkt het mij van belang om te weten hoe deze informatie gebruikt wordt en wie de opdracht geeft om deze te verzamelen. Remkes had het over 'integriteit' en ook las ik over het 'chantabel' zijn van Pim Fortuyn. Allemaal nogal vage beweegredenen waar het nodige op af te dingen valt.

mulan
12-12-05, 12:23
Geplaatst door David
er zullen ongetwijfeld sexfeestjes zijn geweest, er zullen ongetwijfeld wel wat lijntjes en joints doorheen gegaan zijn, en Ome Pim zal het met de leeftijd van z'n partners en de hygiene niet al te nauw hebben genomen. Dat is al onfris genoeg. Maar nu ontstaat het beeld dat hij luid krijsend platgespoten Marokkaanse kleuters aan het plafond hing en die insmeerde met poep. En dat klopt natuurlijk ook niet.

Nou het laatste wat jij omschrijft is alleen wat minder mooi gezegd als het eerste maar het komt op hetzelfde neer.Niet zo nauw met hygiene bedoel je dan dus mee=poep en gedoe IEUW,leeftijd van zijn partners niet zo nauw genomen=kleuters en jointjes etc zijn dan die platgespoten Marokkaantjes??

Tomas
12-12-05, 12:37
Geplaatst door mulan
Zou jij nu echt zo verbaast zijn als het waar is dan?

Neu, niet echt. Maakt dat wat uit? Ik vind dit riooljournalistiek en daar blijf ik voorlopig bij.

David
12-12-05, 12:37
Geplaatst door mulan
Nou het laatste wat jij omschrijft is alleen wat minder mooi gezegd als het eerste maar het komt op hetzelfde neer.Niet zo nauw met hygiene bedoel je dan dus mee=poep en gedoe IEUW,leeftijd van zijn partners niet zo nauw genomen=kleuters en jointjes etc zijn dan die platgespoten Marokkaantjes??


Een paar stonede knullen van 17 lijkt mij wel iets anders. Het komt niet op hetzelfde neer. Niet dat ik het daarmee wil vergoeielijken.

Juliette
12-12-05, 12:42
Geplaatst door David
Roep dat niet te hard. Ik kon nooit zien of ze nou 16, 17 of 19 waren. Wel dat Dhr. P. Fortuyn zich vreselijk aanstelde, altijd ruzie maakte - met die gastjes en met het barpersoneel - en graag kokketeerde met sex voor publiek. Ik denk niet dat hij pedo was in de zin dat hij op kinderen viel, maar hij hield wel van jonge knullen, en keek er niet naar of ze nu 16 of 18 waren. Ik kan me in ieder geval 1 voorval herrinneren dat hij door de portier werd tegengehouden omdat die vermoedde dat Pim z'n dat voor de avond aan de te jonge kant was. Heel drama bij de garderobe, met boze portier, halfnaakte woedende Pim en knetterstoned gastje. En dat was gewoon in een nachtkroeg. Van die prive sexfeestjes heb ik wel gehoord, maar daar ben ik nooit geweest.

Precies. Altijd oppassen voor je iemand als pedo beschuldigd. Hoe aanlokkelijk dat ook lijkt. Meiden van 14 kunnen soms ook perfect voor 18 doorgaan. Dat zie je in veel gevallen echt niet.

waterfiets
12-12-05, 12:43
Geplaatst door David
Een paar stonede knullen van 17 lijkt mij wel iets anders. Het komt niet op hetzelfde neer. Niet dat ik het daarmee wil vergoeielijken.

Ach voorlopig maakt iedereen zich druk om informatie van een anonieme informant die wellicht zelf heel hard drugs nodig had en zich graag liet betalen voor wat opgeklopte verhalen.

Zwarte Schaap
12-12-05, 12:51
Geplaatst door Tomas
De enige feiten die ik er uit kan halen zijn dat er geruchten en vermoedens door informanten zijn onderzocht door de aivd en dat dit niet heeft geleid tot een vervolgonderzoek.

Hoe betrouwbaar de tips waren en waarom er geen vervolgonderoek heeft plaats gevonden is mij niet duidelijk geworden.

Het blijft voor mij voorlopig dus nog riooljournalisitiek en dat had ik niet verwacht van prdv.

Het staat 100 % vast, dat de criminele smeerlap pedo-homosexueel pimhond minderjarige marokkaanse jongetjes heeft misbruikt. In Rotterdam zijn er naast de aivd rapporten ook nog politiedossiers van pim waar dat vastgelegd is. Er zijn vele vechtpartijen/strubbelingen tussen pim en dergelijke schandknaapjes geweest want pim wilde ze niet betalen en waarbij de politie dit heeft vastgelegd in dossiers maar er verder niets mee heeft gedaan.

Daar heb ik al begin dit jaar al melding van gemaakt maar dat werd door onze autochtone pimaanhangers ontkend en naar het rijk der fabelen verwezen, maar gelukkig Peter R. de Vries is er ook mee komen opdagen.

***********, dubbel misbruik van Marokkanen maken, eerst hun ouders en hun geloof criminaliseren en vernederen en er politieke gewin uit halen en dan nog ook hun minderjarige kinderen dsamen met andere politieke kopstukken verkrachten, want dat is deze smerige *** , gewoon een **** kinderverkrachter.

En de aivd en de politie hebben deze smerige kinderverkrachter gewoon zijn gang laten gaan, het zijn immers toch marokkaantjes, die mag je voor alles misbruiken.

Weer wordt voor de zoveelste keer aangetoond hoe Marokkanen hier in Nederland misbruikt, vernedert en verkracht worden.

Schaap let jij een beetje op je taalgebruik! [freya]

David
12-12-05, 12:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
Er zijn vele vechtpartijen/strubbelingen tussen pim en dergelijke schandknaapjes geweest want pim wilde ze niet betalen.


Het is dus een geld kwestie?

Zwarte Schaap
12-12-05, 12:55
Geplaatst door David
Het is dus een geld kwestie?

Sommige politiedossiers gaan over vechtpartijen met pim en de schandknaapjes wegens het weigeren om te betalen voor de geleverde sexuele diensten.

Elien
12-12-05, 12:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het staat 100 % vast, dat de criminele smeerlap pedo-homosexueel pimhond minderjarige marokkaanse jongetjes heeft misbruikt. In Rotterdam zijn er naast de aivd rapporten ook nog politiedossiers van pim waar dat vastgelegd is. Er zijn vele vechtpartijen/strubbelingen tussen pim en dergelijke schandknaapjes geweest want pim wilde ze niet betalen en waarbij de politie dit heeft vastgelegd in dossiers maar er verder niets mee heeft gedaan.

Daar heb ik al begin dit jaar al melding van gemaakt maar dat werd door onze autochtone pimaanhangers ontkend en naar het rijk der fabelen verwezen, maar gelukkig Peter R. de Vries is er ook mee komen opdagen.

Walgelijke teringhond, dubbel misbruik van Marokkanen maken, eerst hun ouders en hun geloof criminaliseren en vernederen en er politieke gewin uit halen en dan nog ook hun minderjarige kinderen dsamen met andere politieke kopstukken verkrachten, want dat is deze smerige teringhond, gewoon een pleuris kinderverkrachter.

En de aivd en de politie hebben deze smerige kinderverkrachter gewoon zijn gang laten gaan, het zijn immers toch marokkaantjes, die mag je voor alles misbruiken.

Weer wordt voor de zoveelste keer aangetoond hoe Marokkanen hier in Nederland misbruikt, vernedert en verkracht worden.



1 ding ben ik het niet met je eens, deze jongetjes werden geronseld volgens de documenten in homobars,zo onschuldig zijn deze junkies niet, voor de rest heb je compleet gelijk

Tomas
12-12-05, 12:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Sommige politiedossiers gaan over vechtpartijen met pim en de schandknaapjes wegens het weigeren om te betalen voor de geleverde sexuele diensten.

Welke politiedossiers heb jij het nou weer over?

Marsipulami
12-12-05, 12:58
Geplaatst door Tomas
Hoe betrouwbaar de tips waren en waarom er geen vervolgonderoek heeft plaats gevonden is mij niet duidelijk geworden.

- De AIVD ontkent de info op de diskettes niet. Ze dreigt er wel mee om gerechtelijke stappen te zetten als de info wordt openbaar gemaakt.

- De plausibiliteit van de geruchten wordt verhoogd in het licht van de persoonlijke levenswandel van Fortuyn -in zoverre bekend- en de opvattingen inzake pedoseksualiteit die hij er zelf op na hield.

- Als het klopt dat de slachtoffers minderjarige Marokkanen waren, dan zullen die ook niet staan te springen om naar de politie (lees pers) te stappen met hun verhaal.

- Vervolgonderzoeken die niet plaats vonden kunnen ook te maken hebben met parlementaire onschendbaarheid en last but not least het overlijden van de beschuldigde.

Zwarte Schaap
12-12-05, 13:02
Geplaatst door Tomas
Welke politiedossiers heb jij het nou weer over?

Dossiers die door de Rotterdamse politie over Pim zijn gemaakt.

Tomas
12-12-05, 13:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dossiers die door de Rotterdamse politie over Pim zijn gemaakt.

En waar kunnen we die lezen?

Tomas
12-12-05, 13:07
Geplaatst door Marsipulami
- De AIVD ontkent de info op de diskettes niet. Ze dreigt er wel mee om gerechtelijke stappen te zetten als de info wordt openbaar gemaakt.

- De plausibiliteit van de geruchten wordt verhoogd in het licht van de persoonlijke levenswandel van Fortuyn -in zoverre bekend- en de opvattingen inzake pedoseksualiteit die hij er zelf op na hield.

- Als het klopt dat de slachtoffers minderjarige Marokkanen waren, dan zullen die ook niet staan te springen om naar de politie (lees pers) te stappen met hun verhaal.

- Vervolgonderzoeken die niet plaats vonden kunnen ook te maken hebben met parlementaire onschendbaarheid en last but not least het overlijden van de beschuldigde.

Beschouw je dit als antwoord op mijn vragen? Ik zie alleen maar dat het jou ook niet duidelijk is geworden.

Zwarte Schaap
12-12-05, 13:08
Geplaatst door Elien
1 ding ben ik het niet met je eens, deze jongetjes werden geronseld volgens de documenten in homobars,zo onschuldig zijn deze junkies niet, voor de rest heb je compleet gelijk Dat kun je ook zeggen van de meisjes die geronseld worden door loverboys. Feit blijft dat het kwetsbare minderjarigen waren waar deze oude geile homo-pedosexuelen zoals Pim en de Pvda voorzitter van profiteerden.

Zwarte Schaap
12-12-05, 13:08
Geplaatst door Tomas
En waar kunnen we die lezen? In de politiedossiers natuurlijk.

Tomas
12-12-05, 13:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
In de politiedossiers natuurlijk.

Ach zo. Gewoon Cc-achtig laf geroddel.

mark61
12-12-05, 13:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het staat 100 % vast, dat de criminele smeerlap pedo-homosexueel pimhond minderjarige marokkaanse jongetjes heeft misbruikt. In Rotterdam zijn er naast de aivd rapporten ook nog politiedossiers van pim waar dat vastgelegd is. Er zijn vele vechtpartijen/strubbelingen tussen pim en dergelijke schandknaapjes geweest want pim wilde ze niet betalen

en


, want dat is deze smerige teringhond, gewoon een pleuris kinderverkrachter.

zijn tegenstrijdige mededelingen. Ik houd het er voorlopig op dat die jongens dat vrijwillig deden.

Ik heb nou nog geen één keer dat minderjarige als onder de 16 zien worden gedefiniëerd. 12<x<16 is trouwens alleen strafbaar als er iemand aangifte doet.

Als er iets strafbaars bij was geweest was ie wel gearresteerd.

Voorlopig onsmakelijke non-journalistiek die eigenlijk geen enkel doel dient, behalve sensationalisme.

Blijkt hier prima te werken.

Elien
12-12-05, 13:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat kun je ook zeggen van de meisjes die geronseld worden door loverboys. Feit blijft dat het kwetsbare minderjarigen waren waar deze oude geile homo-pedosexuelen zoals Pim en de Pvda voorzitter van profiteerden.



zijn niet te vergelijken met mekaar

mark61
12-12-05, 13:13
Geplaatst door Elien
1 ding ben ik het niet met je eens, deze jongetjes werden geronseld volgens de documenten in homobars,zo onschuldig zijn deze junkies niet, voor de rest heb je compleet gelijk

dr is eigenlijk geen rest.

David
12-12-05, 13:14
Geplaatst door Zwarte Schaap
Feit blijft dat het kwetsbare minderjarigen waren waar deze oude geile homo-pedosexuelen zoals Pim en de Pvda voorzitter van profiteerden.


Erg kwetsbaar inderdaad. Als je met wat vrienden iets ging drinken in een homokroeg in Rotterdam dan kon je er op wachten. Altijd werd je wel lastig gevallen door zo'n ventje die drankjes begon te bietsen. Hoe oud ze waren? Zeventien, achttien, negentien? Geen idee. Vervelend waren ze wel, tamelijk aggressief ook. "Zal ik meegaan met je?" "Heb je wat te blowen?" "Geef me een tientje dan haal ik wat, gezellig toch!". En dat waren dan de openingsvoorstellen. Was niet vanaf te komen, terwijl je gewoon alleen maar een paar biertjes met een vriend wilde drinken. Als je ze vriendelijk doch dringend verzocht om op te zouten werd je verrot gescholden. Inderdaad ja, vreselijk kwetsbaar en ook zeer onschuldig.

Elien
12-12-05, 13:15
Geplaatst door mark61
dr is eigenlijk geen rest.


jawel deze voor jou :fuckit2:

~Panthera~
12-12-05, 13:16
Geplaatst door mark61
dr is eigenlijk geen rest.


Je weet net zo goed, als ik, dat verslaafden ALLES doen om aan shit te komen, en dat je daar als VOLWASSENE geen misbruik van dient te maken.
En als ze minderjarig zijn, heb je helemaal je poten thuis te houden.
Lekkere kleffe idioot, die dat dus wel doet. :zweep:
Tfoe !

mark61
12-12-05, 13:17
Geplaatst door Elien
jawel deze voor jou :fuckit2:

Huh? Jij pim-manieren?

mark61
12-12-05, 13:19
Geplaatst door ~Panthera~
Je weet net zo goed, als ik, dat verslaafden ALLES doen om aan shit te komen, en dat je daar als VOLWASSENE geen misbruik van dient te maken.
En als ze minderjarig zijn, heb je helemaal je poten thuis te houden.
Lekkere kleffe idioot, die dat dus wel doet. :zweep:
Tfoe !

Hoezo verslaafden? The plot thickens.

Ja, tis allemaal onsmakelijk. Maar dat wisten we toch al? Dus vanwaar plots die opwinding?

Dat minderjarig zweeft nog steeds.

Magoed, ik begrijp eigenlijk niet waarom je op die post reageerde. Lees het nog even na.

Zwarte Schaap
12-12-05, 13:20
Geplaatst door Tomas
Ach zo. Gewoon Cc-achtig laf geroddel.

Welnee het zijn gewoon politiedossiers waarbij de politie de gebeurtenissen heeft genoteerd maar er verder niets mee heeft gedaan.

Elien
12-12-05, 13:21
Geplaatst door mark61
Huh? Jij pim-manieren?


hou jij wel van

Zwarte Schaap
12-12-05, 13:22
Geplaatst door mark61
en



zijn tegenstrijdige mededelingen. Ik houd het er voorlopig op dat die jongens dat vrijwillig deden.

Ik heb nou nog geen één keer dat minderjarige als onder de 16 zien worden gedefiniëerd. 12<x<16 is trouwens alleen strafbaar als er iemand aangifte doet.

Als er iets strafbaars bij was geweest was ie wel gearresteerd.

Voorlopig onsmakelijke non-journalistiek die eigenlijk geen enkel doel dient, behalve sensationalisme.

Blijkt hier prima te werken.

Welnee mark61 er is niets aan de hand het zijn geen minderjarige autochtone kinderen. U kunt gerust verder slapen.

~Panthera~
12-12-05, 13:22
Geplaatst door mark61
Hoezo verslaafden? The plot thickens.

Ja, tis allemaal onsmakelijk. Maar dat wisten we toch al? Dus vanwaar plots die opwinding?

Dat minderjarig zweeft nog steeds.


Yep, Sherlock. :hihi:

Zit nog steeds te wachten OF ze nu minderjarig waren of niet, want dat is nog steeds niet duidelijk.
Onsmakelijk was het in ieder geval.

Tomas
12-12-05, 13:23
Geplaatst door David
Erg kwetsbaar inderdaad. Als je met wat vrienden iets ging drinken in een homokroeg in Rotterdam dan kon je er op wachten. Altijd werd je wel lastig gevallen door zo'n ventje die drankjes begon te bietsen. Hoe oud ze waren? Zeventien, achttien, negentien? Geen idee. Vervelend waren ze wel, tamelijk aggressief ook. "Zal ik meegaan met je?" "Heb je wat te blowen?" "Geef me een tientje dan haal ik wat, gezellig toch!". En dat waren dan de openingsvoorstellen. Was niet vanaf te komen, terwijl je gewoon alleen maar een paar biertjes met een vriend wilde drinken. Als je ze vriendelijk doch dringend verzocht om op te zouten werd je verrot gescholden. Inderdaad ja, vreselijk kwetsbaar en ook zeer onschuldig.

Dat zo iemand luidruchtig pim toendertijd ergens van zou beschuldigen is denk ik niet denkbeeldig.

Tomas
12-12-05, 13:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
Welnee het zijn gewoon politiedossiers waarbij de politie de gebeurtenissen heeft genoteerd maar er verder niets mee heeft gedaan.

Ga je nog uitleggen hoe jij ooit inzage hebt gehad in die dossiers of niet?

David
12-12-05, 13:25
Geplaatst door ~Panthera~
Je weet net zo goed, als ik, dat verslaafden ALLES doen om aan shit te komen, en dat je daar als VOLWASSENE geen misbruik van dient te maken.
En als ze minderjarig zijn, heb je helemaal je poten thuis te houden.
Lekkere kleffe idioot, die dat dus wel doet. :zweep:
Tfoe !


Dat ben ik volkomen met je eens - Pim was ene eikel en hij had z'n poten thuis moeten houden. Ik wil er wel aan toevoegen dat die gastjes in de regel niet zo vreselijk verslaafd waren - blowertjes, dat slag. Ze waren niet zo vies van een potje sex, die gozers. Althans, het slag waar ik 'm wel eens mee zag. Wat er prive gebeurde weet ik niet. Maar in kroegen dook hij meestal op met gozers die altijd in homo tenten rondhingen om jointjes te bietsen en snelle sex te regelen. Al dan niet voor geld - konden ze tenminste beweren dat het om de poen ging.

Zwarte Schaap
12-12-05, 13:26
Geplaatst door ~Panthera~
Yep, Sherlock. :hihi:

Zit nog steeds te wachten OF ze nu minderjarig waren of niet, want dat is nog steeds niet duidelijk.
Onsmakelijk was het in ieder geval.

Nog een keer, het staat 100 % vast dat pim sex heeft gehad met minderjarigen. Het zijn geen roddels maar gewoon keiharde feiten.

~Panthera~
12-12-05, 13:28
Geplaatst door David
Dat ben ik volkomen met je eens - Pim was ene eikel en hij had z'n poten thuis moeten houden. Ik wil er wel aan toevoegen dat die gastjes in de regel niet zo vreselijk verslaafd waren - blowertjes, dat slag. Ze waren niet zo vies van een potje sex, die gozers. Althans, het slag waar ik 'm wel eens mee zag. Wat er prive gebeurde weet ik niet. Maar in kroegen dook hij meestal op met gozers die altijd in homo tenten rondhingen om jointjes te bietsen en snelle sex te regelen. Al dan niet voor geld - konden ze tenminste beweren dat het om de poen ging.


Precies; wat gozers van 18 doen, moeten ze zelf weten, ben geen moraalridder wat dat betreft.
Maar als het inderdaad om minderjarige kinderen gaat, is het gewoon een smeerlap. klaar.

~Panthera~
12-12-05, 13:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nog een keer, het staat 100 % vast dat pim sex heeft gehad met minderjarigen. Het zijn geen roddels maar gewoon keiharde feiten.


Waarom heeft er verdomme dan niemand aangifte gedaan? :mad:
Dat snap ik dus niet.

Zwarte Schaap
12-12-05, 13:30
Geplaatst door Tomas
Ga je nog uitleggen hoe jij ooit inzage hebt gehad in die dossiers of niet?

Nee dat ga ik niet doen.

Tomas
12-12-05, 13:31
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee dat ga ik niet doen.

Dan niet. Maakt eigenlijk ook niet zoveel uit, gezien je geloofwaardigheidsprobleempje.

Juliette
12-12-05, 13:35
Geplaatst door ~Panthera~
Precies; wat gozers van 18 doen, moeten ze zelf weten, ben geen moraalridder wat dat betreft.
Maar als het inderdaad om minderjarige kinderen gaat, is het gewoon een smeerlap. klaar.

Ik blijf nuanceren wat dat betreft. Als het echt om kinderen gaat? Eens. Maar je hebt die schemerzone 14, 15 tot 18. Da's ook bij meiden zo. Dat zie je soms gewoon niet dat ze geen 18 zijn. En wat doe je dan in het heetst van de strijd met een broek vol goesting? Hun paspoort vragen?

Juliette
12-12-05, 13:36
Geplaatst door ~Panthera~
Waarom heeft er verdomme dan niemand aangifte gedaan? :mad:
Dat snap ik dus niet.

Iedereen die aangifte kon doen had ook wel iets te verbergen (niet noodzakelijk misdadig, maar voor moeder de vrouw ofzo)?

David
12-12-05, 13:38
Geplaatst door ~Panthera~
Precies; wat gozers van 18 doen, moeten ze zelf weten, ben geen moraalridder wat dat betreft.
Maar als het inderdaad om minderjarige kinderen gaat, is het gewoon een smeerlap. klaar.

Klopt. Alleen: Pim was volgens mij geen pedo. Of die gasten 16 of 18 of 20 waren, was niet te zien en interesseerde 'm niet. Pedo's zoeken het echt specifiek in de kinderen, dat deed Pim volgens mij niet. Pim zocht het in aso gastjes, van die scooter-gozers. En ze stonden voor 'm in de rij. Maar goed, Pim en z'n gevolg vond ik toen al tamelijk irritant en vervelend. En een smeerlap, inderdaad. En luidruchtig. De Dure Man met z'n Speeltjes. Vreselijk.

Tomas
12-12-05, 13:38
Geplaatst door Juliette
Iedereen die aangifte kon doen had ook wel iets te verbergen (niet noodzakelijk misdadig, maar voor moeder de vrouw ofzo)?

De mogelijkheid dat het verzonnen zou zijn uit haat en/of afgunst is denk ik niet te overwegen?

~Panthera~
12-12-05, 13:39
Geplaatst door Juliette
Ik blijf nuanceren wat dat betreft. Als het echt om kinderen gaat? Eens. Maar je hebt die schemerzone 14, 15 tot 18. Da's ook bij meiden zo. Dat zie je soms gewoon niet dat ze geen 18 zijn. En wat doe je dan in het heetst van de strijd met een broek vol goesting? Hun paspoort vragen?


Je kunt het misschien soms lichamelijk niet zien, maar kom op, zodra ze hun mond opentrekken dan weet je het vaak al.
Volwassenen dienen dus gewoon goed op te letten, en bij twijfel: NIET DOEN.
Je weet wat je aanricht als je wel doorgaat, dus wat dat aangaat zou ik denken, hou je dick maar achter je rits.

Juliette
12-12-05, 13:42
Geplaatst door Tomas
De mogelijkheid dat het verzonnen zou zijn uit haat en/of afgunst is denk ik niet te overwegen?

Jawel. Maar ik kan me indenken dat in dat wereldje mensen zitten die dat evengoed niet graag aan de grote klok hangen. En dan heb je al snel een stiekem sfeertje waarin indianenverhalen het goed doen omdat niemand er iets over kwijt wil.

~Panthera~
12-12-05, 13:43
Geplaatst door David
Klopt. Alleen: Pim was volgens mij geen pedo. Of die gasten 16 of 18 of 20 waren, was niet te zien en interesseerde 'm niet. Pedo's zoeken het echt specifiek in de kinderen, dat deed Pim volgens mij niet. Pim zocht het in aso gastjes, van die scooter-gozers. En ze stonden voor 'm in de rij. Maar goed, Pim en z'n gevolg vond ik toen al tamelijk irritant en vervelend. En een smeerlap, inderdaad. En luidruchtig. De Dure Man met z'n Speeltjes. Vreselijk.


Precies, het walgelijke ligt hem in het feit DAT het hem niet intresseerde.
Fout is dan zo gemaakt.

Juliette
12-12-05, 13:44
Geplaatst door ~Panthera~
Je kunt het misschien soms lichamelijk niet zien, maar kom op, zodra ze hun mond opentrekken dan weet je het vaak al.
Volwassenen dienen dus gewoon goed op te letten, en bij twijfel: NIET DOEN.
Je weet wat je aanricht als je wel doorgaat, dus wat dat aangaat zou ik denken, hou je dick maar achter je rits.

Da's een gezonde volwassen houding ja. Maar we hadden het wel over PF.

Tomas
12-12-05, 13:44
Geplaatst door Juliette
Jawel. Maar ik kan me indenken dat in dat wereldje mensen zitten die dat evengoed niet graag aan de grote klok hangen. En dan heb je al snel een stiekem sfeertje waarin indianenverhalen het goed doen omdat niemand er iets over kwijt wil.

Dat kan ook. Alles kan. En dat ranzige sfeertje hangt volgens mij hier ook.

David
12-12-05, 13:45
Geplaatst door ~Panthera~
Waarom heeft er verdomme dan niemand aangifte gedaan? :mad:
Dat snap ik dus niet.


Die knullen aangifte doen? Omdat een vent een keer niet betaalde? En zo hun eigen handel in gevaar brengen? Hun eigen stiekeme sexleventje in gevaar brengen? Weg jointjes, weg sex, weg gratis drank? Opbiechten dat ze altijd in homobars rondhangen?

Ik ben een keer 's nachts gevolgd door zo'n jong. Zomer 99. Helemaal vanuit de stad tot bij mijn huis, bij de Konmar in Feijenoord. Over de Erasmusbrug. Hij stond voor de kroeg te wachten en wilde per se mee. Om leu te blwen en videootjes te kijken. Ik kende dat hele jong niet en bleef maar zeggen dat ie moest opzouten, dat ik geen interesse had - ik werd bang en had bijna de politie gebeld. Hoe oud die gast was, geen idee. Nog geen twintig in ieder geval. Tamelijk vasthoudend typje.

~Panthera~
12-12-05, 13:45
Geplaatst door Juliette
Da's een gezonde volwassen houding ja. Maar we hadden het wel over PF.



PF was alleen geintresseerd in PF.
Dan houdt alle nuance snel op, nietwaar ? :moe:

waterfiets
12-12-05, 13:48
Geplaatst door Zwarte Schaap
Feit blijft dat het kwetsbare minderjarigen waren waar deze oude geile homo-pedosexuelen zoals Pim en de Pvda voorzitter van profiteerden.

Ik zie weinig feiten ! Er is wat opgetekend door iemand die iets van een anonieme informant heeft gehoord. Zo kan je iedereen aan de schandpaal spijkeren. Zeker als hij dood is.

~Panthera~
12-12-05, 13:50
Geplaatst door David
Die knullen aangifte doen? Omdat een vent een keer niet betaalde? En zo hun eigen handel in gevaar brengen? Hun eigen stiekeme sexleventje in gevaar brengen? Weg jointjes, weg sex, weg gratis drank? Opbiechten dat ze altijd in homobars rondhangen?

Ik ben een keer 's nachts gevolgd door zo'n jong. Zomer 99. Helemaal vanuit de stad tot bij mijn huis, bij de Konmar in Feijenoord. Over de Erasmusbrug. Hij stond voor de kroeg te wachten en wilde per se mee. Om leu te blwen en videootjes te kijken. Ik kende dat hele jong niet en bleef maar zeggen dat ie moest opzouten, dat ik geen interesse had - ik werd bang en had bijna de politie gebeld. Hoe oud die gast was, geen idee. Nog geen twintig in ieder geval. Tamelijk vasthoudend typje.


Mooi balen, maar over die gasten gaat het toch niet, als het DAADWERKELIJK over minderjarigen gaat ?
Dan had er wel degelijk ingegrepen moeten worden.

Ik bedoel maar, er loopt van alles rond, heb ook wel in de kroeg gezeten, en dan zei zo'n gozertje van 22 of zo "lekker fikkie fikkie ?" :hihi:
Fuck op, malloot, zei ik dan, kon je moeder zijn. :haha:
Irritant ? ja. Op in gaan ? nee.

Zwarte Schaap
12-12-05, 13:51
Geplaatst door ~Panthera~
Waarom heeft er verdomme dan niemand aangifte gedaan? :mad:
Dat snap ik dus niet.

De Nederlandse wet zegt dat sommige sexuele delicten aangifte voor gedaan moet worden als de leeftijd boven de 14 jaar is. Aangezien de schandknaapjes dat waarschijnlijk niet durfden omdat dan natuurlijk uit zou komen waar ze zich mee bezig hielden kan ik me voorstellen dat ze geen aangifte gedaan hebben. De ouders werden waarschijnlijk niet op de hoogte gebracht zodat die waarschijnlijk ook geen aangifte gedaan hebben.

Tomas
12-12-05, 13:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
De ouders werden waarschijnlijk niet op de hoogte gebracht zodat die waarschijnlijk ook geen aangifte gedaan hebben.

Ouders die zo'n mannelijk sletje 's nachts over straat laten slenteren zal dat denk ik ook wel worst wezen.

Zwarte Schaap
12-12-05, 13:55
Geplaatst door Tomas
Dan niet. Maakt eigenlijk ook niet zoveel uit, gezien je geloofwaardigheidsprobleempje.

Je kunt alles over me zeggen, maar beweren dat ik fabels vertel maakt jou ongeloofwaardig. Alles wat ik ooit beweerd heb in de laatste 4 jaar is vrijwel altijd juist gebleken.

~Panthera~
12-12-05, 13:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
De Nederlandse wet zegt dat sommige sexuele delicten aangifte voor gedaan moet worden als de leeftijd boven de 14 jaar is. Aangezien de schandknaapjes dat waarschijnlijk niet durfden omdat dan natuurlijk uit zou komen waar ze zich mee bezig hielden kan ik me voorstellen dat ze geen aangifte gedaan hebben. De ouders werden waarschijnlijk niet op de hoogte gebracht zodat die waarschijnlijk ook geen aangifte gedaan hebben.

Al met al een shitzooi. :moe:

David
12-12-05, 13:57
Geplaatst door ~Panthera~
Mooi balen, maar over die gasten gaat het toch niet, als het DAADWERKELIJK over minderjarigen gaat ?
Dan had er wel degelijk ingegrepen moeten worden.

Ik bedoel maar, er loopt van alles rond, heb ook wel in de kroeg gezeten, en dan zei zo'n gozertje van 22 of zo "lekker fikkie fikkie ?" :hihi:
Fuck op, malloot, zei ik dan, kon je moeder zijn. :haha:
Irritant ? ja. Op in gaan ? nee.


Maar of die gasten minderjarig waren was meestal niet echt duidelijk. Ze logen over alles, dus ook over hun leeftijd waarschijnlijk. En ze waren geen kinderen, maar tieners. Natuurlijk had er ingegrepen moeten worden. De politie had die tenten regelmatig moeten binnenvallen en controleren. Gebeurde nooit. De portiers hielden knullen wel tegen als ze overduidelijk nog geen achttien waren, dat wel.

Tomas
12-12-05, 14:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Alles wat ik ooit beweerd heb in de laatste 4 jaar is vrijwel altijd juist gebleken.

Nou kan ik me hier niks van herinneren. Al je persoonlijke verhaaltjes zijn tot nu toe altijd oncontroeerbaar gebleken.

Zwarte Schaap
12-12-05, 14:01
Geplaatst door Tomas
Ouders die zo'n mannelijk sletje 's nachts over straat laten slenteren zal dat denk ik ook wel worst wezen.

Zo een antwoord is een goede excuus om pedo-homosexuelen het hand boven de hoofd te houden. Ik kijk er daarom niet raar van op dat homo-pedo-sexualiteit gedoogd wordt in Nederland. Jij werkt daar dus ook aan mee, en alleen omdat het Marokkanen zijn kan het je niets schelen.

~Panthera~
12-12-05, 14:01
Geplaatst door David
Maar of die gasten minderjarig waren was meestal niet echt duidelijk. Ze logen over alles, dus ook over hun leeftijd waarschijnlijk. En ze waren geen kinderen, maar tieners. Natuurlijk had er ingegrepen moeten worden. De politie had die tenten regelmatig moeten binnenvallen en controleren. Gebeurde nooit. De portiers hielden knullen wel tegen als ze overduidelijk nog geen achttien waren, dat wel.


Wat een puinbak. :moe:

mark61
12-12-05, 14:02
Geplaatst door Elien
hou jij wel van

watizzermeidwiljeaandacht?

David
12-12-05, 14:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
Welnee mark61 er is niets aan de hand het zijn geen minderjarige autochtone kinderen. U kunt gerust verder slapen.



Oh nee? Alsof Pim zich beperkte tot Marokkanen. Ik zag hem met vanalles, blond, donker, bruin, wit, zwart. Als het maar jong was.

mark61
12-12-05, 14:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nog een keer, het staat 100 % vast dat pim sex heeft gehad met minderjarigen. Het zijn geen roddels maar gewoon keiharde feiten.

Nog een keer, er is minderjarig en minderjarig en minderjarig:

16<x<18 u mag alles doen wat goden verboden hebben

12<x<16 u mag alles doen wat goden verboden hebben tenzij er iemand een aanklacht indient

<12 u mag niks.

David
12-12-05, 14:04
Geplaatst door ~Panthera~
Wat een puinbak. :moe:


Ga een paar jaar vaak 's nachts stappen en je komt meer puin tegen dan je lief is.

Julien
12-12-05, 14:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nog een keer, het staat 100 % vast dat pim sex heeft gehad met minderjarigen. Het zijn geen roddels maar gewoon keiharde feiten.

lever dat harde bewijs dan..

mark61
12-12-05, 14:05
Geplaatst door Juliette
Ik blijf nuanceren wat dat betreft. Als het echt om kinderen gaat? Eens. Maar je hebt die schemerzone 14, 15 tot 18. Da's ook bij meiden zo. Dat zie je soms gewoon niet dat ze geen 18 zijn. En wat doe je dan in het heetst van de strijd met een broek vol goesting? Hun paspoort vragen?

Weet jij zo goed wat de ondergrens voor consentual sex is dan?

~Panthera~
12-12-05, 14:06
Geplaatst door David
Ga een paar jaar vaak 's nachts stappen en je komt meer puin tegen dan je lief is.


As if I don't know. :roken:

mark61
12-12-05, 14:07
Geplaatst door Tomas
Dat kan ook. Alles kan. En dat ranzige sfeertje hangt volgens mij hier ook.

De sensatiezucht van maroc.nl doet niet onder voor die van pakweg de telegraaf. Vooral ZS zit te likkebaarden.

delirious
12-12-05, 14:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nog een keer, het staat 100 % vast dat pim sex heeft gehad met minderjarigen. Het zijn geen roddels maar gewoon keiharde feiten.

Dan zijn die jongetjes DE ezels, die hun achterwerk verpatsen voor een lijntje.

Juliette
12-12-05, 14:08
Geplaatst door mark61
Weet jij zo goed wat de ondergrens voor consentual sex is dan?

Ik dacht dat die in België strikt op 16 jaar lag. Tenzij de ander ook onder de 16 is. dan mag het. Als één van de 2 ouder is dan 18 en de ander jonger dan 16 is het verboden. Maar ik ben niet heel zeker.

Tomas
12-12-05, 14:08
Geplaatst door mark61
De sensatiezucht van maroc.nl doet niet onder voor die van pakweg de telegraaf. Vooral ZS zit te likkebaarden.

Dit moet toch ook wel heerlijk zijn voor pimhaters.

David
12-12-05, 14:09
Geplaatst door delirious
Dan zijn die jongetjes DE ezels, die hun achterwerk verpatsen voor een lijntje.


Het was geen ruil, dat lijnte was gewoon het toetje.

Zwarte Schaap
12-12-05, 14:09
Geplaatst door Tomas
Nou kan ik me hier niks van herinneren. Al je persoonlijke verhaaltjes zijn tot nu toe altijd oncontroeerbaar gebleken.

Dit gaat niet over mijn persoonlijke verhaaltjes. De politiedossiers over pimhond lopen niet weg.

mark61
12-12-05, 14:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
Welnee mark61 er is niets aan de hand het zijn geen minderjarige autochtone kinderen. U kunt gerust verder slapen.

wat is er jochie

Tomas
12-12-05, 14:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dit gaat niet over mijn persoonlijke verhaaltjes. De politiedossiers over pimhond lopen niet weg.

Jij bent de enige die weet heeft van dergelijke dossiers en hun inhoud. Dat maakt het persoonlijk. Net zoals al je andere homo en pedo avonturen met je heldhaftige ingrepen.

mark61
12-12-05, 14:11
Geplaatst door Tomas
Dit moet toch ook wel heerlijk zijn voor pimhaters.

tsja. zou het?

Zwarte Schaap
12-12-05, 14:11
Geplaatst door mark61
Nog een keer, er is minderjarig en minderjarig en minderjarig:

16<x<18 u mag alles doen wat goden verboden hebben

12<x<16 u mag alles doen wat goden verboden hebben tenzij er iemand een aanklacht indient

<12 u mag niks.

Daarmee support de Nederlandse wetgeving de pedosexuelen. Je verstoppen achter kromme wetgeving maakt de pedo-daad niet recht.

mark61
12-12-05, 14:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dit gaat niet over mijn persoonlijke verhaaltjes. De politiedossiers over pimhond lopen niet weg.

Dus ze hebben een brandkast vol strafbare feiten maar Pimmo wist dat allemaal weg te maken. Omdat de NL politie zo dol op m was. Maarre, waarom schreven ze die rapporten dan eerst vol? En waarom weet onze dappere Kuifje dat dan als enige van 16 miljoen man plus nog wat onderzoekende vlamingen?

David
12-12-05, 14:14
Geplaatst door Zwarte Schaap
Daarmee support de Nederlandse wetgeving de pedosexuelen. Je verstoppen achter kromme wetgeving maakt de pedo-daad niet recht.


Oh, alsjeblieft.

mark61
12-12-05, 14:14
Geplaatst door Zwarte Schaap
Daarmee support de Nederlandse wetgeving de pedosexuelen. Je verstoppen achter kromme wetgeving maakt de pedo-daad niet recht.

Ah, tot je spijt blijkt er nou van enige strafbare handeling niets over te blijven.

We gaan nu over naar de fundamentele discussie over het verschil tussen pedofilie en homofilie.

Ik zet in: als je geheel vrijwillig en zelfstandig op zoek gaat naar seks tegen betaling, joint in de mondhoek, dan val je buiten de pedodoelgroep.

Zwarte Schaap
12-12-05, 14:14
Geplaatst door mark61
De sensatiezucht van maroc.nl doet niet onder voor die van pakweg de telegraaf. Vooral ZS zit te likkebaarden.

Begin je weer persoonlijk te worden? Niet huilen als ik je te grazen neem.

Nee Marokkaanse minderjarigen mogen misbruikt worden door een pedo-homosexueel die zijn succes te danken heeft aan de anti-Marokkanen en Islam uitspraken.

Mooi Nederland!

Zwarte Schaap
12-12-05, 14:16
Geplaatst door Tomas
Jij bent de enige die weet heeft van dergelijke dossiers en hun inhoud. Dat maakt het persoonlijk. Net zoals al je andere homo en pedo avonturen met je heldhaftige ingrepen.

Dit bevestigd mijn persoonlijke verhalen dat pedo-homosexuelen constant op Marokkaanse minderjarigen jagen. Ik zelf maak korte metten met homo-pedosexuelen. Dat is niet heldhaftig maar gewoon opkomen voor de onschendbaarheid van je lichaam.

mark61
12-12-05, 14:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
Begin je weer persoonlijk te worden? Niet huilen als ik je te grazen neem.

Jij wordt altijd onmiddellijk persoonlijk zodra je qua argumenten vastzit.

Leugens en laster, daar heb je ook geen enkele moeite mee. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Waarom wil je mij eigenlijk te grazen nemen? Je kan niet uitstaan dat ik op je onaangename eigenschappen wijs? Op de onzin van je 'redeneringen'?

1) eerst even pedofilie en homofilie leren onderscheiden.

2) er is geen sprake van misbruik als beide partijen van harte instemmen.

David
12-12-05, 14:17
Geplaatst door mark61
geheel vrijwillig en zelfstandig op zoek gaat naar seks tegen betaling, joint in de mondhoek, dan val je buiten de pedodoelgroep.



Op zoek naar seks. Punt. Eventuele betaling was mooi meegenomen, maar niet noodzakelijk.

Zwarte Schaap
12-12-05, 14:19
Geplaatst door mark61
Dus ze hebben een brandkast vol strafbare feiten maar Pimmo wist dat allemaal weg te maken. Omdat de NL politie zo dol op m was. Maarre, waarom schreven ze die rapporten dan eerst vol? En waarom weet onze dappere Kuifje dat dan als enige van 16 miljoen man plus nog wat onderzoekende vlamingen?

De halve Rotterdamse politiekorps weet ervan.

mark61
12-12-05, 14:19
Geplaatst door David
Op zoek naar seks. Punt. Eventuele betaling was mooi meegenomen, maar niet noodzakelijk.

OK. Gratis zelfs. Dus lijkt er minder van een commerciële transactie, en meer van pleizier sprake te zijn.

mark61
12-12-05, 14:19
Geplaatst door Zwarte Schaap
De halve Rotterdamse politiekorps weet ervan.

En geeneen durft Don Pim te arresteren.

Couscousje
12-12-05, 14:22
Geplaatst door Tomas
Ach zo. Gewoon Cc-achtig laf geroddel.

Contradictio in terminis.

Overigens erg Tomas-achtig, as usual.

[edit freya]

Cc

Tomas
12-12-05, 14:22
Geplaatst door mark61
En geeneen durft Don Pim te arresteren.

Of hoe hou je het voor die andere helft geheim?

Zwarte Schaap
12-12-05, 14:23
Geplaatst door mark61
Jij wordt altijd onmiddellijk persoonlijk zodra je qua argumenten vastzit.

Leugens en laster, daar heb je ook geen enkele moeite mee. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Waarom wil je mij eigenlijk te grazen nemen? Je kan niet uitstaan dat ik op je onaangename eigenschappen wijs? Op de onzin van je 'redeneringen'?

1) eerst even pedofilie en homofilie leren onderscheiden.

2) er is geen sprake van misbruik als beide partijen van harte instemmen.

Je bent weer kinderachtig bezig door op de man te gaan spelen. En maar klagen als je op de korrel genomen wordt

1) Waaruit blijkt dat ik het verschil niet weet tussen homosexualiteit en pedofilie?

2) Als de ouders er niets van af weten kunnen ze geen aangifte doen. De aangifte laten afhangen van een minderjaige alleen die het liever geheim wil houden wil niet zeggen dat pim niet onschuldig is voor homo-pedo-sexualiteit was. Dat is misbruik maken van de kwetsbaarheid van de leeftijd en angst van de minderjarigen

Tomas
12-12-05, 14:23
Geplaatst door Couscousje
Contradictio in terminis.

Overigens erg Tomas-achtig, as usual.

Cc

Nee, dubbelop heet dat geloof ik.

Zwarte Schaap
12-12-05, 14:25
Geplaatst door mark61
En geeneen durft Don Pim te arresteren.

Aangifte gozertje, dan moeten de ouders wel weten wat er aan de hand is. Als de politie de aangifte laat afhangen van een minderjarige dan zal er geen aangifte komen omdat die minderjarige het liever geheim wil houden.

David
12-12-05, 14:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat is misbruik maken van de kwetsbaarheid van de leeftijd en angst van de minderjarigen


Wederom schets je een beeld van trillende, angstige Oilyly kinderen die door boosaardige kerels worden benaderd terwijl ze lieflijk in speeltuintjes kransen vlechten van madeliefjes. Staat in geen vergelijk met de realiteit: geile, opdringerige, bietsende gozertjes die met half opgeknoopte spijkerbroeken iedere dertiger benaderen met sexuele voorstellen.

Victory
12-12-05, 14:28
Stel je eens voor dat een maand terug een Marokkaanse jongen even bij de politie aangifte ging doen wegens verkrachting door de smerige Pedo Fortuyn....

Wat denk dat hun reactie geweest zou zijn? Precies!

Tomas
12-12-05, 14:29
Geplaatst door David
Wederom schets je een beeld van trillende, angstige Oilyly kinderen die door boosaardige kerels worden benaderd terwijl ze lieflijk in speeltuintjes kransen vlechten van madeliefjes. Staat in geen vergelijk met de realiteit: geile, opdringerige, bietsende gozertjes die met half opgeknoopte spijkerbroeken iedere dertiger benaderen met sexuele voorstellen.

Jij haalt nu mannen en vrouwen door elkaar. We hebben het nu over mannen. Voor sletjes heb je een ander topic.

Tomas
12-12-05, 14:30
Geplaatst door Victory
Stel je eens voor dat een maand terug een Marokkaanse jongen even bij de politie aangifte ging doen wegens verkrachting door de smerige Pedo Fortuyn....

Wat denk dat hun reactie geweest zou zijn? Precies!

Ja, lijkt mij ook. Necrofilie heet het dan opeens.

Couscousje
12-12-05, 14:32
Geplaatst door Tomas
Nee, dubbelop heet dat geloof ik.

Geloof jij, zeg je. Maar was jij niet een atheist?

Precies.

******
Cc

Hou je in Cc! [freya]

David
12-12-05, 14:32
Geplaatst door Victory
Stel je eens voor dat een maand terug een Marokkaanse jongen even bij de politie aangifte ging doen wegens verkrachting door de smerige Pedo Fortuyn....

Wat denk dat hun reactie geweest zou zijn? Precies!


Drie jaar na dato is wat laat. En verkrachting? Terwijl zo'n gozer eerst drie kwartier naakt om 'm heen hing, whiskey dronk uit Fortuyn z'n bek en tongzoende met het hele gezelschap? Onbeschoft deed tegen het barpersoneel omdat 'hij met Pim was'? Meer grafische details zal ik je besparen.

David
12-12-05, 14:34
Geplaatst door Tomas
Jij haalt nu mannen en vrouwen door elkaar. We hebben het nu over mannen. Voor sletjes heb je een ander topic.


Oilyly maakt ook jongenskleren. Verkoopt slecht, maar het is er wel.

Elien
12-12-05, 14:38
sommige gaan hier tekeer om een paar junkies die zich lieten naaien voor drugs en aanzien, dikke vinger voor deze jongens ookal waren het minderjarige wat zoek je in dan zo'n bar?

Juliette
12-12-05, 14:40
Geplaatst door Elien
sommige gaan hier tekeer om een paar junkies die zich lieten naaien voor drugs en aanzien, dikke vinger voor deze jongens ookal waren het minderjarige wat zoek je in dan zo'n bar?

Een glas melk en een knuffel? :argwaan:

Zwarte Schaap
12-12-05, 14:41
Geplaatst door David
Wederom schets je een beeld van trillende, angstige Oilyly kinderen die door boosaardige kerels worden benaderd terwijl ze lieflijk in speeltuintjes kransen vlechten van madeliefjes. Staat in geen vergelijk met de realiteit: geile, opdringerige, bietsende gozertjes die met half opgeknoopte spijkerbroeken iedere dertiger benaderen met sexuele voorstellen.

Als ik jou was zou ik de pedo-homosexualiteit niet goed praten.

Elien
12-12-05, 14:42
Geplaatst door Juliette
Een glas melk en een knuffel? :argwaan:



hmmm yep die vind je daar :lekpuh:

David
12-12-05, 14:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als ik jou was zou ik de pedo-homosexualiteit niet goed praten.


Ik praat niks goed, ik werd doodziek van die gasten, en vond Fortuyn en verschrikkelijke vent. Je moet alleen niet gaan beweren dat hij 'misbruik maakte van onschuldige, bange kinderen'. Hij hing rond met straattuig, minderjarig of niet. En hij hoefde ze niet bepaald te dwingen.

Zwarte Schaap
12-12-05, 14:47
Geplaatst door David
Drie jaar na dato is wat laat. En verkrachting? Terwijl zo'n gozer eerst drie kwartier naakt om 'm heen hing, whiskey dronk uit Fortuyn z'n bek en tongzoende met het hele gezelschap? Onbeschoft deed tegen het barpersoneel omdat 'hij met Pim was'? Meer grafische details zal ik je besparen.

Was dat een minderjarige? Ik dacht dat alcohol niet aan minderjarigen geschonken mag worden. Oow je hebt het dus niet over een minderjarige, wil je dan aub deze zaak over homo-pedo-sexualiteit minderjarigen niet vervuilen cq laten ondersneeuwen met zaken die niet ter zake doende zijn.

Tomas
12-12-05, 14:48
Geplaatst door Couscousje
Geloof jij, zeg je. Maar was jij niet een atheist?

Precies.

Get lost, baggerbek.

Cc

Niet zo Cc-achtig schelden aub.

David
12-12-05, 14:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Was dat een minderjarige? Ik dacht dat alcohol niet aan minderjarigen geschonken mag worden. Oow je hebt het dus niet over een minderjarige, wil je dan aub deze zaak over homo-pedo-sexualiteit minderjarigen niet vervuilen cq laten ondersneeuwen met zaken die niet ter zake doende zijn.


Het was niet mij gewoonte om de vriendjes van Pim van de vloer te plukken en naar hun paspoort te vragen. Waarom ga je er plotseling van uit dat ze minderjarigen wel binnnelaten om er sex mee te hebben, maar ze geen drank serveren omdat dat niet mag?

Julien
12-12-05, 14:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
Was dat een minderjarige? Ik dacht dat alcohol niet aan minderjarigen geschonken mag worden. Oow je hebt het dus niet over een minderjarige, wil je dan aub deze zaak over homo-pedo-sexualiteit minderjarigen niet vervuilen cq laten ondersneeuwen met zaken die niet ter zake doende zijn.

hé je bent zelf toch ook een tiener geweest?! jointje roken en fles martini drinken gebeurde door sommigen al in groep 8

Couscousje
12-12-05, 14:58
Geplaatst door Tomas
Niet zo Cc-achtig schelden aub.

Ik geloof dat je mij verwart met een huilebalk a la mark61.

Ga die maar commanderen, misschien dat die wat meer van je onder de indruk is. :zwaai:

Cc

freya
12-12-05, 15:01
Cc en Tomas nu kappen met elkaar opfokken! [freya]

Tomas
12-12-05, 15:04
Geplaatst door freya
Cc en Tomas nu kappen met elkaar opfokken! [freya]

Ik heb nergens last van hoor.

Cherry Bo
12-12-05, 15:05
Geplaatst door freya
Cc en Tomas nu kappen met elkaar opfokken! [freya]

Ah, daar is de juf! :hihi:

mark61
12-12-05, 15:12
Geplaatst door Juliette
Ik dacht dat die in België strikt op 16 jaar lag. Tenzij de ander ook onder de 16 is. dan mag het. Als één van de 2 ouder is dan 18 en de ander jonger dan 16 is het verboden. Maar ik ben niet heel zeker.

Ik bedoelde niet juridisch, maar psycho of anderszins. Moreel ofzo? :lachu:

Zwarte Schaap
12-12-05, 15:12
Geplaatst door David
Het was niet mij gewoonte om de vriendjes van Pim van de vloer te plukken en naar hun paspoort te vragen. Waarom ga je er plotseling van uit dat ze minderjarigen wel binnnelaten om er sex mee te hebben, maar ze geen drank serveren omdat dat niet mag?

Hou je er dan buiten met je verhaaltjes over je kennissen in homobars die je wilt gebruiken om de misstanden met pedo-homo pimhond te bagatalliseren, we hebben het nu over minderjarigen.

mark61
12-12-05, 15:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
Aangifte gozertje, dan moeten de ouders wel weten wat er aan de hand is. Als de politie de aangifte laat afhangen van een minderjarige dan zal er geen aangifte komen omdat die minderjarige het liever geheim wil houden.

Jij weet het toch? Dan kan jij het aangeven. Je hoeft geen familie te zijn. Hoe minderjarig precies? Onder de 12?

Couscousje
12-12-05, 15:18
Geplaatst door freya
Cc en Tomas nu kappen met elkaar opfokken! [freya]

Misschien een idee om diegene die ermee begint daar direct op aan te spreken.

Het is dan of een Tomas of een andere huilebalk.

Vraag mij niet te kappen met dingen die ik niet aansticht.

Wel zo eerlijk.

Cc

mark61
12-12-05, 15:19
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je bent weer kinderachtig bezig door op de man te gaan spelen. En maar klagen als je op de korrel genomen wordt

Je vervalt in herhalingen. Lees nog s mijn post.


1) Waaruit blijkt dat ik het verschil niet weet tussen homosexualiteit en pedofilie?

Waaruit blijkt dat jij dat wel zou weten, gezien je gebruik van het combiwoord?


2) Als de ouders er niets van af weten kunnen ze geen aangifte doen. ...de minderjarigen

Voor de zoveelste keer HOE OUD?

Er lopen nu minstens 3 topics meer dan 5 pagina's die allemaal scharnieren om vermeende dit en dat. Voorlopig niet meer dan inexacte roddels.

Dus als jij niet met het bewijs komt dat het hier gaat om 11 jarige hasjrokenden NL-Marokkaanse jongetjes is je opwinding vooralsnog volledig verspilde moeite.

Hoewel.

Sahara
12-12-05, 15:22
Kan het ook wat minder, je hebt al 2 strafpunten :rolleyes: [freya]

waterfiets
12-12-05, 15:40
Geplaatst door Zwarte Schaap
Was dat een minderjarige? Ik dacht dat alcohol niet aan minderjarigen geschonken mag worden. Oow je hebt het dus niet over een minderjarige, wil je dan aub deze zaak over homo-pedo-sexualiteit minderjarigen niet vervuilen cq laten ondersneeuwen met zaken die niet ter zake doende zijn.

Je begint echt een beetje hysterisch te worden ... het zal wel door het onderwerp komen want meestal laat je je niet zo meeslepen.

et_2000nl
12-12-05, 16:23
Wat een semantische discussie zeg.

Of ik nu moslim ben of niet, ik stel mezelf werkelijk de vraag, hoe principieel moet je zijn, of hoe laag je moraal, om net te doen of je dit af kan doen met juridische termen en gezeur over bewijs. Gaan we dit afdoen als postuum demoniseren?

1. Schandknaapjes die wat dan ook aanbieden wetende of niet wetende wat ze doen, met of zonder dwang, jonger dan 16 jaar, mijn god, welk mens probeert dit te rechtvaardigen, ze zijn onder de 16!!!!
2. Een vent van pak em weg 50 die daar op geilt en niet eens de moeite neemt het leed wat ie exploiteert te willen doorgronden, zonder schuldgevoel, puur voor lusten en geilheid.... Welke rechtvaardiging heb je nodig voor zo'n monster.

1 en 2 kwamen samen en 2 wilde minister president worden.

Onafhankelijk van alle rand discussies, to the point, wil je echt in een land leven, waar de MP zich vrij moet vechten van zijn hobbies om een besluit te nemen over de inval in Irak? Hoe om te gaan met het integratie vraagstuk. Hoe om te gaan met de collectieve sector? Is die echt capabel, welke prioriteiten zal hij stellen?

Op deze dag denk ik, Allah heeft ons behoed dat dat ooit zou gebeuren en ons een hele grote spiegel voor gehouden. De grootste Nederlander aller tijden was gewoon een vieze oude man. Die conclusie is pijnlijk. Misschien te pijnlijk om te accepteren. T'is een cognitieve dissonantie, als een roker die weet dat het ongezond is, maar de afzwakking verzint het maar niet te hoeven erkennen en dat die boodschap op dat pakje sigaretten niet echt voor hem bedoeld is.

Zwarte Schaap
12-12-05, 16:35
Geplaatst door waterfiets
Je begint echt een beetje hysterisch te worden ... het zal wel door het onderwerp komen want meestal laat je je niet zo meeslepen.

Ik snap echt niet wat jij hysterisch vindt. Ik keur alcohol aan minderjarigen in homobarren af en zo ook de sexuele contacten met deze minderjarigen af, is dat hysterisch van mij?

Zwarte Schaap
12-12-05, 17:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het staat 100 % vast, dat de criminele smeerlap pedo-homosexueel pimhond minderjarige marokkaanse jongetjes heeft misbruikt. In Rotterdam zijn er naast de aivd rapporten ook nog politiedossiers van pim waar dat vastgelegd is. Er zijn vele vechtpartijen/strubbelingen tussen pim en dergelijke schandknaapjes geweest want pim wilde ze niet betalen en waarbij de politie dit heeft vastgelegd in dossiers maar er verder niets mee heeft gedaan.

Daar heb ik al begin dit jaar al melding van gemaakt maar dat werd door onze autochtone pimaanhangers ontkend en naar het rijk der fabelen verwezen, maar gelukkig Peter R. de Vries is er ook mee komen opdagen.

***********, dubbel misbruik van Marokkanen maken, eerst hun ouders en hun geloof criminaliseren en vernederen en er politieke gewin uit halen en dan nog ook hun minderjarige kinderen dsamen met andere politieke kopstukken verkrachten, want dat is deze smerige *** , gewoon een **** kinderverkrachter.

En de aivd en de politie hebben deze smerige kinderverkrachter gewoon zijn gang laten gaan, het zijn immers toch marokkaantjes, die mag je voor alles misbruiken.

Weer wordt voor de zoveelste keer aangetoond hoe Marokkanen hier in Nederland misbruikt, vernedert en verkracht worden.

Schaap let jij een beetje op je taalgebruik! [freya]

Opzouten punt uit, ik laat me door niemand de mond snoeren en zal ook hier niet in veranderen.

Ik scheld die **** wanneer ik maar wil.

ga je gang, maar dan geef ik natuurlijk ook strafpunten wanneer ik maar wil :moe:
gezellig :moe:
[freya]

David
12-12-05, 17:16
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik snap echt niet wat jij hysterisch vindt. Ik keur alcohol aan minderjarigen in homobarren af en zo ook de sexuele contacten met deze minderjarigen af, is dat hysterisch van mij?


Keur ik ook af, en ik vind Fortuyn een smeerlap, heb ik altijd gevonden. Je moet alleen niet doen alsof die gozers zo onschuldig waren, het tuig zocht het tuig op. Fortuyn was alleen oud tuig en had z'n poten thus moeten houden. Dat hij gekozen is tot grootste Nederlanders is uitermate genant, maar dat heb ik wel vaker gezegd. Een oude, nouveau riche ruziemaker met kwalijke ideeen was het.

Cherry Bo
12-12-05, 17:22
Geplaatst door Zwarte Schaap

Weer wordt voor de zoveelste keer aangetoond hoe Marokkanen hier in Nederland misbruikt, vernedert en verkracht worden.

Wat reageer je overtrokken. Alleen omdat het jongens zijn?

Ieder(e) vrouw/meisje kan je bijpraten omtrent het gedrag van hitsige mannen van alle leeftijden.
Heeft afkomst niets mee te maken.

Hoofddoeken en bedekte kleding, misschien iets voor Marokkaanse jongens as well?

Rourchid
12-12-05, 17:57
Geplaatst door Couscousje
Misschien een idee om diegene die ermee begint daar direct op aan te spreken.

Het is dan of een Tomas of een andere huilebalk.

Vraag mij niet te kappen met dingen die ik niet aansticht.

Wel zo eerlijk.

Cc
Idd
Wel zo eerlijk.
Die straatkat is de aanstichter.

Geplaatst door Tomas

Ach zo. Gewoon Cc-achtig laf geroddel.


Cc achtig laf?!!!!!

waterfiets
12-12-05, 18:32
Geplaatst door et_2000nl
Wat een semantische discussie zeg. (...)
gezeur over bewijs.

Ja ik hoor hier ook wel eens moslims de rechtsstaat verdedigen als er moslims in de verdachtenbank belanden. Dat wil zeggen dat iedere bewering gepaard moet gaan met bewijzen. Maar dat doet er blijkbaar niet meer toe als het over deze meneer gaat.

waterfiets
12-12-05, 18:34
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik snap echt niet wat jij hysterisch vindt. Ik keur alcohol aan minderjarigen in homobarren af en zo ook de sexuele contacten met deze minderjarigen af, is dat hysterisch van mij?

Dat je iemand de mond tracht te snoeren omdat het niet meer over pedsexuele contacten gaat noem ik hysterisch. Immers, daar bestaat toch geen enkel bewijs voor ?

Juliette
12-12-05, 18:36
Geplaatst door mark61
Ik bedoelde niet juridisch, maar psycho of anderszins. Moreel ofzo? :lachu:

Zal wel van persoon tot persoon afhangen zeker? Sommigen zullen op hun 12de al klaar zijn voor sex, anderen pas ergens in de 20. Zal wel moeilijk zijn om daar ooit een lijn in te trekken. Vandaar dat ik een juridische lijn nog niet zo stom vind.

Juliette
12-12-05, 19:09
Geplaatst door knuppeltje
Ach, Pimmetje had gewoon moeten zeggen dat hij profeet was, dan hadden we nu een hoop minder hypocriet gedoe gehad over een jaartje meer of minder van die lievertjes.

Zo gedroeg hij zich anders wel. Als god de vader.

mark61
12-12-05, 19:33
Geplaatst door Juliette
Zal wel van persoon tot persoon afhangen zeker? Sommigen zullen op hun 12de al klaar zijn voor sex, anderen pas ergens in de 20. Zal wel moeilijk zijn om daar ooit een lijn in te trekken. Vandaar dat ik een juridische lijn nog niet zo stom vind.

Yep. Dat lijkt me ook.

mark61
12-12-05, 19:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Was dat een minderjarige? Ik dacht dat alcohol niet aan minderjarigen geschonken mag worden. Oow je hebt het dus niet over een minderjarige, wil je dan aub deze zaak over homo-pedo-sexualiteit minderjarigen niet vervuilen cq laten ondersneeuwen met zaken die niet ter zake doende zijn.

Alcohol mag aan minderjarigen van 16 jaar en ouder worden verkocht. De vraag was dus: wat zeggen jouw politiedossiers over de LEEFTIJD. Ben je bijziend of zo?

mark61
12-12-05, 19:38
Geplaatst door Couscousje
Ik geloof dat je mij verwart met een huilebalk a la mark61.

Cc

Hè wat is er schat? Ben je stiekem verliefd op me ofzo?

barfly
12-12-05, 19:45
Zeg lieve mensen? Is het nou al bewezen dat Pim een smerige gore pedo was of is 't nog steeds Peter's diskette's en het woord van de AIVD-man die zijn spulletjes ffies kwijt was?

Iedereen valt over mekaar heen maar niets is feitelijk zeker. Behalve dat Pim een nicht was en aan homosexfeesten meedeed.

Juliette
12-12-05, 19:59
Geplaatst door barfly
Zeg lieve mensen? Is het nou al bewezen dat Pim een smerige gore pedo was of is 't nog steeds Peter's diskette's en het woord van de AIVD-man die zijn spulletjes ffies kwijt was?

Iedereen valt over mekaar heen maar niets is feitelijk zeker. Behalve dat Pim een nicht was en aan homosexfeesten meedeed.

Rede en bedachtzaamheid horen niet thuis in dit topic. :fplet: Of had je dat nog niet gemerkt? :hihi:

mark61
12-12-05, 19:59
Geplaatst door barfly
Zeg lieve mensen? Is het nou al bewezen dat Pim een smerige gore pedo was of is 't nog steeds Peter's diskette's en het woord van de AIVD-man die zijn spulletjes ffies kwijt was?

Iedereen valt over mekaar heen maar niets is feitelijk zeker. Behalve dat Pim een nicht was en aan homosexfeesten meedeed.

Alles draait hier om LEEFTIJD. Maar aangezien ik mag aannemen dat het niet om <=11-jarigen gaat gaat het hele verhaal nergens over.

Juliette
12-12-05, 20:03
Geplaatst door mark61
Alles draait hier om LEEFTIJD. Maar aangezien ik mag aannemen dat het niet om <=11-jarigen gaat gaat het hele verhaal nergens over.

Ook om intentie. Als het gaat over 16, 17 jarige jongens op zoek naar sex in homobars ontgaat de hele heisa me. Dat maakt PF niet sympathieker maar ook geen gore pedo. EN het is niks nieuws.

barfly
12-12-05, 20:05
Geplaatst door mark61
Alles draait hier om LEEFTIJD. Maar aangezien ik mag aannemen dat het niet om <=11-jarigen gaat gaat het hele verhaal nergens over.

Mjah Mark, ik geef je gelijk, niemand heeft identificatiebewijzen gezien... Ik verwacht eigenlijk kamervragen na het verhoor van mr de AIVD'er/RID'er. En ik wil dolgraag weten wie die PvdA'er is die een hobbiezolder heeft gehad enzo.

barfly
12-12-05, 20:07
Geplaatst door Juliette
Ook om intentie. Als het gaat over 16, 17 jarige jongens op zoek naar sex in homobars ontgaat de hele heisa me. Dat maakt PF niet sympathieker maar ook geen gore pedo. EN het is niks nieuws.

Vergeet niet dat de homoscene, zoals ook David al aangeeft, veelal bezig is met een soort Apollo syndroom. Leeftijd is dan moeilijk in te schatten..

Juliette
12-12-05, 20:12
Geplaatst door barfly
Vergeet niet dat de homoscene, zoals ook David al aangeeft, veelal bezig is met een soort Apollo syndroom. Leeftijd is dan moeilijk in te schatten..

Dat zei ik ook al de hele tijd.

Dat er een leeftijd is waarop dat allemaal niet zo duidelijk is. 15 jarigen die voor 18 jarigen kunnen doorgaan enzo. En dat je dus moet oppassen met grote woorden en zware beschuldigingen als pedo.

Misschien niet proper allemaal maar ver van het 'gore pedo'.

GiovanniHN
12-12-05, 20:24
Geplaatst door Juliette
Dat maakt PF niet sympathieker maar ook geen gore pedo. EN het is niks nieuws.


En dat is het nou juist. Er is niks nieuws.

2 jaar geleden verloor een medewerker van de RID twee persoonlijke diskettes waar geheime informatie op stond. Die zijn recentelijk in handen gekomen van Peter R. de Vries. De zaken die er op staan zijn verjaard of normale onderzoeken naar de achtergrond van een mogelijke, toekomstige politicus.

Het enige verhaal in die hele zaak is dat een RID-medewerker zich niet aan de regels heeft gehouden en staatsgeheime informatie in eigen bezit heeft gehouden.

Het is dus ook geen fout van de AIVD of de RID. Het is zelfs geen lekken. De medewerker heeft zich niet aan de regels gehouden en is veel te slordig geweest met zijn informatie. Dat is het enige verhaal. De rest is allemaal privéinformatie wat waarschijnlijk in elk roddelcircuit bekend is.

barfly
12-12-05, 20:34
Geplaatst door GiovanniHN
En dat is het nou juist. Er is niks nieuws.

2 jaar geleden verloor een medewerker van de RID twee persoonlijke diskettes waar geheime informatie op stond. Die zijn recentelijk in handen gekomen van Peter R. de Vries. De zaken die er op staan zijn verjaard of normale onderzoeken naar de achtergrond van een mogelijke, toekomstige politicus.

Het enige verhaal in die hele zaak is dat een RID-medewerker zich niet aan de regels heeft gehouden en staatsgeheime informatie in eigen bezit heeft gehouden.

Het is dus ook geen fout van de AIVD of de RID. Het is zelfs geen lekken. De medewerker heeft zich niet aan de regels gehouden en is veel te slordig geweest met zijn informatie. Dat is het enige verhaal. De rest is allemaal privéinformatie wat waarschijnlijk in elk roddelcircuit bekend is.

Het is wel degelijk een fout van de AIVD/RID want deze medewerker heeft kennelijk deze informatie vrij rond kunnen dragen en dus liet de AIVD dit toe terwijl zij verantwoordelijk is voor haar werknemers en veiligheid in het algemeen.

et_2000nl
12-12-05, 20:45
Geplaatst door waterfiets
Ja ik hoor hier ook wel eens moslims de rechtsstaat verdedigen als er moslims in de verdachtenbank belanden. Dat wil zeggen dat iedere bewering gepaard moet gaan met bewijzen. Maar dat doet er blijkbaar niet meer toe als het over deze meneer gaat.

Is mijn insziens geen moslim niet moslim discussie, maar als jij die er van wil maken ga je gang, maar dan haak ik af.

De man is dood, tot een veroordeling zal het niet meer komen, zoeken naar nieuw bewijs lijkt me moeilijk. Media geile PrdV geef ik krediet. Zijn opbouw tot een hoogtepunt is alleen maar om de kijk cijfers te verhogen en meerdere weken achter elkaar nieuws geil Nederland te vermaken. Tot nu toe heb ik de man nog nooit kunnen betrappen iets hoger in te zetten dan dat er daadwerkelijk aan de hand is. We zullen zien.

De roddels die al bestonden blijken bevestigd te gaan worden, niks meer, niks minder. Mocht die bevestiging er komen, dan blijf ik er bij. Nederland, dus inclusief mijzelf, lijd aan een ernstige vorm van ontkenning van de ernst van deze zaak.

Is de magische grens 16? Zullen we dat ooit weten en wat maakt het uit. Gore pedo of gore oude vieze vent. Was ie MP waardig?

GiovanniHN
12-12-05, 20:47
Geplaatst door barfly
Het is wel degelijk een fout van de AIVD/RID want deze medewerker heeft kennelijk deze informatie vrij rond kunnen dragen en dus liet de AIVD dit toe terwijl zij verantwoordelijk is voor haar werknemers en veiligheid in het algemeen.


Hij heeft die informatie zelf verzameld. En het lijkt er op dat hij een runner was (iemand die in contact stond met informanten/infiltranten) dus kan je ook niet verwachten dat hij elke dag van 9 tot 5 werkt. Veel van de informatie heeft hij waarschijnlijk thuis verwerkt en opgeslagen.

Hoe de RID (uit de onderzoeken naar lokale groepen en personen blijkt dat hij eerder in opdracht werkte voor de RID dan AIVD) daarmee om is gegaan is onduidelijk. Misschien hebben ze hem te veel vertrouwd (want hij is redelijk succesvol geweest) of hij heeft gewoon gelogen.

Maar de manier hoe De Vries de schuld legde bij de AIVD was onterecht. En daardoor kan de AIVD ook makkelijk zeggen geen fouten gemaakt te hebben. Wat ze vreemd genoeg niet gedaan hebben. Waarschijnlijk omdat ze geen olie op het vuur willen gooien.

mark61
12-12-05, 20:50
Geplaatst door barfly
Mjah Mark, ik geef je gelijk, niemand heeft identificatiebewijzen gezien... Ik verwacht eigenlijk kamervragen na het verhoor van mr de AIVD'er/RID'er. En ik wil dolgraag weten wie die PvdA'er is die een hobbiezolder heeft gehad enzo.

Jah das veel leuker...

En wie opdracht gegeven heeft voor al dat geneus zullen we wel nooit weten. Wat veel belangwekkender is dan dit Moreel Verontwaardigde en Geschokte geneuzel.

barfly
12-12-05, 20:55
Geplaatst door GiovanniHN
Hij heeft die informatie zelf verzameld. En het lijkt er op dat hij een runner was (iemand die in contact stond met informanten/infiltranten) dus kan je ook niet verwachten dat hij elke dag van 9 tot 5 werkt. Veel van de informatie heeft hij waarschijnlijk thuis verwerkt en opgeslagen.

Hoe de RID (uit de onderzoeken naar lokale groepen en personen blijkt dat hij eerder in opdracht werkte voor de RID dan AIVD) daarmee om is gegaan is onduidelijk. Misschien hebben ze hem te veel vertrouwd (want hij is redelijk succesvol geweest) of hij heeft gewoon gelogen.

Maar de manier hoe De Vries de schuld legde bij de AIVD was onterecht. En daardoor kan de AIVD ook makkelijk zeggen geen fouten gemaakt te hebben. Wat ze vreemd genoeg niet gedaan hebben. Waarschijnlijk omdat ze geen olie op het vuur willen gooien.

Ik zou politiek gezien de organisatie van de AIVD nog wel eens door willen nemen. De AIVD neemt kennelijk mensen in dienst die dit soort fouten maken en kunnen maken.

mark61
12-12-05, 20:56
Geplaatst door et_2000nl
Is de magische grens 16? Zullen we dat ooit weten en wat maakt het uit. Gore pedo of gore oude vieze vent. Was ie MP waardig?

De magische grens is 12 + vrijwilligheid.

Tot nu toe stonden in NL de sexuele voorkeuren van een politicus los van zijn al of niet aanwezige verdiensten als politicus. Dat schijnt nu, ws. onder invloed van de Angelsaksische mode, te moeten veranderen.

Vond het altijd wel aardig dat de meeste mensen in NL geen idee hebben van de romantische danwel sexuele geplogenheden van hun bestuurders, en dat ook prima vonden zo. Een verademing vergeleken bij GB of USA.

barfly
12-12-05, 20:58
Geplaatst door mark61
Jah das veel leuker...

En wie opdracht gegeven heeft voor al dat geneus zullen we wel nooit weten. Wat veel belangwekkender is dan dit Moreel Verontwaardigde en Geschokte geneuzel.

Ik denk dat een geheime dienst dit soort informatie wel mag verzamelen, alleen niet kwijt raken.

nour2005
12-12-05, 21:03
Dames en Heren,

Voorstanders van Pim. 'Nederlanders' die Pim alias chocodipper hebben verkozen tot Grootste Nederlander. Schaamt u zich diep. In een mum van tijd. Om precies te zijn, zolang de uitzending duurde van PRDV. Heeft u(NL-ers) ons een kijkje in u 'normen & waarden' gaarkeuken gegund.

Blijkbaar heeft u, met het al weinige verstand dat u had(na diverse onderzoeken bewezen), het vertrouwen geschonken aan een kale pedofiel. Het vertrouwen geschonken om dit land te regeren en de burgers normen en waarden bij te brengen.

Het land waarvan sommigen(gelukkig zijn er nog slimme burgers die anders denken) vinden dat een vrouw van 60 met hoofddoek een groter gevaar vormt voor de normen en waarden van dit land dan een kindermisbruiker, vrouw onvriendelijke, pedofiel en zijn criminele kompanen.

Gelukkig bestaat er iets als de KORAN. Deze leert ons de echte normen en waarden. De normen en waarden die ook iedere weldenkend Nederlander hoog heeft zitten.

Al jullie onderzoeken(uitgevoerd door pim voorstanders. We weten over wie we het hebben) over achterstanden bij allochtonen waren in werkelijkheid een verlangen van zelfprojectie. Zoiets als iemand die zegt: Een vriend van mij heeft een achterstand. In werkelijkheid heeft die persoon het over zichzelf.

Hoe kunnen wij in godsnaam alle aanhangers van Pim Fortuin nog serieus nemen.....

Laat ik het ook eens hebben over de smerige daden van de Marokkaanse jongetjes. Mochten deze verhalen waar zijn. Dan wens ik dat de straf van dit ongedierte zwaarder moge zijn dan de straf van 16 miljoen zondaars.

De woonplaats van Pim mag weer geld uit trekken voor het inhuren van een kunstenaar. Onlosmakelijk verbonden met het gedachten goed van Pim fortuin zijn de jonge marokkaantjes(voor de niet weldenkende onder ons. De jonge Marokkaantjes die zich te koop aanbieden in de verderfelijke homo-uitgaansgelegenheden. Dus niet alle jonge Marokkaantjes!!!)

Wie weet wordt er bij zijn standbeeld een klein beeldje geplaatst van een marokkaans homo jongetje die professor(in de anal'ogie') pim, oraal bevredigd. Om het helemaal compleet te maken wordt er ook een standbeeld van Rita Verdonk geplaatst. Voldaan kijkt ze achter de schouders van Pim mee en wacht ze geduldig totdat ze het marokkaantje het land uit kan trappen....of is dit schouwspel haar definitie van inburgering?

waterfiets
12-12-05, 21:14
Geplaatst door et_2000nl
Is de magische grens 16? Zullen we dat ooit weten en wat maakt het uit. Gore pedo of gore oude vieze vent. Was ie MP waardig?

Kijk - laten we wel wezen - menig moslim zag het al niet zitten onder een homosexuele MP te gaan leven en vindt dat op zich al onwaardig. Dus dan komt deze informatie als manna uit de hemel. Daarom heeft het er wel degelijk mee te maken. Gelovigen maken altijd van homo's pedo's en andersom. Kijk maar naar de katholieke kerk en de recente maatregelen tegen homosexuelen terwijl het misbruik pedo's betrof. Als een hetero politicus eens betrapt wordt terwijl hij bij een hoer vertrekt zal menigeen de schouders ophalen en zich zeker niet afvragen of het meisje nu 17 of 15 was. Rob Oudkerk was alleen een uitzondering omdat hij wel erg openhartig was over zijn bezoek aan heroïne hoertjes. Maar ondertussen loopt hij zich warm voor zijn comeback. Over SM keldertjes bezoek van Ad Melkert gingen ook de nodige roddels. Kortom, veel hypocrisie.

GiovanniHN
12-12-05, 21:22
Geplaatst door barfly
Ik zou politiek gezien de organisatie van de AIVD nog wel eens door willen nemen. De AIVD neemt kennelijk mensen in dienst die dit soort fouten maken en kunnen maken.


Iedereen kan fouten maken. De AIVD heeft gelukkig maar heel weinig te maken gehad met lekken. Outman Ben A. is eigenlijk de eerste echte lekker. En dan is het natuurlijk nog de vraag of er echt gelekt is. Want de informatie die hij naar buiten bracht was niet zo schokkend en heeft waarschijnlijk ook niet veel schade aangericht.

Maar dit soort zaken mogen niet gebeuren en deze persoon moet gelijk ontslagen worden, ongeacht zijn positie binnen de dienst en werkzaamheden.

Wel ben ik bang dat door de politieke druk er meer fouten gemaakt worden. Politici moeten ook echt met hun poten van een veiligheidsdienst afblijven. Het enige dat de politiek moet doen is duidelijke regels opstellen en zorgen dat een dienst zich daar aan houdt, maar niet de werkzaamheden bepalen.

waterfiets
12-12-05, 21:29
Geplaatst door GiovanniHN
Iedereen kan fouten maken. De AIVD heeft gelukkig maar heel weinig te maken gehad met lekken. Outman Ben A. is eigenlijk de eerste echte lekker. En dan is het natuurlijk nog de vraag of er echt gelekt is. Want de informatie die hij naar buiten bracht was niet zo schokkend en heeft waarschijnlijk ook niet veel schade aangericht.

Maar dit soort zaken mogen niet gebeuren en deze persoon moet gelijk ontslagen worden, ongeacht zijn positie binnen de dienst en werkzaamheden.

Wel ben ik bang dat door de politieke druk er meer fouten gemaakt worden. Politici moeten ook echt met hun poten van een veiligheidsdienst afblijven. Het enige dat de politiek moet doen is duidelijke regels opstellen en zorgen dat een dienst zich daar aan houdt, maar niet de werkzaamheden bepalen.

Er lag in dit geval toch een hele lijst namen van agenten op straat (binnelandse en buitenlandse). Dat lijkt mij eigenlijk de grootste fout die hier gemaakt is en als je dan toch over regels begint: die zullen er ongetwijfeld zijn over het gebruik van adressenbestanden en daar heeft deze meneer zich zeker niet aan gehouden. Verder vind ik dat politici wel degelijk iets te zeggen hebben over de aard van de werkzaamheden van de AIVD en ik houd het ook niet voor onmogelijk dat hij in opdracht van politci in de gaten gehouden is. De beweegredenen in dat kader kunnen wel eens erg onzuiver geweest zijn. Wat is het verschil met Watergate?

akkedou7
12-12-05, 21:32
toch wel heel erg raar dat er media aandacht wordt besteed aan de aanwezigheid van de informatie bij PRDV,

Nu de informatie bekend is gemaakt hoor je geen enkel nieuwsbericht of teletekst bericht (op Nl 1,2,3) over de bekendmaking.....

En dan durven ze te van persvrijheid te spreken.....tis heel duidelijk hoe het er hier in NL aan toe gaat.

Alles wat anti-islam is, is welkom en is meteen headline nieuws, al het tegengestelde daarvan wordt in de doofpot gestopt



:moe: KUTLAND KUTREGERING KUTKLIMAAT

barfly
12-12-05, 21:43
Geplaatst door akkedou7
toch wel heel erg raar dat er media aandacht wordt besteed aan de aanwezigheid van de informatie bij PRDV,

Nu de informatie bekend is gemaakt hoor je geen enkel nieuwsbericht of teletekst bericht (op Nl 1,2,3) over de bekendmaking.....

En dan durven ze te van persvrijheid te spreken.....tis heel duidelijk hoe het er hier in NL aan toe gaat.

Alles wat anti-islam is, is welkom en is meteen headline nieuws, al het tegengestelde daarvan wordt in de doofpot gestopt



:moe: KUTLAND KUTREGERING KUTKLIMAAT

Beste KUTakkedou7, niks is bewezen en niks is zeker en niemand met een salaris hoger dan €50k,- wil 't ontkennen of bevestigen. :D

Max Stirner
12-12-05, 21:44
Geplaatst door nour2005
Gelukkig bestaat er iets als de KORAN. Deze leert ons de echte normen en waarden. De normen en waarden die ook iedere weldenkend Nederlander hoog heeft zitten.



Nix ervan.

Normen en waarden gelden voor jezelf en ga je niet bij anderen door de strot duwen. Als weldenkend mens. Dat Pim graag spelletjes speelde met 16- of 17-jarige jongetjes, was zijn zaak, zolang die jongetjes er vrijwillig mee instemden. Boeiuh, deden de ouwe Grieken ook.

En ik geloof trouwens ook niet dat deze informatie `toevallig` op straat is gekomen, terwijl ik toch een heel naief persoon ben.

En ik geloof trouwens òòk niet dat er net zoveel heisa zou zijn geweest als Pim naar bed was geweest met 16- of 17-jarige meisjes.

GiovanniHN
12-12-05, 21:49
Geplaatst door waterfiets
Er lag in dit geval toch een hele lijst namen van agenten op straat (binnelandse en buitenlandse). Dat lijkt mij eigenlijk de grootste fout die hier gemaakt is en als je dan toch over regels begint: die zullen er ongetwijfeld zijn over het gebruik van adressenbestanden en daar heeft deze meneer zich zeker niet aan gehouden. Verder vind ik dat politici wel degelijk iets te zeggen hebben over de aard van de werkzaamheden van de AIVD en ik houd het ook niet voor onmogelijk dat hij in opdracht van politci in de gaten gehouden is. De beweegredenen in dat kader kunnen wel eens erg onzuiver geweest zijn. Wat is het verschil met Watergate?

Ik bedoelde Outman Ben A. die een weekverslag naar de Hofstadgroep gestuurd zou hebben, terwijl ze al lang wisten dat ze in de gaten werden gehouden.

Deze RID'er heeft zeker een gigantische fout gemaakt. En de informatie mag ook niet op straat komen. Zoals die ene MI6 lijst die naar buiten is gekomen.


De werkzaamheden van veiligheidsdiensten zijn in eigenlijk elk land hetzelfde. Alleen de wat hardere landen als Israel en de VS hebben de veiligheidsdiensten aardig wat bevoegdheden gegeven die niet altijd even legaal zijn. Daarom hoeft de politiek daar ook niets over te zeggen, vooral omdat ze er ook totaal geen verstand van hebben. De politiek moet daarom zorgen voor goed toezicht op de AIVD en MIVD. Zodat ze hun boekje niet te buiten gaan. Maar het voorkomen van terrorisme, spionage en andere staatsgevaarlijke zaken is de taak van de inlichtingen- en veiligheidsdiensten.


Dit onderzoek is niet raar. En niet alles was een onderzoek. De informatie over Fortuyn is afkomstig van een bron. Het is opgeschreven en verwerkt. Maar niet gelijk voor waar aangenomen. Dat is anders dan een onderzoek. Misschien is er wel een onderzoek geweest naar de waarheid van het gerucht en hoe chantabel Fortuyn is geweest en misschien is dit ook door de AIVD gedaan. Maar daar zijn geen aanwijzingen of bewijzen voor. Tot nog toe is dit alleen een verklaring van een bron.

Het nagaan van de achtergronden van potentiële kamerleden of raadsleden is de taak van de AIVD. Dat is niet vreemd. Het is pas problematisch als Fortuyn premier zou worden en op moet stappen omdat hij minderjarige jongens aan zijn leuter heeft hangen.


@Akkedou: Het wordt niet door de media gebracht. Omdat het geen nieuws is. Want wat is er nu eigenlijk naar buiten gekomen? Er zijn roddels dat Fortuyn heel erg wild was en misschien zelfs illegale dingen deed. Tja, wat moet je daarmee? De man is dood. Je kan hem ook niet confronteren met de uitspraken die hij gedaan zou hebben.

Peter R. de Vries heeft gewoon geen nieuws naar buiten gebracht. Hij heeft alleen zijn kijkcijfers wat omhoog gekrikt.

akkedou7
12-12-05, 21:56
Geplaatst door barfly
Beste KUTakkedou7, niks is bewezen en niks is zeker en niemand met een salaris hoger dan €50k,- wil 't ontkennen of bevestigen. :D

beste KUTKLOTEBARFLY,

al dan niet bewezen....daar gaat het niet om.....

Joesoef
12-12-05, 21:59
Als crimineel kan je toch hele leuke dingen doen met die floppy's. Stel dat die floppy's in verkeerde handen waren gevallen of dat zoiets in de toekomst gebeurd.

akkedou7
12-12-05, 22:00
Geplaatst door GiovanniHN


@Akkedou: Het wordt niet door de media gebracht. Omdat het geen nieuws is. Want wat is er nu eigenlijk naar buiten gekomen? Er zijn roddels dat Fortuyn heel erg wild was en misschien zelfs illegale dingen deed. Tja, wat moet je daarmee? De man is dood. Je kan hem ook niet confronteren met de uitspraken die hij gedaan zou hebben.

Peter R. de Vries heeft gewoon geen nieuws naar buiten gebracht. Hij heeft alleen zijn kijkcijfers wat omhoog gekrikt.

ja en wie bepaald wat al dan niet nieuws is... de publieke opinie...ja precies en die is niet bepaald anti-PIM gezien hij (ik meen) op de 2de plaats stond bij de verkiezingen van Nederlander van de eeuw een tijdje terug.

:o zegt toch genoeg....

maar als er twee mensen op een trein opgepakt worden zonder bewijs dat ze terroristen puur op vermoedens dus, dan wordt dat weer wel breed uitgemolken in het nieuws nee nee al dan niet aanwezig zijn van hardebewijs is hier niet het juiste argument voor het achterblijven van de berichtgeving hieromtrend...

:o

Joesoef
12-12-05, 22:01
Geplaatst door GiovanniHN
Peter R. de Vries heeft gewoon geen nieuws naar buiten gebracht. Hij heeft alleen zijn kijkcijfers wat omhoog gekrikt.


Nouja, het nieuws is dat de politie/ AIVD nog steeds niet geleerd heeft hoe om te gaan met gevoelige informatie.

GiovanniHN
12-12-05, 22:14
Geplaatst door akkedou7
ja en wie bepaald wat al dan niet nieuws is... de publieke opinie...ja precies en die is niet bepaald anti-PIM gezien hij (ik meen) op de 2de plaats stond bij de verkiezingen van Nederlander van de eeuw een tijdje terug.

:o zegt toch genoeg....

maar als er twee mensen op een trein opgepakt worden zonder bewijs dat ze terroristen puur op vermoedens dus, dan wordt dat weer wel breed uitgemolken in het nieuws nee nee al dan niet aanwezig zijn van hardebewijs is hier niet het juiste argument voor het achterblijven van de berichtgeving hieromtrend...

:o

Er zijn verschillende criteria voor nieuws. Bijvoorbeeld actualiteit en daar is al geen sprake van. Het kan ook niet hard gemaakt worden en zelfs al wordt het hard gemaakt. Dan weten we dus iets meer over Fortuyn's seksleven en de vieze muren bij de PvdA-voorzitter. Is dat belangrijk? Nee, niet echt. Parlementaire journalisten kennen allerlei gore sexaffaires van politic, maar brengen het niet naar buiten omdat het niet belangrijk is voor het publiek.

De zaak Rob Oudkerk kwam wel naar buiten en is flink uitgemolken. Dat werd als een column naar buiten gebracht door Heleen van Royen, die alleen in naam journaliste is. Toch is er vanuit de journalistiek veel kritiek geweest op Het Parool. Want het seksleven van Rob Oudkerk is niet belangrijk.


De mensen die opgepakt werden, dat was een verhaal dat niet langer duurde dan een dag. Ze werden opgepakt omdat een paar paranoïde reizigers helemaal bitchcakes werden en de politie belden. Al snel bleek dat er niks aan de hand was en dit werd ook breed in de media uitgemeten.


@Joesoef: In het NRC staat een heel goed artikel over de manier hoe de AIVD omgaat met geheime informatie. Als je wil kan ik die nog wel plaatsen. Daarin wordt duidelijk dat de dienst wel heel voorzichtig omgaat met informatie.

De politie is een ander verhaal. Daarom heeft Sybrand van Hulst (hoofd AIVD) ook kritiek geuit op de politie. En het was pas een schande dat dit niet groot in het nieuws kwam. Want het hoofd van de veiligheidsdienst die kritiek uit op zijn eigen minister en politie (de daadkracht van de AIVD was aangetast door de samenwerking met anderen) is voldoende reden voor een minister om af te treden.

David
12-12-05, 22:16
Geplaatst door GiovanniHN

bitchcakes



:hihi:

Victory
12-12-05, 22:22
raar... als moslims gearresteerd worden door de AIVD dan word er niet getwijfeld aan de onderzoek dat door de hun is verricht..... maar als het gaat om Pedo Pim, Dutch man of the century.......

David
12-12-05, 22:25
Geplaatst door Victory
raar... als moslims gearresteerd worden door de AIVD dan word er niet getwijfeld aan de onderzoek dat door de hun is verricht..... maar als het gaat om Pedo Pim, Dutch man of the century.......



Goh, ik wist niet dat die onderzoeken door een Hun worden gedaan. Dat verklaart veel.

Joesoef
12-12-05, 22:30
Geplaatst door GiovanniHN
@Joesoef: In het NRC staat een heel goed artikel over de manier hoe de AIVD omgaat met geheime informatie. Als je wil kan ik die nog wel plaatsen. Daarin wordt duidelijk dat de dienst wel heel voorzichtig omgaat met informatie.

Datum is ook goed.



Nog ff over Rob Oudkerk, het was wel een huisarts die zich begaf op een tippelzone waar mover het algemeen vrouwen lopen die verslaafd/ geen paspoort hebben dan wel gedwongen worden om daar te werken. En dan ook nog in de politiek.

Als ie zich laat optakelen moet hij dat weten maar voor de rest geldt toch zoiets als een voorbeeld functie, wat u niet geschiet doe dat ook een ander niet.

GiovanniHN
12-12-05, 22:46
Geplaatst door Joesoef
Datum is ook goed.



Nog ff over Rob Oudkerk, het was wel een huisarts die zich begaf op een tippelzone waar mover het algemeen vrouwen lopen die verslaafd/ geen paspoort hebben dan wel gedwongen worden om daar te werken. En dan ook nog in de politiek.

Als ie zich laat optakelen moet hij dat weten maar voor de rest geldt toch zoiets als een voorbeeld functie, wat u niet geschiet doe dat ook een ander niet.

De PvdA heeft het geluk dat het niet echt een voorbeeldige partij is. Bij het CDA was het een logische reactie geweest.

Maar ik ben zelf geen Oudkerk-fan en vind het prima dat hij is opgerot. Daardoor is mijn oordeel ook niet zo objectief. Het is wel zo dat er voldoende argumenten zijn om het nieuws te brengen, net zoals er voldoende tegen argumenten zijn.

Ik weet niet meer precies de datum, volgens mij 9 december. Ik heb het bericht ook geplaatst op mijn log http://terrorisme.web-log.nl/log/4346866

waterfiets
13-12-05, 08:11
Geplaatst door GiovanniHN
Misschien is er wel een onderzoek geweest naar de waarheid van het gerucht en hoe chantabel Fortuyn is geweest en misschien is dit ook door de AIVD gedaan. Maar daar zijn geen aanwijzingen of bewijzen voor. Tot nog toe is dit alleen een verklaring van een bron.

Het nagaan van de achtergronden van potentiële kamerleden of raadsleden is de taak van de AIVD. Dat is niet vreemd. Het is pas problematisch als Fortuyn premier zou worden en op moet stappen omdat hij minderjarige jongens aan zijn leuter heeft hangen.


Ja daar heb je wellicht wel gelijk in. Ik zag gisteren een stukje met Remkes in BvD en daar zei deze dat we hem maar op zijn blauwe ogen moesten vertrouwen dat deze informatie niet vergaard is om Pim Fortuyn politiek ten val te kunnen brengen als dat nodig / wenselijk zou zijn. Nou ... dat moeten we dan maar geloven.

Joesoef
13-12-05, 08:34
Geplaatst door waterfiets
Ja daar heb je wellicht wel gelijk in. Ik zag gisteren een stukje met Remkes in BvD en daar zei deze dat we hem maar op zijn blauwe ogen moesten vertrouwen dat deze informatie niet vergaard is om Pim Fortuyn politiek ten val te kunnen brengen als dat nodig / wenselijk zou zijn. Nou ... dat moeten we dan maar geloven.


Heb die uitzending snel voorbij gezapt omdat Freek zeer irri aanwezig was. Was dat antwoord betreft indien nodig ten val brengen een antwoord op een gerichte vraag?

Indien ne dan maak ik mij echt zorgen om Remkes.

mulan
13-12-05, 08:46
Geplaatst door Victory
raar... als moslims gearresteerd worden door de AIVD dan word er niet getwijfeld aan de onderzoek dat door de hun is verricht..... maar als het gaat om Pedo Pim, Dutch man of the century.......

Ik snap het verhaal dan ook niet.In deze topic wordt gedaan alsof iedereen op basis van fictie Pim Fortuyn loopt te beoordelen. Feit blijft dat of hij nu met minderjarige of iets minder minderjarige zat te flikflooien het blijft gewoon smerig.Maar dan is het opeens interessant of hij iets strafbaars deed of niet.Doen loverboys echt strafbare dingen met die meisjes?Sommige misschien niet direct maar het blijft SMERIG! Conclusie: Nederland heeft zichzelf te kijk gezet door deze man op een verhoging te zetten waardoor hij er zelf niet is afgetuimeld(hij is dood :moe: ) maar Nederland zelf met het gezicht in de stront is gevallen.En dat is inderdaad een beetje vernederend.

wytze
13-12-05, 09:39
hallo iedereen,

ik ben van plan de politiek in te gaan. ik ben rond de 50, heterosexueel en val op meisjes van rond de 16. Ik ben dus duidelijk geen pedofiel, laat dat helder zijn.
Wel mag ik ze graag vastbinden nadat ik ze wat drugs heb gevoerd. Ik hou ook van groepssex.

Een van de hoofdpunten van mijn politieke programma is de verbetering van de houding ten aanzien van sexualiteit van migranten. Ik deel in deze de positie van de zeer geachte mw. Verdonk.
het is mijn ambitie uw nieuwe premier te worden.
:bril:

TonH
13-12-05, 09:51
Geplaatst door wytze
hallo iedereen,

ik ben van plan de politiek in te gaan. ik ben rond de 50, heterosexueel en val op meisjes van rond de 16. Ik ben dus duidelijk geen pedofiel, laat dat helder zijn.
Wel mag ik ze graag vastbinden nadat ik ze wat drugs heb gevoerd. Ik hou ook van groepssex.

Een van de hoofdpunten van mijn politieke programma is de verbetering van de houding ten aanzien van sexualiteit van migranten. Ik deel in deze de positie van de zeer geachte mw. Verdonk.
het is mijn ambitie uw nieuwe premier te worden.
:bril:

Vent, ga toch koken...


(zo dat levert je dan 20% stemmen op in de opinipeilingen) :fpetaf:

Prlwytzkofski
13-12-05, 10:10
Geplaatst door wytze
ik ben rond de 50,

Dementia praecox ?

GiovanniHN
13-12-05, 10:13
Geplaatst door wytze
hallo iedereen,

ik ben van plan de politiek in te gaan. ik ben rond de 50, heterosexueel en val op meisjes van rond de 16. Ik ben dus duidelijk geen pedofiel, laat dat helder zijn.
Wel mag ik ze graag vastbinden nadat ik ze wat drugs heb gevoerd. Ik hou ook van groepssex.

Een van de hoofdpunten van mijn politieke programma is de verbetering van de houding ten aanzien van sexualiteit van migranten. Ik deel in deze de positie van de zeer geachte mw. Verdonk.
het is mijn ambitie uw nieuwe premier te worden.
:bril:



Klaaskop, ben jij dat?

wytze
13-12-05, 10:14
Geplaatst door TonH
Vent, ga toch koken...


(zo dat levert je dan 20% stemmen op in de opinipeilingen) :fpetaf:



he wat? levert koken mij 20% van de stemmen op? :confused:

of is het mijn elegante, stijlvolle, innemende persoonlijkheid?

wytze
13-12-05, 10:15
Geplaatst door Prlwytzkofski
Dementia praecox ?



ben jij soms een homo die karaktermoord op mij probeert te plegen?

wytze
13-12-05, 10:16
Geplaatst door GiovanniHN
Klaaskop, ben jij dat?



hoe kom je daar nu bij? :confused:

GiovanniHN
13-12-05, 10:24
Geplaatst door wytze
hoe kom je daar nu bij? :confused:


De beschrijving 50 jaar en gek op jonge meisjes. Dat kan alleen maar Klaaskop zijn :o

wytze
13-12-05, 10:32
Geplaatst door GiovanniHN
De beschrijving 50 jaar en gek op jonge meisjes. Dat kan alleen maar Klaaskop zijn :o


Oh. Dan wil Klaaskop vast wel bij mijn partij. :tik:

Ik wil de nieuwe Pim worden, maar dan hetero.
De (enige) hoop voor dit land om er weer bovenop te komen.
De grootste nederlander van deze eeuw enzo :roker:

GiovanniHN
13-12-05, 10:41
Geplaatst door wytze
Oh. Dan wil Klaaskop vast wel bij mijn partij. :tik:

Ik wil de nieuwe Pim worden, maar dan hetero.
De (enige) hoop voor dit land om er weer bovenop te komen.
De grootste nederlander van deze eeuw enzo :roker:


Maar maak wel je muren schoon na afloop :student:

TonH
13-12-05, 10:46
Geplaatst door wytze
he wat? levert koken mij 20% van de stemmen op? :confused:

of is het mijn elegante, stijlvolle, innemende persoonlijkheid?

Je zou het eigenlijk tegen mij moeten zeggen, wanneer ik je een vraag stel die je niet a'nstaat, maar het effect is hetzelfde. Hele volksstammen zullen instemmend knikken en gniffelen dat die hetero die vent toch maar lekker heeft verwezen naar de plek waar hij eigenlijk thuis hoort.

De man heeft maar één recht: het a'nrecht. :chef:

wytze
13-12-05, 10:55
Geplaatst door TonH
Je zou het eigenlijk tegen mij moeten zeggen, wanneer ik je een vraag stel die je niet a'nstaat, maar het effect is hetzelfde. Hele volksstammen zullen instemmend knikken en gniffelen dat die hetero die vent toch maar lekker heeft verwezen naar de plek waar hij eigenlijk thuis hoort.

De man heeft maar één recht: het a'nrecht. :chef:




Ga mijn campagne niet lopen verstieren met deze impliciete verwijzingen naar die schandalige ad melkert. :mad:

wytze
13-12-05, 10:56
Geplaatst door GiovanniHN
Maar maak wel je muren schoon na afloop :student:



Dat doen die meiden wel. :roker:

mark61
13-12-05, 11:01
Geplaatst door barfly
Ik denk dat een geheime dienst dit soort informatie wel mag verzamelen, alleen niet kwijt raken.

Maar wie wilde dat dan weten? Of is het standard procedure, zoiets als bij dreigende uitbreiding van het koninklijk huis?

GiovanniHN
13-12-05, 11:04
Geplaatst door mark61
Maar wie wilde dat dan weten? Of is het standard procedure, zoiets als bij dreigende uitbreiding van het koninklijk huis?


Is standaard procedure. AIVD doet het bijvoorbeeld ook voor bedrijven die een nieuwe topman krijgen. Voordat je iemand een belangrijke functie geeft moet je eerst weten of ze schone handen (en muren) hebben en daar is de inlichtingendienst voor.

Tomas
13-12-05, 11:08
Geplaatst door mulan
Ik snap het verhaal dan ook niet.In deze topic wordt gedaan alsof iedereen op basis van fictie Pim Fortuyn loopt te beoordelen. Feit blijft dat of hij nu met minderjarige of iets minder minderjarige zat te flikflooien het blijft gewoon smerig.Maar dan is het opeens interessant of hij iets strafbaars deed of niet.Doen loverboys echt strafbare dingen met die meisjes?Sommige misschien niet direct maar het blijft SMERIG! Conclusie: Nederland heeft zichzelf te kijk gezet door deze man op een verhoging te zetten waardoor hij er zelf niet is afgetuimeld(hij is dood :moe: ) maar Nederland zelf met het gezicht in de stront is gevallen.En dat is inderdaad een beetje vernederend.

Welk feit blijft nou? Ik kan nog steeds -ook niet uit de krant- ophalen wat nu de feiten zijn. Het enige dat ik kan controleren is dat de aivd op basis van een informant onderzoek heeft gedaan en dat dit niet heeft geleid tot een gerechtelijke procedure. Meer niet. Waat uit je zou kunnen concluderen dat de gepleegde feiten -wat die dan ook mogen zijn- in iedere geval niet strafbaar waren. Alle verdere 'feiten' verzint iedereen gewoon ter plekken.

Tomas
13-12-05, 11:11
Geplaatst door GiovanniHN
Is standaard procedure. AIVD doet het bijvoorbeeld ook voor bedrijven die een nieuwe topman krijgen. Voordat je iemand een belangrijke functie geeft moet je eerst weten of ze schone handen (en muren) hebben en daar is de inlichtingendienst voor.

Wat mis ik nou precies dat in dit geval de conclusie blijkbaar legitiem is dat er ook daadwerkelijk pedofiele feiten zijn geconstateerd? Want ik begrijp dat voor de meeste prikkers hier alleen al het feit dat er uberhaupt een onderzoek gedaan is al bewijs is van pedofilie.

wytze
13-12-05, 11:11
Geplaatst door Tomas
Welk feit blijft nou? Ik kan nog steeds -ook niet uit de krant- ophalen wat nu de feiten zijn. Het enige dat ik kan controleren is dat de aivd op basis van een informant onderzoek heeft gedaan en dat dit niet heeft geleid tot een gerechtelijke procedure. Meer niet. Waat uit je zou kunnen concluderen dat de gepleegde feiten -wat die dan ook mogen zijn- in iedere geval niet strafbaar waren. Alle verdere 'feiten' verzint iedereen gewoon ter plekken.



Hoe oud is jouw dochter nu? :roker:

mark61
13-12-05, 11:11
Geplaatst door GiovanniHN
Is standaard procedure. AIVD doet het bijvoorbeeld ook voor bedrijven die een nieuwe topman krijgen. Voordat je iemand een belangrijke functie geeft moet je eerst weten of ze schone handen (en muren) hebben en daar is de inlichtingendienst voor.

OK thanks. Geen spannende bananenrepverhalen hier dus.

Dan blijft er helemaal niks meer over van alle opwinding.

Tomas
13-12-05, 11:13
Geplaatst door wytze
Hoe oud is jouw dochter nu? :roker:

Geestelijk of lichamelijk?

GiovanniHN
13-12-05, 11:19
Geplaatst door Tomas
Wat mis ik nou precies dat in dit geval de conclusie blijkbaar legitiem is dat er ook daadwerkelijk pedofiele feiten zijn geconstateerd? Want ik begrijp dat voor de meeste prikkers hier alleen al het feit dat er uberhaupt een onderzoek gedaan is al bewijs is van pedofilie.


Dat is onbekend en daarom stelde die uitzending zo weinig voor. Wat ik eruit heb begrepen is eigenlijk niet meer dan dat de RID'er een bron had die dit verhaal vertelde. Dit werd opgeschreven en waarschijnlijk ook gemeld, waarna er zonder twijfel verder onderzoek is gedaan.

Maar wat er daarna is gebeurd dat is onduidelijk. Het lijkt mij dat er niks aan de hand is, want dan waren er wel stappen ondernomen. Ook al was het wel lastig geweest met de populariteit van Fortuyn. Maar uit de verhalen van David komt naar voren dat Fortuyn gewoon alles neukte en dat alles ook netjes terugneukte en dat zijn openheid in de media het ook moeilijk maakte om hem te chanteren.

Het enige schokkerende is die uitspraak van Fortuyn over Marokkaanse jongens. Maar zoiets lek je naar de pers om een rel te creeren, dat had dus wel een mogelijk probleem kunnen worden. Alleen is die uitspraak nu niet meer van belang omdat hij toch dood is.

TonH
13-12-05, 11:30
Geplaatst door GiovanniHN
Het enige schokkerende is die uitspraak van Fortuyn over Marokkaanse jongens. Maar zoiets lek je naar de pers om een rel te creeren, dat had dus wel een mogelijk probleem kunnen worden. Alleen is die uitspraak nu niet meer van belang omdat hij toch dood is.

Blijft als laatste over de vraag waarom iemand, vier jaar na dato, nog steeds met floppys uit die tijd in z'n zak loopt.

Was het weer actueel?

GiovanniHN
13-12-05, 11:35
Geplaatst door TonH
Blijft als laatste over de vraag waarom iemand, vier jaar na dato, nog steeds met floppys uit die tijd in z'n zak loopt.

Was het weer actueel?


:)

Nee, de diskettes hebben twee jaar lang in een kast gelegen.

Dat werd even tussen neus en lippen genoemd in de reconstructie.

Tomas
13-12-05, 11:36
Geplaatst door GiovanniHN
:)

Nee, de diskettes hebben twee jaar lang in een kast gelegen.

Dat werd even tussen neus en lippen genoemd in de reconstructie.

Van wie?

TonH
13-12-05, 11:40
Geplaatst door GiovanniHN
:)

Nee, de diskettes hebben twee jaar lang in een kast gelegen.

Dat werd even tussen neus en lippen genoemd in de reconstructie.

...en waren ze 2 jaar geleden nog zodanig actueel dat een (geheim-)agent er mee in z'n zak moest lopen?

wytze
13-12-05, 11:45
Geplaatst door Tomas
Geestelijk of lichamelijk?



fysiek.

GiovanniHN
13-12-05, 11:50
Geplaatst door TonH
...en waren ze 2 jaar geleden nog zodanig actueel dat een (geheim-)agent er mee in z'n zak moest lopen?


Nee, dat is niet gebeurd.

Volgens de reconstructie ging het als volgt.

Er werd een lease-auto ingeleverd. Deze werd schoongemaakt en de diskettes werden toen gevonden. De medewerker van de garage bracht dit naar zijn baas, hij legde die dingen in zijn la en vergat ze. Twee jaar later zag hij de diskettes weer liggen en keek even wat er op stond. Toen zag hij al die geheime informatie. Hij had geen idee wat hij er mee moest doen, dus bracht hij ze naar Peter R. de Vries.

De Vries bekeek de diskettes. Ging ermee naar de RID' er (die nu voor de AIVD werkt en geschorst is), die toen gelijk wist dat hij een ernstig probleem had en niet te veel wilde zeggen. De Vries maakte er een tv-uitzending over, maar omdat veel informatie oud en nutteloos was heeft hij het in de aanloop van zijn programma bewust heel vaag gehouden wat er allemaal op stond.

Door die vaagheid ontstond het beeld dat er iets aardig mis was. Maar eigenlijk is de informatie niet eens zo heel schokkerend. De echte misdaad is dat de RID'er alles bewaarde op een eigen diskette die hij ook nog eens verloor.

Tomas
13-12-05, 12:01
Geplaatst door wytze
fysiek.

Oh, dan is ze echt veel te jong voor je. Vergeet 't.

Tomas
13-12-05, 12:02
Geplaatst door GiovanniHN
Nee, dat is niet gebeurd.

Volgens de reconstructie ging het als volgt.

Er werd een lease-auto ingeleverd. Deze werd schoongemaakt en de diskettes werden toen gevonden. De medewerker van de garage bracht dit naar zijn baas, hij legde die dingen in zijn la en vergat ze. Twee jaar later zag hij de diskettes weer liggen en keek even wat er op stond. Toen zag hij al die geheime informatie. Hij had geen idee wat hij er mee moest doen, dus bracht hij ze naar Peter R. de Vries.

De Vries bekeek de diskettes. Ging ermee naar de RID' er (die nu voor de AIVD werkt en geschorst is), die toen gelijk wist dat hij een ernstig probleem had en niet te veel wilde zeggen. De Vries maakte er een tv-uitzending over, maar omdat veel informatie oud en nutteloos was heeft hij het in de aanloop van zijn programma bewust heel vaag gehouden wat er allemaal op stond.

Door die vaagheid ontstond het beeld dat er iets aardig mis was. Maar eigenlijk is de informatie niet eens zo heel schokkerend. De echte misdaad is dat de RID'er alles bewaarde op een eigen diskette die hij ook nog eens verloor.

Wat betekent RID'er?

TonH
13-12-05, 12:03
Geplaatst door GiovanniHN
De echte misdaad is dat de RID'er alles bewaarde op een eigen diskette die hij ook nog eens verloor.

Die RID-er is het barbertje dat moet hangen? En verder is er niks an de hand?

wytze
13-12-05, 12:09
Geplaatst door Tomas
Oh, dan is ze echt veel te jong voor je. Vergeet 't.



boeit niet. als ze 16 is is het wettelijk toegestaan dus heb jij geen bezwaar, begrijp ik. En al had je het wel. Het is wettelijk toegestaan.

Tomas
13-12-05, 12:20
Geplaatst door wytze
boeit niet. als ze 16 is is het wettelijk toegestaan dus heb jij geen bezwaar, begrijp ik. En al had je het wel. Het is wettelijk toegestaan.

Wat zeur je nou? Ze is nu eenmaal geestelijk ook nog 's veel te oud voor je. Vergeet 't.

Juliette
13-12-05, 12:22
Geplaatst door mark61
De magische grens is 12 + vrijwilligheid.



Eens. Heb r nog s over nagedacht. 12 lijkt me zowat de absolute ondergrens te zijn.

mulan
13-12-05, 12:24
Geplaatst door Juliette
Eens. Heb r nog s over nagedacht. 12 lijkt me zowat de absolute ondergrens te zijn.

Om het te doen met een oversexte volwassen man?

wytze
13-12-05, 12:24
Geplaatst door Juliette
Eens. Heb r nog s over nagedacht. 12 lijkt me zowat de absolute ondergrens te zijn.



12? dus ik mag al meisjes van 12 drogeren en vastbinden?

:blij:

Juliette
13-12-05, 12:26
Geplaatst door mulan
Om het te doen met een oversexte volwassen man?

Om het te doen met r vriendje als ze dat zelf wil. Waar haal je die oversexte volwassen man vandaan?

wytze
13-12-05, 12:26
Geplaatst door Tomas
Wat zeur je nou? Ze is nu eenmaal geestelijk ook nog 's veel te oud voor je. Vergeet 't.



ik draai mijn hand niet om voor een geestelijk hoogbejaarde pubermeid van 13, hoor.
:handbang:

Juliette
13-12-05, 12:26
Geplaatst door wytze
12? dus ik mag al meisjes van 12 drogeren en vastbinden?

:blij:

Ah. Hier isie! :tik: