PDA

Bekijk Volledige Versie : Een islamitische visie op Europa



MaRiaH
20-12-05, 17:41
Duidelijk een fake tekst, geschreven door een islamofoob, maar voor simpele zielen niet als dusdanig herkenbaar.
Het lijkt mij niet wenselijk dat deze onzin via maroc.nl verder verspreid wordt. [freya]
___________________________________


Dit bericht schijnt als email rond te gaan door Nederland..
Wat vinden jullie daar nou van?

Good Kahuna
20-12-05, 18:20
Geplaatst door MaRiaH
Dit bericht schijnt als email rond te gaan door Nederland..
Wat vinden jullie daar nou van?

Lekker opruiend. Maar ik denk (en hoop) dat slechts een kleine en lichtelijk verdwaalde minderheid dit soort dingen serieus overweegt. Of zou TvG gelijk hebben gehad met zijn theorie over de vijfde colonne?

Weten we meer over die Sabaoui... Mohammed S?

Bofko
20-12-05, 18:27
Geplaatst door MaRiaH

Dit bericht schijnt als email rond te gaan door Nederland..
Wat vinden jullie daar nou van?

Riekt naar een Franse Sergej Moleveld.

Max Stirner
20-12-05, 18:38
Duidelijk iemand voor wie het echte leven ietsiepietsie te snel gaat.

Prlwytzkofski
20-12-05, 19:18
Geplaatst door MaRiaH
Een islamitische visie op Europa

___________________________________


Dit bericht schijnt als email rond te gaan door Nederland..
Wat vinden jullie daar nou van?

Fake.
Niet dat je daar veel mee opschiet. De Protokollen van de Wijzen van Zion worden na 100 jaar nog voor zoete koek geslikt.

reallife
20-12-05, 19:25
Hij noemt zichzelf Mohammedaan?! Raar, ik dacht dat moslims daar een hekel aan hadden?

Good Kahuna
20-12-05, 19:57
Je vindt dit stukje op talloze blogs en sites, altijd gevolgd door dezelfde en te verwachten kreten van afschuw. Googlen op de naam van Mo S. brengt vrijwel niets anders dan opnieuw dit korte interview. Beetje vaag allemaal hoor. Think we're being played...

Soldim
20-12-05, 20:16
Geplaatst door Prlwytzkofski
Fake.
Niet dat je daar veel mee opschiet. De Protokollen van de Wijzen van Zion worden na 100 jaar nog voor zoete koek geslikt.

Klinkt inderdaad precies als datgene wat Sto(r)mfront & Co graag willen horen.

Bovendien, Roubaix mogen ze hebben :D

EDIT: Ik bedoel, klinkt zoals Stormfront & Co graag willen horen van moslims zodat ze zich er tegen af kunnen zetten ;)

MaRiaH
20-12-05, 20:21
Ja ik vond het zelf ook een walgelijk opruiend stuk..
angst zaaien , niet meer, niet minder. :duivels:

ik heb het gepikt van een of ander vrouwenforum, die dit via de email ontvangen hadden en die heftige discussies kregen over de angsten die dit opriep..
Ik vraag me ook af wie de geinterviewde persoon is.. en mohammedanen kan een vertalingsfout zijn, maar het lijkt me ook niet onwaarschijnlijk dat dit stuk opduikt als provocatie of om angst en/of afweer op te wekken tegen de islam.. misschien uit rechts-extremistische hoek? geen idee.

Vond het nogal twijfelachtig, maar aangezien het blijkbaar van email naar email gaat leek het me toch ínformatiewaarde hebben.

:moe:

barfly
20-12-05, 21:09
Dit soort kletsverhalen ken ik in Nederland ook al een paar jaar. Ik geloof best dat er pubers tussen zitten die dit geloven of verspreiden.

Trouwens iedere keer als ik vertel over mijn plannen om de wereld te gaan overheersen dan neemt niemand me serieus. :mad:

jan1974
20-12-05, 21:11
Het stuk gaat er vanuit dat de autochtone bevolking bestaat uit een stelletje naieve dwazen, dat is natuurlijk niet zo.

~Panthera~
20-12-05, 21:22
Geplaatst door Bofko
Riekt naar een Franse Sergej Moleveld.


Misschien is het um wel. :hihi:
Nieuw MPS'je. :melig2:

Matamores
20-12-05, 21:25
Duidelijk voorbeeld van zwarte propaganda uit de thuiskamp.

Autochtonen zijn bang voor een langzame assimilatie

Prlwytzkofski
20-12-05, 22:43
Geplaatst door Soldim
Bovendien, Roubaix mogen ze hebben :D



Roobeke, Rijssel, Doornik, Boonen, dat zijn we toch allemaal allang kwijt ?

_h4T3D_sE7eN
20-12-05, 22:44
Nepheid druipt er inderdaad van af.

Rourchid
20-12-05, 22:48
Geplaatst door MaRiaH

Bovendien zullen wij hen pogen te bekeren.


Opdringerige bekeringsijver (proselitisme) is tegen de islam.