PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe ver mag je gaan in Nederland?



Joesoef
12-12-05, 18:00
http://www.martijn.org/page.php?id=120000


:kotsen:

Victory
12-12-05, 18:13
Begrijp ik goed dat dit een vereniging is voor pedo's (of Pim's... :D whatever you wanne call it)...????

barfly
12-12-05, 19:41
Geplaatst door Victory
Begrijp ik goed dat dit een vereniging is voor pedo's (of Pim's... :D whatever you wanne call it)...????

Inderdaad de stichting Martijn is een pedo organisatie. ik vraag me soms af waar de naamkeuze vandaan komt... Persoonlijk vind ik pedo lobbies veel te ver gaan.

observer
13-12-05, 10:23
ik weet dat deze vereniging bestaat maar denk dat dit een fake site is (die rukkers zien zichzelf namelijk niet als pedofielen)

Sallahddin
13-12-05, 10:46
Geplaatst door Joesoef
http://www.martijn.org/page.php?id=120000


:kotsen:




Waaroom worden deze walgelijke sites niet verwijderd of "vernietigd" net als
die van zgn moslimextremisten?????

Bar
13-12-05, 10:46
Zolang zij zich binnen de wet bewegen mag dit in Nederland ja.

Kanaliseren in een vereniging die aan de wet getoetst kan worden en waar enige sturing plaatsvindt lijkt mij verre te preferen boven de wildwestpedofilie in taboelanden.

Joesoef
13-12-05, 11:10
Geplaatst door observer
ik weet dat deze vereniging bestaat maar denk dat dit een fake site is (die rukkers zien zichzelf namelijk niet als pedofielen)


WHOIS Record For
martijn.org

Certified Offer Service - Make an offer on this domain
Backorder - Try to get this name when it becomes available
Private Registration - Make personal information for this domain private
SSL Certificates - Make this site secure
Site Confirm Seals - Become a trusted Web Site
Registrant: Make this info private
Vereniging Martijn
Postbus 93548
AMSTERDAM, 1090ea
NL

Domain Name: MARTIJN.ORG

Administrative Contact :
Vereniging Martijn
[email protected]
Postbus 93548
AMSTERDAM, 1090ea
NL
Phone: 06-18282168

Technical Contact :
Role Account, XS4ALL Domain
[email protected]
Postbus 1848
Amsterdam 1000 BV, NH 1112 XH
NL
Phone: +31-20-3987654
Fax: +31-20-3987604

Record expires on 28-Feb-2006
Record created on 01-Mar-2005
Database last updated on 01-Mar-2005

Domain servers in listed order: Manage DNS

NS.XS4ALL.NL
NS2.XS4ALL.NL

Show underlying registry data for this record



Record Type: Domain Name
Server Type: Apache 1
Web Site Status: Active
DMOZ no listings
Y! Directory: see listings
Secure: No
E-commerce: No
Traffic Ranking: Not available
Data as of: 05-Jul-2005

Rourchid
13-12-05, 18:28
Geplaatst door Sallahddin
Waaroom worden deze walgelijke sites niet verwijderd of "vernietigd" net als
die van zgn moslimextremisten?????
Op de site van de "stichting' :
http://www.martijn.org/page.php?id=1171985

[Al het commentaar tussen vierkante haken is toegevoegd door MARTIJN.]

*
Generaties lang hebben ouders hun kinderen opgevoed vanuit het idee, dat seks alleen maar voor volwassenen was. Voor man en vrouw in het huwelijksbed. Als voorbehoedmiddel tegen een eenzame oude dag. Seksuele gevoelens en behoeftes bestonden niet bij kinderen. Voorlichting was er niet of nauwelijks. Het was niet nodig? Jan wist wel wat hem te doen stond in het huwelijksbed en Marie hoefde alleen maar onder hem te liggen. Seksuele uitingen van kinderen werden onderdrukt. Dat was immers slecht en schuldig. Kinderen daarentegen waren onschuldig. Kinderen en seks pasten dus niet bij elkaar. De kinderen werden groot en voedden hun kinderen weer op dezelfde manier op. ''Wat goed was voor mij, is ook goed voor jou!'' Zo hier en daar werd wel eens een afwijkende mening gehoord, maar ook die werd onderdrukt of genegeerd. Geen wonder dus, dat er op dit moment nog zoveel mensen met problemen rond hun seksualiteitsbeleving zitten. [...] Wat moet je als vader, wanneer je dochtertje van 7 bij je in bed kruipt en vraagt: ''Pappie, streel mijn kutje eens?'' Of met je tienjarig neefje, wat met een stijf piemeltje bij je in bed stapt en jouw hand daarop legt? Het zijn voorbeelden uit de praktijk. Kinderen nemen initiatieven naar volwassenen toe. Volwassenen, waarin zij vertrouwen hebben, wie zij graag mogen, worden door hen benaderd met vragen om seks. (in de vele onderzoeken, die de laatste jaren zijn verricht onder kinderen, die het 'slachtoffer' waren van 'zedendelikten' bleek, dat het kind heel vaak zelf het initiatief nam tot die kontakten). Ook in gesprekken met ouders komen dit soort voorbeelden steeds vaker naar voren. Ook zij worden steeds vaker gekonfronteerd met kinderen, die hen vragen om seks. De vaak nog afwerende houding van ouders, blijkt meestal gebaseerd op angst. Zij, die volwassenen, zijn er bang voor. Er is iets merkwaardigs in de houding van volwassenen ten opzichte van kinderen. Men leert het kind alles, waarvan men vindt, dat het die dingen in het latere leven nodig heeft. Waarom leert men het kind dan ook die seks niet? Een gebrekkige seksuele ontwikkeling leidt vaker tot grote problemen, dan een gebrekkige ontwikkeling op het gebied van onderwijs, sport, etc.

bron: 'Seksuele Opvoeding van Kinderen'; Nieuwsbrief Orpheus 1985-1 (14e jaargang); Landelijke werkgroep voor huwelijk en homoseksualiteit (overgenomen uit de brochure 'Jong geleerd' uitgegeven door de Stichting JEP); 1985
*
Hebben we eens een liberale minister die iets echt liberaals doet. Korthals Altes [VVD] die de leeftijdsgrens voor sex met minderjarigen tot 12 jaar wil verlagen, krijgt hij gelijk wind tegen. ''Voorzover ons bekend heeft de samenleving de afgelopen jaren geen signalen afgegeven om de geldende leeftijdsgrens van zestien jaar met vier jaar te verlagen'' schrijft Trouw in een hoofdredactioneel commentaar. Oehoe, Trouw, ziet U mij? Ik sta hier te zwaaien met een roze vlaggetje, ik geef een signaal af, ik ben ervoor! Voorzover mij bekend is er door de NVSH en ook door groeperingen als het Flikkervuistje in Den Haag weldegelijk op zo'n verlaging, of zelfs afschaffing, aangedrongen. Maar dat zal ''de samenleving'' wel niet zijn. De PvdA heeft via haar windmeter ook enige haken en ogen ontdekt, met de verkiezingen voor de deur en de storm rond de westduitse Groenen in het achterhoofd. Sex met kinderen, daar kun je maar beter niet mee in verband gebracht worden. ''De kernvraag hierbij is in hoeverre kinderen van deze leeftijd tegenover volwassenen zijn toegerust in vrijheid hun eigen wil te bepalen'' zegt Trouw. Je kunt elke vraag zo stellen dat je er nooit antwoord op krijgt. Als ik smoorverliefd ben, vraag ik me ook af of ik in vrijheid mijn eigen wil kan bepalen. En ik ben allang volwassen, meerderjarig althans. Nogal hypokriet trouwens, om je zoiets af te vragen bij kinderen die niet mogen kiezen waar ze willen wonen, maar wel naar ''Rambo, First Blood, Part II'' (leeftijdsgrens 12 jaar) mogen kijken. Laat ik ook eens een kernvraag opwerpen: is het niet raar, wreed en schadelijk, dat volwassenen die een kind tussen de 12 en 16 jaar ontmoeten dat sexueel contact zoekt, volgens de wet moeten afwijzen? In dezelfde Trouw schrijft mevrouw Stroethoff-Weggelaar uit Amsterdam: ''Lichamen die nog niet eens volgroeid zijn te misbruiken aan eigen lage lusten. Bah! Waar gaan we heen?'' Ja mevrouw, dat vraag ik me ook af. Maar waar we ook heengaan, met U en uw man ga ik niet mee. Want ik ben tegen het misbruiken van kinderen. Ik ben tegen verkrachtende huisvaders, tegen reclamemakers die voor nop kinderen pindakaas laten eten en Mmmmmh zeggen, tegen kinderzoenende staatshoofden en tegen ouders die de ''onwetendheid'' van hun kinderen misbruiken om hun monopolie op al of niet gewilde omhelzingen te bewaren. Ik ben tegen klef moederschap dat de kinderen geen moment rust laat. Dus ben ik voor sexuele bewegingsvrijheid van kinderen; waarvoor volwassenen buitenshuis niet bij wet aansprakelijk worden gesteld.

[Herman Meijer, werd op 15 februari 2003 gekozen tot voorzitter van GroenLinks.]

bron: Herman Meijer in zijn stuk 'Waar gaan we heen?'; www.levedegrotestad.nl /artikelen/ archief/000037.html; De Waarheid; 13 september 1985

http://www.martijn.org/page.php?id=1171985

papol
13-12-05, 19:26
Geplaatst door Victory
Begrijp ik goed dat dit een vereniging is voor pedo's (of Pim's... :D whatever you wanne call it)...????

Gewoon een vereniging van door de eeuwen heen, ken uw(?) history ...

wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie)

saignant detail, dit soort vrijheden voor de jeugdige sexualiteit komt
voort uit de jaren zeventig van...... de vrouwenbeweging
Zie mn 2 Strafwetgeving en justitieel beleid ten aanzien van
seksuele misdrijven tegen minderjarigen

minvanjustitie (http://www.ministerievanjustitie.nl/b_organ/naps/nieuws/wodc-onderzoek.pdf)

Gr.P

Juliette
13-12-05, 22:47
Geplaatst door Joacim
Op de site van de "stichting' :
http://www.martijn.org/page.php?id=1171985

[Al het commentaar tussen vierkante haken is toegevoegd door MARTIJN.]



Hou die selectieve verontwaardiging voor je aub.

De stichter van jouw godsdienst was ooit getrouwd met een meisje van 9. Het zou heel makkelijk zijn daar foute conclusies uit te trekken en die uit te vergroten naar de rest van de godsdienst en al haar gelovigen.

Dat doe ik niet. Onthou jij je dan ook van dit soort selectieve monkelende opmerkingen.

MaRiaH
13-12-05, 23:00
Geplaatst door Joesoef
http://www.martijn.org/page.php?id=120000


:kotsen:

Ik zei toch.. tis een walgelijke site.. :boos:

heb je hun "missie" gelezen? :dood:

Rourchid
14-12-05, 01:13
Geplaatst door Juliette
Hou die selectieve verontwaardiging voor je aub.


In heb alleen maar antwoord gegeven op de vraag waarom bepaalde sites op het internet gehandhaafd blijven: vanwege politieke beschermheren.

Geplaatst door Juliette

De stichter van uw godsdienst was ooit getrouwd met een meisje van 9. Het zou heel makkelijk zijn daar foute conclusies uit te trekken en die uit te vergroten naar de rest van de godsdienst en al haar gelovigen


Doe wat u niet laten kunt.

Geplaatst door Juliette

Dat doe ik niet.

Ga ergens anders liegen

Juliette
15-12-05, 07:35
Geplaatst door Bar
Zolang zij zich binnen de wet bewegen mag dit in Nederland ja.

Kanaliseren in een vereniging die aan de wet getoetst kan worden en waar enige sturing plaatsvindt lijkt mij verre te preferen boven de wildwestpedofilie in taboelanden.

Eens.