PDA

Bekijk Volledige Versie : Afsluiten van topics



oorlam
19-12-05, 15:30
Ik las in een of andere topic ineens


Ik moet nu echt weer even iets anders doen en dus sluit ik dit topic. voordat er weer klachten komen over nalatigheid van moderators die het wagen ook nog een eigen leven te hebben [freya]

Is het nu nieuwe policy dat topics worden afgesloten indien moderators niet aanwezig zijn om die te modereren?
Worden deze topics dan terug geopend als de moderator (freya) gedaan heeft met de was en de plas (of wat het ook was wat ze "anders" moest gaan doen?)

Of is het gewoon zo dat de topic wordt gesloten als een moderator het onderwerp beu is?

Oeroeboeroe
19-12-05, 15:41
Oorlam

Dat zal 'm leren!

freya
19-12-05, 15:44
Geplaatst door oorlam
Ik las in een of andere topic ineens



Is het nu nieuwe policy dat topics worden afgesloten indien moderators niet aanwezig zijn om die te modereren?
Worden deze topics dan terug geopend als de moderator (freya) gedaan heeft met de was en de plas (of wat het ook was wat ze "anders" moest gaan doen?)

Of is het gewoon zo dat de topic wordt gesloten als een moderator het onderwerp beu is?

Een topic wordt gesloten als het helemaal uit de hand loopt in zo'n topic.

In dat speciale geval was het idd nodig om ze te sluiten toen ik het niet meer in de gaten kon houden, omdat sommige mensen echt niet van ophouden wisten.

Je hebt van die prikkers die zich gedragen als peuters die hun zin niet krijgen en dan gillend op de grond gaan liggen rollen, zodra er ook maar iets verwijderd wordt, alleen gaan ze dan hier liggen gillen in de vorm van een onafgebroken stroom van woedende posts en PM's. :moe: :moe: :moe:

Spoetnik
19-12-05, 15:44
Geplaatst door oorlam
Ik las in een of andere topic ineens



Is het nu nieuwe policy dat topics worden afgesloten indien moderators niet aanwezig zijn om die te modereren?
Worden deze topics dan terug geopend als de moderator (freya) gedaan heeft met de was en de plas (of wat het ook was wat ze "anders" moest gaan doen?)

Of is het gewoon zo dat de topic wordt gesloten als een moderator het onderwerp beu is?

De achtergrond was dat er bepaald soort mensen gaan klagen over de reacties van anderen bij derden in plaats bij het maroc.nl beheer.