PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuws van het jaar 2005



Elbaskue
14-12-05, 16:14
Wat was voor jou het nieuws van het jaar? Welke gebeurtenis heeft jou geraakt of welke gebeurtenis vond je opvallend? Plaats het hier in deze topic!

Ik vond de rellen in Frankrijk wel het nieuws van het jaar.

http://img411.imageshack.us/img411/5112/frechintifada1in.jpg (http://imageshack.us)

En nu jullie http://img411.imageshack.us/img411/4679/smileysmile18ke.gif (http://imageshack.us)

amOer
14-12-05, 23:08
Fallujah

Elbaskue
14-12-05, 23:14
Geplaatst door amOer
Fallujah

Kan het misschien wat specifieker? Alvast bedankt.

Elien
15-12-05, 08:35
Geplaatst door elbaskue
Kan het misschien wat specifieker? Alvast bedankt.


huh?

Max Stirner
15-12-05, 09:57
Geplaatst door amOer
Fallujah


Aanval van Amerikanen op Fallujah was in 2004.

Eni
15-12-05, 11:53
Nieuws van het jaar? De domino-mus natuurlijk..
Dagen niet van kunnen slapen..

:sniper:

Juliette
15-12-05, 12:00
Dat van 2006 weet ik al. Nederland Wereldkampioen natuurlijk. :strik:

Couscousje
15-12-05, 12:04
Het jaar is nog niet om.

Cc

freya
15-12-05, 12:07
Geplaatst door Couscousje
Het jaar is nog niet om.

Cc

Wat ben jij van plan? :argwaan:



:D

mark61
15-12-05, 12:37
Geplaatst door Juliette
Dat van 2006 weet ik al. Nederland Wereldkampioen natuurlijk. :strik:

Op spotten met Nationale Heiligheden staat een zware straf. :boos: :cool:

Spitsboef
15-12-05, 12:39
Dat ik verliefT ben!

:)

Juliette
15-12-05, 13:29
Geplaatst door mark61
Op spotten met Nationale Heiligheden staat een zware straf. :boos: :cool:

Komt natuurlijk omdat ik nog niet voldoende ingeburgerd ben. :verveeld:

Onbek_01
15-12-05, 14:21
De twee mannen in djellabas

Bofko
15-12-05, 14:37
Geplaatst door freya
Wat ben jij van plan? :argwaan:



:D

Dé gebeurtenis van 2004 was de tsunami-ramp. 2e Kerstdag...

amOer
15-12-05, 15:20
Geplaatst door elbaskue
Kan het misschien wat specifieker? Alvast bedankt.

het dwingen van de amerikanen om eenzijdig cease-fire uit te roepen en terug trekken tijdens Fallujah I ..

Elbaskue
15-12-05, 20:40
Geplaatst door Elien
huh?

Er zijn tal van berichten over Fallujah geweest, dus wou ik weten wat voor specifieke gebeurtenis in Fallujah hem aansprak ;)

zemmzemm
15-12-05, 21:29
DE moord op T v G is ook een gebeurtenis.........zoals velen die in 2004 zijn geweest.

freya
15-12-05, 22:38
Geplaatst door zemmzemm
DE moord op T v G is ook een gebeurtenis.........zoals velen die in 2004 zijn geweest.

Dit topic gaat over nieuws uit 2005 :rolleyes:

Elbaskue
15-12-05, 22:52
Geplaatst door zemmzemm
DE moord op T v G is ook een gebeurtenis.........zoals velen die in 2004 zijn geweest.

Volgens mij loop je een jaar achter.

Rudy
17-12-05, 22:40
Geplaatst door Juliette
Dat van 2006 weet ik al. Nederland Wereldkampioen natuurlijk. :strik:

Da meen je niet ...

888
18-12-05, 10:07
Recente rellen in Australië.

Dolle Fatima
18-12-05, 11:55
Ik denk toch die belangrijke ontwikkelingen in Palestina: dat Israel zich terug trok uit de Gazastrook. En natuurlijk dat Sharon en Perez zich hebben teruggetrokken uit hun partijen om die nieuwe partij te beginnen. Ik denk dat die nieuwe partij wel eens voor veranderingen zou kunnen zorgen.

mark61
18-12-05, 12:38
Het tekort aan stembiljetten in Fallujah.

Morosian
18-12-05, 22:11
2005. Het jaar waarin de wereld voor het zoveelste achtereenvolgende jaar een wederom buitenproportioneel grote aandacht had voor het conflict tussen Israël en de Palestijnen.

Elbaskue
18-12-05, 23:05
Geplaatst door Morosian
2005. Het jaar waarin de wereld voor het zoveelste achtereenvolgende jaar een wederom buitenproportioneel grote aandacht had voor het conflict tussen Israël en de Palestijnen.

Het Midden-Oosten is belangrijk voor ons allen. Het is niet vreemd dat daar veel aandacht aan besteed word.

TonH
19-12-05, 17:50
Start onderhandelingen van de EU met Turkije.

mark61
19-12-05, 20:33
Geplaatst door TonH
Start onderhandelingen van de EU met Turkije.

Da was 1961. Jij maakt het wel erg bont.

TonH
20-12-05, 00:37
Geplaatst door mark61
Da was 1961. Jij maakt het wel erg bont.

Hoe noem je dan de beslissing die dit jaar is genomen? :verward:

mark61
20-12-05, 07:37
Geplaatst door TonH
Hoe noem je dan de beslissing die dit jaar is genomen? :verward:

a hoax?

Morosian
20-12-05, 09:50
Geplaatst door elbaskue
Het Midden-Oosten is belangrijk voor ons allen. Het is niet vreemd dat daar veel aandacht aan besteed word.

Dat eeuwigdurende conflict tussen Israël en de Palestijnen krijgt schandelijk veel aandacht.

Tibet wordt al decennia bezet door China, maar daar wordt geen seconde aandacht aan besteed. Zijn de Tibetanen minder zielig?

freya
20-12-05, 10:12
Geplaatst door Morosian

Tibet wordt al decennia bezet door China, maar daar wordt geen seconde aandacht aan besteed. Zijn de Tibetanen minder zielig?

Ik begrijp dat jij daar al jaren actie voor voert Nobelien?

Morosian
20-12-05, 11:01
Geplaatst door freya
Ik begrijp dat jij daar al jaren actie voor voert Nobelien?

Dit is al de tweede keer dat je me uitmaakt voor Nobelien.

Ik heb geen idee wat een Nobelien is. Het klinkt als een scheldwoord, dus misschien moet je overwegen jezelf een strafpuntje te geven.

En om netjes antwoord te geven op je insinuerende vraag; nee, ik voer daar niet al jaren actie voor. Net zo min als dat ik actie voer voor de Congolezen, de Kenianen en de miljoen vluchtelingen in Darfur. In plaats daarvan geef ik financiële steun aan organisaties die in die gebieden professionele hulp bieden of lobbywerk verrichten.

Als er een Palestijns kindje wordt doodgeschoten door een Joodse soldaat, dan komt het op tv. Als in Sierra Leone een school wordt afgeslacht, dan komt het op pagina 11.

Is een dood Palestijns kindje erger dan een dood kindje uit Sierra Leone?

freya
20-12-05, 11:08
Geplaatst door Morosian
Dit is al de tweede keer dat je me uitmaakt voor Nobelien.

Ik heb geen idee wat een Nobelien is. Het klinkt als een scheldwoord, dus misschien moet je overwegen jezelf een strafpuntje te geven.



Kom kom Nobeltje, vat het maar gewoon op als een complimentje voor je unieke schrijfstijl en argumentvoering ;)

Rudy
20-12-05, 11:11
2005 ? SP.A-senatrice Mimount Bousakla rijdt in dronken toestand ( 1,84 promile alcohol ) haar auto in de prak op een rotonde.

Couscousje
20-12-05, 11:19
Goh, ik dacht dat Amerika en de gebeurtenissen daar altijd het wereldnieuws domineerden.

Kennelijk niet.

Nieuws van het jaar 2005:

Katrina.

http://img497.imageshack.us/img497/2446/katrina11xr.jpg

Cc

Morosian
20-12-05, 11:24
Geplaatst door freya
vat het maar gewoon op als een complimentje voor je unieke schrijfstijl en argumentvoering ;)

Er wordt nochtans overwegend oppervlakkig op gereageerd.

Nawarra
20-12-05, 12:38
..al het nieuws van het jaar (zie 30 december a.s. nl.3)

Hawa
20-12-05, 14:15
Elke dag :motorzaag mak ik mij druk! Lees de krant :eek: en dan vraag ik mij af is dit land echt mijn land ....ons land.. :fparty:
:fparty: Ik stel ons land nog steeds zo voor:
Maar die berichtgeving,ik weet Tsjunami op tweede kerstdag,en dan weer diie onheilsprofeten,dat we dit echt oover ons zelf heben afgeroepen. teerwijl Moahmmed(vzm) al in zijn dagen vertelde dat deze rapmpen geheel van natuurlijke aard waren.
Het kwaad!!
Het kwaad dat verpreid wordt door de politiek( terroristen bestrijding),men elkaar in de gaten moet houden met of zonder rugtas!
het kwaad dat je als moslim,hier woont.al jaren,die ogen,die gemunt hebben,jij zal tooch niet!
Ik schaam mij al jaren, vooral de allerlaatste jaren dat ik hier wooon en mij dit wrede oordeel,elke dag,in minuten,in lezen van krant,luisteren naar radio,alles al wordt ingevuld.
Blank spreekt en blank breekt.
Laten we blij zijn in dit land dat eer zoveel mensen zzijn van andere origine,die zo kapabel zijn,zo godsvruchtig,zo universeel.
Bewaar mij!
Ik wil zo graag dat al die waanzin die gesproken wordt in nieuw jaar 2006. Voor altijd naar heet land van ooit wordt gestuuurd.
Niet dat land wat mevr. Ayaan beoogt,maar e stille kracht in ons,die meer voortvarend is,dan al het onrecht wat iedereen aangedaan wordt,vanwege Islam!
Nooit en te nimmer vliegen hier vliegtuigen met onze broeder en zusters over ons dierbare grondgebied.
Nooit en te nimmer nooit, ga jij mijn broeder en zuster slaan,om te weten wat jij zo graag wilt weten,om je koers te kunnen varen....
De rest van de wereld is als een puinhoop in verval. Maar ik als mens als individu,ga er van uit,dat iedereen een recht op een bestaan heeft.
En dit recht, gevestigd in Straatsburg.biedt elk individu een recht op een bestaan,weg met dat hypocriete gezeik van Verdonk,namens onze regering,een torpedo tegen ons menselijk bestaan.
Nooit meer!
Openmind,niets meer of minder,geliijkwaardig,respekt en heeeeeeeeel veel liefde...voor ons allen,die met mijne spreuk eeuwig kan zijn!