PDA

Bekijk Volledige Versie : Aan Freya



ronald
15-12-05, 23:08
Je onwetendheid is je niet kwalijk te nemen. Je vooringenomen bachetaliseren van alles wat maar joods is ergert mij ontzettend. Ik vindt jou daarom een ontzettend slechte beheerder want als je in de zoekmachine opzoekt hoeveel keer "Joden" of "Israel" wordt genoemd, dan staat dat niet in verhouding met het aantal keren "Palestijnen" en zelfs "Marokkanen". Na zeer dubieuse opmerkingen en gedachtes hoor ik jou niet. Dit is inderdaad geen joodse forum, maar de frustratie over Joden en Israel is hier wel duidelijk aanwezig. Alles wat betreft Joden of Israel wat wetenschappelijk is bewezen, politiek wordt besproken wordt hiet regelrecht in de beerput geworpen. Bewezen feiten probeer je te ontkennen, maar zeker te bachetaliseren. Ik vraag mij dusdanig af of door dit soort mensen, en daar reken ik jou ook bij, de verachterlijke gedachtes niet worden gevoed. "Als men die onzin maar lang genoeg herhalen dan wordt het wel waarheid" schijnen velen hier te denken. Je bent zo totaal verkeerd bezig.

Freya ik vind je een uitermate autoritair mens met vele fascistoïde neigingen die geen tegen argumenten kan horen en dan maar als een despoot strafpuntjes gaat weggeven en dus een beheerders taak niet waardig. Alsof je mij ermee zou benadelen en ik geen leven meer zou hebben wanneer ik hier op dit forum niet meer te kunnen inloggen vanwege jouw verbanning? Ik vind dat je je zou moeten laten nakijken. Dit zeg ik niet als forum”lid” maar uit hoofde als klinisch psycholoog.




Verstuurd naar [email protected]:



Geacht Bestuur Maroc.nl,

De diverse posten geplaats op maroc.nl zijn m.i. ontoelaatbaar. Dat is op naam van de plaatser. Wanneer iemand van het Beheer van maroc.nl een zeer dubieuze rol speelt en ook nog eens leden onterecht terechtwijst of terecht niet terechtwijst, is een bepaalde grens duidelijk overschreden.
Ik doel hier op beheerder Freya die m.n. in de discussies "Joodse staat op Duits en Oostenrijks grondgebied" en "Iranian president Ahmadinejad again says Holocaust is a myth" haar boekje ver te buiten gaat.

Vanaf dat zij een van de beheeders is, is zij zeer dubieus bezig volgens haar mening de post te zuiveren. Ik acht haar incapabel en stel voor deze taak van haar terug te nemen en op een meer democratische stemwijze een ander voor in de plaats te zetten.

Hoogachtend,

Ronald

cc M I D

Joesoef
15-12-05, 23:12
http://www.jazz.nildram.co.uk/smilies/rofl.gif

tr_imparator
15-12-05, 23:18
Geplaatst door ronald
Je onwetendheid is je niet kwalijk te nemen. Je vooringenomen bachetaliseren van alles wat maar joods is ergert mij ontzettend. Ik vindt jou daarom een ontzettend slechte beheerder want als je in de zoekmachine opzoekt hoeveel keer "Joden" of "Israel" wordt genoemd, dan staat dat niet in verhouding met het aantal keren "Palestijnen" en zelfs "Marokkanen". Na zeer dubieuse opmerkingen en gedachtes hoor ik jou niet. Dit is inderdaad geen joodse forum, maar de frustratie over Joden en Israel is hier wel duidelijk aanwezig. Alles wat betreft Joden of Israel wat wetenschappelijk is bewezen, politiek wordt besproken wordt hiet regelrecht in de beerput geworpen. Bewezen feiten probeer je te ontkennen, maar zeker te bachetaliseren. Ik vraag mij dusdanig af of door dit soort mensen, en daar reken ik jou ook bij, de verachterlijke gedachtes niet worden gevoed. "Als men die onzin maar lang genoeg herhalen dan wordt het wel waarheid" schijnen velen hier te denken. Je bent zo totaal verkeerd bezig.

Freya ik vind je een uitermate autoritair mens met vele fascistoïde neigingen die geen tegen argumenten kan horen en dan maar als een despoot strafpuntjes gaat weggeven en dus een beheerders taak niet waardig. Alsof je mij ermee zou benadelen en ik geen leven meer zou hebben wanneer ik hier op dit forum niet meer te kunnen inloggen vanwege jouw verbanning? Ik vind dat je je zou moeten laten nakijken. Dit zeg ik niet als forum”lid” maar uit hoofde als klinisch psycholoog.


Je bent er heel erg boos over?

ronald
15-12-05, 23:21
Geplaatst door tr_imparator
Je bent er heel erg boos over?


Ja.

Door dat mens komt een aantal meer intellectuelere mensen hier niet meer.

Joesoef
15-12-05, 23:24
Geplaatst door ronald
Ja.

Door dat mens komt een aantal meer intellectuelere mensen hier niet meer.


http://www.jazz.nildram.co.uk/smilies/rofl.gif

Victory
15-12-05, 23:41
http://www.omgpwned.net/pics/stfu/scooby.jpg

GiovanniHN
16-12-05, 00:58
Geplaatst door ronald
Ja.

Door dat mens komt een aantal meer intellectuelere mensen hier niet meer.


Waarschijnlijk gaat het hier om de wat 'rechtsere' mensen. Maar ehm, zo slim zijn ze niet. In de tijd dat ik hier zit heb ik alleen maar slappe argumenten en domme opmerkingen uit die richting gehoord. Ze zijn daarom ook niet echt een gemis.

ronald
16-12-05, 01:02
Geplaatst door GiovanniHN
Waarschijnlijk gaat het hier om de wat 'rechtsere' mensen. Maar ehm, zo slim zijn ze niet. In de tijd dat ik hier zit heb ik alleen maar slappe argumenten en domme opmerkingen uit die richting gehoord. Ze zijn daarom ook niet echt een gemis.


Ik weet niet of we aan dezelfde mensen denken. Zeker zijn die waar ik aan denk hier de laatste tijd niet aanwezig.
Rechts is dat waar je duim links zit......wat versta jij daar onder? De ontzettend "linkse" regeringen van de communisten in het oosten bleken gewoon ontzettend rechts te zijn.

GiovanniHN
16-12-05, 01:04
Geplaatst door ronald
Ik weet niet of we aan dezelfde mensen denken. Zeker zijn die waar ik aan denk hier de laatste tijd niet aanwezig.
Rechts is dat waar je duim links zit......wat versta jij daar onder? De ontzettend "linkse" regeringen van de communisten in het oosten bleken gewoon ontzettend rechts te zijn.


Doe niet zo lastig. Je weet best wel wat voor types ik bedoel.

MaRiaH
16-12-05, 01:19
Ik heb dat topic er eens op nageslagen!!

En ik ben ervan geschrokken.
selectief en partijdig..

Ik heb niks met Israel of palestijnen in het bijzonder(Behalve dan dat ik er regelmatig kom in beide gebieden), maar dit is terecht om woest van te worden.
zoals ik al zei: selectief gemodereerd.

Joesoef
16-12-05, 06:30
Ronald,

Er zit bij nagenoeg alle prikkers intelligentie en de meesten een hoog intelectueel nivo. Dat jij het niet met hen kan vinden is jammer, je hoeft ook niet met iedereen vriendjes te zijn. Die enkele verdwenen intelectuele prikker waarvan ik denk dat jij daar aan refereert is niet weggegaan vanwege de topic's maar zijn gedrag. Provoceren, kleineren, schelden, dat geeft strafpunten en uiteindelijk kan dat resulteren in een ban.

soit.

Joesoef
16-12-05, 06:32
Geplaatst door MaRiaH
Ik heb dat topic er eens op nageslagen!!

En ik ben ervan geschrokken.
selectief en partijdig..

Ik heb niks met Israel of palestijnen in het bijzonder(Behalve dan dat ik er regelmatig kom in beide gebieden), maar dit is terecht om woest van te worden.
zoals ik al zei: selectief gemodereerd.


Het is een pittige en zeer opmerkelijke discussie waaruit al veel extreem holocaust ontkennend gezwets is weggeknipt. Of het restandje selectief is? Zou kunnen maar mordereren in dit soort felle discussies is echt heel erg moeikijk.

jochie
16-12-05, 06:48
Geplaatst door Joesoef
mordereren in dit soort felle discussies is echt heel erg moeikijk.

Ik snap het hele nut van modereren niet. Laat iedereen toch gewoon alles kunnen zeggen. Vrijheid van meningsuiting. Laat de forumleden elkaar corrigren bij (te) vergaande uitspraken.
Ik vind modereren erg patriachaal en bemoeizuchtig.

Vaak wordt er hier zonder argumentatie van alles gezegd, alsof het en waarheid als een koe is, zoals bijvoorbeeld: "Natuurlijk is Verdonk een domme koe", "zonder dat dat beargumenteerd wordt. Ach laat een ieder zeggen wat hij / zij vindt!

Ook wordt er vaak vanuit de eigen beleving en niet vanuit logica gemodereerd. Dat is kwalijker dan onbeargumenteerd dingen roepen, omdat je een machtsmiddel gebruikt om de ander de mond te snoeren, zonder reden, zonder logica, zonder argument, en mijns inziens is dit geen modereren maar pure censuur.

Iglo
16-12-05, 07:22
Geplaatst door ronald
.............
Signed.

Joesoef
16-12-05, 07:27
Geplaatst door jochie
Ik snap het hele nut van modereren niet. Laat iedereen toch gewoon alles kunnen zeggen. Vrijheid van meningsuiting. Laat de forumleden elkaar corrigren bij (te) vergaande uitspraken.
Ik vind modereren erg patriachaal en bemoeizuchtig.

Vaak wordt er hier zonder argumentatie van alles gezegd, alsof het en waarheid als een koe is, zoals bijvoorbeeld: "Natuurlijk is Verdonk een domme koe", "zonder dat dat beargumenteerd wordt. Ach laat een ieder zeggen wat hij / zij vindt!

Ook wordt er vaak vanuit de eigen beleving en niet vanuit logica gemodereerd. Dat is kwalijker dan onbeargumenteerd dingen roepen, omdat je een machtsmiddel gebruikt om de ander de mond te snoeren, zonder reden, zonder logica, zonder argument, en mijns inziens is dit geen modereren maar pure censuur.


Beledigingen, schelden, stoken ruzies..... Een topic is zo verknald en een prikbord is zo doodgebloed.

jochie
16-12-05, 07:52
Geplaatst door Joesoef
Beledigingen, schelden, stoken ruzies..... Een topic is zo verknald en een prikbord is zo doodgebloed.

en zijn we niet alen wijs genoeg om elkaar daar op aan te spreken?!?

Joesoef
16-12-05, 07:56
Geplaatst door jochie
en zijn we niet alen wijs genoeg om elkaar daar op aan te spreken?!?


Een Utopie.

Elien
16-12-05, 08:00
Geplaatst door jochie
en zijn we niet alen wijs genoeg om elkaar daar op aan te spreken?!?


meeste wel...heb gemerkt dat sommige het fijn vinden om elkaar persoonlijk te pakken en daar walg ik van..beheer zou daar wat beter op kunnen letten

jochie
16-12-05, 08:03
Geplaatst door Joesoef
Een Utopie.

Nee hoor. er is een forum, op een community met ca. 35.000 leden, waar GEEN moderator is, en dat gaat daar prima. Er worden daar allerhande zaken besproken, net als hier. Ook politieke kwesties.

Joesoef
16-12-05, 08:32
Geplaatst door jochie
Nee hoor. er is een forum, op een community met ca. 35.000 leden, waar GEEN moderator is, en dat gaat daar prima. Er worden daar allerhande zaken besproken, net als hier. Ook politieke kwesties.


Je doet net alsof er hier cencuur word toegepast en dat men selectief is, dat is niet zo.

nard
16-12-05, 09:01
Ronald,

Ik begrijp je punt wel. En ik ben t inhoudelijk ook met je eens. Zeker als het gaat om het onvermogen van Freya om objectief te zijn. En dat al helemáál als het over Israël en de Palestijnen gaat. Daarom past ze ook zo goed op dit forum. En waarschijnlijk daarom is ze nu moderator.

Maar ja, je weet dat je op een forum als dit niet beter kunt verwachten. Hoewel ik je punt helemaal snap, zou ik toch willen zeggen; probeer realist te blijven. Méér dan wat je nu ziet is hier gewoon niet haalbaar.
Ik bescherm mezelf door dit forum als een fake-wereld te zien, met zeer échte gedachten en meningen overigens. En deze nep-wereld kan ik op mijn tijd, als ik dat nodig vind, ook gewoon es uitlachen.

Het enige dat mij wel sterk beweegt om hier zo af en toe nog es rond te hangen, is het leermoment. Ik zie hier zeer veel gedachten en meningen, over de Joden, over het Westen, over Hollanders, gecombineerd met een schijnwereld, half religieus, half arabistisch die regelmatig te stuitend is om aan te zien.
Toch wil ik het weten. Want de mensen achter deze meningen lopen in Nederland los rond op straat. En dát is een punt waar ik me wel zorgen over maak. Daarom hang ik hier ook een beetje rond. En omdat dit zo'n groot forum is, heeft t ook nog wel een bepaalde representatieve waarde voor me.

Ik weet wat me te wachten staat als mensen als Freya maar ook anderen, van meer behoudend islamitische snit, macht krijgen in Nederland. Ik vind het wel een koel leermoment, moet ik zeggen.

Ik zou tegen jou, voor wat betreft dit forum willen zeggen: laat lekker lopen joh. 't Is het zout in de pap niet waard.

Vriendelijke groet,

N.

Prlwytzkofski
16-12-05, 09:17
Geplaatst door Joesoef
Je doet net alsof er hier cencuur word toegepast en dat men selectief is, dat is niet zo.

Censuur.

Dat is natuurlijk wèl zo.

tr_imparator
16-12-05, 11:22
Geplaatst door nard

Het enige dat mij wel sterk beweegt om hier zo af en toe nog es rond te hangen, is het leermoment. Ik zie hier zeer veel gedachten en meningen, over de Joden, over het Westen, over Hollanders, gecombineerd met een schijnwereld, half religieus, half arabistisch die regelmatig te stuitend is om aan te zien.


:kotsen:


Toch wil ik het weten. Want de mensen achter deze meningen lopen in Nederland los rond op straat. En dát is een punt waar ik me wel zorgen over maak. Daarom hang ik hier ook een beetje rond. En omdat dit zo'n groot forum is, heeft t ook nog wel een bepaalde representatieve waarde voor me.

Je maakt je zorgen over in jouw ogen missplaatste meningen van allochtonen, dat is de reden waarom je hier rond loopt?

:kotsen:

tr_imparator
16-12-05, 11:23
Geplaatst door Prlwytzkofski
Censuur.

Dat is natuurlijk wèl zo.




er zijn forumregels, die wordennageleefd . Grote kans dat jij/ik ook een strafpunt krijgt als je gaat schelden ed.

MaRiaH
16-12-05, 11:27
Geplaatst door Prlwytzkofski
Censuur.

Dat is natuurlijk wèl zo.

Eens

dit ging niet over schelden in dit geval.
maar het is allemaal weggehaald en daar ben ik blij om, want het was niet representatief voor de mening op Maroc.nl.

dus nu kunnen we er ook over ophouden lijkt me zo.

fijne dag allemaal.

mark61
16-12-05, 11:33
Geplaatst door tr_imparator
er zijn forumregels, die wordennageleefd . Grote kans dat jij/ik ook een strafpunt krijgt als je gaat schelden ed.

Tis toch ietwat selectief. Vooral als het over AHA of Verdonk gaat mag er een hele hoop. Dat zijn dan wel geen prikkers, maar dat zou volgens mij niet uit moeten maken.

Opvallend is verder dat bij 1 categorie prikkers eerder alleen (delen van) posts worden verwijderd zonder strafpunten, en anderen met 'een grote bek' er maar meteen helemaal worden afgegooid.

Iemand eraf gooien omdat zijn/haar mening je niet aanstaat is zo kinderachtig en primitief. Dat valt onder censuur.

nard
16-12-05, 11:34
Geplaatst door tr_imparator
:kotsen:


Idd. Zum kotzen ja. Zijn we't daar iig over eens.



Je maakt je zorgen over in jouw ogen missplaatste meningen van allochtonen, dat is de reden waarom je hier rond loopt?

:kotsen:


:) U is predictable als altijd.

mark61
16-12-05, 11:35
Geplaatst door ronald
Ik vind dat je je zou moeten laten nakijken. Dit zeg ik niet als forum”lid” maar uit hoofde als klinisch psycholoog.

Tis me wel vaker opgevallen dat psychologen zelf ook niet helemaal jofel zijn.

Hoe kan je met zulk Nederlands kl. psycholoog worden? :vreemd:

Sallahddin
16-12-05, 11:41
Geplaatst door ronald
Je onwetendheid is je niet kwalijk te nemen. Je vooringenomen bachetaliseren van alles wat maar joods is ergert mij ontzettend. Ik vindt jou daarom een ontzettend slechte beheerder want als je in de zoekmachine opzoekt hoeveel keer "Joden" of "Israel" wordt genoemd, dan staat dat niet in verhouding met het aantal keren "Palestijnen" en zelfs "Marokkanen". Na zeer dubieuse opmerkingen en gedachtes hoor ik jou niet. Dit is inderdaad geen joodse forum, maar de frustratie over Joden en Israel is hier wel duidelijk aanwezig. Alles wat betreft Joden of Israel wat wetenschappelijk is bewezen, politiek wordt besproken wordt hiet regelrecht in de beerput geworpen. Bewezen feiten probeer je te ontkennen, maar zeker te bachetaliseren. Ik vraag mij dusdanig af of door dit soort mensen, en daar reken ik jou ook bij, de verachterlijke gedachtes niet worden gevoed. "Als men die onzin maar lang genoeg herhalen dan wordt het wel waarheid" schijnen velen hier te denken. Je bent zo totaal verkeerd bezig.

Freya ik vind je een uitermate autoritair mens met vele fascistoïde neigingen die geen tegen argumenten kan horen en dan maar als een despoot strafpuntjes gaat weggeven en dus een beheerders taak niet waardig. Alsof je mij ermee zou benadelen en ik geen leven meer zou hebben wanneer ik hier op dit forum niet meer te kunnen inloggen vanwege jouw verbanning? Ik vind dat je je zou moeten laten nakijken. Dit zeg ik niet als forum”lid” maar uit hoofde als klinisch psycholoog.




Verstuurd naar [email protected]:



Geacht Bestuur Maroc.nl,

De diverse posten geplaats op maroc.nl zijn m.i. ontoelaatbaar. Dat is op naam van de plaatser. Wanneer iemand van het Beheer van maroc.nl een zeer dubieuze rol speelt en ook nog eens leden onterecht terechtwijst of terecht niet terechtwijst, is een bepaalde grens duidelijk overschreden.
Ik doel hier op beheerder Freya die m.n. in de discussies "Joodse staat op Duits en Oostenrijks grondgebied" en "Iranian president Ahmadinejad again says Holocaust is a myth" haar boekje ver te buiten gaat.

Vanaf dat zij een van de beheeders is, is zij zeer dubieus bezig volgens haar mening de post te zuiveren. Ik acht haar incapabel en stel voor deze taak van haar terug te nemen en op een meer democratische stemwijze een ander voor in de plaats te zetten.

Hoogachtend,

Ronald

cc M I D






Wat voor goods of moois valt er te vertellen over Israel in haar relatie tot de palestijnen??? vertel het me eens!
Maroc.nl voedt geen anti_Israel sentimenten op :mensen uitten hun gevoelens van walging en verontwaardiging gecombineerd met het gevoel van onrecht:en dat komt door de beelden die ze bijna dagelijks op tv zien of op ander media !!!
We zijn voor de meesten anti-Israel,dus ook anti-zionnisme en hebben dus ook niets tegen de joden als ras of het jodendom!!!
En het ergste van alles is dat Israel een soort "carte blanche" krijgt en doet wat ze zin in heeft terwijl andere landen worden geboycot of erger voor het minste of het geringste en noem maar op ,de lijst is lang,!!!
Elk integer ,fatsoenlijk en objectief mens walgt er van dat alles!
En je komt ons hier vertellen en klagen over wat gezegd wordt over die lieve Israel en de joden!!!
Schaam je je niet om aan te komen met deze bullshit ???
Ga maar inderdaad terug naar joods.nl daar zou je je thuis voelen!!!
Opgeruimd staat netjes toch!!!

MaRiaH
16-12-05, 12:00
Geplaatst door mark61
Tis me wel vaker opgevallen dat psychologen zelf ook niet helemaal jofel zijn.

Hoe kan je met zulk Nederlands kl. psycholoog worden? :vreemd:

dat is een vooroordeel uit een generalisatie.. :fplet:

:hihi:

mark61
16-12-05, 12:03
Geplaatst door MaRiaH
dat is een vooroordeel uit een generalisatie.. :fplet:

:hihi:

Zo ist maar net. De onderzoekspopulatie bestond uit de ca. 20 schat ik even psycho's die ik in mijn leventje ben tegengekomen.

mark61
16-12-05, 12:06
Geplaatst door Sallahddin
Wat voor goods of moois valt er te vertellen over Israel in haar relatie tot de palestijnen??? vertel het me eens!
Maroc.nl voedt geen anti_Israel sentimenten op :mensen uitten hun gevoelens van walging en verontwaardiging gecombineerd met het gevoel van onrecht:en dat komt door de beelden die ze bijna dagelijks op tv zien of op ander media !!!
We zijn voor de meesten anti-Israel, dus ook anti-zionisme en hebben dus ook niets tegen de joden als ras of het jodendom!!!
En het ergste van alles is dat Israel een soort "carte blanche" krijgt en doet wat ze zin in heeft terwijl andere landen worden geboycot of erger voor het minste of het geringste en noem maar op ,de lijst is lang,!!!
Elk integer ,fatsoenlijk en objectief mens walgt er van dat alles!
En je komt ons hier vertellen en klagen over wat gezegd wordt over die lieve Israel en de joden!!!
Schaam je je niet om aan te komen met deze bullshit ???
Ga maar inderdaad terug naar joods.nl daar zou je je thuis voelen!!!
Opgeruimd staat netjes toch!!!

Grofweg valt hier niet zoveel op af te dingen. Toch begin je op het eind al af te glijden. Of nie? :)

-edit, foutje-

sjaen
16-12-05, 12:14
Aan Beheer,

Ik heb hier beneden een artikel van Jos Verhulst geplaatst (pdf) met het vriendelijke verzoek eens in alle rust te lezen.

Mvrgr, Sjaen


Deel 1

sjaen
16-12-05, 12:15
Deel 2:

freya
16-12-05, 12:18
Het is nooit goed of het deugt niet, maar 1 ding is zeker het ligt altijd aan de moderator. :tik:

Mensen vergeten dat het niet mogelijk is om 24 uur per dag online te zijn, moderators hebben ook nog andere verplichtingen. Dus soms duurt het even voordat er wordt ingegrepen.


Er zijn gradaties in grofheid, sommige grensgevallen worden weggehaald maar leveren niet meteen strafpunten op. In andere gevallen gaat iemand zo vreselijk te keer dat het echt niet door de vingers gezien kan worden.
Maar in alle gevallen wordt het weggehaald en kunnen prikkers die later komen kijken simpelweg niet beoordelen of strafpunten wel of niet terecht zijn.

En dan zijn er nog de bekende prikkers die hier alleen maar komen om te stangen, die nauwelijks iets inhoudelijks bijdragen, maar wel alles en iedereen aanvallen. Die krijgen sneller strafpunten dan anderen.
Net als MPSjes, als iemand net met 1 nick gebanned is, dan krijft de volgende nick ook een ban, Lijkt me vrij logisch.

Over mijn vermeende partijdigheid, ga ik hier niet veel zeggen. Het is duidelijk uit welke zeer partijdige hoek deze beschuldiging komt.
Als iemand tijd over heeft, kan die mss eens bij de waarschuwingen van bepaalde prikkers gaan zoeken en tellen hoe vaak ik strafpunten wegens antisemitisme heb gegeven.


En over de beruchte holocaust discussie wil ik nog het volgende kwijt:

Kijk eens naar wie dit topic hier geopend heeft. Duidelijk iemand die hoopt op een felle discussie hierover om dan vervolgens over de reacties te kunnen klagen.


En dan is deze discussie gesloten, nadat ik Ronad zijn 3e strafpunt heb gegeven wegens het uitschelden van een moderator. Ik zal het laten staan zodat jullie zelf kunnen zien wat ik bedoel :moe: