PDA

Bekijk Volledige Versie : 1000 Duitsers zijn Moslim geworden in 2005



Victory
13-12-05, 16:36
1,000 Germans converted to Islam

Berlin, Dec 13 - For the first time ever, more than 1,000 Germans have converted to Islam over the past 12 months, the director of the German-based Islam-archive central institute Salim Abdullah announced Tuesday.

Some 1,152 Germans have converted to Islam between May 2004 and May 2005. Abdullah could not pinpoint the exact reason as to why there are this many Islam converts.

Interestingly enough, whenever the media attack Islam, more people convert to Islam than in normal years, Abdullah said.

More than 60 percent of those who convert are woman, most of them single and well-educated, he added.

According to statistics released by his institute in May 2005, some 14,352 out of 3.2 million Muslims in Germany are of German-origin.

Mark
13-12-05, 16:40
Geplaatst door Victory
[B]14,352 out of 3.2 million Muslims in Germany are of German-origin.

dat is toch wel een dikke 0.45%.

Marsipulami
13-12-05, 17:11
Geplaatst door Mark
dat is toch wel een dikke 0.45%.

Ik wist niet dat jij een Duitser was.

Mark
13-12-05, 17:27
Geplaatst door Marsipulami
Ik wist niet dat jij een Duitser was.

aber jawohl!! :sniper:

Marsipulami
13-12-05, 17:32
Geplaatst door Mark
aber jawohl!! :sniper:


http://www.fas.org/man/dod-101/sys/land/m1a1-tank-iny.jpg

Amenzu
13-12-05, 18:49
Er staat een item in de bijlage van de volkskrant van afgelopen weekend, dat over de bekeerde moslims naar christendom.

In Nederland zouden tientallen / honderden mozlim per jaar tot het christendom bekeren. Dat is in verhouding veel meer dan andersom.

Kloppen deze cijfers? Weet iemand iets van?

mark61
13-12-05, 19:44
Nog maar 80.000 jaar en heel Duitsland is islamitisch.

Joesoef
13-12-05, 19:53
Geplaatst door Amenzu
Er staat een item in de bijlage van de volkskrant van afgelopen weekend, dat over de bekeerde moslims naar christendom.

In Nederland zouden tientallen / honderden mozlim per jaar tot het christendom bekeren. Dat is in verhouding veel meer dan andersom.

Kloppen deze cijfers? Weet iemand iets van?



Veel Iraniers doen dat ivm de verblijfsvergunning

Tomas
13-12-05, 20:16
Geplaatst door Joesoef
Veel Iraniers doen dat ivm de verblijfsvergunning

Ik ken een christelijke iraneze die beweerd dat ze echt niet terug zou kunnen naar Iran. Hoe zie jij dat?

Joesoef
13-12-05, 20:28
Geplaatst door Tomas
Ik ken een christelijke iraneze die beweerd dat ze echt niet terug zou kunnen naar Iran. Hoe zie jij dat?


Het kan wel. Alleen zal ze het wel moeilijk krijgen bij het vinden van een baan bij een groot bedrijf/ overheid. Maar onmogelijk is het beslist niet. Niet dat ze erg tegen christenen hebben maar wel tegen mensen die Iran de rug hebben toegekeerd (zo zien ze dat).

Joesoef
13-12-05, 21:47
Geplaatst door BiL@L
Maar zou jij terug kunnen?




Terug naar wat?

Victory
13-12-05, 21:51
hij is niet Iraans....

Bar
13-12-05, 21:52
Geplaatst door BiL@L

20 thousand persons, most of them are ethnic Russians, converted to Islam at the Russian capital, Moscow this year, and 15 thousand persons converted to Islam last year, 2004.

http://www.islamicnews.org.sa

Dat moet het Beslan-effect zijn.

Bar
13-12-05, 21:59
Geplaatst door BiL@L
Zou heel goed kunnen denk ik. Kwetsbaarheid van de allerzwaksten is de maatstaf voor het brengen van rechtvaardigheid.

Alleen jammer dat die kinderen door zich noemende moslims zijn afgemaakt.

Joesoef
13-12-05, 22:03
Geplaatst door BiL@L
Ew, ik dacht van wel.


:nijn:

Victory
13-12-05, 22:16
Geplaatst door BiL@L
Ew, ik dacht van wel.

hij is een autochtone nederlander met interesse in Iran...

Joesoef
13-12-05, 23:10
Geplaatst door Victory
hij is een autochtone nederlander met interesse in Iran...


Nu sla je weer door naar het andere uiterste.

Onbek_01
13-12-05, 23:25
In de koran staat:Er is geen dwang in de religie
Dat zegt toch genoeg?

Prlwytzkofski
13-12-05, 23:33
Geplaatst door Onbek_01
In de koran staat:Er is geen dwang in de religie
Dat zegt toch genoeg?

Voor een empirist zegt dat inderdaad genoeg.

Victory
13-12-05, 23:56
Geplaatst door Joesoef
Nu sla je weer door naar het andere uiterste.

Maar wat ik mij echt af vraag is waarom je in het openbaar zo onduidelijk doet over je echte identiteit/nationaliteit.

tr_imparator
14-12-05, 00:08
Geplaatst door Prlwytzkofski
Voor een empirist zegt dat inderdaad genoeg.

:moe:

Amenzu
14-12-05, 00:16
Geplaatst door Onbek_01
In de koran staat:Er is geen dwang in de religie
Dat zegt toch genoeg?

De koran gleerden onderscheiden twee stijlen in de koran. Zowel qua inhoud als vorm. Het gaat om de twee periodes Mekka en Medina.

Een voorbeeld:

In de ene periode werden de joden negatief genoemd in de koran (vermoord ze waar je ze tegenkomt). Terwijl ze later positief genoemd worden. Dat komt omdat de moslims eerst een conflict hadden met de joden. En later waren ze juist van belang, vanwege handel, etc... (dit heb ik op aljazeera programma gehoord)

Het is dus tijd en plaats gebonden allemaal.

Maar er zijn groepen (Zoals de Alhijra w attakfir, zelfs hofstad leden en veel anderen), waar de islam alleen maar draait om die "geweldadige" soerats... (sorry voor deze benaming. Zaken als geen dwang in religie, jullie hebben jullie religie en ik heb de mijne, etc... bestaan voor hun niet.

tr_imparator
14-12-05, 00:21
Geplaatst door Amenzu
De koran gleerden onderscheiden twee stijlen in de koran. Zowel qua inhoud als vorm. Het gaat om de twee periodes Mekka en Medina.

Een voorbeeld:

In de ene periode werden de joden negatief genoemd in de koran (vermoord ze waar je ze tegenkomt). Terwijl ze later positief genoemd worden. Dat komt omdat de moslims eerst een conflict hadden met de joden. En later waren ze juist van belang, vanwege handel, etc... (dit heb ik op aljazeera programma gehoord)

Het is dus tijd en plaats gebonden allemaal.

Maar er zijn groepen (Zoals de Alhijra w attakfir, zelfs hofstad leden en veel anderen), waar de islam alleen maar draait om die "geweldadige" soerats... (sorry voor deze benaming. Zaken als geen dwang in religie, jullie hebben jullie religie en ik heb de mijne, etc... bestaan voor hun niet.


dus?

vaag bericht

Victory
14-12-05, 00:25
Geplaatst door BiL@L
Misschien een AIVD-er haha. Het zal me overigens niets verbazen als die fijn meeprikken of lezen...

Ik denk het niet. Hij lijkt mij meer een figuur die doorgeslagen is in zijn hobbie. (en heeft daarnaast mischien nog een persoonlijke agenda).

Een AIVD'er zou doen alsof hij een zeer extreem figuur is om zo vriendjes te maken... en dan heb je een spion in your midst. :watte?: