PDA

Bekijk Volledige Versie : Sexy nicht van koning van SA



Amenzu
27-12-05, 18:44
http://arabtimes.com/all%20the%20photo2/sama56.jpg


arabtimes heeft fotos gepubliceerd van de schaarsgekleede nicht van de koning van SA. ALs reactie op de uitzending van alarabiya waarin die fotos van de nicht van Bin Laden zijn te zien geweest en beelden over het maken van die fotoreportage. Al arabiya is een van de grootste arabische media en eigendom van de vader van het meisje.

arabtimes.com


Het artikel laat de schijnheiligheid van de Saudische machthebbers zien. Hun dochters lopen halfnaakt rond in disco's in Cairo, côte d azur, etc. Terwijl in hun land vrouwen niet eens een rijbewijs mogen hebben en in burqa's op straat moeten verschijnen.

Het is niet gek dat de Familie van Bin Laden (Behalve Osama) ook verwesterd zijn. Die hebben ten slotte in THE UNITED STATES OF AMERICA (of Europa) gewoond en gestudeerd, zoals alle Saudische prinsen en rijken.

Volgens die jongen die nu in canada leeft en vaak met Bin Laden op de foto te zien was, was de vrouw van bin laden en zijn kinderen ook verwesterd. Zij wilde graag make up hebben en zijn kinderen speelden Nintendo (voor de extremisten zijn het verboden), om maar een paar voorbeelden te noemens, die des duivels zijn voor de extremisten.

Victory
27-12-05, 18:54
Bin La din, Taliban, Al-Qaida, Saudi's, en alle leiders in de Arabische wereld.....

Stuur uw bedankbriefjes voor deze prachtige mensen naar het hoofdkantoor van de CIA.

Spoetnik
27-12-05, 18:56
Bin Ladin is ook verwesterd.

observer
28-12-05, 07:54
Geplaatst door Victory
Bin La din, Taliban, Al-Qaida, Saudi's, en alle leiders in de Arabische wereld.....

Stuur uw bedankbriefjes voor deze prachtige mensen naar het hoofdkantoor van de CIA. dus wat je zegt is dat de arabieren domme schapen zijn die westerse herders nodig hebben? :schrik:

David
28-12-05, 12:43
Waarom heeft haar vriendin bruine armen en een witte snoet?

Amenzu
28-12-05, 13:01
Geplaatst door David
Waarom heeft haar vriendin bruine armen en een witte snoet?

zIJ IS GEKLEED IN HET WIT

ER STAAT HET VOLGENDE:

VRIENDIN:
NIET ZO UW KON. HOOGHEID, JE ACHTERSTE MOET ZO BEWEGEN...

ZIJ BEANTWOORDT:

IN HEILIGE MEKKA DOEN WE HET GEWOON ZO....

freya
28-12-05, 13:17
Geplaatst door David
Waarom heeft haar vriendin bruine armen en een witte snoet?

Plakwerkje?

Staat het hoofd van die prinses ook niet in een beetje vreemde hoek?

:zozo:

MaRiaH
28-12-05, 13:24
Het lijken wel travestieten... :hihi:

of vrouwen met erg mannelijke trekken..

volgens mij klopt er ook iets niet met die foto's.. :moe:

David
28-12-05, 13:26
Geplaatst door MaRiaH
Het lijken wel travestieten... :hihi:

of vrouwen met erg mannelijke trekken..

volgens mij klopt er ook iets niet met die foto's.. :moe:


Welnee, als bij die Arabische meiden die sluiers eenmaal afgaan, gaan ze ook flink aan de slag met de make-up. Ze doen niet aan less is more. Trouwens, zo bijzonder is het allemaal niet. Het stikt in Parijs, Londen etc. van de rijke arabische prinsessen of semi-prinsessen die flink aan de zwier gaan.

Joesoef
28-12-05, 14:05
Geplaatst door MaRiaH
Het lijken wel travestieten... :hihi:

of vrouwen met erg mannelijke trekken..

volgens mij klopt er ook iets niet met die foto's.. :moe:


Foto's kloppen idd niet. Fotoshop, nog beroerd gedaan ook.

_h4T3D_sE7eN
28-12-05, 14:09
Een hogedrukspuit zou veel duidelijkheid geven, denk ik.


Serieus, beetje om moe van te worden. Al die foto's van bepaalde mensen uit de islamitische wereld die homosexuele neefjes en nichtjes in de prostitutie (om maar even mee te gaan in het overdrijven) schijnen te hebben die er contra-acties op na houden. Is dit het nieuwste snufje van de propaganda-pers ? Best zielig.

Juliette
28-12-05, 14:14
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Een hogedrukspuit zou veel duidelijkheid geven, denk ik.


Serieus, beetje om moe van te worden. Al die foto's van bepaalde mensen uit de islamitische wereld die homosexuele neefjes en nichtjes in de prostitutie (om maar even mee te gaan in het overdrijven) schijnen te hebben die er contra-acties op na houden. Is dit het nieuwste snufje van de propaganda-pers ? Best zielig.

Precies. Je vraagt je af wie ze waarvan willen overtuigen.

David
28-12-05, 14:28
Ik zie niets verkeerd aan die foto, behalve dat de rechter dame iets te 'blank' is opgemaakt. Gewoon, twee mevrouwen die een avondje uit zijn. What's the big deal?

Victory
28-12-05, 14:38
Het heeft met 'lighting' en make-up temaken. (Victory komt van een fotografen familie).

Midden oosterse mensen hebben een obsessie met 'wit zijn', en gebruiken zoveel mogelijk make-up.

In het westen doet een vrouw er alles aan om te verbergen dat zij make-up op heeft. Ze willen er natuurlijk mooi uitzien. Maar in het midden oosten willen ze laten zien dat ze make-up dragen, met als resultaat dat hun gezicht er als plastic uitziet, en niet helemaal klopt met hun lichaam.

David
28-12-05, 14:42
Geplaatst door Victory
Het heeft met 'lighting' en make-up temaken. (Victory komt van een fotografen familie).

Midden oosterse mensen hebben een obsessie met 'wit zijn', en gebruiken zoveel mogelijk make-up.

In het westen doet een vrouw er alles aan om te verbergen dat zij make-up op heeft. Ze willen er natuurlijk mooi uitzien. Maar in het midden oosten willen ze laten zien dat ze make-up dragen, met als resultaat dat hun gezicht er als plastic uitziet, en niet helemaal klopt met hun lichaam.


Vertel mij wat, ik zit al jaren in de tijdschriften, modellen, modefotografie etc. Maar die foto klopt wel. Overigens zijn niet alle Westerse vrouwen dol op natuurlijke make-up. Ik ken heel wat westerse dames die ook flink tekeer gaan met de kwasten.

Juliette
28-12-05, 14:46
Geplaatst door Victory
Het heeft met 'lighting' en make-up temaken. (Victory komt van een fotografen familie).

Midden oosterse mensen hebben een obsessie met 'wit zijn', en gebruiken zoveel mogelijk make-up.



En veel blanke mensen met "bruin zijn". Zo is het altijd wat.

David
28-12-05, 14:47
Geplaatst door Juliette
En veel blanke mensen met "bruin zijn". Zo is het altijd wat.


Goed voor de omzet van de cosmetica boeren.

Juliette
28-12-05, 14:49
Geplaatst door David
Goed voor de omzet van de cosmetica boeren.

En dus onrechtstreeks ook voor jouw blad. :D

amOer
28-12-05, 17:39
Geplaatst door Victory
Bin La din, Taliban, Al-Qaida, Saudi's, en alle leiders in de Arabische wereld.....

Stuur uw bedankbriefjes voor deze prachtige mensen naar het hoofdkantoor van de CIA.

waar zijn de admins ?!

jij houdt serieus je bek over arabieren ok ?! probeer eerst je mulla's te verbeteren!!! perzische haat is ook nooit weg !!


en wie zegt dat dit de nicht is van de Koning?! en als het zo is .. wat hebben jullie er mee te maken ?! :S !!

wat een lage mensen ! :jammer: .. lage mensen zoeken namelijk altijd lage dingen op .. hun nieveau !!

btw .. wie zegt dat middenoosters niet wit zijn ?!?! dat jullie negers hebben betekent niet dat middenoosters het ook zijn ! ga maar in de atlas kijken .. arabieren staan onder BLANK ..

om eerlijk te zijn .. ik heb nooit syriers, libanezen, palestijnse negers !! en heel weinig van de andere landen !!

Pixelshade
28-12-05, 21:14
Geplaatst door amOer


om eerlijk te zijn .. ik heb nooit syriers, libanezen, palestijnse negers !! en heel weinig van de andere landen !!

genoeg stammen in o.a. Egypte en Saudi Arabie zijn donkere chappies

Mark
28-12-05, 21:20
in qatar lopen veel donkere mensen rond, veel mannen willen wel een leuke 2de 3rde en 4rde vrouw uit sudan! :p

Mark
28-12-05, 21:25
Geplaatst door amOer
waar zijn de admins ?!

jij houdt serieus je bek over arabieren ok ?! probeer eerst je mulla's te verbeteren!!! perzische haat is ook nooit weg !!


en wie zegt dat dit de nicht is van de Koning?! en als het zo is .. wat hebben jullie er mee te maken ?! :S !!

wat een lage mensen ! :jammer: .. lage mensen zoeken namelijk altijd lage dingen op .. hun nieveau !!

btw .. wie zegt dat middenoosters niet wit zijn ?!?! dat jullie negers hebben betekent niet dat middenoosters het ook zijn ! ga maar in de atlas kijken .. arabieren staan onder BLANK ..

om eerlijk te zijn .. ik heb nooit syriers, libanezen, palestijnse negers !! en heel weinig van de andere landen !!

Hoho

Europeanen zijn blank (hoewel grieken en spanjaarden twijfelgevallen zijn uiteraard)

Afrikanen onder de sahara zijn zwart

Maar wat arabieren zijn is een groot mysterie.

Pixelshade
28-12-05, 21:27
Geplaatst door Mark

Afrikanen onder de sahara zijn zwart

Maar wat arabieren zijn is een groot mysterie.

De gulden middenweg, broeder mark

Mark
28-12-05, 21:40
Geplaatst door Pixelshade
De gulden middenweg, broeder mark

doe niet zo mild :D

AdamX
28-12-05, 22:34
die hoofd past niet bij het lichaam, maar het neemt niet weg dat de arabische leiders hypocriet zijn en dingen doen die niet volgens de islam horen. ze dansen allemaal naakt in de duurste disco''s samen met de familie bush :p

amOer
28-12-05, 23:21
Geplaatst door Pixelshade
genoeg stammen in o.a. Egypte en Saudi Arabie zijn donkere chappies

klopt .. de stammen rond de grens met Sudan enzo .. inderdaad negers ..


enne .. in de Sahara zijn het voor 99% de berbers .. arabieren wonen aan de kusten .. wat Qatar , VAE en stuk SA betreft .. daar is het volgens mij 50% 50% .. neiot vergeten dat er HEEL veel pakistani en indiers wonen ;) !


toedels

Vanun
29-12-05, 10:27
Geplaatst door amOer

btw .. wie zegt dat middenoosters niet wit zijn ?!?! dat jullie negers hebben betekent niet dat middenoosters het ook zijn ! ga maar in de atlas kijken .. arabieren staan onder BLANK ..

Het zijn geen arabieren, het zijn voornamleijk imazighen.
De bewoners van het arabisch schiereiland zijn inderdaad donker van huidskleur.

waar kom jij vandaan?

David
29-12-05, 10:37
Geplaatst door AdamX
die hoofd past niet bij het lichaam, maar het neemt niet weg dat de arabische leiders hypocriet zijn en dingen doen die niet volgens de islam horen. ze dansen allemaal naakt in de duurste disco''s samen met de familie bush :p


Die hoofd moet in de vuur! :strik:

AdamX
29-12-05, 22:16
Geplaatst door David
Die hoofd moet in de vuur! :strik:

nee, eerst tussen mn benen :melk:

Olive Yao
30-12-05, 16:13
Geplaatst door David
Ik zie niets verkeerd aan die foto, behalve dat de rechter dame iets te 'blank' is opgemaakt. Gewoon, twee mevrouwen die een avondje uit zijn. What's the big deal?
Precies, laat ze gewoon lekker dansen die meiden.

TENACH
30-12-05, 16:28
Geplaatst door David
Waarom heeft haar vriendin bruine armen en een witte snoet?

Kijk dit soort grove taal wordt gewoon in z'n geheel weggehaald. Het voegt inhoudelijk 0,0 toe en mensen ergeren zich eraan. [freya]