PDA

Bekijk Volledige Versie : Ahmedmaskin Terug Halen Uit Salou Of Daarlaten ?



Rosalia
27-07-02, 14:55
Geplaatst door Donna
Ik heb Ahmed altijd al van heimelijke zionistische sympathieen verdacht.

Zelf overweeg ik me te bekeren tot het de-isme. Verreweg de gemakkelijkste religie op aarde. In het kort komt het erop neer dat ik geloof dat God de wereld en de mensen heeft geschapen, en nu met een grote cola en een bak popcorn het schouwspel bekijkt vanuit een luie stoel.

Wat een couchpotato!!! Zou ie Amerikaans zijn?

Hij heeft ons geschapen en gezegd: Veel plezier ermee! Ohja, wilt u een tasje of gaattie zo mee??????

ahmedmaskin
27-07-02, 20:56
Ahmed heeft in ieder geval meer karakter en persoonlijkheid dat jij, dus hij mag van mij zeker wederkeren.

Ansar

ahmedmaskin
27-07-02, 20:59
Je doet trouwens je voorouder Judas wel eer aan met zo'n vals inelkaar gezette poll. Ach, we zijn niets anders gewend van jou en jouw achterbakse zinonistische geestesverwanten.

Ansar

magden_david
27-07-02, 22:40
Geplaatst door ahmedmaskin
Je doet trouwens je voorouder Judas wel eer aan met zo'n vals inelkaar gezette poll. Ach, we zijn niets anders gewend van jou en jouw achterbakse zinonistische geestesverwanten.

Ansar

gaat dat dan ook op voor victory's nieuwe poll ???

tallesman
14-09-02, 14:13
Geplaatst door ahmedmaskin
Je doet trouwens je voorouder Judas wel eer aan met zo'n vals inelkaar gezette poll. Ach, we zijn niets anders gewend van jou en jouw achterbakse zinonistische geestesverwanten.

Ansar


Is de poll niet geplaatst door Rosalia? Die volgens haar profiel een Surinaamse achtergrond heeft? Zijn Surinamers nou ook al achterbakse zionisten?? :maf3:

Abdul Karim
14-09-02, 14:20
Geplaatst door tallesman



Is de poll niet geplaatst door Rosalia? Die volgens haar profiel een Surinaamse achtergrond heeft? Zijn Surinamers nou ook al achterbakse zionisten?? :maf3:

De berichten van deze poll voor 24 april zijn verwijderd, deze poll is geopend door Magden_David ;)

tallesman
14-09-02, 14:33
Oooooooooooo nou zie ik het!

Dit is weer zo'n stokoude poll die weer naar boven is geschoten omdat iemand er zonodig op moest stemmen.....

Galactic Cowboy
19-06-06, 03:30
jij dus...

Mark
19-06-06, 07:06
hoe haal je in godsnaam zo'n oude topic omhoog? al mijn posts van 2002 kan ik niet meer vinden volgens mij

Joesoef
19-06-06, 07:52
Geplaatst door Mark
hoe haal je in godsnaam zo'n oude topic omhoog? al mijn posts van 2002 kan ik niet meer vinden volgens mij


Simpel. In de kolom sorteren en vervolgens rechts onder klikken op paginanummer. Wat ook kan is kijken naar prikverleden bij gebruiker.