PDA

Bekijk Volledige Versie : Verdonk beste politicus



jochie
14-12-05, 18:20
Uitgegeven op woensdag 14 december 2005 om 18:46:27

(Novum) - Minister voor Vreemdelingenzaken Rita Verdonk (VVD) is de beste politicus van het jaar. Dat vinden althans de leden van het TweeVandaag Opiniepanel. Premier Jan Peter Balkenende (CDA) is de slechtste politicus, zo blijkt uit de volgens het televisieprogramma representatieve enquête gehouden onder 21 duizend Nederlanders.

Een op de vijf deelnemers van het opiniepanel stemde op Verdonk. Ze wordt geprezen om haar 'betrouwbaarheid' en haar 'duidelijke taal'. PvdA-voorman Wouter Bos is als tweede geëindigd. Daarna komen de leiders van de SP, Jan Marijnissen en van de ChristenUnie, André Rouvoet.

IRAAM
14-12-05, 19:49
Dat wisten we al

Sahara
15-12-05, 10:00
Geplaatst door jochie
Uitgegeven op woensdag 14 december 2005 om 18:46:27

(Novum) - Minister voor Vreemdelingenzaken Rita Verdonk (VVD) is de beste politicus van het jaar. Dat vinden althans de leden van het TweeVandaag Opiniepanel. Premier Jan Peter Balkenende (CDA) is de slechtste politicus, zo blijkt uit de volgens het televisieprogramma representatieve enquête gehouden onder 21 duizend Nederlanders.

Een op de vijf deelnemers van het opiniepanel stemde op Verdonk. Ze wordt geprezen om haar 'betrouwbaarheid' en haar 'duidelijke taal'. PvdA-voorman Wouter Bos is als tweede geëindigd. Daarna komen de leiders van de SP, Jan Marijnissen en van de ChristenUnie, André Rouvoet.

Verdonk,betrouwbaar en beste politicus van het jaar? Kan het erger!Ach ja, opiniepanel van het 2vandaag zegt genoeg....

MaRiaH
15-12-05, 10:03
nou ja, het is inderdaad errug duidelijk wat ze wil... a fact.
:verward:

maar beste politicus?
vraag me af hoe representatief die 21 duizend mensen waren..

freya
15-12-05, 11:24
Wat kan je anders verwachten van een land waar iemand als Pimmetje tot grootste Nederlander wordt verkozen :rolleyes:

MaRiaH
15-12-05, 11:48
Geplaatst door freya
Wat kan je anders verwachten van een land waar iemand als Pimmetje tot grootste Nederlander wordt verkozen :rolleyes:

dat was toch een foutje.. ?
er bleek achteraf toch nog een aantal stemmen te zijn en toen kwam willem van oranje alsnog uit de bus alsgrootste Nederlander?
staat me iets van bij.. maar weet het niet meer zeker.

freya
15-12-05, 12:04
Geplaatst door MaRiaH
dat was toch een foutje.. ?
er bleek achteraf toch nog een aantal stemmen te zijn en toen kwam willem van oranje alsnog uit de bus alsgrootste Nederlander?
staat me iets van bij.. maar weet het niet meer zeker.

Die verkiezing van Verdonk is zeker een foutje! :D


Ze hebben mij niet eens naar mijn mening gevraagd :ego:

jochie
16-12-05, 06:37
Geplaatst door freya
Ze hebben mij niet eens naar mijn mening gevraagd :ego:

(jouw) hoogmoed komt voor de val

TonH
16-12-05, 08:55
Geplaatst door Sahara
Verdonk,betrouwbaar en beste politicus van het jaar? Kan het erger!

Ja hoor :D

http://img229.imageshack.us/img229/1850/ayaanverdonk2ru.jpg

MINISTER VERDONK wordt na afloop van het spoeddebat gefeliciteerd
door kamerlid Hirsi Ali. ED OUDENAARDEN/ANP

Dolle Fatima
16-12-05, 10:23
Geplaatst door jochie
Uitgegeven op woensdag 14 december 2005 om 18:46:27

(Novum) - Minister voor Vreemdelingenzaken Rita Verdonk (VVD) is de beste politicus van het jaar. Dat vinden althans de leden van het TweeVandaag Opiniepanel. Premier Jan Peter Balkenende (CDA) is de slechtste politicus, zo blijkt uit de volgens het televisieprogramma representatieve enquête gehouden onder 21 duizend Nederlanders.

Een op de vijf deelnemers van het opiniepanel stemde op Verdonk. Ze wordt geprezen om haar 'betrouwbaarheid' en haar 'duidelijke taal'. PvdA-voorman Wouter Bos is als tweede geëindigd. Daarna komen de leiders van de SP, Jan Marijnissen en van de ChristenUnie, André Rouvoet.

:kotsen: