PDA

Bekijk Volledige Versie : vreemde zaken....



foxcave
31-12-05, 11:24
Wat als je het met een mod niet eens bent, moet je je dan werkelijk de mond laten snoeren?

Op wie schrijft die blijft is regelmatig een discussie over de vriendjes politiek van sommige mod's, zij sluiten threads waarin gescholden wordt maar weigeren hun ongelijk toe te geven in het feit dat hun dinnetjes wel mogen schelden.

Hier op nieuws van de dag word een thread gesloten omdat een modje niet meer uit haar ongelijk kan komen.

Overgens in deze thread wordt het ook nog eens verboden om (sluik) reclame te maken voor andere sites cq fora, nou modje ik kwam 280 maal de tekst marokko.nl tegen, je hebt nog een lange weg te gaan, of mocht het niet omdat het geen vriendje van je was.

Al met al vind ik het bedroefend gesteld met de mods in het algemeen op maroc.nl, een site waar toch veel bezoekers komen, waar je verwacht vrijuit te mogen schrijven, de regels zijn immers erg simpel, en toch drukken enkele mod's hun eigen interpretatie van de regels er door, das zonde, erg zoinde.

O, en ja sluit ook deze simpele kritiek maar af of nog beter, wis het maar direct, maar vraag je dan ook eens af of je wel geschikt bent als mod op een discussie forum.

delirious
31-12-05, 11:27
Jankerd!

foxcave
31-12-05, 11:32
Geplaatst door delirious
Jankerd!

Ook een reactie, tegelijkertijd ook een mening, maar ook verboden, Jankerd in deze vorm is een belediging en een strafpunt waardig.

Niet dat ik wil dat je een strafpunt krijgt (in tegen deel), maar zo kan een modje de regels oppakken.

delirious
31-12-05, 11:35
Geplaatst door foxcave
Ook een reactie, tegelijkertijd ook een mening, maar ook verboden, Jankerd in deze vorm is een belediging en een strafpunt waardig.

Niet dat ik wil dat je een strafpunt krijgt (in tegen deel), maar zo kan een modje de regels oppakken.

Hier nog een "screw you"
Als mps-je komen janken.

foxcave
31-12-05, 11:36
Geplaatst door delirious
Hier nog een "screw you"
Als mps-je komen janken.

Dank (neem ik aan)

Maar wat is een mps-je?

delirious
31-12-05, 11:39
Geplaatst door foxcave
Dank (neem ik aan)

Maar wat is een mps-je?

Dat zeggen alle mps-jes standaard.
Get a life dude.

foxcave
31-12-05, 11:42
Geplaatst door delirious
Dat zeggen alle mps-jes standaard.
Get a life dude.

Ik heb wel eens betere one-liners van je gezien, en ik heb een goed leven dus neem jij er maar èèn van de stapel, er ligt immers genoeg.

freya
31-12-05, 11:43
Geplaatst door foxcave
Wat als je het met een mod niet eens bent, moet je je dan werkelijk de mond laten snoeren?

Op wie schrijft die blijft is regelmatig een discussie over de vriendjes politiek van sommige mod's, zij sluiten threads waarin gescholden wordt maar weigeren hun ongelijk toe te geven in het feit dat hun dinnetjes wel mogen schelden.

Hier op nieuws van de dag word een thread gesloten omdat een modje niet meer uit haar ongelijk kan komen.

Overgens in deze thread wordt het ook nog eens verboden om (sluik) reclame te maken voor andere sites cq fora, nou modje ik kwam 280 maal de tekst marokko.nl tegen, je hebt nog een lange weg te gaan, of mocht het niet omdat het geen vriendje van je was.

Al met al vind ik het bedroefend gesteld met de mods in het algemeen op maroc.nl, een site waar toch veel bezoekers komen, waar je verwacht vrijuit te mogen schrijven, de regels zijn immers erg simpel, en toch drukken enkele mod's hun eigen interpretatie van de regels er door, das zonde, erg zoinde.

O, en ja sluit ook deze simpele kritiek maar af of nog beter, wis het maar direct, maar vraag je dan ook eens af of je wel geschikt bent als mod op een discussie forum.


En wie is u? :vreemd:

foxcave
31-12-05, 11:45
Geplaatst door freya
En wie is u? :vreemd:

Een bezoeker van dit forum, en wie is u?

freya
31-12-05, 11:46
Geplaatst door foxcave
Een bezoeker van dit forum, en wie is u?

En je komt nu speciaal even op NVDD om mij af te zeiken? :blij:

Wat een eer :rolleyes:

foxcave
31-12-05, 11:51
Geplaatst door freya
En je komt nu speciaal even op NVDD om mij af te zeiken? :blij:

Wat een eer :rolleyes:

Tja, als je niet verder komt dan dat, dan is verder praten nutteloos, jouw denkwijze staat, dat heb je nu voor de zoveelste keer aangetoont.

Ga je nu ook nog op de kritiek in of blijf je wauwelen?

freya
31-12-05, 12:02
Geplaatst door foxcave
Tja, als je niet verder komt dan dat, dan is verder praten nutteloos, jouw denkwijze staat, dat heb je nu voor de zoveelste keer aangetoont.

Ga je nu ook nog op de kritiek in of blijf je wauwelen?

Waar moet ik op in gaan?

De beschuldiging dat ik partijdig ben?

Ik doe mijn uiterste best om dat niet te zijn en om zo eerlijk mogelijk mijn 'macht'uit te oefenen. Zolang ik zelf maar weet dat dat zo is, glijdt elke kritiek in die richting van mij af als een clown op een zeephelling.

Aangezien jij onmogelijk kunt wten wat er van bepaalde prikkers allemaal verwijderd is, kan jij ook niet beoordelen of het terecht is dat bepaalde mensen eerder strafpunten krijgen dan anderen, gewoon omdat hun maat al lang overvol is.

Einde discussie maar weer, dit begint slaapverwekkend saai te worden en is ook niet echt bevordelijk voor de sfeer op het forum.