PDA

Bekijk Volledige Versie : Julliana & Beatrix in Iran



Victory
17-12-05, 16:46
Zie hier hoe hypocriet goed over ons gepraat werd in de tijd waar dictatoriaal regime de macht over Iran had. Een regime die door de Britten en de V.S. aan de macht was gezet. Een dictator die veel van onze mensen dood heeft laten martelen in kerkers.

Zie hier hoe hypocriet jullie zijn:

http://s15.putfile.com/videos/a8-29914131181.wmv

Bar
17-12-05, 16:59
Een voordeel van die tijd was wel dat er geen homo's in het openbaar aan hoogwerkers werden opgehangen en vrouwen niet gestenigd werden (althans niet door de staat).

Victory
17-12-05, 17:55
Geplaatst door Bar
Een voordeel van die tijd was wel dat er geen homo's in het openbaar aan hoogwerkers werden opgehangen en vrouwen niet gestenigd werden (althans niet door de staat).

Weet je wel waar je het over hebt? De SAVAK (een van de geheime diensten van de shah) stond bekend om de meest meedogenloze martelmetodes in de wereld.

De botten in je lichaam worden rubber als je de beelden ziet.

Er zijn ook videos gevonden van de CIA waarin ze beschrijven wat de beste martelmethodes zijn voor vrouwen. Dit heeft Iran op TV laten zien, maar het westen heeft schijt aan mensen rechten als het om hun eigen mensen gaat die het aan het uitvoeren zijn.

De SAVAK werd getraind door de CIA en MOSSAD.


De laatste speech van de Koning:
"I heard the voice of your revolution ... Let all of us work together to establish real democracy in Iran ... I make a commitment to be with you and your revolution against corruption and injustice in Iran ..."

Daarna gaf hij de 'order' dat de minister president, en Nematollah Nassiri(leiding van SAVAK) gearresteerd moeten worden.


Jullie zijn hypocriet.

Julien
17-12-05, 18:01
Tjah waarom zegt Ahmadinejad niets over China dat Tibet onderdrukt op een nog veel ergere manier dan dat Israel doet met de Palestijnen? Of waarom is Iran vriendje met Rusland terwijl het Tsjetsjenen onderdrukt? Dat is ook hypocriet. Heeft allemaal te maken met vriendjespolitiek he..

Max Stirner
17-12-05, 18:06
Geplaatst door Julien
Tjah waarom zegt Ahmafinejad niets over China die Tibet onderdrukt op een nog veel ergere manier dan dat Israel doet met de Palestijnen? Of waarom is Iran vriendje met Rusland terwijl het Tsjetsjenen onderdrukt? Dat is ook hypocriet. Heeft allemaal te maken met vriendjespolitiek he..


Of waarom trekt ie nooit zijn bek open over zijn sjiitische broeders die dagelijks in Irak over de kling worden gejaagd?

Victory
17-12-05, 18:44
Oh, ik hoor het al. De Nederlanders vinden het goed dat dictators in het middenoosten gesteund worden.

Julien
17-12-05, 19:36
Geplaatst door Victory
Oh, ik hoor het al. De Nederlanders vinden het goed dat dictators in het middenoosten gesteund worden.

wie zou wie dan wel moeten steunen dan? :moe:

TonH
18-12-05, 01:26
Geplaatst door Victory
Jullie zijn hypocriet.

In 1967 werd de Duitse student Benno Ohnesorg doodgeschoten bij een demonstratie tegen het bezoek van de Shah aan Duitsland. Hoezo hypocriet?

Victory
18-12-05, 01:33
Geplaatst door TonH
In 1967 werd de Duitse student Benno Ohnesorg doodgeschoten bij een demonstratie tegen het bezoek van de Shah aan Duitsland. Hoezo hypocriet?
Ok, daar wist ik niks van. Er dus dus enkele uitzonderingen.

Maar de regeringen waarvoor jullie hebben gekozen steunen nu veel dictators, inclusief jouw koningin.

Waarom is er altijd kritiek op onze land? De enige land in het midden oosten waar een leider democratisch gekozen kan worden. Hoe zit het met alle Arabische landen waar gesteunde (door het westen) dictators aan het macht zijn?

Waarom zo hypocriet?

TonH
18-12-05, 01:53
Geplaatst door Victory
Ok, daar wist ik niks van. Er dus dus enkele uitzonderingen.

Maar de regeringen waarvoor jullie hebben gekozen steunen nu veel dictators, inclusief jouw koningin.

Waarom is er altijd kritiek op onze land? De enige land in het midden oosten waar een leider democratisch gekozen kan worden. Hoe zit het met alle Arabische landen waar gesteunde (door het westen) dictators aan het macht zijn?

Waarom zo hypocriet?

Hoezo mijn koningin? Jij neemt te veel aan, mijn vriend. :fpetaf:

De dood van Ohnesorg heeft er toe bijgedragen dat de studentenbeweging in Duitsland radicaliseerde. En uiteindelijk lag daar de bron voor de latere Bader/Meinhof-bende of Rote Armee Fraktion (het is maar hoe je er tegen aankijkt welke naam je gebruikt).

In de jaren zestig zijn er enorm grote demonstraties tegen het regime van de Shah geweest. En tot het einde van zijn regime zijn er in progressieve kringen groepen actief gebleven. Zelf heb ik de eer en het genoegen gehad om een gevluchte Iraniër in Duitsland als vriend te hebben gehad.