PDA

Bekijk Volledige Versie : Geitenneukers



David
14-12-05, 16:13
Rel rond seksschandaal in kleedkamer

| Het Bulgaarse voetbal is afgelopen weekend opgeschrikt door een seksschandaal. Bij vierdeklasser Max Varna zijn vier spelers beschuldigd van homoseksuele handelingen. Het viertal werd betrapt door een steward na de verloren wedstrijd tegen Devnya en zijn op staande voet ontslagen. Het schandaal kwam aan het licht toen Max Varna met 2-0 verloor bij Devnya. De spelers wilden teleurgesteld het stadion zo snel mogelijk verlaten en zaten in de bus te wachten op de vier, die maar onder de douche bleven staan. Tot coach Panayatov een steward richting de kleedkamer stuurde, die het viertal op heterdaad betrapte. "Het was de eerste keer in mijn leven dat ik zoiets zag", aldus de geschrokken steward.

Stefan, doelman en gewezen kapitein van de ploeg, was de spilfiguur in het schandaal. "Stefan wou me betrekken in hun groepje, maar ik ben geen homo", laat trainer Max Panayatov weten. "Ik had het kunnen weten. Stefan werd op zijn vijftiende al veroordeeld vanwege seksuele betrekkingen met een geit. Een andere coach had mij er al eens voor gewaarschuwd, maar ik dacht dat het gewoon wat om dronken geflikflooi ging tussen de spelers na een voetbalwedstrijd."

Ook van de eigenaar van de geplaagde voetbalvereniging wordt gezegd dat hij homoseksueel zou zijn. Hij werd enige tijd geleden in een lokale bar opgemerkt met twee travestieten en een homoseksuele zigeunerzanger, die eerder al bekende een minnaar in de ploeg te hebben die regelmatig dure parfums voor hem kocht. Het schandaal is inmiddels ook doorgedrongen tot de Europese Voetbal Bond maar deze heeft laten weten geen speciale regels te hebben betreffende homoseksueel gedrag bij professionele voetballers onderling. "Dat ligt niet in onze rechtsbevoegdheid", aldus een Uefa-verantwoordelijke. "Het is een zaak voor de Bulgaarse voetbalbond."

Max Varna heeft de vier ontslagen omdat zij met hun gedrag de club in een slecht daglicht zouden stellen. Volgens een woordvoerder had de club bijna nieuwe sponsors aangetrokken om de vereniging hoger op te brengen, maar na dit voorval zullen deze sponsors waarschijnlijk af zien van financiele steun.


Bron: www.gaysite.nl

Bart
14-12-05, 16:53
Geplaatst door David
Rel rond seksschandaal in kleedkamer

| Het Bulgaarse voetbal is afgelopen weekend opgeschrikt door een seksschandaal. Bij vierdeklasser Max Varna zijn vier spelers beschuldigd van homoseksuele handelingen. Het viertal werd betrapt door een steward na de verloren wedstrijd tegen Devnya en zijn op staande voet ontslagen. Het schandaal kwam aan het licht toen Max Varna met 2-0 verloor bij Devnya. De spelers wilden teleurgesteld het stadion zo snel mogelijk verlaten en zaten in de bus te wachten op de vier, die maar onder de douche bleven staan. Tot coach Panayatov een steward richting de kleedkamer stuurde, die het viertal op heterdaad betrapte. "Het was de eerste keer in mijn leven dat ik zoiets zag", aldus de geschrokken steward.

Stefan, doelman en gewezen kapitein van de ploeg, was de spilfiguur in het schandaal. "Stefan wou me betrekken in hun groepje, maar ik ben geen homo", laat trainer Max Panayatov weten. "Ik had het kunnen weten. Stefan werd op zijn vijftiende al veroordeeld vanwege seksuele betrekkingen met een geit. Een andere coach had mij er al eens voor gewaarschuwd, maar ik dacht dat het gewoon wat om dronken geflikflooi ging tussen de spelers na een voetbalwedstrijd."

Ook van de eigenaar van de geplaagde voetbalvereniging wordt gezegd dat hij homoseksueel zou zijn. Hij werd enige tijd geleden in een lokale bar opgemerkt met twee travestieten en een homoseksuele zigeunerzanger, die eerder al bekende een minnaar in de ploeg te hebben die regelmatig dure parfums voor hem kocht.

Het schandaal is inmiddels ook doorgedrongen tot de Europese Voetbal Bond maar deze heeft laten weten geen speciale regels te hebben betreffende homoseksueel gedrag bij professionele voetballers onderling. "Dat ligt niet in onze rechtsbevoegdheid", aldus een Uefa-verantwoordelijke. "Het is een zaak voor de Bulgaarse voetbalbond."

Max Varna heeft de vier ontslagen omdat zij met hun gedrag de club in een slecht daglicht zouden stellen. Volgens een woordvoerder had de club bijna nieuwe sponsors aangetrokken om de vereniging hoger op te brengen, maar na dit voorval zullen deze sponsors waarschijnlijk af zien van financiele steun.


Bron: www.gaysite.nl

Sexuele betrekkingen met een geit??? De man is dus helemaal geen homo, hij is bi!

Joesoef
14-12-05, 17:25
Tja. En nu Max Varna wippen als kapitein van de ploeg vanwege zn zeer onzakelijke handelingen.

barfly
14-12-05, 19:55
Geplaatst door Joesoef
Tja. En nu Stefan wippen als kapitein van de ploeg vanwege zn zeer onzakelijke handelingen.

Ik denk niet dat we Stefan moeten wippen omdat ie geen zakelijk inzicht heeft. Daarbij moet Stefan dat dan ook graag willen.

Joesoef
14-12-05, 20:02
Geplaatst door barfly
Ik denk niet dat we Stefan moeten wippen omdat ie geen zakelijk inzicht heeft. Daarbij moet Stefan dat dan ook graag willen.


Bedoel Max Varna.