PDA

Bekijk Volledige Versie : Spaanse politie ontdekt haatmoskeeën/sektes



safika
20-12-05, 16:02
De Spaanse politie heeft zes ondergrondse moskeeën ontdekt waar terroristen werden geronseld voor de jihad, de heilige oorlog tegen het westen. Ook de daders van de bomaanslagen in Madrid in 2004 bezochten de moskeeën.

Het Parool meldt dat de Spaanse krant El Pais delen publiceert uit een rapport van de Spaanse geheime dienst over de aanslagen van 2004, waarbij 191 doden vielen. Daarin staat dat de daders de haatmoskeeën bezochten en lid waren van de 'haatsekte' Takfir Wal Hijra ('banvloek en ballingschap') vormen.

De Spaanse politie pakte de afgelopen maand tientallen terreurverdachten op
De sekte is één van de meest radicale groeperingen binnen het salafisme, een Noord-Afrikaanse stroming die claimt de enige pure en ware islam aan te hangen. Niet-salafisten worden -net als westerlingen- beschouwd als ongelovigen die bestreden moeten worden.

De leden van de sekte hebben de opdracht in de westerse samenleving te infiltreren. Om niet op te vallen als streng gelovige moslims mogen ze alles doen om de schijn hoog te houden: roken, drinken, flirten met westerse vrouwen en eten tijdens de ramadan. Op alle gebieden moeten ze ontwikkeld en beschaafd overkomen.

Harde kern
Volgens de Spaanse geheime dienst komen de meeste in Europa gepleegde aanslagen voort uit het ideeëngoed van de Takfir Wal Hijra-sekte. Twee Syrische broers behoren tot de harde kern: Mohammed en Moutaz Almallah, die ook worden gezien als het ideologische brein achter de treinaanslagen in Madrid.

De broers ronselen vooral Marokkanen voor het plegen van aanslagen. Eén van hen zit vast in Londen.

In de nacht van zondag op maandag pakte de Spaanse politie 15 terreurverdachten op.

Morosian
20-12-05, 16:18
Geplaatst door safika
De sekte is één van de meest radicale groeperingen binnen het salafisme, een Noord-Afrikaanse stroming die claimt de enige pure en ware islam aan te hangen. Niet-salafisten worden -net als westerlingen- beschouwd als ongelovigen die bestreden moeten worden.

Dat klinkt als een groepering met de intelligentie van een muffin.

Amenzu
20-12-05, 16:18
schoon staat netjes.

Zij moeten deze achterlijke salafiten uit de aardbodem verwijderen.

In Marokko lukt het aardig, daar ben ik blij om. Nu nog de Berberse "achterlijk""Zieltjes in Europa die gehersenspoeld zijn door deze simplistisch, oppervlakkig en moordadige ideologie.

et_2000nl
20-12-05, 16:24
Geplaatst door safika
De leden van de sekte hebben de opdracht in de westerse samenleving te infiltreren. Om niet op te vallen als streng gelovige moslims mogen ze alles doen om de schijn hoog te houden: roken, drinken, flirten met westerse vrouwen en eten tijdens de ramadan. Op alle gebieden moeten ze ontwikkeld en beschaafd overkomen.


Op een aantal zaken na ben ik een goed eind op weg mij als terrorist in spe te gedragen....

David
20-12-05, 16:31
Geplaatst door safika
Om niet op te vallen als streng gelovige moslims mogen ze alles doen om de schijn hoog te houden: roken, drinken, flirten met westerse mannen en eten tijdens de ramadan. Op alle gebieden moeten ze ontwikkeld en beschaafd overkomen.



Ik ben erelid. :haha:

Amenzu
20-12-05, 19:23
Geplaatst door et_2000nl
Op een aantal zaken na ben ik een goed eind op weg mij als terrorist in spe te gedragen....

Ik begrijp wat je bedoelt. Maar het gaat natuurlijk om het gedachtengoed.

et_2000nl
20-12-05, 22:25
Geplaatst door Amenzu
Ik begrijp wat je bedoelt. Maar het gaat natuurlijk om het gedachtengoed.

Dan val ik af.... Ik ben echter wel heel erg overtuigd in wat ik doe, sjow ff sigaretje opsteken....

Bofko
20-12-05, 22:37
Geplaatst door safika

De leden van de sekte hebben de opdracht in de westerse samenleving te infiltreren. Om niet op te vallen als streng gelovige moslims mogen ze alles doen om de schijn hoog te houden: roken, drinken, flirten met westerse vrouwen en eten tijdens de ramadan.



Alles doen wat God verbiedt en tóch in het paradijs komen. Wat een aanlokkelijk vooruitzicht ! :sniper: